Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Samsung
Inne
 Rekomendacja

Witam ja w tamtym roku wysyłałam s8 zezbita szybką, zero dopłat szybko i sprawnie naprawiony telefon. Teraz wysłałam drugi Sony i też czekam na naprawę. Jestem zadowolona

dyrektor
Pracownik
@Samsung

Droga pracownico, wczoraj na korytarzu przekazałem ci wyraźnie, że masz napisać tylko o S8. O Sony miał napisać Krzysiek z zaopatrzenia!

Grzesiek
Inne

Ludzie uważajcie na tych (usunięte przez administratora) Oddałem telefon do naprawy, na telefonie na tylnej obudowie miałem folię zabezpieczającą, mimo że telefon nie został naprawiony, to dodatkowo zwrócili mi telefon z tylną obudową porysowaną i bez foli, ewidentnie ktoś sobie podmienił. Nie odpuszczę (usunięte przez administratora)

KARMEL
Inne
 Pytanie

Telefon samsung A70 nie mający nawet roku poszedł na gwarancję żeby naprawić zbitą szybkę mikrofon i zrobili mi porządek z urządzeniem do wychwytywania wifi bo co jakiś czas tracił sygnał. powiedzieli mi że wszystko ok i nie muszę płacić. Ale za mikrofo dopłata 700zł. Ja płacę za ubezpieczenie telefonu czy konkretnych podzespołów????

Mm
Inne

#tematdlauwagi czas żeby się ktoś w końcu zainteresował tym co ta firma wyprawia!!! Oczywiście u mnie sytuacja taka sama jak i większości.. Telefon wysłany, nie naprawiony i zwrócić nie chcą.. Ciągle tylko piszą ze mam czekać na kuriera, tygodnie uciekają a kuriera jak nie było tak nie ma..przestali już nawet odpisywać na moje wiadomości!!!! Nie polecam (usunięte przez administratora) ale tez nie podaruje i jak trzeba będzie to telewizję ściągne!

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Jacek
Inne

Myślałem ze (usunięte przez administratora) i naciągacze, ale coraz bardziej się skłaniam ku (usunięte przez administratora) Próbuje odzyskać telefon bez naprawiania, a oni czekają na mój przelew za naprawę której nie chce. Koszt naprawy ekranu i gniazda ładowania przewyższa zakup nowego telefonu.

Tomestic
Inne
@Jacek

Mam dokładnie to samo. Wysłałem do nich Mojego Samsunga S8+ z słabo działającym głośnikiem, a oni chcą na siłę wymienić mi wyświetlacz i obudowę za ponad 1000 zł. Od blisko dwóch miesięcy nie mogę się doprosić zwrotu telefonu w takim stanie jak go otrzymali. Na szczęście porobiłem zdjęcia w dniu wysyłki. Poszukuję osób poszkodowanych przez Digital Care w celu złożenia pozwu zbiorowego.

Marta
Inne

Bardzo żałuję ,że wcześniej tych opinii nie przeczytałam bo bym nie wysyłała swojego htc u 12+ nie wysyłała 16.10 .2020 też dopłata nie wiadomo za co oczekiwanie ,a to na zgody by rozpocząć naprawę problem był głosnik mikrofon choć pewności nie mam bo mogło być to przyczyną braku zasięgu dopłata 284,48 i też brak informacji sms i email ,konsultanci obietnice przeprosiny i dalej nic nie wiem sprzeczne informacje od konsultantów ,a strach pomyśleć czy wróci i w jakim stanie dziś 6.11.2020 konsultantka zgłosiła propozycje wymiany urządzenia na nowe .Po przeczytaniu wszystkich opinii zaczynam się obawiać.

1
Ann.
Inne

Pomimo tylu nieprzychylnych opinii, muszę opisać swoją styczność z firmą. Pacjent Huawei Mate 10 Lite. Telefon doszczętnie rozbity i pęknięta tylna obudowa wraz z aparatem. Ubezpieczenie z Playa. Zgłoszona szkoda, na następny dzień kurier odebrał telefon, dzień później SMS z wiadomością ze proces naprawy się rozpoczął. 4 dni później(w tym sobota i niedziela) telefon z kurierem spowrotem. Wszystko nowiutkie i jak należy. Ja muszę polecić z czystym sumieniem. Nie dość, że naprawa ekspresowa to jeszcze rzetelnie. Polecam w 100%.

dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Ann.

W którym dziale pracujesz?

Ann.
Inne
@dyrektor

Właśnie nie pracuje. Za daleko dojeżdżać do pracy z małopolskich gór do Warszawy ???? dotarłam na ten portal po wysłaniu telefonu już do serwisu i byłam przerażona co mnie za walka o mój telefon czeka. Ale jestem w gronie osób, którym się udało. Może zależy do jakiego serwisanta telefon trafi lub co za skomplikowany telefon. Nie mam pojęcia. Ja jestem zadowolona. Szkoda że zdjęć nie można wrzucać bo screeny z naprawy bym wrzuciła.

Aneta
Inne

Nie Polecam !!! Beznadziejna firma która za ekspertyzę w ramach ubezpieczenia pobiera opłatę 95zl. Telefon nie naprawipny(problem z gniazdem do ładowania)usunięta szkło zabezpieczające ekran bezcelowe.

Kkk
Inne

Zero profesjonalizmu, coś co miało trwać 7 dni traw 3miesiace infolinia nie miłe babsztyle które podnoszą głos bo pytasz co jest popsute masakra rezygnuje z tego szajsu I NIKOMU NIE POLECAM !!!!

Gołębiowska
Inne

Maskara jakąś oddałam tableta a tuza naprawę 180 zł za wadę techniczna nie z mojej winy tableta nie ma 3 miesiąc a ja opłacam abonament za niego tablet tylko rok ... To są jakieś żarty chyba obowiązuje jakąś gwarancja !!!

Natalia
Inne

Czyli firma zajmuje się ubezpieczeniami?

Grrrj
Inne
 Problem

Tragedia (usunięte przez administratora)oddając dobry telefon z rozbitą szybką człowiek dowiaduje się że jego telefon to złom i musi dopłacić 1200 zl

P
Inne
 Pytanie

Jeden wielki przekret na ubezpieczenia. Trzeba sie wykłócać o to zeby spelniali swoje obowiazki. Od 3 miesiecy staram sie o naprawe samsunga s10 i co chwile twierdza albo ze nie ma ubezpieczenia albo maja niezgodny numer imei. Konktak zerowy na wiekszosc meil nie odpisuja bo sa dla nich nie wygodne. Dzis po blisko 4 miesiacach wypisywania i wydzwaniania przyjechal wreszcie kurier. Po kilku godzinach dostalem od panstwa sms ze niby panstwo sie ze mna kontaktowali, ze kurier nie odebral telefonu. Jesli w jakis dziwny sposob telefon nagle zniknie zglosze to gdzies wyzej i nie skonczy to sie polubownie. Zycze milego dnia panstwu ☺ po ponad 2 tygodniach jak do was napisalem dostalem odpowiedz ze numer imei sie nie zgadza i sami nadaliscie niwy numer zgloszenia i chcecie wysylac kuriera po telefon. Moje pytanie jaki TELEFON skoro macie go juz w swoim serwisie? Kiedy wreszcie zostanie TELEFON naprawiony ? To juz przechodzi ludzkie pojecie to ta firma wyprawia

Zalamana
Inne

Witam mam problem od miesiąc opłacam ubezpieczenie od pół roku chciałam oddać tablet że zbita szybką już trzy razy aoni mi odpisują że nie ma takiego ubezpieczenia chodzę do pley a oni mówią że to nie możliwe jeśli chodzi o pozew też się dołączam to jest wyłudzanie pieniędzy od ludzi pozdrawiam

Tataracy
Inne
 Pytanie

U mnie sytuacja wyglada tak, ze tel juz ponad miesiac w naprawie. Oczekuja na czesci, co oni z aluminium expres zamawiaja???? Porazka

Taki Tam
Inne
@Tataracy

Nie na części tylko wysyłają na Litwe na ekspertyze. Bo w polsce nie ma autoryzowanych serwisów.

luk
Inne

KŁANIA SIĘ PRAWO KONSUMENTA JA MAM KOGOŚ KTÓRY TYM SIĘ ZAJMÓJE JAK NIE DOSTANĘ TO PORUSZĘ NIEBO I ZIEMIĘ .POCZYTAJCIE SOBIE O TYM PRAWIE

Taki Tam
Inne
@luk

Chętnie się przyłączę bo taka firma już dawno powina nie prowadzić działalności

Taki Tam
Inne
 Pytanie

Dzisiaj po 3 miesiącach wrócił do mnie z powrotem Mój tel Samsung Galaxy xCower 4. W zgłoszeniu podałem pęknięty dotyk (Nie wyświetlacz) autorozywany serwis z Litwy MTTC stwierdził że jest jeszcze uszkodzona płyta główna i że tel przez to się nie ładuje ale jak dopłacę 320 zł to naprawią. Tel dla kuriera dawałem w pracy prosto z kieszenia jak przywiózł mi zastępczy przy nim 30.07.2020 wyjąłem karte i przekazałem mu naładowany tel. Chciałaem go naprawić ze względów estetycznych nie technicznych. Dzisiaj dostałem tel z niedziałającym wyświetlaczem włącza się tylko latarka i mogę go zgłośnić i zciszyć, wiecej na nic nie reaguje. Ta firma (usunięte przez administratora) kilku klijentów dzienie wysyła tel na Litwe po czym informuje że z braków cześci naprawa się przedłuży. Po ekspertyzie na Litwie otrzymóją koszt naprawy i wtedy działa Polska strona Digital Care ma naciągnąc nas na naprawe. Ja pytam gdzie jest w tym wszystkim firma Orange która to bierze pieniązki w FV za ubezpieczenie a umywa od tego ręcę, nawet nie przyjmie od nas reklamacji na temat swojego podwykonawcy. Przecież taka firma jak Digital Care nie powinna działać w XXI w. Nie ma na to recepty jakiś pozew zbiorowy? Gdzie jest rzecznik praw konsumenta? Za tyle negatywów wszystkie firmy powinny wypowiedzieć umowy.

Maciek
Inne

PORAŻKA! Ten serwis to jest jakiś żart Ubezpieczyłem telefon za 30 zł miesięcznie przez dwa lata ( play 360 ) po roku oddałem go do naprawy ponieważ zbiła mi się szybka na ekranie. W odpowiedzi dostałem że muszę dopłacić 1100 zł do naprawy ponieważ płyta główna jest do wymiany co jest absurdem. Nie wiem co mnie do tego skłoniło ale wysłałem im te pieniadze, telefon miał być po 5 dniach jak nówka za chwilę będą dwa miesiące i ciągle mówią że nie ma czesci. Zrezygnowałem z naprawy i czekam za uszkodzonym telefonem z powrotem i zwrotem pieniędzy za dopłate ciekawe w jakim stanie wróci a co najlepsze muszę zapłacić jeszcze za to że do niego zajrzeli. Dodam jeszcze że kontakt z nimi to też jest śmiech na sali mailowo odsyłają do rozmowy telefonicznej a w telefonie każą czekać na wiadomość

bala
Inne

nie polecam wysłałem telefon do naprawy naprawa przerosła koszty nowego telefonu {tak napisał rzeczoznawca} i oferowali mi inny gorszy a jeżeli chciał bym taki sam to musiał bym dopłacić 500zł prosiłem aby go odesłali czekałem 1 tydzień na przesyłkę przyszedł ale zablokowany zadzwoniłem i mieli podać kod ''naprawczy,, w ciągu 2 dni mineły 4 i nadal nie przysłali a gdy zadzwoniłem byłem 5 w kolejce zadzwoniłem 2 godz potem i byłem 7 NIE POLECAM !!!!!!!

KR
Inne

Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Mój telefon (zepsuta matryca) został wysłany do naprawy w maju 2020, 3 razy mi go zwracali twierdząc, że rzekomo numery IMEI się nie zgadzają i mi go nie naprawią. Pokazywałam zgodne numery z umową, opakowaniem i tyłem telefonu. Dzowoniłam codziennie, każdy mówił mi to samo, czyli nic, maile wysyłane były automatycznie i nikt nie chciał pomóc konkretnie rozwiązac ten problem. Finalnie skontaktwała się ze mną Pani Natalia, która zajęła się moją sprawą i popchnęłą ją do przodu, że dopiero w październiku 2020 otrzymałam naprawiony telefon. Czyli po 5 MIESIĄCACH!!!! Spotkamy się w sądzie. Z DALEKA OD TEJ FIRMY!

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii