Kancelaria Prawna Rio Sp. z o.o.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Kancelaria Prawna Rio Sp. z o.o.

Małgorzata Ptasińska
Klient

Bardzo fachowa pomoc prawna.Od początku do końca Panie podtrzymywała mnie na duchu i doprowadziły do pozytywnego zakończenia. Polecam wszystkim, którzy szukają wsparcia i fachowej pomocy prawnej. Dziękuję, że jesteście.

Pytanie
 Pytanie

Czy w obrębie jednego działu w Kancelaria Prawna Rio Sp. z o.o. są wewnętrzne rekrutacje na liderów?

Marek

Robil tu ktoś aplikacje?

Wojciech / Sujczyński /
Klient

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Dajecie ludziom szansę na wyjście z sytuacji beznadziejnych, Miła atmosfera, pomoc w zbieraniu dokumentów, ich klasyfikacja oraz profesjonalne sporządzenie wniosku do Sądu - zaskoczyły mnie. Dzięki Waszej pracy mam Sądownie ogłoszoną upadłość, Kontrolujecie również pracę Syndyka, co jest dla mnie bardzo ważne. Kancelarię RIO polecam wszystkim którzy znaleźli się w podobnej sytuacji.

Pracodawca

@Wojciech / Sujczyński /

Panie Wojciechu, bardzo dziękujemy za okazane zaufanie. Pozdrawiamy serdecznie !

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie Kancelaria Prawna Rio Sp. z o.o. na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjno – Prawnych ? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
Aga
Klient
 Pytanie

Co tu mowic jestem 2 tygodnie po sprawie sad oddalil pozew jedtem zsłamana ttm faktem komornicy na wyplacie jestem sama z dziecmi i po wplaceniu tyle pienuazkow nic zero a oplacilam pomocnika do sprawy i co nic nie pomógł siedzial a ja 2 godziny mówilam ico dalej robic?moge zażalenie ale zniw trzeba pkacic a czy warto nie wiem czy ktos wnosil juz cos takiego

2
Halina
Klient
@Aga

Kobieto nie potrafisz się wysłowić, nie mówiąc o błędach ortograficznych. Nie obwiniaj Kancelarii RIO, bo napewno zrobili co mogli. Widocznie twoja sprawa nie nadawała się do upadłości i może źle ją przedstawiłaś

1
Marek

Jestem pozytywnie zaskoczony współpracą z kancelarią. Miałem obawy związane z dużą ilością formalności, z moim brakiem wiedzy na temat upadłości. Szukałem odpowiedniej kancelarii, która poprowadzi moją sprawę i bardzo się cieszę, że trafiłem na Rio. Poprowadzono mnie od początku do końca. Na bieżąco otrzymywałem informację o postępach i ewentualnych dokumentach, które musiałem dostarczyć. Osoby prowadzące sprawę bardzo wyrozumiałe i cierpliwe. Bardzo dziękuję za pomoc.

2

Pracodawca

@Marek

Panie Marku, my również dziękujemy za okazane zaufanie. Życzymy powodzenia !

Zdzisława Kępińska

Bardzo jestem zadowolona ze współpracy z tą Kancelarią. Od A do Z pomagają we wszystkim, dosłownie prowadzą jak dziecko za rękę przez cały proces upadłości. SUPER!

1
Kancelaria Prawna RIO
@Zdzisława Kępińska

Dziękujemy Pani Zdzisławo za tak owocną współpracę i życzymy samych pomyślności ;) Pozdrawiamy!

Halina
@Zdzisława Kępińska

Też chciałabym napisać taką opinię. Proszę mi napisać jak długo czekała Pani od czasu złożenia wniosku w Sądzie do czasu całkowitego uzyskania upadłości. Pozdrawiam.

Zdzisława Kępińska
@Halina

Pani Halino, około 3 może 4 miesiące, niedługo

Halina
@Zdzisława Kępińska

Bardzo dziękuję za odpowiedź. dopytuję się, bo ja czekam już siódmy miesiąc po złożeniu wniosku w Sądzie, a to chyba trochę za długo?

Pracodawca

@Zdzisława Kępińska

Dziękujemy, cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Życzymy powodzenia !

Patrycja M.
Klient

Chciałabym się z wami podzielić moją opinią na temat kancelarii rio. Są bardzo solidni i pomocni. Widomo wszystkie potrzebne dokumenty musiałam zebrać sama, jednak gdy tylko czegoś nie wiedziałam, czy potrzebowałam porozmawiać, zawsze mogłam napisać czy zadzwonić. Kancelaria tez wielokrotnie sama do mnie odzwaniala. Na postanowienie sądu czekałam ponad rok. Wczoraj zaglądając na monitor sądowy dostrzegłam rozszerzoną sygnature mojej sparwy. Ogłoszono upadłość. To pierwszy krok, ale bez was droga kancelario nie udźwignęła bym tego psychiczne. Dziękuję.

1

Pracodawca

@Patrycja M.

Pani Patrycjo, serdecznie dziękujemy za tak miłe słowa. Jeszcze raz gratulujemy pozytywnego rozstrzygnięcia sprawy. Pozdrawiamy serdecznie

Pracodawca

@Patrycja M.

Pani Patrycjo, wsparcie nie tylko merytoryczne, ale również psychiczne to część naszej pracy. Każdego dnia towarzyszymy Państwu w drodze do upadłości, a jej ogłoszenie jest naszym wspólnym sukcesem. Pozdrawiamy serdecznie !

05wieslaw

Kwestie prawne zostały wyjaśnione w sposób dostępny i zrozumiały. Pani Mecenas prezentowała pełną wiedzę prawną, a sprawa prowadzona była przejrzyście, z uwzględnieniem wszystkich ważnych dla mnie aspektów, np. pomoc i wyjaśnianie kwestii proceduralnych czy z przygotowaniem dokumentacji. Przy każej rozmowie prezentowane było zaangażowanie Kancelarii Rio w prowadzoną sprawę i jej prawne aspekty. Przez cały okres przygotowań do rozprawy miałem dobry kontakt , mailowy oraz telefoniczny.Działania podjęte przez Kancelarię były bardzo skuteczne i doprowadziły do zakończenia sprawy zgodnie z moim oczekiwaniem.Dlatego nadal będę współpracował z Kancelarią w celu monitorowania działań syndyka. Krótko mówiąc, polecam tę Kancelarię Prawną.

1
Kancelaria Prawna RIO
@05wieslaw

Dziękujemy Panie Wiesławie za tak owocną współpracę! Pozdrawiamy serdecznie :)

Pracodawca

@05wieslaw

Bardzo dziękujemy! Cieszymy się, że mogliśmy Panu pomóc.

Michał
Klient

Witam chcialem podziekowac kancelari rio za pomoc prawną w upadlosci konsumenckiej co prwdaa nie jest to jeszcze koniec sprawy ale mam nadzieje ze to sie dlamnie dobrze zakonczy szczegulne podziękowania dla pani sylwi O.jest to przemila pani zawsze odbiera telefon umi uspokoić czlowieka pocieszyć i podniesc na duchu jeszcze raz dziekuje pani sylwio no i oczywiscie dla calego zespołu kancelari podziekowania pozdrawiam.zaznaczam nie jestem podstawioną osobą co wypisują komentarze ????

1

Pracodawca

@Michał

Dziękujemy serdecznie!

Malwina85
Klient

Najlepsza kancelaria ludzie o duzym sercu, nastawienie na czlowieka ktoremu trzeba pomoc , wyjsc z problemów. Dzieki tej kancelarii mam upadlosc. Rozumieja i wiedza, ze kazdemu moze sie noga podwinac, stracic dochody, ja mialam depresje, dzieki P. a.k. wyszlam z tego trzymaly za mnie kciuki, mowilly ze dam rade zebym sie nie poddawala. Kancelaria Prawna Rio w Gdynia kancelaria warta i godna na to by pomoc wszystkim , ktorzy tej pomocy potrzebuja. Pozdrawiam caly zespol.

Pracodawca

@Malwina85

Bardzo dziękujemy za tak ciepłe słowa :) Życzymy dalszych sukcesów!

Justyna Marcinkowska
Klient

Witam!Wszystkim którzy potrzebują pomocy prawnej,lub mają kłopoty finansowe. Polecam kancelarie prawną-RIO,to profesjonalny zespół prawników.

Pracodawca

@Justyna Marcinkowska

Dziękujemy Pani Justyno :)

Iks
Klient
 Pytanie

Mimo ze kancelaria po miesiącach upomnień sporządziła mój wniosek ,musze wyrazic negatywną opinię na ich temat . Ceny to jedno ale brak jakiekolwiek kontaktu to sprawa ważniejsza. Jesli chodzi o płatności to Panie potrafia sie skontaktować błyskawicznie, ale w razie jakichkolwiek innych pytań nie ma co liczyc na odzew czy pomoc. Oprócz kwestii ceny i obiecywania gruszek na wierzbie ,nie przedstawiono mi sprawy jak wyglada upadłość przed po czy w trakcie . Odbierac telefonu to raczej nikt nie raczy tak samo jak sie umówić na rozmowę. A o reszcie to po prostu szkoda pisać. Powiem jedno jesli macie inną opcje to ją wybierzcie, bo tego wsparcia o których mówi wiekszosc w komentarzach i profesjonalnej pomocy nie zaznałem. Tyle w tym temacie.

klient
Klient
@Iks

Jako były już klient zgadzam się. Osobiście nie uważam się za wyjątek. Pozytywne komentarza na swoim przykładzie domyślam się skąd się biorą. Stanowczo odradzam

Pracodawca

@Iks

Szanowny Panie IKS. Przed podpisaniem umowy przeprowadzana jest szczegółowa weryfikacja sprawy każdego Klienta, są wyjaśnione wszystkie kroki przed i po upadłości, Klient otrzymuje też odpowiedź na każde zadane pytanie. Wierzymy też, że Klient świadomie podpisuje umowę. W momencie, gdy sprawa przechodzi pod opiekę działu prawnego, również kontaktujemy się telefonicznie w sprawie chociażby brakujących dokumentów, Klient ma również do dyspozycji adres mailowy, który jest na bieżąco obsługiwany. Ciężko nam się odnieść indywidualnie do Pana/Pani przypadku ze względu na anonimowy wpis oraz do tego, czy w ogóle jest Pan/Pani naszym Klientem. Pozdrawiamy serdecznie.

anonim

(usunięte przez administratora)

Halina
Klient

To nie prawda. Ja też napisałam pozytywną opinię i nikt nie proponował mi gratisowej obsługi.

Pracodawca

 Aktualność
Już od 10 lat skutecznie udowadniamy, że nie ma sytuacji bez wyjścia! 
Krzysxtof Kapała
Klient

Bardzo podaba mi sie ta kancelaria. Walczą o klienta do samego końca przed sądem. Panie z kancelarii pilnują każdych szczegółów. Polecam szczerze. Dzięki nim mam dużo łatwiej w życiu.

Pracodawca

@Krzysxtof Kapała

Dziękujemy za owocną współpracę i tak ciepłe słowa Panie Krzysztofie. Pozdrawiamy serdecznie!

Dariusz Pilzak
Klient

Polecam Kancelarię Rio. Mi pomogli, to profesjonaliści.

Pracodawca

@Dariusz Pilzak

Dziękujemy Panie Dariuszu i życzymy dalszych sukcesów!

anonim

(usunięte przez administratora)

Kancelaria Prawna RIO

Szanowny Panie Robercie. Odnieśliśmy się już do poprzedniej opinii. Prosiliśmy o kontakt w celu argumentacji oraz wyjaśnienia, niestety nasza prośba została zignorowana. Jak wcześniej również zaznaczyliśmy - samo imię nie wystarczy do weryfikacji, czy jest Pan naszym Klientem oraz co wpłynęło na Pańską opinię. Pozdrawiamy i nadal zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiamy

Halina

To nie żadna lipa, To znakomita Kancelaria tylko trzeba przesłać do nich wszystkie potrzebne dokumenty i zastosować się do poleceń i oczywiście wnieść opłatę, bo nikt nie pracuje za darmo.Szczerze polecam Kancelarię "RIO"

anonim

(usunięte przez administratora)

Kancelaria Prawna RIO

Dzień dobry. Prosimy o uzasadnienie opinii, niestety nie jesteśmy w stanie stwierdzić po samym imieniu, czy korzystał Pan z naszych usług. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Kancelarią

Pawel

W związku z brakiem odpowiedzi na ostateniego maila, wystawiam Państwu negatywną opinię. Mam nadzieję, że moja historia będzie przestrogą dla tych, którzy oczekiwaliby realnej pomocy z Państwa strony. Zacznijmy od rezultatu. W związku z tym, że Państwa firma wielokrotnie wprowadziła mnie w błąd, doprowadziłem do bankructwa w efekcie którego moja najbliższa rodzina dostała listy wzywające do spłaty 22500 funtów czyli ok 115 000 złotych w ciągu 21 dni od otrzymania listu. Ile kosztowała nie usługa, która doprowadziła do tego rezultatu? 9800 zł (1800 funtów złożenie wniosku + 500 zł konsutlacje telefoniczne poprzedzające podpisanie umowy). Tak więc w skrócie 1. Zapłaciłem Państwu 500 złotych za telefoniczne konsulatcje w sprawie upadłości konsumenckiej w Wielkiej Brytanii. W trakcie rozmowy z prawnikiem opowiedziałem dokładną historię moich finansów uwzględniąjąc przy tym spłatę zobowiań wobec rodziny, których dokonałem kilka miesięcy wcześniej Dzwoniąc do Państwa na wstępie powiedziałem, że nie jestem pewny czy chcę doprowadzić do bankructwa, ponieważ obawiam się, że moje wpłaty dla rodziny nie będą dobrze wyglądać. Jednocześnie powiadomiłem Państwu, że moim priorytetem było pozbycie się długów u rodziny. Państwo po wysłuchaniu mojej historii zapewnili mnie, że z ogłoszeniem bankructwa nie będzie problemu pomijając zupełnie kluczową dla mnie informacje, że moje bankructwo spowoduje konieczność zwrotu przez moją rodzinę wszelkich pieniędzy, jakie otrzymali ode mnie w ramach spłaty zobowiązań z dwóch ostatnich lat. 2. Ok, a co z wnioskiem? Wniosek, któy został przez Państwa złożony w moim imieniu miał niepoprawnie rozpisane koszty życia, ponieważ Państwa wniosek w przeciwieństwie do oryginalnego wniosku na angielskiej stronie upadłościowej nie posiada miejsca wykazanie szczegółowych kosztów życia. Tylko dzięki moim negocjacjom z syndykiem udało mi się stworzyć strukturę wydatków, która objęła całość przychodów moich i żony. Dodam tylko, że gdy zwróciłem Państwu na to uwagę, państwo odpowiedzieli twierdzili że we wniosku nie ma miejsca na rozbicie kosztów życia co jest oczywistą nieprawdą. Oryginalny wniosek na stronie internetowej posiada "expenses", w których można rozpisać szczegółowe koszty życia. Tak więc w rezultacie złożonego przez Państwa błednego merytorycznie wniosku na wstępie około połowy moich ksoztów życia nie zostałoby zaliczonych narażając mnie na stratę kilkunastu tysięcy funtów w skali roku. Tylko i wyłącznie dzięki moim osobistym negocjacjom z syndykiem upadłościowym udało mi się uniknąć tego kosztu. Podsumowując. Państwa błędne informacje pchnęły mnie do bankructwa na które w przecwnym wypadku bym się nie zdecydował. Państwa niekompetentna usługi za którą zapłaciłem 1900 funtów naraziły mnie na stratę kilkunastu tysięcy funtów (błędy we wniosku) oraz moją rodzinę na spłatę ponad 22 tysięcy funtów. Ktoś czytający to mógłby odnieść wrażenie, że kancelaria prawna RIO poczuła się za to odpowiedzialna i pomogła rozwiązać sprawę. Tak więc pomoc kancelarii po ogłoszeniu bankructwa wyglądała mniej więcej na Po ogłoszeniu bankructwa a przed rozmową z syndykiem - przekazaniu kolejnych błędnych i szkodliwych wskazówek mających na celu przygotowanie mnie na rozmowę z syndykiem Po rozmowie z syndykiem od któego dowiedziałem się, że moje koszty są źle rozpisane - odmowie pomocy w korekcie kosztów życia, które powinny być ujęte we wniosku. Po otrzymaniu listów wzywających moją rodzinę do spłaty 22500 funtów w ciągu 21 dni. - opóźnioną odpowiedź na maila informującą mnie, że powyższą płatność można rozłożyć na raty. Po samodzielnych negocjacjach z angielskim syndykiem udało mi się wydłużyć termin płatności na pół roku. Oczywiście kancelaria Prawna Rio nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności bo umowa obejmuje doprowadzenie do bankructa a to co się dzieje po ogłoszeniu bankructwa nie wchodzi w zakres ich obowiązków. Pawel Steczkowski P.S W załączniku charmonogram spłat, który udało mi się wynegocjować z prawnikami w imieniu mojej rodziny. Można tam zobaczyć warunki spłaty 22500 funtów.

Kancelaria Prawna RIO
@Pawel

Dzień dobry. Odnosząc się do samej treści wniosku, podkreślenia wymaga fakt, że za każdym razem Klient otrzymuje od nas wniosek do weryfikacji i akceptacji. Co więcej w przypadku wniosków kierowanych do Wielkiej Brytanii, warunkiem koniecznym do rozpoznania wniosku jest dokonanie opłat sądowych, co następuje dopiero po przesłaniu im tego wniosku. Przyjmujemy, że skoro Pan dokonał tych opłat to znaczy, że zapoznał się Pan z wnioskiem przesłanym przez naszego pracownika. Wniosek został złożony do sądu zgodnie z przygotowanym przez Pana formularzem. Po otrzymaniu wniosku do zapoznania się z nim, zaakceptował Pan jego treść i nie miał co do niego zastrzeżeń. Cała współpraca przebiegała pomyślnie do momentu przeprowadzenia pierwszej rozmowy między Panem a Syndykiem, czyli już po ogłoszeniu upadłości. Otrzymał Pan mailowo kilka pytań, na które powinien Pan odpowiedzieć w trakcie weekendu - przysłał je Pan nam mailowo dnia 28.02 po godzinie 15:00, przez co nie byliśmy w stanie zdążyć z odpowiedzią. Pytania dotyczyły sytuacji przed popadnięciem w problemy finansowe oraz obecnej sytuacji.. W poniedziałek 02.03 napisał Pan, że jest już bezpośrednio po rozmowie z Syndykiem i pozostała do ustalenia kwestia dotycząca Pańskich wydatków. Został poinformowany, że nie ma możliwości przedstawienia maksymalnych kosztów akceptowalnych przez Syndyka z uwagi na to, ze każdy ma indywidualne potrzeby, a tym samym indywidualne wydatki i że informacje podawane Syndykowi muszą być zgodne z prawdą. Ponadto otrzymał Pan informację, że wszelkie działania po ogłoszeniu upadłości nie leżą w zakresie naszej usługi. W kwestii zobowiązań spłaconych wobec rodziny - Wnioskodawca przedstawił sumy pieniężne, które w okresie ostatnich dwóch lat zostały przekazane na spłatę wierzycieli. Informacje te zgodnie z wypełnionym przez Pana formularzem zostały wskazane we wniosku. Ponadto wykazał Pan, że w okresie ostatnich dwóch lat zaciągał część zobowiązań z przeznaczeniem na spłatę dotychczasowych zobowiązań, co jednoznacznie wskazuje, że brak wskazania takich informacji dotyczących spłaty wierzycieli w okresie ostatnich dwóch lat wskazywałaby na niekompletność wniosku. Nie zostawiamy też Klientów całkowicie bez pomocy po ogłoszeniu upadłości. Mimo, iż teoretycznie nie obejmuje tego umowa, odpisujemy Klientom na maile również na późniejszym etapie instruujemy ich w jaki sposób należy działać. Nie widzimy też możliwości, żebyśmy jako pełnomocnicy działali w tym postępowaniu. Jeśli ma Pan jakiekolwiek wątpliwości, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. Pozdrawiamy

Zostaw merytoryczną opinię o Kancelaria Prawna Rio Sp. z o.o. - Gdynia

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Kancelaria Prawna Rio Sp. z o.o.