Proces rekrutacyjny w tej firmie to jakiś żart i totalna amatorka - jeszcze nigdy nie zostałem potraktowany w tak lekceważący sposób przez żadną z firm w trakcie mojej kariery zawodowej. Zdecydowanie nie polecam współpracy!
Chciałam podzielić się opinią o pracy w GBT. Niestety nie mogę przyłączyć się do grupy osób chwalących tę instytucję. Jedyny plus to szkolenie, które i tak nie pokrywa wszystkiego, co jest potrzebne do pracy. Jedynie podstawowe rzeczy jest się w stanie wykonać samemu po szkoleniu, o wszystko inne trzeba pytać i nie zawsze otrzymuje się odpowiedź. Jeśli chodzi o samą pracę, jest generalnie ciekawa, niekoniecznie rozwijająca - wiszenie po 3 godziny na infolinii linii lotniczych nie jest szczytem marzeń. Zespół? Większość to typowe korposzczury, którym zależy tylko na własnym kpi i widzą tylko czubek swojego nosa. Brak kontaktu z TL, brak komunikacji i rozmów rozwojowych, brak 1:1. Jedyne czego nie brakuje w tej pracy to praca, zajęć jest mnóstwo i nie można się nudzić, klienci są w porządku, bardzo wyrozumiali i sympatyczni. Szczerze to nie polecam pracy tutaj, jeśli ktoś szuka miejsca do rozwoju swoich umiejętności miękkich - szkoleń w tym zakresie się niestety nie uświadczy.
no i fatalny hr który zamiast wyjaśnić kwestie odsyła ciągle gdzieś indziej badz zamyka ticket bez rozwiązania sprawy
Podsumowując pół roku pracy, wiele zależy na jaki zespół się trafi. My pracujemy 100% zdalnie, ale gdy jest potrzebna pomoc to zawsze można się z kimś zdzwonić. Benefity ok, standardowo Medicover i Multisport, dodatkowo benefity podróżnicze (zniżki na przeloty i hotele) i vouchery np. do Empiku. Pensje raczej rynkowe, dodatkowo co kilka miesięcy bonus jak się ma wyniki. Rekrutacja bezbolesna :) Dzień po wysłaniu aplikacji kontakt ze strony rekrutera i pierwsza rozmowa telefoniczna (po angielsku). Drugi etap: krótka rozmowa po niemiecku (stanowisko z niemieckim). Potem już ostatnia rozmowa z liderami i od razu oferta. Wszystko sprawnie i przyjemna atmosfera.
kurczę, a gdzie szukać do nich oferty pracy? bo z tego co widzę to ostatnio rekrutowali kogoś dwa lata temu...a jesteś w stanie powiedzieć jakie pytania zadawali na rozmowie oraz czy prosili o wykonanie jakichś zadań lub odegranie scenek? wole wiedzieć jak to wygląda, bo nie lubie efektu zaskoczenia i trochę stresuję się rozmowami, a chciałbym do nich aplikować, bo widzę sporo tutaj pozytywów
Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda ostatni etap rekrutacji na stanowisko Travel Consultant Training Program (German + English Required). Dostałem informację że będę musiał przedstawić swoje umiejętności przy rozwiązywaniu różnych zadań. Ktoś coś pomoże doradzi?
czy to przede że firma ciągle rekrutuje? od wielu miesięcy pojawia się ciągle ta sama oferta pracy zastanawiam się czy to przez rotację czy ciezko znaleźć specjalistów?
Senior EMEA HR Administrator and Payroll Specialist with German and English jest zatrudniany na umowie o pracę? Rok temu np w ogłoszeniu podali ludziom stawkę, ale nie doprecyzowali. Teraz z kolei wszyscy chca na B2B i mam nadzieje, że nie ma tego tutaj. Muszę się upewnić.
stawka jest negocjowana w praktyce dają zwykle 25 proc poniżej tego o ile poprosisz, chyba że masz niskie oczekiwania wtedy dostaniesz ok 7-8
Hej, czy AE oferuje jakieś premie świąteczne albo roczne?
Po wysłaniu CV, dostałam maila od rekruterki, że zapraszaja mnie na 30-min rozpowę telefoniczną, a potem na 15-min weryfikację języka. Po weryfikacji języka (sympatycznie, na luzie), dostałam zapro na końcową rozmowę. Ta już była dłuższa (ok. 1h). Miałam do wykonania kilka "tasków" w określonym czasie. Po rozmowie (dosłownie tego samego dnia) dostałam ofertę :)) Byłam zaskoczona, że część rozmów była po angielsku.
Przebieg zatrudnienia, dlaczego zmieniam branżę (z logistyki do turystyki biznesowej), jak poradziłan sobie z najtrudniejszą sytuacją w dotychczasowej karierze i kilka pytań dotyczących preferowanej daty rozpoczęcia, widełek finansowych, lokalizacji (czy wolę zdalnie czy stacjonarnie), godzin pracy (czy wolę zmiany poranne - chyba do 16, czy popołudniowe - chyba do 22).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Chciałam podzielić się opinią o pracy w GBT. Niestety nie mogę przyłączyć się do grupy osób chwalących tę instytucję. Jedyny plus to szkolenie, które i tak nie pokrywa wszystkiego, co jest potrzebne do pracy. Jedynie podstawowe rzeczy jest się w stanie wykonać samemu po szkoleniu, o wszystko inne trzeba pytać i nie zawsze otrzymuje się odpowiedź. Jeśli chodzi o samą pracę, jest generalnie ciekawa, niekoniecznie rozwijająca - wiszenie po 3 godziny na infolinii linii lotniczych nie jest szczytem marzeń. Zespół? Większość to typowe korposzczury, którym zależy tylko na własnym kpi i widzą tylko czubek swojego nosa. Brak kontaktu z TL, brak komunikacji i rozmów rozwojowych, brak 1:1. Jedyne czego nie brakuje w tej pracy to praca, zajęć jest mnóstwo i nie można się nudzić, klienci są w porządku, bardzo wyrozumiali i sympatyczni. Szczerze to nie polecam pracy tutaj, jeśli ktoś szuka miejsca do rozwoju swoich umiejętności miękkich - szkoleń w tym zakresie się niestety nie uświadczy.
To szcżęściarz z ciebie ze w ogole jakies szkolenie miales bo w tej firmie cieżko się doprosić o coś takiego jak szkolenie. Firma która nie ma nic pracownikom do zaoferowania, potrafi tylko wymagać.
Nawet wdrażających nie ma dla nowych? Czy piszesz o takich szkoleniach podnoszących kwalifikacje? Nie chcą nawet współfinansować z pracownikiem?
Ah czyli ta firma to call center? Jestem po szkole hotelarskiej i studia miałam także w podobnym kierunku wiec myślałam ze to może miejsce dla mnie. A piszesz o tych szkoleniach, to z czego dokładnie szkolą ? Jakieś przykłady? Ktoś pozniej napisał ze ciężko ze szkoleniami, wiec się zastanawiam.
Na początku zatrudnienia było m.in dość dokładne szkolenie z systemu rezerwacyjnego Amadeus i z rozwiązywania sytuacji trudnych typu overbooking w hotelach, opóźnienia/odwołania samolotów czy strajki na lotnisku. Mieliśmy też szkolenie z procedur w turystyce biznesowej. Oprócz tego, mamy dostęp do platformy e-learningowej z mnóstwem szkoleń z umiejętności miękkich, komunikacji, zarządzania albo z rzeczy typu Excel, AI itp. Przydałoby się na nie więcej czasu :)
no i fatalny hr który zamiast wyjaśnić kwestie odsyła ciągle gdzieś indziej badz zamyka ticket bez rozwiązania sprawy
Negatywne opinie to niestety prawda. Firma nie szanuje pracownika i (usunięte przez administratora) na każdym kroku poczynając od samej rekrutacji. „Podwyżki” to już kompromitacja bo wynoszą one max 100 zł ! Brutto oczywiście - to jest podwyżka w skali miesiąca - nie za godzine pracy ;)
Hej, widziałam ofertę pracy do firmy dla Meeting Plannera o zauważyłam, ze firma faktycznie skupia się na rozwoju. Przekłada się to na szybki awans, jeśli ktoś będzie ogarniał i miał dobre wyniki? Czytałam, ze ścieżka kariery nie jest do końca jasna, ale miało to ulec zmianie. Dajcie znac, czy się udało;)
Raczej odradzam, po 2 latach gdzie inflacja sięgnęła 30% ludzie dostali po 2% podwyżki, niektórzy pracują po 10-11 godzin, bez nadgodzin i pod presją. Jakieś dziwne roszady w zespołach insynuacje, że jak zespół pracuje mniej niż 10 godzin, to ma za dobrze. Zwykłe międzynarodowe korpo bez szacunku do człowieka.
Podsumowując pół roku pracy, wiele zależy na jaki zespół się trafi. My pracujemy 100% zdalnie, ale gdy jest potrzebna pomoc to zawsze można się z kimś zdzwonić. Benefity ok, standardowo Medicover i Multisport, dodatkowo benefity podróżnicze (zniżki na przeloty i hotele) i vouchery np. do Empiku. Pensje raczej rynkowe, dodatkowo co kilka miesięcy bonus jak się ma wyniki. Rekrutacja bezbolesna :) Dzień po wysłaniu aplikacji kontakt ze strony rekrutera i pierwsza rozmowa telefoniczna (po angielsku). Drugi etap: krótka rozmowa po niemiecku (stanowisko z niemieckim). Potem już ostatnia rozmowa z liderami i od razu oferta. Wszystko sprawnie i przyjemna atmosfera.
Tylko Twój zespół pracuje zdalnie, czy każdy? Zdradzisz, w jakim dziale pracujesz? Duże są pod względem pracowników? To spoko, że są jakieś bonusy za wyniki, a ciężko je osiągnąć? Czy raczej jeśli dobrze się pracuje, to bez problemu? To kwota, o jaką warto się starać? :P Trochę mnie uspokoiłeś z tą rekrutacją, bo jej się najbardziej obawiam. Zadawali ci jakieś konkretne pytania?
Pierwszy bonus dopiero przede mną, więc się okaże (usunięte przez administratora) Nie wiem czy inne działy pracują zdalnie, ale raczej większość tak. Rekrutacją się w ogóle nie przejmuj. Było spoko, dużo czasu na moje pytania. Chyba pierwszy raz w życiu nikt mnie nie poganiał na rozmowie.
To super, ze ci się podoba:) trzymam kciuki za ten bonus, daj znać potem na jakich zasadach się go dostaje. Jak w ogole dostałeś tu stanowisko? Firma sama się odezwała do ciebie na LI np, czy z ogłoszenia? Dużo osób zatrudniają, czy nie ma ty rotacji?:) Ja zamierzam tu aplikować po nowym roku, i ciekawi mnie jak to jest w firmie z wolnymi etatami. Ooo, a jaki typ umowy proponują?
Medicover i Multisport opłacone przez firmę w całości? :) Może podasz widełki wynagrodzenia, bo ja tak nie do końca orientuje się, ile wynoszą pensje rynkowe, o których piszesz... Rozumiem, że znajomość języka angielskiego i niemieckiego to główna podstawa do tego, aby zostać przyjętym w to miejsce? Czy są jakieś ważniejsze aspekty? :))
Hej, a szybko się do ciebie odezwali po wysłaniu CV? Czy to firma sama zaprosiła cię na rozmowę np. przez linkedina? To tylko sama rozmowa, czy jest więcej etapów? Pytali o coś konkretnego?:)
Nie wiem jak kolega, ale do mnie napisali następnego dnia po wysłaniu CV. Pierwsza rozmowa (tel) jeszcze w tym samym tygodniu, kolejna (na Zoomie z menedżerami) dwa dni później. Ofertę dostałam kilka godzin po rozmowie.
kurczę, a gdzie szukać do nich oferty pracy? bo z tego co widzę to ostatnio rekrutowali kogoś dwa lata temu...a jesteś w stanie powiedzieć jakie pytania zadawali na rozmowie oraz czy prosili o wykonanie jakichś zadań lub odegranie scenek? wole wiedzieć jak to wygląda, bo nie lubie efektu zaskoczenia i trochę stresuję się rozmowami, a chciałbym do nich aplikować, bo widzę sporo tutaj pozytywów
Proces rekrutacyjny w tej firmie to jakiś żart i totalna amatorka - jeszcze nigdy nie zostałem potraktowany w tak lekceważący sposób przez żadną z firm w trakcie mojej kariery zawodowej. Zdecydowanie nie polecam współpracy!
Czy firma Global Business Travel Poland S.A. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Z tego co widzę negatywne opinie są systematycznie usuwane, być może z obawy, że ocena w końcu spadnie do 1.0, czyli dokładnie tego na co moim zdaniem GBT zasługuje. Próbuję raz jeszcze dodać swoją, chociaż możliwe, że ten post też zostanie usunięty. Nie tylko nie polecam ale wręcz przestrzegam przed pracą w tej firmie. Serio, jeśli macie jakąkolwiek inną opcję pod ręką, nawet za mniejsze pieniądze, jest spora szansa, że będzie to dla Was lepsze niż praca w GBT. Coś takiego jak leadership w tej firmie nie istnieje. Zamiast tego są tylko ciągłe próby manipulacji, w dodatku tak słabe i groteskowe, że mogłyby być obrazą nawet przeciętnej inteligencji. W dodatku żadne projekty/zadania nie są przydzielane, co sprawia że ludzie bezwiednie tracą swój czas i energię dublując się nawzajem na tym samym tasku. Procedur procesowych też nie ma, wszystko jest przekazywane ustnie jak w epokach przed wynalezieniem druku. Największą frajdą tych którzy tą cenną wiedzę posiadają jest regularne wprowadzenie innych w błąd. Ludzie ciągle podkładają sobie świnie, wszechobecna zawiść i chore współzawodnictwo pod płaszczykiem dobrotliwości I słabo udawanej uprzejmości. Dosłownie skupisko desperatów, aż przykro na to patrzeć...
Jakieś wskazówki odnośnie płac na stanowisku Travel Consultant After Hours with English and Amadeus? Czy stawki są warte zmiany trybu snu na czuwanie i postawienia na głowie zegara?
Pracuję tu od nieco ponad roku. Ogólnie jestem zadowolona. In Plus: - Praca 100% zdalna - Pensja: powyżej średniej krajowej na dane stanowisko, przyzwoite cykliczne bonusy za dobrze wykonaną pracę - Spoko benefity: prywatna służba zdrowia, karty multisport i dodatkowe vouchery zniżkowe na wakacje loty, hotele, wypożyczalnie aut na całym świecie - Stabilne zatrudnienie na zwykłą umowę o pracę, nie np. śmieciówki lub kontrakty B2B - Spoko lider, mam 1:1 co dwa tygodnie, jest zwykle szansa, żeby przegadać jakieś trudniejsze rzeczy - Elastyczne godziny pracy, rozkładam zadania tak jak chcę :) - Fajny, międzynarodowy zespół, zawsze jest kogo spytać o pomoc In Minus: - Nie do końca jasne schematy postępowania w sytuacjach niejednoznacznych - Niestety niezbyt znana jest świeżka awansu, ale ponoć niebawem będzie nowe info w tej sprawie - W niektórych zespołach można (nie trzeba) brać nadgodziny. Nie sprawdzałam tego, ale ponoć dobrze za nie płacą :)
Jeśli chodzi o elastyczne godziny pracy, to masz jakieś konkretne ramy czasowe, w których musisz przepracować "dniówkę" danego dnia? Czy mogą być totalnie losowe godziny? :-)) Co z ścieżką awansu? Czy jest już wiadomo, jak to wygląda w rzeczywistości? :-) Bardzo mi zależy na pracy, w której będę mogła się rozwijać i poszerzać swoje horyzonty, a myślę by złożyć tutaj swoje CV :-)
Hej, to zależy od zespołu i stref czasowych, w którycy się pracuje. W naszym można ukladać samodzielnie grafik, zwykle między 7:00 a 18:00 :)
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Global Business Travel Poland S.A.?
Jedna z najbardziej drenujących prac, jakie kiedykolwiek wykonywałam. O ile sam zespół był fantastyczny, to człowiek zderzał się z managementem - nigdy nie było rąk do pomocy, żadnych faktycznych działań, tylko puste zapewnienia, że na pewno sytuacja się unormuje. Szokująco nie unormowała - w przeciągu roku wymienił się praktycznie cały twardy HR, z tego co wiem na tę chwilę nie został prawie nikt, kto pracuje tam dłużej niż kilka miesięcy, przynajmniej na operacyjnych stanowiskach. Uciekli nawet ludzie pracujący tam po 5 lat. Dojście do siebie po GBT kosztowało mnie kilka miesięcy życia - nikogo nie obchodzili pracownicy, trzeba było malować trawę na zielono i robić pracę byle jak i nawet jak człowiek chciał zrobić coś porządnie, to był tak zasypany, że po 10 godzinach miał siłę tylko płakać i wtedy dowiadywał się od szefa, że jest zbyt emocjonalny na tę pracę. Rób byle jak, świeć oczami i nie narzekaj, inni mają gorzej. Jeśli ktoś lubi niejasne obowiązki i unikanie jakiejkolwiek odpowiedzialności ze strony kierownictwa, zapewnienia bez pokrycia oraz brak jakiekolwiek szkolenia to bardzo polecam. Z perspektywy roku żałuję, że tak długo czekałam z decyzją odejścia.
Bardzo dobra i rzetelna firma, dbająca o pracowników i atmosferę. Wiele szkoleń i wszystko all correct. Benefity. Jeśli ktoś chce to ma szanse się rozwijać, stanowiska są różne i działy tez. Wiele osób pracuje przez długie lata bo lubi i chce :) atmosfera zależy od ludzi , tu gdzie ja pracuje jest super
Wspominasz o benefitach, czy możesz troszkę rozszerzyć ten temat? Co tam macie fajnego? Jest multisport?
Czy można pracować na B2B? A jeśli tak, to co jeśli popełni się jakiś błąd i linia lotnicza wypisze karę?
Elżbieto, jeśli jakaś firma ma w swojej nazwie słowo Travel, to wiadomo czym się zajmuje.....a przez pandemię nie ma już "travel", dlatego to forum tu umarło. Sporo osób w tym ja musiało znaleźć nowe miejsce do pracy i trafiło gorzej. GBT nie było wcale takie złe jak tu niektórzy piszą. Rozsądna kasa, sporo benefitów, praca od-do pozwalająca po pracy nie myśleć o sprawach służbowych. Naprawdę, można trafić dużo gorzej.
GBT to firma globalna, największa w branży, bardzo dobre miejsce pracy i prEz cała pandemie starała się zachować etaty i ludzi.
I z jakim efektem? Ile osób ostatecznie odeszło w tamtym okresie? To był w sumie pierwszy raz gdy firma spotkała się z takim problemem czy kiedyś też zaliczali już jakieś kryzysy?
Co doceniam w tej firmie? troskę o jakość mojego połączenia internetowego i możliwość robienia nadgodzin, codziennie. Co najmniej godzinę. Co mogłoby działać lepiej ? hmm... wiele rzeczy... - dbałość o pracownika, - możliwości rozwoju - ilość szkoleń dodatkowych (nie samą pracą człowiek żyje) - dział odpowiedzialny za układanie grafiku - większa ilość osób do pomocy dla nowozatrudnionych - dostępność benefitów
No wolałam się upewnić... Bo jak dobrze płatne to niektórzy po pachy nabijają. Tu rozumiem że raczej źle się kojarzą?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Global Business Travel Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Global Business Travel Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Global Business Travel Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 6 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Global Business Travel Poland S.A.?
Kandydaci do pracy w Global Business Travel Poland S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.