Ludzie jak ktoś przychodzi i uważa , że nie będzie nic robił a pieniądze będą leciały z nieba to jest w błędzie. Jak chcesz zostać pracownikiem to musisz poświęcić dużo czasu na to żeby poznać strukturę organizacyjną firmy oraz nauczyć się systemu na , którym się pracujemy- co nie jest wcale łatwe. 1/10 zostaje ponieważ podczas szkolenia siedzą ok 2 tygodni obok doświadczonego pracownika, nie robią notatek, wszystko z boku wygląda fajnie ale jak dostają telefon i laptop to od razu wymiękają bo nikt nie ma czasu na to żeby im wszystko tłumaczyć od początku. Notatki są po to żeby do nich wracać. To nie jest praca dla osób słabych psychicznie, codziennie trzeba rozwiązywać całą masę problemów, mieć odpowiednie podejście psychologiczne do kierowców oraz myśleć analitycznie. Jak ktoś dobrze pracuje to i może nieźle zarobić , część pensji jest uwarunkowana tym jak sobie dajesz radzisz. Pozdrawiam.
Jeśli chodzi o tą firmę, jak w temacie to firma może byc, mój kolega tam pracuje ja będę chyba próbował. Mówi ze jak chcesz to tacho legal nie ma problemu, w miare nowe samochody i podobno szefo jest w porządku wiec trzeba próbowac
jak nowa kadra? podobno dużo zwolnień i cięcia kosztów.... Tak jak w innych firmach, dużo zwolnień, a przy zatrudnianiu dużo obiecanek, później znów zwolnienia i jakoś się kręci. Socjal został zlikwidowany dawno temu, nawet wigilii firmowej nie ma od kilku lat. Nowy kadrowy fajny ale tak jak poprzednicy nic nie może.
Poniżej analiza dla przyszłego kandydata przez pracownika który pracował kilka lat. Dobre Strony jazdy po Polsce: • Codzienny zjazd na bazę i do domu, • Grafik miesięczny wysyłany pod koniec miesiąca na cały kolejny miesiąc - według rocznego wzoru, czasem jak są delegacje lub dodatkowe zmiany to się rozjeżdża i jest więcej zmian pracujących w miesiącu za co jest dodatkowe wynagrodzenie, • Jeśli potrzebujesz wolne to wszystko jest do dogadania, • Stałe godziny wyjazdów pierwszej i drugiej zmiany na danym zestawie, • Jazda według czasu pracy kierowcy – średnio około 9h dziennie pracy od wyjęcia do włożenia karty kierowcy, • Nowe ciągniki SCANIA z automatyczną skrzynią biegów wymieniane co 3 lata, • Profesjonalne szkolenie stanowiskowe z senior driverem do czasu wypełni samodzielnej obsługi, jazdy zestawem, obsługa tachografu, a także wypełniania dokumentów i znajomości procedur obowiązujących w firmie – szkolenie zakończone egzaminem z senior driverem, • Opiekę merytoryczną, pomoc i doradztwo • Nowy model wynagrodzenia uwzględniający dniówkę + płatną każdą godzinę pracy – wynagrodzenie podobne do stawek w transporcie międzynarodowym, • Gwarantowane wynagrodzenie w przypadku jakby nawet nie było pracy ze strony pracodawcy, • Szatnia dla pracowników oraz parking dla prywatnych samochodów pracowników, • Odzież robocza, obuwie zapewniane przez firmę, • Pranie odzieży roboczej w pralni zewnętrznej, • Szansa dla osób bez doświadczenia w jeździe zestawem, a także obsługi cystern paliwowych, • Pomoc w założeniu działalności gospodarczej, • Obsługa księgowa • Możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, • Możliwość wykupienia ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej w przypadku zdarzeń z winy kierowcy.
Pracowałem u tego pana parę miesięcy slodzil jak nie wiem. Było co to jaki on jest szefem a jest chu?em ostatnim. Gdy się zwolnilem nie dostałem wypłaty i tak 6 tys w plecy... nie polecam
Ile można średnio zarobic w tej firmie robiąc stała linie na Hiszpanię? Bo zastanawiam nad podjęciem pracy u nich. Chcę jeżdzić tylko na zagranicę. Na kraj mnie nie interesuje.
Jak przychodzisz do nich pracy to nie wiesz za co pracujesz, mnóstwo papierów do podpisania w tym diety ktorych nie dostajesz i przede wszystkim kary tz za każde uszkodzenie z Twojej winy jesteś obciążany a jeżeli sie zwalniasz dostajesz tylko to co na umowie czyli najniższą krajową. Przyjmują kierowców z WORD'u od razu jak wrócą z egzaminu zestawem nie martwią sie jakie mają doświadczenie bo i tak jak za wszystko płaci kierowca ; ]
Logistyka to zbieranina nie mająca pojęcia o tej pracy warsztat wymienicze co im palcem nie pokażesz to nie widzą pozostała reszta kadry kierowniczej to pokaże co chcesz usłyszeć. Leszek pracujący w tej firmie 14 lat chcesz uczestniczyć w kabarecie zatrudnij się w tej firmie.
Jak nie będzie jakiegoś prawa żeby nie zwalniać polskich pracowników a przyjmować obcokrajowców to będzie źle.
Mówią ze kierowcy sami są winni. Kto nie wykształcony to sam się prosi o problem, jedynie szkoda tych z wiosek, bo niektórzy to naprawdę mądre osoby, ale tych po zawodowce (poniżej średniego) to trzeba zwalczać, bo to prowokatorzy, każdy wie, ze najlepiej jest zatrudnić kogoś takiego, kto nie będzie narzekał, upominał się o premie i podwyżkę, bo nie rozumie po polsku, mozna mu dac 5tys za 4na1, ale dac ciuchy robocze wyższej klasy, automatyczny system poboru opłat, tankowanie na tankpolu, codzienne parkowanie na autohofie, kabine mercedesa albo volvo, na wakacje all inclusive dwa razy w roku po dwa tygodnie i tak zostanie, trzeba liczyc zgodnie z prawem, przewozy organizować kombinowane dwustronne tranzytem, wszyscy radośni. A jak się zwolni, (usunięte przez administratora) w kabinie można za 200zł podjechać na pranie tapicerki i bez problemu
Ostatnio dogadałem zlecenie z nimi, autko zgodnie z zleceniem podjechało na załadunek i pojawił się problem z towarem, że będzie gotowy dopiero po godz. 17, o 17 dopiero mój kierowca melduje że towaru nie będzie dziś, ale rzekomo jutro rano ma być, tą sytuacje melduje im, na to odp. że też się dowiedzieli ale mogą mi dołożyć do frachtu 50e-żenada na to ja odpowiedziałem, że chyba dla kierowcy , na to oni odparli mogę zabrać auto. Wniosek taki: Nie brać ładunków, nie polecam współpracy!
Wy z tymi zarobkami to macie porypane w tych główkach. Zawiozłem kierowcy zapas, aby nie zjeżdzał na bazę i przyszedł koleś pytać się ile zarabiam, bo koło zawiozłem dostawczakiem z plandeką.
Według (usunięte przez administratora) Kierowców średnie zarobki kierowcy tira u nich wynoszą od 5 do 8 tys. zł netto. Jednak trzeba wziąć pod uwagę, iż najczęściej kierowcy zatrudniani są na pensję minimalną, do której dodatkowo otrzymują diety, premie, ryczałty i inne dodatkowe świadczenia. Ważna rolę w kwestii wysokości pensji odgrywa również długość stażu na stanowisku. Najlepiej płatne są u nich trasy międzynarodowe, w szczególności po krajach Unii Europejskiej gdzie pracodawcy płacą średnio 12% więcej niż poza krajami wspólnoty. Wśród tras krajowych najbardziej opłacalne są dłuższe zlecenia, generują średnio 5% większy zysk.
Ale skąd wziąłeś taką analizę? Nie mówię że to źle że podajesz np. stawki, ale skąd to wzięte? Jakaś ankieta wśród kierowców? Firma się na to zgodziła?
Wystarczy poprosić potencjalnego pracodawcę dla zapoznania się o wzorzec (kopię) Umowy o pracy i inne dokumenty które trzeba będzie podpisać w razie zgody zawrzeć umowę. I od razu będzie wiadomo jaka będzie praca, wszystko.
A ja znów wam napisze prawdę według mnie. Firma godna polecenia. Ciężkie czasy pandemia. Nie zostawili kierowców samych sobie. Dostaliśmy maseczki rękawice i płyn antybakteryjny. Do tego po 1000zl że jeździmy prezes zakupił dla nas i rodzin witaminy. Napiszcie która firma jeszcze tak postąpiła? Wiem że swoich nie zostawiają. Nawet prezes pamięta.
Praca i zarobki były super ale może 3 lata temu. Czasem ciężko sie dogadać jeśli chodzi o powrót, kiedy trzeba być na konkretny dzień w domu. Jak czas wracać do domu to ciężko sie wyrobić a jak spędza się weekend w trasie to często ok 500 km w czwartek do zrobienia na poniedziałek.
Kierowców dość często skrobią na wypłacie.. Firma ma sporą flotę pojazdów i właśnie spore zapotrzebowanie na kierowców więc wydaje mi się, że cos tam sensownego będzie można u nich znaleźć jeśli chodzi o takie oferty, choć wiadomo, że kluczowe będzie szukanie takiej firmy, gdzie będą dobre warunki pracy.
Jest to firma transportowa, cały czas szukają kierowców bez doświadczenia. Dają najniższą krajową, dla świeżaków który przez trzy miesiące jezdzą zagranicą. Nie wiadomo że oni zatrudnią po tych trzech miesiącach. Zapominają że dla kierowców przysługują diety . Codziennie widzę ich ogłoszenie że szukają kierowców. To musi coś znaczyć, bo kto by chciał być odpowiedzialny za sprzęt, za innych ludzi, za towar, gdzie to wszystko kosztuje.
Firma wypłacalna trzeba przyznać. Pieniądze po zakończeniu współpracy wypłacił bez kłopotów. Praca w miarę poukładana. Zwolnilem się tylko dlatego że nie wypłacił mi połowy diety za jeden dzień.. Szef jest nerwowy to racja ale ja do spokojnych też nie należę. Pozdrowienia dla Kierowców z firmy tj Michaiła i Saszę.
Bardzo konkretna firma, jeżdżę z nimi już od roku i nigdy nie było przykrych sytuacji, ludzie są mili i zawsze pomocni, kontakt na najwyższym poziomie, w porównaniu do moich poprzednich doświadczeń ze spedycjami można z czystym sumieniem polecić.
w firmie jest spokojnie, tacho jak trzeba a kasa na czas. szkoda, że zawistni kierowcy, którzy kariery nie zrobili.
Ilość km nie jest wykładnią przychodów a już tym bardziej zysków. Jak na dziś auta które robią 500 km dziennie / max 6 godz i stawka 950 euro. Nie możliwe - a jednak. 5 nowych aut chodzi pod klientem. Przebieg roczny każdego to ok 120 tys km. Jest kocioł, jest praca. Resztę można wyliczyć...
Woza asfalty po PL rumunia bulgaria wegry, maja tez plandeki anglia wlochy skandynawia, kasa terminowo przynajmniej jak ja pracowalem rok temu, glownie volvo, jest tez pare premiumek, magnumek, kilka mniejszych solowek na kraju tylko
Czyli cokolwiek jest zwiazane ze zniszczeniem auta tj. lusterko .lampa, obrysowka ,lub tez powazniejszy wypadek ,kierowca jest zobowiazany zaplacic z wlasnych pieniedzy za szkody?!!! Przeciez placone jest ubezpieczenie za auto i firma powinna sie z tym liczyc ,a nie obciazac za wszystko kierowce!!! Wypadki i kolizje sie zdarzaja i czasami nie mamy na to wplywu np. mijajac sie na waskiej ulicy ,gdzie z jednej i drugiej strony rosna drzewa, jest ciemno, panuja zle warunki atmosferyczne ,lub tez kierowca z naprzeciwka nie zachowal dostatecznego odstepu i aby nie doprowadzic do powazniejszej kolizji ratujesz sie poboczem ,gdzie urywasz lusterko.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Petropol Dariusz Koźlicki?
Zobacz opinie na temat firmy Petropol Dariusz Koźlicki tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Petropol Dariusz Koźlicki?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 8 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!