opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Tutlo

Profil oficjalny - płatna współpraca

4.5/5

Na podstawie 1124 ocen
Opinie(2052)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(2052)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • O Tutlo
  • .
  • Kogo szukamy?
  • .
  • Co nas wyróżnia?
  • .
  • Benefity
  • .
  • Etapy rekrutacji
  • .
  • Nasze kursy
  • .
  • Biura

O Tutlo

Kogo szukamy?

Co nas wyróżnia?

Benefity

Etapy rekrutacji

Nasze kursy

Biura

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Siedlce
  • Radom
  • Płock
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Ciechanów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o Tutlo Sp. z o.o.

Opinie

Tutlo

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • …
    • 18

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Tutlo Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Przesmyk

    11.01.2026 20:10

    Kandydat

    pracownicy mają tu jakieś benefity ?
    ReviewUserIcon
    Zefirek

    12.01.2026 09:58

    Kandydat

    dobrze byłoby dowiedzieć się więcej o tym podczas rozmowy rekrutacyjnej.
    Company logo
    Tutlo Sp. z o.o.

    12.01.2026 10:07

    Pracodawca

    Cześć! Już śpieszymy się z odpowiedzią - oferujemy benefity: - Płatne dni wolne - Kafeteria Mybenefit z benefitami - Możliwość bezpłatnej nauki j. angielskiego - Inicjatywy integracyjne no i oczywiście co najważniejsze - przyjazną atmosferę i wsparcie przełożonych! :) Pozdrawiamy, Mocna Ekipa
    ReviewUserIcon
    banda

    10.12.2025 09:49

    Kandydat

    Czy jest jakakolwiek sezonowość, jeśli chodzi o ilość pracy? Bo fajnie wiedzieć, czy są momenty spokoju i większego luzu. Wtedy można coś zaplanować prywatnie.
    ReviewUserIcon
    papuga

    11.12.2025 08:43

    Pracownik

    Różne projekty mogą wpływać na to, kiedy jest bardziej intensywna praca. Z mojego doświadczenia wynika, że czasami jesień bywa spokojniejsza, a wiosna natomiast bardziej dynamiczna.
    ReviewUserIcon
    K.S

    09.03.2025 14:40

    Były pracownik

    Mam mieszane uczucia co do Tutlo. Z jednej strony jest to miejsce w którym zdobyłam ogromne doświadczenie oraz byłam w stanie zarobić nie małe pieniądze w ramach pracy w dziale sprzedażowym. Z drugiej strony jest to firma żyjąca ciągłymi zmianami. Z plusów na pewno zarobki, szkolenia i ludzie. Opinia jednak pozostanie negatywna ze względu na absurdalne sytuacje które mi się przytrafiały. W tej firmie nigdy nie wiadomo jaki panuje obecnie nastrój, możesz zostać zwolniona z dnia na dzień ze względu na sprzedaż poniżej wymagań. Nawet jeżeli poprzednie wyniki były stabilne to w oddziałach zawsze "wisi coś w powietrzu", presja jest momentami nie do wytrzymania, przez co wiele osób się wypala w pracy a rotacja jest bardzo duża. Dodatkowo po zakończeniu współpracy otrzymałam absurdalne pismo z firmy, tzw "straszak" z którego wynikało że mam przypisać na siebie odpowiedzialność za błędy w księgowości i wynikające z nich różnice finansowania składek ZUS, za których regulowanie w całości odpowiada pracodawca w umowie zleceniu/ umowie o pracę. Normalnie poleciłabym Tutlo osobom które lubią sprzedaż, są zorganizowane i chcą swoje zarobić oraz nauczyć się skutecznie sprzedawać. Trzeba pamiętać jednak że stres to drugie imię tej pracy, niezależnie od tego jak bardzo wszyscy próbują ukryć przemęczenie gonitwą za wynikiem. Ostatecznie jednak nie polecam, chciałam rozstać się z firmą na dobrych warunkach, jednak było to niemożliwe w momencie kiedy Tutlo chce żebym płaciła za błędy pracodawcy.
    ReviewUserIcon
    snn

    26.11.2025 12:13

    Pracownik

    Chyba można zdalnie. Z tego co słyszałem, skuteczni sprzedawcy mogą liczyć na całkiem przyzwoity zarobek, ale konkretne kwoty zależą od wyników. Wartością dodaną jest także możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych.
    ReviewUserIcon
    las

    01.12.2025 15:21

    Pracownik

    Zdalna praca to faktycznie jedna z opcji, a wynagrodzenie dla skutecznych sprzedawców może być dość atrakcyjne
    ReviewUserIcon
    Zuzu

    25.10.2025 16:19

    Kandydat

    czy jest jakaś minimalna ilość godzin jakie lektor na tutlo musi przepracowac czy mozna sobie np. popracować kilkanaście godzin w miesiącu żeby coś sobie dorobić?
    ReviewUserIcon
    Lektorka angielskiego

    05.11.2025 00:52

    Pracownik

    nie ma minimalnej, ale wypłacają pieniądze dopiero po przekroczeniu 100 zł, czyli jeśli zarobienie tej kwoty zajmie wam pół roku to po takim okresie czasu dostaniecie pieniądze ;)
    ReviewUserIcon
    keczup

    17.11.2025 22:46

    Kandydat

    Ogólnie dla mnie to fajny system że nie ma przymusu co do godzin jakie się wyrabia, dobre dla dodatkowej pracy
    ReviewUserIcon
    anonim

    10.10.2025 19:06

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    pino

    14.11.2025 10:55

    Kandydat

    ale mówisz z perspektywy ucznia czy lektora, bo ciężko w sumie stwierdzić ?
    ReviewUserIcon
    Vik

    17.11.2025 13:30

    Kandydat

    Może i z ucznia i z lektora hah 😀
    ReviewUserIcon
    Grzegorz

    11.08.2025 08:27

    Inne

    Cześć, chciałem się zapytać jak intensywne są te kursy, potrzebuję mocno podszlifować język, ale mam na to tylko 3 miesiące, dam radę czy system tych nauczań nie wspiera strategii szybko a intensywnie?
    ReviewUserIcon
    mckxy

    22.08.2025 16:36

    Pracownik

    Przecież to wszystko jest relatywne. Zależy jak i kto definiuje podszlifowanie języka. Nie przejdziesz z B1 na B2 w ciągu 3 miesięcy, ale za to bardzo szybko możesz w 3 miesiące nadrobić braki w zakresie gramatyki na poziomie B2 w obszare chociażby czytania i słuchania.
    ReviewUserIcon
    Buenos

    14.10.2025 09:17

    Pracownik

    prawda, plus zależy jaki masz talent do języka, jak szybko łapiesz itd.
    ReviewUserIcon
    tina

    10.10.2025 15:06

    Kandydat

    hej, jak ogólnie oceniacie warunki pracy w tej firmie ?
    ReviewUserIcon
    tina

    10.10.2025 15:07

    Kandydat

    przez warunki mam na myśli takie rzeczy jak atmosfera, organizacja czasu pracy, zarobki i tak ogólnie jak wam się pracuje i czy polecacie aplikować
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.10.2025 13:01

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    widelec

    09.10.2025 09:30

    Kandydat

    może są jakieś niewielkie różnice, ale to pewnie też kwestia jak wiele osób pracuje stacjonarnie, a ile zdalnie
    ReviewUserIcon
    widelec

    09.10.2025 09:33

    Kandydat

    na pewno wspomnieli o dodatkowych dniach urlopowych i jakiejś kafeterii z benefitami
    ReviewUserIcon
    anonim

    23.09.2025 17:46

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    mckxy

    29.09.2025 13:59

    Pracownik

    Huh, ciekawe. Pracuję od pół roku i jeszcze nigdy nie dostałem skargi. A też przecież jak uczeń się nie może połączyć to dalej zostawiam tryb Dostępny dla wszystkich. Jak się nie może połączyć to kto inny zadzwoni i tyle. Co do przekładania zajęć i problemu z tym - moi uczniowie też przekładają i rozumieją gdy ja muszę przełożyć. Może czas odmówić stałych lekcji uczniom, którzy nie mają do Ciebie szacunku? Nie masz obowiązku w umowie przecież świadczyć stałych lekcji, Tutlo z reguły jest platformą typu on demand, to że ktoś chce stałe lekcje to kwestia jego wygody.
    ReviewUserIcon
    Krolisia

    18.09.2025 21:31

    Kandydat

    Nie polecam. Po rozmowie rekrutacyjnej mimo obiecanego kontaktu "w poniedziałek" nigdy się nie odezwali w tej sprawie. A wystarczyło napisać krótkiego maila, że nie są zainteresowani. Ale to wiele świadczy o firmie. W każdym razie wydaje mi się, że z potencjalnych kandydatów robią bazę klientów. Bo mam masę spamu w postaci smsów i telefonów z ofertą ale nie pracy...a kursów. Może stąd niemal codziennie na pracuj można zobaczyć ofertę pracy tutlo. Odradzam, szkoda czasu
    ReviewUserIcon
    Anonim

    06.09.2025 13:27

    Kandydat

    Proces rekrutacyjny w firmie TUTLO oceniam bardzo źle. Brałem udział w trzech etapach rekrutacji i zostałem poinformowany, że otrzymam odpowiedź do końca następnego dnia. Minął tydzień i żadnej wiadomości się nie doczekałem. Oczywiście sam mogę się domyślać, jaki jest wynik, ale uważam, że brak jakiejkolwiek informacji po stronie rekrutera to kompletne lekceważenie kandydata i jego czasu. To nie jest profesjonalne podejście i niestety pokazuje, jakie wartości reprezentuje firma.
    ReviewUserIcon
    Lena

    09.04.2025 22:20

    Pracownik

    Swoją opinię piszę jako tutor, łącznie umowę mam od pół roku, ale realnie z tego skupiłam się na tej pracy około 3 miesięcy, z szczególnym uwzględnieniem marca i dalej. Sama w sobie praca jest bardzo prosta, wszystkie materiały do prowadzenia zajęć mamy przed sobą, zwykle to wystarcza żeby wyrobić 20 minut lekcji, które jest takim standardem, czasem wystarczy zadać kilka pytań, szczególnie z bardziej zaawansowanymi uczniami łatwiej prowadzić jakąś dyskusję. Większość uczniów jest zaangażowana w to co robi, ja nie umawiam się na lekcje, cenię sobie tą elastyczność, że pracuję w momencie kiedy mam na to czas i ochotę. Najwięcej godzin się da złapać od poniedziałku do soboty w godzinach 15-22, jeśli zajrzymy na platformę od rana, to rzeczywiście realnie możemy przesiedzieć kilka godzin nie pracując, tak jak o tym piszą inni użytkownicy. Czas dostępności nie liczy się jako czas przepracowany, ale przynajmniej u mnie ma wpływ na stawkę godzinową. Mam w umowie 3 pułapy widełek od-do co do godzin dostępności, każdy wyższy stopień to 5 zł więcej od każdej godziny. Możliwość podwyżek, dodatkowych bonusów, wszystko jest opisane jako program rozwoju pracownika na głównej stronie platformy, obejmuje kartę multisport, dodatkową opiekę medyczną, dodatkowe kilka zł do stawki, vouchery na urodziny, jest bodajże 6 poziomów, na najwyższym można zgarnąć 65 zł za godzinę, ja zaczynałam od 35 zł. Samo zdobycie pracy: Znalazłam ogłoszenie na olx, wyslalam swój formularz zgłoszeniowy. Dostałam maila z odpowiedzią, poprosili mnie o umówienie się na rozmowę z ich pracownikiem. Cała rozmowa odbywała się z filipińczykiem, mówił dobrze i wyraźnie po angielsku. Na początku pytał o doświadczenie (którego nie miałam), czy pracuję gdzieś indziej, ile myślę godzin przeznaczać w ciągu miesiąca na prowadzenie lekcji. Potem przeszliśmy do lekcji próbnej, podał mi konkretny materiał z którego korzystać, miał udawać dziecko jako ucznia. Nie było to zbyt realistyczne, bo wszystko rozumiał po angielsku, udawał jakąś jedną mini problematyczną sytuację ale nic poważnego. Na koniec powiedział mi, że widać że nie mam doświadczenia, ale widzi moje chęci i że się odezwą. Myślałam że totalnie skiepściłam sprawę, że ja nie wiem co robię, ale po kilku dniach na maila dostalam pozytywny feedback i umowę do podpisania. Całość odbywała się w 100% zdalnie tak jak sama praca.
    ReviewUserIcon
    gość

    19.08.2025 14:12

    Kandydat

    Ale w jaki sposób osiąga się 65 zł za godzinę? W tutlo income growth jest jedynie plus 7,5 zł do stawki godzinowej, po wyrobieniu bardzo dużej ilości godzin. A jeśli zaczynamy od 35 zł za godzinę (przy dostępności godzinowej do 60h miesięcznie), to w jaki sposób przechodzi się do kwoty prawie dwa razy wyższej?
    ReviewUserIcon
    :)

    22.08.2025 13:57

    Były pracownik

    Odpowiedź jest prosta. Nie osiąga się tego pułapu NIGDY. Zanim dobijesz do tej ilości godzin, zajmie Ci to parę lat i a) inflacja tak pójdzie, że będzie to jak teraz 35 zł, b) zmienią program ze 2 razy i znów będziesz w czarnej (usunięte przez administratora) Powodzenia :)
    ReviewUserIcon
    zaciekawiony

    09.03.2025 08:11

    Kandydat

    jak to jest z płatnością czasu przeznaczonego na bycie dostępnym? jest to wliczane w czas pracy czy nie? niektórzy piszą, że jest coś takiego, ale zaniżane, a inni, że w ogóle nie jest płatne bycie online i czekanie na połączenie
    ReviewUserIcon
    Noname

    09.04.2025 11:08

    Pracownik

    65 zł za godzinę? A od kiedy? Tutaj najbardziej doświadczeni lektorzy po filologiach tyle nie mają, co dopiero student.
    ReviewUserIcon
    gość

    15.08.2025 12:26

    Inne

    A nie dostaje się na początek 35 zł brutto, następnie 40 (60-100 godzin) i 45 zł (ponad 100h)? do 60 godzin zdaje się jest stawka 35 zł, a nie 40 zł. Chyba, że były jakieś podwyżki teraz.
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.03.2025 14:51

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Grzegorz

    11.08.2025 08:29

    Inne

    to nie tak, że my jako uczniowie możemy sobie wybierać?
    ReviewUserIcon
    bakun

    13.08.2025 09:01

    Pracownik

    na początku raczej losujesz niż wybierasz, ale jak ktoś ci się spodoba, to możesz do niego chodzić
    ReviewUserIcon
    anonim

    08.07.2025 16:28

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Grzegorz

    11.08.2025 08:31

    Inne

    właśnie ja o tą platformę chciałem dopytać ale od strony ucznia, jak to wygląda, my tam mamy jakieś materiały z lekcji czy co?
    ReviewUserIcon
    bakun

    13.08.2025 08:53

    Pracownik

    Tak szczerze, łatwiej będzie jak zadzwonisz do sprzedawców o wszystko popytasz co i jak, a potem od razu wrócisz tu z konkretnymi pytaniami, jak będziesz miał wątpliwości. Też chętnie się dowiem co teraz tam mówią
    ReviewUserIcon
    Kora

    12.08.2025 17:47

    Kandydat

    Hej. Widzialam ich ogloszenie na sprzedawce. Moze ktos cos powiedziec jak to u nich wyglada? Czy jest jakas podstawa? Jaka kwote mozna wyciagnac bedac dobrym sprzedawca z premii? W jakich godzinach praca ma sens?
    ReviewUserIcon
    Karolek

    11.08.2025 08:29

    Były pracownik

    Dużo zależy od tego do jakigo zespołu trafisz. Jeśli chcesz zostać nauczycielem - to nie polecam. Będziesz robić za najniższą i w dodatku nie masz gwarancji żadnego zarobku. Możesz czekać na zajęcia godzinami i nic z tego nie mieć. To jest trochę jak uber tylko dla nauczycieli z większym poziomem wyzysku. W biurze w Warszawie jest całkiem ok, choć szału też nie ma w porównaniu z innymi firmami technologicznymi? Praca jest rozliczana zadaniowo i jeśli potrafisz ogarnąć swoje zadania szybko, to jest szansa na skorzystanie z benefitów czasu wolnego. Płaca jest raczej poniżej średniej i na rozmowie miałem dużo obiecane. Większość z tych rzeczy to była nawet prawda z wyjątkiem możliwości rozwoju/awansu. To czy będzie dobrze się tu pracować zależy od managera na którego trafisz. Ja miałem pecha. Raczej nie polecam tego miejsca chyba, że masz nóż na gardle i to jest twoja jedyna opcja.
    ReviewUserIcon
    juzu

    03.08.2025 22:17

    Pracownik

    Jeżeli ktoś mimo tylu negatywnych opinii jeszcze się waha nad pracą na Tutlo jako lektor, to zapraszam do lektury. Pracuję na Tutlo od półtora roku (1000+ godzin lekcji) jako lektor z wybitnie dobrymi opiniami, licznymi regularnymi uczniami i stosunkowo wysokim procentem lekcji próbnych zakończonych podpisaniem umowy. Wielokrotnie sprzedawcy Tutlo pisali do mnie z prośbą o lekcje regularne dla ich klientów, bo byłam najlepszym lektorem, z jakim uczeń miał lekcje. W te wakacje zakończyłam pierwszy stopień studiów, w październiku rozpoczynam drugi stopień - logiczne, że na dwa miesiące straciłam status studenta. Liczyłam się z tym, że będzie trzeba płacić podatki, ale to, czym zaszczyciło mnie Tutlo, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Dostałam ofertę nie do odrzucenia - OBNIŻENIE stawki godzinowej o 20%, w wyniku czego finalnie po opodatkowaniu tracę około 30% dochodu w okresie wakacyjnym, kiedy ciężko na platformie o nowych uczniów. Kursy są przerażająco drogie. Sprzedawcy Tutlo dostają chore pieniądze od każdej podpisanej umowy. Lektor, który wespnie się na wyżyny swoich możliwości i przeprowadzi lekcję próbną, która zakończy się podpisaniem umowy, dostaje 30zł - i to tylko jeśli uprzednio dostanie się do specjalnego programu. Jedyne, co zawdzięczam tej firmie, to doświadczenie i moi wspaniali uczniowie, dzięki którym zdobyłam nową pasję. Na pewno będę dalej uczyć, na pewno też dla innej firmy.
    ReviewUserIcon
    Milena

    23.07.2025 12:30

    Kandydat

    Chciałabym zgłosić, że sama lekcja angielskiego była prowadzona bardzo profesjonalnie i była naprawdę świetna. Niestety konsultant, z którym rozmawiałam, był bardzo nachalny i nieuprzejmy. Kilkukrotnie powtarzał, że „z doświadczenia wie, że zazwyczaj jak ktoś potrzebuje się zastanowić, to już nie wraca”. Uważam, że to bardzo negatywne nastawienie do klienta. Zależy mi na spokojnym i przemyślanym wyborze, a takie podejście tylko mnie zdenerwowało i zniechęciło do dalszej współpracy. W tej chwili, przez takie zachowanie, sama nie wiem, czy podejmę z Państwem współpracę, bo bardzo nie podoba mi się taki sposób rozmowy z klientem. Proszę o zwrócenie uwagi na sposób prowadzenia takich konsultacji, bo w moim odczuciu nie było to profesjonalne.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    21.07.2025 09:30

    Kandydat

    Część rekrutacji, która nie jest zautomatyzowana przez boty nie istnieje... 3 razy w różnym terminie umówiłem się z metodykiem, postępowałem według wytycznych mailowych. Spotkanie wcale nie doszło do skutku. Kontakt z działem HR i potwierdzenie z mojej strony spotkań nie dało żadnych efektów. Niestety brak jakichkolwiek informacji dot. spotkania, brak wytłumaczenia dlaczego się nie odbyło, jakaś refleksja - tego nie ma, nieprofesjonalne zachowanie.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Tutlo?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Tutlo Sp. z o.o.

    Świętego Leonarda 1 lok. 8 25-311 Warszawa

    NIP:6572927356

    REGON:366126281

    KRS:0000651245

    https://pl.tutlo.com/
    Branża główna: Nauka języków

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Jola

    15.07.2025 21:48

    Inne

    Nie polecam szkoły językowej Tutlo. Zdecydowałam się na kurs po zapewnieniach konsultanta, że nauczyciele są zawsze dostępni i można z nimi swobodnie pracować. Niestety, już od pierwszej lekcji pojawiły się problemy – nauczyciele rozłączali się bez powodu, a żadna z lekcji nie miała ciągłości. Dodatkowo zostałam wprowadzona w błąd – usłyszałam, że nie muszę składać wypowiedzenia, bo umowa kończy się automatycznie. Dla bezpieczeństwa mimo wszystko je wysłałam, a mimo to firma zażądała ode mnie ponad 1000 zł, bez jasnego uzasadnienia. Zawiodłam się na podejściu do klienta i braku profesjonalizmu. Niestety – nie polecam.
    ReviewUserIcon
    Grafik

    17.01.2020 10:22

    Inne

    W Tutlo pracuję 6 miesięcy. Zaczynając od najważniejszego, czyli super lokalizacja w samym centrum Warszawy. Po drugie biuro mieści się w WeWorku, mamy możliwość korzystania z benefitów takich jak imprezy tematyczne, masaże, joga, tenis stołowy. Poza tym każdy z nas ma możliwość korzystania z bezpłatnych lekcji angielskiego na platformie z czego aktualnie korzystam :D Po trzecie w pracy mamy fajnych ludzi, atmosfera też jest luźna, brak raportowania itd. Na razie nie myslę o zmianie pracy.
    ReviewUserIcon
    123456

    10.07.2025 14:11

    Kandydat

    I dodałeś tę opinię bo chcesz aby Ci przedłużyli umowę czy jesteś z HR? Nie wiem dla kogo najważniejsza jest lokalizacja, chyba że jest prezesem tej firmy, dla reszty liczy się wynagrodzenie i można dla dobrej kasy dojeżdżać i godzinę! Powiedz że jesteś fejk komentarzem nie mówiąc że to fejk
    ReviewUserIcon
    Marcin K

    20.01.2020 11:36

    Inne

    Cześć, w Tutlo pracuje jako Specjalista SEO. Z najciekawszych benefitów można zaliczyć codziennie po godzinie 17 darmowe piwo i wino + imprezy w każdy czwartek. xD Dodatkowo organizowane są turnieje w pingponga, w WeWorku są aż 2 stoły, więc jak ktoś ma ochotę, to może sobie pograć. Mamy możliwość pracowania nie tylko w pokoju, ale posiadamy patio, dwa dostępne piętra, salki, kuchnie i duże przestrzenie. Jeśli chodzi o pracowników, to jest bardzo fajna ekipa. Jeśli chodzi o mój dział, to mamy ustalane z menedżerami projekty które musimy wykonać w tygodniu, naturalnie w przypadku opóźnień, możemy wszystko przesuwać. Praca zdalna jest możliwa raz na jakiś czas albo gdy np. ktoś ma do opieki dziecko. Jeśli chodzi o lokalizacje to samo centrum przy kruczej, więc dojazd jest bezproblemowy. Jeśli chodzi o zarobki, to nie ma co narzekać, dodatkowo mamy mnóstwo benefitów czy premie miesięczne.
    ReviewUserIcon
    Tomasz

    17.05.2025 14:41

    Pracownik

    Nie no, cudownie wprost się czyta na co idą pieniądze z mojej wypłaty wypracowane z moimi klientami. Nie wiem kto pomyślał, że to dobry pomysł coś takiego napisać...
    ReviewUserIcon
    AA

    10.07.2025 14:07

    Kandydat

    Czyli alkoholizują pracowników aby obniżyć ich zdolność percepcji że są w fabryce szczurów - jak widać działa
    ReviewUserIcon
    Blanka

    05.06.2025 18:40

    Pracownik

    Hej, mam pytanie do lektorów (byłych lub obecnych) - czy ktoś miał problemy z otrzymaniem zapłaty za faktury albo powtarzające się błędy w raporcie płacowym, co znacznie opóżniało wystawienie faktury i otrzymanie wynagrodzenia?? Albo czy miał ktoś problem z otrzymaniem obiecanych benefitów (bonus urodzinowy lub admin time)?
    ReviewUserIcon
    Ola

    02.07.2025 18:27

    Pracownik

    Jeśli chodzi o błędy w raporcie to zdarzyło mi się raz i szybko rozwiązali problem a wynagrodzenie przyszło na czas - a o bonusy, szczegolnie urodzinowy chwile upominać się trzeba ale ostatecznie też został wysłany ;)
    ReviewUserIcon
    Rozka

    08.07.2025 21:27

    Kandydat

    Na to wychodzi 😉 Sporo pozytywnych opinii słyszałam w ostatnim czasie więc pewnie coś w tym jest
    ReviewUserIcon
    Zbigniew

    04.07.2025 16:07

    Inne

    Jestem skrajnie rozczarowany poziomem profesjonalizmu i podejściem tej firmy do klienta. Zakupiłem dla mojego dziecka pełny, dwuletni abonament — z góry, za niemałą kwotę — z nadzieją, że elastyczny system nauki umożliwi nam dopasowanie zajęć do zmieniających się okoliczności. Niestety, życie pisze różne scenariusze i nie udało nam się wykorzystać wszystkich lekcji w terminie. Teraz, kiedy sytuacja się ustabilizowała i jesteśmy gotowi regularnie kontynuować naukę, spotykamy się z kompletnym brakiem elastyczności i dobrej woli ze strony firmy. Zamiast umożliwić nam skorzystanie z opłaconych wcześniej lekcji, otrzymuję jedynie ofertę wykupienia nowego abonamentu. To po prostu brak szacunku do klienta. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że najbardziej zawiedzione jest moje dziecko, które z entuzjazmem podeszło do kontynuowania nauki i zderzyło się z bezduszną machiną nastawioną wyłącznie na sprzedaż kolejnych pakietów. Brak jakiejkolwiek chęci znalezienia rozwiązania czy minimalnego gestu dobrej woli to nie tylko nieprofesjonalizm — to po prostu zła obsługa klienta. Niestety, po takim doświadczeniu nie mam żadnego zamiaru kontynuować współpracy z Tutlo, a wszystkim zainteresowanym radzę zachować szczególną ostrożność przy zawieraniu jakiejkolwiek długoterminowej umowy z tą firmą. Zawiedziony i rozczarowany,
    ReviewUserIcon
    kijanka

    12.06.2025 08:59

    Pracownik

    Wystarczy mieć dobry mindset. Dbasz sobie o swoje interesy, prowadzisz dobre jakościowo zajęcia, to się wybronisz i po kilku miesiącach interes zacznie się kręcić. Siądziesz na laurach, albo będziesz klepać sobie godziny kiedy masz ochotę i byle jak? Nigdy nic więcej się nie zadzieje i będzie to strata czasu. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    lampa

    16.06.2025 09:03

    Pracownik

    Ogólnie to tak, ale też nie ukrywajmy trochę szczęście się przydaje, szczególnie, jak nie chcesz w tym stanie zawieszenia trwać kilka miesięcy
    ReviewUserIcon
    Dawid

    08.06.2025 19:23

    Pracownik

    Dzień dobry, piszę opinię, a w sumie to zadaję pytanie do kadr, czy planujecie podwyżki dla lektorów? Nie mówię tu o programie income growth, a o bazowych podwyżkach stawki godzinowej. Inflacja rośnie, a bazowa stawka (nawet ta przy najwyższej ilości godzin dostępności) jest już po prostu niewystarczająca w stosunku do ofert konkurencji.
    ReviewUserIcon
    Kraftsman

    18.05.2025 03:31

    Pracownik

    Fakt, że kontakt z pracodawcą jest utrudniony już powinien dawać do myślenia. Niektórych chyba kręci kreowanie takiej niby wolnej Amerykanki, chęć wytrącania ludzi z poczucia bezpieczeństwa, kreowanie sztucznej walki klas, trollowanie. Właścicieli tej akurat szkoły nie znam, więc wolę się nie wypowiadać na ich temat. Czasem jednak zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego szkoły językowe nierzadko przypadają w ręce osobom o mentalności handlarza warzywami, a ktoś, kto by się do tego lepiej zabrał, nie ma do tego warunków. Nie mam nic przeciwko handlarzowi, ale z drugiej strony do komunikacji z lektorami nadaje się ktoś na wysokim poziomie rozwoju psychologicznego, społecznego, emocjonalnego. Czasami się zdarzy sympatyczny handlarz, wszystko zależy od człowieka. Może pracodawcy nie wolno reagować i kontaktować się z lektorami. Nie wiadomo. Może jakaś (usunięte przez administratora) wszystko to trzyma za ryj, a potem słyszymy o dziwnych zgonach przedsiębiorców, a może po prostu chłop jak to chłop - nie zagłębia się w szczegóły, a niektórzy to wykorzystują, a (usunięte przez administratora) jest wytworem naszej wyobraźni. Pamiętajcie o tym, że mózg każdego inteligentnego człowieka działa tak samo. Niektórzy chyba czerpią satysfakcję z "wykiwania" kogoś, może dzięki temu się dowartościowują. Zauważyliście, że zawsze trafiacie na osobę nie ze swojej bajki w środowisku pracy, z zupełnie inną konstrukcją psychiczną i fizjologiczną, z innej podgrupy praetnicznej? Jeżeli tak, to jest "mordownia" i trzeba uciekać stamtąd jak najszybciej. Chodzi w tym o to, aby ktoś jak najszybciej zachorował na raka lub znalazł się w psychiatryku. Jeżeli osoby wokół ciebie znacznie różnią się od ciebie, np. wzrostem, sylwetką, zachowaniem, jesteś ciągle epatowany/epatowana koniecznością przebywania z osobami typu farbowana na czarno sprzedawczyni z supermarketu, zatrzymaj się na chwilę, weź głęboki oddech i zastanów się, czy warto tam pracować. System IT, kolejność dodawania zgłoszeń wspiera taki "softowy" sposób trollowania inteligecnji, więc uważaj. Nierzadko w grę zaangażowane są szajki ochroniarzy i speców do bezpieczeństwa IT, którzy gdziekolwiek mogą ustawiają siebie i swoich znajomych. Na szczęście dziady są już na wyczerpaniu. Ankieta - gdzie i kiedy ostatnio się tak czułeś. 1. Jedna niemiecka firma. 2. Jedna polska firma naśladująca amerykańską korporację
    ReviewUserIcon
    Ela

    16.05.2025 08:56

    Kandydat

    Dzień dobry, czy na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży można aktualnie pracować zdalnie? :)
    ReviewUserIcon
    Była Lektorka

    06.05.2025 10:01

    Były pracownik

    Omijać szerokim łukiem. Zarówno lektorzy, jak i uczniowie. Uczniowie: Firma (usunięte przez administratora)was na pieniądze, (usunięte przez administratora)w celu wzięcia kredytu aby spłacić kurs, a w momencie, gdy będziecie chcieli jednak zrezygnować po jakimś czasie, będzie wam robić problemy i wymusić, żebyście mimo odejścia nadal zostawili u nich możliwie jak najwięcej kasy - wiem to od moich byłych uczniów. Lektorzy: Jeżeli jesteście studentami i jedynie sobie dorabiacie po zajęciach - okej. Może i się to poniekąd dla was opłaca. Jednak z czasem, gdy zaczniecie nabierać doświadczenia w nauczaniu, zaczniecie cenić swoją pracę bardziej niż te ochłapy, które płacą. Lektor dostaje ledwo marne 1/3 tego co płaci uczeń. Komunikacja jest utrudniona - nie ma maila, przełożonego, osoby do której możnaby z jakąś sprawą napisać. Nawet jeżeli jest jakaś awaryjna sytuacja - dostajecie formularz, który należy wypełnić i czekać 48 godzin, aż łaskawie odpiszą. O ile w ogóle odpiszą, bo czasami zwyczajnie ignorują. Praca sama w sobie to rosyjska ruletka. Albo trafi się fajny uczeń, z którym od razu znajdziesz wspólny język i miło przegadasz nawet godzinkę po angielsku, albo trafi się rozwydrzony bachor (uczniowie w wieku 4/5 lat uczący się angielskiego online to zresztą nieporozumienie dla mnie), który będzie się darł, płakał, że nienawidzi uczyć się angielskiego, przyjdzie jego mama, przytuli go, albo zacznie na niego krzyczeć i zmuszać do uczestnictwa w zajęciach, innym razem jakiś nastolatek ci powie, że rozmowa z tobą jest stratą czasu i że wolałby teraz grać w CSa. Są super uczniowie (zazwyczaj dorośli), z którymi czas mija tak miło i szybko, że czasami nawet nie czujesz, że pracujesz. I są - nie boję się tego wprost nazwać - przejawy (usunięte przez administratora) lekcje podczas których nie uczysz w ogóle tylko musisz obserwować dantejskie sceny - za niewiele ponad minimalną krajową na godzinę. Jeżeli ktoś myśli, że uda mu się pracować tak kilka godzin dziennie i dorabiać albo nawet pracować na pełen etat - powodzenia i zazdroszczę stalowych nerwów!! :D Tutlo przyjmując lektorów chwali się również, że w godzinach szczytu (16-20) na platformie cały czas są chętni uczniowie dzwoniący do nas, aby zacząć lekcje. Że odstęp między połączeniami to kilka sekund. Prawda jest taka - możesz spędzić przed komputerem całe popołudnie chcąc pracować. I zmarnować czas. Bo może być tak, że przez godzinę nawet nikt nie zadzwoni. Oczywiście - czas oczekiwania na połączenie nie jest czasem płatnym. Odwołana w ostatniej chwili umówiona lekcja nie jest płatna nawet częściowo. Jest to po prostu darmowe marnowanie czasu na platformę Tutlo. Podsumowując - nie polecam nikomu. Nadrzędnym celem firmy jest wyzysk uczniów oraz lektorów. Stąd mają kasę na marketing i wszędzie się reklamują, zyskując kolejne biedne naiwne osoby, które szybko rezygnują, wiele z nich pisze otwarcie, że czują się (usunięte przez administratora) Tak więc jeżeli chcesz się uczyć angielskiego - lepiej znajdź prywatnego nauczyciela, który weźmie mniej za godzinę niż w Tutlo, a sam zarobi więcej niż jakby pracował w Tutlo. Poziom nauczania takiego nauczyciela może być równie dobry, a często nawet lepszy, niż lektora w Tutlo (bo aby się dostać, wystarczy umieć mówić po angielsku - nie sprawdza się znajomości gramatyki ani czy dana osoba po prostu umie uczyć i tłumaczyć). A jeżeli jesteś nauczycielem, który ma już doświadczenie w nauczaniu i zaczyna szanować swój czas oraz swoją pracę - nie marnuj czasu na Tutlo. Znajdź prywatnych uczniów albo szkołę, która szanuje zarówno uczniów, jak i nauczycieli. Tutlo z pewnością taką nie jest.
    ReviewUserIcon
    Tutlowiec

    28.04.2025 05:59

    Pracownik

    Nie polecam nikomu ... mało tego nie możesz zrezygnować także uważajcie na to ci robicie bo później nie ma odwrotu i jedynie możecie sprawę do sądu oddać. Omijać szerokim łukiem!!!
    ReviewUserIcon
    Pani X

    23.04.2025 14:31

    Kandydat

    Wysłałam CV, szybki odzew. Miła rozmowa z Panią z rekrutacji. Zostałam zaproszona na spotkanie online. Wzięłam w nim udział, mieli dać wczoraj znać i jakiś feedback. I cisza. Wysłałam wiadomość - cisza.. dziwne, tak ciężko napisać wiadomość, że nie zostałam przyjęta ?
    ReviewUserIcon
    PoCichuu

    20.02.2023 17:41

    Pracownik

    Po kilku miesiącach przygody z Tutlo czas na krótki feedback (ach, ta korpomowa ;) ) 1. 20 minutowe zajęcia, które na początku wydawały się z mojej perspektywy za krótkie na przekazanie wiedzy okazały się całkiem ciekawym rozwiązaniem. Dodatkowo ze stałych uczniów, których mam, tylko 2 ma zajęcia po 20 minut, reszta chętnie zostaje dłużej. 2. "Uberowa" forma pracy - kiedy masz czas jesteś dostępny/dostępna i czekasz na "klienta" - dla jednych może się to wydawać dziwne, dla drugich normalne. Jestem pośrodku - przyzwyczaiłem się :) 3. Kontakt z "administracją" - a w zasadzie z helpdeskiem - mam wrażenie, że nie istnieje ;) Co prawda nie miałem zbyt wielu zapytań i / lub problemów, niemniej jednak oczekiwanie 72h na odpowiedź oraz nie dostanie tej odpowiedzi pokazuje, że pracownik nie jest w tej firmie priorytetem. I tu pierwszy duży minus. 4. Stawki - Przy założeniu wszelkich "tips and tricks" czyli UD + KUP 50% stawka godzinowa jest... w dolnej półce średniej. Zdecydowanie nie jest to praca, którą można traktować jako główne źródło zarobku. Ale cierpliwość popłaca, stworzenie swojej bazy uczniów nie trwa latami - ja w 3 miesiące mam średnio 100 sesji na miesiąc i 40-45 godzin zajęć. Wszystko ze stałymi już kursantami, sporadyczne przypadki nowych lub z "oczekiwania". Tak jak wspomniałem, główne źródło zarobków to to nie jest, no chyba że ma się czas na siedzenie i "łowienie" klientów. 5. Tak, łowienie. Niestety dopóki nie stworzy się sobie bazy swoich stałych uczniów, oczekiwanie na połączenie + brak świadomości kto jest po drugiej stronie + nie złapanie swojego "przedziału wiekowego" dogodnego do nauki stwarza warunki jak na rybach - niby cisza, spokój, jak już coś ten spławik ruszy to trzeba poczekać co tam na końcu jest... i nie zawsze jest to 6 kilogramowy Amur. 6. Programy premiowe. Niby fajne, zawsze jakiś grosz (proporcjonalny do stawki godzinowej - czyli niska półka średnia) wpadnie, o ile uda się zrealizować cel. Gorzej już z wypłatą, trzeba upomnieć było HR, że payslip nie zawiera premii. Kolejny minus w kwestii kontaktu "pracodawcy" z lektorami. 7. Kursanci VIP - największe rozczarowanie tej platformy. I nie chodzi o ludzi, a o sposób ich rozliczania. Super, że firma daje "bonus VIP" w postaci jednocyfrowej sumy dodanej do lekcji. Problem w tym, że suma ta (podkreślam - jednocyfrowa) jest dodawana do zajęć tylko 1 raz. Tylko pierwsze zajęcia są premiowane. Rozumiem, że klient VIP już na drugich przestaje nim być ? Podsumowanie - generalny pomysł jest genialny! Mówię to z pełną świadomością wielu lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć, szkoleń, lekcji w różnych szkołach, w różnych trybach. Do wykonania pomysłu potrzebni są ludzie - i ci sprawdzili się chyba w 100% oddając taką a nie inną platformę, taki a nie inny plan działania i taką a nie inną wizję. Tutaj czapki z głów. Niestety poza wykonaniem pomysłu, trzeba potem jeszcze ten pomysł i wizję realizować w trybie constans - i tutaj niestety wchodzi już tak zwany "human factor" - a to kuleje. Najważniejszy w tej firmie jest klient. OK, jest w tym dużo racji, to klient napina kabzę. Niemniej jednak lektor jest tutaj traktowany jak chińczyk na polu uprawy ryżu - można go wymienić w trybie ekspresowym na młodszego, zdrowszego i tańszego w utrzymaniu. Jeżeli to idzie w tą stronę, to niestety trzeba dużo samozaparcia i mnóstwo cierpliwości, żeby móc przetrwać 1 i 2 stopień "ścieżki rozwoju lektora" w Tutlo i będąc na najwyższym 3 stopniu zobaczyć dopiero efekt końcowy. Nie podpowiem czy warto tu pracować czy nie. Zależy od człowieka. Ja zostaję i obserwuję. Cierpliwy jestem, nigdzie mnie nic nie goni. Pracodawca natomiast powinien się zastanowić nad zmianą podejścia do swoich pracowników "dołowych" - czyli lektorów. Bo bez nich specjaliści ds sprzedaży czy też specjaliści IT nie będa potrzebni. Audyt w tej kwestii by się przydał.
    ReviewUserIcon
    Nowa

    07.04.2023 16:57

    Pracownik

    Bo mam podobnie. Nie czekam na uczniów, mam stałą grupę. Wszystko to kwestia dobrej organizacji pracy. Jasne, że stawki mogłyby być wyższe, zwłaszcza za VIP-ÓW, no i trzeba mieć jeszcze jakieś źródło dochodu, ale przynajmniej nie traci się czasu na dojazdy, stanie w korkach itp.
    ReviewUserIcon
    lektor od ponad roku

    16.04.2025 08:29

    Pracownik

    Nie zgadzam się całkowicie z autorem. Stawki są żałośnie niskie - zaczynasz od 35 zl/h, co równa się niemal minimalnej krajowej w Polsce, ale niemal nigdy to nie będzie 35zl/h, bo uczniowie się rozłączają, lekcje trwają krótko, czekasz na innych. Ja również całkiem sporo pracuje i nie mam stałych uczniów, to chyba zależy od osoby, ale większość uczniów nie chce mieć na stałe z kimś lekcji. Zgadzam się do początku opinii, że ta uberowa forma jest całkiem przyjazna, jak ktoś ma jeszcze inne obowiązki. Ogólnie mogę polecić tutaj pracę, jak ktoś chce spróbować, ale polecam rozejrzeć się za konkurentami, gdzie bardziej szanują lektorów i praca jest stabilniejsza (nawet bez filologii angielskiej).
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.04.2025 16:11

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    malaga

    07.04.2025 23:34

    Kandydat

    ale to jakieś nieprzyjemne sytuacje między pracownikami też się zdarzają czy raczej nie?
    ReviewUserIcon
    krasnal

    09.04.2025 18:38

    Kandydat

    czy zdarzają się czasami jakieś spotkania integracyjne?
    ReviewUserIcon
    Ewa

    01.04.2025 16:58

    Kandydat

    Czy w Tutlo istnieje możliwość pracy zdalnej na stanowisku Specjalisty ds sprzedaży? :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    11.03.2025 09:50

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Struś

    12.03.2025 08:11

    Kandydat

    W większości pewnie tak, bo dużo studentów z tego co zauważyłam się tutaj wypowiada, ale to raczej kwestia wygodnej pracy, a nie wieku.
    ReviewUserIcon
    lumi

    09.02.2025 22:24

    Kandydat

    na początku przechodzi się przez jakieś szkolenie przygotowujące do pracy ?
    ReviewUserIcon
    Otisek

    09.03.2025 10:27

    Kandydat

    Czy wiecie czy to też się będzie odbywać online?
    ReviewUserIcon
    Nik

    06.03.2025 12:24

    Kandydat

    Jaka jest stawka godzinowa dla lektorów?
    ReviewUserIcon
    Otisek

    09.03.2025 10:25

    Kandydat

    Prawdopodobnie już na pierwszej rozmowie o takich rzeczach będą mówić, ale też już jestem ciekawa.
    ReviewUserIcon
    anonim

    24.02.2025 12:31

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Otisek

    09.03.2025 10:23

    Kandydat

    Super, że dają szansę osobom, które nie miały okazji gdzieś indziej załapać doświadczenia.
    ReviewUserIcon
    Mick

    07.03.2025 10:38

    Pracownik

    Cześć Jak szybko daje Tutlo info czy są zainteresowani współpracą, gość z Azji mi powiedział do końca przyszłego tygodnia ale mam wrażenie ze to dlatego, że mnie nie zatrudnia bo miałem problem z kamerą zła rozdzielczość jednak kamerę sobie lepszą kupię jeśli chcieliby mnie rzeczywiście zatrudnić.

    Zostaw merytoryczną opinię o Tutlo Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.