Thomson Technicolor

Piaseczno

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 180 ocen.

Opinie o Thomson Technicolor

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Thomson Technicolor

Znajoma

Od tego roku zatrudnili ukraińców, dają im umowy zlecenia do końca roku, a Polakom co miesiąc przedłużają. Brawo Technicolor !!!!!! za szacunek do Polskich pracowników ! . Wymyślili premie co miesiąc zamiast do końca roku, żeby zebrać wiecej chętnych a i tak w tym [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nikt nie chce pracować. Może niech kierowniczkowie z biur zejda na pakownie i popracuja troche, zobacza jaki to miod. I do tego dojdzie, bo ludzie od was masowo odchodzą.

Simon

Czy ktoś wie ile zarabia ochrona w Technicolor jaka stawka na godzine i jakie wynagrodzenie miesięczne I ktòrego dniu miesiăca płacą

Karolina

Pracowałam 1dzień w technicolorze.Teraz wiem że Pani z która rozmawiałam o pracy mnie oszukala.Warunki i zasady które mi przedstawiła sa inne.Zanim zaczęłam pracować nie podpisałam żadnej umowy bo koordynator "nie miał czasu".Pracowałam na linii r12.Podpisałam szkolenie zanim je przeprowadzono.Nie było żadnego szkolenia! Dają tylko formularze do wypełnienia a nie umowy..niby wysyłają je do agencji..co ciekawe ten formularz zaczyna się od słów..umowa nr..zawarta pomiędzy Itd.od statszego stazem pracownika wiem ze dlugo sie moNa naczekac na umowe.Poza tym praca jest na telefona nie stalegodziny pracy.Jakaś bladi młodsza odemnie o jakies ponad 10 lat zwraca sie na Ty,choć jej na to nie pozwoliłam,traktuje cie jak smieci z ponizeniem,mlokos który jest koordynatorem na stanowisku uwija sie jakmoze by wyrobić normę,musisz pytać się i to czy możesz do toalety pojsc..stan poniżenia daje się odczuć..jeszcze mnie trzęsie.Wszyscy mowia do Ciebie na ty,poganiaja..jestem w swoim kraju i takie traktowanie..w głowie się nie mieści.Ludzie lepiej dac sobie spokoj.Ja nigdy nie byłam tak traktowana,za granicą lepiej traktują niż i siebie..wiem bo byłam.

Szukasz pracy?

Karolina

Pracowałam 1dzień w technicolorze.Teraz wiem że Pani z która rozmawiałam o pracy mnie oszukala.Warunki i zasady które mi przedstawiła sa inne.Zanim zaczęłam pracować nie podpisałam żadnej umowy bo koordynator "nie miał czasu".Pracowałam na linii r12.Podpisałam szkolenie zanim je przeprowadzono.Nie było żadnego szkolenia! Dają tylko formularze do wypełnienia a nie umowy..niby wysyłają je do agencji..co ciekawe ten formularz zaczyna się od słów..umowa nr..zawarta pomiędzy Itd.od statszego stazem pracownika wiem ze dlugo sie moNa naczekac na umowe.Poza tym praca jest na telefona nie stalegodziny pracy.Jakaś bladi młodsza odemnie o jakies ponad 10 lat zwraca sie na Ty,choć jej na to nie pozwoliłam,traktuje cie jak smieci z ponizeniem,mlokos który jest koordynatorem na stanowisku uwija sie jakmoze by wyrobić normę,musisz pytać się i to czy możesz do toalety pojsc..stan poniżenia daje się odczuć..jeszcze mnie trzęsie.Wszyscy mowia do Ciebie na ty,poganiaja..jestem w swoim kraju i takie traktowanie..w głowie się nie mieści.Ludzie lepiej dac sobie spokoj.Ja nigdy nie byłam tak traktowana,za granicą lepiej traktują niż i siebie..wiem bo byłam.

jojo123

Chamstwo i debile!! Odradzam pracy w tym syfie!burdel i lalunie he

TECHNICOLOR Piaseczno

Pracowałem tam 3 sezony na kontrakcie- na dziale replikacji i pakowni. O jednym i o drugim moge powiedziec to samo.... BEZNADZIEJA. Jezeli nie musisz tam pracowac a idziesz bardziej z ciekawosci, to odradzam bo tylko z przymusu mozna tam wytrzymac. Z dziewczyn ta ktora da sie za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] potrzymac to ma raj. Chlopy maja gorzej, dziewczyny maja lzejsza prace, chlopaki np. na replikacji stoja tylko na "maszynach "- czytaj starych zlomach co co chwile sie psuja i nawet technicy nie potrafia ich dobrze ustawic. Nie da sie tego opisac to trzeba przezyc :D zarobki 1850 na reke, jezeli robisz jakies nadgodziny jest wiecej. Praca na pakowni 8 godzin ( 3 ZMIANY 6-14, 14-22, 22-6), na replikacji tez 8, od wrzesnia do grudnia 12 ( 2 ZMIANY 6-18, 18-6). Nocki 12 godzinne- maskara, zasypia sie na stojaco. W pracy ciagla monotonia, w kółko to samo, nie ma mozliwosci dostania umowy na stale, dostaje sie umowe o prace na czas okreslony i co miesiac ci ja przedluzaja. A w grudniu mowia 3 dni przed ze nara ;) nie chca dawac wolnego, weekend jeden w miesiacu wolny albo i to nie. A kierownicy sa ostatnia osoba, ktora stanie po Twojej stronie. Do ciebie sie szczerza a za plecami szydza. A i bym zapomniala o ich tzw. szkoleniach stanowiskowych. :D to to jest dopiero bujda, operator na maszynie pokaze ci raz co i jak- a obsluga jest dosc skompliowana, a pozniej idzie na stolowke na godzine a ty zapie..... jak osiol i jeszcze kaze ci patrzyc na jego linie czy wszystko idzie ok. Stad ciagla rotacja pracownikow, brak odpowiedniego szkolenia a wymagaja wiedzy jak na profesora. Jeszcze na koniec powiem ciekawostke- operator i kontraktor- robia to samo, oboje stoja na maszynie. Kontraktor zarabia 1800, operator 3200. PODSUMOWUJAC- robisz to samo co operator za polowe pensji. :) tylko desperat by tam pracowal- ja naszcescie juz nim nie jestem.

maro20001@gmail.com

Kierownicy w technicolor są porąbani dają zakaz i sami nie wiedzą za co polowa kierowników w tej firmie jest porąbana a druga połowa nie wie o co chodzi pracowałem z leniem śmierdzącym nie chciało mu się robić a cała linie ręczna dostała albo zakaz albo przenieśli na inne linie nawet kretyn nie zapytał co się stało tylko dali zakaz dajcie sobie spokój z takimi pracodawcami oto era automatów p [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pół wariatów.kierownicy i koordynatorzy matka z synem no i z mężem .skur.....

Eryk

Praca w porządku, ale traktowanie ludzi z kontraktu pozostawia wiele do życzenia a kontraktowcy robią tę samą pracę co inni tylko za mniejszą płacę. Praca na sezonie od lipca do grudnia i tu niespodzianka . Stali pracownicy dostają paczki na Mikołaja - kontraktowcy NIE, ale OK zgadzam się kontrakt zatrudnia firma zewnętrzna . Na Boże Narodzenie stali pracownicy dostają paczki z filmami i kalendarze, a kontraktowcy tratowania są jak - dzieci gorszego Boga, nawet kalendarza , czy smyczy nie dostaną, a byłby to taki miły gest za ich pracę. Jednak zakładowa Wigilia to już żenada !!! Jak wiem kontraktowcy z Replikacji i Drukarni są zapraszani, tzw. pakownia nie. Kontraktowcy i zlecenie mogą posłuchać jak "smacznie" pracownicy spędzili 2 h przerwy. Nawet pracownicy "stali" prosili o dołączenie tych osób na Wigilię ,ale "góra" się nie zgodziła. Nie mam pojęcia czym jest to podyktowane, ale jak się zaprasza na Wigilię to albo wszystkich albo nikogo, nawet w Polskiej tradycji zostawia się puste miejsce przy stole, a Technicolorze NIE. Dlatego też wielu stałych pracowników, nie chodzi na Wigilię , bo nie chcą w tej żenadzie uczestniczyć, to taka cicha forma bojkotu w ramach solidarności. Dziękujemy im za to. Szkoda , że za pół roku pracy czeka nas taka Świąteczna niespodzianka.

