Opinie o Cyfrowy Polsat S.A. w Toruń

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Cyfrowy Polsat S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Cyfrowy Polsat S.A. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowy Polsat S.A. w Toruń

Konsultantka
Pracownik

Chciałabym krótko wypowiedzieć się na temat czystości panującej na terenie firmy, konkretnie do sytuacji z damskich toalet. Bardzo współczuję miłym paniom sprzątającym. Odkąd tu pracuję prawie codziennością jest widok podpasek leżących na ziemi lub zużytego papieru toaletowego. Niektóre osoby najwidoczniej nie wyniosły elementarnej wiedzy, która mówi o tym, że pewne rzeczy wyrzuca się do kosza na śmieci lub spuszcza w toalecie (broń boże podpaski). Zdarzało się, że wizyta w toalecie była jedną wielką walką z odruchem wymiotnym. Ale to nie koniec. Kabina ubrudzona krwią to coś czego nie widziałam nigdy w żadnym innym miejscu nawet w galeriach handlowych czy na stacjach. Na pewno nie spodziewałam się takiego widoku w miejscu pracy. Najwyraźniej kultura i higiena niektórych dziewczyn kończy się w momencie gdy nikt ich nie widzi. A zgrywają takie wypachnione divy ubrane jak na wybieg do call center. Osoby które tak robią powinny się wstydzić. Stanowiska pracy często są ok, ale czasem też zdarza się zobaczyć leżącego tipsa, resztki jedzenia czy tłustą klawiaturę. Wielka szkoda, bo miejsce pracy jest całkiem spoko, takie osoby powinny zostać dawno zwolnione lub odesłane na miesiąc do czyszczenia toalet.

@pracownik
Pracownik

Sytuacja w Polkomtel/ Plus. Kto ma jakąkolwiek godność i odrobinę ambicji niech omija te miejsce szerokim łukiem. Współpracownicy bardzo pomocni i sympatyczni. Na tyle plusów tej firmy. Podest, który z początków wydawałby się przyjazny z czasem okazał się bezlitosny. Kierownictwo stosuje psychiczny (usunięte przez administratora)wobec pracowników i presję na umowy. Godziny które są wpisywane na początku miesiąca w grafik potrafią się ukrócić conajmniej o połowę jak któryś z kierownik ma taki kaprys abyś poszedł do domu. Jeśli nie wyrobisz celu masz za to KONSEKWENCJE, pomijając fakt że na umowie, która jest zawierana widnieje informacja o obowiązkach pracownika a w nich OBSŁUGA KLIENTA, a nacisk na umowy jest olbrzymi. Wykorzystywanie pracownika wraz z nieposzanowaniem to motto tej firmy. Odradzam jeśli masz choć trochę szacunku do samego siebie nie idź do tej firmy.

Nowa konsultantka
Pracownik

Jestem nową konsultantką, pracuję około miesiąc. Na ten moment nie jest źle. Bardzo sympatyczna kadra współpracowników, z każdym można pogadać, podest też w porządku. Najbardziej w oczy rzucił mi się chłopak chodzący cały na fioletowo w takim fajnym zjawiskowym dresie. Bardzo przystojny mężczyzna i super ubrany. Wstydzę się tylko podejść i zagadać, ale może kiedyś będzie okazja żeby obok siebie usiąść na stanowiskach

Windykacja
Pracownik

Odnośnie poniższych opinii, polecam dla kontrastu zatrudnienie w dziale windykacji CP. W miarę stały skład, brak dziwnych standardów (nie można powiedzieć, że nie ma żadnych, ale raczej nie odlatują za bardzo od tematu rozmowy), (usunięte przez administratora), szkolenia mają cel - są robione, kiedy coś nowego wyjdzie. Nie ma sytuacji, że połowa osób na zmianie wychodzi na szkolenie, żeby sobie posiedzieć. Nie musisz dzwonić na klamce - zawsze się jakieś słuchawki znajdą. Wiadomo, ludzie są różni, jak wszędzie, ale nie czuję, aby ktoś traktował mnie bez szacunku. Odsłuchy są merytoryczne, bez personalnych wycieczek. A kompetencje miękkie są punktowane i chwalone przez trenerów na równi ze spełnianiem standardów. Poza tym moim zdaniem szkolenie przygotowujące do pracy jest naprawdę solidne (słyszałam o CC, zwłaszcza sprzedażowych, w których szkolenie trwa jeden dzień, po czym dostajesz skrypt i radź sobie). Moim zdaniem praca dobra dla studenta. Elastyczny grafik na UZ i prowizja.

1
Jarek
Pracownik
@Windykacja

Cześć, cieszę się, że ci się tu podoba. Jednak mam małe sprostowanie. Nie dostajesz tu UZ tylko umowę o świadczenie usług, zalecam czytać to co podpisujesz. Nie jesteś ubezpieczony, nie możesz iść do lekarza na NFZ, nie masz nic, to umowa gorsza niż 'śmieciówka". Polsat zrobi wszystko żeby wykiwać fiskusa, nawet podpisze pakt z diabłem. W tej firmie nawet nie możesz wziąć L4. Family guy na szkoleniu przestrzegał żeby nie podawać lekarzowi do systemu numeru NIP firmy do L4. Gruby kazał pracownikom nakazać lekarzom wypisania zwolnienia na...recepcie. Totalny matrix. To praca dla totalnych (usunięte przez administratora). Służby już dawno powinny zamknąć to miejsce na cztery spusty

windykacja
Pracownik
@Jarek

nie zgodzę się, my podajemy nip na l4 i normalnie mamy płacone z zusu na zwolnieniu lekarskim, i u nas również nie mają żadnych zastrzeżeń jeśli masz l4

X
Inne
@Jarek

Dużej różnicy między taką formą zatrudnienia a UZ nie ma, bo: "Do umów o świadczenie usług, które nie są uregulowane innymi przepisami, stosuje się odpowiednio przepisy o zleceniu.".

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Cyfrowy Polsat S.A. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Toruń
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Toruń
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(75 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tra vis
Były pracownik

Zostałem zwolniony przez jak mi się wydaje "kontrowersyjne poglądy polityczne". Pewne posady zajmują osoby o pewnych skrajnie prawicowych poglądach. Odzułem, że przelożeni wykazują do mnie niechęć odkąd zostałem przyłapany na marszu LGBTQ+++. Spotkałem się z nienawiscią podejrzewam że to przez moj dawny związek z przedstawicielem tej samej płci. Może sobie wmawiam ale wydaje mi się że to prawda. Wiem że w tej pracy jest więcej osób homoseksualnych i niebinarnych. Mój nieheteronormatywny partner okazał mi wsparcie prywatne. Mam apel do wszystkich osób LGBT które czują się piętnowane w tym miejscu, wyjdźcie przed szereg i walczcie o szacunek. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego pozytywnym misiom z cp. A nietolerancyjnym życzę zmiany

Katarzyna Wojtczak
Pracownik

Bardzo fajna atmosfera, dosyć dobre zarobki, możliwości rozwoju i mała rotacja. Polecam ambitnym osobom.

1
Dorota
Inne
@Katarzyna Wojtczak

A mówisz o pracy w jakimś konkretnym dziale? Tak w ogóle to macie umowy o pracę czy zlecenie?

Mag
Były pracownik
 Pytanie
@Katarzyna Wojtczak

Dobre zarobki? Fajna atmosfera? Możliwość rozwoju? Mała rotacja? Z pewnością pomyliłaś miejsca... Praca 24/7, beznadziejne stawki, dla tych co się nie uczą tylko działalność... Przymus pracy powyżej godzin z etatu, po zapłaceniu zusu i tak nie wyjdzie ci minimalna krajowa... Jeśli lubisz być taktowany jak go.wno, pracować po 14-16h dziennie, też w święta (za te same pieniądze) to jest to coś dla ciebie.

Ola
Były pracownik
@Katarzyna Wojtczak

To fałszywa opinia. Rotacja jest ogromna, szkolenia są co 2-3 tygodnie i jest tam z 15 osób.

Marta
Były pracownik
@Katarzyna Wojtczak

(usunięte przez administratora) Zarobki najniższe, prowizji nie ma, ekip nie ma bo każdy sobie rzepkę skrobię. Kierownictwo przemilcze

Przemek
Pracownik

Fatalne miejsce, z fatalną atmosferą. Jestem wyznawcą islamu, niestety turban i dywan musiałem schować. Nie pozwolono mi wyznawać mojego Bloga.Ciężko jest w tym miejscu osobom homoseksualnym, innowiercom lub też po prostu ludziom z mózgiem. Na plus na pewno konsultantki. Niektóre piękne i zadbane, z solidnym biustem . Gorzej z podestem i odsłuchującymi . Plotki, brak szacunku, niekompetencja, szowinizm. To tylko niektóre, z szeregu słów jakimi mógłbym opisać to miejsce. Nie pomaga też lokalizacja obok kanalizacji. Często zapachem unoszącym się w powietrzu jest końskie łajno, mocz i bąki. Praca tylko dla wytrwałych. Do 26 roku życia opłaca się tu gnić, później należy uciekać. Jeśli zostaniesz dłużej, to po tobie. Chyba że masz kredyt albo dzieciaka zrobiłeś. Praca raczej dla tępaków i ludzi bez ambicji.

Konsultant
Pracownik

Jako wieloletni pracownik mogę podzielić się, myślę, dość obiektywną opinią, na temat obecnej sytuacji w firmie. Jest ona mówiąc lekko...niezadowalająca. Plusy: + Wypłata zawsze na czas + Możliwość wynagrodzenia prowizyjnego dla osób mających ambicje, by sprzedawać wiele umów. Sam fakt, że można takową prowizję zdobyć jest na plus. Istnieje możliwość wyciągnięcia super wynagrodzenia, ale raczej pracując ok 250h i mocno wciskając umowy. Minusy, a tych od długiego czasu jest ogromna ilość: - (usunięte przez administratora) - Jednym z ewenementów w ostatnim czasie były siedzenia ubrudzone moczem. Jeden z pracowników, mający dość osobisty problem, brudził fotele, co wywoływało dość spory smród na terenie firmy. Oczywiście jest to kłopot dość osobisty i należy współczuć osobie borykającej się z nim. Dalej tematu nie ciągnę, dziwi zwyczajnie fakt, że nic w tej sprawie nie zostało poczynione, i sprawa powtarzała się. Skrajnie niekomfortowe. Dodajmy do tego oblepione klawiatury i myszki, plamy na fotelach... - Szkolenia, a raczej chciałoby się rzec pseudoszkolenia. Dochodzi do sytuacji, gdzie pewne osoby (które być może nie powinny tego mówić) same przyznają, że szkolenia są chyba po to, żeby generować kolejkę i żeby pracownicy mieli co robic. Na szkoleniach pracownicy oglądają telewizję lub robią inne niepotrzebne nikomu rzeczy przez około 5 godzin, gdzie reszta obsługuje klientów mając połączenia co sekundę. Szkoda, szkoleniowcy są na prawdę kompetentni, ale na szkolenia zwyczajnie nie ma pomysłu, a oni muszą je na siłę realizować i później wychodzi jak wychodzi. - brak słuchawek - ostatnio pojawiła się mała dostawa, aczkolwiek przez bardzo długi czas nawet na zmianach z małą ilością osób brakowało słuchawek. Liczni pracownicy świadczyli usługi używając słuchawek ręcznych, niektorzy zdecydowali się na prywatny zakup słuchawek na wolnym rynku, by móc świadczyć usługi. Wspomnę tylko, że słuchawki nie należą do najtańszych. - Niektóre osoby na wyższych stanowiskach, całe szczęście tylko niektóre... tragiczne teksty, można poczuć się okazjonalnie poniżonym... - Zatrważająca ilość standardów podczas rozmów to temat stary jak świat, a osoby odsluchujace niejednokrotnie potrafią sprawić, że konsultant czuje się jak pa*ologia. Nie są premiowane pomoc, bycie miłym i kompetencje, a wciskanie w rozmowie po 5-6 dodatkowych standardów, tak, że klient nie wie co się dzieje. Jak widać bywa różnie... co ciekawe mimo tych niedogodności jestem w stanie polecić tę pracę dla osób młodych, jeżeli ktoś lubi pracę na słuchawce. Ale nie można pominąć tak karygodnych spraw, które zostały wyżej opisane. Nie każdy wytrzyma i nie dziwię się niektórym skrajnie negatywnym opiniom.

Ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Czy może mi ktoś z obecnych pracowników ile telemarketer z doświadczeniem i dobrymi umiejętnościami jest w stanie zarobić w cp? W innych call center w Toruniu chodzą legendy ze w cyfrowym ludzie po 8k zarabiają i tak mnie ciekawi, a drugie pytanie na jakim projekcie można liczyć na największe zarobki z prowizji

Toudi
Inne
@Ciekawski

Na umowie zlecenie najniższa krajowa + wyrobiona prowizja.

Krystjano
Inne
@Ciekawski

Można tyle zarobić, ale siedząc 250-300h w miesiącu i sprzedając dziesiątki umów. Kwestia samozaparcia.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Cyfrowy Polsat S.A. są regularne szkolenia pracownicze?

Tomasz
Były pracownik
@Pytanie

Jak wychodzi coś nowego to robią szkolenia.Maja bardzo dobrych szkoleniowców.

Toudi
Inne
@Pytanie

Szkolenia są, ale po to, żeby generować kolejkę - by pracownicy mieli co robić. Na szkolenia bardzo często trafiają te same osoby, odpoczywając i oglądając na "szkoleniu" telewizję. Nie można zatem szkoleń traktować ich jako plus. Szkoleniowcy są mili i pomocni, ale ich potencjał nie jest wykorzystywany na szkoleniach, o które pytasz.

@byłypracownik
Były pracownik

Po pierwsze, podest do wywalenia. Nie ma się co dziwić ze tak ogromna rotacja pracowników skoro głównym motorem napędzającym do odejścia jest podejście kierowników i podestu. Firma w XXI wieku powinna już raczej rozumieć że chorym wywyższeniem nigdy nie załapie renomy przyjaznej dla pracownika. Najśmieszniejsze jest to że Ci kierownicy to zwykle robale pracujące niewiadomo ile godzin w miesiącu za praktycznie tyle samo co konsultanci a mają czelność się wywyższać. Konieczna jest rewaluacja wartości przed podest żeby zrozumieli ze jak jesteś sam na ziemi to wywyższać się nie masz prawa.

tw
Inne
@@byłypracownik

ja mam swoje przemyslenia ale zgoda ze atmosfera u gory przez tych ludzi była fatalna

Standard
Pracownik

Tych standardow (usunięte przez administratora) tyle ze jeszcze brakuje żebyśmy zaczęli sprzedawać w międzyczasie badziewia z tv okazje bo przeciez nie ma o czym z klientem gadać .

Żenua
Pracownik

3 lata pracy i ani razu nie dostałem 13-taki, gdzie dostaje ją jakiś robal co pracuje 4 miesiące No ta firma to jakas masakra lepiej trzymać sie od niej z daleka

Tomasz
Kandydat
@Żenua

Nie zgodzę się 13 były zawsze jak się cały rok przepracowalo.Co miesiąc FV wszystko naliczone jak się należy.Bardzo dobrze koordynatorzy szkolili.Na bierzaco coś nie wiem konsultacja Zawsze mile pomocne z zaangażowaniem.Dalo się tam i robić i zarobić.Bardzo miłe ich wspominam i nie żałuję ani jednej przepracowanej tam chwili.

Juziu
Pracownik
@Żenua

Nie bez powodu jej nie dostałeś

Agata
Inne
@Juziu

Musiał aż tak źle pracować, że nie dostał czy trudno po prostu to jednak wyrobić?

Tomasz P
Były pracownik
@Agata

Pani Agato.Jak się ma dyscyplinę pracy to bez problemu się wyrobi Liczy się frekwencja wyniki.Nic trudnego bo dobrze szkolili.Oferta była dosyć dobra to umowy "same" wpadały Nie było jakiegoś szczególnego zachodu by umowy na TV szły.Podobnie w Plusie.W CP na technicznej przydatna była wiedzą na temat TV SAT i ich Dekoderów.Z tym też nie problem bo wszystkie ich Prywatnie miałem i używałem do tego wiedzą RTV więc szło z górki.

Dorota
Inne
@Tomasz P

A firma szkoli z takich technicznych rzeczy?

człowiek z pasją
Pracownik
@Żenua

bo dla dobrych zarobków trzeba polegać na swojej wiedzy, doświadczeniu, umiejętnościach i wykształceniu a nie czekać jak pies na ochłapy w postaci 13tki

Agata
Inne
@człowiek z pasją

czyli tak w sumie ta osoba co po 4 miesiącach dostała to czym konkretnie mogła się tu wykazać? Za jaką pracę tak doceniają?

Dzazga
Pracownik
@Agata

Kasa za haus bo synek się nie wypłaci

człowiek z pasją
Pracownik
@Agata

nie chodzi mi o to, że masz się wykazać w tym śmiesznym cyfrowym polsacie tylko wykaż się w życiu, osiągnij coś a nie w cp kisisz ogóra

Agata
Inne
@człowiek z pasją

A to nie widziałam, nie robiłam tu jeszcze a z Twojej strony nie brzmi to żeby było warto... Czyli teraz to po ile średnio ludzie tu siedzą jak to ujmujesz?

Były pracownik
Były pracownik

Odnośnie kierowników z plusa najlepszy jest Kamil chociaż uważam że marnuje swoje życie na siedzenie po 300 godzin w miesiącu w tym (usunięte przez administratora) Adam to taki mały cichy (usunięte przez administratora) który by cię w łyżce wody utopił, później (usunięte przez administratora) po mieście chodzi i kolegów szuka. A najlepszy z tego wszystkiego jest Rafał, technik elektryk który został kierownikiem , łeb zawsze wysoko nosi , chociaż facjata jak (usunięte przez administratora)

2
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Emce
Pracownik

Ja. I nie jestem kierownikiem XD

Tomasz
Były pracownik

W życiu się nie zgodzę że się wyzywają.Bardzooo dobrze szkola.Tlumacza na konsultacji bez łaski do kogo nie zadzwonisz jeżeli zdarzy się że potrzebujesz pomocy.Mało tego Rafał mój odsluchujacy i koordynator zarazem umiał i wytłumaczyć i dotrzeć do mnie z przekazywana wiedzą.Podobnie inni.Nigdy nie było żadnego wyzywania.Bardzo wysoka kultura osobista z manierami.Mozna tam bardzo dobrze zarobić.Wszystko zależy od Ciebie.Masz talent predyspozycje to Cię perfekt wyszkola.

Wiktoria
Inne
@Tomasz

A w jaki sposób szkolą? to są jakieś wyjazdy szkoleniowe czy szkolą na miejscu?

Tomasz
Były pracownik
@Wiktoria

Za mej kadencji szkolili na miejscu.Bardzo fajno trenerzy Potrafią przekazać wiedzę i ci najważniejsze nauczyć.Zawsze można się dopytać Osoby odsluchujace (jak już pracujesz) również na bierzaco korygują i wzkazuja co trzeba poprawić Czytelnie przejrzyście merytorycznie Zawsze mogłem liczyć na pomoc całego zespołu gdy taka potrzeba zaszła.

Wiktoria
Inne
@Tomasz

a dawno temu była ta "twoja kadencja"? Czemu jednak zrezygnowałeś skoro piszesz w samych superlatywach?

Tomasz
Były pracownik
@Wiktoria

Pani Wiktorio sprawy rodzinne i sytuacja życiowa.Gdyby nie to byłbym tam do dziś.Dalej podtrzymuje opinie o tej firmie i ludziach którzy tam pracują która jest jak najbardziej pozytywna.Pomocni z zaangażowaniem b dobrze szkoła i tłumacza Rafał Kamil Tomek Zdzisław Pati Darek Adam i reszta ekipy.Trenerzy również.Nie sztuka jest umieć a sztuka taką wiedzę przekazać.I to właśnie robią jak należy.

Marzena
Inne
@Tomasz

To super, że firma jest pomocna. Jak się patrzy,l to jest to coraz rzadsze. Dziękuję za rzetelną opinię. Zgadzam się. Sztuką jest umieć wiedzię przekazać :)

Tomasz Piwko
Były pracownik
@Marzena

Nie tylko umieja przekazać ale pracują tam pasjonaci osoby które lubią swoją pracę i to samo przenoszą na osoby które szkolą

13kOnHand
Były pracownik
 Pytanie
@Tomasz Piwko

ta w CP można mieć 10k na fakturze jak siedzisz 300h w miesiącu i spinasz się żeby jak najwięce jsprzedawać. BTW. Minął rok a ja na fv mam teraz 21k. Który lamus z podestu tyle ma? Chyba ma tyle raz na 10 lat jak napieprza cały rok po 300h i prezes się zlituje dając ochłapy w postaci 13tki XDD elo przegrywy siedzcie tam 14h

Agata
Inne
@13kOnHand

i wyrabiałeś to 10 k na rękę w tyle godzin czy to przenośnia jakaś? ile udało Ci się tu zrobić najwięcej i kiedy to było? Bo wiesz, może teraz jest łatwiej czy coś?

13kOnHand
Były pracownik
@Agata

ja tam pracowałem kilka lat temu a teraz pracuję w zupełnie innej branży i takie 20k na fakturze to mam normalnie jak człowiek za pracę po kilka godzin dziennie a nie jak te ważniaczki z podestu xD

Pytanie
 Pytanie

Czy w Cyfrowy Polsat S.A. występują paczki/bony świąteczne?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Paczki czy bony świąteczne?!?!?! Możesz dostać ewentualnie ku.tasa do buzi

Pytajnik
Kandydat
 Pytanie

Witam, jest możliwość pracy zdalnej ?

Alicja
Inne
@Pytajnik

O, a w ogóle jest możliwość pracy jakkolwiek? Gdzie widziałeś ogłoszenie? Ja czekam na nabór na konsultantów, w sieci jest ogłoszenie sprzed 5 lat, gdzie chcieli raczej wpółpracowników na działalności, ale ostatecznie też inne formy były mozliwe. I nic, na razie :/

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Agata

Ja to myślę, że nikogo nie powinno się źle traktować, nie tylko konsultantów. Ale co konkretnie masz na myśli pisząc o tym całym podejściu?

ChodzącaDepresja
Były pracownik
 Pytanie

O współpracy z Polsatem można powiedzieć wiele rzeczy pozytywnych jak i negatywnych Po pierwsze nie martw się czy Cię przyjmą. Ta firma stawia i będzie stawiać na ilość a nie na jakość. Umiesz mówić składnie? To świetnie bo płacą za mówienie. Jąkasz się i boisz rozmawiać? Trudno nie Ty pierwszy. Jak to mówiła legenda firmy TomaszP: Ta firma wiele wybacza i należy się jej za to szacunek Niektórzy mogą tutaj znaleźć szansę na pierwszy zarobek, dorobienie do emerytury/renty albo możliwość ratowania domowego budżetu przez najbliższe parę miesięcy. Będą też tacy których zniechęci forma zatrudnienia (działalność jednoosobowa lub dla o(usunięte przez administratora) Typowa zmiana u większości współpracowników wygląda tak samo. W ciągu 7 godzinnej zmiany która może się zacząć o 8 bądź też o 15 odbierasz telefony od klientów Plusa lub Polsatu. Temat rozmów jest tak niewymajający jak i nieskomplikowani są klienci dzwoniący na tę infolinię. Po chwili pracy większość tematów staje się tak jasna i monotonna że typowego współpracownika szybko zaczyna drażnić jak mało ambitne jest to zajęcie. Niektórzy się tym zniechęcą i poszukają innego zajęcia inni postarają się prowadzić te rozmowy jak najlepiej ze względu na prowizję. Przerwy między rozmowami przysługuje 6 minut na godzinę. Jak i czy uda Ci się to zagospodarować to Twoja sprawa. Firmę można podzielić na 4 podstawowe działy Pierwszym, najludniejszym działem jest infolinia ogólna Poslat Boxu. Dział ten cechuje się dużą niepewnością co do obowiązków pełnionych przez współpracownika. Prowizję zdobywa się namawiając klienta na zawarcie/aneksowanie umowy lub na tak zwany VAS. Problem w tym że to od Twoich opiekunów zależy czy będziesz zalogowana pod numerem działu technicznego czy działu sprzedaży, może być więc tak ze klienci sami będą dzwonić po umowę lub cały dzień spędzi się na słuchaniu pretensji niezadowolonych klientów. Będziesz zalogowana tak jaka jest aktualnie potrzeba i jak jest IM wygodnie. Próba walki z tą zasadą spotka się tylko z niechęcią ze strony góry. O wspomnianej górze nie zamierzam się rozwodzić, wystarczająco już zostało o nich powiedziane i nie ma co dodatkowo pluć żółcią bo to i tak nikogo nie obchodzi Drugi dział to dział windykacji. Rozmowy jeszcze bardziej monotonne. Prowizja potrafi być jeszcze lepsza ale tutaj problematyczny jest fakt że nie dla każdego. Roboty obfitującej w prowizję jest mniej niż współpracowników i jest ona rozdzielana.... dość nieuczciwie i stronniczo. Wielu współpracowników ma prawo poczuć się (usunięte przez administratora)przez los gdy słyszy jaka prowizja trafiła się osobom praktykującym kolesiostwo gdy samemu kolejny miesiąc z rzędu udało się wypracować tylko gadzinówkę. Wiele osób z innych działów myślało że windykacja to ziemia obiecana... osobiście odradzam ze względu na (usunięte przez administratora)atmosferę Trzeci dział jest związany ze sprzedawaniem przedmiotów z telezakupów. Dział bardziej kameralny a atmosfera o wiele bardziej normalna dzięki kierowniczce która ma w sobie więcej profesjonalizmu niż wszystkich 4 kierowników na ogólnej lub... cokolwiek to jest co pozostawił po sobie pewien (usunięte przez administratora)na windykacji Czwarty dział to infolinia Plusa. Dział który kierownicy postawili do pionu mimo początkowych problemów, minus jest taki że jeśli nie chcesz stać w pionie i w szeregu to jest to dział gdzie najszybciej możesz się pożegnać z resztą towarzystwa. Nie mniej jeśli chcesz po prostu dać z siebie trochę wysiłku to tutaj ponoć czeka najlepsza aktualnie prowizja Można też pełnić inne funkcje jak pozyskiwać numery dla windykacji, siedzieć ze słuchawką na nockach albo odpowiadać na reklamacje klientów. Nie ma co się nad tym rozwijać bo to praktycznie sama gadzinówka bez prowizji w zamian za trochę spokoju co jasno świadczy o istnieniu czegoś na wzór syndromu (usunięte przez administratora)wśród współpracowników skoro są gotowi zarabiać mniej na własną prośbę byle tylko mieć mniej ziewania ze strony góry. O górze powtórzę tylko że nie ma co opowiadać. Nie robią już nawet naboru tylko wola wziąć znajomą ze średnim doświadczeniem. Można tym wszystkim gardzić i marudzić, można też spiąć pośladki odpracować swoje i zabrać się gdzie indziej. Zaskakująco dużo byłych współpracowników po odrobieniu paru lat w tym miejscu może poszukać ciekawych perspektyw w takich miejscach jak Bydgoski Atos albo Eximo, Pracodawcy dobrze wiedzą że po Polsacie żadna praca nie jest Ci straszna. Jeśli zaś przepracujesz te przynajmniej dwa lata to zauważysz że połowa składu się już zmieniła. Możesz wtedy ulec monotonii i nabrać niechęci do wykonywanego zajęcia lub po prostu wyłączyć myślenie i bez większego już wysiłku wykonywać co masz do wykonania. Ważne by nie przejmować się tym co mają do powiedzenia osoby z góry ponieważ jasnym jest że płacone mają za marudzenie Ci nad uchem co najwidoczniej powinno Cię zmotywować.

Koszatniczka
Pracownik
@ChodzącaDepresja

Należy dodać że główną wadą tej firmy są inni pracownicy. Gburowaty podest, chamscy gówniarze na słuchawkach i masa syfiarzy. To co można czasem zastać w damskim kiblu przeraziło by rdzennych mieszkańców Indii. Poziom ucywilizowania niektórych osób nigdy nie zawitał do XXI wieku. Polecam zaopatrzyć się we własne słuchawki ponieważ współdzielenie ich z innymi grozi zapaleniem ucha

Robol
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie , chyba że lubisz jak słuchają przez cały dzień twoich rozmów i nie daj Boże w jednej nie powiesz na temat paneli fotowoltaicznych albo czystej polski bo od razu masz telefon czemu o tym nie powiedziałeś i straszą cię zwolnieniem , dodatkowo na szkoleniach mówią że nie wymagają sprzedaży a później okazuje się że jest to obowiązkowe i również o to mają do ciebie problem .

Żeco
Pracownik
@Robol

Nie wiem co ty wygadujesz . Moja sprzedaż od roku to 10 umów co miesiąc i 70%feedback. Nikt sie na mnie nie wydziera ze za mało sprzedaje w sumie mam to nawet głęboko . Wystarczy z nimi dobrze porozmawiać .

Kamil
Były pracownik
@Żeco

Zależy jakiego masz odsłuchujacego I do kogo należysz z podestu jeden ma źle drugi ma dobrze

Mariusz
Były pracownik
@Robol

Czyli korpo-(usunięte przez administratora)standard w tego typu firmach nastawionych tylko na zysk za wszelką cenę.

XXX
Były pracownik
@Robol

Bo to szczera prawda

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowy Polsat S.A. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowy Polsat S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowy Polsat S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowy Polsat S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 11 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowy Polsat S.A.
Przejdź do nowych opinii