Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Piotr
Inne

Telefon w serwisie od początku stycznia, podobno cały czas naprawiany , wymieniony mial być wyswietlacz . Podczas rozmow telefonicznych słyszę tylko ze telefon jest cały czas w trakcie serwisu . Kpina jakas , paniom z infolini juz sie wmówki kończą . Jedna mowi ze telefon dostane w ciągu 3-4 dni, inna ze wysłali zapytanie do serwisu i opowiedz będzie po 2 dniach roboczych, i tak w kolo Macieju szkoda zgłoszona 4 stycznia . Nie znam gorszej firmy. Nie polecam i przestrzegam.

Piotr
Inne

Oddałem 2 telefony. Jeden do wymiany wyświetlacza, a drugi do wymiany wyświetlacza, szybki aparatu i obudowy. Telefony zostały zrobione odwrotnie :) zgłosiłem reklamacje że pomylili telefony. Zaakceptowali i odebrali telefon. Po 2 dniach napisali maila że aparat wymienia Ale obudowy nie, bo według nich wgniecenia nie są uszkodzeniem mechanicznym :) W takiej sytuacji jest ciekawa wymiana obudowy w drugim telefonie przez pomyłkę która nie miała żadnej nawet ryski... do tego wszystkiego nie dają żadnego dokumentu odnośnie naprawy. Po kolejnych 7 dniach nic nie naprawiaja i powiedzieli że mają 30 dni na zwrot. (usunięte przez administratora)

1
Croixcette
Inne

Serwis wykonał ekspertyzę i okazało się, że nie mieli części do mojego telefonu. Zaproponowali wymianę na nowy i miałem czekać na kontakt od nich by omówić dostępne opcje. Skontaktowali po trzech tygodniach, że (uwaga!) Ja się z nimi nie skontaktowałem w ciągu 14 dni od tamtej wiadomości i termin realizacji minął. Więc odeślą mi telefon taki jaki do nich przysłałem i wypłacą sumę wszystkich składek ubezpieczenia. ABSURD!

W.K.
Inne

Nie polecam, pieniądze przesłane na konto prawie 2 tyg temu nie odnajdują się w księgowości, towar jest przetrzymywany, a za moje pieniądze pewnie piją kawę i herbatę, oczywiście sprawa będzie zgłoszona do odpowiedniego organu.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Oskar
Inne

Ja zgłosiłem 15.02 kurier przyjechał 16.02 do południa, otrzymywałem SMS ze telefon dotarł czy ze jest już w trakcie naprawy. Dziś t.j 19.02 dostałem SMS ze telefon jest naprawiony i dziś nawet przyszedł. Uszkodzone w nim był wyświetlacz tylna obudowa i troszkę korpus. Zgłosiłem tylko naprawę wyświetlacza i tylnej obudowy, a wymieniony został nawet korpus, także cała procedura zajęła im 3 robocze w sumie. Jestem zadowolony na 100%. Z plusa dostałem e-mail żeby nic nie płacić ani nie otwierać żadnych obcych sms z linkami bo to wyłudzanie pieniędzy. Po tych opiniach miałem strach ale jestem mega zadowolony. Ode mnie duży PLUS

Mack
Inne

Witam. Nie polecam. Rowniez dolacze sie do pozwu. W grudniu telefon do naprawy sie nadawal a w lutym juz nie. Pieniadze w błoto wyrzucone.

Kinga
Inne

To są (usunięte przez administratora) ludzie uważajcie!

Aleks
Inne

Najgorsze firma ubezpieczeniową jaka mogłaby istnieć na świecie. Klient płaci od 3 lat dodatkowe ubezpieczenie od wyświetlacza po czym potem nie dostaje pomocy. Rozmawiając przez telefon udają że coś przerywa połączenie. To najgorszy wybór w moim życiu. Oczywiście postarałam się o właściwą opinie i ujawniłam prawdę o tej rzekomo firmie na innych portalach internetowych aby ostrzec innym nie winnym ludzi. Nie polecam. Przestrzegajmy przed takimi ludźmi innych!!

Michał
Inne

Dopiero wysłałem telefon do naprawy, nie przeczytałem wcześniej niestety tych opinii. Jestem na etapie: digital care chce ode mnie dodatkowych pieniędzy za naprawę telefonu, który był w pełni sprawny, ale miał pęknięty wyświetlacz w prawym górnym rogu. Boję się, że wyślą mi inny telefon jak to miało miejsce w innych przypadkach. W razie czego, jeśli nie rozwiąże pozytywnie tej sprawy to też przyłączę się do pozwu zbiorowego. kasztanki1@op.pl

Dagmara
Inne
@Michał

Mój telefon w dniu 18.01.2021 również poszedł do naprawy z pękniętą tylną obudową. Serwis chce idę mnie dodatkowych pieniędzy za naprawę wyświetlacza, który był w pełni sprawny, bez żadnego zarysowania, bo od nowości była na nim folia. Jakaś kpina co ta firma wyprawia. Gdybym wiedziała że tak będzie to zewzygnowalabym z ubezpieczenia i oddała telefon do zwykłego serwisu. Koszt wymiany obudowy to około 300 zł,oni chcą ode mnie dopłaty 1100zł.Podejrzewam że sami zepsuli wyświetlacz przy naprawie obudowy,bo w statucie i w sms od nich było napisane najpierw że czekają na części do mojego telefonu, następnie ,że jest w naprawie A na sam koniec,że należy dopłacić. Chyba wejdziemy na drogę sądową.Nikomu nie polecam tego serwisu, to już nie pierwsza taka sytuacja w moim przypadku kiedy chcą dopłaty, tak samo było z poprzednim telefonem.

Koka
Pracownik
@Michał

Ja też się dołączam do pozwu zbiorowego baron.joanna@o2.pl Mam problem jak większość z państwa, niebotyczna dopłata do czegoś co było sprawne wcześniej.

Dagmara
Inne
 Pytanie
@Koka

Czy odesłano Panu sprzęt w stanie w jakim wysłał go Pan do serwisu ? Martwię się, że odeślą mi telefon z nienaprawioną tylną obudową i dodatkowo z popsutym wyświetlaczem :(

Iwona
Inne
@Dagmara

Ja wysłałam z pękniętym wyświetlaczem. Stwierdzili uszkodzenie płyty głównej. A telefon działał przed wysłaniem. Odesłali bez naprawy. I w dodatku tak uszkodzili że same paski na wyswietlaczu????

Mefisto
Inne

Jak wcześniej pisałem, telefon sprawny z pękniętym ekranem, firma wmawia że uszkodzona płyta główna i mam zapłacić koło 450zl za jej wymiane, nie zgodziłem się telefon po ponad miesiącu wrócił do mnie. Uruchomiłem go i wszystko działa i użytkuje go od 3tygodni z pękniętym ekranem. Napisałem również do swojego operatora reklamację bo nie może tak być ze usługi takiej lichwiarskiej firmy są sygnowane logiem operatora sieci chyba że operator wie doskonale co wyprawia owa firma i jak (usunięte przez administratora) klientów bo odpowiedź która dostałem była ewidentnie olewająca. Będę składał reklamację o zwrot wszystkich kosztów jakie ponosiłem przez dwa lata na to śmieszne ubezpieczenie o nazwie "ochrona telefonu" gdyż jest ono (usunięte przez administratora) warte! Jeden wielki szfindel pod przykrywką operatorów play, plus, t-mobile!

Kozir
Inne

Od ponad miesiąca staram się odzyskać telefon, za pierwszym razem pomylili adres (upewniałem się na infolinni czy mają prawidłowy). Jako zastępczy wysłali mi zepsuty. Po dłuższym okresie napisali, że nie da się naprawić i że przyślą mi nowy, zgodnie z umową. To było miesiące temu, aktualnie napisali mi że jednak naprawiają i mam wyłączyć funkcję lokalizacji (a taka funkcja było wyłączona zgodnie z prośbą). Firma stosuje wszelkie sposoby aby nie zrealizować umowy, zainteresowany jestem pozwem zbiorowym jarecki78@gmai.com

zet
Inne
 Pytanie

Jak wyżej. Kurier odebrał... Na stronie opisują , że telefon jedzie,że telefon naprawiany informacji od przysłowiowego ch... ...i cisza...po 6 dniach ..nagle mail , od DPD , że telefon dojechał i trzeba zapłacić 99 zł. żeby go odebrać. Wqrwiłem się. Żadnej ekspertyzy, żadnej informacji , pytania czy chce naprawiać ... napisałem do nich co jest ? wiecie co odpisali ? nic! Albo odebrać telefon za 99 zł. ,albo nie odebrać i nie mieć. Albo naprawiony, albo poprostu wybrał się w kosmiczną podróż DPD po Polsce za 99zł.

