Jestem ciekawy jak obecnie wygląda atmosfera w firmie ?? Czy ktoś z was pracował jako koordynator/rekruter ?? Jak wygląda współpraca z kadrami w Warszawie ?? Będę wdzieczny za informacje
Ja również jestem bardzo ciekawa jak wygląda praca w Firmie od nowego roku będę szukać nowej pracy więc pewnie wdzięczna za wszelkie informacje czy warto wysyłać CV
Nie warto! Szczerze odradzam składanie aplikacji i pracę w firmie LeasingTeam. Sama praca nie jest zła, ale musisz wykazać się dobrą organizacja czasu pracy i odpornością psychiczną, ponieważ nie można liczyć na wsparcie przełożonych. Pomagają tylko współpracownicy (o ile masz z nimi dobre relacje). Kasa za mała w stosunku do obowiązków i odpowiedzialności. Co do współpracy z kadrami w Warszawie hmm zależy na kogo trafisz. Z jednymi układa sie dobrze, a może być tragicznie, loteria. Jeśli macie jakieś inne możliwości pracy, to zacznijcie od nich, a LeasingTeam zostawcie sobie na koniec :)
widzę, że masz bardzo złe zdanie o tej Firmie .. na każdym stanowisku tak jest ?? jakie są zarobki jako koordynator czy rekruter.. jest szansa na 3000 na rękę ? w jakim oddziale pracowałaś ?
Nie wiem jak jest teraz i jakie zarobki oferują, ale stawka uzależniona jest od regionu, a późniejsza podwyżka (o ile będzie) od sympatii. Pracownicy nie są traktowani równo nawet, jeśli wykonują te same obowiązki. Niestety większość stanowisk tak funkcjonuje.
Atmosfera przyjemna, młody zespol chcący się rozwijać! :) Serdecznie polecam, wypłaty sporo wcześniej niż mamy w umowie-zawsze na czas:)
Atmosfera? Jeśli zależy Ci na wiecznym poczuciu bycia na wylocie, kopaniu dołków pod innymi i atmosferze rodem z (usunięte przez administratora) to aplikuj ;) praca jako rekruter? nie polecam. Żadnych szkoleń, brak projektów i szefowie którzy są tam chyba za karę.
Obenie najgorsze jest w lizingu w Belsku. Biuro zamkniente. Nie mozna nic zalqtqic. Odsglaja do centali i na infolinie. Kasa sie nie zgadza. Grafiku nie ma. Siedzą 3 baby i jakis podlorek ktory mowi ze jest szefem a jak go spytasz o cokolwiek to niw wie. Paskow brak. Dno. Dno. Dno. Nie pilecwm
Jak można zamykać oddział dla petentów robiąc tym samym długi weekend sobie w dzień roboczy, inni też mają potrzeby - Katowice??? . Istnieje takie coś jak dyżur chociażby 1-2 osoby na oddział. Słabe podejście w tym temacie!!!
Pracowałem juz w rożnych organizacjach ale takiego chaosu i bałaganu nie widziałem jeszcze nigdzie. Firma istnieje 15 lat, a brakuje procedur w wieku istotnych kwestiach. Wszystkie faktury osobiście sa akceptowane przez zarzad, nawet najdrobniejsze kwoty. Liczy sie tylko ten kto donosi pani prezes, ktora ingeruje we wszystko. Atmosfera (usunięte przez administratora) i zastraszania, tajemnicze zwolnienia. Menadżerowie oderwani od rzeczywistości i niekompetentni, permanentnie malujący trawę na zielono przed pania wiceprezes
Od 1 lipca 2019 roku najwięksi pracodawcy w Polsce zostali objęci Pracowniczymi Planami Kapitałowymi (PPK). System długoterminowego oszczędzania musiały więc wprowadzić między innymi agencje pracy tymczasowej, które posiadają jedną z największych kadr pracowniczych na polskim rynku pracy. Specjaliści od prawa, kadr i płac oraz rekrutacji w LeasingTeam Group opowiedzą, z jakimi wyzwaniami wiąże się wprowadzenie PPK w agencjach pracy.
Kluczowe wyzwania podczas wdrażania i obsługi PPK
Jak wskazuje Sylwia Kutermankiewicz, p.o. Dyrektora Działu Kadr i Płac - Przy zatrudnieniu liczonym w tysiącach pracowników i zleceniobiorców, kluczowymi czynnikami właściwego zarządzania procesem wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych będą: dostosowanie systemu kadrowo-płacowego umożliwiającego realizację PPK, przygotowanie dokumentacji oraz jasne przekazywanie informacji wszystkim beneficjentom programu PPK.
Patrząc z perspektywy LeasingTeam Group, którego kadra liczy powyżej 10 tys. pracowników obsługiwanych miesięcznie, wdrożenie programu okazuje się być nie lada wyzwaniem. – Choć w agencjach pracy wysoka rotacja jest czymś naturalnym, to przy wdrażaniu i obsłudze PPK, stwarza ona ogrom dodatkowej pracy w obszarze zgłaszania i wypisywania kolejnych zatrudnionych - mówi Kutermankiewicz. - Dlatego dla największych podmiotów na rynku, kluczowa staje się digitalizacja przepływu dokumentów poprzez dostosowanie systemów kadrowo-płacowych do obsługi programu Pracowniczych Planów Kapitałowych – dodaje specjalista od kadr i płac.
Warto również pamiętać, że z roku na rok rośnie nie tylko liczba obcokrajowców zatrudnionych przez polskich przedsiębiorców, ale również dynamicznie poszerza się zakres krajów, z których przyjeżdżają, a co się z tym wiąże - wielojęzyczność pracowników. Patrząc na wdrożenie PPK przez pryzmat międzynarodowości beneficjentów programu w agencjach, okazuje się, że liczba dokumentów i komunikatów koniecznych do przygotowania, rośnie lawinowo. Jak wskazuje nasz ekspert Sylwia Kutermankiewicz, zrozumiałe i transparentne przygotowanie komunikacji w pierwszym etapie wdrożenia PPK jest o tyle istotne, że może wpłynąć na minimalizację nieporozumień i zdecydowane zmniejszenie godzin potrzebnych na wyjaśnianie zasad, na dalszym etapie procesu.
PPK na linii współpracy agencji pracy tymczasowej z klientem
Z jakimi wyzwaniami wiąże się wprowadzenie PPK w organizacji zapytaliśmy również dyrektor działu rekrutacji Annę Kurczewską-Formelę ze spółki Professional. - Jako agencja doradztwa personalnego jesteśmy zobowiązani do informowania o podejmowanych działaniach dodatkową grupę zainteresowanych, czyli klientów korzystających z naszego personelu, na zasadzie outsourcingu oraz pracy tymczasowej – zaznaczyła.
Wprowadzenie PPK w Polsce wiąże się z dodatkowymi obowiązkami i formalnościami po stronie pracodawców, a zatem z większym obciążeniem działów kadr i płac lub ich rozbudową. Należy pamiętać, że wg ustawodawcy, co 4 lata wszyscy pracownicy będą automatycznie dołączaniu do PPK, również ci, którzy wcześniej z nich zrezygnowali. Obowiązek poinformowania o tym pracowników oraz ewentualnego ponownego wysłania rezygnacji spoczywa każdorazowo na pracodawcy.
- Wprowadzenie PPK może być więc kolejnym argumentem dla firm, by zdecydować się na outsourcing pracowniczy i przenieść wszystkie formalności na agencję pracy, jednocześnie optymalizując koszty obsługi kadrowo-płacowej – komentuje Anna Kurczewska-Formela.
Podsumowanie
Pracownicze Plany Kapitałowe stanowią dla agencji pracy duży test skuteczności operacyjnej. Spowodowane jest to charakterem prowadzonej przez nich działalności, który zakłada zatrudnianie dużej liczby pracowników tymczasowych, wysoką rotację oraz obsługę osób o różnej narodowości (aspekt językowy).
- Zanim zdecydujemy się na podpisanie kontraktu z wybraną agencją pracy tymczasowej, warto zweryfikować, w jaki sposób został wdrożony program Pracowniczych Planów Kapitałowych i czy prowadzony jest zgodnie z literą prawa. Powie to dużo o poziomie kompetencji i doświadczeniu tej agencji – podsumowuje Klaudia Bylińska, Radca Prawny z LeasingTeam Group.
Po wysłaniu CV - po 2 dniach tel. Wywiad tel. Po 24h zaproszenie na spotkanie. Pani Kasia J. dokładnie wytłumaczyła mi na czym polega praca. Opowiedziała o zasadach rekrutacji - 2 etapy. Do kiedy decyzja. Jakie warunki zatrudnienia. Potem rozmowa. I pytanie, które wprawiło mnie w osłupienie: gdybym miał do wyboru partię szachów lub mecz siatkówki na co bym się zdecydował. Potem jeszcze sprawdzenie ref. I odpowiedź we wskazanym terminie. Nie udalo mi sie. Żaluje. ale wiem z jakiego powodu taka decyzja i ciesze sie ze mam ta informacje. polecam. widac ze pani kasia lubi swoją pracę. Dodam, że zawsze była odp w termienie i uśmiech. ps zarezerwowano mi mce parkingowe.
czy mogę jeszcze aplikować?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy firmy są gotowe na milenialsów?
Roszczeniowi, nielojalni, pozbawieni autorytetów i szacunku – taki obraz millenialsów, czyli obecnych dwudziesto- i trzydziestolatków, spotykamy w opiniach wielu pracodawców. W sytuacji jednak, gdy rynek pracy boryka się z brakiem doświadczonych specjalistów, organizacje zmuszone są do spojrzenia przychylniejszym okiem na młode pokolenie oraz zmierzenia się z jego nierzadko bardzo wygórowanymi oczekiwaniami względem zatrudnienia. To, na ile pracodawcy zdadzą ten „test”, wpłynie na długość stażu zrekrutowanego millenialsa w strukturach firmy.
W LeasingTeam Professional obserwujemy, że coraz więcej firm, głównie zagranicznych, zaczyna dobrze rozumieć współczesnych millenialsów i adresować do nich swoje działania. Jest to widoczne w atencji przykładanej do budowania określonego wizerunku pracodawcy w kanałach społecznościowych, stosowaniu nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych, czy też w oferowanych warunkach zatrudnienia, które coraz częściej zakładają elastyczność godzin pracy, szerokie pakiety benefitów, regularny feedback oraz możliwość rozwoju w różnych departamentach wewnątrz organizacji. Wdrożenie i właściwa komunikacja tych elementów jest wyraźnym sygnałem dla młodego pokolenia, że dany pracodawca może być atrakcyjnym miejscem budowania kariery zawodowej.
Choć rynek pracy oczekuje dynamicznych działań, w naszej opinii polscy pracodawcy wciąż mają trudność ze zmianą podejścia do zarządzania kapitałem ludzkim. Sztywna struktura, mało elastyczne patrzenie na umiejętności pracowników, brak dopasowania komunikatu do odbiorcy czy jasnej ścieżki rozwoju wykorzystującej zainteresowania millenialsa, to wciąż najczęściej popełniane błędy w polskich organizacjach. Tymczasem, chcąc sprostać wyzwaniom stawianym przez nowe pokolenie, firmy te powinny słuchać co inspiruje milenialsów, angażować ich w procesy biznesowe, szukać i jasno definiować cele, które chcemy wspólnie osiągnąć.
W mojej ocenie realnym wyzwaniem dla firm na najbliższe lata będzie nie tylko efektywna współpraca z millenialsami, ale przede wszystkim stworzenie nowej kultury organizacyjnej, która połączy bogate doświadczenia wieloletnich pracowników z kreatywnym i świeżym spojrzeniem młodego pokolenia.
Panie Mądraliński a skąd Pan wziąłeś tyle mądrości? Bardzo ciekawi mnie jaką będziesz chciał stworzyć nową kulturę organizacyjną?Zapewne masz całe mnóstwo pomysłów, zaczytamych z zagrniacznych portalów branżowych i zapominasz, że za szklnymi szybami Mordoru jest normalne życie. Obudź się nie smęć...
Ciekawe, czy Pan jeszcze pracuje ?
Nie dostałam odpowiedzi odnośnie wyniku rekrutacji, a było mówione że odpowiedz będzie do tego i tego dnia. Minęły tygodnie i nic.
Czy Pani na dole na recepcji siedzi tam za karę? Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, patrzenie na człowieka jak na kogoś gorszego, odpowiedzi 'z łaski' tak jakby się przeszkodziło Pani recepcjonistce w ważniejszych rzeczach. Błędne wrażenie? Na potwierdzenie Po umówionym spotkaniu gdy wychodziłam szanowska Pani recepcjonistka nie odpowiedziała mi 'do widzenia'. Pani być może uważa się za kogoś ważnego. Ale Pani kultura jest tak niska. Może lepiej zmienić pracę na taką niewymagającą kontaktu z ludźmi?
Dzień dobry. Pani na recepcji na dole zatrudniona jest przez administratora biurowca, nie jest więc pracownikiem LeasingTeam Group. Niemniej jednak dziękujemy za opinię, porozmawiamy z władzami administracji. Pozdrawiamy, LeasingTeam Group
(usunięte przez administratora) Pozostaje jedynie życzyć takiej samej konsekwencji, w działaniach o znaczeniu strategicznym i związanej z pracownikami.
Żenada!!!
Wszystko w porządku, bardzo dobre warunki pracy, brak open space'ów, pieniądze zawsze na czas, a nawet często wcześniej :)
Nie polecam. Wlasciciele cala swoja rodzinke zatrudniaja za bardzo wysokie wynagrodzenia, na ktore my pracujemy... a nasze wynagrodzenia zawsze mniejsze niz maja byc a wyjasnianie tych bledow tyle zajmuje, ze kazdy sie poddaje
Polecam sprawdzać każdą wypłatę, ktoś kto zajmuje się tym już dawno powinien wylecieć! Ostatni raz pracowalam przez agencje pracy. Nie polecam. Kto wie na ile pieniedzy mnie oszukano,nie mowie obledach, tych któych sama się kilkukrotnie dopatrzyłam.
własnie chcialam podjac sie pracy przez nich... takie sytuacje sa co miesiac ?? przecież mozna to zgloscic i porposic o wyrowanie ? na umowe o prace wynagordzenie w sumie zawsze jest stale , takie samo.. no chyba ze masz zlecenie to wtedy jest inaczej..
Pracowałam na umowie stałej. Fakt, czesto nadgodziny itp. ale to nie zmienia faktu, że mimo licznych błedów które zgłaszałam i prosiłam o wyrównania to ten przykry incydent się powtarzał. Mówię również o moich współpracownikach., ktrzy borykali się z tym problemem.Na sam koniec także zostałam oszukana, zgłaszajac problem Pani z tej agencji pracy wmawiała mi, że pieniądze za niewykorzystany urlop zapłacili mi już miesiąc przed końcem umowy.
Nie polecam cieżko cokolwiek u nich załatwić. w moim przypadku od dwóch miesięcy dostaje za małą wypłate ( inną stawke godzinową mam na umowie , a inną na pasku) gdy cokolwiek chce załatwić co chwile mnie odsyłają po różnych osobach. Kiedy zadzwoniłem bezpośrednio do głownego biura nic mi nie pomogli ani wyjaśnili. Chciałem się bezpośrednio polączyć z kadrami to nawet numeru mi nie podali. Nie tylko mnie w pracy tak zrobili wiem, że paru osobom też czesto nie zgadza się wypłata, a o wyrównanie cieżko z nimi walczyć
Radze co miesiąc sprawdzac paski z wypłat i nie tylko!!!!! godziny przepracowane ! Nie wiem czy ktos kompetentny rozlicza wypłłaty !!!!!
Nie polecam. Przeszłam dwa etapy rekrutacji, otrzymałam informację że firma chce podjąć ze mną współpracę, po czym już nikt się ze mną nie skontaktował. Sama kontaktowałam się z firmą, nikt nic nie wiedział, żadnej informacji nie otrzymałam. Czekałam kilka tygodni. Brak szacunku, firma jest niekompetentna.
Pracownik biurowy - obsługa kancelarii, pracował ktoś w tej firmie na tym stanowisku?
Rozumiem, że jesteś z Wielkopolski, wiem, że na takie stanowisko potrzebują ludzi w tym regionie. Jest to praca dla dużej firmy działającej m.in na tym obszarze. Praca przy komputerze na systemach bilingowych, archiwizacja, odbieranie poczty przychodzącej, zestawienie poczty wychodzącej itp. Takie typowo biurowe sprawy można rzec.
Dziękuję za Wasze opinie. Będę się trzymał od tej firmy z daleka!
firma nie rzetelna unikać firmy jak ognia firma wynajęła ode mnie mieszkanie dla swoich pracowników nie zapłaciła za ostatnie 2 miesiące wynajmowania i nie pokryła szkód jakie zrobili jej pracownicy, sprawę zgłosiłem na policji
Co z płytami w piasecznie czy ruszył sezon
Dzień dobry. Tak, sezon ruszył. Zachęcamy do skontaktowania się z naszym Działem Obsługi Pracownika. E-mailowo: dop@leasingteam.pl, telefonicznie: +48 22 460 50 30 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy), 801 801 830 (z telefonów stacjonarnych). Pozdrawiamy, LeasingTeam Group (Agnieszka)
Panie Pawle, proszę o kontakt z Działem Obsługi Pracownika, otrzyma Pan wszystkie potrzebne informacje. Prosimy o telefon w godzinach 9.00-17.00. Pozdrawiamy, LeasingTeam Group (Agnieszka)
brak profesjonalizmu i szacunku do drugiego człowieka, nikt nic nie wie, nic nie można po ludzku załatwić, firma sama nie wie co robią inne działy i do tego nie przestrzegają żadnych terminów, słowem absurd
@Aniołek i Szatanek, chciałabym trochę sprostować Twoje domniemania na temat usuwanych komentarzy na GoWork. Dokładne tak samo jak wspomniał użytkownik @Miro komentarze są usuwane tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie są zgodne z treścią regulaminu tego forum. Tu odsyłam Cię do zapoznania się z regulaminem -->>https://www.gowork.pl/regulamin .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LeasingTeam Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy LeasingTeam Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LeasingTeam Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 8 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LeasingTeam Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w LeasingTeam Sp. z o.o. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.