opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanieRejestracja
Logo

Bolttech Poland

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.2/5

Na podstawie 914 ocen
Opinie(2378)
Dodaj opinię
Aktualności(6)

Opinie(2378)

Dodaj opinię
Aktualności(6)
Logo
  • Kim jesteśmy?
  • .
  • Jak się u nas pracuje?
  • .
  • Nasze usługi
  • .
  • Rzecznik Klienta
  • .
  • Kontakt

    Kim jesteśmy?

    Jak się u nas pracuje?

    Nasze usługi

    Rzecznik Klienta

    Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Radom
  • Płock
  • Piaseczno
  • Siedlce
  • Mińsk Mazowiecki
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Warszawa - Bolttech Poland Sp. z o.o.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Bolttech Poland

Opinie

Opinie o Bolttech Poland Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon

Opinie

Opinie

  • 1
  • …
  • 13
  • 14
  • 15
  • …
  • 30

Opinie

Opinie

Często zadawane pytania

Subscribe
Nie przegap nowości o Bolttech Poland Sp. z o.o.!

Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

Email
Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

ReviewUserIcon
Krzysztof K.

20.09.2021 14:15

Inne

Pani na infolinii wprowadziła mnie w błąd odnośnie naprawy. Mówiąc że dokonują napraw gwarancyjnych. Wmawiają mi że telefon został uszkodzony mechanicznie, podczas gdy zgłośzenie dotyczyło problemów z ładowanie. Teraz wymianie podlega głośnik, obudowa i wejście ładowania.... Nie wiem co robili z tym telefonem mnie on nie upadł dodatkowo zawsze jest w etui. Teraz za naprawę muszę zapłacić bo to podobno ja jestem winien i niepodlega to wymianie na gwarancji....
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

21.09.2021 09:53

Pracodawca

Panie Krzysztofie w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
Rafal

20.09.2021 22:42

Inne

Ta firma to wielka farsa .Nie nabierajcie się.Płacicie ubezpieczenie ,A oni i tak zadają dopłaty do naprawy telefonu wciskając wam kity ze bateria jest do wymiany itp.Nie nabierajcie sie
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

21.09.2021 09:53

Pracodawca

Panie Rafale naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.
ReviewUserIcon
Wojtas

13.09.2021 11:35

Inne

Jest jak w czeskim filmie nikt nic nie wie ,kazdy odbija piłeczkę. Zgłosiłem szkodę 3.9.2021 i zadnej reakcji. Dzwoniąc na info ciągle mowią że proszę czekac za chwile poinformujemy i tak w kółko. Sprawę zgłoszę do Urzędu konsumenta .
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

20.09.2021 12:15

Pracodawca

Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie w celu rozwiązania sytuacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: [email protected]
ReviewUserIcon
Wojtas

10.09.2021 10:21

Inne

To jest masakra czekam juz 6 dzien i żadnej reakcji caly czas trwa weryfikacja zgłoszenia .Na info mówią ze mają problem.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

20.09.2021 12:13

Pracodawca

Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie w celu rozwiązania sytuacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
Heniek

16.09.2021 11:48

Inne

Przy odbiorze naprawionego telefonu opłacić udział własny, a co to jest udział własny skoro telefon był ubezpieczony od wszelkich zniszczeń??? Już przecież wpłaciłem za inne uszkodzenia choć nie wiem tak naprawdę po co?!!! Skoro jest ubezpieczony na wszelkie dolegliwości to za co ja płaciłem i do tego jeszcze koszt własny??? O co tu chodzi???
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

20.09.2021 12:12

Pracodawca

Dzień dobry w przypadku ubezpieczeń, zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU) do każdej naprawy doliczany jest tzw. Udział Własny. Jest to udział Ubezpieczonego w świadczeniu ubezpieczeniowym. Kwotę tę należy uiścić przy odebraniu naprawionego urządzenia od kuriera.
ReviewUserIcon
Przemek

17.09.2021 11:40

Inne

Porażka. Najgorsza ubezpieczalnia!!! Mój telefon naprawiony 04.08.2021 do tej pory nie dotarł do mnie. Urządzenie zastepcze zostalo odebrane 16.08.2021. Na email nie odpisują kiedy dzwonie nie wiedzą gdzie znajduje się mój telefon. Jestem bez telefonu już prawie 2 miesiące. Do naprawy trzeba było dopłacić. Będę składać pozew oraz domagać się zwrotu wartości telefonu, naprawy oraz rat które musiałem zapłacić za telefon którego nie mam ponieważ Państwo go "zgubili". Nie dajcie się nabrać nie wykupujcie ubezpieczenia w tej firmie. Ja z mojego rezygnuje!!!
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

20.09.2021 12:11

Pracodawca

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected] Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
ReviewUserIcon
PAWEŁ

09.09.2021 10:33

Inne

Witam Telefon samsung S10+ został oddany do naprawy rozbity wyświetlacz oraz tył obudowy serwis zażydzał dopłaty do naprawy telefon został naprawiony wyglądało że wszystko OK po 2 miesiącach podczas burzy telefon został zalany telefon został wysłany na reklamacje z powodu złe wykonanej naprawy telefony okazało się ze woda dostała się przez port USB serwis odrzucił moja reklamacje z powodu złe zabezpieczenia telefonu pytając się jak miałem zabezpieczy tłumacząc się ze zaślepka samsung S10+ Ma IP 68 i nie przewiduje żadnej zaślepki telefon możne być zanurzony w wodzie do 1.5 metra na 30 min i mu nic się ma nie stać serwis nie potrafi zapewnić wodoszczelności oraz pyłoszczelni nie zna się na sztuce naprawy wysyłają dokumenty z testów twierdząc ze telefon jest naprawiony zgodnie z producentem co jest nie prawdą nie widzą postaw do reklamacji NIE POLECAM TEGO SERWISU
ReviewUserIcon
PAWEŁ

09.09.2021 10:30

Inne

Witam Telefon samsung S10+ został oddany do naprawy rozbity wyświetlacz oraz tył obudowy serwis zażydzał dopłaty do naprawy telefon został naprawiony wyglądało że wszystko OK po 2 miesiącach podczas burzy telefon został zalany telefon został wysłany na reklamacje z powodu złe wykonanej naprawy telefony okazało się ze woda dostała się przez port USB serwis odrzucił moja reklamacje z powodu złe zabezpieczenia telefonu pytając się jak miałem zabezpieczy tłumacząc się ze zaślepka samsung S10+ Ma IP 68 i nie przewiduje żadnej zaślepki telefon możne być zanurzony w wodzie do 1.5 metra na 30 min i mu nic się ma nie stać serwis nie potrafi zapewnić wodoszczelności oraz pyłoszczelni nie zna się na sztuce naprawy wysyłają dokumenty z testów twierdząc ze telefon jest naprawiony zgodnie z producentem co jest nie prawdą nie widzą postaw do reklamacji NIE POLECAM TEGO SERWISU
ReviewUserIcon
PAWEŁ

09.09.2021 09:49

Inne

Witam Telefon samsung s10+ został dany do naprawy Rozbity wyświetlacz oraz tylna obudowa serwis naprawił telefon po dwóch miesiącach podczas burzy telefon został zalany przez port USB serwis nie uznał reklamacji pomijając ze telefon S10+ ma IP 68 zanurzenie w wodzie do 1.5 m na 30 min serwis stwierdził ze złe telefon został zabezpieczony NP miałem zastosować zaślepkę na port USB serwis nie potrafi zapewnić ochronę wodoszczelności oraz pyłoszczelni wysyłają dokumenty ze testy zostały zrobione zgodnie zaleceniem producenta totalna bzdura nie polecam tego serwisu
ReviewUserIcon
Patka

06.09.2021 12:24

Inne

Telefon oddany tydzień temu we wtorek, w piątek wiadomość o braku części więc to chyba normalne ewentualnie można zamiast naprawy dostać kasę jednak ile to już się nie dowiesz bo wogole nie odpowiadają na email a dodzwonić się graniczy z cudem, zobaczymy kiedy oddadzą telefon chociaż po opiniach słyszę że nie prędko...a i oczywiście wkład własny 99 zł gdzie co miesiąc jest płacone po 16 ...
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

09.09.2021 08:20

Pracodawca

Dzień dobry, w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Pozdrawiamy!
ReviewUserIcon
Sebastian

08.09.2021 01:21

Inne

Oddałem telefon 1.09 do tej pory widzę że,jest w trakcie weryfikacji w umowie jest i taki otrzymałem komunikat ,że naprawa potrwa od 7-10 dni .Powiem tak jeśli dziś się nikt ze mną nie skontaktuje zrywam umowę nie tylko z wami ale i z Orange Państwu zostanie postawiony zarzut z art.278kk a firmie Orange art.18kk
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

09.09.2021 08:19

Pracodawca

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected]
ReviewUserIcon
prodi

08.09.2021 16:05

Inne

nie polecam, najlepiej jak najdalej od tej firmy. Niestety dałem się namówić na ubezpieczenia laptopa - kompletna strata pieniędzy. 0 przesył informacji między DCare a serwisem, który z nimi wspolpracuje. Czas w którym sprzet powinien byc odebrany i zrobiony, nie jest zachowany. Obsluga podczas przyjmowania zgloszenia, nie zna sie na problemach jakie moga trapic urządzenia elektroniczne. Nauczeni z skryptow jak przyjać sprzet.(usunięte przez administratora) Ogolnie dzialaja tak zeby nic nie zrobic i wmawiają że to (cos) nie podlega akurat pod ubezpieczenie. Pozniej okazuje sie ze jednak podlega aleee itd....(usunięte przez administratora)
ReviewUserIcon
Kinga

03.09.2021 13:52

Inne

Oddałam telefon do naprawy , lecz nie uznali mi i musiałam dopłacić 150 zł bez sensu płacić miesięcznie ok 16 zł , gdy odmówiłam naprawy , nikt przez Ok 2 tyg nie odpisywał dosłownie nic , nagle dostaje wiadomość ze telefon przywiezie mi kurier . Dziś odebrałam telefon od kuriera , telefon jest w gorszym stanie niż oddałam , niestety tego tak nie zostawię nie po to płacimy miesięcznie żeby odsyłali nam telefony rozwalone bardziej niż przed oddanej . Po co taka firma istnieć ma , gdyż to sensu nie ma nie umieją niech nie ruszają DRAMAT!!! Nie polecam zawiodłam Sie strasznie !! Chcą tylko żebyśmy dopłacali , a dramatycznie oni nimi sie obsługują !!!!!!!!!
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

06.09.2021 08:33

Pracodawca

Dopłata do naprawy jest konieczna w trzech przypadkach: uszkodzone części są poza zakresem ochrony; koszt naprawy przekracza limit kwotowy; uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza limit kwotowy. Jeśli po naprawie zauważyła Pani problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
janru

04.09.2021 10:58

Inne

30.08 zgłosiłem uszkodzenie, powiedzieli że kurier będzie we wtorek, w czwartek dzwoniłem ponownie, usłyszałem że mam czekać na kuriera, to są jakieś kpiny.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

06.09.2021 08:31

Pracodawca

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected]
ReviewUserIcon
Anna_7

18.08.2021 15:08

Inne

To, że ten serwis to porażka to mało powiedziane. Telefon dotarł do serwisu 20 lipca, generalnie naprawa miała trwać tydzień. Potem przychodzi mail, że się przedłuży, bo brak części. No i niestety tak jest do dzisiaj. Moje maile nic nie dały, dalej czekają na części. Skąd one idą? Z innej planety? Na dodatek wzięłam sobie telefon zastępczy i dopiero w smsie o tym, że zostanie dostarczony zostałam powiadomiona, że mam zapłacić 50 zł czynszu. Myślę sobie ok, drogie rzeczy. A tu przychodzi takie (usunięte przez administratora) że ręce opadają. Nie dość, że się zacina, to jeszcze jak nacisnę na ekran chcąc coś uruchomić to włącza się inna rzecz. Po 2 godzinach szukania w regulaminach, faktycznie jest wzmianka o czynszu. Szkoda, że nie wyskakuje, gdy zaznaczam opcje tel zastępczy. Także nie polecam, nigdy więcej żadnego ubezpieczenia. Lepiej wydać kasę na naprawę a nie zastanawiac się, czy telefon w ogóle wróci.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

31.08.2021 15:36

Pracodawca

Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected] Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinna otrzymać Pani od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
ReviewUserIcon
Anna_7

03.09.2021 12:36

Inne

Haa najlepsze jeszcze przed nami. Gdy nie zgodzilam się na żaden proponowany model, odpisano mi, że mogę wskazać jakikolwiek do 882. Więc sprawdziłam Xiaomi Redmi Note 10 s 6/64 GB, który wcześniej zaproponowano mi z dopłatą prawie 250 zł a tu mi wyskakuje w kilku sklepach za 949 zł. Więc 949 - 882 to moim zdaniem jest 67 zł. Porażka jeszcze raz z tą firmą.
ReviewUserIcon
Bongo13

20.08.2021 12:39

Inne

Ja tez oddałem 17.08.2021 telefonu do naprawy i wszystkie te komentarze jak narazie sie potwierdzaja. Dzis otrzymalem wiadomosc o przedluzeniu naprawy, Bo czekaja na czesci. Zauwazylem, ze to chyba standard. Poczekam jeszcze chwile, ale mysle, ze jak cos to mozemy sie zgadac, poszukac wiecej takich osob, wziasc prawnika, poprosic rzecznika prawnika konsumenta o pomoc I zamknac ta firme '' krzak'' a przy okazji wypowiedziec wszystkie umowy grupowo zwiazane z tym ubezpieczeniem oraz sprawic, zeby poniesli konsekwencje finansowe. Mysle, ze jest to mozliwe, bo widze w jak krotkim czasie, jak wiele osob ma ten sam problem.
ReviewUserIcon
Jacek

23.08.2021 23:09

Inne

Powiem ci ze z szabelka wojujesz na koniku na biegunach. Problem z częściami jest i będzie, efekt Covid. Nawet na samochodu czeka się po 8-10 miesiecy, brakuje podzespołów do praktycznie wszystkiego. Skrzykuj, bierz prawnika i walcz… walcz ????????
ReviewUserIcon
Agnieszka K.

03.09.2021 10:24

Inne

U mnie telefon w naprawie od 07. 07.21...brak części.. Informacja z infolinii części będą 1.08.. I cisza.. Dwa maile.. Dwa czekania na infolinii po 0,5 godz. I że części będą 15.09... Ok... Dodam że to flagowiec t. Mobile s 20... No cóż kolega części ma tylko utracę gwarancję.. Więc czekam do 15..masakra..
ReviewUserIcon
Paulina

02.09.2021 18:25

Inne

Pierwszym razem oddałam naprawili co prawda musiał zapłacić za ramkę tel bo była pęknięta . Ok . Drugi raz oddałam bo mnie potrącił niemota autobusu pękł wyświetlacz . Email że mam zapłacić za ramkę znowu mimo że nawet pęknięcia nie miała jest 4ms nawet rysy nie posiadała więc liczą sobie za coś co jest sprawne . Oczywiście że gniazdo ładowania też zepsute mimo że działało poprawnie . Odwołałam się i czekam na dalsze kroki nie będę płacić za coś co jest wymienione i sprawne .
ReviewUserIcon
Agata

01.09.2021 23:20

Inne

Telefon został odebrany dwa tygodnie temu, oczywiście trzeba było dopłacić 60 zł do naprawy,teraz podobno czekają na części, nikt nie odpowiada na maile. Porażka ! Place co miesiąc 16 zł za ubezpieczenie,już nigdy nie skorzystam z tych usług i wszystkim będę odradzać. Niestety...mega negatyw
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

02.09.2021 13:28

Pracodawca

Dzień dobry w sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected]
ReviewUserIcon
Raynevann

31.08.2021 20:39

Inne

Chciałbym podzielić się z Wami moją opinią. Korzystałem z ochrony wyświetlacza jak było w opcji za 5 zł do abonamentu i gdy uszkodziłem wyświetlacz w moim samsung s9+, odesłali mi praktycznie nowy i to w bardzo krótkim czasie. Teraz, gdy spadł na chodnik mój Samsung s20+, wysłałem go do serwisu bez chwili zastanowienia. Dostałem wiadomość, że 18.08 rozpoczęła się naprawa i zaraz później, że trzeba dopłacić aby kontynuować naprawę gdyż przewyższa ona 1000zł. Zapłaciłem i naprawę wznowiono ale zaraz później dostałem wiadomość, że naprawa wstrzymana z uwagi na oczekiwanie na części. I wtedy zacząłem czytać te opinie... oblał mnie zimny pot, że właśnie chyba straciłem telefon... ale czekałem cierpliwie. 30.08 dostałem wiadomość, że urządzenie jest juz naprawione i jest w drodze do mnie. Mam już perfekcyjnie naprawiony telefon w domu wraz z listą wymienionych części. Cierpliwości, jest Covid (!) I faktycznie czasami czeka się dłużej na części. Mnie ta firma nie zawiodła. Dziękuję!!
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

01.09.2021 08:49

Pracodawca

Dziękujemy serdecznie za tak obszerną i pozytywną opinię. :)
ReviewUserIcon
Bongo

31.08.2021 16:52

Inne

A ja wbrew opiniom i moim obawom dostałem z powrotem swój telefon. Jestem Mega zadowolony. Czekałem na części , w sumie wszystko trwało 8 dni. Obudowa i wyświetlacz był do wymiany. Wymieniono wyświetlacz, obudowę, ramkę w okół, baterię, całą oprawkę aparatu foto i naklejono folię zabezpieczającą na wyświetlacz. Mega Mega. DZIEKI SERWIS I POZDRAWIAM. Do pozostałych... cierpliwości będzie dobrze
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

01.09.2021 08:48

Pracodawca

Dziękujemy serdecznie!
JobInterviewIcon

Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Bolttech Poland?

Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna
​
Nick
* Stanowisko
* Przebieg rekrutacji

0/5000

* Treść pytania

0/5000

​
* Rezultat
​
* Poziom trudności
writing hand
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
warning
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
users group
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

Kontakt - Bolttech Poland Sp. z o.o.

Marszałkowska 126/134 00-008 Warszawa

NIP:5342487752

REGON:146274052

KRS:0000431665

https://bolttech.io/poland
Branża główna: Wsparcie ubezpieczeń
ReviewUserIcon
Sandra

31.08.2021 16:15

Inne

Witam wszystkich zainteresowanych niestety nie mogę o tej firmie powiedzieć żadnego. Dobrego słowa oddalam telefon raz do naprawy z uszkodzonym wyświetlaczem w między czasie miałam wypadek samochodowy i wylądowalam w szpitalu, odczytuje wiadomość iż mam. Dopłacić do naprawy urządzenia 207zl z jakimiś groszami dzwonię na infolinię informuje iż jestem w szpitalu nie mam możliwości zabardzo jak zrobić przelew ale poproszę przelew został zrobiony i dostaje informacje ze twoje urządzenie zostało naprawione i odesłanie do ciebie jestem cała heepy po czym telefon odbieram w takim stanie uszkodzenia jakim dałam a dzwoniąc na infolinię wszystko potwierdzają i mówią że pieniążki się za późno zaksięgowaly i oni nie mają odpowiedzi skąd taka informacja że urządzenie zostało naprawione ale to ustala do dnia dzisiejszego cisza..... Więc znowu telefon wysłałam z tymi samymi szkoda i i muszę dopłacić 610zl skąd oni to biorą banda złodziei a sprawa nadaje się do zgłoszenia na policję o próbę wyłudzenia pieniędzy....
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

01.09.2021 08:48

Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
Niuniek

31.08.2021 10:16

Inne

Pierwszy raz miałem do czynienia i mam nadzieję że ostatni. Policzyli za przesyłkę kurierską oraz za diagnozę urządzenia a nigdzie o tym nawet nie było wspomniane że takie coś będna urządzeniu było założone szkło ochronne (właściwie hydrożel) dodam że wyświetlacz nie był uszkodzony więc po co kuźwa zdejmowali. zrezygnowałem z naprawy Na szczęście urządzenie szybko odesłali. Kolejny minus wcale urządzenia nie zabezpieczyli do wysyłki
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

31.08.2021 15:34

Pracodawca

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
Bolo

30.08.2021 15:44

Inne

Serwis to jedna wielka porażka oddałem telefon dnia 12.07.2021 I dziś mamy 30.08.2021 I go nie dostałem całym czas słyszę że brak części Dostałem propozycję nowego urządzeńia o wartości 800zl gdzie mój telefon jest warty około 6000 zł
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

31.08.2021 15:32

Pracodawca

Serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas.
ReviewUserIcon
PeePeePooPooMan

21.08.2021 23:27

Inne

Bardzo ciekawa firma, ktora zawsze zaskakuje, zalalem dolna czesc a70 przez co nie dzialal jedynie port ladowania, calosc byla sprawna, ale nie ladowal sie. A70 ma to do siebie ze uklad ladujacy jest na osobnej plycie, ktora od plyty glownej jest oddzielona cala bateria. Zostal on naturalnie odeslany, dostalem nawet telefon zasteczy, niezdatmy do uzytkowania huawei, ale czasem nawet dzwonil. Po miesiacu ciszy radiowej ze strony bok, oraz moich ciaglych telefonach, dostalem info od kuriera ze bedzie z paczka, telefon wrocil w stanie bardzo dobrym, ladnie ladowal i wszystko, w pudelku byla tez informacja o tym co zostalo naprawione... w serwisie na litwie. Port ladowania, no tak oczywiste, plyta glowna, no tutaj nie jestem tak pewny ale specialisci pewnie wiedza lepiej niz ja... ekran, ???. Nie mam pojecia jakie serwisy sa we wspolpracy z digital care, ale mam nadzieje ze to byla moja ostatnia okazja na przekonanie sie, naturalnie cala naprawa przez ekran wyniosla tyle ze przy nastepnej naprawie, zgaduje ze tez z wymiana idealnego wyswietlacza, koszt przekroczy budzet ubezpieczeniowy i bedzie potrzeba doplaty. Polecam firme dla emocji i smiechow
ReviewUserIcon
Opiekun

19.08.2021 18:22

Inne

Dzień dobry, zakupiłem nowy telefon firmy Samsung w sieci Plus po trzech dniach użytkowania uszkodziłem nieznacznie szybkę tj pękła w rogu co niewpływało na działanie telefonu ale skoro jestem szczęśliwy posiadaczem ubezpieczenia od uszkodzenia telefonu to pomyślałam czemu by nie skorzystać i to był błąd. 1.sprawa ciągnie się od czerwca 2. naprawa niemożliwa 3. Zaproponowany telefon niedoprzyjęcia Więc poprosiłem o zwrot telefonu w stanie niepogorszonym . Dostałem informacje że telefon będzie odesłany . Czekam kolejne już dwa tygodnie. P.s.abonament wraz z ubezpieczeniem cały czas płacę co do dnia bo wiecie jak jest gdy ktoś ma obsuwe z terminem. Czy ktoś może z tym coś zrobić.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

20.08.2021 11:17

Pracodawca

Przepraszamy za długi czas oczekiwania. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
nemo

19.08.2021 09:27

Inne

Jestem bardzo bardzo niezadowolony z jakości usług tej firmy.1 nie uznali naprawy w zakresie ubezpieczenia chociaż telefon bel zalany - wg informacji na wyświetlaczu.2 dostałem do wyboru albo zapłacę 300 za naprawę i koszty albo za same koszty 118 i dostane zepsuty telefon./ nie spotkałem serwisu kt. jeżeli dokonuje naprawy to liczy też za diagnozę. 3 niekompetentna obsługa infolinii - nie starał sie pomóc doradzić przekazać do kierownika - tylko nie bo nie/ jak za prl/4 prostą naprawę wydłużyli do 11 dni- prosta wg serwisu.5 nie reagowali na monity - dlaczego tak długo trwa naprawa-dopiero interwencja w orange spowodowała że telefon dotarł do mnie zanim zdążyli napisać sms że już jest naprawiony7 podsumowując (usunięte przez administratora)
ReviewUserIcon
Strzelin

15.08.2021 07:20

Inne

Oddałem telefon z tylko pękniętą szybką ,a telefon chodził do przyjazdu kuriera bez zarzutu. Wmówili mi,że jest walnięta płyta główna w telefonie.dali mi nowy,słabszy i gorszy telefon. Normalnie masakra
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

18.08.2021 12:45

Pracodawca

Jeśli ma Pan wątpliwości co do ekspertyzy serwisu (np. dlaczego technicy wycenili wymianę płyty głównej) - zachęcamy do kontaktu na [email protected] Chętnie odpowiemy też na pytania dotyczące nowych urządzeń, które zaproponowaliśmy zamiast naprawy.
ReviewUserIcon
jola

15.08.2021 14:31

Inne

Witam ja napisałam do rzecznika 5sierpnia jak zwykle cisza , żadnej odpowiedzi.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

18.08.2021 12:45

Pracodawca

Pani Jolu przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi.
ReviewUserIcon
Karina

15.08.2021 23:46

Inne

Ja chciałabym podziękować pracownikom Digital Care tego, że nie przyjęli zgłoszenia i odrzucili reklamację. Miałam co prawda interweniować w instytucjach praw klienta (być może jeszcze to zrobię, żeby nie czuli się tak bezkarni ) ale trafiłam na to forum i zrozumiałam, że oddanie telefonu do naprawy tej firmie to bardzo zły pomysł. Telefon naprawiłam we własnym zakresie a czytając wpisy myślę, że wyszło szybciej i taniej niż ta firma zażądała by dopłaty. Rzecznik pewnie na wakacjach bo nawet nie odpisał. Podsumowując: Zdecydowanie odradzam. Firma nierzetelna, nastawiona na wyciąganie pieniędzy od klientów. Szkoda, że klienci Play narażeni są na ich "ubezpieczenie". ODRADZAM
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

18.08.2021 12:44

Pracodawca

Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie dotyczące odpowiedzi na Pani zgłoszenie. Gdyby miała Pani wątpliwości dotyczące wyjaśnienia, prosimy o kontakt za pośrednictwem maila: [email protected]
ReviewUserIcon
Patrycja

14.08.2021 18:33

Inne

Oddałam telefon tylko z uszkodzona szybka lekko pęknięta, telefon wrócił uszkodzony jesscze bardziej niby naprawiony. Nawet nie chciał się włączyć. Oddałam ponownie teraz nie chcą go naprawić i żądają zapłaty. Po co płaci się co miesiąc za ubezpieczenie?
ReviewUserIcon
Krystian

13.08.2021 19:41

Inne

6 sierpnia wysłałem do naprawy mojego rozbitego Galaxy s10, dzisiaj tj. 13 sierpnia otrzymałem naprawionego i lśniącego jak pupcia niemowlaka praktycznie nowy telefon, nawet baterie mi wymienili chociaż nie było takiej potrzeby, bardzo miła i informująca na bierząco fachowa obsługa. Z całego serca polecam. Pozdrawiam: bardzo zadowolony klient
ReviewUserIcon
Piotr.G

12.08.2021 06:12

Inne

Oddałem do naprawy telefon.wymiana ekranu bo pęknięty, 29 lipca,minęło 2 tygodnie i mówia że nie mają części i muszą czekać,zero informacji o przebiegu naprawy,a co jest najbardziej żenujące to to,że jak nie naprawia telefonu do 29 sierpnia to dostanę tel do 1000 zł,gdzie mój telefon oddany jest wart wiele więcej.. poprostu żenada..odradzam byście nie zawali telefonów do naprawy przez tą instytucję..kłamią i (usunięte przez administratora)
ReviewUserIcon
Dawid Kozikowski CLM210629-861

12.08.2021 16:02

Inne

I tak miałeś szczęście. Moje urzędzie trafiło do serwisu 2 lipca, a już 16 lipca otrzymałem informację " naprawa przedłuży się. Jest to spowodowane opóźniającą się dostawą części zamiennych, które serwis zamówił już u producenta"- kurczę myślałem, że już się przedłużyła, ale czekam dalej. 29 napisałem, co z telefonem, informacja zwrotna: "W związku z długim oczekiwaniem na części do naprawy Pana urządzenia przesłałam informację o przygotowanie propozycji Nowego Urządzenia. Informację w tej sprawie otrzyma Pan w oddzielnej korespondencji. Przepraszam za niedogodności." Wysyłam kolejną wiadomość, kiedy otrzymam propozycje telefon na firmę, naprawdę potrzebny, i odpowiedz: "Dziękuję za wiadomość. Serwis poinformował nas, że części zostaną dostarczone prawdopodobnie w tym tygodniu. Czyli znów czekam. 11 sierpnia informacja telefon naprawiony już do Ciebie jedzie, w końcu jest, otwieram opakowanie wyświetlacz naprawiony za to w promocji tylna obudowa uszkodzona, reklamacja wysłana, ale kolejny epizod z tymi aktorami mi nie potrzebny. Usługa Play360 info. dla tych, którzy się zastanawiają czy warto.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

13.08.2021 11:26

Pracodawca

Bardzo przepraszamy za niedogodności jakie Pana spotkały. Obiecujemy jak najszybciej zająć się Pan reklamacją. Pozdrawiamy!
ReviewUserIcon
SD

12.08.2021 22:36

Inne

Hmm.. W 2019 roku jak wysłałam telefon SamsungGalaxy S8, miałam jakieś stare ubezpieczenie z Orange na kwotę 600 zł to musiałam dopłacić 270 zł. (co w moim przypadku było zrozumiałe bo w tamtym czasie koszt ten wynosił ok 1000 zł ). Dodatkowo zostały wymieniony oprócz zareklamowanego wyświetlacza i szybki, obudowa tylna i bateria. Gwarancja na 2 lata. Telefon został naprawiony w niecałe 2 tygodnie. W poniedziałek wysłałam ponownie ten sam telefon , mam nadzieję , że będę i tym razem zadowolona. Czytając te komentarze w większości negatywne trochę się boję. :o
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

13.08.2021 11:25

Pracodawca

Zapewniamy, że naprawa będzie szybka i bezpieczna. Pozdrawiamy!
ReviewUserIcon
Paulina

11.08.2021 11:10

Inne

Naprawdę najgorszy serwis z jakim miałam do czynienia. Telefon o wartości 5tys. Z pełnym ubezpieczeniem na 2400zl wysłałam do naprawy, za telefon zastępczy zapłaciłam 55zl. Po telefon zastępczy po 3 dniach wysłali kuriera który go zabral! A mi wysłali maila z powiadomieniem o dopłacie 170zl ponieważ kwota naprawy przekracza 1000zl. Zażenowana zadzwoniłam i powiedziałam że mam telefon ubezpieczony na 2400 a oni żądają dopłaty. Przeprośili, powiedzieli że przeprowadzą ponowna weryfikację. Oczywiście kiedy to zrobili ? Jak po jakiś 2 tygodniach zadzownilam i się upomniałam. Następnie okazało się że nie ma części i muszą na nie czekać. No i tak czekam. Niedługo minie 2 miesiące. Jak dzwinie na infolinię to mnie zbywają mówią ze wysłali prośbę o weryfikację ale nie dostali odpowiedzi. Także czekam dalej. Zdjecydowanie nie polecam ! (usunięte przez administratora)!
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

12.08.2021 10:54

Pracodawca

Pani Paulino przepraszamy za czas oczekiwania. Serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas. W przypadku wątpliwości w tym temacie – prosimy o kontakt na adres: [email protected]
ReviewUserIcon
Magda

10.08.2021 23:33

Inne

Nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opinii. Oddałam w tamtym tygodniu telefon do naprawy zgodnie z wykupionym ubezpieczeniem w play, najwyższy wariant. Telefon miał zbity wyświetlacz jaki obudowę, kompletnie nie dało się go używać, gdyż połowa wyświetlacza to był czarny pasek. Dzisiaj dostałam z powrotem telefon naprawiony, wszystko zostało wymienione i dostałam również na czas naprawy telefon zastępczy. Nic nie musiałam dopłacać. Dlatego nauczyłam się nie wierzyć po części w te wszystkie negatywne opinie dlatego że każdy jest w innej sytuacji. Polecam Digital care, naprawdę bardzo fajna, rzetelna i szybka obsługa.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

11.08.2021 10:58

Pracodawca

Dziękujemy za pozytywną ocenę. :)
ReviewUserIcon
Klient T-Mobile

11.08.2021 10:07

Inne

Nie polecam, firma wyłudzającą pieniądze! Po pół roku od naprawy telefonu i odesłania im urządzenia zastępczego które przyszło do mnie z uszkodzonym wyświetlaczem i zacinającym się tak, że otworzenie w przeglądarce rozkładu jazdy autobusów było możliwe dopiero po tym jak telefon samoistnie się zresetował 3 razy. Zgłosiłem to do nich, na infolinii Pani powiedziała ze niestety niektóre modele zastępcze tak maja. Firma po pół roku prosi o 190zł za naprawę urządzenia zastępczego bez przesłania żadnych danych co zostało zniszczone i bez poprzednich pism grozi odrazu komornikiem! Przestrzegam przed tymi oszustami i wyłudzaczami!
ReviewUserIcon
Karolina

10.08.2021 12:33

Inne

Telefon w naprawie od 21 lipca i nadal nie mam informacji co się z nim dzieje na infolinii oczywiście mnie zbywają... Strasznie
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

10.08.2021 19:51

Pracodawca

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: [email protected] Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
ReviewUserIcon
Bartłomiej

06.08.2021 18:40

Inne

Nie polecam tej firmy. Wysłałem ubezpieczony telefon to kazali mi dopłacić 300 zł.
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

09.08.2021 08:42

Pracodawca

Dopłata do naprawy jest konieczna w trzech przypadkach: uszkodzone części są poza zakresem ochrony; koszt naprawy przekracza limit kwotowy; uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza limit kwotowy. Gdyby miał Pan jakieś wątpliwości będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: [email protected] wraz z opisem sytuacji. Pozdrawiamy!
ReviewUserIcon
Piotr

08.08.2021 20:36

Inne

Jakiś czas temu oddałem telefon d na naprawy wyświetlacza telefon został naprawiony W dość długim czasie około miesiąca LED zaczął się problem z zasięgiem Huawei P Smart z myślałem że to wina sieci ale okazuje się że coś jest nie tak z telefonem brak kontaktu z Care
Company logo
Bolttech Poland Sp. z o.o.

09.08.2021 08:41

Pracodawca

W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: [email protected].
ReviewUserIcon
Krzysztof

04.08.2021 12:45

Inne

Niestety, dołączam do osób, których opinia na temat tej firmy jest skrajnie negatywna. Historia jest taka- wysyłam do DG telefon na wymianę ubezpieczonej szybki. Telefon wraca z nową szybką, ale... działa fatalnie. Traci zasięg itp. Wysyłam ponownie.. Otrzymuję odpowiedź, że to jest inny telefon, bo nie zgadza się numer IMEI. I DG nie ma z tym nic Zdumiony udaję się do autoryzowanego serwisu Huawei, z którego otrzymuję informację o uszkodzonej płycie głównej i antenie oraz nieautoryzowanej ingerencji w aparat. I jeszcze drobiazg- dostaję tam informację, że płyta była wymieniona w czasie, gdy telefon na wymianę szybki znajdował się w ...serwisie DG!!! A tej wymiany się przecież wyparli. I co dalej? Ano kolejne reklamacje zostały odrzucone, z powodu tego, że...a to minął termin 90 dni, a to nie oni ingerowali w płytę, a to że telefon działał bez zarzutu po wymianie szybki (nie mogę się dowiedzieć jak to było sprawdzane???), wreszcie, że to inny serwis musiał zaingerować. Więc pozostaje mi jedynie sąd... Niezła bezczelność, prawda? Więcej kosztowałyby mnie bilety do Warszawy (na rozprawy) niż wart jest telefon. Nigdy więcej nie dam zarobić ani tej firmie, ani jej partnerom.

Zostaw merytoryczną opinię o Bolttech Poland Sp. z o.o.

Opinia
​
Stanowisko
* Treść odpowiedzi

0/5000

Ocena pracodawcy
​
* Moja opinia jest
​
* Mój status
Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
writing hand
Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
warning
Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
users group
Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.