x-kom sp. z o.o.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o x-kom sp. z o.o.

Ankieter

Czy uważasz, że zarobki w x-kom są na odpowiednim poziomie? TAK/NIE Kliknij w uśmiechniętą buzię jeśli jesteś zadowolony ze swoich zarobków, jeżeli zaś uważasz, że pensja jest zbyt niska kliknij smutną emotikonę. Pytanie jest skierowane do wszystkich pracowników x-kom.

2
Nowy

Jeżeli nudzi cię praca lub mało zarabiasz, możesz się zająć zarabiać przez internet. Wejdź na mój profil instagram: @zarabiajprzyinternecie lub na moją stronę internetową: www.zarabiajprzyinternecie.pl.tl

9
Boxer

Witam, chciałbym was prosić o opinię na temat dyrektora centrum.Co o nim sądzicie?W mojej ocenie to zwykły korpo szczu....nic innego się dla niego nie liczy tylko wyniki....myśli w ogóle o ludziach?z moich informacji w ogóle.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M
@Boxer

Centrum czego? Rozrywki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Boxer
@M

Centrum...hmm może dobrze powiedziane rozrywki.Bo ten gość nie panuje nad niczym i zgrywa wszech wiedzącego (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

HR szuka wraz ze swoimi przydupasami ludzi głupszych od siebie ,ponieważ na tle ludzi na poziomie wyszliby na totalnych matołów. Smutne ale prawdziwe. Dlatego firma reprezentuje taki poziom zarobkowy a nie inny. Xkom stawia na miejsca relaksu, benefity sportowe itd po to aby ściągnąć małolatów za psie pieniądze. Osoba z doświadczeniem, z obyciem biznesowym patrzy na swój portfel a nie na to co firma może dać w zamian ( karnet na siłownie za 100zł, kpiny )

Ariel
@pracownik

Niestety takie samo mam przekonanie. Bardzo szkoda, jestem bardzo rozczarowany...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Brak pojęcia odnośnie pracy z sprzętami komputerowymi przez rekruterów. Nastawienie na winiki nie na opinię klientów. Liczą się słupki i ilość wciśniętych usług niż miłe podejście do klienta. Pani która je zadawała nie miała bladego pojęcia co z czym się je, natomiast obok niej był w miarę doświadczony człowiek, potrafił wskazać błąd w montażu, lecz co ma na sucho gadanie o montażu bez widocznych części. Oczywiście jak później się dowiedziałem było to kierownictwo jednego z salonów, na rozmowie z kandydatami pili sobie kawę. PS jak chcesz pracę w xkom powiedz że będziesz pracował za najniższą bo jak powiesz wyższą kwotę sory ale na to miejsce jest inny kandydat co godzi się za najniższą krajową pracować. kolejnym aspektem jest brak informacji o benefitach nie chcą wgl o tym mówić, lecz dowiedziałem się od pracowników że benefity sa lecz trzeba za nie płacić firma dofinansowuje grosze a reszte płacisz ty xD co było inną informacją podczas rozmowy, a i najlepsze benefity z dofinansowaniem możesz otrzymać najwcześniej po roku i dobrym sopie (ocenie przez przełożonego) więc jeśli będziesz robił tak zwanego louuuuda to masz pracę w miłej atmosferze, jeśli raz się nie zgodzisz z głupotą przełożonych np. przy wykonywaniu bezsensownej czynności twój soop ucierpi. Ogólnie kandydacie szukaj innej pracy, lepiej zarobić mniej i nie mieć burdel(usunięte przez administratora)łowa niż więcej i potem leczyć się od mobingu :)

Pytania

Czy do każdego komputera można włożyć pamięć RAM? Moja odpowiedz, tak do każdego lecz trzeba odpowiednio dobrać parametry. I tutaj było zdziwienie Pani od rekrutacji.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Aplikant

Całość rekrutacji oceniam negatywnie. Osoby ją prowadzące nie były przygotowane do rozmowy kwalifikacyjnej. Pytanie tendencyjne. Brak kompetencji i wiedzy. Informacja zwrotna o wyniku od zupełnie innej osoby. Przykre jest to że taka firma nie ma prawdziwej rekrutacji i sposobu na wyłapanie talentów. Warto zastanowić sie nad zmianą i odświeżeniem metod, bo te zastosowane są sprzed 20 lat. Brak feedbacku o powodzie odrzucenia mojej kandytury. Nie polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LO
@Aplikant

Spokojnie, osoby rekrutujące też pracują od niedawna i dopiero się uczą, bo nie mają doświadczenia. No ale za to wynagrodzenie też bym się nie wysilał :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aplikant
@LO

Mialem rozmowe z HR Managerem Pania EO

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ariel

Moja poprzednia wypowiedz została usunięta. Dział rekrutacji chyba wykupil pakiet na usuwanie nie pochlebnych postów. Jeszcze raz napisze o swoim doświadczeniu zwiazanym z tą firmą. Rekrutacja na niskim poziomie. Brak podania przyczyny braku zatrudnienia. Żenada. Potwierdzam opinie ma temat HR. Szkoda bo omijacie naprawde ciekawych i utalentowanych ludzi ktorzy mogliby ta firme rozwinąć. 1700 netto to calkiem mozliwe jak powiedzialem ile chcialbym zaraniac to hr wraz z kierownikiem omal z krzesel nie spadli. Szkoda naprawde czasu, jezeli idzie sie po bandzie i zatrudnia ludzi za grosze bez doswiadczenia i polotu. Firma na tym traci. Hr powinien byc wizytowka firmy szanowny Panie wlascicielu prosze sie temu przyjrzeć. To samo dotyczy kierowników (takowy tez byl na rozmowie kompletnie nie przygotowany powiedzial moze z 2 zdania). Bardzo zle wrażenie :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozczarowanyXkom
@Ariel

Potwierdzam twoją opinie na temat Xkom!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LO
@Ariel

Niepochlebne posty znikają już od dłuższego czasu, rok temu na strzała poleciało około 300 wpisów, ale spoko, na to pieniądze są :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pejot

No i nadszedł czas żeby wyrazić swoją opinię. Pracowałem w tej firmie ponad 2 lata do połowy zeszłego roku. Firma zatrudnia w Krakowie oferując standardy zarobków nierealne dla tego miasta i mocno poniżej innych firm w okolicy (można spokojnie uzyskać 2 razy wyższe zarobki przy takich samych zadaniach). Możliwości rozwoju bez przeprowadzki do Częstochowy nie ma. W Częstochowie na ważne stanowiska wybierane są osoby bez kompetencji bo (i to dosłownie) podobają się wizualnie przełożonemu/przełożonej. Dział HR to śmiech na sali a jedyny jego cel to dbać o zamiatanie problemów pod dywan i dbanie żeby Michał Świerczewski o nich nie słyszał lub jeśli usłyszy to właściwą wersję przygotowaną przez HR. Pomysły są skrzętnie wykorzystywane przez przełożonych z pominięciem jakiegokolwiek podziękowania dla pomysłodawcy i często też realizatora. Ogólnie zdecydowanie nie polecam angażowania się we współpracę z tą firmą gdyż zakończy się to tylko flustracją i zmarnowaniem czasu. P. S. Pomimo bycia zatrudnionym na koniec maja nie otrzymałem premii rocznej z podziału zysków za 2017 rok co świadczy o fałszywości słów właściciela zawartych w mailu z informacją o tej premii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ven
@Pejot

Ja nadal pracuję w X, podpisuję się obiema rękami pod tym co napisałeś. Dział HR chwali się liczbą zatrudnionych pracowników w 2018 roku, ale jakoś nikt nie zapytał o to, ile osób w tym czasie się zwolniło. Podpisywanie się przełożonych pod pomysłami szeregowych pracowników to już standard, często najpierw dowiadujesz się, że czegoś nie można zrobić, po czym za jakiś czas widzisz, że zostało to wdrożone jako rewelacyjne rozwiązanie, a laury zbiera ktoś z kadry zarządzającej. Podziękowania od v-ce za super zaangażowanie dyrektorów - śmiech, gdyby nie szeregowi pracownicy nic nie zostałoby zrobione. Pieniądze wywala się na pierdoły zamiast potrzebne inwestycje. Zarobki krakowskie może byłyby dobre dla pracowników z Częstochowy w której często jest to niewielkie odbicie od najniższej krajowej. Ale cóż, migracja do morelowej konkurencji pewnie będzie tylko wzbierała na sile ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
frank
@Pejot

Jeśli nie dostałeś premii, a masz dowody na to że ci się należała wypłata tej premii to możesz przyjść z prawnikiem do firmy i żądać wypłaty w postępowaniu przedsądowym. Jeśli dział HR ma aż tak duże znaczenie w tej firmie, to wyraźny znak, że coś jest bardzo nie w porządku. Ciekawi mnie jakie zarobki można uzyskać na stanowiskach specjalistycznych w centrali? Dlaczego tylu ludzi odeszło - też ciekawe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pejot
@frank

O taką kwotę nie warto się targać po sądach mój czas jest więcej wart. Chodziło tylko o podkreślenie czym są obietnice w tej firmie (nawet pisemne). Co do działu HR to nie wiem jak teraz ale przez długi czas szefową HR była partnerka właściciela firmy i być może to wpłynęło na znaczenie działu firmie. Podkreślam jednak, że to jest jedynie moja opinia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomtak
@Pejot

Bardzo dziwnie to brzmi spod palców osoby, która załatwiła swojej żonie pracę w spółce x-kom :) Hejt z Twojej wypowiedzi bije tak przeogromny, że mam nadzieję, że jeszcze nie przeszedł na Wasze córki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mikołaj
Inne
@Tomtak

Moglibyście bardziej precyzyjnie przedstawić, co według Was jest powodem tego, że z firmy X-Kom odeszło tyle osób? Pracownicy, którzy zdecydowali się na odejście, narzekali na poziom wynagrodzeń, ewentualnych dodatków, czy może nie to było głównym problemem? Myślę, że potencjalni pracownicy chcieliby poznać powody takich decyzji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pablo
@Pejot

Mam pytanie do wszystkich osób w temacie - jakie zarobki w dziale marketingu? Jakieś przykłady? Byłbym bardzo wdzięczny!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Flora
@Mikołaj

Niskie stawki - na prawdę niski standard na tle innych pracodawców. Niektóre stanowiska przy wysokich wymaganiach pod kątem wiedzy i zaangażowania z pensja niższa niż kasjer w Lidlu. Chaotyczne zarządzanie - w wielu sytuacjach odnosiło się wrażenie, że kadra zarządzająca jest z przypadku i nie ma pojęcia o biznesie. Brak opcji rozwoju - w tej firmie cały czas się stoi w miejscu. Brak możliwości awansu. Słabe szkolenia wewnętrzne często prowadzone przez osoby opierające swoją wiedzę na blogach znalezionych w necie. Dla niektórych pracowników dostępne były szkolenia od producentów sprzętu ale raczej rzadkie i głównie dla handlowców. To takie najczęstsse powody z jakimi miałam do czynienia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x-kom.pl
@Pejot

Premią zostały objęte osoby zatrudnione w x-kom przed 1 stycznia 2017 r., które utrzymały zatrudnienie do 31 maja 2018 r. Jeżeli zakończyłeś pracę wcześniej, to zgodnie z zasadami premia wówczas nie przysługuje. Na danych stanowiskach zatrudniane są osoby o konkretnych kompetencjach, umiejętnościach oraz doświadczeniu zawodowym. Dajemy także możliwość rozwoju zawodowego oraz awansów, czasami wiąże się to jednak ze zmianą miejsca. W przypadku pomysłów dotyczących firmy można je zgłaszać za pomocą specjalnego formularza, który jednoznacznie wskazuje autora. Aktualnie jest to akcja „Chmura pomysłów”.

frank
@x-kom.pl

Jawne oszustwo - jeśli firma nie wypłaca pracownikowi pensji ,choć ten ją wypracował! Stosują wybiegi? Do sądu!

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tom1
@pablo

raczej sobie daruj. jak nie jesteś ziomek z górą, to 1700 na rękę po 10 latach pracy. typowy przykład żerowania na tym, że w okolicy jest mało miejsc pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
user

Chciałbym zapytać jak długo czeka się na rozmowę kwalifikacyjną w XKom ? Wysłałem już kilka aplikacji na konkretne stanowiska oraz aplikacje ogólne na adres biura rekrutacji. Odzewu nie ma żadnego pomimo tego że posiadam doświadczenie w sprzedaży, pracy w logistyce, dobre wykształcenie oraz angielski. Czy jest jakaś inna możliwość na złożenie CV poza stroną internetową ?Ile wynosi przeciętny czas na feedback na złożoną aplikacje ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne
@user

O firmie X-Kom wypowiada się naprawdę dużo osób, a więc dziwię się, że jeszcze żadna z nich nie postanowiła zareagować na Twój komentarz. Skoro wysłałeś już do nich kilka aplikacji i w dalszym ciągu nie dostałeś odpowiedzi, to może złóż im osobistą wizytę i po prostu dopytaj. Skłaniałbyś się ku takiemu rozwiązaniu?

Ven
@user

Albo firma nie jest Tobą zainteresowana z różnych względów, albo są to ogłoszenia które wiszą dla picu, a zapotrzebowania na pracowników na te stanowiska w rzeczywistości nie ma. Nie napisałeś na jakie aplikowałeś stanowisko, ciężko coś wywnioskować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
user
@Ven

miałem na myśli doradce klienta w salonie stacjonarnym

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sylwia
Inne
@Ven

Twoje wnioski są chyba zbyt pochopne. Po co właściwie firma X-Kom miałaby wstawiać ogłoszenia, jak rzeczywiście nie poszukiwałaby pracowników? Trochę mija się to z celem. Chętnie jednak dowiemy się od Ciebie czegoś więcej na temat ogólnych warunków pracy w tejże firmie. Czy Twoim zdaniem tamtejsza wysokość wynagrodzenia podstawowego jest adekwatna i do doświadczenia, i do sprawowanych obowiązków? Jak wygląda ta kwestia?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ven
@Sylwia

Masz rację, raczej nikt nie publikuje ogłoszeń nie chcąc nikogo zatrudnić, ale sytuacje w których ogłoszenia nie są usuwane po obsadzeniu danego stanowiska są powszechne w różnych firmach, nie tylko tej. Wiąże się to z brakiem czasu pracowników, chęcią powiększenia bazy danych CV, czasem może się znaleźć ktoś, kogo wepchnie się na zupełnie inne stanowisko lub zgłosi się ktoś wcześniej pracujący w konkurencyjnych firmach i będzie okazja go przejąć. Ja spotkałem się z takimi sytuacjami, może są też inne przyczyny, a czemu Kolega z góry nie dostał odpowiedzi nie wiem, firma stara się kontaktować ze wszystkimi kandydatami jak również wraca z odpowiedzią po odrzuceniu kandydata po rozmowie rekrutacyjnej, co jest mega pozytywną praktyką. Zarobki - nie polecam, oczywiście zależy od rangi stanowiska, kadra zarządzająca jest raczej jednymi z lepiej opłacanych patrząc po innych firmach w Częstochowie, a jeśli chodzi o stanowiska szeregowych pracowników raczej ciężko jest znaleźć niższe pensje w Częstochowie, ogólnie wszystko zależy od stanowiska, ale praca jest słabo opłacana. Koledzy z pracy często są specjalistami w swoim fachu i wieloletnim doświadczeniem w X. Polityki zatrzymywania cennych pracowników nie ma w firmie i bardzo szkoda, bo odchodzą naprawdę wartościowi ludzie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magazynier

Jesteście niesprawiedliwi jak możecie pozwolić wyjść działu Magazyn do domu o godzinie 12 a dział Produkcji musiał zostać do 14 ? co z tego, że produkcja nadgoni zamówienia jak i tak już nic nie wyjedzie? Porażka !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
magazyn
@Magazynier

Pracownicy magazynu dowiedzieli się po Świętach, że muszą dwie godziny do końca roku odrobić. Wcześniejsze wyjście to nie był prezent.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Romuald
@magazyn

A były jakieś prezenty?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ven
@magazyn

Większość pracowników nie musiała odrabiać 2h wcześniejszego wyjścia, mimo że jestem jedną z tych osób to chciałbym, żeby wszyscy jednakowo mieli 2h w gratisie, a nie jakaś dyskryminacja, że biuro nie odrabia, a magazyn tak + brak stosownej komunikacji, słabe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magazynier

Można jeszcze zwrócić uwagę na pracę w Wigilię i Sylwestra. z tego co ustalili do tej pory mamy pracować od 6-16 w Wigilię a w Sylwestra 6-17. Z jakiej racji przedłużają nam godziny pracy? Inni pracodawcy skracają godziny pracy albo dają wolne. Przecież nawet jak będzie dużo zamówień to i tak one nie wyjadą już z magazynu i ludzie dostaną je po świętach. Szkoda słów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HIHIHIHIIHIH
@Magazynier

Nie jesteś sam .. też mnie to kiedyś zaintrygowało jak pracowałem w tej firmie ... pracując normalnie od 7-15 zmienili nam godziny pracy od 8-16 i jeszcze na dodatek kazali przyjść w sobotę do pracy bo tak wypadała wigilia ... na dodatek z zapewnieniem że będzie dużo pracy bo przecież w wigilie to ludzie tylko zamawiają i nic innego nie robią ... żałosne na szczęście już od kilku lat tam nie pracuję i święta spędzam w domu jak człowiek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Romuald
@HIHIHIHIIHIH

W jakim dziale pracowałeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zener

A ja bym wyróżnił jeszcze ludzi w zielonym nic nie robią co pół godziny na kawce i później dalej pierdoły po co pracować a premia 2 razy jak reszta po co pracować specjaliści kur.....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G4M3R

Czytając wpisy odnoszę wrażenie, że moja ocena może przepaść w gąszczu, ale szczerze z mojej perspektywy w firmie panuje przyjazna atmosfera. Wiadomo, że każdy rozgląda się za najlepszą pracą na rynku i nie musi decydować się na pracę właśnie w x-kom. Wg mnie panują tutaj wysokie standardy czy to na magazynie, czy w oddziałach. Oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania, ale pracowałem w swoim życiu w kilku firmach i mając całościowe spojrzenie najbardziej doceniano mnie w x-kom i nie było tutaj nigdy "poczucia" pracy za karę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Swiety
@G4M3R

Bo pewnie jesteś kumplem lidera i nic nie robisz. Jak zaczniesz pracować wróć ponownie z opinią.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magazyn1
@G4M3R

Co wg ciebie oznaczają wysokie standardy? Musisz mieć szeroką definicje owego wyrażenia bo jak dla mnie nie znajduje to zastosowania w xkom. Praca jak praca jednak ma sporo mankamentów. Począwszy od przyjęcia i szkolenia na stanowisku pracy... Przepraszam miałem na myśli brak szkolenia. Stawiają cię i każą pracować a ludzi którzy choć z najmniejszym zainteresowaniem zareaguja na prośby o pomoc ze świeczka szukać bo przerywa się im rozmowę. Później nie lepiej jeśli się dobrze zakręcic to możesz wczuć się w super atmosferę pracy i omijać pracę szerokim łukiem jak się da ale tylko jeśli masz chody u lidera. Tak wtedy to się niektórym bardzo podoba i jeszcze mozna nadgodziny zrobić tzn nic nie robiąc ekstra. Poziom pracowników jest jak z "naszej szkapy" potrafią wykonać tylko to czego się nauczyli jakimś cudem i nie daj boże zadać czegoś innego. Chyba nie ma tu zastosowania zasada że mają umieć pracować na każdym dziale skoro ślepo wykonują te parę zadań i nie za bardzo wiedzą co dalej. Straszno i dziwno. Kompetencje... Głupia sprawa ale będą je zatwierdzac liderzy czyli znów niemoty i nie pracujący zbyt wydajnie delikatnie mowiac będą zarabiać najlepiej. Szkoda dobrej firmy bo widać że złe zarządzanie kieruje ja namanowce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G4M3R
@Magazyn1

Ja przychodzę do pracy, co może wydac się dziwne - żeby pracować. Na pewno jest inaczej na nowej lokalizacji niż na Polonteksie, ale doceniam atmosferę w x-kom bo nie wszyscy pracowali jak ja w firmach gdzie wypłata była raz na 2 miesiące bo Pracodawca twierdził śmiesznie, że "nie ma pieniędzy". Pewnie nie wszyscy musieli gonić zgięci w pół w szklarni, przy truskawkach lub w sadzie za pare groszy miesięcznie. Wiadomo, że może trafić się jakiś "Leader niemota z łapanki", ale nikt nie jest wiecznie.. nie twierdzę, że wszystko jest super extra, ale porównując do innych moich prac w x-kom doceniano mnie najlepiej i jest to możliwe nawet nie mając za "kumpla lidera" robiąc swoje i nie siać fermentu. O dziwo malkontenci, kórzy najwięcej narzekali i przez ich narzekania zwolniło się dużo znajomych nadal pracują.. taktyka podpuszczania najwyraźniej działa.

Moose
@G4M3R

Można się przerzucac kto gdzie i jak pracował ale nie o to chodzi-ludzie opisują to co widzą a nie podpuszczaja czy sieją ferment. Widzę że nie zrozumiałeś wypowiedzi poprzednika czytanie ze zrozumieniem to klucz do sukcesu. Cieszmy się więc ze zostałeś doceniony. Gratulacje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
CINEK10

Pracowałem jako Doradca Klienta w jednym z salonów stacjonarnych i na X-KOM jako pracodawcę, nie mogę powiedzieć złego słowa. Wypłata jest zawsze na czas, jest masa możliwości na uzyskanie premii z różnych celów i naprawdę trzeba się postarać i nie chcieć, żeby zostać z samą podstawa pensji, a jak się troszkę wykazać, to można bez większej spiny wyciągnąć 3K, a do zgarnięcia jest nawet więcej, jeśli tylko się o to postarać. Są też benefity, które mnie raczej nie specjalnie interesowały, ale na pewno będzie masa osób, które chciałyby z tego skorzystać, a trochę tam tego jest, jednak dostępne są dopiero jak uzyska się odpowiednią ocenę okresową, która obejmuje przepracowany cały rok. Zdobycie odpowiedniej oceny nie jest jakieś szczególnie trudne, ale trzeba wiedzieć, ze coś takiego jest. Sam salon też był dobrze wyposażony, bo dyspozycji pracowników była mikrofalówka, ekspres do kawy, szafa na ubrania i rzeczy osobiste oraz wydzielone miejsce w którym można było spokojnie zjeść przy stole. Na zapleczu zawsze znalazła się też jakaś kawa, herbata i cukier, którą zapewniał kierownik, więc domyślam się, że było ona sponsorowana przez pracodawcę. Była też możliwość ubezpieczenia grupowego. Zawsze była też możliwość dogadania grafiku i ułożenia go pod swoje potrzeby(oczywiście w granicach rozsądku). Nigdy nie miałem problemu z urlopem, a kwestie finansowe w momencie pójścia na urlop, też były z korzyścią dla pracownika. Firma oferowała także sporo szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, a także technik sprzedaży i kontaktów z klientem. Nie zawsze były, to może jakieś super przydatne szkolenia, ale za to wpadały jakieś ciekawe gadżety. Za szkolenie z kontaktu klientem dostałem dyplom, który na pozór może wydać świstkiem papieru, ale przekonałem się, że dla innego pracodawcy był bardzo ciekawą informacją, więc firma rzeczywiście dba o rozwój swoich pracowników. Sporym minusem jakiego dopatrzyłem się u tego pracodawcy były bardzo nieergonomiczne oraz niepraktyczne stanowiska pracy. Bardzo ostre krawędzie i kanty biurek, a także źle zagospodarowana przestrzeń, bo teoretycznie lada do obsługi klientów była ogromna, a w praktyce jak dwóch handlowców na raz prezentowało sprzęt, to musieli się przepychać między sobą, klienci z resztą podobnie. Jakieś szuflady i półki dla pracowników przy stanowisku też były albo tak małe, że ciężko było włożyć dłoń, albo tak duże, że 3/4 miejsca było niewykorzystane. Jeszcze jedynym minusem jest dosyć słabe przeszkolenie pracowników z Contact Center, którzy nie dostają pełnej wiedzy z tego jak wygląda praca w salonie oraz przede wszystkim tego co można zrobić dla klienta w salonie, a czego nie, i przez to często przekazują informacje, które nie maja pokrycia z rzeczywistością i utrudnia to pracę oraz kontakt z klientem. Uważam, że jest to świetne miejsce na pierwszą pracę, bo można wiele się nauczyć i dowiedzieć, a także wyrobić sobie dobre zachowania w pracy. Trzeba jednak pamiętać, że jest to praca z klientem i choćby nie wiem jak pracodawca się starał, to w niektórych sytuacjach trzeba zacisnąć zęby lub pięść pod stołem i to przeboleć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szymek
@CINEK10

Ostatnio dorzucili tez śmietankę do kawy w proszku ;) PS. Bakayoko dostał czerwona, nie? :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Holz

Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca w Contact Center? Polega to na tym że obsługuje się linie na którą dzwonią klienci? Na ile zmian jest to praca? I czy weekendy są też pracujące?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Mam pytanie, jak wygląda praca w Contact Center? Klienci dzwonią do X Komu czy Konsultanci? I na ile zmian jest praca?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Yamarottttto

Hmm, pracowałem tam w sumie tylko chwilę ale mimo wszystko chciałbym się pozdielić moją opinią na temat pracy jako sprzedawca/handlowiec w sklepie (salonie) X-kom. Przede wszystkim, zacząłem pracę w okresie przedświątecznym więc siłą rzeczy rzuciłem się na głęboką wodę i byłem tego świadomy. Praca generalnie nie jest ani łatwa ani też jakoś wyjątkowo ciężka. Nie wiem jak to w innych salonach wygląda ale przynajmniej tam gdzie pracowałem była w zasadzie dość miła atmosfera. Plusy: - jeśli lubisz pracę wśród elektroniki to będzie na pewno bardzo ok, - przyzwoite wynagrodzenie (oczywiście zależy od wyników ale na start dobrze ponad 2 tys. jest osiągalne, - umowa o pracę, - ogólny luz, Minusy: - strasznie trudny w obsłudze program na którym musisz pracować (sprzedażowy, ratalny, leasingowy itd.), - spory ruch w sklepie (praktycznie zawsze są klienci w kolejce), - jesteś tam od wszystkiego, masa procedur do nauczenia (sprzedaż, zwroty, reklamacje, rękojmie, raty, doradztwo itd.), - czas pracy, od rana do wieczora, np. 12h dziennie od pn do nd, ale są za to dni wolne w tygodniu, - brak coachingu ze strony kierownictwa, sieci (przynajmniej ja tego nie miałem) pod kątem sprzedaży usług dodatkowych, - upierdliwi, niewdzięczni, roszczeniowi klienci (często się zdarzają), Generalnie warto spróbować, ale szału nie ma moim zdaniem.

Proctor

A ja z innej beczki. Kontrola nad pracownikami wydaje się znikoma skoro "starzy i zasluzeni" spędzają większość czasu na bezsensownych gadkach jak to źle w xkom i na piciu kawki. Chyba nie jest im tak znowu straszno jeśli wystarczy poudawac chwilkę jak dyr. jest na magazynie a później hulaj dusza. I takim ludziom ma ktoś dać podwyżki? No tak czy się stoi czy się leży to każdemu się należy... Mała rada dla zarzadzajacych: przyjrzec się pracy na magazynie i nie trzeba będzie może 100 nowych ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Proctor

Trzeba zacząć od zwolnienia dozoru ,który jest strasznie marny. Porządki powinny być z samej góry ,ponieważ to Ci ludzie nie potrafią zarządzać zasobami ludzkimi. Zarządzanie to nie tylko ciągłe wymyślanie super optymalizacji procesów ,które w rzeczywistości prowadzą w ich przypadku do chaosu i nie zadowolenia. Xkom potrzebuje nowej świeżej krwi ,która przyjdzie bez układów, pleców.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nyra
@Pracownik

To lider zarządzać powinien pracownikami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kskak
@Proctor

A kierownik powinien wybrać odpowiednia osobę na lidera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
x-kom.pl
@Proctor

Proctor, Pracownik, zawsze reagujemy na wszelkie niepokojące sygnały. Zawsze też jesteśmy otwarci na dialog i stawiamy na otwartą komunikację, dlatego zachęcamy Was do bezpośredniego kontaktu. Wspólnie postaramy się wszystko wyjaśnić.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@x-kom.pl

Jezeli readujecie to kiedy zostanie zwolniona Pani bez R z działu HR ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@pracownik

x-kom.pl 28.11.2018 11:59 @Proctor 14.11.2018 11:22 Proctor, Pracownik, zawsze reagujemy na wszelkie niepokojące sygnały. Zawsze też jesteśmy otwarci na dialog i stawiamy na otwartą komunikację, dlatego zachęcamy Was do bezpośredniego kontaktu. Wspólnie postaramy się wszystko wyjaśnić. Pytałem Państwa, że jeżeli reagujecie na niepokojące sygnały to kiedy zareagujecie na panią od was z HR ?? I proszę nie pytać o kogo chodzi ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maga
@kskak

Liderzy nauczyli się "pracy" jako zwykli pracownicy. Kropka. Tu liczą się jedynie pozory, na każdym stanowisku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick

Jak wygladaja zarobki na stanowisku specjalista do spraw jakosci ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znienawidzony
@nick

Jak Masz więcej jointów niż young multi dredów na łbie to OK :D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
JSAK

7 wizyt w sklepie koło dworca w Częstochowie i 7 razy towaru nie ma na miejscu. Szczytem jest już ogłaszanie się wszędzie jako oficjalny dystrybutor Apple nie mając na miejscu żadnego produktu tej firmy po za wystawą (w moim przypadku ani Iphona ani laptopa). Totalna porażka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
user

Witam, Orientuje się ktoś jaka jest aktualna pensja miesięczna na stanowisku- doradcy contact center lub magazynie? Czy na tych stanowiskach można wypracować sobie jakieś premie ? Z góry dzięki za odpowiedź !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa
@user

Z premią koło 2k wyjdziesz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o x-kom sp. z o.o. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w x-kom sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy x-kom sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 183.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w x-kom sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 125, z czego 8 to opinie pozytywne, 88 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy x-kom sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w x-kom sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

x-kom sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii