Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Zdenerwowany
Inne

Koło 15 grudnia 2021 oddałem telefon do naprawy do dziś nie został naprawiony kpina kpina podaje tą firmę do zecznika praw konsumentów bo już brak mi nerwów i na dodatek dopłaciłem 100 zł. do naprawy i dalej nic.

Xxxa
Inne

Oddałam do naprawy telefon wart więcej niż tysiąc złotych co okazało się koszty naprawy przekroczyły jego wartość więc zaproponowano mi wymianę na gorszy i tani telefon. W opcji wybrałam telefon zastępczy który też był starym modelem w dodatku używanym . Pech chciał że delikatnie się uszkodził. Po prawie roku czasu dostaje pismo z nakazem zapłaty za uszkodzony sprzęt zastepczy. Dość że wzbogacili się na telefonie który oddałam do naprawy to jeszcze muszę zapłacić za telefon zastępczy.

Pracodawca

@Xxxa

Dzień dobry, jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Marcin
Inne

Witam . Nie polecam tej firmy !!!! Oddałem telefon wart 3 tyś do naprawy okazało się że po trzech tygodniach nie ma części do naprawy ( wymiany ekranu) i zaproponowano mi urządzenie w zamian za 800 zł . Nie dość że place co miesiąc ubezpieczenie to nie naprawili mi telefonu a w dodatku zaproponowano mi bardzo niekorzystną ofertę. Oczywiście musiałem dopłacić za naprawę . Ta firma to (usunięte przez administratora) !!!

Pracodawca

@Marcin

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Wojtek
Inne

Telefon naprawiony zgodnie, czytając tu opinię na temat DC byłem trochę sceptycznie nastawiony do wysyłania telefonu,ale wszystko jest ok ,ja wiem że zaraz znajdzie się tu grono znawców tematu że jestem pracownikiem stąd ta dobra opinia,a ja mam wrażenie że tu konkurencja pisze tak ujowe opinie,ta firma jest ubezpieczycielem,który nie naprawia telefonów z tego wzgledu że macie telefony objęte gwarancją i muszą być wysyłane w naprawach nie gwarancyjnych do autyrozywanego serwisu w moim przypadku SBE która naprawia Motorole i wiele innych urzadzen,więc firma DC jest zleceniodawca tylko i wyłącznie a wy wysyłając swoje urządzenie widzicie gdzie je wysyłacie i np.ja wpisując na stronie SBE status naprawy podając imei urządzenia sprawdzam co się z nim dzieje ????polecam digital cafe

Pracodawca

@Wojtek

Bardzo dziękujemy Panie Wojtku. :)

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Radpool Radosław Lubnau
Inne

Czekam na telefon firmowy od ponad miesiąca, S20 Ultra, ciągle zbywany, że czekają na części od producenta, telefony tam nic nie dają, banda (usunięte przez administratora) miałem mieć do piątku decyzję że wyślą mi poprostu nowego Samsunga, nic nie dostałem prócz maila, że oczekują na części, w poniedziałek składam reklamacje, szukam innych naciągniętych klientów i pchnę sprawę dalej i oczywiście, czekam na telefon, może za pół roku będzie, NIE POLECAM.

Pracodawca

@Radpool Radosław Lubnau

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Gosia
Inne

4 luty wysłałam iphona 11 , dziś juz jest u nas po naprawie którą wykonano szybko i dobrze.Telefon byl potłuczony z tyłu aparat i przód ekran.Telefon działa jak nowy????...kontakt z Digital ....bardzo dobry byłam informowana o kazdym etapie naprawy , brakowało części ale na drugi dzień juz wiadomość, że naprawiony i wysłany. Telefon naprawiony w ramach ubezpieczenia t- mobile premium . Chociaz z konsultantow t mobile nie jestem zadowolona????lepiej od razu dzwonic do Digital....pozdrawiam

Pracodawca

@Gosia

Dziękujemy Pani Gosiu! :)

Megusia 834
Inne

Firma dramat 10.01.2022 oddałam do naprawy telefon Samsung Galaxy s21 do dnia dzisiejszego (05.02.2022) niw został naprawiony tłumacza się ze oczekują na części. Jak widzę nie tylko ja mam taki problem!!!!

Pracodawca

@Megusia 834

Serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas.

Ja
Inne

Witam. Wysłałem telefon z uszkodzonym aparatem,ekranem. Po tygodniu czekania zostałem,,poinformowany" o dopłacie mimo ze moje ubezpieczenie obejmowało naprawę. Po otrzymaniu telefonu już z naprawionymi uszkodzeniami wymienionymi wyżej, okazali się że jest zepsuty mikrofon (wcześniej działał jak należy) Oraz telefon przestał odbierać zasieg i przestał działać internet. ( przed naprawa wszystko działało jak należy. Jedno robią drugie psują.

Pracodawca

@Ja

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Paweł
Inne

Dramat ! Oddałem telefon do naprawy ekranu... w sumie trzeba było wymienić tylko ten ekran bo był trochę popękany , ale telefon działał. Kazali dać dość duża dopłatę za niby obity tył telefonu bo jak twierdzili to też trzeba naprawić. Odesłali telefon z nie naprawionym ekranem ( przelali trochę gotówki by sobie naprawić we własnym zakresie ) ale gdy odebrałem telefon od kuriera okazało się że telefon ma zepsute wejście USB co uniemożliwia mi naładowanie telefonu i co wiąże się z brakiem możliwości korzystania z niego.... Oczywiście ubezpieczalnia umywa rączki od naprawy wejścia USB...

Aga
Inne

Smart Care Premium. Opłacane od 2 lat, ale jak widać zupełnie nie opłacało się kupować tego pakietu. W dniu 29 października zgłosiłam uszkodzenie dotyczące urządzenia Apple a konkretnie głośnika w telefonie w ramach usługi Orange Smart Care Premium. 9 listopada 2021 r. urządzenie zostało odesłane z żądaniem kwoty (usunięte przez administratora)zł za pobraniem bez informacji o naliczonej opłacie ani nie dostarczając żadnej faktury czy paragonu. Nie zostałam poinformowana skąd wzięła się owa kwota ani nie dostałam żadnego potwierdzenia jej naliczenia. Dodam, że urządzenie nie zostało naprawione i podczas rozmów telefonicznych nadal źle słychać dźwięk. O konieczności zapłaty (usunięte przez administratora)zł dowiedziałam się od firmy kurierskiej, która powiadomiła mnie o planowanym terminie doręczenia przesyłki i konieczności przygotowania kwoty pobrania w wysokości (usunięte przez administratora)PLN. W dniu 22 listopada wysłałam wiadomość z prośbą o rachunek za wykonaną usługę. Dotychczas nie otrzymałam odpowiedzi oraz rachunku na (usunięte przez administratora)zł. Ponadto skorzystałam z opcji wypożyczenia odpłatnie urządzenia zastępczego w ramach usługi Orange Smart Care, po odbiór którego kilkukrotnie wysyłany był kurier przed dostarczeniem „z naprawy” mojego telefonu. Chyba nie taka jest idea wypożyczenia telefonu zastępczego na czas naprawy. Kilkukrotnie musiałam telefonicznie wyjaśniać tą sprawę z infolinią, gdzie byłam informowana, że to jakieś nieporozumienie i żeby nie oddawać telefonu zastępczego przed otrzymaniem mojego urządzenia. Reasumując, nie otrzymałam zarówno paragonu na kwotę (usunięte przez administratora)zł tytułem wypożyczenia telefonu zastępczego jak i na kwotę (usunięte przez administratora)zł za naprawę urządzenia pomimo kilkukrotnego wezwania do ich przesłania. Próbowałam jeszcze dwukrotnie załatwić sprawę za pośrednictwem tzw. rzecznika klienta digital care ale również bez odpowiedzi. Przyznam, że nigdy nie spotkałam się z taką ignorancją i lekceważącym traktowaniem klienta.

P40 Lite
Inne

Jeśli chodzi o naprawę telefonu wszystko przebiegało okej ale wraz z telefonem napisałem prośbę żeby dane z telefonu nie zostały skasowane gdyż nie było możliwości zrobić ich kopii ze względu na uszkodzony ekran Niestety utraciłem ważne dane firmowe jak i kontakty, zdjęcia Tak więc nie jestem zadowolony z usług tej o to firmy

Pracodawca

@P40 Lite

Dzień dobry, w procesie naprawy serwis musi przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Dlatego dane z telefonu są usuwane. Zanim klient przekaże nam urządzenie do naprawy przypominamy o zabezpieczeniu danych – poprzez zapisane na nośniku lub wykonanie kopii zapasowej w chmurze. Pozdrawiamy

Jakub
Inne

Smart Care Premium. Opłacane od lat, ale jak widać zupełnie nie opłacało się tego pakietu brać i lepiej było dać telefon do jakiegoś Janusza z bazaru za 50 złoty niż teraz czekać w nieskończoność. 2 tygodnie czekania i wciąż ta sama wymówka, brak części, jednorazowo zadzwonił do mnie jakiś prywaciarz, przepraszam. Puścił jedną strzałkę po czym jak próbowałem oddzwonić 20 razy, okazało się że numer nie istnieje/zostałem zablokowany. Losy telefonu kompletnie nie znane, kontakt zerowy.

Pracodawca

@Jakub

Dzień dobry Panie Jakubie, w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Gda
Inne
@Digital Care

Szkoda że nie można dodać zdjęć to by ludzie zobaczyli jakie wy orginalne części wystawiacie mam 2 takie same HTC jeden wrócił od was po wymianie LCD i co to niby oryginał to podświetlenie w porównaniu do oryginalnego to mu daleko

1

Pracodawca

@Gda

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Gda
Inne
@Gda

Reklamacja naprawy zgłoszona i teraz co 30 dni na rozpatrzenie sprawy wystawiacie szajs a wasz serwis nie potrafi złożyć telefonu

N.
Inne

Telefon oddany kurierowi 09.12.2021r., odebrany 27.01.2022r. Mimo oczekiwania z powodu braku części,telefon został naprawiony. Jestem z naprawy bardzo zadowolona. Plus- porządnie naprawiony ekran i aparat., minus- czas oczekiwania.

Pracodawca

@N.

Dziękujemy serdecznie za opinię. :)

Jakub Olejniczak.
Inne

Niestety po 2 tygodniach od wysyłki i rozpoczęcia naprawy wiadomości na zmianę, raz iż już naprawiają a za dwa dni "brak części" opóźni się naprawa. I tak 2x, po dodzwonieniu się na infolinie usłyszałem iż nie naprawią telefonu bo nie mają części ( chodzi tylko o wymianę wyświetlacza), pytam się co dalej pan mówi iż przygotują propozycję telefonu na wymianę. Jak dostałem propozycję wymiany spadłem z krzesła, chcą wciskać gorszy Cenowo o 500 zł i parametrowo telefon czyli wersję "lite" i jeszcze za dopłatą 860 zł. kpina totalna, opłacam ubezpieczenie przez 7 lat na 3 urządzenia, za każdym razem przy wymianie na nowe brałem ubezpieczenie wyświetlacza i żałuję iż dopiero teraz nadeszła potrzeba skorzystania z owego "ubezpieczenia" . Omijać szerokim łukiem pseudo serwis, nic dziwnego iż ocena 2 gwiazdki na ponad 1500 opini.

Pracodawca

@Jakub Olejniczak.

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

anonim
Inne

przestrzegam (usunięte przez administratora) naciągają na usterki które nie mają miejsca.

Aneta
Inne

Typowe naciaganie klientów ! Płaci sie co miesiąc pieniadze na ubezpieczenie z ktorego nie mozna skorzystac bo oni akurat chca wymienic inne części (czesci ktore sa sprawne oczywiscie) nie objete ubezpieczeniem. Dramat ! Baterie to ja sobie moge sama wymienic i wasz autoryzowany serwis nie jest mi do tego potrzebny, a blokowanie wymiany wyswietlacza przez to ze wam sie bateria nie podobna świadczy o tym ze jestescie nieudolnym serwisem .

Pracodawca

@Aneta

Dzień dobry, Pani Aneto naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.

Amanar
Inne
@Digital Care

a Ja mam do Państwa pytanie :) oddałem telefon jakiś czas temu, drogi bo dałem za niego około 2500zł, zepsuł się wyświetlacz. Wasza ekspertyza wynalazła jeszcze baterię i płytę główną która wg waszych informacji nie podlega wymianie i zaproponowaliście wymianę urządzenia na inne.... o kwocie ok 800zł :) po dłuższym doradztwie już się zgodziłem na wymianę urządzenia (bo telefon uszkodzony był wg was na AMEN). Szkoda ze nie odzyskałem rzekomo uszkodzonego telefonu. Bo teraz mam pewien problem :) Mianowicie z telefonu którego wam oddałem jest widoczny ruch z posrednictwa mojego kopnta google. i jest widoczny model telefonu oraz IP :) a bez problemu mogę też IMEI odczytać ale to już zostawię na sprawę zwiazaną z sądem - bo głupotą jest sprzedawać telefon nie usuwając żadnych DANYCH z telefonu. I teraz ciekawe czy nie wykorzysta z innych wrazliwych danych.

Pracodawca

@Amanar

Dzień dobry, chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Wkurzona
Inne
 Pytanie

Nie polecam!! Ta firma to pseudofirma!!! Żenada. Nie napiszę o niej żadnego dobrego słowa!!Telefon został wysłany do naprawy w ramach usługi i co? Dopiero po naszej interwencji łaskawa informacja, że telefon nie nadaje się do naprawy, po następnych telefonach - nie można go naprawić ze względu na brak dostępnych części. Doprawdy? Serwis nie posiada części? Samo mówi za siebie. Jeśli chcecie być naciągani to opłacajcie pseudo ubezpieczenie. Aha można dodać że pierwsza ich propozycja wymiany tego telefonu wynosiła 1700 zł za drugim razem naprawa przewyższa wartość telefonu czyli kwotę 2600 i propozycja tego samego modelu co za pierwszym razem i za cenę uwaga 1000 zł....

Pracodawca

@Wkurzona

Dzień dobry, w sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Marta
Inne

Szkoda zgłoszona 20 grudnia wymiana na nowy tel. Cały czas czekanie na propozycje po zgodzie przesłanie dopłaty do nowego modelu. Uwaga w poniedziałek przelew w piątek dzwonię i pani mówi ze nie ma potwierdzenia wiec dzwonię do banku a pani w banki mówi ze we wtorek już przelew był 24 godziny na przelew krajowy ( tu chyba gołębiem ). Przypomnijmy ze od wpłynięcia potwierdzenia 7 dni na realizacje pytanie tylko ile można czekać na potwierdzenia przelewu. Oby w tym roku w tamtym się nie udało .

Pracodawca

 Pytanie
@Marta

Dzień dobry Pani Marto, czy chciałaby Pani wyjaśnić sytuację z naszym rzecznikiem? Jeśli tak to prosimy o numer CLM jak i krótki opis sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii