Opinie o ERONTRANS SP. Z O.O
Dla mnie to świetne miejsce do pracy, fajni ludzie z którymi zawsze można się dogadać dlatego polecam pracę.
Mogę śmiało polecić oddział w Gdyni. Nieduża placówka, wiec można się szybko przystosować. Firma daje możliwość kreatywnego rozwijania swoich kompetencji. Zawsze nowe pomysły mile widziane. Pracy dużo, ale tak jak wszędzie. Czas przynajmniej leci jak strzała. Mają owoce w poniedziałki, raz w miesiącu coca cola. Wzajemna pomoc na spedycji, także wszyscy o 16:00 kończyliśmy prace. W każdej sytuacji możesz liczyć na pomoc drugiej osoby, ja bynajmniej tak miałem. Także, jak tylko chcesz się rozwijać, dają możliwość. Organizują imprezy integracyjne :-) Pracowałem tam co prawda 2 lata, jednak zdobyłem bogate doświadczenie w planowaniu, dokumentacji morskiej, proces spedycyjnych nawet z project cargo. Moje drogi osobiste nie pozwolił na kontynuowanie pracy w Polsce, ale będę mile wspominał tam prace.
ZNÓW NIE DOSTAŁEM WYPŁATY NA CZAS BO SKORO 10 WYPADA W SOBOTĘ W KAŻDEJ INNEJ NORMALNEJ FIRMIE 9TEGO JUŻ BYŁA KASA NA KONCIE
Przestrzegam - omijać z daleka. To co tam się dzieję przechodzi ludzkie pojęcie. Kierownik rzucający wyzwiskami oraz grożący karą finansową (zawartą w umowie niby na wypadek porzucenia pracy przez pracownika) przy każdej możliwej okazji. Zmuszający do przejazdów łamiących prawo również pod groźbą wspomnianej kary. Wypłata na czas, jednak nie ma się czym chwalić bo to wymóg prawny. Z wypłaty za to odejmowane zawsze spore sumy, np. za zbyt niską ilość wyjeżdżonych kilometrów, chociaż jest się w tym przypadku zdanym na trasy przydzielone przez spedytorów. Ogólna nieprzejrzystość wypłat - nigdy nie wiadomo za co akurat potrącili z wypłaty a kontakt z księgowością też nie wiele wyjaśnia. W ciągnikach (usunięte przez administratora) a sytuacja w której najpierw trzeba wypakować rzeczy poprzedniego kierowcy, aby móc się załadować ze swoimi to norma. Mimo ustalenia wyjazdów z bazy - ciąganie busami na drugi koniec Polski. Stan toalety czy prysznica na bazie przywodzi na myśl stan floty. Podsumowując wybór tej firmy to zły pomysł - kompletny brak szacunku do pracownika i do przepisów prawnych dotyczących pracy kierowców. Historie zasłyszane od innych zwalniających się pracowników również nie napawały optymizmem.
Specjalista ds. Sprzedaży ma w swojej ofercie wpisaną umowę o pracę oraz tę na zlecenie. Zastanawiam się czy wybór jest dowolny czy jednak zawsze wystartuje się po prostu ze zleceniem? Niektórzy już nawiązywali do okresu próbnego. W przypadku tego stanowiska jak wygląda?
Nie polecam pracy w placówce w Gdyni. Pracownicy odchodzą z prędkością światła, jedyne ich benefity to jałmużna ma czas. Pensje ucinane bez słowa wyjaśnienia, umowy śmieciowe, o traktowaniu nie wspomnę. Dział transportu to cyrk na kółkach.
witam, czy erontrans przyjmuje kierowców c+e bez doswiadczenia? i czy istnieje możliwość jazdy w systemie pon-pt z racji tego ze studiuje zaocznie
Przyjmują kierowców bez doświadczenie. Co do kasty tylko od poniedziałku do piątku to nie wypowiem się. Jest kontakt do kadrowej. Odpowie na każde pytanie. Najlepiej dzwonić.
I jak tacy kierowcy są traktowani? Czy na początku z kimś się jeździ? albo pod innym kątem trzymają nad kimś jakiś większy nadzór? Zastanawiam się czy po prostu warto próbować
Hej. :) i ile zapłacą za te jazdy na podwójnej obsadzie? Zastanawiam się co z wariantem jak przypuśćmy, że chłopak się nie sprawdzi. Dadzą szanse jeździć dłużej czy raczej to już będzie koniec okresu próbnego?
Zauważyliście może, że w tych ofertach na stronie kierowca międzynarodowy C+E nie ma wpisanej premii uznaniowej a ten na chłodnie też C+E już tak? czym one się różnią miedzy sobą, że w tym pierwszym przypadku tak (usunięte przez administratora) się nie uznaje? Chyba, że to literówka i też cos będę miał?
na rozmowie nic szczególnego. na początek umowa zlecenie potem okres próbny i dopiero może o prace za najniższą, wiec wychodzi że przez kilka miesięcy nie ma co liczyć na dobre zarobki i premie (piotr. tryb,)
Po zleceniu i okresie próbnym i tak nie masz co liczyć na dobre zarobki ,a tą premię i tak będą Ci kroić za byle co i jeszcze sie natyrasz na nockach . ( Piotrków Tryb.)
A po dłuższym stażu już można liczyć na te dobre zarobki czy nie? jeszcze jakiś czas temu pewien pan napisał, że w jego przypadku proponowano zlecenie, potem próbną i dopiero e o pracę. Później już jakie premie są? czy zostały zwiększone od nowego roku?
Pierw dostanie się umowę zlecenie. Miesiąc lub 3 miesiące. Wtedy nie ma możliwości premii. Po tym 3 okresu próbnego wtedy już obowiązuje premia ale niestety tylko 50%. Dużo ludzi co tam pracuje jest zadowolonych z systemu wynagrodzeń.
Możesz wyjaśnić te premie? czemu na próbnym jest to tylko 50%, jaki argument za tym stoi? zastanawiam się też czy po tym okresie ludzie zazwyczaj decydują się na dalsza współpracę czy może jednak rezygnują? Jak to działa?
Nie wiem czym jest to motywowane. Większość firm młodym na starcie nic nie dają. Wiem tylko że w administracji te premie są na zasadzie że cały dział musi ile czegoś wypracować minimum (np. obrotu) i wtedy dział ma premie. Im więcej wypracują tym większe premie. Ale w agencji celnej 50% potrafiło stanowić 1200 zł w miesiącu. Czy to mało czy to dużo to już samemu trzeba sobie odpowiedzieć na to.
Jak jest z pakietem medycznym w ERONTRANS SP. Z O.O? Można dołączyć rodzinę?
Widziałam że na stronie szukają przewoźników i chciałam zapytać o waszą opinię, który system jest lepszy. Bo tam można wybrać między krajowym międzynarodowym a intermodalnym , co się najbardziej opłaca? Chętnie poczytam opinie bo nie wiem, na co się zdecydować
Czy rotacja pracowników w ERONTRANS SP. Z O.O na Przewoźnik jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 16 maja na GoWork.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Ja mam też pytanie o rekrutację w firmie. Czy ona odbywa się zdalnie poprzez internet, czy całkowicie stacjonarnie? Czy na rekrutacji jest negocjowanie pensji czy firma narzuca pensję, bez negocjacji?
Dzień dobry, w zależności od regionu rozmowy rekrutacyjne odbywają się zdalnie lub bezpośrednio. Oczywiście podczas rozmów kwalifikacyjnych pytamy kandydatów o oczekiwania finansowe i negocjujemy stawkę.
Zalecam bardzo uważać na tą firmę . Rotacja pracowników jest bardzo duża , a to ze względu na podejście do pracownika . W tej firmie jesteś numerkiem i jesli coś nie pasuje to możesz odejść ,ale pensji nie wypłacą Ci ostatniej .
jestem przewoźnikiem i współpraca bardzo słaba, co obiecywali a z czego się wywiązali to dwie różne rzeczy i jeszcze straszą karami, więc raczej nie polecam
Piszesz o karach, ale o jakich tak konkretnie jest tu teraz mowa? czy one jakkolwiek wynikają z postanowień zawartych w umowie? widzę ze Pan jest przewoźnikiem ale ciekawa jestem czy pracownicy również maja tego typu informacje w swoich zawarte?
Dla mnie to świetne miejsce do pracy, fajni ludzie z którymi zawsze można się dogadać dlatego polecam pracę.
Znaleźli w końcu dyspozytora do działu drobnicy krajowej ? Czy dalej szukają ?
Pracuje w Eronie już długo i jest OK. Wypłata na czas, praca całkiem ciekawa.
No to jak na czas, to czy można wiedzieć, jak wysoka jest pensja i o jakiej posadzie mowa? I czy są dodatki do tej pensji jakieś?
Niedawno firma rekrutowała na stanowisko dyspozytora międzynarodowego. Odbył ktoś już rozmowę kwalifikacyjną i jest w stanie coś w tym temacie powiedzieć? Jakie doświadczenie i kwalifikacje są najbardziej brane pod uwagę? Z ilu etapów się składa? W jakiej atmosferze przebiegała rozmowa?
Koledzy jak wygląda praca w tej firmie w systemie Anglia 3/1 , dzięki za odpowiedź
Wygląda tak że pracuje tam jako menager zwykły złodziei a (usunięte przez administratora) to chleb powszedni nie polecam strata czasu do tej pory nie wypłacili mi diet
Człowieku kjerowca nie dostaje diet mtrybunal się o tym wypowiadał. Generalnie roszczeniowosc kierowców zwłaszcza polskich jest zenunaca. W normalnym. Kraju zarobki kierowcy to czwarta część zarobków nauczyciela. W naszym kraju byle prymitywny szczęka z za kółkiem chce więcej niż nauczyciel czas z tym kończyć!!
Nie wiem jak jest teraz, bo ponad rok już tam nie pracuje. Ale jak byłem, to był dosyć dobry system, choć ludzie narzekali na kierownika. Sam osobiście nie doświadczyłem od niego niczego złego. Poszedłem pracować w inne miejsce po 3-4 miesiącach. Fajne było to, że były 2 całe weekendy wolne. Zjeżdżało się na podwójnej w czwartek, więc w domu było się w piątek w nocy lub sobotę rano. Wyjazd w niedzielę wieczór lub poniedziałek rano. Wypłata była dosyć wysoka, choć trochę niższa niż bezpośrednio u Niemca czy Anglika. Pracować wszędzie trzeba tak samo. Dosyć słaby kontakt z kadrami i brak przejrzystości w wypłatach, na co narzekali starzy pracownicy. Sam osobiście za krótko pracowałem, żeby tego doświadczyć. Plus minus się sprawdzało. Wiem, że jak odchodziłem, to był pomysł zupełnej rezygnacji ze stania na płatnych parkingach, więc trzeba było często spać przy drodze, co na angielskim parkingu oznacza trzęsienie i hałas, nie mówiąc o ryzyku kradzieży. W Anglii był spoko menadżer - Paul, dobrze mi się z nim współpracowało. Część mnie żałuję, że nie zostałem na dłużej.
Cześć, z racji tego, że szukają magazyniera, chciałam spytać, jak się przedstawia kwestia wynagrodzenia. Piszą tylko, że jest dostosowane do umiejętności, ale czy nie ma jakichś widełek przewidzianych, ile mniej więcej mogą zaoferować?
ktoś kiedyś te premie omawiał i pisał, że podobno potrącają z tej premii....Ale jak ktoś normalnie pracuje to raczej jest z tym ok i zostaje cała?
mOŻE I erontrans JEST JAKI JEST ALE JEJ ODDZIAŁ ELS TO INNA BAJKA
Były pracownik nie polecam pracujesz jak.sie zwolnisz wypłaty brak szczerze omijajcie szerokim łukiem żeby nikogo więcej nie oszukało auta po wypadkowe powodzenia
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w ERONTRANS SP. Z O.O?
Zobacz opinie na temat firmy ERONTRANS SP. Z O.O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w ERONTRANS SP. Z O.O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 3 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy ERONTRANS SP. Z O.O?
Kandydaci do pracy w ERONTRANS SP. Z O.O napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.