Opinie o Digital Care
Drodzy państwo, Na samym wstępie chciałbym wszystkich potencjalnych klientów czytających tą wypowiedź przestrzec przed korzystaniem z usługi tej firmy. Regulamin oczywiście jest napisany w taki sposób aby był najbardziej niekorzystny dla klienta. Już tłumaczę. Dnia 07.03.2022 oddałem do naprawy urządzenie Samsung Galaxy Z Fold 2. W ramach usługi Orange Care Premium. Mamy teraz 22.04.2022 i nadal nie mam swojego urządzenia. Powód ? "Czekamy na części od producenta" po konfrontacji pracowników odnośnie tego ile to może zająć słyszę odpowiedź " nie wiem" zadałem pytanie kolejne " czyli z tego co rozumiem mogę czekać kilka lat aż producent przyśle części" kolejna odpowiedź pracownika " nie wiem" . W tej chwili ja się zastanawiam dlaczego dalem się nabrać na wykupienie tej usługi. I tu bardzo ważne proszę uważać to jest usługa naprawy a nie ubezpieczenie. To dwie różne rzeczy. Jesteśmy wprowadzani w błąd kupując tą usługę. W tej chwilę pracuje z UOKIK aby w końcu wywiązali się z umowy i naprawili mi mój telefon. Przestrzegam przed używaniem tej firmy !
Dzień dobry! Panie Arkadiuszu serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam identyczną sytuacje telefon oddany do naprawy 24.04.2022 do tej pory czekają na części lub w trakcie naprawy i znowu czekają na części.Tez zgłoszę to do UOKIK. Dziękuje za podpowiedz.
Dzień dobry Panie Tomaszu, serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas. Przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Ta firma to (usunięte przez administratora) wymyślają usterki bez opisu nie zgodzisz się na dodatkowe części to niech a wymienić nawet tego za co place ub... Śmieszne telefonicznie chcą do laty 360 zł za tel za600 i po odmowie wypłacają 178 odesłałem z powrotem wyświetlacz ma być zrobiony inne zeczy to moja sprawa
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam taką samą sytuację. Wysłałam telefon z pękniętym wyświetlaczem a serwis stwierdził że trzeba wymienić obudowę! I oczywiście dopłata! Nie rozumiem tego, bo skoro płacę ubezpieczenie i to na kilka urządzeń to chciałabym żeby naprawy były w ramach ubezpieczenia.
Dzień dobry, Pani Różo informację na temat zakresu ubezpieczenia i limitu napraw znajdzie Pani w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. Gdyby miała Pani dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!
W ramach obowiązującego ubezpieczenia oddałem telefon do naprawy. Serwis stwierdził że jest coś jeszcze uszkodzone i mam dopłacić przeszło 1000 zł, nie wiem czy to faktycznie jest uszkodzone nawet gdy nie chcę tego naprawiać to oni muszą - dla mnie sytuacja niedorzeczna. Po co mi ubezpieczenie jeżeli mam zapłacić więcej niż w innych serwisach?
Dzień dobry Panie Marcinie. W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy
Firma, która (usunięte przez administratora) klientów na usterki wyssane z palca. Oddałam telefon z pękniętym wyświetlaczem a oni mi przysłali pismo, że mam dopłacić prawie 600zl za usterki które według nich są do zrobienia. A telefon do samego końca był sprawny. Jeszcze wołają sobie za ekspertyzę 69zł! Za co się u nich płaci jak za wszystko sobie liczą dodatkowo. W życiu nie polecę nikomu tej firmy!!
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy serdecznie!
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Niestety dopłaty do napraw gwarancyjnych- to logo chyba tej Firmy, dziwnym trafem zawsze dodatkowo w aparacie jest coś popsute, ja też musiałam dopłacić, szkoda pieniędzy na te ubezpieczenia sprzętu, bo i tak trzeba liczyć się z kosztami.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
A co jeśli klient chce skorzystać tyko z naprawy wyswietlacza? Jak za to płaci i to chce. Jak daję samochód do warsztatu to też robią mi tylko to co chcę i nic więcej. Proszę o wymianę wyswietlacza wg. umowy ubezpieczenia i tylko tego. Nie chcę nic innego
Skoro klient uważa że oprócz rzeczy zgłoszonej do naprawy pozostałe działają to tak jest. I nie wymyślajcie dodatkowych rzeczy za które wyłudzacie pieniądze.
Dzień dobry, naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Pozdrawiamy!
Telefon trafił do tej firmy i wycenili na całkowite uszkodzenie nie nadające się do naprawy bo przerasta koszt telefonu a wycenili na 288zl telefon jak jest o wiele więcej wart to jest śmieszne ciężko z im się gada jak dochodzi że się nie zgadzasz to się rozłaczaja i nic nie można się dowiedzieć o telefonie i piszą emeila to samo piszą w kółko
Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Jak się pracuje w Digital Care? Czy model pracy to hybryda czy może stacjonarnie? Czy firma oferuje jakieś ciekawe benefity dla pracowników?
Dzień dobry Gosiu, w naszej firmie pracujemy w systemie stacjonarnym, w 8 godzinnym wymiarze godzin od poniedziałku do czwartku. Natomiast w piątku pracę kończymy o 14:00. Oczywiście przewidujemy dla naszych pracowników benefity, są to między innymi: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do szkoleń, kursów czy nauki języków. Mamy nadzieję, że Cię to zachęca i będziemy mogli spotkać się na rozmowie rekrutacyjnej. :)
Nie polecam!!!! Kontakt tragiczny, za każdym razem z inną osobą i każdemu trzeba wyjaśniać to samo. Nawet jak już coś zostało wyjaśnione to za parę dni żaden z pracowników nie ma o tym pojęcia i trzeba wyjaśniać ponownie. Po zgłoszeniu reklamacji, powód jaki podają to naprawa telefonu niezgodna z procedurami producenta. A najlepsze jest to, że ww. naprawę robili oni sami w zeszłym roku. Śmiech na sali.
a nie probowales zglaszac reklamacji mailowo ? wtedy wszystko zawsze kazdy przeczyta nawet jak bedzie inna osoba, po to jest ciaglosc korespondencji ?
Hm, czy w ogóle bierzecie pod uwagę że to jest strona dla serwisantów, a nie dla klientów żeby żalili się na obsługę? Przepraszam, ja się chciałam dowiedzieć, czy mój facet dobrze zrobi składając aplikację i czy opłaci mu się pracować tutaj, tym bardziej że ma doświadczenie. Może na gugle wystawiajcie gwiazdki, co?
Jakiś czas temu wysłałam do nich mocno stluczonego wszędzie iphone 12pro doplacilam 400 zł i dostałam telefon nowy-zaproponowali taką wymianę. Wszystko sprawnie i szybko
ja dalem tefon do serisu 21 kwietnia a dzisaj jest 7 maja i tefony dalej niema czejak 152 zl jeszcze zaplcilem odpisali mi ze czesci nie maja czekaja na dostawe od 8 dni czekaj i dalej niema
W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Przepraszamy za niedogodności.
(usunięte przez administratora)
Wysłałem do nich telefon z nielaczocym gniazdem ładowania w odpowiedzi stwierdzili ze plta główna do wymiany wyświetlacz pomimo że sprawny nie pęknięty i 1500 zł chcą więc zamknęłam zlecenie odmówiłem czekam na powrót telefonu i wysyłam do samsunga serwisu i zobaczymy bo te digital care to (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie w celu rozwiązania sytuacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Dzień dobry, prosimy o kontakt za pośrednictwem maila: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy!
A czemu nie udostępniacie tej szczegółowej ekspertyzy za którą notabene klient płaci?
Dzień dobry, prosimy o kontakt poprzez mail: rzecznik@digitalcaregroup.com . Udzielimy Panu niezbędnych informacji w temacie ekspertyzy.
Ale to skuteczniej będzie przez telefon? Bo jednak w mailu więcej informacji na spokojnie można zawrzeć. Ważne, żeby efekt przyniosło.
Jestem ogromnie rozczarowana. Ten "Autoryzowany Serwis" liczy sobie ponad 100 złotych za dostawę. Oczywiście nie ma części do mojego telefonu. Mam w Plusie do zapłacenie jeszcze 8 raz za blisko 100 złotych za urządzenie, a w zamian ZA DARMO oferują mi telefony, który jest mniej wart niż wspomniane raty. Kpina!
Dzień dobry, chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku ubezpieczeń, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU) do każdej naprawy doliczany jest tzw. Udział Własny. Jest to udział Ubezpieczonego w świadczeniu ubezpieczeniowym. Kwotę tę należy uiścić przy odebraniu naprawionego urządzenia od kuriera. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Ta firma to jakiś dramat. Płacisz ubezpieczenie na wypadek stłuczenia szyby, a w serwisie wyceniają jeszcze kilka rzeczy do zrobienia i oczywiście dodatkowej dopłaty. Jeśli się nie zdecydujesz, to nie naprawiają, bo nie. Omijajcie szerokim łukiem.
Pani Małgorzato, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Czy wysyłał ktos w ostatnim czasie do naprawy Samsung s10+, ja mialam lekko uszkodzony wyswietlacz, ekspertyza wykazała że mam dopłacić 70zl, dopłaciłam, teraz status jest że czekają na części. Czytając wasze opinie zaczynam żałować ze w ogóle go wyslalam.
Dzień dobry Pani Marto, w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Nie polecam tej firmy od 16 grudnia tel jest w naprawie do której trzeba była dopłacić za części a teraz stwierdzili ze jednak części nie dojdą i proponują mi tel z niższej półki niż moja motora edge 5g który wart był 3000!!
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Dlaczego mam dopłacać do telefonu wartego mniej niż moja motorola? I gdzie są moje pieniądze z dopłaty do naprawy? Owszem napisano do rzecznika problem w tym że nie odpisuje
Mam dokładnie ten sam problem! Brak części to nie jest uzasadnienie dla klienta! To nie są telefony produkowane 10 lat temu do których nie ma części tylko nowe modele. Moim zdaniem jeżeli ktoś oferuje że będzie naprawiał dany telefon to tego się będzie oczekiwać. Czekam na odpowiedz od rzecznika. Dobre interesy kręci firma która telefon za 3 tyś z rysą na ekranie wymienia na telefon warty 600 zł po dopłacie 17 zł :D
Dzień dobry Pani Magdaleno, serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas.
Ja to oczywiście rozumiem. Problemem nie jest czas oczekiwania. Moim problemem była odmowa naprawy że względu na to że nie możecie Państwo zdobyć części. Nie uszkodzenie telefonu. Brak części. Jeżeli ktoś oferuje usługę naprawy i podejmuje się tego pobierając opłatę to w tym momencie klienta nie interesuje tak na prawdę jak to zrobicie.
W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Pewnie, zgadzam się. Tylko że ja po kilku dniach czekania na część dostałam informację że naprawa nie jest możliwa ze względu na brak część. Odmówiono mi naprawy bo nie macie części. Nikt mi nie kazał czekać dalej. Miałam możliwość wzięcia taniego telefonu albo odebrania mojego. Problem w tym że w trakcie zostałam poinformowana o uszkodzonej obudowie. Oddałam telefon sprawny, z rysą na ekranie. A teraz głośnik i obudowa? Jeżeli chodzi o rzecznika... pisałam. Dostałam odpowiedz kompletnie nie na temat. Po wymianie kilku wiadomości ciągle dostaję te same formułki i odmowę przyjęcia reklamacji. Nie mam też wiadomości na temat odesłania mojego telefonu. W związku z tym na podstawie maili już mogę się domyślać że telefon wróci bardziej uszkodzony. Jestem w szoku że tak wielu różnych operatorów sprzedaje państwa usługi mimo tak ogromnych skarg i poszkodowań ludzi oddających droższe telefony. Rzecznik Digital Care odesłał mnie ze skargami do Plusa a Plus do Digital Care. Płacę za ubezpieczenie i naprawę telefonu. Nikt nie poinformował mnie że do mojego telefonu nie macie części. Wymiana telefonu jest opcją z której mogłabym skorzystać gdyby telefon był niemożliwy do naprawienia. Chcę otrzymać zwrot kosztów ubezpieczenia jakie do tej pory poniosłam bo okazało się że nie dysponujecie częściami do tego telefonu i nikt mnie o tym nie poinformował żebym mogła zdecydować czy nadal chcę wyrzucać pieniądze w błoto czy mogę zrezygnować. Digital Care odsyła mnie z tym do Plusa a Plus umywa ręce. Gdzie mam się z tym zgłosić?
"Jednocześnie informujemy, że naprawa urządzania nie jest możliwa ze względu na niedostępną część która jest niezbędna do wykonania naprawy " ja nawet dopłaciłam za głośnik który działał a miał zostać wymieniony.
Pani Magdaleno, chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Ale ja już pisałam. Nic to nie dało. Dostaje gotowe odpowiedzi kopiuj-wklej. Pan który rozpatrywał moje zgłoszenie nie czytał że zrozumieniem i odpowiedział mi na kompletnie inne pytania. Teraz czekam na telefon az do mnie wróci. Dalej skargi będę składać w Plusie chociaż też nie chcą brać odpowiedzialność za Państwa poczynania i do rzecznika praw konsumenta.
I do tego zostawia sobie twój stary telefon a tobie proponują śmiecia za który musisz dopłacić. To jest próba doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem a niektórzy niestety się na to łapią
Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinna otrzymać Pani od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
U mnie ten sam problem. Na serwis składałam reklamację już dwa razy. W pierwszym mailu otrzymałam informacje, że naprawa nie jest opłacalna, że koszt naprawy przewyższa wartość telefonu, w drugim że w najbliższym czasie nie będą dostępne części, w kolejnym, że producent nie ma części i miał nie będzie. Po miesiącu serwis ma mi przysłać telefon nie naprawiony. Wszystkie serwisy, które mam w okolicy dysponują oryginalnym wyświetlaczem w kwocie 449 zł, a renomowany serwis (usunięte przez administratora) ludzi na ubezpieczenie i się z niego nie wywiązuje. Nie widziałabym problemu aby zrobić to na własną rękę, jednak stracę wtedy gwarancje producenta i pieniądze które włożyłam w ubezpieczenia, a tego nikt mi nie zwróci. Telefon nowy o wartości 2500 mogłam zamienić na badziew bez dopłaty lub taki sam za dopłatą 1617 zł.
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
(usunięte przez administratora)
Zapewniamy, że działamy w oparciu o obowiązujące nas przepisy oraz regulaminy usług i ogólne warunki ubezpieczenia. Chętnie wyjaśnimy Pani wątpliwości – do tego potrzebujemy jednak nieco więcej szczegółów. Będziemy wdzięczni za przesłanie maila z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Też mam taką sytuację że szybka była pęknięta w Samsung Galaxy a52 i wszystko działało przed wysłaniem do tej firmy a w trakcie ich ekspertyzy wyszło że płyta główna i jakiś port ładowania gdzie lądował się telefon normalnie tyle że nic nie było widać bo wyświetlacz był zbity tel wart 2000 zł chcieli mi wymienić na tel wart 300zl wysylalam tel 3 raz i za pierwszym razem co innego uszkodzone a dopłatą to 800zl za drugim razem dopłatą 720zl a za trzecim razem 1200zl nie rozumiem ale będę walczyć choćby miało to zająć 3 lata .nie będę płacić takiej kwoty bo ubezpieczenie mam do 1000zl a za każdym razem inna wycena ale mam zamiar ostro się wsiąść jeśli tym razem mój telefon nie zostanie naprawiony to zrobię wszystko żeby im się dostało za takie oszukiwanie ludzi
Dzień dobry, jeśli Pani ma wątpliwości co do ekspertyzy i wykrytych przez serwis uszkodzeń – prosimy o kontakt. Chętnie wszystko wyjaśnimy. W regulaminie lub w ogólnych warunkach ubezpieczenia znajdzie Pani informację o kwocie, którą można przeznaczyć na naprawę, ale również o zakresie uszkodzeń objętych ochroną.
Bardzo polecam korzystania z usług Digital Care Opłacalna ubezpieczenie ekranu, telefon został kompletnie zniszczony na imprezie,tył jak i wyświetlacz i dotyk. Firma szybko zajęła się moim telefonem wysłali kuriera od wręczenia kurierowi uszkodzonego telefonu po 10 dniach otrzymałam telefon jak nowy !!! Bardzo warto poświęcić te 9.99 do abonamentu i mieć spokój! Serdecznie polecam !!!
Dzień dobry, w sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Pozdrawiamy!
JA TAKŻE ODRADZAM , przy pękniętym wyświetlaczu (patent; płyta główna do wymiany ) i co wtedy robi serwis oczywiście dopłata, ile ? TYLE ILE wynosi w normalnym serwisie tel. wymiana wyświetlacza. U mnie wycenili NA 1290ZŁ.
Naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bo na życzenie klienta powinniście owa ekspertyzę udostępnić bo to klient za to płaci a wy nic. Nie posiadacie części do podstawowych telefonów takie to autoryzowane serwisy. Śmiech na sali
Dzień dobry, w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Bujda. Nie zostałam poinformowana ze czekacie na części tylko że ich nie ma. Na propozycje wymiany telefonu nie przystałam bo te propozycje są śmieszne i tylko i wyłącznie wy na tym korzystacie. Skoro to takie super ekspertyzy zacznijcie je wysyłać do klientów a tak nie ma ekspertyzy i śmie wątpić że wogole jakieś są wykonywane. Na moje zadanie doręczenia owej ekspertyzy cisza z waszej strony. Może wkoncu więcej osób będzie miało dość i wkoncu się za was wezmą
autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli: Płyta główna Kwota dopłaty wynosi:1292,26 zł W związku z tym Państwa odpowiedź na moje zgłoszenie wygląda jak próba wyłudzenia pieniędzy. Oczekuję realizacji zgłoszenia zgodnie z ubezpieczeniem, za które zapłaciłem.
Dzień dobry, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.