Opinie o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Cloud Call Center Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cloud Call Center Sp. z o.o. w Warszawa

Ania
Pracownik

Pracuję w tej firmie od stycznia , z czystym sumieniem mogę polecic , odpowiada mi ta praca na którą wpływa wiele czynników m.in -praca zdalna (stała) -elastyczne godziny pracy -wypłata i premia na czas -konkursy -pomocni koordynatorzy . Wszystko jest na plus . Nie zastanawiaj się tylko aplikuj !

15

Pracodawca

@Ania

Dziękujemy za twój komentarz.

Vbv
Były pracownik
 Pytanie
@Ania

A panna K koordynator pracuje? Jeżeli tak to unikam powrotu i żal mi czasu na nią, wolałam tego chłopaka który nie potrafił odpowiedzieć poprawnie na pytanie.

ania
Pracownik
@Vbv

nie nie pracuje

Basia
Kandydat
 Pytanie
@Ania

Jak wyglada etap wideokonferencji? Jakie pytania zadają? Ile osób uczestniczy?

Pracodawca

@Basia

Pierwszym etapem jest rozmowa rekrutacyjna, podczas której omawiane są wszystkie szczegóły współpracy. Rekruter zadaje kilka pytań, aby sprawdzić umiejętności komunikacyjne kandydatów. Staramy się dbać o miłą, naturalną atmosferę. Zapraszamy do przesłania swojego CV.

Marysia
Były pracownik
@Basia

Uczestniczyć tyle osób ile akurat się zgłosi na moim było nad 10.

Lidia
Inne

Cześć, w ogłoszeniu o telefonicznym umawianiu spotkań w formie pracy zdalnej pisali, że jest umowa zlecenie. Czyli mogę pracować o dowolnej godzinie? Mógłby ktoś mi to rozjaśnić, bo z tego co wiem, to umowa zlecenie tak działa.

Pracodawca

@Lidia

Godziny pracy są zależne od projektu. Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Agnieszka
Kandydat
 Pytanie

Witam chciałabym się zapytać nie mam doświadczenia a szukam jakiejkolwiek pracy zdalnej czy mam jakiekolwiek szanse.

Pracodawca

@Agnieszka

W procesie rekrutacji biorą udział osoby również bez doświadczenia w branży. Zapraszamy do złożenia aplikacji.

Ania
Kandydat
 Pytanie

Czy istnieje możliwość pracy na pół etatu (4 godz. dziennie)?

Pracodawca

@Ania

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl . Zapraszamy do przesłania swojego CV.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Cloud Call Center Sp. z o.o.? Które pytanie uznajesz za najciekawsze, a które za najtrudniejsze? Które z zaproponowanych warunków na stanowisku Konsultant ds. umawiania spotkań wydawały Ci się najkorzystniejsze?
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ania
Kandydat
 Pytanie

Czy istnieje możliwość pracy na pół etatu - 4 godziny dziennie?

2

Pracodawca

@Ania

Kwestie dyspozycyjności zawsze są ustalane indywidualnie podczas procesu rekrutacji. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl . Zapraszamy do przesłania swojego CV.

Nowa
Pracownik
 Pytanie

Pracuję tutaj miesiąc i nie na źle. Mam tylko pytanie o pomoc. do kogo piszecie? Już miałam sytuację że dostałam sprzeczne informacje więc może ktoś z dłużej pracujących może polecić kogoś, kto szybko i trafnie odpowiada? HR? Koordynator? Ktoś coś?

Pracodawca

@Nowa

Zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami na hr małpa cloudcc.pl

Marzena
Kandydat
@Nowa

Mogłabyś napisać coś więcej o atmosferze w firmie? Dbają jakoś o nią? Jest oferta na umawianie spotkań zdalnie, zastanawiam się czy aplikować

1
szukający pracy
Kandydat
 Pytanie

Czy jest obecnie prowadzony nabór do pracy?

Pracodawca

@szukający pracy

Tak. Zapraszamy do składania aplikacji.

oskar
Pracownik

Z pracy jestem bardzo zadowolony. Bardzo dobrze zaopatrzony w informacje techniczne dział koordynatorów którzy zawsze są skłonni do pomocy. Już sama rekrutacja odbywała się w bardzo przyjemny sposób ponieważ sortowanie odbywa się już właśnie na takim spotkaniu. Sprzęt przyszedł bardzo szybko i tu brawa dla działu IT. Sprzęt sam w sobie bardzo wysokiej klasy wręcz dedykowany do tego typu pracy. Samo szkolenie trwa w bardzo miłej atmosferze w zasadzie wszyscy czują fajny luz co przekłada się na skuteczność przekazywanej wiedzy. Po szkoleniu praca bardzo przyjemna i wbrew opinii ludzi na temat call center, jest bardzo mało nie miłych osób. Zdecydowanie polecam każdemu kto oczekuje bardzo wdzięcznej pracy home office. Pozdrawiam cały dział HR oraz IT.

7

Pracodawca

@oskar

Dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy. Staramy się zapewniać naszym pracownikom jak najlepsze warunki.

Martyn
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie dotyczące osób pracujących na projekcie umawiania spotkań. Na czym w praktyce to polega? Dzwonimy przez 8 godzin do zimnej bazy w celu znalezienia osoby zainteresowanej, czy jednak inny jest charakter tego zadania?

Pracodawca

@Martyn

Podczas rozmowy rekrutacyjnej opisujemy stanowisko pracy i zakres obowiązków. Zapraszamy do przesłania swojego CV, chętnie przedstawimy szczegóły.

Joanna
Inne
@Cloud Call Center Sp. z o.o.

A nie macie gdzieś na stronie internetowej lub jakimś portalu wywieszonego ogłoszenia? Chętnie bym się zapoznała ze stanowiskiem pracy i z zakresem obowiązków żeby wiedzieć czy ta praca by mi w ogóle odpowiadała i czy jest sens wysyłać CV

Hhshd
Były pracownik

Z całego serca nie polecam tej firmy, na spotkaniach rekrutacyjnych jest mowa ze jest to praca na ciepłych infoliniach, a tak naprawdę jest to typowa sprzedaż telefoniczna. Już pierwszego dnia każą dzwonić do klientów, gdzie kompletnie nie jesteśmy przeszkoleni. Koordynator tłumaczy się tym ze od czasu aplikacji mogły zmienić się kampanie i dlatego tak to wyglada i ze możemy się skontaktować z hr w sprawie wyjaśnienia tego.

Pracodawca

@Hhshd

Realizujemy projekty nie sprzedażowe. Podczas rozmowy rekrutacyjnej szczegółowo przedstawiamy stanowisko pracy- brak elementu sprzedaży telefonicznej. Szkolenie składa się z części teoretycznej i praktycznej i ma w pełni przygotować do wykonywanych zadań. Rozmowa z klientem to podstawa pracy w call center. Dlatego przygotowanie w tym zakresie jest niezbędne. Jeżeli coś wzbudziło Twoją wątpliwość zachęcamy do kontaktu bezpośrednio z nami na hr małpa cloudcc.pl

Kosmitka
Były pracownik

Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że praca w tej firmie bardzo mnie rozczarowała. Koordynatorzy którzy nie bardzo mieli czas aby odpisywać na nasze wiadomości, rzekomą możliwość reszkolenia (a nagle wywalenie niby poprzez zleceniodawcę głównego). Odcięcie od laptopa w momencie telefonu o zwolnienie. (usunięte przez administratora) Bardzo nie polecam, wypłata była spóźniona o kilka dni a następnie kolejny tydzień oczekiwania na wyrównanie kwoty za ponad 20 godzin.

Pracodawca

@Kosmitka

Jest nam przykro, że otrzymaliśmy od Ciebie taką opinie. Koordynatorzy zawsze udzielają wsparcia i regularnie organizują szkolenia. Odpisujemy na zgłoszenia według kolejności przesłania. Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i przestrzegany. Zachęcam do kontaktu bezpośrednio z nami email hr małpa cloudcc kropka pl.

Mysli
Kandydat
 Pytanie

Ile dni trwa szkolenie? Przeczytałem że po przepracowaniu 120h dostaje się za szkolenie wynagrodzenie ale czy sam czas szkolenia jest do tego wliczany czy dopiero godziny naliczone oo podpisaniu umowy?

Pracodawca

@Mysli

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak wyglądają wypłaty? Są na czas ? Bo widzę, ze pojawiały się opinie ze się spóźniają.

Antoni
Inne
@…

Zastanawia mnie kwestia szkolenia. Z tego, co zrozumiałem, firma płaci za czas spędzony na szkoleniu, dopiero po przepracowaniu 120 godzin? A w ogłoszeniu napisali jedynie, że płacą za czas spędzony na szkoleniu i przerwach, bez tych dodatkowych warunków. Zastanawiam się, czy i w pozostałych kwestiach, są jakieś dodatkowe obwarowania i czy generalnie trzeba na nich uważać np.: w kwestii pilnowania swoich statystyk i premii, bo nie wszystko potrafi się zgadzać?

Pracodawca

@Antoni

Wszystkie warunki współpracy wraz z umową omawiamy podczas onboardingu gdzie również można zadać szczegółowe pytania dotyczące konkretnego punktu z umowy. Statystyki są dostępne na bieżąco online po zalogowaniu do systemu. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Pracodawca

@…

Termin wynagrodzenia jest określony w umowie i zawsze jest przestrzegany. Na spotkaniu onboardingowym dokładnie to omawiamy. Każdy nasz pracownik ma na ten temat informację.

Były pracownik
Były pracownik
@…

Nie są na czas, trzeba się upominać

Karolina
Pracownik
@Były pracownik

Nigdy się nie musiałam upominać o wypłate, zawsze jest na czas

1
ex pracownik
Były pracownik
@…

niestety wypłaty nie są na czas a co gorsza trzeba sie upominać o swoje pieniądze, zawsze jest coś nie tak i trzeba sie wykłucić o swoje wiec jeżeli ktoś nie jest asertywny to Cie oszukają na pieniądzach

Pracodawca

@ex pracownik

Termin wynagrodzenia jak również zasady rozliczenia określa umowa. Zgodnie z zaakceptowanymi danymi jest realizowany przelew do wszystkich pracowników. W przypadku dodatkowych pytań zawsze można zwrócić się o dodatkowe spotkanie i omówienie zagadnienia na konkretnym przykładzie.

Madlene
Kandydat
 Pytanie
@Cloud Call Center Sp. z o.o.

Witam mam pytanie jaki jest temat pracy ?

Pracodawca

@Madlene

Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Anna
Inne
 Pytanie
@Cloud Call Center Sp. z o.o.

Przed rozpoczęciem pracy trzeba mieć wiedzę z poszczególnych dziedzin czy też firma szkoli na początek pracowników?

Patrycja
Pracownik
@Anna

Jest kilkudniowe szkolenie, a później co wtorek treningi z innymi, tzn. omawianie trudnych klientów, aktualizacja wiedzy itd. zawsze na bieżąco:)

2
Justyna
Inne
@Patrycja

Czy to prawda, że na szkoleniu nie może padać nazwa firmy? ktoś coś takiego napisał niedawno i się zastanawiam o co może z tym chodzić. i tak dla pewności to w który momencie podpisuje się umowę? bo też niejasne info na ten temat padło

Patrycja
Pracownik
 Rekomendacja
@Justyna

Kwestie nazwy już wyjaśniłam. Nie można powiedzieć, że się dzwoni od kogoś, z czegoś albo w czyimś imieniu bez żadnej podstawy, bo to podszywanie się a zwrot "nazywam się x 8 kontaktuje się bo chce zacząć pracować w Y " jest po prostu bez sensu. Szkolenie to część merytoryczna i część praktyczna, umowę dostaje się po odbytym szkoleniu :)

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Cloud Call Center
Pracownik

Podczas rozmowy rekrutacyjnej jak również później podczas onboardingu dokładnie opisujemy proces szkolenia zakresu godzin w pełnym wymiarze czasu pracy. Po trzy dniowym szkoleniu, każda osoba dostaje swój wynik względem średniej wszystkich osób uczestniczących w szkoleniu. Informacje o możliwości rozpoczęcia pracy dopiero w chwili przejścia szkolenia jest również omawiana zawsze pierwszego dnia tak, żeby każdy wiedziała jak cały proces wygląda i brał aktywny udział w całym procesie szkolenia. Jeżeli na którymś etapie coś było niejasne wystarczyło zgłosić się do osoby szkolącej a zostało by wygenerowane dodatkowe indywidualne szkolenie. Jest możliwość pracy przy projektach OZE, Automotive, HR ale również projektach B2B skierowanych dla sektora MSP małych i średnich przedsiębiorstw. Podczas każdego szkolenia otrzymuje się trzy różne typy kampanii z dedykowanymi grupami docelowymi. Jednym z elementów weryfikacji wdrożenia szkolenia jest kontakt telefoniczny zgodnie z przedmiotem pracy w kontrolowanym środowisk pozwalającym zawsze na kontakt ze szkoleniowcem. Statystycznie 85% osób przechodzi pozytywnie szkolenie przy odpowiednim swoim zaangażowaniu. Rozumiemy, że jesteś osobą ambitną stąd Twoje zdenerwowanie negatywnym przejściem szkolenia jednak czasem tak jest, że nie jest to praca dla każdego. Dziękujemy za opinie jeżeli masz dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu email hr małpa cloudcc kropka pl.

Pracodawca

Zapraszamy do złożenia aplikacji bezpośrednio na portalu go work, w zakładce OFERTY PRACY na naszym profilu. :)

.
Były pracownik

100% prawda

w
Kandydat
@Cloud Call Center

.

Monika
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jeżeli dostanę laptopa sami się odezwą co do szkolenia ? Czy to leży w mojej roli ?

1

Pracodawca

@Monika

Po rozmowie rekrutacyjnej zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Kontaktujemy się telefonicznie i ustalamy termin szkolenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Monika
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jeżeli dostane laptopa, to oni się do mnie odezwą co do szkolenia ?

1

Pracodawca

@Monika

Po rozmowie rekrutacyjnej zawsze sprawnie realizujemy kolejne etapy, aby była możliwość rozpoczęcia pracy w możliwie krótkim czasie. Na szkolenie zapisujemy się po otrzymaniu sprzętu przesyłanego kurierem. Kontaktujemy się telefonicznie i ustalamy termin szkolenia. Jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas hr małpa cloudcc.pl

Ola
Kandydat
 Pytanie

Czy można pracować z zagranicy?

Pracodawca

@Ola

Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

X
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy pracę w Cloud Center można w ciągu dnia rozłożyć, np. 4h rano i 4h popołudniu? Czy musi być ciągiem?

Pracodawca

@X

Grafik jest bardzo elastyczny, zgodnie z Twoją deklaracją podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy i dyspozycyjności można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl Zapraszamy do przesłania swojego CV.

Basia
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy mógłby ktos odpowiedzieć jak wyglada 1 etap rekrutacji podczas wideokonferencji? Jakie pytania zadaj i ile osób uczestniczy?

Pracodawca

@Basia

Podczas rozmowy rekrutacyjnej omawiamy wszystkie szczegóły współpracy. Dodatkowo rekruter zadaje kilka pytań, aby sprawdzić umiejętności komunikacyjne kandydatów. Zapraszamy do złożenia swojego CV. Jeżeli masz dodatkowe pytania napisz na adres email hr małpa cloudcc kropka pl.

Lidia
Inne

Telefoniczne umawianie spotkań - praca zdalna, czy ktoś pracował na tym stanowisku? Chciałam spytać, czy ta kwota zarobków podana w ogłoszeniu jest realistyczna, czy rzeczywiście tyle się zarabia i jeśli tak, to ile dokładnie, na tle tych widełek?

1
Patrycja
Pracownik
@Lidia

Wszystko zależy od tego, ile godzin przepracujesz - nie masz narzuconego grafiku. Masz gwarantowane 20 zł. brutto za godzinę plus premie za wyniki. :)

1

Pracodawca

@Lidia

Informacja o wynagrodzeniu jest zawarta w ogłoszeniach. Dodatkowo podczas rozmowy rekrutacyjnej dokładnie informujemy o stawce godzinowej, ale również o premiach. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Antoni
Inne
@Patrycja

W ogłoszeniu podano, że premie to nawet 40%, a czy wyznaczone cele sprzyjają uzyskaniu premii? I czy firma zapewnia sprzęt do pracy? Bo mam tylko starego laptopa, który się przegrzewa jak za długo chodzi.

4
Patrycja
Pracownik
@Antoni

Procentowo na premię nigdy nie patrzyłam, ale mogę potwierdzić, że jest :) sprzęt przysyła firma - laptop, myszka, słuchawki - kurierem. Wyślij cv i czekaj na odpowiedź :) rozmowa kwalifikacyjna jest online i wszystkiego się dowiesz :)

Pracodawca

@Antoni

Zapewniamy sprzęt do pracy - laptop, słuchawki, myszka. Podczas rozmowy rekrutacyjnej dokładnie informujemy o stawce godzinowej, ale również o premiach. Premie są realne. Zapraszamy do kontaktu z nami, wszystkie informacje o warunkach współpracy można uzyskać pod adresem hr małpa cloudcc.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Cloud Call Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cloud Call Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 130.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloud Call Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 63, z czego 12 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cloud Call Center Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 23 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cloud Call Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii