Witam. Mam pytania do oferty pracy "specjalista ds. obsługi klienta (praca zdalna / Śląsk)". Zabrakło w niej konkretnych informacji dla zdecydowanych: 1) Czy jest podstawa wynagrodzenia, czy tylko wynagrodzenie za pozyskanych klientów / podpisane umowy? (A jeśli tak, to można zdradzić w przybliżeniu ile ta podstawa mniej-więcej wynosi?) 2) Jakie są dopuszczalne formy zatrudnienia: umowa zlecenia, umowa o pracę, umowa współpracy posiadając własną działalność gospodarczą? 3) Sporadyczne spotkania z pracodawcą są na terenie jakich miast Śląska? Na terenie wszystkich miejscowości województwa śląskiego są możliwe spotkania z klientami, np. w celu prezentacji oprogramowania, instalacji, doradztwa, obsługi, podpisywania umów? 4) Jak częste są wyjazdy służbowe zwykle do miejscowości "Śląska" w ciągu miesiąca? Chodzi tylko o woj. śląskie?
Witam serdecznie, odpowiadając na pytania: 1) Tak, jest podstawowe wynagrodzenie, niezależne od pozyskanych klientów. Szczegóły wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy rekrutacyjnej. 2) Jesteśmy elastyczni, dopuszczalna jest każda forma zatrudnienia (umowa o pracę, zlecenie, o dzieło, umowa współpracy posiadając własną działalność gospodarczą). To również do uzgodnienia podczas rekrutacji. 3) Praca ma charakter obecnie głównie zdalny. Czasem (np. raz czy dwa razy w miesiącu) mogą być organizowane spotkania statusowe/projektowe na terenie Katowic, Gliwic, Tarnowskich Gór, Piekar Śląskich. Spotkania możemy zastąpić również telekonferencją. Prezentacje oprogramowania zwykle odbywają się w firmie Klienta, jednak w czasie koronawisura ograniczamy wszystkie spotkania i proponujemy Klientom prezentacje w formie telekonferencji. 4) Wszystko zależy od obecnej sytuacji (koronawirus) oraz od uzgodnień z Klientami. Może zdarzyć się, że nie będzie ani jednego wyjazdu w ciągu miesiąca, jeśli wszystkie spotkania będą mogły odbywać się w formie zdalnej. Zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozdrawiamy, Zespół Community Solutions
Firma Community Solutions Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta, Katowice - Luty 2023
Czy pracujesz w firmie Community Solutions Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .