Opinie o Digital Care
Masakra nie obsługa. Samsung galaxy S10+. Pseudoserwis na cześci czekał 2 miesiące i 1 tydzień. Teraz od ponad tygodnia jak już mają części naprawiają telefon gdzie mają na to max. 5dni. Nikomu nie polecam. (usunięte przez administratora) klientów. Na infolinii cały czas słyszę przeprosiny i to że wyślą ponaglenie w mojej sprawie. Sprawa zgłoszona na policję o podejrzenie popełnienia przestępstwa o przywłaszczenie mienia. Operator P L A Y umywa ręce nic sobie z tego nie robi że sprzedają ubezpieczenie którego później nie można wyegzekwować. UNIKAJCIE FIRMY D I G I T A L C A R E!!!!
MNIE POKIEROWAŁ PLUS TYLKO W REKLAMIĘ ŁADNIE WSZYSTKO WYGLĄDA
Nie jestem zadowolony z ich usług ponieważ ja na telefon czekam prawie dwa miesiące Abonament trzeba płacić i nie wiem za co płacę nie wiedzą jakom mają podjąć decyzję sprawie telefonu gadają brak usterki a telefon jeszcze przetrzymują BRAK SŁÓW
Oddałam telefon iPhone X do naprawy z usługi Orange Smart Care gdzie dopłata wynosi 800 PLN. Uszkodzenie przeszkadzało tylko w formie estetycznej. Na ekranie pojawiła się czarna plamka. Oczywiście wszystko w tym miejscu działało. Żadnych innych uszkodzeń na telefonie. Czekałam tydzień na ekspertyzę „eksperta”, w której tylko dostałam informacje, ze koszt naprawy przekracza kwotę 800 PLN i, ze muszę dopłacić 2023 PLN. ŻADNEJ INFORMACJI NA TEMAT USZKODZENIA I OPISU WYCENY. Po rozmowie na infolinii dowiedziałam się, ze firma oferuje mi wymianę całego sprzętu. Cały koszt wynosi prawie 3000 PLN, ponieważ firma daje dodatkowo rabat dla klientów.
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Masakra jedna wielka paranoja. Od dwóch miesięcy czekam na telefon LG Q60. Wiecznie czekają na części. Z tego co czytam to te części są jakieś wyjątkowe. NIKOMU NIE POLECAM Żenada
Bezprawnie przetrzymują moje urządzenie! od 30.09.2020 walczę codziennymi telefonami o zwrot mojego telefonu. Bezskutecznie! od 01.10.2020 brak odpowiedzi na wiadomości e-mail ! na infolinii słyszę tylko codziennie "Dziś otrzyma Pani wiadomość od kuriera" !! Uważajcie ! Jeśli nie odzyskam mojego telefonu sprawa zostanie zgłoszona na policję z artykułu przywłaszczenia mienia ! Interweniował również operator sieci Plus o zwrot telefonu, również bezskutecznie! ODDAJCIE MÓJ TELEFON (usunięte przez administratora) !!!!!!!!!
od ponad miesiaca czekam na samsunga A50 a oni czekaja na czesci masacra to jest kpina z klijenta i jak zwykle (usunięte przez administratora)prawo jest po ich stronie bo oni moga sobie czekac i miec cie w (usunięte przez administratora) a ty zwykly szary czlowieczku czekaj bo i tak nic nie zrobisz
Nie polecam za tydzień będzie dwa miesiące jak czekają niby na części,na wszyatko mam dowody jak traktują i okłamują ludzi, na meile już nawet nie odpisują ,sprawę będę zgłaszał na dalszy etap ,wcześniej wysyłałem im tel z rozbitym wyświetlaczem to stwierdzili że naprawia jak zapłacę 230 zł za wymianę obudowy ,nie polecam banda (usunięte przez administratora) !!!
Wysłałem telefon Samsung not 9 do naprawy i po tygodniu piszą że mam dopłacić 1460zl do naprawy lub nowy telefon za dopłatą 1520zl Samsung not 10 przelałem pieniądze czekam 2 tygodnie i dowiaduję się że nie mają tego co mi zaproponowali i wciskają jakieś szajs nie polecam nikomu tej firmy.
Przestrzegam wszystkich posiadaczy Iphone!! Oddałam w pełni sprawny telefon wyłącznie ze zbita tylnią szyba! Telefon przed wysyłka został sprawdzony w niezależnym serwisie który nie stwierdził żadnych usterek,używany bez zarzutu do momentu przekazania kurierowi. Ekspertyza Digital Care - „dopłata ponad 800 zł do nowego urządzenia”. Oczywiście nie zgodziłam się i zażądałam zwrotu telefonu na który czekam od tygodnia a tu brak śladu wiadomości od kuriera o nadaniu paczki a podobno jest realizowany natychmiast w 2 dni!
jestem kompletnie rozczarowana tym serwisem, zgłosiłam uszkodzenie wyświetlacza, zamówiłam telefon zastępczy za kwotę 50 zł, przyszedł niesprawny w dodatku nie na odpowiednią kartę SIM (jeśli zgłasza się szkodę, mogliby się przynajmniej pofatygować i dobrać telefon zastępczy do telefonu, który wysyła się do naprawy) telefon co od razu zgłosiłam na infolinii. Pani zaznaczyła, że tym razie przyjdzie na kartę nanosim, niestety po rozpakowaniu paczki okazało się, że telefon jest na kartę microSIM. Kolejny raz telefon nie nadający się do użytku. Dostałam wycenę naprawy telefonu i jakimś magicznym sposobem wyświetlacz przekracza wartość samego telefonu, zaporponowali mi telefon za darmo o połowę tańszy od uszkodzonego.... Dziwnie to wycenili, ponieważ Pan w innym serwisie wycenił naprawę na 400 zł. Dlatego nie polecam nikomu z tego korzystać!
Nie polecam servisu chcą naciągnąć człowieka na koszta posiadam ubezpieczenie play 360 wyswietlacz byl uszkodzony wraz z tylną obudowa dziś przyszła mi expertyze wyceny za kwote ponad 600 zł i uważaja ze bateria i płyta główna jest uszkodona i musi być wymienione , bym w to uwierzył gdyby mi telefon po ponad 24 godzinach od uszkodzenia nie właczył sie alarm budzika wraz z wibracją który miałem problem wyłaczyc bez wyswietlacza . mówię ze chce wymianę wyświetlacza tylko i tylnej obudowy co obejmuje ubezpieczenie , a firma twierdzi że nie naprawiają tel częściowo tylko w całości ! to chyba jakaś kpina z ludzi który wykupują ubezpieczenie to jak oddać samochód z pękniętą szyba na wymianę a oni nie wymienia jej do puki nie zrobią extra zawieszenia
Telefon 21 został przekazany dla kuriera mówiono ze 7 dni potrawa naprawa. Dzisiaj 1 października i przez cały ten okres ta sama śpiewka że czekamy na części i okres ich dostarczenia się przedłuży. Bardzo długo bym opisywał jak traktują sprawę ale zabrakło by miejsca na opisywanie tego. Jednym słowem żenada!
Minęły już 2 miesiące odkąd czekam na naprawę telefonu - samsung galaxy S10+. Cały czas czekają na części - zapewne lecą promem kosmicznym z innej galaktyki. Takich oszustów jeszcze w życiu nie spotkałem. Na infolinii, na którą już dzwoniłem 15 razy cały czas słyszę przeprosiny i brak informacji kiedy telefon zostanie naprawiony. Zgłosiłem sprawę na policję do Uokik oraz przekazałem sprawę kancelarii do zajęcia się sprawą. Szkoda waszych nerwów i czasu. Nie wykupujcie ubezpieczenia w tej pseudo firmie bo stracicie tylko pieniądze i czas a i tak nie naprawią wam telefonu w ramach wykupionego ubezpieczenia. Nie rozumiem jak operatorzy komórkowi mogą z nią jeszcze współpracować i sprzedawać takie lipne ubezpieczenia.
Nie polecam. Nikt nie wie co się dzieje, jedyna odpowiedź jaką można od nich usłyszeć "rozumiem". Telefon zabrali 1 sierpnia, czekać miałam niby 7 dni a czekam 27 dni, pisałam do nich to nawet nikt nie raczył odpisać, dopiero po którejś z kolei wiadomości doczekałam się na odpowiedź, że niby do połowy września dojdzie część. Dla mnie połowa to 15, bo z tego co ja wiem to wrzesień ma 30 dni, a u nich widocznie są jakieś inne obliczenia. W ramach przeprosin jak to Pani nazwała mogą mi zaproponować telefon zastępczy bezpłatnie, dopiero po takim czasie, gdzie jak zgłaszałam uszkodzenie nawet nikt nie wspomniał o jakim kolwiek telefonie, a to oni są od tego żeby zaproponować taki telefon, a nie żeby człowiek jeszcze sam musiał się upominać o takie rzeczy. Jedynym słowem katastrofa co tam się dzieje.
NIE POLECAM ! Wysłałam telefon do naprawy, ponieważ posiadam ubezpieczenie od zniszczenia wyświetlacza. Firma stwierdziła, że nie opłaca się wymieniać i mam zapłacić za nowy telefon a swojego nie odzyskam. Pan "konsultant", który nie znał na nic odpowiedzi, Obiecał iż telefon wróci do mnie do czwartku ( 2 dni po rozmowie). Mija kolejny dzień a ja jestem bez telefonu. Patologia dzieje się w firmie, bo Państwo na infolinii nic nie wiedzą... Tak " wyszkolonego" zespołu można pogratulować. Wstyd dla szefa firmy, że takich (usunięte przez administratora) zatrudnia.
Witam. Mam w telefonie uszkodzony tylko wyświetlacz a mam go wzięty w play. 7.08.2020 telefon wysłałem do naprawy do firmy Digital Care Warszawa dostałem od kuriera pokwitowanie że odebrał paczkę. Powiedziano mi że naprawa może potrwać do tygodnia. Po tygodniu zadzwoniłem do tej firmy zapytaniem czy telefon jest naprawiony. Konsultantka która ze mną rozmawiała poinformowała mnie że telefon nie dotarł w ogóle do nich, więc zapytałem się gdzie on w takim jest. Odpowiedziano mi że nie wiedzą, że tą sprawą się zajmą więc zadzwoniłem trzy dni później i ta sama śpiewka. Poinformowano mnie że mogę napisać reklamację ale i tak mi jej nie uznają. Postanowiłem sprawę oddać do Powiatowego rzecznika praw konsumentów i czekam na odpowiedz w tej sprawie. Sprawa trwa 2 miesiące jak telefonu nie mam a słyszę tylko przepraszamy pana i że postaramy się panu pomóc. Ostrzegam wszystkich którzy będą chcieli oddać telefon do naprawy. Nie róbcie tego bo możecie już go nie odzyskać.
Posiadam ubezpieczenie Paly 360. Telefon wysłany do nich 21.07.2020 z rozlanym wyświetlaczem. Wysłali ekspertyzę w której wyszło, że mam do zapłaty 1010zł. za naprawę... "Części obowiązkowe przy montażu Części obowiązkowe przy montażu Wyświetlacz Bateria USB Płyta główna Robocizna Ekspertyza" Przy czym w ubezpieczeniu jest punk który mówi, że wszystkie podzespoły zepsute wraz z wyświetlaczem podlegają ubezpieczeniu. Konsultant próbował mi wmówić, że te podzespoły które są do wymiany nie podlegają ubezpieczeniu ????♂️. Następnie poprosili o przesłanie dowodu zakupu, wysłałem skan paragonu. Do dziś dział serwisowy go nie otrzymał podobno a konsultant mówi, że zostało to przesłane. Do dziś cisza..... To jest jakiś dramat
Telefon leżał 3 tyg w innym serwisie niż powinien po moich ciągłych telefonach zostałam oszukana przez konsultanta że urządzenie trafiło już do imaca w Krakowie. Po tygodniu od kiedy „niby” trafił do odpowiedniego serwisu konsultant powiedział że nadal leży w złym serwisie. Zdecydowałam się na odesłanie bez naprawy. Nikomu szczerze nie polecam.
Dobry wieczór wszystkim.Ja dopiero gdzieś 4 dzień leży mój note 10 plus do reperacji.Ale jak dzwonie do nich na jakim etapie jest naprawa mojego telefonu,to nic nie wiadomo.Z rok temu czekałem na swój telefon ten sam półtora miesiąca.Zobaczymy.Pozdrawiam wszystkich.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.