Chciałem tylko zaznaczyć że w-support nie pracują ludzie bez szkoły!
a ja oddałabym wszystko (a mam dużo, co przecież widać) żeby dostać umowę o pracę, ale chyba nie potrzebują wykwalifikowanych specjalistów z wyższym wykształceniem, wolą raczej tych bez szkoły.
Czołem Załoga! Teamleader robi wszystko, czego nikt inny nie chce/nie może/nie potrafi zrobić, wszystkie zadania, których nie ma kto podejmować są zrzucane na TL. Generalnie wygląda to tak: przychodzisz do pracy, rozdajesz telefony, jesteś supportem dla techników (bo przecież troubleshooter również ma masę pracy), trenerem (bo[usunięte przez moderatora]ma zrobić szybkie szkolenie po którym i tak pracownicy nic nie wiedzą), supportem dla pracowników tymczasowych, na kontroli pracy sprzątaczki i wymianie żarówek w kibelku kończąc. TL to taki kolo od wszystkiego, który podejmuje się każdego zadania, bo przecież ktoś to musi zrobić, a po ciemku bardzo źle się sra, technicy zawsze coś zgubią i trzeba znaleźć, Niemcy właśnie pilnie poszukują jakiegoś telefonu a tak w ogóle to przecież jesteś teamleaderem i nie narzekaj, bo to i tak twoja wina, że twoja załoga coś robi źle. W sumie to dobrze, że TL nie musi kupować sam żarówek, ale wszystko przed nami. Co do zarobków, to niewspółmierne do tego, ile trzeba ogarnąć; nie wspominając o targecie w zakresie napraw i jakości napraw, jaka od TL wychodzi, w sytuacji, gdy nie mają czasu na to, aby robić normalne naprawy. Z rzeczy ciekawych na stanowisku TL: czasami odnosi się złudne wrażenie, że ma się wpływ na pracę firmy. Na pewno człowiek na tym stanowisku czuje się potrzebny a czasami ma cholerne poczucie obowiązku i rezygnuje z pewnych rzeczy na rzecz swojej rodziny, bo przecież firma cię potrzebuje, którego później bardzo żałuje.
Witam wszystkich Moglby ktos po krotce opisac zadania teamleadera i zarobki jakie mniej wiecej mozna uzyskac na tym stanowisku? Pozdrawiam
Bardzo przyjemny kontakt. Zadzwonili, zaprosili. Rozmowa w miłej atmosferze z Panią z kadr i jakimś specjalistą z serwisu. Najpierw zwykłe pytania, później zadanie praktyczne. Dostalem telefon do naprawy :-) Na początku stres, że nie podałam. Potem okazało się że mam do dyspozycji instrukcję. Każdy kto choć trochę umie posługiwać się narzędziami takimi jak śrubokręt da sobie radę. Najważniejsze to sie nie denerwować i czytać to co napisali. Reszta jakoś idzie. Wiem, łatwo się mówi, ale naprawdę to nie jest trudne.
Standardowe pytania o doświadczenie, zadania w poprzedniej pracy, powód zmiany pracy, wykształcenie. Poten praktyczne zadanie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
xxx - 2011-11-14 00:11:33 co sie sypnie? i niby dlaczego? przeciez jest backlog, trzeba sie cieszyc... Backlog pojechal do konkurencji no i trzeba sie cieszyc
co sie sypnie? i niby dlaczego? przeciez jest backlog, trzeba sie cieszyc...
Sypnie się to oj sypnie i to niedługo.
Gumy są niedobre, a Marsy były prawie przeterminowane :-(
"Aktualne jest raczej pojęcie premi bez 43% ale za to Mars i miętowe gumy na pocieszenie" jaki mars ?? jaka guma ???ja tylko załapałem się na -43%
O podstawie już było... premia... owszem jest... ale im więcej zarobisz dla tej firmy tym bardziej Cie [usunięte przez moderatora].. przez pół roku i tak nie ogarniesz na tyle żeby dostać jakieś extra pieniąze. Aktualne jest raczej pojęcie premi bez 43% ale za to Mars i miętowe gumy na pocieszenie. Teraz zatrudnili pełno osób więc gówno się nauczysz bo szkolenie trwa 2 dni. Za miesiąc pewnie będziemy się bić o telefony i polecą wypowiedzenia... tylko czy dla 'białych fartuchów' czy raczej dla tych którzy się zasiedzieli i zdążyli podpaść[usunięte przez moderatora] i [usunięte przez moderatora]
Powiedzcie mi koledzy/koleżanki jak wyglądają realne zarobki dla serwisanta bo pewnie jest akord a na rozmowie kwalifikacyjnej pewnie powiedzą jakaś górna granice zarobków, która będzie ciężka do osiągnięcia Jaka jest podstawa i jakie są premie do osiągnięcia? Dzięki i pozdrawiam
jaka piękna katastrofa :)
Pali się z każdej strony.
Nie warto wiązać przyszłości z firmą, którą można przenieść na Słowację za pomocą jednego podpisu! Nie sądzicie?
grrrrrrr - 2011-06-02 18:39:14 Nie darmowa, tylko z socjalu... ale jak dalej tak pojdzie to i to zabiorą. Ta firma to rownia pochyla. Zarobki zamiast lepsze to są coraz gorsze. Nie polecam. Kto sie odwazyl na asplexa teraz chyba nie załuje. jak z socjalu to chyba nie maja po co zabierać. a jak nie wiesz, to nie pisz. fakt, zarobki mogły by być lepsze.
Nie darmowa, tylko z socjalu... ale jak dalej tak pojdzie to i to zabiorą. Ta firma to rownia pochyla. Zarobki zamiast lepsze to są coraz gorsze. Nie polecam. Kto sie odwazyl na asplexa teraz chyba nie załuje.
A ja nie wiem na co narzekacie. Moze po prostu za krotko tam pracowalem i nie zdazylem poznac spolki A&D od zlej strony. Atmosfera jest jak dla mnie super! Ale atmosfere tworza sami pracownicy a Ci sa naprawde spoko (pozdrowienia dla stanowiska KV i sasiadow) wiele sie od nich nauczylem. Samo miejsce jako praca tez spoko, nei ma co narzekac. No i ta darmowa kawa... w kazdym razie koledzy i kolezanki. Od srody wracam :P
A mi się tam podobało. Dzięki doświadczeniu, które zdobyłem klaszcząc na spotkaniach z prezesem, [usunięte przez moderatora] zatrudnił mnie z miejsca. :D
no niestety... atmosfera jest jaka jest... ale z czego to wynika?? [usunięte przez moderatora]który jest k[usunięte przez moderatora] za wszelką cenę stara się udowodnić na każdym kroku jaki on nie jest zajebisty.... prosze... "tak, tak" po czym się odwróci i zbeszta z błotem..(to nic osobistego po prostu jesteś gorszy) Jak ma nie być sztucznie jak na każdym kroku ktoś chce cię (usunięte przez administratora) - nie wiedząc nawet czy to istotne albo czy ma racje? no jak? [usunięte przez moderatora] śmiech na sali... przepraszam na hali... ale czego się czepiać, bycie konfidentem jest fajne... no fajna jest atmosfera...:)[usunięte przez moderatora]może potwierdzić...
trochę głupich pytań, ale generalnie znośnie. zależy z kim rozmawiasz.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy w-Support.Pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w w-Support.Pl Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.