Damian
Inne
 Pytanie

Witam. Widzę, że nie jestem sam w tej kwestii, od dwóch miesięcy ubezpieczyciel trzyma mój telefon, nie działało jedynie gniazdo ładowania. Jaka ekspertyza? Głośnik do wymiany, bo o dziwo nie działa również. Koszt: 250 zł. Płace ubezpieczenie Play360. Tą ofertę dostałem od konsultanta w salonie. Teraz, kiedy jestem juz ponad dwuletnim ich klientem i dzwonie z prośbą o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. I co? I oni umywają ręce tłumacząc, że musze to już wyjaśniać z nimi. 0 jakiejkolwiek pomocy :| Nie zgodziłem się oczywiście za zapłacenie za coś, czego nie zrobiłem, więc chciałem żeby odesłali mi mój telefon. Co usłyszałem? Ponad 100 zł musze zapłacić, jeżeli chce go z powrotem. Jakieś kpiny heh. Dołączam się do pozwu zbiorowego. kamilss13@o2.pl

Devil
Inne

Oddałem tel do naprawy nie chcą naprawić i wmawiają inne części tel są zepsute

Nova
Inne

Ja oddałam telefon do naprawy i po wpłacie ponad 170 zł.za niby naprawę został mi odesłany dalej zepsuty a na dodatek po 5 min użytkowania robi się bardzo gorący jestem pewna że nic nie zrobili tylko odesłali mi go bez naprawy

P
Inne

Ludzie tak mnie nastraszyliscie ze balam sie telefon oddac do naprawy. Wyswietlacz jak pajęczyna nic nie widac. Zglosilam w piątek, kurier po telefon byl we wtorek a w piatek rano dostalam naprawiony telefon. Wymieniony wyswietlacz i obudowa w ramach ubezpieczenia.jestem mile zaskoczona i przy następnym telefonie rpwnoez skorzystam z ubezpieczenia

Angelika
Inne

Tragiczna firma !!! Żałuję że płaciłam ubezpieczenie! Wysłałam telefon do naprawy kazali dopłacić 250 zł ,wysłałam pieniądze a oni odesłali mi telefon taki jak był nie naprawiony . Pieniądze nie zwrócili . (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!! Jutro idę z tym na policję ! Jeśli składacie skargę proszę mnie dołączyć Mój meil angelika.mikolajczak@op.pl

Niko
Inne

Ja tez mam problem wysłałem iPhone z niedziałający głośnikiem i brakiem ostrości w aparacie, ekspertyza wykazała ze uszkodzone jest niby dużo części i koszt wynosi 1500zl odmówiłem naprawy i poprosiłem o odesłanie telefonu, gdy telefon dotarł nie działał dotyk zadzwoniłem do nich i powiedzieli ze przy demontażu to możliwe ze mogli uszkodzić dotyk (choć każda firma serwisowa mówię se nie ma opcji takiej) teraz walczę z reklamacje z ta firma i wszystko tak przedłużają ze szkoda gadać a pani na infolinie nic nie wie i każe się uzbroić w cierpliwość... NIE POLECAM NIKOMU TEGO UBEZPIECZENIA!!! MOGĘ TEZ SIĘ DOŁĄCZYĆ DO POZWU niko465@wp.pl

Zibi
Inne

Tragiczna firma (usunięte przez administratora) łgarze nie solidni. Kobieta z którą się rozmawia tylko i wyłącznie przekazuje wiadomość do technika a oni dalej z tym nic nie robią. Nie polecam tego serwisu nikomu. Nawet mam problem z odzyskaniem swojego telefonu.

Zadowolona
Inne

Byłam klientem tej firmy i z czystym sumieniem polecam. Cała naprawa bula szybka i sprawna.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii