Opinie o Medgo Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Medgo Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Medgo Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi IT - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Medgo Sp. z o.o. w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Medgo Sp. z o.o.?

Ruppert Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Wiadomo, czy te canalie nadal działają ?

anonim Nowy wpis
Inne
@Ruppert

Nie działają. Zrobili u nas kampanie i nie zapłacili. Sprawa w sądzie

ania Nowy wpis
Inne

*zamówienie z 23 kwietnia do chwili obecnej nie zrealizowane. O pieniądzach powoli zapominam... Nie polecam, a wręcz ostrzegam przez zakupem.

Daro
Inne

Witam Maskę i filtry zamówiłem i opłaciłem w dniu 25 kwiecień, w dniu dzisiejszym dotarły do mnie. Po wielu wielu wiadomościach i mega długim czasie oczekiwania w końcu paczka do mnie dotarła,

Ziuta
Inne
@Daro

Zamówienie - duże z dnia 25 kwietnia dotarło do mnie 14 lipca!! Maski u wkłady kiepskiej jakości bez certyfikatu, nie spełniają ŻADNYM wymogom, będę reklamować i i domagać się zwrotu Pieniędzy. Firma NIErzetelna i sprzedająca tandetę. A przy okazji kolejna tego typu oszukańcza firma to Dafunia. Prze

Dancja
Inne
@Daro

Dokładnie ten sam czas mojego oczekiwania - 81 dni (25.04 -1507.) Daliśmy się nabrać m.in. na wizytówkę "Rzetelna Firma". Tymczasem już w kwietniu Firma Medgo - Maski-sklep bezprawnie używała tej wizytówki, gdyż została wykluczona z programu Rzetelna Firma z powodu naruszenia regulaminu i nieprzestrzegania zasad Kodeksu Etycznego. A wystarczyło tylko otworzyć tę wizytówkę, doczytać i oczywiście nie zamawiać. Nie dostałam ani certyfikatu zgodności z normami UE, ani nawet żadnej naklejki/karteczki z informacją o producencie, rodzaju masek i filtrów. Na maile już nie odpowiadają - chyba się pakują.

Jerzyk
Inne
@Daro

Zamówiłem maski i wpłaciłem stosowną kwotę 24 kwietnia, zrezygnowałem [na piśmie]16 maja, potem już tylko obietnice, ze juz w drodze albo informacje że masek nie można nie odebrać. W końcu sprawę zgłosiłem do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Poznaniu. Ich reakcja poskutkowała - dostałem zwrot całej kwoty około 390 zł.DZIĘKUJĘ MRK w Poznaniu za skuteczność.

Project Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Neutralnie

Pytania

Cześć wszystkim. Nazywam się Małgorzata. Jestem jedną z Klientek medgo tak jak wy. Naczekałam się na przesyłkę ponad 25 dni. Fakt jest to okropnie długo i powiem wam, że już myślałam, że paczki nie dostanę. Rzeczywiście wysyłka w 48 godzin może wprowadzić w zrozumienie że paczka dojdzie w 2 dni. Zagłebiłam się w temat całej wysyłki z Chin i ta firma faktycznie ma w Chinach swoją siedzibe i realizuje wysyłkę bezpośrednio poprzez 3 firmy logistyczne cargo/yun express i na koniec inpost albo pocztex - poczytalam na ten temat na roznych angielskich i chinskich forach. Na allegro jest wielu takich sprzedawcow i tez sprzedawali maski np. roneberg. Powiem wam ze na allegro podobnie jest u gory napisane wysylamy w 2-3-4 dni a dopiero na dole jak sie rozwinie szczegoly wyskakuje np. 21 dni roboczych. czy to jest klamsto os(usunięte przez administratora)o niby allegro duza firma nie oszukuja, ale kazdy chce sprzedac. jeden doczyta drugi nie. nerwy sie biora jak chcemy aby paczka dotarła na już tu i teraz. moze rzeczywiscie powinni u gory informowac ze 21 dni dostawa? moze allegro powinno robic tak samo? prawda jest taka ze wszedzie jest zamęt i dezinformacja w zwiazku z tym wirusem. nawet nacodzien jak wirusa nie ma to jestesmy narazeni ze ktos napisze nie napisze doczyta nie doczyta. trzeba byc uwaznym. myslec samemu odpowiedzialnie dopytywac o czas dostawy itd. tak jak u nas w kraju kazali nosic maski jak bylo 100 - 200 zachorowac. teraz jest 500 i mowia idzcie do hoteli knajp itd? czy to nie jest osz(usunięte przez administratora)zeciez to widac ze chodzi o kase zebysmy wydawali. nikt nie mysli o naszym bezpieczenstwie. nawet kraj. rozpisalam sie sory ale jak sami o siebie nie zadbamy to nikt nie zadba. medgo to maly pikus przy tym co nasz kraj robi z nami. uwazajcie na siebie. zycze zdrowia i pozdrawiam wszystkich

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy w Medgo Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?

Ruppert
Inne
 Pytanie
@Pytanie

Co to, chcesz dołączyć do teamu MedGo? Podobno już wszyscy siedzą, będziesz mieć podłe towarzystwo. A szkolenie zewnętrzne w więżiennej świetlicy. Powodzenia.

Dancja
Inne

Na przesyłkę czekałam 81 dni.( od 25.04 do 15.07.) Maski tandetne, nieprzyjemne w kontakcie z twarzą, trudno się oddycha - zaworki wypadają więc nie ma możliwości regulacji. Brak jakiegokolwiek oznaczenia producenta, typu masek i filtrów, certyfikatu zgodności z normami UE. Dałam się "nabrać" bo firma od ponad 3 m-cy bezprawnie używa wizytówki Rzetelna Firma , z którego to programu została wykluczona z powodu naruszenia regulaminu i nieprzestrzegania zasad Kodeksu Etycznego. Jeszcze jeden kombinator wykorzystujący stan pandemii. P.S. Dobre maski z certyfikatem można już kupić za 32 zł.

c

UWAGA, OSTRZEŻENIE; Brak certyfikatu, danych producenta, kraju pochodzenia, parametrów. Brak ostrzeżenia ,że towar może pochodzić z Chin, Vuhan itp. Zamówiłem w sp. z o.o. medgo ponad miesiąc temu i naiwnie zapłaciłem z góry. Nadal nic nie dostałem. Reklamowali się, że wysyłka w 48 h - dostawa w 5 dni czy coś w tym rodzaju. Ta spółka nie odpowiada na żadne ponaglenia ani pytania. Z adresu tej spółki co jakiś czas prawdopodobnie (usunięte przez administratora) przysyła mi automatyczną wiadomość e-mail, że wkrótce towar będzie wysłany. Regulamin na ich stronie był zmieniany po zamówieniu. Zamówione maski zniknęły z tej strony. W regulaminie napisali, że dostwa 7 albo 14 dni albo więcej, czyli np. 365 dni i rzekomo nie można odstąpić od umowy. Regulamin jest więc nielegalny (sprzeczny z ustawą). Zawiadomiłem ich, że, zgodnie z ustawa, odstępuję od umowy i zażądałem zwrotu pieniędzy w określonym terminie. Nie odpowiedzieli, (usunięte przez administratora) Poszukam w KRS danych personalnych osób odpowiedzialnych za to. Podobno bardzo reklamują się w social mediach. I nadal sprzedają. W internetach można przeczytać, że jest wielu tak potraktowanych klientów. Zapraszam do kontaktu w spr. wspólnych działań prawnych, medialnych itp.

zawiedziony
@c

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta przed otrzymaniem rzeczy nie możesz odstąpić od umowy.

zawiedziony

Wiem. Pisałem o tym tutaj wiele razy. Sam też tak zrobiłem. Od 10 czerwca liczę 14 dni na zwrot pieniędzy. 19 czerwca o 16:11 moja przesyłka trafiła do naszego WER, czyli w poniedziałek będzie u mnie.

Mona
@c

Powiem tak że o termin realizacji zamówienia masz słuszne pretensje, a certyfikat te maseczki posiadają.

Lisa
@Mona

NIE POSIADAJĄ CERTYFIKATU!!! Ten który przesyłają dotyczy innych maseczek i nie dotyczy aktualnej partii dostawy. Ściema na każdym kroku!!!

zapłacił i nie dostał miesiąc
@Lisa

jeśli tak jest, to już z samego tego faktu wynika podejrzenie popełnienia przestępstwa z art. 286 par. 1 KK i in. - naleźy wtedy zawiadomić prokuraturę o tym i wnioskować o ekspertyzę masek

zapłacił i nie dostał miesiąc
@zawiedziony

czyli pojutrze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, jeśli nie wpłaca ?

zawiedziony
@zapłacił i nie dostał miesiąc

Nie wiem, czy masz jakiekolwiek szanse z tym przestępstwem. Sklep okaże dowód potwierdzający wysłanie przesyłki w PRC na Twój adres. Problem tkwi w tym, że dojście przesyłki do kraju zajmuje mnóstwo czasu (u mnie 2 miesiące), o czym sklep nie uprzedzał kupujących.

zapłacił i nie dostał miesiąc
@zawiedziony

jeżeli sprzedawca reklamuje produkt fp3 chroniący w 99% i ukrywa pochodzenie produktu z Chin oraz brak certyfikacji potwierdzającej reklamowany poziom ochrony, a produkt jest dostarczony bez odpowiednich dokumentów potwierdzających taki poziom ochrony, albo jeżeli nie dostarcza produktu w terminie podanym w reklamie, albo jeżeli napisał sobie nielegalny regulamin, że niby klient nie ma prawa odstąpić od umowy, zwrócić badziewia itp., to należy zawiadiomić prokuraturę lub policję, KAS, PIH. UOKiK, PIH, ZUS o podejrzeniu popełnienia różnych czynów zabronionych, nie ma obowiązku precyzowania jakich, (usunięte przez administratora)

zawiedziony

Na podstawie ustawy o prawach konsumenta można odstąpić od umowy zawartej na odległość po otrzymaniu rzeczy. Można też wcześniej - ale jeszcze przed wysłaniem rzeczy przez sprzedawcę.

Darek
@c

Dzisiaj dostałem swoje zamówienie. Po prawie trzech miesiącach oczekiwania , nadeszły. Zapłaciłem za dwie maski i 25 filtrów ponad 300 złotych. Teraz się okazało, że to trzykrotnie więcej niż są warte. Czekałem bardzo długo, zapłaciłem za dużo. To na raz sztuka. Więcej się nie zabiorę i Was przestrzegam. Życzę zdrowia i roztropności.

Jo
@Darek

Ty może mosz rękawiczki ?? Bo wstyd się pytać o to przełożonych

Darek
@Jo

Jo, ano mom ino już noszone, to Ci nic po nich chyba że chcesz.

zbulwersowany
@zawiedziony

Mozna odstąpić od umowy na podstawie art 491 par 1 KC. Firma obiecywała 7-14 dni na DOSTARCZENIE masek. Zgodnie z prawem odstępuje się od umowy na podstawie nie wykonania zobowiązania, a to firma jest odpowiedzialna za podwykonawców (w tym firmy kurierskie, które wybiera). Należy najpierw wysłać maila i dać firmie np 3-7 dni , jako ostateczny termin wykonania umowy. Po tym terminie wysyła się pismo z odstąpieniem od umowy na podst paragrafu wyzej wymienionego. I mają czas do 14 dni na oddanie pieniędzy. Jeśli towar dojdzie, to trzeba na własny koszt wysłać na adres firmy.

anonim

(usunięte przez administratora)

windykacja

czekamy na info od Pani - będzie Pani chyba 1 klientką tej firmy, która dostanie zwrot pieniędzy za te maseczki nieatestowane

piotr s

25.o4 2020 wpłaciłem 485 zł za 2 maski i wkłady. około 25 05 2020 zarządałem zwrotu gotówki. Nadal mantra z automatu: zmiana statusu zamówienia itp. (usunięte przez administratora)

Henmar
@piotr s

Ja wpłaciłem 23 kwietnia 2020 roku za 2 maski i 15 filtrów 310 PLN. Do dziś nie otrzymałem NIC- zero, nawet na e-mail już nie odpowiadają. Teraz policja i inne konsumencie organizacje muszę powiadomić. Sklep nie do trzymał umowy i naraził mnie i rodzine na NIEBEZPIECZEŃSTWO zarażenia Coronawirusem.

ziuta
@piotr s

25 04 złożyłam zamówienie i wpłaciłam 799 zł za 3 maski i wkłady wymienne, poza mejlami z automatu NIC!! mejle od pana Wożniak, który pewnie nie isstnieję. Mejle z żadaniem zwrotu gotówki bez odpowiedzi, albo z info, że wg ich regulaminu nie mogę oczekiwać zwrotu. Na dowód faktura, którą wystawiono i przysłano mi byłyskawicznie

zawiedziony
@ziuta

Ja zamawiałem 25 kwietnia, a dostałem w tym tygodniu w poniedziałek - Pocztą Polską.

zawiedziony
@zawiedziony

Sorry, zamawiałem 24 kwietnia, a 25. dostałem radosnego maila, że przesyłka została wysłana.

jerzyk
@ziuta

Mam podobny problem od 24.04.2020 r. Zrezygnowałem mailowo z dostawy 19 maja, 18 czerwca dotarły Pocztą Polską, po prawie 2 miesiącach - już niepotrzebne, kupiłem tańsze i z certyfikatem, bo musiałem wyjść z domu ! W przyszłym tygodniu idę z całą dokumentacją zgłosić problem Policji.

zawiedziony
@jerzyk

A przesyłkę rozpakowałeś ?

jerzyk
@zawiedziony

Nie, zwrot od zaraz listonoszowi.

zawiedziony
@jerzyk

To raczej błąd. Trzeba było odebrać, powiadomić sklep o odstąpieniu od umowy i odesłać.

ho ho
@jerzyk

Już w przyszłym tygodniu? Nie będzie za szybko? Nabrałeś dziwnego przyśpiesznia, ho ho .

Agnieszka
@jerzyk

Witam z tego co się dowiedziałam oni ich już nie ma pod tym adresem. Proszę spróbować pod tym. Warszawa na ul. Jerozolimskie 56C, kod pocztowy to 00-803.

zawiedziony
@jerzyk

Jeszcze jedno. Jeżeli oddałeś listonoszowi, to co Poczta ma z tym zrobić ? Odesłać do nadawcy ? Na przesyłce jest adres nadawcy - Shanghai Jia Ding Qu, 2889 baoan road, room A2627, building 2.

windykacja
@piotr s

to uzasadnia zawiadomienie organów ścigania o podejrzeniu popełnienia czynu zabronionego

henmar 11766

Czekam na zamówione maski i filtry ponad 72 DNI!!!! Sprawę przekazałem na policję i do innych kompetentnych instytucji zajmujących się tego typu „firmami”.

windykacja
@henmar 11766

robię to samo

Endriu 7.400

Otwieram w dniu dzisiejszym skrzynkę na listy i szczena opadła mi na kolana,jeeeeeeeeeeeeeeeest maska i to z dodatkowymi 8 filtrami /miało być 5/ Po odkażeniu/przyszła prosto z Chin/Szanghaj/ założyłem filtr i dumnie poszedłem do sklepu po szampana aby oblać to niesamowite wydarzenie. Od złożenia zamówienia minęło "zaledwie" 69 dni.Wcześniej złożyłem zawiadomienie na policję wysłałem list do TVN Uwaga i wysłałem wiele maili do firmy i do P.(usunięte przez administratora)/bez odpowiedzi/a tu dzisiaj niespodzianka- jest przesyłka.Sama maska O.K. z mocowaniem oprócz uszu na szyję rzepem. Dwa zawory na filtry węglowe, a filtry zamknięte w szczelnym woreczku zamykanym na suwak.

1
Dick
@Endriu 7.400

Się tak nie cieszy! Masz maskę bez atestów i co z tego że jest super jak że sklepu z zabawkami?!?!

Endriu 7.400
@Dick

Jeszcze jedno pytanie do Dick.A te maseczki nawet te droższe kupowane w Aptekach to mają dołączony atest ????? który określa, że maseczki posiadają parametry zgodne z normami medycznymi i Zapytaj o atest to Cię wyśmieją..

windykacja
@Dick

jeśli przysłali, bo mnie w ogóle

Klient

Moje maski też dotarły po długim oczekiwaniu. Porażka ten termin.

Zmostu
@Klient

Napisz jeszcze 123 razy, co ci szkodzi. W końcu prezes coś będzie musiał zrobić, albo się skicha. Nie gaś ducha, rozpowszechnij adres tego .... na cały świat. (usunięte przez administratora)

jurek

Towar w postaci masek dzisiaj do nas dotarł. Nigdy wiecej czekania za paczką tyle dni. Kpina. Dobrze ze chociaz nie oszukali i dostarczyli. powodzenia wszystkim oczekujacym jeszcze

klient

to jest prezes tej spółki z o.o. wg KRS-u - dane publiczne

Karolina

Ja dziś dostałam maski. Maski normalne się wydają. Szkoda okropna że czekałam tak długo. Nie polecam

