ARCTIC PAPER KOSTRZYN S.A.

Kostrzyn nad Odrą

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 50 ocen.

Opinie o ARCTIC PAPER KOSTRZYN S.A.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ARCTIC PAPER KOSTRZYN S.A.

Paulina
użytkownik zarejestrowany

Proszę o zamieszczanie merytorycznych komentarzy na temat pracy w ARCTIC PAPER KOSTRZYN S.A., nie poszczególnych osób.

Ania

Same dupolizy,od zmianowego {słyszałem że Ma.....k najlepszy}począwszy,na kierownikach skończywszy. Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wykształcenie w tej chwili to sprawa drugorzędna,ha,ha,ha,ha,ha,ha.

oleg
@Ania 13.02.2017, 19:34
Same dupolizy,od zmianowego {słyszałem że Ma.....k najlepszy}począwszy,na kierownikach skończywszy. Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

O tym Ma......u słyszałem że to dzieciak. Szkoda czasu na tą firmę.

JAN3K
@oleg 13.02.2017, 19:37
O tym Ma......u słyszałem że to dzieciak. Szkoda czasu na tą firmę.

Co ten dzieciak w APK robi?

Ania

Same dupolizy,od zmianowego {słyszałem że Ma.....k najlepszy}począwszy,na kierownikach skończywszy. Brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wykształcenie w tej chwili to sprawa drugorzędna,ha,ha,ha,ha,ha,ha.

nINA

Aleee jaja ,podobno technologiem w Arcticu został jakiś tam Ur.....k,z wykształcenia spedytor. Parodia !!!!!!!!!!!!!!!!!! Arctic kompletna klapa.

Magda

Technologiem spedytor. Super.Klienci tego zakładu bujcie się!!!!!!!!!!

Lorens

Aleee jaja ,podobno technologiem w Arcticu został jakiś tam Ur.....k,z wykształcenia spedytor. Po trupach do celu. Parodia !!!!!!!!!!!!!!!!!! Arctic kompletna klapa.

Monek.

Aleee jaja ,podobno technologiem w Arcticu został jakiś tam Ur.....k,z wykształcenia spedytor. Po trupach do celu. Parodia !!!!!!!!!!!!!!!!!! Arctic kompletna klapa.

pracownik

Czytam negatywne opnie i zachodzę w głowę kto te dyrdymały pisze. APK co by nie było jest jednym z najlepszych pracodawców w naszym województwie. Przez długie lata pracy nie zauważyłem, aby kiedykolwiek były problemy na dowolnej płaszczyźnie - czy to socjalnej czy płacowej. Klimat pracy jest bardzo dobry. Jedynym smutnym mankamentem są osoby na stanowiskach, na których nigdy nie powinny się znaleźć. Mówię tutaj o osobach dziecinnych i zwyczajnie głupich, które jakimś niesamowitym sposobem piastują stanowiska, gdzie maja władzę i skutecznie to pokazując niszczą wspaniały klimat pracy.

UR
@pracownik 30.12.2016, 11:12
Czytam negatywne opnie i zachodzę w głowę kto te dyrdymały pisze. APK co by nie było jest jednym z najlepszych pracodawców w na...

Nie znam takich osób. O kim piszesz? Atmosfera faktycznie ok, ale co po atmosferze jeśli wynagrodzenia znacznie odbiegają od standardów... Czasem ktoś pod stołem dostanie jakąś premię, ale wszystko jest tajemnicą. Nie ma równego traktowania - zasada jak nie dopominasz się to nie dostaniesz obowiązuje. O szansach na rozwój, awans zapomnij - jedna z głównych motywacji a Kierownictwo jakby o tym nie wiedziało - polityka personalna nie istnieje. Na "dobrej atmosferze" to można jechać jak się ma parę lat do emerytury i już na niczym innym nie zależy.

bryk
użytkownik zarejestrowany

@ miłosz - ale co w tym złego? przeciez wiadomo, ze w Polsce zarobisz mniej, ale nie powinno to nikogo dziwić, tak po prostu jest i tyle. A gdzieś trzeba zacząć, gdzieś trzeba się załapać na początek. W Polsce w taki razie niech nabiorą praktyki a potem za granice

miłosz

Ja poszedlem z tego kołchozu , jedziesz do niemiec 20 minut masz 1800-2300 euro . a tutaj przyjmuja samcyh po szkole ktorzy po roku jada do niemiec Nie polecam tego zakladu

Mateusz

Ale z normalna praca jest problem jak pracujesz na produkcji jestes murzynem i maja Ciebie w ( usunięte przez administratora ) jak pracujesz w biurowcach to Szwedzi pokazuja ci ze jestes murzynem wiec tu i tu porazka. To samo z APSA Poznan jak cos chcesz od tych balwanow to nosza sie jak pawiany ze sa lepsi pytanie od czego ? ( byl plan modernizacji i likwidacji logistyki ... stworzyli nowy dzial w Polsce a tamte zlikwidowali ale ludzi za granica przesuneli w inne miejsca wiec logiki tu zadnej . koszty sie zwiekszyly a Poznan odtrabil zwyciestwo i wazne ze obsluguje ich firma ktora jest prywatna wlasnoscia jednej Pani dyrektor w Poznaniu . normalnie cyrk nad cyrkami . cos w stylu jak doprowadzic do beznadzieji firme w kilku krokach. Zaowazcie ze zaden specjalista tutaj nie chce przyjsc zatrudnia sie ludzi bez kwalifikacji wiec jacy ludzie taka jakosc.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pawian

Zapomnij o normalnej pracy , ja pracowalem w biurach jakis czas temu i bylo normalnie , potem powstala dziwna firma Arctic Poznan i zaczely sie cyrki z przenoszeniem dzialow kombinacje i z fajnej firmy powstal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z balaganem , wymyslili centralizacje i teraz nikt nie ma pojecia co gdzie i jak . Ludzie z Poznania kompletnie nie majacy pojecia o produkcji i dzialaniu takiej firmy wzieli sie za zarzadzanie :) Teraz szukaja ludzi do pracy w Kostrzynie ale ja sie zwolnilem mam lepsze warunki obok. Nie polecam tej firmy. chcesz miec fajna prace poszukaj na milenijnej pelno pracy za wieksze pieniadze.

Maciej

Trole jednak pilnują i naganiają do pracy, Większość ludzi czeka aż prezes przejdzie na emeryturę a następca rozgoni kierowników-towarzystwo wzajemnej adoracji. MOże wtedy się coś zmieni, teraz prezes jest ślepy i nie widzi jak go kierownicy w konia robią .

Marek

Na produkcji placa grosze i sa pomiatani , kierownicy sie nosza jak pawie . Dyrektor nic nie wie jak go w konia robia. takie realia. Naprawde lepiej przy granicy znalezc cos za 1000-1500 eurro to najprostrza fizyczna praca a dla wykfalilikowanych placa wiecej i byc zadowolonym. W innych firmach lepsza atmosfera niz w Arcticu

bolek

Pracowalem w tej firmie w logistyce APSA i powiem ze bieda totalna. Wpiszujesz caly dzien jakies zaladunki a jak cos z systemem zepsuje to czekasz caly dzien az ktos w szecji naprawi a ty masz plecy i musisz nadrobic i 50 roznych systemow do ogarniecia . Kiedys zapomnialem hasla i za 3 dni mi dali nowe szwedzi. hehehe . Jak komus odpowiada szedzka slamazarnosc i olewanie to skadac podania jak ktos chce pracowac w rozwijajacej sie firmie to niech szuka czegos innego. coraz mniej zamowien ta firma padnie za kilka lat .

mala

aha dzieki za informace a wiesz gdze potszebuja na wuzek widlowy z uprawnieniami

mala

a potszebuja moze kobiet do pracy

maszynmen

Ja tez kiedys tam pracowalem ale mnie zwolnili. Podobno kiedys dyrektor finansowa pracowala w Kostrzynie ale ja wywalili i dostala sie teraz do Poznania i tak robi ze pozwalaniala z zawisci ludzi w Kostrzynie a sama z Poznaniau zatrudnia znajomych i przejmuje administracje swoja prywatna firma. To sie nazywa niszczenie firmy i prywata wiec jak w tej firmiema byc dobrze.

pracownik

Pracuję tu już kilka lat i muszę przyznać, że pracowałem w dużo lepszych miejscach. Pracownicy przyjmowani są głównie przez Adecco (chyba że jest się fachowcem i akurat potrzeba takiego) i pracują tak od kilku do kilkunastu miesięcy. Przy czym ich stawki nie różnią się bardzo od innych. Generalnie pracownik produkcji to sztuka, nie jest istotne ile już umie, jego doświadczenie i staż, kiedy nowy pracownik po 6ciu miesiącach w Adecco dostaje 50zł mniej niż taki co pracuje 4-5 lat to chyba coś jest nie tak. Już z poziomu brygadzistów/zmianowych uważa się każdy za viceboga. Dyrektor to parodia robiąca testy białej rękawiczki zamiast zająć się stanem maszyn i produkcją. Brak tutaj jakiejkolwiek możliwości awansu, wszystko jest oparte o kolesiostwo oraz kto komu głębiej wlezie. Ta firma rzeczywiście miała kiedyś renomę ale teraz nawet cień po niej nie został, choć nadal uważają że na miejsce każdego jest 10ciu chętnych, a w rzeczywistości biorą każdego kto tylko ma 2 ręce. Osobiście szukam teraz innej pracy, jeżeli ktoś zastanawia się, to naprawdę odradzam rozpoczynanie przygody z Arctic Paper.

marek

Oczywiscie ze brak tu przyszlosci, W zakladzie wszyscy widzą ze ludzie z Poznania transferują wszsytko do siebie. Powoli ale przenoszą żeby być u władzy a robole mają pracować. Na koniec zostana murzyni a smietanka towarzyska w Poznaniu. Od dawna ta firma nie jest konkurenyjna zarobkowo. nie wiem co wy tu widzicie, Wszedzie naokoło szukaja ludzi do pracy a oni sie pchaja tutaj pensje to mit. 2400 na umowie :):):) wiecej dostaniecie wszedzie w innych firmach.

mlody

Pracuję tu juz jakiś czas i nie widzę dla siebie przyszłości w tej firmie. Tak jak pisali poprzednicy do firmy nowi przyjmowani się wyłącznie przez Adecco. Żeby jako tak wyjść na miesiąc to łapie lapie sie nadgodziny ile się da. Ludzi coraz mniej, obowiązków więcej. Dyrektor produkcji lubi porządek po za tym reszta w rękach kierownikow dziłów. Kierownicy robią co mogą. Dział sprzedaży tylko z nazyw, bo papier czeka na klienta i upychany gdzie się da! Swoją drogą bardzo ciekawe jest ze taka sytuacja nieciekawa jest, a w tym roku chyba wszystkie auta na nowe wymienili. Dyrektorzy nówki, prezes także i reszta też nowe. Chyba w weekendy szukaja kupcow na zalegajacy papier, bo jak na 2 zmiane w sobote ide to parking pusty. A w tygodniu to trzeba się przepychać przez firmowe auta. Może więcej ludzi musi przejść na 3 zmiany to wszystkim bedzie dobrze wtedy.

mariusz

Ja pracuje w APK i widzę co tu sie wyrabia. Odkąd władze przejeli ludzie z Poznania to w moim dziale 8 oób szuka pracy za plecami i w innych też. Adeco oczywicie sa ludzie którzy pracują tutaj 3 lata i jakoś nie ma problemu. Zrobiło sie tak jak w innych firmach w miescie kto przy korycie ten psuje innym życie.

pracownik
@mariusz 02.12.2014, 10:47
Ja pracuje w APK i widzę co tu sie wyrabia. Odkąd władze przejeli ludzie z Poznania to w moim dziale 8 oób szuka pracy za pleca...

Odejdzie parę osób, to zatrudnienie spadnie i Centrala w Poznaniu będzie zadowolona. Ostatni gasi światło.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

pracownik

Uwierz, że można. Masz przymusowy miesiąc przerwy i zaczynasz pracę w Arcticu od nowa poprzez Adeco.

arturo

Tak to prawda, Od kiedy ludzie w Poznaniu starają sie "uzdrawiac firmę" powoli wszystko pada, Kostrzyn to jedyna papiernia ktora utrzymuje wszystkie inne, Czyli za jakis czas bedzie mozna napisac jak skutecznie uwalic kurę która znosi złote jajka, reformami ludzi ktorzy nie mają pojęcia co robić tylko skaczą z firmy do firmy i reformy ich polegaja na tym zeby zwalniac i wyjnajmowac zaprzyjaznione firmy w ramach outsorcingu to samo podobno wszwecji zamiast skupic sie na lokalnych ludziach to wszystko jest zlecane innym firmom a to podnosi koszty . Gratulujemy kadry.

Marysia

Bzdury piszecie, Arctic Kostrzyn ma uwiazane rece,Ich centrala jest w Poznaniu i podobno jakas kobieta tam M.M co jest prawie prezesem raczej wymaga zwolnien w Kostrzynie przy czy msama zatrudnia w Poznaniu ludzi . .to chyba samo za siebie mowi prywata .

pracownik

Obecnie Arctic zatrudnia wyłącznie poprzez Adeco, a jakie oni proponują płace to myślę wiecie. Firma redukuje zatrudnienie przenosząc co się da na pośredników. Obecny prezes to typowy administrator. Tu i teraz. Traci czas na drobiazgi zamiast zająć się tym co robi manager. Brak koncepcji rozwoju. Inwestycje wyłącznie odtworzeniowe.

Władeczek

Trwają zwolnienia. Nie jest dobrze.

Pawełek

Nie jest dziwne ze firma ma takie opinie skoro tam jest wiecej kierowników niż pracowników heheeheh. na jednego kierownika przypada 2 pracowników.

xx
@Pawełek 05.08.2014, 07:45
Nie jest dziwne ze firma ma takie opinie skoro tam jest wiecej kierowników niż pracowników heheeheh. na jednego kierownika przy...

Jakie 1500 osób zatrudnionych?? ludzie co wy za głupoty piszecie :). Jeśli chodzi o płace w tym zakładzie to nie ma co narzekać. Jeśli ktoś pracuje dwa miesiące i chce zarabiać tyle co paroletni pracownicy no to się rozczaruje zapewne :) Kto nie spróbuje nie przekona się a ci co mało wiedzą najwięcej mają do powiedzenia.

Maciek

A niby kto jest ich konkurencją ? Fabryka lezy w malym miasteczku wiec można targać pracownikiem bo i nigdzie nie pójdzie , wiem bo pracowalem i nie polecam. Teraz trwaja ciche zwolnienia wiec dla mnie nie jest to jakas fajna firma .

Piotr

Ja się sam zwolniłem z tej firmy , praca w strefie jest i to za lepsze pieniądze. Tutaj człowiek czuł się zastraszany i tyrał za kierowników i dyrekcję której robić się nie chciało.Wszystko odbywa się za plecami pracowników jakieś dziwne posunięcia zwolnienia premie. Kto bardziej wchodzi ( usunięte przez administratora ) ten ma lepiej :) Kiedyś to była normalna firma teraz jest król i jego dwór.

mariusz

Średnią krajową nabija prezes dyrektorzy i kierownicy :) reszta 1500 i na kolanach .

mateusz

1500 łącznie w całej grupie, w samej PL tylko 450.Miałem okazję tam pracować , atmosfera rodem z gestapo, kto jest przy korycie ten tyra podwładnych byleby tylko zostać poklepanym przez prezesa. Płacę są dobre ale dla kierownictwa normalny człowiek albo przez firmę pośredniczącą lub średnia krajowa. Na terenie Kostrzyna są lepsze formy gdzie kultura pracy jest o 100% lepsza i pensja wyższa, akurat ten zakład ma niesamowite mniemanie o sobie tylko dlaczego specjaliści uciekają ? Trochę to wygląda jak Pan prezes król i jego świta :)

Marek

1500 łącznie w całej grupie, w samej PL tylko 450.Miałem okazję tam pracować , atmosfera rodem z gestapo, kto jest przy korycie ten tyra podwładnych byleby tylko zostać poklepanym przez prezesa. Płacę są dobre ale dla kierownictwa normalny człowiek albo przez firmę pośredniczącą lub średnia krajowa. Na terenie Kostrzyna są lepsze formy gdzie kultura pracy jest o 100% lepsza i pensja wyższa, akurat ten zakład ma niesamowite mniemanie o sobie tylko dlaczego specjaliści uciekają ? Trochę to wygląda jak Pan prezes król i jego świta :)

franc
użytkownik zarejestrowany

No faktycznie, liczba robi wrażenie, to i pewnie nawet jak rotacje sa niewielkie, to robią częste rekrutacje, warto aplikować?

cezary
użytkownik zarejestrowany

Na stronie arctic paper wyczytałem, ze zatrudniają 1500 osób, całkiem sporo jak dla mnie, więc pewnie nie jest tak tragicznie.

tajpan
użytkownik zarejestrowany

może najlepiej byłoby zacząć zmiany od góry ;) choć to pewnie jak w większości firm pobożne życzenie :)

Raul

jest mniej wiecej tak jak opisal to poprzednik, poza tym jesli chodzi o prace to tak jak ktos pisal po znajomosci i rodzinnie to sie zgadza.

Blazej

Kierownicy z awansu lataja za dyrektorem jak dwór za królem byle by jakas premie dostac albo byc w laskach :) praconik to nic nie warty smiec. ta firma juz dawno stracila wiarygodnosc za poprzedniego dyrektora ludzie byli normalni teraz to jedna wielka sciema i wlazenie w ( usunięte przez administratora ), nic dziwnego ze leci na gieldzie jak ludzie zamiast pracy patrza na swoje awanse

wyzysk

nszzprc wyzyskiwani arctic paper kostrzyn s.A- to zdjęcia przedstawia 13 letniego chłopca pakujacego kolby papieru.Kadrowa zwolniła jego ojca.Dlaczego arctic wykorzystuje nieletnich w pracy,dlaczego kadrowa w arcticu nie zwraca na tp uwagi.

Marek

Firma ok, ale kierownictwo to nadete pyszalki awansowane ze wsi, nie widza nic poza swoja kariera.(usunięte przez administratora)

problemy z kadrą

kadrowa a arctic paper żle nastawiona w stosunku do ekipy produkcji.

Ziemia Obiecana

Zatrudnianie nieletnich to próba podniesienia poziomu produkcji, bo nie maja maszyn do pakowania papieru.

?

Nadal jest tu mi dobrze i nie zamienie swojej pracy na inną

nik

gdzie ty żyjesz chłopie? tam jak w całym kraju mają pierwszeństwo przyjęcia znajomi i rodzina n o chyba że super fachowiec jesteś i akurat potrzebują takiej osoby na dane stanowisko.

Mariusz

a na jaki adres wysyłałeś?

Adam

Nie wiem o co chodzi z Arcticiem do teraz,robią tam papier niby nic trudnego.wysłałem tam kilka podań ,ale nie zostałem zaproszony nawet na rozmowe kwalifikacyjną ,ta pani od rekrutacji nawet nie zadzwoniła ...ciekawe czy wogole przeczytała moje podanie.

Yappa

Arctic nie robi papieru do "( usunięte przez administratora )" tylko do drukarek. Litości, ale fakt Arctic jeśli chodzi o miejsce do pracy spadł strasznie. Pomimo tego po Kostrzynie dalej krąży opinia, że jak się dostaje wypłatę a Arcticu to trzeba taczką przyjeżdżać. Zarobki porównywalne z konkurencją.

elektryk

a ile zarobi max. tam elektryk z uprawnieniami E i D do 1 kV. dzięki za info.

xyz

Arctic Paper to najgorsza firma w Województwie Gorzowskim!!! W powiecie Lubuskim!!

Elektryk-automatyk

Do pani od rekrutacji w tkzw.Arcticu.Nich pani nie telefonuje po domach i nie robi zamieszania .Moje dokumenty są w urzędzie pracy do wglądu!Jęśli będą problemy z tkzw.szukaniem fachowców od zaraz na jutro. To skieruje sprawe na droge sądową. Aha a z ludzmi na postój do Arctic Paper coraz większy problem!!

Zostaw opinię o ARCTIC PAPER KOSTRZYN S.A. - Kostrzyn nad Odrą

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ARCTIC PAPER KOSTRZYN S.A.