Cyfrowy Polsat S.A.
counter
3 188 336 5 1
J Nowy wpis
Były pracownik

Ja również miewalem problemy z Panem Tomaszem, osoba nieuprzejma w dodatku że praca stresuje to on też dodatkowo stresuje ludzi swoim nie kulturalnym zachowaniem, były sytuację ze zadając pytanie na konsultacjach rzucał słuchawka i nie udzielał pomocy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
awtnp Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@J

Chodzi Wam o tego niewyedukowanego lizajdupka z Warszawy co nigdy niczego nie wie ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ilona Nowy wpis
Były pracownik

Również mialam problemy z (usunięte przez administratora) dlatego musiałam się zwolnić z pracy. Sama praca mi się podobała. Ale zbyt dużo stresowych spraw jeżeli chodzi o tą osobę, niestety musiałam zrezygnować. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Fi Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy są dostępne inne formy zatrudnienia niż student lub własna działalność?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Cyfrowy Polsat S.A.? Chętnie zatrudniają?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Żaba
 Pytanie

To prawda że teraz dają wyższą stawkę? Lepiej uderzać do Plusa czy Cyfrowego, ewentualnie czy są jakieś inne projekty?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Młody xyx
@Żaba

Teraz to nie robią szkoleń wcale

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Nick
@Młody xyx

chyba szkolenia ruszyły

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
Nickk
@Nick

Znowu zatrudniają w Toruniu? Potwierdzone info?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kasia

Proszę zróbcie coś wkoncu z niektórymi osobnikami z podestu z góry czyli plusa.(usunięte przez administratora) Osoby te zachowują się jakby byli niewiadomo kim a tak naprawdę zarabiają 1 zł więcej na godzinę.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Aletojuzbylo
@Kasia

A co się stało?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Fakt
@Aletojuzbylo

Też bym znalazła kilka aparatów, którzy nad wyrost traktują swoje stanowisko.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Aletojuzbylo
@Fakt

a więcej szczegółów? bo rozważam złożenie cv, skoro tyle ludzi tam pracuje to chyba nie może być aż tak źle? ;/ supervisorzy są niemili ? ale coś konkretniej ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
tomsi
@Aletojuzbylo

Bo jest w tym sporo prawdy- tylu ludzi pracuje bo na prawdę jest niezle.Doswiadczyłam tam chyba wszystkiego. Czyli robisz co trzeba, przychodzisz rozmawiac i nie kombinujesz jak robic, zeby nic nie robic a zarobic to ze wszystkimi bez wyjatku zalatiwsz co chcesz. Probowalam tez kombinowac to wyszło mi to bokiem i tyle w temacie. Nikt bez powodu do nikogo sie nie czepia

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
awtng
@Kasia

Family Guya nie przebiją.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pracownik
 Rekomendacja

Zgadzam się polowa z podestu u góry pracuje tam z łaski,traktuje konsultantow delikatnie mówiąc olewczo

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
xxx
 Pytanie

Witam, czy wiadomo kiedy wznowiona będzie rekrutacja do firmy dla konsultantów telefonicznych i kiedy zaczną odbywać się szkolenia?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Fernando
@xxx

Podobno w tym tygodniu zaczynają znów rekrutować

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
chetny
Użytkownicy czekają na odpowiedź 92 dni.
 Pytanie

czy ktos orientuje sie czy po całej tej epidemii w Cyfrowym Polsacie beda chcieli zrobic umowy zlecenie? Czy dalej bedzie tak jak było czyli działalność lub status ucznia ?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Natalia

Czy można liczyć na telefon służbowy?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Baba
@Natalia

Hahahaha tam jestes numerem jak w obozie a ty pytasz o telefon niezly zart

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Track
@Baba

Co za brednie opowiadasz... W każdej pracy przy kompie masz jakiś login- chyba, że brakuje ci ksywy z budowy, targu czy innej fizycznej roboty to na pewno wiesz gdzie są drzwi ???? w aktualnej sytuacji wątpię, żebyś znalazła lepsza pracę w Toruniu. Poza tym sry, ale komu obecnie zależy na służbowym telefonie--to jakiś relikt przeszlosci

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
ZZZ
 Pytanie

Czy możliwa jest "umowa o dzieło"?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Jan
@ZZZ

Tak, dzieło możesz wykonać w przerwie między polaczeniami

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Cyfrowy Polsat S.A.?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
bue
@Pytanie

na zepsute sluchawki, rozwalone krzeslo i komputer z 1870r.

Pomocna?
Tak18Nie2
Zgłoś
Conyx
@bue

Zepsute krzesła i słuchawki to głównie nasza wina. Chyba nie widzisz jak niektórzy na nich siedzą. Słuchawki? Bywają pogryzione czy uwalone od góry do dołu fluidem. Gdyby firma miała od razu wymieniać wszystko, co rozwalamy, nie wypłaciliby się. Cieszcie się, że nie jesteśmy za to rozliczani.

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
Alycia
 Pytanie

A w jakich godzinach jest tam praca?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gość
@Alycia

od 6 rano do 22 :) Robisz aż padniesz i jak zrobisz cel sprzedażowy bo inaczej psy wybiegną z zagrody

Pomocna?
Tak7Nie5
Zgłoś
Patrycja
@Alycia

Zmiany 8-15 lub 15-22. Ewentualny wybór zmian nocnych. Ja z racji na studia korzystam z dopasowania pod zajęcia. Wystarczy dostarczyć harmonogram zajęć i wszystko można załatwić :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
Byly pracownik

Dobrze, że już nie pracuję w tej firmie. Kierownicy cały czas sie z ciebie wyśmiewaja, ludzie pracujący w CP są fałszywi i roznosza jakies ploty wyssane z palca. Mam nadzieję, ze juz tam nie wrócę.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Były pracownik....

Mnie zwolnili z 6 lat temu... czytam i widzę że lepiej nie jest. A jak walczyć ?? Zgłosić sprawę do zusu on wpadnie i sprawdzi czy praca jako firma to nie jest w tym przypadku próba obejścia przepisów... i zrobi im się ciepło koło 4 liter.

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
Starszy konsultant

Super praca

Pomocna?
Tak3Nie7
Zgłoś
Francisław

Pracowałem w tej firmie około 1,5 roku (umowa zlecenie, dział obsługi klienta Plusa) i mam mieszane uczucia. Nie pracuję tam od kwietnia 2019. Generalnie uważam, że praca jest bardzo w porządku gdy łączysz ją ze studiami. Trudno mi wymienić inną pracę z takimi samymi pieniędzmi i możliwością ustalania elastycznego grafiku. Zasady dotyczące wypłaty były proste: stawka minimalna za godzinę + premie (głównie za sprzedaż oraz za liczbę wyrobionych godzin dla ambitnych). Więc jeżeli ktoś miał umiejętności sprzedażowe, to wręcz firma robiła wszystko by umożliwić mu się spełniać w tej kwestii (kontrolerzy/kierownicy również dostawali premie za spełnione cele sprzedażowe "podopiecznych"), a jeżeli ktoś takich umiejętności nie miał lub mu się nie chciało to mógł po prostu klepać godziny ile tylko chciał. Praca nauczyła mnie kontaktu z klientem, szczególnie z tym trudnym/roszczeniowym oraz pewnego rodzaju umiejętności szkoleniowych (były organizowane różnego rodzaju szkolenia dla chętnych). To są umiejętności, które cenię sobie do dzisiaj i przydają mi się cały czas (aktualnie karierę robię w branży e-commerce/marketingu). Praca również nie należała do ciężkich, po szkoleniu i miesiącu spędzonym na słuchawce właściwie znałeś 90% tematów z którymi dzwonili klienci, także nie trzeba było się również wysilać umysłowo. W biurze z udogodnień: - "relatywnie" wygodne fotele (to nie Herman Miller Aeron, ale i tak w porównaniu z innymi miejscami gdzie sobie dorabiałem było naprawdę nieźle, plecy nie bolały nawet po 14h godzinach pracy), - w zimie ciepło, w lato klimatyzacja - teoretycznie dostępne ps3 oraz flipper GOT (ale w praktyce nawet nie było czasu na jakiekolwiek rozrywki) - duży parking (na którym wiecznie brakowało miejsca, ale koniec końców zawsze zaparkowałem auto) Teraz przejdziemy do minusów, których jest naprawdę sporo. Pierwszy typowy dla korporacji. Pojawiało się dużo różnych pomysłów/zmian/wszystkiego co po prostu nie działało. W połączeniu z leżącymi i kwiczącymi kadrami robił się duży problem komunikacyjny. Więc często gęsto dowiadywałem się o tym, że "złamałem" jakiś punkt regulaminy nie wiedząc o tym, że on istnieje. Szkolenia z nowinek usług często robione na (usunięte przez administratora) i nie poruszały właściwie problemu zagadnienia (a potem tłumacz się przed klientem). Często gęsto wypłaty pojawiały się absurdalnie późno, raz dostałem wypłatę 24. dnia miesiąca, ale wypłaty pojawiające się po 15. danego miesiąca to był standard. Wiem, że współpracownicy b2b zawsze mieli wypłatę przed 10. miesiąca. Jeżeli chodzi o kontrolerów (starszych konsultantów/opiekunów) to zależy jak się trafiło. Niektórzy byli mili, ale właściwie na tym się kończyły ich zalety, niektórzy byli wyniośli i wręcz oburzeni, że ośmieliłeś przeszkodzić im w obowiązkach, a niektórzy nawet nie ukrywali faktu, że cię nie lubią. Kierownictwo zostało już opisane tutaj. Ogólnie rozumiem, że zarządzanie takim działem to orzech ciężki do zgryzienia, ale rzadko można było się z nimi porozumieć poza krzykiem i wyniosłością. Praca przez 1,5 roku mnie odmóżdżyła, klienci dzwoniący na infolinię to raczej albo bardzo prosty typ człowieka albo roszczeniowy, którego przez kilka minut trzeba najpierw uspokoić by dojść do sedna problemu i go rozwiązać. Nie pomagał fakt, że konsultantów zazwyczaj było za mało i normą było, że klient czekał 20-30 minut na połączenie. Sporo rzeczy nie byliśmy w stanie zrobić i trzeba było pisać reklamacje, na które rozpatrzenie klient czekał kolejne 30 dni. Praca jest tego typu, że wstajesz rano i myślisz sobie "o jeżu, jaką ja mam beznadziejną robotę, nie chce mi się tam iść", ale idziesz i klepiesz kolejne godziny. Na każdym kroku przez opiekunów i innych konsultantów byłeś utwierdzany, że praca jest "chu*owa, ale pieniądz nie jest taki zły, ale nigdzie indziej nie będzie lepiej" i trwasz w takiej stagnacji. Jeszcze chciałem poruszyć temat mojego zakończenia współpracy z TCC. Przez 1,5 roku jak pracowałem realizowałem około 70-80h w miesiącu. Oczywiście jest to niezgodne z zapisami w umowie, ale nikt nigdy nie robił problemu z tego powodu, szczególnie, że miałem jakieś wyniki sprzedażowe. W lutym 2019, zmieniła się "góra", pojawiły się nowe zasady i wyleciały osoby, które praktycznie nie pracowały. Nadal nikt mi nie zwrócił uwagi na małą liczbę godzin. Przyszedłem w maju do pracy, próbowałem się zalogować do stanowiska i nie udało mi się. Po wizycie na "podeście" dowiedziałem się, że mam się stawić w pracy o 9:00 w poniedziałek i wtedy główny kierownik dał mi do podpisania natychmiastowe wypowiedzenie za złamanie warunków współpracy. 14 dniowy okres wypowiedzenia nie obowiązuje, bo usłyszałem, że tak, że możemy współpracować jeszcze 14 dni, ale nie dostanę żadnych zleceń, ergo zero pieniędzy. Także szkoda, że nikt mi nie powiedział wcześniej, że mogę się rozglądać za nową pracą, tylko stało się to tak nagle. To jest ten brak komunikacji i beznadziejne kadry o których pisałem wcześniej (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Święty Mikołaj

Gdyby wykopali (usunięte przez administratora) z grobu i czarodziejską różdżka przywrócili go do życia a następnie posadzili do u WŁADZY jestem przekonany, że pierwsze co by zrobił to popukał się w głowę i powiedział: Boże jaki ja głupi byłem, przecież ten śmieć ludzki nie zasługuje na taką lekką śmierć, zamiast gazowania to lepiej ich wysłać do CALL CENTER na bydgoskiej. Tam będę prał im mózgi przez 14 godzin na dobę, obrażał każdego dnia, dawał minimalną przerwę na kibel i żarcie by mieli siłę wstać na drugi dzień i na nowo harować, będę wysyłał PSY do poganiania żeby nie zapomnieli kim są ....a za sprzedaż ohoho, którą będzie ta hołota wyrabiać hmmmm.... kupię czołgi i nowe karabiny... TAKIE TYRANIE BĘDZIE DOSKONAŁE DLA MŁODYCH, PRANIE MÓZGÓW, ODBIERANIE GODNOŚCI TO BĘDZIE IDEALNY (usunięte przez administratora) KONCENTRACYJNY, pod płaszczykiem zgody uczciwości, szansy dorobienia dla studentów, rzekomo wysokich zarobków i zdobycia cennego doświadczenia...hmm.. nikt się nie dopier...doli :) Moja opinia odnośnie tej pracy jak najbardziej pozytywna, lepszej pracy nie miałem wciągu tego życia, bo takich specjalistów jakich tam spotkałem nie ma nigdzie na świecie :D hahah

Pomocna?
Tak9Nie2
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jakie narzędzia pracy zapewnia Cyfrowy Polsat S.A.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
123
@Pytanie

dostajesz komputer stacjonarny, prawdopodobnie fotel, i czasami słuchawki, oraz możliwość obsługi klientów cyfrowego polsatu... czego chcieć więcej

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Edyta
@123

A te benefity jak samochód itp. nie zależą od zajmowanego stanowiska? Ja mam konkretnie pytanie na temat działu e-commerce, bo tam obecnie toczą się rekrutacje - jaki jest zakres projektów wykonywanych samodzielnie w firmie, a ile z tego zlecane jest na zewnątrz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
haha
@Edyta

Edyta - ale piszesz w temacie dotyczącym call center w Toruniu, więc jakich odpowiedzi się spodziewasz? Nie ma tu nic związanego z e-commerce...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Britlemind
Użytkownicy czekają na odpowiedź 291 dni.
 Pytanie

Czy pracował ktoś w windykacji? A jeśli tak to jakie ma zdanie na temat pracy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowy Polsat S.A. - Toruń

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Cyfrowy Polsat S.A.