Gonzo

Od nowego roku minimalna stawka 13zł brutto,ciekawe kto im tu przyjdzie :) Zagonią tych wszystkich nierobów co siedzą za biurkami i nic nie robią a mądry operator z pakowni będzie je... za 3-ch :)

NUTER1

bylam tam raz. nie polecam. zero przeszkolenia rzucanie na gleboka wode. jezdza i maja układy nie idąc na wyznaczona linie. cala noc stalam podczas gdy inni siedzieli i się nudzili. tyle przykrości ile tam doswiadczylam nie spotkalo mnie jeszcze przez tyle lat pracy. zero wytłumaczenia, rzadzil mna kto popadnie. NIE POLECAM NAJGORSZEMU WROGOWI. JESZCZE MI KAZALI PALETY ZMIENIAC Z WOZKA. CHORE CHORE CHORE

Szakira

Jak ktoś jest leniem i mu się pracować nie chce ,to nawet jakby miał leżeć do góry tyłkiem to mu będzie żle.

grafikfik

jestem kaszub, przed 30, srogo chowany jeśli nie zastosuje przemocy wobec najtwardszego operatorka, a spowoduje, że mnie zaatakuje jakkolwiek, czy jego mądra głowa pojmie moje słowa o inspekcji pracy i wnioskowaniu do inspekcji o ukaranie finansowe pracowanika i się ode mnie ode pierogi?

JacekXX

Witajcie. Pracuję na kontrakcie w Technikolorze na dziale pakowania 'patologii - jak to go wielu nazywa' już pewien czas. Powiem Wam tak, praca jest bardzo stresująca i męcząca - najbardziej psychicznie. Operatorzy oraz liderzy obgadują, wyśmiewają nas kontraktorów (szczególnie tych nowych) przy każdej okazji. Wielu próbuje się dowartościować i wyżyć. Bywa tak, że kontraktor robi całą robotę, a operator tylko sobie siedzi przed komputerem i pogania. Wielu z nas już przez to zrezygnowało. Jeśli coś Ci nie idzie, to z miejsca dostajesz 'bure' . Jak my mamy normalnie pracować w mega stresie z osobami go powodującymi? Oczywiście są operatorzy i liderzy na poziomie, ale większość jest po prostu chamska. Są tacy, którzy po pierwszym kontakcie uczepią się i będą z Ciebie szydzić na każdym kroku - uniemożliwiając Ci normalne funkcjonowanie na zakładzie. Maszyny to złom, z którym musimy się męczyć (czasami brakuje wielu elementów). Masz problem z ustawieniem? Standardowo 'bura'. Bywa tak, że maszyna jest tak popsuta, że próbuje ją naprawić kilku operatorów, ale im się nie udaje (to nic, Ty i tak masz umieć). Dopiero technik załatwia sprawę. Z technikami też różnie bywa. Często nie mają czasu - wtedy masz problem. Podkreślam jesteśmy pomocą operatora, a nie operatorami! Na linii powinien być więc operator, operatorka i kontaktor! Na tym zakładzie obstawia się linie kontraktorami! Jeśli masz słabe nerwy (ja nie mam, ale i tak czasami wątpię), to nie idź na kontrakt (chyba że na inny dział np. drukarnie, pakownie omijaj szerokim kołem). Odpowiedzialność oraz obowiązki w ogromnym stresie nie są warte dodatkowych pieniędzy. Jeśli kogoś interesują zarobki, to jest to około 1900 zł + 400 zł na koniec roku od przepracowanego miesiąca. Macie jakieś pytania ? Postaram się na nie odpowiedzieć.

Marcin
@JacekXX 16.11.2016, 19:39
Witajcie. Pracuję na kontrakcie w Technikolorze na dziale pakowania 'patologii - jak to go wielu nazywa' już pewien c...

Niestety ,muszę się zgodzić ,z większością negatywnych komentarzy .Dział pakowni ,to jakiś kiepski żart ,pracowałem tam od końca października bieżącego roku ,i kilka dni w listopadzie .Operatorzy i operatorki "Chowane" były chyba w jakiejś stajni ,albo chlewni :-) Panie sobie chodzą ,panowie operatorzy siedzą przed komputerkiem ,albo podrywają jakieś nowe koleżanki ,lub obgadują kogoś z innych linii , w tym dziale to norma .Coś mi się zdaje ,że jeszcze przed świętami ,odwiedzi się tą "firmę" ale w innym charakterze .

blebleble

Praca fajna tylko praca w sobote i nawet w niedziele? Nawet w swieta takie jak 1 i 11 listopada kazaa pracowac. Cos za cos widac praca okej tylko wykorzystuja .. :)

bartek

fajna robota na pakowaniu jeśli nie trafisz na operatora-buraka, który zachowuje się jak by był prezesem pracodawcę jako firmę mogę ocenić dobrze, bo można w miarę przyzwoicie zarobić jasne i przejrzyste warunki zatrudnienia, ale od strony zarządzania ludźmi to wystawiam wielkie ZERO, ze stałych to ręka rękę myje, poniżają i gardzą ludźmi którzy przyjdą na zlecenie

kokoszamel

2500 zł brutto zarabia każdy z agencji. Ile zarabia operator?

Kuba

Też nie polecam tam pracować stali pracownicy faktycznie traktują nas zlecenie jak jakich śmieci. W dodatku każdy człowiek jest traktowany jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] A najgorsze że taka potrafi nawet powiedzieć że dana osoba ma zakaz wstępu. Co mi to przekazała poprzez podrzędnego pracownika

Ivan

Rewelacja

jan

Czy ktoś wie jak wygląda praca na replikacji ? ( ogłoszenie agencji -pomoc operatora produkcji , replication operator) to byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź. Chodzi o system pracy czy jest 8 godz czy inaczej bo słyszałem że są 12 godzinne zmiany. Co się tam robi jako ten pomocnik operatora , bo wiadomo ogloszenie czytac można ale jak w rzeczywistości jest to nie wiem.

juzniepracuje

Praca sama w sobie jest okej, tylko ci operatorzy... moim zdaniem najlepsza linia r2, wszystko robisz bez stresu na spokojnie, źle sie czujesz albo chcesz do lazienki to panie operatorki nie robia problemu zeby cie wypuscic. co do innych linii to jakas tragedia, łysy pan w okularach z brodą panoszy się jakby był szefostwem i straszy ludzi zwolnieniem bo za wolno wykonują swoją prace, operatorki potrafią w twarz szydzić z pracowników, chociaż praktycznie jestesmy takimi samymi pracownikami co oni, roznimy sie umową. Ogólnie pracę polecam, tylko odradzam linie r4 i automaty, zalezy jak sie trafi najgorzej ze jestes rzucana z miejsca na miejsce. Mam nadzieje, ze kiedys zmienią to buractwo u operatorów, zwolnilam sie przez to po kilku dniach pracowania, nikt nie ma prawa mnie tak traktowac...

Ania

A jak jest z pakowanie płyt?

Zachecaja do Zwolnienia

Uważajcie na operatorów i liderów! Chamstwo i buractwo! Więcej tam nie pójdę! Dzisiaj zrezygnowałam z pracy, a wystarczyło być tam parę dni

ZAWIEDZIONA

Współpracownicy okropni, stali traktują wszystkich jak śmieci! Nie potrafią zrozumieć tego ze ktoś jest pierwszy raz i nie.do końca wie wszystko a wyjaśnianie czegokolwiek traktują jak karę. Ogólnie mają Cię za idiote. Straszne buractwo! Nie polecam tam pracować i wszystkich ostrzegam! Ciągle przenoszą z miejsca na miejsce więc nie masz stałego stanowiska. Stali pracownicy ciągle krzyczą i czasem dochodzi do poniżania. Szczególnie ogromnym chamstwem przejawia pani blondynka ze stanowiska p2! Uważajcie na nią! Pan z r2 też nie jest lepszy! Ludzie to nie roboty! Stali pracownicy w ciągu dnia nic nie robią i tylko pogaduszki im w głowie! Mimo wyraźnego zakazu spożywania napojów i jedzenia oraz gumy do żucia-ROBIA TO! JESLI CHCESZ TAM PRACOWAC TO DWA RAZY SIE ZASTANÓW

Operatorzy do zwolnienia
@ZAWIEDZIONA 07.07.2016, 22:26
Współpracownicy okropni, stali traktują wszystkich jak śmieci! Nie potrafią zrozumieć tego ze ktoś jest pierwszy raz i nie.do k...

Również przestrzegam! Operatorzy są okropni, przez nich praca bardzo stresująca

Kolo C
@ZAWIEDZIONA 07.07.2016, 22:26
Współpracownicy okropni, stali traktują wszystkich jak śmieci! Nie potrafią zrozumieć tego ze ktoś jest pierwszy raz i nie.do k...

Pakowania to najgorszy dział dla prawdziwych desperatów. Jako stały pracownik, na szczęście replikacji, mogę to potwierdzić. Gdy muszę tam nieraz pójść to chuj mnie strzela. Omijać pakowanie szerokim łukiem. A na umowę na stałe to niech nikt nie liczy od paru lat takiej tam się nie dostaję.

Juzniepracownik

Nie pracujecie tam! Stali pracownicy traktuje ludzi na umowę zlecenie jak śmieci! Zero szacunku! Każdy z nas to człowiek A nie scierwa! Więcej tam nie pójdę, znam swoją wartość i nie pozwolę aby mnie wyzywano i upokarzano gdzie miało miejsce w tej firmie! Pani na wejscu też nie jest lepsza, nie można się z nią dogadać, na każde pytanie odpowiada chamstwem! Niech się ktoś tym zajmie A nie dziwią się później ze nikt nie chce tam pracować! Bydło i Radom

Lolita345

Witam,może ktoś wie z którego miejsca dokładnie z ul.Kościuszki w Garwolinie jeździ autobus do tej firmy ? :)

Zm.C
@Lolita345 29.06.2016, 11:05
Witam,może ktoś wie z którego miejsca dokładnie z ul.Kościuszki w Garwolinie jeździ autobus do tej firmy ? :)...

Lolitka,jak chcesz to Cię podrzuce ;)

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

kolo

Pracowałem tam prawie pół roku i prawda jest taka że większość operatorów jest w porządku ale można też trafić na zwykłego chama i on robi złą reklamę większości. Przy braku pracy można jeździć jakiś czas ale na dłużej to praca bez perspektyw ( umowy zlecenie lub tymczasowe na miesiąc, uciążliwe dojazdy )

Anonim

Sama robota nie jest taka zła a winowajcą tego holokaustu są ludzie pracownicy Operatorzy,Liderzy wiele chorych umysłowo ludzi którzy pomiatają ludzmi jak chcą nie ważny jest wiek lub pochodzenie to nie akord w którym się zapier... odradzam linie A 4,A 5,bo tam jest najgorzej chodzi taki Lider o surowym spojrzeniu i gania ludzi i spisuje również na A 4 jest operator łysy taki co ma w zwyczaju wyzywać ludzi od różnych za byle co panoszą się jakby to była ich prywatna firma skur... skierowane do tych dwuch

Anonim
użytkownik zarejestrowany

Samo bydło tam pracuje tyczy się operatorów jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] stoją tam ochroniarze i sprawdzają czy nic nie ukradłeś tego badziewia nie kupił bym nawet za 2 grosze a traktują zlecenie jak bydło zero szacunku dla ludzi chyba że pojedyńcze jednostki a Liderzy tylko krążą jak kaci i spisują imiona i nazwiska totalna porażka turecka i odradzam ludziom o słabych nerwach tej pracy

Maciek

Z perspektywy czasu najniżej oceniam robotę w tym Technicolor. Chodzi o to, że za mało i za krótko tam robiłem i do tej roboty nie miałem ani głowy, ani jaj, ani dystansu.

mała

są przyjęcia na kontrakt szkolenie było ostatnio 14 albo 15 sierpnia na kontrakt sa zapotrzebowania jak i na pomoc operatora jak i na wózki widłowe

ja

Ja pracuję przez agencję LeasingTeam na wózkach i jestem zadowolony. Dwa lata temu pracowałem na replikacji. Polecam. Zarobki też spoko.

Monik

Omijać Omijać i jeszcze raz omijać. Jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Nie przepracujesz do końca kontraktu nie otrzymasz premii 500zł za każady miesiąc. To takie zabezpieczenie pracodawcy żeby ludzie nie uciekli zarabiajac 1500-1700zł ( takie pensje mozna było dostawać 5 lat temu. NIE TERAZ. i Ten "kontrakt" na ktorego nie dostanie sie kredytu z banku. Szkoda czasu!!!

fdghjkl

dajcie nr do Piaseczna do siedziby głównej technicolor

enigma

pracowałam w tej firmie jeden sezon. o stabilizacji zawodowej nie ma mowy bo przeciez kontrakt trwa gdzies od lipca do konca grudnia a potem co?na zlecenie jezdzic? zaczepic się tam mozna ale ja przyszlosci nie widzialam. jak ktos się chce na operatora zalapac to chyba nie ma opcji bo ludzie jezdza po 6 lat na kontrakt i faktycznie robią dobra robote a i tak nikt ze znanych mi osob umowy na stale nie dostal

anonim1986

Pracowałem w tej firmie na kontrakcie cztery sezony dwa na replikacji a dwa na pakowni w tym sezonie znalazłem prace na miejscu u siebie wiec złożyłem wymówienie okazało się, że jeżeli nie przepracuje do końca grudnia nie dostane premii. Wykorzystują ludzi jak tylko się da jesteś pomocnikiem operatora a sam robisz jako operator. Nie polecam tej pracy nikomu co z tego że pare groszy więcej jak i tak operator zarabia dwa razy tyle

Gość
@anonim1986 09.01.2015, 16:35
Pracowałem w tej firmie na kontrakcie cztery sezony dwa na replikacji a dwa na pakowni w tym sezonie znalazłem prace na miejscu...

Od tego roku premia wypłacana jest co miesiąc razem z wynagrodzeniem. Miesięcznie 3165 zł brutto.

Simon
@Gość 24.08.2017, 19:28
Od tego roku premia wypłacana jest co miesiąc razem z wynagrodzeniem. Miesięcznie 3165 zł brutto.

A to ochrona też ma premie a którego dnia miesiąca jest wynagrodzenie?

Anonim

TYCZY SIĘ KONTRAKTORÓW: Czy wiecie coś na temat premii, dostaliście ją? a Czy ktoś nie dostał? Czy ona jest wypłacana razem z wypłatą do 10-tego każdego miesiąca czy poźniej? Pozdrawiam

maciekkkk

jak mozna sie dowiedziec czy sa jakies miejsca wolne?

Rysiek

work service radom oddajcie mi 100 zł za uczciwą pracę bo już minęły 4 mie

Replikant

Pracowałem w 2012r jako "pomocnik replikanta" a w rzeczywistości to wiadomo - robiłem wszystko co starszyzna. Praca mi się podobała, lecz dojazdy na zmiany 12h już nie tak bardzo. Stołówka pierwsza klasa, z ludźmi można się dogadać. Umowa zlecenie 2500 brutto. Niestety z nagłych przyczyn musiałem porzucić tą pracę. Pozdrawiam dział DVD9!

były pracownik

Samo bydło z Warki i Garwolina.Dlatego nie było tam czego szukać.Porażka turecka jak napisał jedn z przedmówców...

byłyprac
@były pracownik 18.06.2014, 12:35
Samo bydło z Warki i Garwolina.Dlatego nie było tam czego szukać.Porażka turecka jak napisał jedn z przedmówców......

Bydło to mieszka na wsi w oborze. Sam tam mieszkasz, ale nie wypowiadaj sie o innych

Zlecenie

zwalniają na umowe o prace niemożliwe się dostać jedynie kontrakty podczas sezonu z tego co wiem .

przem

hej,wie moze ktos kiedy teraz rusz techni???

kala

Cześć wszystkim,mam pytanko.Jak tam do Was się dostać??? pozdrawiam Chodzi mi o produkcję.

Replication Operator

Robota jest ok, ale park maszynowy to porażka. Sprzęt zużyty i nie konserwowany, częste awarie. Niby technologia High Tech ale w polskich warunkach to parodia.

Pracujaca

ha haha dokładnie ;) zmiana C na technik jest okropna.. (usunięte przez administratora)

kari

anonim - 2013-07-29 17:09:04 ile wogule można zarobić w firmie Thomson Technicolor? czy wymagają doświadczenia od nowych pracowników?przestańcie się bać pracy, każdy ma jakąś tam pracę , nie jest źle pierwszy dzień jest męczący a po tygodniu wszystko ok, praca jak praca raz fajnie a raz gorzej.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

kola

To zalezy o jakim wynagrodzeniu mówisz na zlecenie to zarabia sie pise pieniądze około 65 zł dniówka a jako operator to nikt dokładnie Ci nie powie można się tylko domyśleć słyszałam że ponad 2500 miesięcznie

bla bla

A jak z pracą na drukarni ?

dasdadad

jak dziś wygląda praca w technicolorze? chodzi mi o pierwsza zmiane 6-14 ?

Kuba
@maro20001@gmail.com 28.01.2017, 20:47
Kierownicy w technicolor są porąbani dają zakaz i sami nie wiedzą za co polowa kierowników w tej firmie jest porąbana a druga...

Twoja ocena dotyczy tylko linii ręcznych na automatach i półautomatach jest ok:). Mi osobiście bardzo odpowiada mała hala czyli automaty i półautomaty i tam właśnie pracuje, każdy ma wybór gdzie chce iść i pod jakiego kierownika podlegać(kierownicy przypisani do danych linii). Ja osobiście stoję na stackerze(maszyna do pakowania płyt) moje zadania to spr jakości pakowania i pakowanie płyt robota lekka przyjemna tylko trzeba złapać wprawę, potem już są niesamowite luzy. Sprzęt zgodzę się mają stary i są częste awarie ale nie powinno to was martwić bo macie płacone z godziny :)

Genetyk
@Kuba 13.06.2017, 08:32
Twoja ocena dotyczy tylko linii ręcznych na automatach i półautomatach jest ok:). Mi osobiście bardzo odpowiada...

Ta szczególnie A1,A3 jeb..sz .tam jak murzyn,robiłem to wiem a oni tylko podkręcają obroty :)

Marcin

U lala myślałem że ten typ już tam nie pracuje. Ja nie pracuje tam kilka lat ale odchodząc stamtąd miałem nadzieję że go w końcu wywalą. Szkoda. Ale czasem myślami wracam moi Kochani do tamtego miejsca bo od kilku lat pracuj w Administracji Państwowej i powiem szczerze że chętnie zamieniłbym się z operatorami Technicoloru bo pracując tam czasem nawet po 12 godzin nie przychodziłem tak skotłowany jak teraz po 8 godzinach z ludźmi no i miałbym większe pieniądze bo teraz nawet 2 tys. na miesiąc nie wyciągam a w Tech.... na stałą umowę na pewno mają wicej niż dwa kawałki a i Ci ze zlecenia jeśli duzo godzin przepracują to jest to do osiągnięcia. Pozdrawiam

Zostaw opinię o Thomson Technicolor - Piaseczno

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Thomson Technicolor