Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Gwiazda
Inne

(usunięte przez administratora) Oddałam telefon iPhone 8 z uszkodzonym ekranem oraz tylnia obudowa same urządzenie jest sprawne działa bez zarzutów! Chodziło tylko o podzespoły które należało wymienić, serwis stwierdził że naprawa nie jest możliwa, jedyna opcja naprawy jest wymiana urządzenia z moją dopłatą 1100 zł. Z czym całkowicie się nie zgadzam ponieważ urządzenie jest sprawne działa bez zarzutów uszkodzone są tylko podzespoły. Na infolinii ok 3 dni spędziłam ponad 10h przepychając jeden do drugiego i kazdy jak zdarta płyta jedno i to samo zdanie bez konkretnych odpowiedzi. Konsultanci wprowadzają klienta w błąd podają sprzeczne informacje porażka! Najgorsza firma jaka spotkałam! Sprawa jest skierowana do rzecznika praw konsumenta został powołany biegły, który oceni czy telefon można naprawić, zostanie rozpoczęta sprawa z powództwa cywilnego! Reasumując (usunięte przez administratora) i naciągacze!!! Jeszcze Pan Bartłomiej kierownik infolinii, który jest osobą całkowicie niekompetentna, wydałam jasna dyspozycję ponieważ firma okazała się oszustwem zadam w trybie natychmiastowym 24h zwrotu mojego telefonu Pan Bartłomiej stwierdził że zrobił wszystko co w jego mocy, nie zrobił nic! Miał 8 godzin na to żeby nadać przesyłkę, oczywiście jak na zasady (usunięte przez administratora) tej firmy nie zostało to zrealizowane.

Klient
Inne

BLAGAM UNIKAJCIE TYCH OSZUSTOW!!!! JA SIE PRZEJECHALEM OSTRZEGAM TERAZ INNYCH. DZIWIE SIE ZE W XXI WIEKU JESZCZE TAKA FIRMA ISTNIEJE.

Lukas
Inne
 Problem

Telefon oddalem 28 pazdziernika, 3 razy przed wysylka dzwonilem jak dlugo beda wymieniac tylna klapke baterii. Zapewniano mnie ze 7 dni roboczych. 15 grudnia dzis. Otrzymalem informacje ze nie maja takiej klapki (na allegro jest oryginal za 40 zl) i nie wykonaja naprawy. Setki telefonow w miedzyczasie, setki nerwow, straconego czasu, setki slow" przepraszam", zapewnień i nic... w 100000% nie polecam. (usunięte przez administratora) ZLODZIEJE, KLAMCY, ZALUJE ZE WYSLALEM TELEFON ZALUJE ZE COKOLWIEK MIALEM Z NIMI WSPOLNEGO, NIE POLECAM UNIKAJCIE TEJ FIRMY.

Małgorzata85
Inne
 Problem

Oddałam telefon iPhone 8 do serwisu pęknięty wyświetlacz,ubezpieczenie miałam 1000zl sądziłam że pokryje usterkę a okazało się że serwis wymaga dopłaty 1000zł. Okazało się również że wykryli jakieś dodatkowe uszkodzenia techniczne których nie było przed wysyłką, chodziło mi tylko o pęknięte szkło bo telefon działał normalnie.NIE POLECAM tego serwisu,radzę go omijać szerokim łukiem.OSZUŚCI !!!

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
kaskader4
Inne

oddalem telefon do naprawy po odbiorze wklkadam karte i nic nie dziala nie wiem czy jest jakas blokada o co chodzi nie jestem co mam napisac ze was chwale nie

2
Rafal
Inne
 Problem

Ci (usunięte przez administratora) ogłaszają się, że naprawiają telefon w 5 dni, a na ten czas zapewniają telefon zastępczy. Otóż telefon zastępczy otrzymałem ( gorszej klasy niż ten, który oddałem do naprawy), wykonuję dwa telefony i bateria domaga się naładowania. Szybko okazało się, że naprawa z niewiadomych przyczyn potrwa dłużej niż zakładają, po miesiącu domagania się o informację na temat przebiegu naprawy i terminu oddania telefonu otrzymałem informację o tym, że mój telefon ZAGINĄŁ !!!!!!! Moją sprawę przepychają z konta w kąt twierdząc, że przekierowują ją do osób zajmujących się tego typu przypadkami.

Samsung
Inne

Witam dałem telefon Samsung i 3 miesiące naprawiają doplata vyla oczywiście okolo 70 zł a telefon do dzisiaj nie naprawili mało tego piszą że nie naprawiają vo nie maja części i nie będą mieli części do samsunga telefon kosztował mnie około 1600 w Orange a oni chcą dać mi za niego inny w cenie 800zl Czegoś nie rozumiem A części do Samsung idę do zwykłej budy z pod trzepaka i ma a Digital cere nie ma zrezygnowałem z wszystkich moich ubezpieczen w tej firmie pozdrawiam miłego weekendu pozdrawiam

Basia
Inne
 Pytanie
@Samsung

Jak zrezygnowałeś z ubezpieczeń?

Wiktoria
Inne

Telefon wysłany do naprawy z uszkodzonym wyświetlaczem i zbitą szybka aparatu. Serwis stwierdził że wyśfietlacz jest dobry a naprawę aparatu wycenili na 560zł. Wymiana tylnej obudowy 560zł, wyobrażacie to sobie. A do tego miałam za to zapłacić. Zadzwoniłam do serwisu i poprosiłam o kosztorys. Serwis wycenił na max ok.300 ale może być taniej bo nie widzą sprzętu. Zrezygnowałam z naprawy. Zaczęli nękać sms-ami i mail-ami o dopłatę. Skontaktowałam się z adwokatem i stwierdził, że wytoczenie im sprawy będzie miało sens gdy znajdzie się więcej oszukanych z dowodami takimi jak maile, sms-y, opinia o uszkodzeniu oraz uszkodzony sprzęt. Jeżeli ktoś jest zainteresowany wytoczeniem im sprawy sądowej proszę o kontakt. dab26@interia.eu.

Lukas
Inne
 Problem

7 dni zapewnione czekam 1.5 miesiaca i DALEJ NIC !!!!! TRAGEDIA (usunięte przez administratora)

Kacper662
Inne
 Rekomendacja

Polecam wszystkim to ubezpieczenie zbity note 10 po 6 dniach wrócił miałem ubezpieczenie na 1000zl na wyswietlacz dopłaciłem 90 telefonik wygląda jak noweczka polecam ubezpieczenie i obsługę Digital całe naprawdę fajna sprawa

z-ca kierownika
Pracownik
 Problem
@Kacper662

Kacperku, nie tak miałeś pisać! Przesadziłeś! Teraz to nikt nam nie uwierzy!

Rafał
Inne
 Problem

Wysłałem huawei mate 20 lite do wyżej wymienionej firmy celem naprawy po szkodzie dodam iż to była moja pierwsza szkoda z ramienia mojego ubezpieczenia opłacanego przez prawie 2 lata trwania umowy w sieci t mobile . Otrzymałem informacje ,iż mam do dopłacić do naprawy 80 zł są małe pieniadze , zapytałem jedynie czy zostanie telefon naprawiony w 100 procentach to co zgłosiłem tak oczywiście bo właśnie z tego tytułu jest ta dopłata , otrzymałem telefon po naprawie ( dodam iż uszkodzony miałem wyświetlacz , dotyk , szkło w tylnej częsci i aparat , dodatkowo zgłosiłem iż mam problem ze złączem muzycznym , i mikrofonem ) ku mojemu zdziwieniu wyglądał jak nówka więc mówię super , ustawiłem wszystko pod siebie i użyłem dosłownie telefon dwa razy do wykonania połączenia i mikrofon przestał działać . Tak jak jeden z moich poprzedników wspomniał na infolinii Pani powiedziała , że wgl mikrofon nie był naprawiany a dopłacałem do naprawy portu , aparatu i mikrofonu , chce wysłać na reklamację tej że własnie usługi lecz się zastanawiam czy jest wgl sens to robić , czy nie oddać telefonu na naprawę gwarancyjną i darować sobie zachodu z tą firmą .

Carmen
Inne
 Pytanie

Laptop przegrzewał się przy niskim użyciu procesora. Oddałam na przegląd i powiedziano mi że rdzeń ma wadę fabryczna. Sprawdzili na programie. Przegrzewał się jeden zrdzeni. Zgłosiłam te wadę w obawie aby nie siadł dysk. Po 20 dniach dostałam odrzucenie pon iewaz nie wykryli żadnej niejasności z przegrzewaniem. Tylko uszkodzenie płyty głównej.. Mechaniczne więc odrzucono. Nie mam z nimi żadnego kontaktu m chce odzyskać laptop. Przecież są srudia zdalnie. 5 dni temu dostałam informację o odrzuceniu i od tamtej pory zero odpowiedzi na moje pytanie. Oddzwoniłam na nr z którego dzwonili do mnie 5 razy czy zabrano już urządzenie ale oni mają już wyłączony jak się do nich dzwoni

Darek
Inne
 Pytanie

Witam jestem bardzo nie zadowolony z tej firmy w wrześniu oddałem telefon do naprawy stluczonego szybka.najpierw były kłopoty z odebraniem ponieważ informacja na mailu jest taka ze kurier będzie do 2 dni roboczych a nie raczy nawet zadzwonić kiedy o której godzinie.ja mam brać urlop i czekać na królewicz 2 dni.później zmieniłem adres do rodziców i wykończenia po miesiącu odebrano urządzenie. Oczywiście po stosownie napisanych mailach. Myślałem że będzie z górki. Ale kłopoty pojawiły się jeszcze większe. Następne 2 tygodnie załatwiania części. To już spoko bo przyszła informacja ze naprawiają. Później było jeszcze gorzej znowu oddanie telefonu.adres był podany do rodziców z kadrą został zabrany.a. a kurier jeździł do mnie.super tylko ze ja w pracy.po wielokrotnych skarżący i mailach oraz ponownejak zmianie adresu telefon jedzie oczywiście do rodziców tylko ze nie umie jakoś dojechać. Dostaje info ze telefon dostarczono.ale nie do moich rodziców. To ja się pytam gdzie on jesto? ?? No i sprawa juz ma 3 miesiące ale bez finału. Masakra z ta firma.a co najciekawsze to w wrześniu kurier wszedł przez komin i zabrał tel.to teraz będę miał 2.czekam na finał. A jak nie to do sądu będę musiał iść. Zero informacji między sobą. Brak komunikacji

Alina Chlebos
Inne
 Rekomendacja

Szkoda w postaci mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza Samsunga S8 zgłoszona w piątek, w poniedziałek przesyłka odebrana przez kuriera, a tydzień później (poniedziałek) otrzymuję telefon w którym nie tylko wymieniony został uszkodzony element, ale ku mojemu zdziwieniu zalożono nową baterie. Wszystko w ramach gwarancji i zero jakiejkolwiek opłaty. Po raz pierwszy nie żałuję dodatkowo opłacanego ubezpieczenia. Dziękuję i pozdrawiam.

Nick Odeon
Pracownik
 Pytanie
@Alina Chlebos

"Zero jakiejkolwiek opłaty"?! Przecież w każdej umowie jest wkład własny w okolicach 100 złotych! Nie zagalopowałaś się trochę?(usunięte przez administratora)

Alina Chlebos
Inne
@Nick Odeon

Nie wiem jak jest w innych umowach. Ja wykupiłam ubezpieczenie wraz z telefonem w ramach abonamentu w T-Mobile. Z umowy wynika wprost żle do wysokości 1000,00 zł w roku kalendarzowym ubezpieczenie pokrywa szkodę. Przyznaję, że czytając umieszczone na tym forum opinie włos mi się jeży na głowie. Stąd cieszę się, że trafiłam tu post factum bo nie wiem czy odważyłabym się wysłać do naprawy swój telefon. Jeśli masz wątpliwości co do wiarygodności mojego wpisu, mogę udostępnić Ci do wglądu moją umowę. Pozdrawiam

kk
Pracownik
 Pytanie

telefon iphone 8, lekko pęknięta szybka .Telefon działa bez problemu normalnie nic mu nie jest. Płacę ubezpieczenie 21 miesięcy. Odpisali mi że muszę dopłacić do naprawy 1000zł . Za co pytam się płacę to ubezpieczenie? Mam im zapłacić 1000zł....to w każdym serwisie za tą kwotę wymienią mi szybkę od ręki....oszuści!!!

Aaaaaaby Zbiorowy Pozew?
Inne
@kk

To samo u mnie!! Sytuacja z dzis! Nie wiem co mi odesla i w jakim stanie, przeciez to jest jakis kosmos... Zrobmy zbiorowy pozew przeciwko nim

Pracodawca

 Aktualność
W Digital Care każdego dnia dbamy o komfort użytkowników urządzeń mobilnych. Opracowujemy innowacyjne rozwiązania, dzięki którym możemy odpowiadać na wyzwania związane z dynamicznie zmieniającymi się technologiami - tak, aby nasi klienci nie musieli obawiać się o uszkodzenia swoich smartfonów. 

Od początku działalności wierzymy w rozwój oparty na otwartym dialogu. Dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie zamieszczone opinie dotyczące naszej firmy. Zależy nam, aby świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie. Wszelkie komentarze są dla nas niezwykle ważne. Rocznie, we współpracy z autoryzowanymi serwisami, obsługujemy niemal 230 tysięcy napraw i dbamy o to by każde urządzenie jak najszybciej dostarczyć do klienta. Przypadki, w których nie jest to możliwe, zawsze rozpatrujemy indywidualnie, proponując stosowne rozwiązanie. Tam, gdzie po naszej stronie pojawiły się błędy, szukamy satysfakcjonującego wyjścia z sytuacji. 

Od teraz jesteśmy na profilu oficjalnie i będziemy aktywnie włączać się w dyskusję, tak by wyjaśnić wszelkie poruszane tu kwestie. W naszej firmie działa Rzecznik Klienta, który udziela wsparcia w przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zakresu produktów i obsługi. W tych sprawach czekamy na Państwa pod adresem rzecznik@digitalcaregroup.com.
Onecompany

Pusta deklaracja. Ciągle czekam na Państwa aktywność w sprawie odesłania noty korygującej. Dotyczy faktury Z LUTEGO!!! Joanna Wysokińska

Ira
Inne

Szkodę zgłosiłam 02.07.2020. Po weryfikacji ubezpieczenia czekanie na części. Naprawę rozpoczęto 17.07.2020 a zakończono 27.07.2020. Czy naprawa telefonu jest tak skomplikowana że musi trwać 10 dni. Dzisiaj dzwoniłam na infolinię czy telefon został wysłany ale zostałam poinformowana że nie. Mam nadzieję że w najbliższym czasie zostanie jednak wysłany. Mam pytanie czy naprawdę to musi tyle trwać. Pozdrawiam

Krzysztof Brzeziński
Inne

Następna niby firma naciągająca klientów na kasę. Zrezygnowałem z wszystkich ubezpieczeń w waszej firemce. Szkoda pieniędzy i nerwów. Ostrzegam wszystkich przed ubezpieczeniem urządzeń w tym czymś.

Sebastian
Inne

Wiesz co ten rzecznik robi..oszukuje tak samo jak Twoja złodziejska firma..nic nie dają rozmowy..pracownicy nic.nie mogą .. wypłacie nędzne grosze żeby nie mieć problemu..ale ten warszawski serwis kradnie dobre telefony i odsyła śmieci ..nawet się nie fatygują wymienić obudowę .. zabierają dobra elektronikę i wymieniają tym którzy mieli zalany telefon. Tak działa ten złodziejski proceder ..

Tomestic
Inne

Digital Care to (usunięte przez administratora) i naciągacze. Wysłałem do nich mojego samsunga S8+ ze słabo działającym głośnikiem, smartfon w stanie praktycznie idealnym, bez jednej ryski, używany w etui i z szybką ochronną. Mam zdjęcia telefonu wykonane w dniu wysyłki tuż przed zapakowaniem z datą i godziną. Otrzymałem od nich informację że mam uszkodzony wyświetlacz i obudowę, za co mam dopłacić 325 zł do ubezpieczenia ( 700 zł ), ani słowa o głośniku. Po blisko dwóch miesiącach udało mi się odzyskać telefon porysowany i z uszkodzoną obudową. Wyłudzają pieniądze za bezzasadne naprawy. Poszukuje chętnych do złożenia pozwu zbiorowego o odszkodowanie, ponieważ Digita care ma głęboko w poważaniu moje uwagi i żądanie naprawienia szkody.

1
dyrektor
Inne
 Pytanie
@Ira

Tylko 10 dni? To możesz mowić o szczęściu!

kk
Pracownik

Wysłałam do Was telefon prosperujący, działający z pękniętą szybką. Nic mu pozatym nie jest. W odpowiedzi że ma uszkodzenia mechaniczne, jest zalany(nieprawda) , wygiętą obudowę (też nieprawda) . Mam dopłacić 1000 zł do naprawy!!! To jest kpina i tyle. W serwisie w galerii Pan powiedział że wymieni wyświetlacz za 600 zł!!! A ja wam płacę 2 rok ubezpieczenie i mam wam dać 1000 zł. Nawet nie ma tam z kim porozmawiać na tej waszej pożal się boże infolini. Niech ludzie składają zbiorowe pozwy...Opinie w internecie mówią same za siebie jaka jesteście solidna firma. Na FB grupa oszukanych osób to jest 2400 !!!!! Może jeszcze uda wam się kogoś nabrać ale myślę że Was czas się kończy.

Agulec
Inne
@Tomestic

Ja bardzo chetnie dolacze do zbiorowego pozwu

Madzia

Wysłałam do naprawy Huawei p20 pro z wybita szybką bardzo miła obsługa przyjęła zgłoszenie i na drugi dzień był kurier po telefon co prawda musiałam dopłacić 230 zł ale to ze względu na obudowę która także była już do naprawienia telefonik naprawiony wrócił do mnie eksresem jest teraz jak nówka ???? polecam

Pracodawca

@Madzia

Bardzo się cieszymy, że wszystko poszło sprawnie.

Marta
Inne
@Digital Care

Ciekawa sprawa na pozytywne opinie odpowiedzi są na negatywne brak, na emaile też nikt nie odpisuje ,a ludzie czekają na odpowiedź na informację i miesiąc na telefon a rzekomy serwis 12 dni na części czeka ,wartość mojego urządzenia to ponad 3000 i oby wrócił na dniach nie zniszczony .

kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Digital Care

Chyba po raz pierwszy?

Wieslaw
Inne
 Rekomendacja

Super obsługa.

kierownik
Pracownik
 Problem
@Wieslaw

Dziękuję, proszę jutro podejść do mnie do gabinetu.

Anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora) Oddałam telefon 17.01.2020 roku do naprawy i do tej pory go nie mam!!!!!!

anonim
Inne

telefon do serwisu oddałam tydzien temu i dopiero dzisiaj mi powiedzieli ze muszę dopłacic 100 zł mialam tylko uszkodzoną szybke a oni mi mówią nagle ze i bateria jest do wymiany i usb bo telefon nie chce sie ładować zacznijmy od tego ze przed oddaniem telefonu do serwisu sprawnie działał włączał się i normalanie ładował wiec wychodzi na to że próbują mnie naciągnąć na pieniądze, na infolini nikt mądry wszyscy oszukiści i jeszcze zwalają wine na mnie że to ja wszystko zepsułam. Już nigdy więcej nie skorzystam z ich usług ! nie polecam jestem za zbiorowym pozwem

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii