Nie wiem na co Wy ludzie narzekacie, firma jest ok, fajne zespoły, atmosfera, benefity. No ale trzeba pracować, może w tym jest problem. Można się dużo nauczyć, projekty są bardzo różne. Ja jestem zadowolony i polecam.
Po jakim czasie dostaliście podwyżkę? Pracuję już 6 mscy za 5500 brutto
Niestety tak. Nie jest to nawet podwyzka inflacyjna - dostajesz nic lub max 150 zł brutto rocznie.
dwa razy zmieniałam role. Jestem ponad 1,5roku. Podwyżki dostałam za każdym razem. Mam spoko managera, ale też pomagam zespołowi i znam dobrze klienta.
ja koncze kurs programoawnia i uciekam z tego przedszkola...staralem sie o awans podwyzke nic z tych rzeczy tu nie ma...rotacja olbrzymia nikogo nie zatrzymuja o nikogo sie nie staraja...o nikogo nie dbaja...
Ciesze sie, ze ci sie udalo, ale szczerze mowiac nie slyszalem o osobie, ktora zrobilaby tak zawrotna kariere w tej firmie. A pracuje tutaj juz dluuuuuuuuuuuuuuuuugo. Podpowiesz jak Ci sie to udalo? : ) Szczerze mowiac nie do konca wierze w prawdziwosc powyzszego komentarza ; )
Ja na lato planuje do bundes tam do oddziału. Póki co nic nie zmieniam, ale kumam jak szukasz czegoś pod siebie.
No dobra, a zarobki ogólnie jakie są? Weszłam tutaj poczytać o tej pracy, a sam procent bez znajomości podstawy niewiele mi mówi niestety.
i już tam miejsca są przyklepane? ciekawa jestem jakie warunki tam oferują w praktyce jeśli o samą pracę już chodzi, bo to różnie czasem bywa. czyli tutaj gdyby nie kasa, to można siedzieć i robić dalej? cała reszta jest ok?
I se popracujesz dalej chyba że masz TL , który zawalczy o twoją podwyżkę. Nasz TL ma nas w (usunięte przez administratora)
Na jakich zasadach zawierana jest umowa o pracę w firmie Computacenter Poland Sp. z o.o.? Pojawiło się ogłoszenie na Pracuj.pl 23 lipca
Słuchajcie wszyscy ta Firma Ciebie beż problemu zatrudni każdego tłumama co zna Enlish lub Deutsch kein Problem, i obiecuje dużo ale jak popracujesz rok sami zobaczycie co tam się odpierdala. Ja osobiście bylem w projekcie na TL tej firmy wszystko zdałem szkolenie przeszedłem bo mam ambicje i nie chciałem być (usunięte przez administratora) L1 l. L1 to jak sprzątaczka w CC. Jeśli ktoś w was zna język może nawet zarobić od 8000 do 20000 zł tak jak ja jako handlowiec na rynek Niemiecki. Ta firma to jedna wielka fata morgana. Veni vidi vici kameraden. A więc kto ma trochę zdrowego rozsądku nie zartudnia się tam. Oczywiście są małe pozytywy tak zwane intergracje z nudnymi ludźmi i wszystko na siłę gdzie jeden korpo szczurku drugiego obserwuje = 0 % zabawy. Każdy jest swoim kowalem losu wybór należy do was adios.
„Tłuman” to chyba Ty jesteś bo tumanów firma nie zatrudnia. Szczęścia w karierze, widać że nie sprostałeś oczekiwaniom dlatego już nie pracujesz.
Tomaszów jest wiele a kto pyta ? Dodam jeszcze, że nikt nie wytrzyma pracy z zegarkiem w ręku co do sekundy i kontrolą. Teraz liczy się wynik a nie czas ...
Jakie więc są te podstawowe na Twoje oko, którym trzeba sprostać? interesują mnie wobec takich opinii minimalne wymogi. a jak przy tym odniesiesz się do zarobków, które zostały przytoczone? podane widełki są dość szerokie, na jaką kasę raczej można spokojnie się nastawiać?
Dodam może swoje polskie pięć groszy. Pracowałem w tej firmie ponad dwa lata także jest to trochę czasu aby nabyć ogląd na to jak wygląda sprawa. Po pierwsze skończyła się praca z domu, CC nie chce dawać dodatków za nią (od czasu korony nikt nie zobaczył złamanego grosza np jako dodatek za prąd, internet czy wyposażenie miejsca pracy), także jeśli chcesz tam pracować przygotuj się na pracę z ogromnego open space gdzie co 2 sekundy słyszysz charakterystyczny dźwięk Avayi. O równych wynagrodzeniach wynikających jako twoje prawo z kodeksu pracy też możesz zapomnieć, bardzo możliwe że kolega który po tobie zaczął w ty musisz go uczyć i naprawiać jego fuckupy zarabia więcej od ciebie. Podwyżki są w wysokości 100 zł jeśli masz szczęście, ale licz się z komentarzem że przecież z te 3.2% to i tak więcej niż inni dostali. Jak nie masz szczęścia to usłyszysz od team leada że on nie dostał podwyżki to ty też nie dostaniesz. Team lead to kolejny temat rzeka, najlepszym przykładem są osoby które awansowały z service deski na TL (co jest jedyną jakąkolwiek możliwością pójścia wyżej w tej firmie) które twierdziły "jak będę TLem to wszystko zrobię inaczej" no coz drodzy koledzy, przykro mi stwierdzić ale nie zrobiliście nic aby poprawić warunki pracy. Ekspres na kapsułki tylko dla zarządu, kapsułki do niego trzymane pod kluczem. Z osób które ze mną zaczynały zostały może z dwie bo są już starsze i maja obawę, że nie odnajdą się w innej firmie. Dobrym przykładem jest pozycja generalnego HR w tej firmie, odkąd przyszedł nowy prezes (czyli od połowy 2021) firma ta ma już trzeciego dyrektora HR, ale no cóż ryba psuje się od głowy. Jeżeli jesteś po studiach i nie masz doświadczenia to warto przyjść do tej firmy na rok, półtora aby zdobyć trochę doświadczenia i obycia z językiem (pamiętaj żeby odejść po bonusie rocznym jeżeli wgl będzie ci się należał) i uciekać do innej firmy która będzie traktowała cię z szacunkiem. Także wszystkie te negatywne opinie są w 99% prawdziwe i ludzie nie biorą ich z rękawa
Jakaś Pani "rządzi" od niedawna i z takim powodzeniem, że nikt w HR już nie został... Serio, Przykre. Mi Najbardziej żal takich dwóch pracownic co umowy i ogólnie pracowników tam ogarniały, bardzo szkoda bo prawie wszyscy chyba je lubiliśmy :( w całej firmie aż huczy... A refleksji na "górze" co do przyszłości tej firmy nie ma żadnej
A jakie KONKRETNIE masz zarzuty? Co Ci nie pasuje, bo piszesz bardzo ogólnie. Co w HR jest nie tak, podzielisz się?
podobnie jestem ciekawa jak Pan wyżej odnośnie tego co piszesz. jak to nikt nie został w HR? jak liczny docelowo powinien byc ten dział, żeby wszystko w firmie grało jak należy? jakie stanowiska na niego sie składają i czy trudno się dostać?
Najlepsi odeszli, została jedna dziewczyna ze „starego składu” (czyt. pracuje dluzej niż pół roku). Dziwi mnie, ze tego nie wiesz, HAgata ;)
Firma to zwykle call center, aplikujac tutaj trzeba miec swiadomosc ze jedynym celem powinno byc zdobycie pierwszego doswiadczenia w tzw. """IT""", bo z samym IT praca tutaj nie ma zbyt wiele wspolnego - dostajemy instrukcje i musimy ja wykonac. Wyplaty ponizej sredniej rynkowej, workload czy techstack roznia sie w zaleznosci od projektu, ale nadal zazwyczaj jest to wspieranie nietechnicznego uzytkownika koncowego. Jezeli jakims cudem jednak bedziecie chcieli awansowac na stanowisko inne niz 1 linia, to HR i pion zarzadu szybko wam ten pomysl wybija z glowy. Podczas kilkunastomiesiecznego okresu pracy ani razu HR nie wywiazal sie z danego slowa, a niektore osoby nawet potrafily sklamac w zywe oczy na sprawy dotyczace aneksow czy wyplat. Wszelkie sprawy do zalatwienia z HR i kadrami nalezy estymowac na minimum 30 dni wiecej niz przewidziane. Rekrutacje wewnetrzne to zart, zaproponowano mi wyzsze stanowisko w innym projekcie na ktore potrzebowano kogos ASAP i na rozmowe czekalem ponad 2 miesiace - nie doczekalem sie. O osobie samego country leada moznaby napisac osobny esej, mysle ze wystarczy wspomniec o tym ze duza czesc pracownikow pracuje na 4-5 letnim, juz leciwym sprzecie, bo dopoki dziala to mozna na nim pracowac :) Wiadomo, w roznych projektach sa rozne zespoly, ja akurat trafilem chyba na jeden z lepszych (jelsi nie najlepszy) pod wzgledem atmosfery i OM/TL. Jednym z niewielu plusow jest to ze firma bardzo swobodnie podchodzi o tematu pracy zdalnej i mozna na spokojnie robic 100% home office. Jezeli cos ogarniasz w temacie IT to odradzam rekrutacje, natomiast praca sprawdzi sie ok jako part time dla studentow/absolwentow germanistyki ktorym niestraszny kontakt z trudnym klientem.
Przytoczony został kontakt z klientem oraz perspektywa pracy w HO. Mają tu jeszcze jakieś inne / poboczne stanowiska do obsadzenia? Mam na myśli pracę faktycznie 100% zdalną bez bezpośredniej styczności z klientem? Są bardziej specjalistycznie stanowiska w strukturze tego typu?
Tak, cały czas oferują prace z opcją zdalnie. Chociaż jest spory nacisk na hybrydę aby być w biurze te kilka razy dni w miesiącu. Ja tam chodzie 2-3 dni raz na 2 tygodnie i nikt się nie czepia…
a ta praca z biura co wnosi, że nacisk jest kładziony? czy z perspektywy firmy taki dzień zdaje się być efektywniejszy niż z domu? to biuro jest wynajmowane przez firmę tak właściwie?
Praca na pierwszej linii to porażka. Niby jest szkolenie, ale tak naprawdę ono nic nie daje. Ciągłe Calle, po 30 dziennie, userzy są niezadowoleni, bo nie każdy potrafi w ciągu 3 minut od razu rozwiązać ich problem. Nie polecam, chyba że ktoś lubi dostawać za każdym razem opierdziel od userow i od osób wyżej za byle pierdoły. Moja najgorsza praca ever a miałam ich kilka! Omijać szerokim łukiem!
Wykorzystywanie ludzi za slabe pieniadze. Firma obiecuje rozmoj w dziedzinie it i jezyka obcego, szybka możliwość rozwoju kariery i liczne benefitt. W rzeczywistości jest to typowe call center. Na rozmowie o pracę mowia o 10-15 telefonach dziennie w rzeczywistości jest ich po 30-50. Pilnuja przerw co do minuty i nie mozna nawet zrobic siku. Nie wazne jakie masz wyniki i tak zawsze beda mieli cos do powiedzenia zlego na twoj temat. Firma nie daje podwyzek i co chwilę ktos odchodzi rotacja jest ogromna. Ludzie to tylko zasób. Benefitt to ok 65zl miesiecznie.... Rozwoju it i jezyka nie ma chyba ze zrobisz to sam po pracy w wolnym czasie. Nie dajcie sie nabrac.
Zgadzam się to corpo plus tabelki każdy TM jest męczony o podnoszenie wyników. Straciłem tam 2 lata. Teraz to z Niemieckim robię dla PL firmy rodzinnej jako handlowiec za mega kasę Kadra zarządzająca to kłamcy i corpo super szczury czy to w PL czy GER czy UK czy HU ....
Trochę się śmieje czytając komentarze ;) (np te o krowkach i breloczkach XD). generalnie pieniądze są słabe, co każdy tutaj wie, i to jest duży minus, natomiast rekompensuje to atmosfera w zespole i brak presji z góry na wyniki. Jestem tu ponad rok i pracuje mi się dobrze :)
Dostałam się! Cieszę się i mam nadzieje ze bedzie dobrze bo dużo dobrego słyszałam. Kontakt póki co z firma ok, oby tak zostało.
O tej firmie od dawna nie da się powiedzieć nic dobrego :D dlatego ja sie planuje pożegnać w najbliższym czasie. Perspektyw tutaj nie ma, a do tego presja z samej góry i żałosne wmawianie jak to jest super.
A jak długo już tu jesteś, że dopiero w najbliższym czasie masz zamiar podjąć się tych działań? Jaki ostateczny powód? Można na luzie za porozumieniem stron się dogadać czy po prostu umowa Ci się kończy?
Businessplan polega na tym, aby sprzedać wielkie obietnice klientom z zearshoringu (przewaznie Niemcy) wysoka jakosc uslugi za wysoka cene - a wewn. (usunięte przez administratora) kazdego na maksa. Nieustanna wymiana zalogi. Licza sie tylko pseudo wyniki bazujace na czasach z calli a nie wiedzy z IT zargonu lub faktycznie udzielonej pomocy. Oni doskonale wiedza ze to nikt dlugo nie wytrzymuje - obojetnie - przyjdzie nastepny "tani" i porobi kilka miesiecy za taka wyplate. Parodia nigdy wiecej. Najgorsze, ze widocznie taki businessplan upodobalo sobie wiekszosc firm w tym zargonie.
Witam. Czy ktos z was tam jeszcze pracujacych moze podac mi maila do kadr lub telefon. Mam problemy z uzyskaniem pitu od nich. Dzieki
Uważajcie ludzie na tą firmę zwłaszcza ufne i naiwne osoby!! Firma, ma w (usunięte przez administratora), poniżanie oraz rasistowskie teksty w stronę pracowników lvl 1 projektu ergo de, wykradają dane podając was do Medicover bez waszej pisemnej dokumentacyjnej zgody i na kwitku często nie jest wyszczególnione na co idą pieniądze z waszej wypłaty, aktualnie wytaczam proces tej firmie za handel danymi oraz nieposzanowanie. Bardzo niska placa nie jest warta takiego taktowania, etap rekrutacji jest zakłamany, nie ma nocek, ani sobót, wszystko wygląda całkowicie inaczej niż 'dogadane '. Także uwaga na ERGO DE oddział w Poznaniu. Team leader kryje sprawców a ofiary poniża wmawiajac że nic się nie dzieje.
Piszesz o niskiej stawce - we wcześniejszych komentarzach też pisali, ale nikt nie napisał ile tak na prawdę ona wynosi. Możesz napisać ile dają na rękę?
mamienie ludzi awansem na second line to mzonki...jak wpadles na first line to takim bedziesz no moze jak dobrze wazelinujesz...chociaz i tacy tutaj sa olewani a staraja sie bardzo nawet na team leaderow...????
czyli mówiąc krótko jest ciężko według Ciebie? Piszesz o team liderach... a na papierze jakie oni mają tu warunki pracy? i wynagrodzenie jakie im może przysługiwać za nią?
Szczerze mowiac nie wiem dlaczego wszyscy mowia o tak niskich wynagrodzeniach. Ja od poczatku zarabiam 6500 jako FLA1. Nie wiem dlaczego dostaliscie tak malo. Moze nie umieliscie sie sprzedacna rozmowie rekrutacyjnej. Polaczen tez nie ma nie wiadomo jak duzo. Moze warto porozmawiac z waszym team leaderem o pozwyzce? ;) Ja tam jestem zadowolony :)
Niestety pracodawca źle traktuje pracowników. Główne problemy Computacenter: 1. Proponowana jest znacznie niższa stawka niż w konkurencyjnych firmach. 2. Brak możliwości rozwoju - nie ma szans przejścia na wyższe stanowisko bez „znajomości”. 3. Niestety do dziś CC nie ustosunkowało się do niewypłaconych nadgodzin. 4. Nie liczysz sie pracownik, a wyniki :) Nie polecam, lepiej uciekać z daleka :)
Ad 1 - jakie stawki są rynkowe a jakie oferuje ta firma Ad 1 - pamiętasz o WSZYSTKICH możliwościach rozwoju w CC? Ad 3 - nie płaca za zlecona prace w nadgodzinach??????
Firma (usunięte przez administratora) na rozwój w branży IT w rzeczywistości jest to typowe call center bez możliwości jakiegokolwiek rozwoju. Z It nie ma to nic wspólnego bo od kiedy zmienianie haseł użytkownikom to branża it. Nie polecam bardzo dużą rotacja zwykle korpo gdzie wszyscy są sztucznie mili a tak na prawdę każdy każdego nienawidzi
UK Corpo - nawet jezeli bedziesz dobry - nawet najlepszy - to i tak bedziesz oceniany gorzej niz ktos - kto rozlacza sie w callach (przez co ma krotkie rozmowy)
Wypowie się ktoś może o zarobkach? Praca w call centre mnie totalnie nie pociąga, ale może pieniądze dodadzą mi motywacji...
Mało placą. Nie ma mowy o podwyżkach. Więc jak mieszkasz z rodzicami albo dorabiasz w weekendy to ok.
Proponowano mi ostatnio 5000 brutto, na stanowisku pierwszej linii wsparcia technicznego z j. niemieckim.
Udało Ci się może dowiedzieć również, czy poza pensją podstawową na stanowisku pierwszej linii wsparcia technicznego zatrudniona osoba mogłaby liczyć jeszcze na jakieś świadczenia dodatkowe poza pensją podstawową? Napisz, proszę bo bardzo mnie to interesuje.
oprócz podstawy masz 6% premii rocznej, punkty co kwartał i opieke medyczną. Jeżlei umiesz głośno krzyczeć to możesz zawołać 5500 i pewnie tyle dostaniesz a na podwyżkę nie masz co liczyć, bo są i tacy co 2 lata czekają i ani grosza więcej nie widzieli tymczasem zatrudniani są nowi za wyższy hajs niż oni. Calli jest srednio 30 dziennie w kazdym projekcie
Dzień dobry! Miło nam poinformować, że zaczynamy aktywnie działać na platformie żeby zawsze odpowiadać na Wasze pytania/wątpliwości wyrażane w komentarzach. Staramy się także odnosić do wszystkich wpisów również tych z ubiegłego roku :-) W odniesieniu do wysokości pensji oraz tematu pracy w call center: Computaceneter Poland to firma zajmująca się wsparciem technicznym naszych klientów biznesowych i świadczymy usługi Service Desk/ Help Desk. Więcej informacji na temat naszej fimry znajdziecie tutaj: https://www.cc-poznan.pl/pl/, https://www.computacenter.com/uk. Co do zarobków to uzależnione one są od wymiaru etatu oraz stanowiska, na które aplikuje kandydat. Ze sprawdzonych źródeł wiemy (rynkowy benchmark), że nasze stawki odzwierciedlają realia rynkowe.... ale, ale ... nie ma co o tym opowiadać- przkonajcie się sami jak to wygląda. Zapraszamy do aplikowania.
@XYZ oj gdyby pensja zależała od „głośnego krzyku” to pewnie odgłosy naszego biura byłoby słychać w każdym zakątku Polski :-) jednakże zarobki w naszej firmie odzwierciedlają realia rynkowe, uzależnione są od doświadczenia pracownika i podyktowane naszą siatką płac- jawną dla naszych pracowników. Co do podwyżek, oczywiście okres próbny jak i przepracowany czas często weryfikują umiejętności oraz wiedzę zaprezentowaną na rozmowie rekrutacynej, tak samo jak widełki płacowe na danym stanowisku. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań by pracownicy, którzy budują codziennie naszą firmę i robią to z sukcesem byli odpowiednio wynagradzani. Ciężko nam się jednak odnosić do kwestii porszanych anonimowo na forum, dlatego zapraszamy naszych pracowników do wyjaśniania takich kwestii wewnętrznie z naszym działem HR :-)
@ zainteresowany- dziękujemy za pytanie, punkty odnoszą się do platformy benefitwej, na której możesz zakupić za nie dowolnie wybrany przez siebie produkt/usługę. Pozdrawiamy!
Jako obecny pracownik muszę powiedzieć, że od dłuższego już czasu myślę o zmianie pracy. Wszystko właśnie przez wynagrodzenie, które nie zmieniło się od początku zatrudnienia, czyli od prawie roku. Konkretnie oznacza to, że zarabiam ciągle 5000 brutto. Nie docenia się tego, że robi się więcej niż na początku, bo ukończyło się dodatkowe szkolenia. Obowiązków więcej, a pieniądze te same. Awans rzeczywiście jest możliwy, ale w obrębie 1st line pierwsza podwyżka to podobno tylko 300 zł brutto. W innych firmach IT z językiem oferują na start więcej. Wystarczy się rozejrzeć. Pieniądze małe, biorąc pod uwagę to, że klientów obsługuje się w dwóch językach, w godz. 6-20 i czasem w soboty. Były pytania o podwyżki inflacyjne. Nikt jeszcze nie wie nic konkretnego. Premia roczna wypłacana w marcu, bo w firmie wtedy kończy się okres rozliczeniowy. Premia zależna od wyników, tzn. nie jest się do końca pewnym, czy się ją dostanie. Odpowiadając najkrócej: zarobki jak na IT z dwoma językami mocno przeciętne.
Dzień dobry Czy praca to typowe call Center i brak obsługi klienta poprzez email i czat ? Bo tak pisało w ofercie którą czytałem (telefon+Email+czat) więc jestem ciekaw jak jest naprawdę
To zależy jak trafisz i pewnie zależy od konkretnego projektu, teoretycznie są czaty, ale niekoniecznie każdy jest na nie przydzielany z taką samą częstotliwością, niektórzy nie trafiają tam praktycznie nigdy... maile robisz "w międzyczasie", pomiędzy połączeniami
A mógłbyś powiedzieć ile mniej więcej jest takich telefonów w ciągu dnia ? Rozmawiałem już w sprawie rekrutacji i trochę niejasności jeszcze jest i ciekawi mnie jak to jest naprawdę. No i o co głównie pytają osoby dzwoniące?
To znowu zależy od projektu, zazwyczaj pomiędzy 20-30 jeśli spędzasz cały dzień na telefonach plus kilka/kilkanaście maili. Co do tego z czym dzwonią ludzie to są pewne powtarzalne problemy typu zablokowane konto, reset hasła, Teams się nie włącza, problemy z drukarkami czy problemy z Outlookiem lub modyfikacja list mailingowych itp i takie powtarzalne rzeczy, które można rozwiązać od ręki to będzie ok 60-70% komunikacji. Pozostałe przypadki to randomowe rzeczy, o których często będziesz słyszeć pierwszy raz a i starsi analitycy nie będą w tym przypadku zbyt pomocni. Dodam też tylko, że szkolenia wstępnie absolutnie nie przygotowują do niczego co się później realnie robi i była to tylko strata czasu...
Czyli wniosek mój z tego, że macie te same zarobki co w 2021. A nawet wtedy podawali wyższą kwotę niż Ty teraz. Była obniżka, czy Ty piszesz ile zarabiałeś kiedyś tam dawniej np. kilka lat temu?
@Employer the benefits points it's only 200 zł per 3 months hhhhhh this is not benefits this is charity
Na rękę? A nakład pracy jak oceniasz tak z obiektywnej strony, gra warta świeczki czy to zależy? Jakieś problemy mogą wystąpić?
Pracuje od wakacji. Myślałam, że to tylko będzie praca na sezon, ostatecznie zostaje na dłużej - spoko praca, elastycznie, pracy jest dużo ale bez jakiegoś wielkiego ciśnienia . Administracja próbuje trochę ten online rozruszać różnymi wydarzeniami. Nie to, że nie jest to fajne - ale online to trochę nie to jak w biurze.
A możesz napisać jeszcze tylko na czym konkretnie Twoja praca tu polega? Czym się zajmujesz, jakie zadania i ostateczna zapłata?
Pracuje elastycznie w tygodniu na cześć 3/4 etatu bo mam dzieciaki w wieku przedszkolnym. W zasadzie muszę być w poniedziałek i wtorek zawsze potem online. . Jest to praca z użytkownikami, rozwiązywanie ich problemów tych prostych jak hasła czy kłopoty na OSem, ale także tych trudniejszych - specyficzne aplikacje i narzędzia klienta. Poza tym można się wkręcić w nowe zadania - quality czy knowledge management - ale tutaj wymaga to już trochę wiedzy i. Marszu raczej tego nie dostaniesz.
Ja też byłem na 3/4 teraz na pełen etat! Sporo jest ludzi na niepełne godziny. Firma jest bardzo elastyczna jeśli o to chodzi. Starają się dostosować zwłaszcza jak zmienia się plan wykładów. Praca jest okej bo po zmianie nie musisz brać żadnego bagażu roboty do domu - dla mnie to ważne, żeby nie łączyć pracy z privem.
Cześć, Pracuję tu parę miesięcy, a ogólnie doświadczenia na rynku pracy (korpo) mam >10 lat. Jestem na wyższym stanowisku, nie na pierwszej linii. Firma ma klasyczne problemy service desków - braki w szkoleniu, co za tym idzie wysoki stres na pierwszej linii, presja na poprawę wyników, niezadowolenie klientów. Przy czym braki te nie biorą się z opieszałości, raczej z modelu biznesowego, w którym po prostu główną i najtrudniejszą rzeczą jest pozyskać odpowiednie informacje, tak aby umożliwić pracę ludziom bez doświadczenia. I nie jest to permanenty stan - projekty się stabilizują i robi się spokojniej. Co kluczowe natomiast - można rozpocząć pracę w sektorze IT od zera, bez żadnego wcześniejszego doświadczenia. Albo sobie tymczasowo zarabiać, w dobrych warunkach, albo ukierunkować się na dalszy rozwój w IT, co uważam za naprawdę swietną szansę. Firma ma natomiast zalety, które spotyka się już nie zawsze: dobre warunki pracy - biuro, sprzęt, elastyczność (np. zero problemów z pracą z domu) benefity (również nieczęste - licencja Udemy, prywatna opieka zdrowotna + 200zł/kwartał na dowolny cel - czasem jest tak, że dostaje się taki bonus pieniężny ale np. trzeba sobie za niego dopiero wykupić opiekę, jeśli się chce), premie roczne jasno i bardzo konkretnie sprecyzowane programy rozwoju linia wsparcia psychologicznego dla wszystkich pracowników ludzie - otwarci, skorzy do pomocy, zaangażowani fajne eventy Kadra wyraźnie nastawiona jest na to, aby poprawić kwestie wdrażania i inne, żeby ogólnie był to komfortowy i dobry service desk, a pracownicy czuli się dobrze i chcieli tu pracować. A nie żeby był przemiał na pierwszej linii i męczarnia. Bardzo podoba mi się atmosfera, nie czuć jakiejś "korpo sztywności". Nie wiem czy tu nie koloryzuję. Chciałbym przedstawić jak najpełniejszy obraz. Doświadczyłem tu niezłego stresu związanego z kompletnym bałaganem, ale też zaangażowania, żeby umieścić mnie w lepszym położeniu, tak abym był zadowolony i ogólnie wsparcia szefostwa. I, nie powiem, obecnie zajmuję się naprawdę fajnymi sprawami. Niemniej wciąż wiele osób woli się raczej ewakuować. Może przyjdzie mi zmienić opinię za kolejne parę miesięcy, ale póki co jest tak jak napisałem powyżej. Pozdrawiam,
Chociaż praca na liniii to nie była praca na wieczność dla mnie, to akademia i szkolenia były super, Akurat zespół gdzie ja byłam już chwile istniał i był dobrze zorganizowany, ale fakt niektóre nowe projekty to nie zawsze miały łatwo. W sumie w biurze nie byłam chyba nigdy, ale ogólnie mam dobre wspomnienia z firmy.
Zgadzam się. Chociaż moje ponad dwa lata były ciekawe i udało mi się zmienić pare razy role - w ramach mojego zespołu, czy innego, to z racji mojego kierunku - finanse i rachunkowość - nadszedł niestety czas na przeniesienie się do shared Service finansowego. Niemniej klimat pracy super, ludzie fajni. polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Computacenter Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Computacenter Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 53.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Computacenter Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 13 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Computacenter Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Computacenter Poland Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.