Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Katarzyna

Dlaczego mówisz żeby ludzie rezygnowali i nie współpracowali z nimi? Jakie Ty akurat masz na to argumenty?

.. ..........
Inne

Nie polecam omijać ta firmę szerokim łukiem od miesiąca leży u nich moj tel samsung s20 ultra i co tydzień slysze ze nie ma wyświetlacza a dzis proponowali mi nowy ale gorszy tel kontakt znikomy i zwalanie winy ze producent do nia dzisiejszego nie odpisal kiedy doślę czesc żenada!!

.. ..........
Inne

Póki co nie mam wyceny pisanie do nich nic nie daje bo ciągle ta sama odpowiedź z z przyczyn niezależnych od nich do dnia dzisiejszego Producent nie napisal kiedy doślę część a rozmowy telefoniczne kończą się zbywaniem klienta

Pracodawca

@.. ..........

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Pracodawca

@.. ..........

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie.

.........
Inne
@Digital Care

Wiadomość wysłana do rzecznik@digitalcaregroup.com czekam na odpowiedź z waszej strony co do naprawy lub oferty jak rozwiązać moj problem tel leży od prawie półtora miesiąca u was nie naprawiony.

Pracodawca

@.........

Dziękujemy za informację, niebawem odpiszemy na Pana wiadomość.

Śruba965
Inne
 Pytanie

Witam oddałem telefon do naprawy dostałem maila ze jest potrzebna wymiana płyty głównej do której musze dopłacić 1400zl telefon to S20 + ja nie wiem place za ubezpieczenie 30zl miesięcznie a tu taka sytuacja nie mogę tego zrozumieć miał tak ktoś kiedyś?

Pracodawca

@Śruba965

Dzień dobry, informację na temat zakresu ochrony i limitu napraw znajdzie Pan w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia lub w Regulaminie usługi. W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Łukasz
Inne
@Śruba965

Tak ja mam taki przypadek dałem telefon na wymianę przedniej szybki i tylna odbudowa a serwis stwierdził ze do wymiany płyta główna bo nie czyta karty sim ale przed oddaniem telefonu do naprawy wszystko działało jak należy i chcą żeby dopłacić im 1600 gdzie nowy telefon 1800-2000

Pracodawca

@Łukasz

Panie Łukaszu, w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Koki
Inne

Witam, od ponad miesiąca czekam na mój telefon: Apple Outlet iPhone X 64GB odnowiony. Wielokrotnie kontaktowałam się telefonicznie w tej sprawie aby dowiedzieć się jaki jest status naprawy mojego telefonu, jedynie czego się dowiadywałam to tylko takiej informacji że jest już w serwisie. Dnia 25.03.2022 wykonałam kolejny telefon do was, tylko że tym razem odpowiedź była taka że czekacie na wiadomość od operatora sieci Play czy wy możecie wogole naprawić telefon, bo są jakieś nieporozumienia.Pani z którą rozmawiałam miała wznowić sprawe naprawy urządzenia po moim telefonie , i miałam dowiedzieć się jak najszybciej informacji na temat naprawy telefonu. Niestety do tej pory nie dostałam od was żadnej wiadomości , a przypominam że czekam już na to bardzo długo, a telefon w naprawie jest już ponad miesiąc. Dodam jeszcze że posiadam włączony pakiet PLAY360 na 24 miesiące, w którym zapewniacie profesjonalną naprawę telefonu w przypadku uszkodzenia wyświetlacza do 1200 zł rocznie. Nie zostałam poinformowana przez was ani razu mailowo co się dzieje z telefonem. Co parę dni dzwonię do was i muszę ubiegać się o jakiekolwiek informacje. Masakra

Pracodawca

@Koki

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Woj
Inne

Nie polecam omijać ta firmę szerokim łukiem od miesiąca leży u nich moj tel samsung i co tydzień slysze ze nie ma wyświetlacza proponowali mi gorszy tel kontakt znikomy i zwalanie winy ze producent do nia dzisiejszego nie odpisal kiedy doślę czesc żenada!!

Niki
Inne

Dopóki telefon nie został oddany do naprawy aparat działał, jak już odzyskałam telefon aparat nie działał okazało się że moduł jest połamany co musiało się stać gdy otwierali mi urządzenie. Doszło przez to do zwarcia i nie tylko musze wymienić moduł ale i aparat. Oczywiście do winy się nie przyznają.

Pracodawca

@Niki

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Marcin
Inne

Witajcie, oddałem swojego s20+ do naprawy z rozbitym wyświetlaczem 14 marca kurierowi. W międzyczasie czytając opinie w Internecie byłem załamany, tym bardziej iż dostałem informację o przedłużającej się naprawie telefonu ze względu na brak części. Wczoraj tj. 23 marca odebrałem telefon z paczkomatu , urządzenie jest jak nowe, jak widać można :)

Pracodawca

@Marcin

Dziękujemy Marcinie za Twoją pozytywną opinię. W przyszłości zapraszamy ponownie. :)

Zuzu
Inne

Nie polecam. Telefon wrócił z niedziałającym aparatem

Pracodawca

@Zuzu

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

robertsaxon
Inne

Porażka bardzo długi termin realizacji naprawy brak sensownego wyjaśnienia po prostu porażka

Pracodawca

@robertsaxon

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Koziolek646
Inne

Bardzo nie polecam. Wysłałam telefon Iphone 11 do naprawy, przesłali niewiarygodny rachunek jaki by wyniosł za naprawę telefonu, gdzie co miesiąc jest płacone dodatkowe ubezpieczenie, kiedy chciałam się dowiedzieć dlaczego ma to tyle kosztować to nikt nic nie wiedział, po czym po prawie 3tyg stwierdzili, że telefon nie zostanie naprawiony bo nie jest zbity. Myślę, że to czy nie jest zbity widać odrazu i poza tym zaznacza się to w „ankiecie” przed wysyłką telefonu. Także pozostaje nam tylko denerwowanie się i czekanie 3 tygodni aż powiedzą, że telefonu nie naprawią. Nie polecam

Pracodawca

@Koziolek646

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

@Koziolek646

Dzień dobry, prosimy o zapoznanie się z informacjami na temat zakresu ubezpieczenia i limitu napraw w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. W razie dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu.

Marek
Inne

Firma to absolutny gniot, w październiku wysłałem im telefon Motorola Zoom One z uszkodzonym wyświetlaczem w ramach ubezpieczenia jakie wykupiłem w Firmie Digital Care. Informacje że zgłoszenie zostało przyjęte i że telefon podlega naprawie w ramach ubezpieczenia otrzymałem 2 tyg. później. Po kolejnych 2 tyg. otrzymałem po serwisie swój telefon, gdzie okazało się ze telefon nadal jest uszkodzony wiec niezwłocznie zgłosiłem to do ubezpieczyciela i odesłałem im z powrotem telefon do naprawy. Kolejna naprawa trwał kolejne 3 tyg. zamian otrzymałem telefon i z niedowierzeniem patrzyłem na telefon który do mnie wrócił ze nadal jest on uszkodzony, dosłownie nic nie naprawili. Odesłałem telefon poraz kolejny dzwonić do nich do biura i mówiąc jakie mam zdanie na temat ich obsługi. Telefon po tej interwencji wrócił do nie przed bożym narodzeniem. działał do 06.01.2022 i następnie całkowicie się wyłączył (Black Out). Z dniem 08.01.2022 wysłałem im telefon na reklamacjo do naprawy. z dniem 13.01.2022 odpowiedzieli mi że rozpatrzyli wniosek i owszem telefon kwalifikuje się do naprawy . W dniu 27.01.2022 otrzymałem info że mój telefon jest w serwisie ale nie maj do niego części i czekaj na ich dostarczenie. W tym czasie nie dostałem żadnego telefonu zastępczego ani nic. W dniu dzisiejszym tj. 14.03.2022 zadzwoniłem do nich bo skończył się już umowny termin 30 dni na naprawę mojego telefonu i gdybym sam nie zadzwonił to nigdy nie dowiedziałbym się ze telefon nadal nie ma cześć i przy okazji konsultant zgłosi moja reklamacje że naprawa się przedłuża a na odpowiedz serwis ma kilka dni. Tak wiec jestem bez telefonu od Pazdziernika - myślę że polecenie komu kolwiek tej firmy jako ubezpieczyciela to pomyłka.

1

Pracodawca

@Marek

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Łukasz
Inne

Witam nie dawno wysłałem do nich telefon Huawei P30 PRO do naprawy w formularzu zgłoszeniowym napisałem konkretnie zaznaczam konkretnie co jest uszkodzone tj: przednia szybka pęknięta, tylna obudowa pęknięta wraz z szkiełkiem na aparaty i wejście na ładowarkę czasami nie łapało szybkie ładownie a serwis stwierdził że wymienią mi co innego bo sprawdzili i im to nie pasuje i jak nie zapłacę to nic nie zrobią nawet zbitej szybki nie wymienia oczywiście ubezpieczenie PLAY360 MAX za które płace co miesiąc 30zł i które obejmuje: -2400 zł 2800 zł roczny limit kosztów napraw. -bez limitu. liczba napraw w ciągu roku. -zakres napraw: wyświetlacz. obudowa, przyciski, aparat. bateria, gniazdo ładowania. gniazdo karty SIM, głośnik. zalanie lub zatopienie wodą No i na samym początku moim zdaniem zaczyna się cyrk ponieważ dostałem maila w którym napisali że opracowali kosztorys na kwotę 2589.31zł i teraz najlepsze haha. Dopłata w kwocie 1598.07 zł wynikła z konieczności wymiany elementów nieobjętych zakresem usługi tylko że ja nic nie wspominałem o tych częściach i dlaczego oni je w ogóle sprawdzali skoro nie prosiłem o to w formularzu a to są te części które niby maja być do wymiany: Płyta główna, flex + gniazdo ładowania ze złączem USB, czytnik karty SIM + mikrofon w przypadku zdecydowania się na dopłatę w ramach usługi zostaną wymienione takie elementy jak: wyświetlacz oraz klapka baterii gdy zapałce dopiera wezmą się za wymianę wyświetlacza i klapki chociaż wyświetlacz jest dobry samo szkło jest pęknięte . Najlepsze jest to że pomimo iż ekran był zbity i tylna obudowa telefon działał tak samo jak w dniu jego pierwszego uruchomienia no prócz tej ładowarki bo czasem nie zaskakiwała, chcą żebym zapłacił za wymianę płyty głównej pomimo iż telefon działał bez zarzutu, za flex+ gniazdo ładownia ze złączem USB, czytnik karty które obejmuje gwarancja play360 max tak stwierdził poczciwy autoryzowany serwis i to jest śmiech na sali bo te dwie części które niby są do wymiany są w tym ubezpieczeniu no chyba ze w playu mnie (usunięte przez administratora) albo ta firma chce mnie naciągnąć na nie potrzebne koszty, został mikrofon przed wysłaniem telefonu do naprawy w sumie od jego użytkowania ani razu nie miałem problemów z mikrofonem. Poniżej podaje ceny które bym mógł sam kupić i oddać do konkretnej naprawy no ale bym tak nie zrobił bo sadze że te części są dobre -Oryginalna Płyta główna Huawei P30 PRO 1051 zł -oryginalny flex + gniazdo ładowania ze złączem USB huawei p30 pro 50-70zł -oryginalny czytnik karty SIM + mikrofon. huawei p30 pro 50zł -mikrofon 40zł Ceny są wyszukane przez wyszukiwarkę google razem daje nam to około 1200-1300zł czyli wychodzi na to że sobie doliczyli 300zł więcej za nic. Narazie czekam na info z ich strony pewnie po weekendzie dostane info ciekaw jestem co maja mi do powiedzenia myślę nad wybraniem się do prawnika w celu zasięgnięcia informacji na ten temat ponieważ nie dam się naciągnąć. Czytając opinie innych ludzi i patrząc na mój przykład odradzam to firmę i gdy skończy się umowa nie będę płacił więcej za takie marne cyrkowe ubezpieczanie.

Pracodawca

@Łukasz

Dzień dobry, Panie Łukaszu w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Aurelia
Inne

Odradzam każdemu korzystanie z ubezpieczenia telefonu w tej firmie!!!!!!! Zakupiłam telefon na abonament w play z pełnym pakietem ochrony playMAX 360. Kiedy wysłałam telefon do naprawy, dostałam informację, że muszę dopłacić 1032 zł bo jest zniszczona płyta główna, a pakiet ubezpieczenia wynosi 2800 zł rocznie, a telefon jest wart 1700 zł (Samsung Galaxy A52s 5g). Kiedy powiedziałam,że rezygnuje i mają odesłać telefon w takim stanie jakim go wysłałam, zrobili rezygnajce, po czym kiedy pojawił się kurier prosił o zapłatę na kwotę 118 zł powiedziałam,że tego nie zapłacę i z jakiej racji. Wtedy zaczęły się schody, po dzwonieniu na infolinię digital care, Pan nie potrafił odpowiedzieć na pytania mu zadawane, tylko czytał formułki, kiedy powiedzialam mu ze nie mam 15 lat i kręconych włosów na głowie,że nie ma ze mnie głupiej robić to oczywiście zero odpowiedzi. Powiedziałam jasno, że place za to 70 zł miesięcznie więc wymagam i telefon wraca do nich i mają go naprawić bo w innej sytuacji sprawa trafią do praw konsumenta i będziemy się sądzić. Ludzie omijajcie tą firmę na kilometry, wyłudzają kasę na każdym kroku. A czytając wypowiedzi innych osób widzę,że nie jestem z tym sama.

Pracodawca

@Aurelia

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Aurelia
Inne

Dokładnie, tak samo telefonicznie, mówisz jak do ułoma a ona odpowiada formułkami i powtarza się w kółko. Tak samo by to wyglądało jakbym z komputerem rozmawiała. To się zapytałam grzecznie czy ta kobieta jest ułomna albo niespełna rozumu, zero odpowiedzi bo na to już formułki nie ma .

Anonim
Inne

Odeslalem telefon do naprawy ale czytające te opinie się boje ile będę musiał zapłacić a telefon ubezpieczony :/

Olcia
Inne

Ja czekam na telefon od 10 lutego, komjnikat o braku części. Czytając komentarze jestem przerażona. ????

Pracodawca

@Olcia

Proszę się nie martwić, staramy się na bieżąco wykonywać naprawy, ale niektóre sprawy jak np. dostępność części nie jest od nas zależna. Gdy tylko otrzymujemy dostawę, natychmiast zabieramy się za naprawę.

Magdalena
Inne
@Olcia

Gdybym wcześniej przeczytała opinie o tej firmie, nigdy by mi do głowy nie przyszło żeby skorzystać z ich "usług". Dostałam powiadomienie że mam dopłacić za wymianę części które działały a później że nie są w stanie naprawić mojego telefonu bo nie mają części. Teraz dostaje maile że to ja zrezygnowałam z naprawy. Takiej błazenady to nigdzie nie widziałam.

Krysia
Inne

Jestem bardzo zadowolona z naprawy mojego iphone. Szybko sprawnie a co najważniejsze kontakt e-mailowy A informacjami na bieżąco. Super.

Pracodawca

@Krysia

Dziękujemy serdecznie za opinię. :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w Digital Care pracuje się na open space?

Pracodawca

@Pytanie

Przestrzeń naszego biura jest zróżnicowana - w zależności od rodzaju zadań nasze zespoły pracują na open space, w pokojach i salach konferencyjnych. Kiedy pozwala na to pogoda, pracownicy chętnie decydują się też na spotkania i pracę na naszym tarasie. Biuro Digital Care zlokalizowane jest w centrum Warszawy, bezpośrednio przy Metrze Świętokrzyska.

AW
Inne

Katastrofa...firma już dawno powinna nie istnieć. Wysłałem swój telefon z niewielkim pęknięciem a digital care chce wymieniać płytę główną, mikrofon, głośnik i baterię. Oczywiście za dopłatą. Pytam się dlaczego....dostaje odpowiedź.... że firma wykonuje tylko kompleksowe naprawy... żenada przecież przed wysłaniem telefonu wszystko działało dlaczego naciągacie ludzi na dopłaty!!!!

Pracodawca

@AW

Dzień dobry, naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. W razie wątpliwości prosimy o kontakt. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Magdalena
Inne

Oddałam drogi telefon z rysą na ekranie do naprawy. Dostaje informacje że wymienić należy dodatkowo głośnik który działał i że obudowa jest uszkodzona. Po doplaceniu do naprawy dowiaduje się że nie mają części i go nie naprawą. Oferują modele tanie za które trzeba dopłacić. Reklamacji nie uwzględniają mimo licznych maili. Rzecznik odpisuje kompletnie nie na temat. Odsylaja do salonu plusa A plus do nich. Cyrk. Jestem stratna dużo pieniędzy. Nadal nie odzyskałam telefonu i dopłat. Dalej składam skargi

Pracodawca

@Magdalena

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Magdalena
Inne
 Pytanie

"autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i określił naprawę jako niemożliwą. Producent nie jest w stanie dostarczyć części do Twojego modelu w bliskim terminie. W związku z tym proponujemy wymianę telefonu na nowy." "Jednocześnie informujemy, że naprawa urządzania nie jest możliwa ze względu na niedostępną część która jest niezbędna do wykonania naprawy " takie informacje otrzymuję po kilku dniach oddania telefonu do naprawy i dokonaniu dodatkowych opłat za głośnik który działał a podobno nie działa, zapłaciłam za niego a go nie ma. W odpowiedziach na maile wychodzi na to że naprawicie mi telefonu bo ja nie chcę czekać. Czekam ale nie macie części. Nikt mnie o tym nie poinformował i dalej pobierał opłaty za ubezpieczenie. Czy mogę otrzymać zwrot kosztów poniesionych z tytułu ubezpieczenia z którego nie mogę skorzystać z przyczyn niezależnych ode mnie?

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii