Opinie o FHU Respharm Filip Dryzner
Kupiłem w Sklepie Medical4U.eu materac szpitalny, potrzebowałem na cito dla chorej Babci przesyłkę dostałem ekspresem i w super cenie Polecam sklep za fachową obsługę
Nie polecam nikomu zakupów w sklepie Medical 4U. Od 9 miesięcy nie doczekałem się sprzętu, zwrotu pieniędzy też jeszcze nie dostałem. Moje maile nagle zginęły w spamie gdy upomniałem się o zwrot pieniędzy, pomimo tego że wcześniej mi Pan odpisał na ten sam adres.
Kupił Pan Atlas do ćwiczeń BS który był niedostępny i była informacja na stronie, informowaliśmy iż produkt jest na chwilę obecną na brakach magazynowych i planowana dostawa 4 kwartał 2021, zgodził się Pan poczekać, dostawa się opóźniała i zrobiliśmy zwrot zaliczki Następnym razem proszę sprawdzić konto zanim cos napisze bo to jest nieuczciwe.
Zamówiony sprze 26 pażdziernika nie doptarł do dzisiaj. na stronie było napisane,że czas oczekiwania 2-3tygodnie. mnóstwo telefonów.obietnice,że zostanie wysłane. Po rozmowie z moim prawnikiem o zwrot pieniedzy do tej pory ich nie ma.
Zamówiliśmy Wannę Wirową kończyn dolnych wszystko zgodnie z umową, sklep zgodził się na płatność po dostawie i montażu za co serdecznie dziękujemy za zaufanie. Polecamy Sklep Medical4U.eu Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
Szpital zamówił wózki zabiegowe WZ Wszystko w porządku polecam Sklep
W moim przypadku sprzęt został dostarczony prawidłowo, jednak problemy zaczęły się później. Od około 2 miesięcy próbuje skorzystać z przysługującego mi w ramach 2 rocznej gwarancji serwisu. (usunięte przez administratora)nie odpowiada na maile, telefony odbiera sporadycznie, nigdy nie oddzwania. W rozmowie sprawia wrażenie niezorientowanego w temacie. Sztywno recytuje, że "zaraz odpisze na maila, zaraz zadzwoni do serwisu itp." po czym odkłada słuchawkę. Tak w kółko od 2 miesięcy, bez żadnej interwencji serwisowej. W obecnej sytuacji odradzam zakupy w tej firmie, a o finale będę informować.
Pani Ewo złożyła Pani reklamacje my tą reklamacje przyjedziemy zgłosiliśmy do serwisu zewnetrznego, nie mamy już wpływu na dalsze kroki serwisu, informowaliśmy panią na bierząco ale tez nie jesteśmy w stanie kilka razy codziennie odpowiadać na Pani pytania. Wiemy ze serwis się z panią kontaktował i były ustalone szczegóły naprawy Przepraszamy za kłopot Zespół Medical4u
Ani serwis, ani Pan nie kontaktowaliście się ze mną. Od 2 miesięcy proszę Pana o przesłanie mi informacji o zgłoszeniu sprawy do serwisu i kontakt z tą rzekomą firmą serwisową i cisza. Jest to łamanie warunków umowy.
Nie kontaktował się ze mną ani serwis zewnętrzny, ani Państwo o czym doskonale wiemy. Od 2 miesięcy, bezskutecznie proszę Państwa o przesłanie mi na maila potwierdzenia zgłoszenia sprzętu do serwisu. Przypominam, że sprzęt jest objęty gwarancją, a Państwo nie wywiązują się z umowy.
W sklepie Medical4u.eu kupiliśmy rowery cykloergometry, bardzo fachowa obsługa wytłumaczyli nam różnice w sprzęcie fitness, zaoferowali atrakcyjna cenę Polecam sklep Pozdrawiam
Ławki gimnastyczne zakupione, dostawa błyskawiczna, wszystko Ok ! Polecam Sklep Medical4U.eu
Kupiłem stół do tenisa stołowego , sprawna obsługa i szybka dostawa Polecam Medical4u.eu.
Zamówienie złożone 20 września (wózek pod aparat do fizykoterapii), czas realizacji miał być ok. 2 tygodnie, jest już 7 tygodni, podczas wielokrotnych rozmów telefonicznych ( w ciągu ostatnich 2 tygodni) słyszę zapewnienia, że towar jest już wysłany, ale w dalszym ciągu nie dotarł. Brak odpowiedzi na e-maila. Nie polecam tego sprzedawcy (niesłowny, nierzetelny)
Polecam Sklep Resmedica.com.pl Kupiłam aparat Multitronic mt-3 doradził mi pracownik z biura, wynegocjowałam super cenę. Błyskawiczna wysyłka dostałam aparat po 2 dniach Dziękuje za wybór sprzętu i pomoc !
Nie polecam tego sprzedawcy. W lipcu tego roku zamówiłam 4 sztuki wózków medycznych. Do dnia dzisiejszego, mimo wielu prób kontaktu nie otrzymałam zamówienia. Niekompetentne odpowiedzi. Pan odbierał telefon tylko gdy dzwoniłam z innego numeru, nie pamiętał czego dotyczył problem. Brak chęci dobrej współpracy.
Dostaliście Państwo 4 stoliki było delikatne opóźnienie ale niestety opóźnienie wynikało z winy produkcji, w ramach rekompensaty stoliki dostaliście w starej cenie.
W sklepie Medical4u kupiłam podpórkę, po 3 dniach dostałam przesyłkę płatność po dostawie, jak dla mnie emerytki bardzo dobre rozwiązanie i zaufanie sklepu Polecam Sklep!
Jestem zadowolona z zakupu w sklepie Medical4u.eu. Przesyłka dostarczona została w dobrym stanie. Przez cały czas realizacji zamówienia byłam w kontakcie ze sprzedawcą, który informował mnie o wszystkich krokach. Kupowałam w tym sklepie po raz pierwszy i nie mam żadnych uwag ani zarzutów co do realizacji zamówienia, dlatego zdecydowanie mogę polecić go innym.
Przejrzysta strona, artykuły dobrze opisane , zgodny towar z opisem, szybka realizacja, polecam!
Bardzo szybki kontakt z klientem. Profesjonalna i dogadana obsługa Polecam Sklep !!
W październiku zamówiliśmy towar przez stronę internetową. Po miesiącu gdy do nas nie docierał i skontaktowaliśmy się z Panem (usunięte przez administratora), okazało się, że towaru nie dostaniemy, ponieważ nie ma go w hurtowni. Do dnia dzisiejszego, mimo licznych maili, telefonów i smsów nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy, mimo, że minęły 4 miesiące. Pan raz twierdzi, że musimy wysłać kolejnego maila, później, że o nas zapomniał, następnie, że przelew już wysłał, później, że nie może znaleźć nr konta i tak w kółko. Radzę uważać przy kupnie sprzętu na stronie RESMEDICA.
Faktycznie było zamówienie na Lampę Sollux LS-1 była informacja w zamówienia aby --zapytać o dostępność-- klient tego nie zrobił zamówił bez informacji zwrotnej czy lampa jest dostępna, Lampy typu LS nie są już produkowane właściciel firmy zmarł i zaprzestali produkcję lamp zaproponowaliśmy inny sprzęt droższy gdyż tylko taki był dostępny ale klient nie wyraził zgody, środki zostały zwrócone na konto klienta.
Nie polecam sprzedawcy, sprzęt zamówiony w maju, do tej pory go nie mam, Sprzedawca nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile, reklamacja innego dostarczonego sprzętu jest rozpatrywana już od 1,5 miesiąca i dalej cisza. Mam sprzęt zapłacony, który zajmuje miejsce i nie działa. Uważajcie na tego Pana, w rozmowie deklarowany czas oczekiwania to 4 tygodnie, niestety mija już 5ty miesiąc a zamówienia brak.
Pani Paulino z całym szacunkiem ale kontakt mamy cały czas telefoniczny jak i mailowy Zamówiła Pani za naszym pośrednictwem bieżnie Neblin którą sama wybrała my jej Pani nie proponowaliśmy ani nie rekomendowaliśmy nie mamy jej w naszej ofercie, zaproponowaliśmy inny markowy sprzęt ale był za drogi, Klient nasz Pan wiec zamówiliśmy dla Pani bieżnie Neblin, zgłosiła Pani reklamacje my tą reklamacje przekazaliśmy do producenta i się okazało ze bieżnia nie jest wadliwa tylko źle złożona, więc wszystko z naszej strony jest pozytywnie, czas realizacji była ustalony i dotrzymaliśmy terminu Co do drugiej pozycji zamówienia to było ustalone iż termin realizacji będzie wydłużony gdyż towaru w Polsce nie ma i czekamy na dostawę z USA, Pani zaakceptowała taki stan rzeczy.
Towar zgodny z zamówieniem. Bardzo miła i kompetentna obsługa i współpraca. Na towar robiony pod klienta zazwyczaj długo się czeka, ale jeśli jest wyznaczony termin, to jest on dotrzymywany. Tak było w mojej sytuacji, za co bardzo dziękuję. Bez zarzutu. Polecam.
Zamówienie zrealizowane ekspresowo, obsługa klienta na najwyższym poziomie. Produkt zgodny z opisem. Zdecydowanie polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FHU Respharm Filip Dryzner?
Zobacz opinie na temat firmy FHU Respharm Filip Dryzner tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FHU Respharm Filip Dryzner?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 2 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!