wkurzona

Ja zmowilam maski 24 kwietania, doszly dopiero wczoraj. W tym momencie po 3 mcach nie są mi potrzebne. Chciałabym je odesłac -oczywiscie przesylki nie odpakowywałam. Na moje maile z oswiadczeniem o odstapieniu od umowy nikt nie odpisuje. Czy myslicie ze moge odesłać te maski do ich siedziby i liczyć ze otrzymam zwrot gotówki? kwota spora bo 320zl.. Firma w upadłosci, boje sie ze nie odzyskam nigdy pieniedzy albo nie odbiorą paczki. Poratujcie co robić?... Jesli ktoś ma jakiś kontakt do przedstawicieli to proszę o informacje

zawiedziony
@wkurzona

Ja moje maski trzymam na drugą falę epidemii :) Zamawiałem 24 kwietnia, w WER Warszawa pojawiły się 18 czerwca, do mnie doszły pocztą 22 czerwca. W Internecie można znaleźć inny adres tej spółki. Też warszawski, ale zupełnie inny.

Endriu 7.400

Ja do "Pana" prezesa pisałem na ten adres 3 razy ,ani razu nie odpowiedział i Tobie też nie odpowie ,po prostu cała ta sitwa olewa ludzi którzy zapłacili im pieniądze a towaru nie otrzymali.

zbulwerowany

Zamówienie złożyłam 29 kwietnia . Do dziś nic nie dotarło. Status przesyłki (EMS) wysłane z Szanghaju 8.05. Jeszcze na początku czerwca można się było dodzwonić do nich i odpowiadali na maile, ale wklejając tą samą odpowiedź. Jak zaczęłam pisać o odstąpieniu od umowy,przestali odbierać maile , w telefonie odzywa się tylko sekretarka z nagranymi tekstami. Nie jestem pewna, czy będzie można odzyskać pieniądze. EMS twierdzi, że przesyłka idzie drogą lądową lub morską. Na pewno nie samolotem. Pismo z odstąpieniem od umowy wysłałam 26.06 i po 14 dniach jeśli nie oddadzą pieniędzy a pewnie nie), składam doniesienie na policję. Czy to coś da? Nie jestem pewna.

Henmar
 Problem

Ja wpłaciłem 310 PLN za dwie maski i 15 filtrów 23.04.2020 i NIC nie otrzymałem. Aktualnie nie otrzymuję nawet odpowiedzi na e-mail.

Endriu 7.400

A ja złożyłem zamówienie 26.04.2020 r. i pomimo wielu monitów z mojej strony, kilka odpowiedzi z automatu "proszę czekać"/ prawdopodobnie na to że upadną i wała odzyskamy nasze pieniądze/ i do dnia 27.06.20 nic.Napiszcie do TVN Uwaga jak będzie kilkanaście /kilkadziesiąt/zgłoszeń i podane opinie z GoWork to nagłośnią sprawę w telewizji,ja już napisałem list. Na stronie monitorowania przesyłek EMS przesyłka "wyszła" z Szanghaju 08.05.2020 i wisi bez zmian.

zapłacił i nie dostał miesiąc

Czyli służby ścigają dostarczenie masek nie spełniających polskich norm ochrony przed covid, więc każdy z nas, kto nie dostanie w ogóle albo dostanie takie maski powinien składać zawiadomienie o podejrzeniu przestępstw(a), a następnie zbierzmy się wszyscy i zróbmy pozew zbiorowy (taniej dla nas - dla tych kolesiów drożej), ja zaczynam d o nich pisać tam, gdzie się reklamują, tzn. : linkedin, tt, fb itp. "W rezultacie instruktor i jego dwóch wspólników sprzedali resortowi 110 tys. maseczek FFP2, które kosztowały między 39 zł a 48 zł netto za sztukę i 20 tys. maseczek chirurgicznych w cenie 8 zł za sztukę. Ministerstwo za zamówienie zapłaciło łącznie ponad 5,5 mln zł. Jak się później okazało, maseczki nie nadawały się do użytku, a certyfikaty zostały sfałszowane. Resort zażądał więc od Łukasza G. zwrotu pieniędzy, bądź "wymiany towaru na adekwatny". Ministerstwo Zdrowia złożyło potem zawiadomienie do prokuratury. Śledztwo na ten moment prowadzi Prokuratura Okręgowa w Warszawie." (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Medgo Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Medgo Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Medgo Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Medgo Sp. z o.o.
3.2/5 Na podstawie 188 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Medgo Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii