opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Action Poland

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.4/5

Na podstawie 1988 ocen
Opinie(6562)
Dodaj opinię
Oferty pracy(6)
Aktualności(3)

Opinie(6562)

Dodaj opinię
Oferty pracy(6)
Aktualności(3)
Logo
  • Dlaczego Action?
  • .
  • Co to jest Action?
  • .
  • Nasza historia
  • .
  • Nasza odpowiedzialność społeczna
  • .
  • Twoi koledzy i koleżanki

Dlaczego Action?

Co to jest Action?

Nasza historia

Nasza odpowiedzialność społeczna

Twoi koledzy i koleżanki

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Kraków
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Częstochowa
  • Zabrze
  • Tychy
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Chorzów
  • Czeladź
  • Siemianowice Śląskie
  • Sosnowiec
  • Mysłowice
  • Świętochłowice
  • Będzin
  • Wojkowice
  • Bytom
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Katowice
  4. /
  5. Opinie o Action Poland Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Action Poland Katowice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 11
    • 12
    • 13
    • …
    • 47

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Action Poland Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Folik

    27.04.2025 17:00

    Pracownik

    Aha czyli chodzić chorym do pracy i tam paść na pysk, aż karetka zabierze chore.
    ReviewUserIcon
    Ewelinka

    26.04.2025 18:49

    Pracownik

    Będą wyrzucać za L4 długie i krótkie ? Oświećcie mnie!!!!!!
    ReviewUserIcon
    Gość

    26.04.2025 19:23

    Były pracownik

    Za długie na pewno. Na Psczynie dziewczyna poszła na l4 od psychiatry to od razu było ogłoszenie na jej miejsce- ASM. Tak robili i drążyli, że się w końcu zwolniłą.
    ReviewUserIcon
    Ja

    26.04.2025 23:38

    Pracownik

    Hej ..a przebywasz na jakimś dłuższym L4?
    ReviewUserIcon
    Gość

    19.04.2025 09:45

    Pracownik

    Do nas przyszedł mail z zestawieniem L4 za zeszły rok. Jeśli ktoś miał większą ilość godzin mamy przeprowadzić z taką osobą rozmowę ze dezorganizuje pracę. Dziwne że był pracownik co byl tylko raz i miał w sumie 14 h L4 i jednoczesnie ASM co miał L4 w wrześnie, październiku , listopadzie i grudniu. Szkoda że firma nie potraktowała wszystkich równo bi kierowników nie ujęła w tym zestawieniu- na naszym sklepie też bym kierownik na L4 kilka razy .
    ReviewUserIcon
    Kierownik

    26.04.2025 15:34

    Pracownik

    Zestawie L4 kierowników zapewne dostał kierownik regionu. To nie Wy będziecie przeprowadzać rozmowę że swoim kierownikiem na temat jego L4. Wy naprawdę myślicie czasem? Dobrze, że jeszcze nie życzysz sobie w zestawieniu wszystkich sklepów do tego kierowników regionalnych, area menadżerów itd ...
    ReviewUserIcon
    Gość

    26.04.2025 19:26

    Pracownik

    Panie Kierowniku. Przykłąd idzie z góry :) Chodziło nam o to, że zestawienie to zestawienie. Powinni być wypisani wszyscy. Mail dotyczył ilości l4 a nie kto ma przeprowadzać rozmowy. Zresztą podanie tam nazwisk i nr sklepu też nie było w porządku, każdy sklep powinien dostać zestawienie dotyczące swojego sklepu. A potem idzie się na zakupy i słyszy jak pracownicy obgadują inne sklepy jak to u innych ilość l4 wygląda,
    ReviewUserIcon
    Wewewe

    25.04.2025 09:15

    Pracownik

    Czy u Was też jest taka siekiera jeśli chodzi o godziny? U nas sklep się wali, mamy dużo L4, wygląda jak (usunięte przez administratora), magazyn zawalony, rolki stoją nawet w szatniach. Mimo to kierownik nie może dać chętnym osobom na pełen etat nadgodzin, żeby to ogarnąć, bo nie - bo nie ma. A osoby na niepełny etat bimbają, bo są 2/3 razy w tygodniu i im nie zależy jak to wygląda i nie chcą/nie mogą wziąć dopracowań. Z jakiegoś powodu nie szukali pracy na cały etat z żeby teraz wyrabiać cały etat, a nie raz u nas były próby zmuszenia... Chore to jest, klienci wyzywają przy nas i na nas na bałagan i że brak towaru, no ale godziny w tabelce ważniejsze. To co sklep traci na tym nie rozłożonym towarze to wystarczy dołożyć do nadgodzin i już jest profit. Czy ktoś u góry myśli logicznie, biznesowo?
    ReviewUserIcon
    Gonitwa

    25.04.2025 09:57

    Pracownik

    Gonitwa praca w presji czasu wykańcza psychicznie i fizycznie każda godzina wydaje sie że trwa pół dnia .Jesteśmy zmęczeni w sklepie dwie trzy kasy a na zmianie trzy osoby z prowadząca i jest piątek firma chce oszczędzić parę godzin A nam para leci uszami ... Czy ktoś to doceni ????
    ReviewUserIcon
    pracownica

    15.04.2025 14:10

    Były pracownik

    No to konkretnie ACTION Żnin !! Myszy na sklepie-pracownice mają nawet nagranie jak myszy harcują po sklepie-co jednak jest naganne, bo jednak są tam artykuły spożywcze. Kierowniczka sklepu z tym faktem chyba nic nie robi-bo myszy są, od samego istnienia sklepu. Jestem byłą pracownicą i to tylko podsumowanie mojej obecności właśnie w Żninie. Syn kierowniczki pracuję razem z nią w jednym sklepie-przystała na to Pani Regionalna !! Dodatkowo kierowniczka sklepu otwarcie krytykuje L4 i mówi innym pracownicą, że na pewno symuluje i nie chce im się pracować, a sam syn jak odwalił manewr jakiś z obecnością na początku to wszystko w porządku-boli taka sytuacja, że są równi i równiejsi. Jeśli trafi to do managementu proszę o zbadanie relacji Regionalana - Kierowniczka - Syn - bo samo przed siebie nasuwa się hierarchia, że matka jednak nie może być kierowniczką zawodowo - coś tu nie pasuje a cierpi na tym cały personel poprzez traktowanie jak i może niańczenie bo boją się skarcić syna kierowniczki. Atmosfera z resztą personelu ok, asystentki ok - postawa kierowniczki daje wiele do życzenia !! Praca ciężka, nie wolno używać koszyków marketowych wszystko trzeba nosić ręcznie. Przez myszy niestety zrezygnowałam z zakupów w tym sklepie gdyż brzydzę się gryzoni.
    ReviewUserIcon
    Gość

    24.04.2025 11:10

    Pracownik

    No tylko że sam Action ma to w swoim regulaminie... I niestety ale widzę coś się dzieje na innych sklepach jak pracuje mama i córka np na Pszczynie to córeczka nic robić nie musi bo mama na stanowisku kierowniczym
    ReviewUserIcon
    Klient

    24.04.2025 11:47

    Inne

    Twoje „widzę coś się dzieje” to żaden argument. Jeśli masz dowody na nepotyzm czy łamanie regulaminu – zgłoś to do Państwowej Inspekcji Pracy. Ale wiesz co? PIP nie zajmuje się plotkami, tylko realnymi naruszeniami prawa pracy. Kodeks pracy (Dz.U. 1974 Nr 24 poz. 141) NIE zawiera przepisu, który zabraniałby pracy członków rodziny w jednym zakładzie – nawet w bezpośrednim podporządkowaniu. Decyzja o zatrudnieniu należy do pracodawcy. To, co Ci się „wydaje”, nie ma żadnego znaczenia. W sklepie, o którym mowa, ten chłopak jest wzorem pracownika – pomocny, uprzejmy i kompetentny. Jeśli to komuś przeszkadza, to może problem leży nie w nim, tylko w czyjejś zazdrości albo niekompetencji?
    ReviewUserIcon
    Wera

    23.04.2025 17:56

    Kandydat

    Po złożeniu aplikacji do pracy długo czekaliście na odzew?
    ReviewUserIcon
    Link

    20.04.2025 11:47

    Pracownik

    Tu tylko na L4 iść i mieć i gdzieś niech płacą jak nie szanują ludzi????
    ReviewUserIcon
    Szacunek

    20.04.2025 13:53

    Pracownik

    Brak szacunku ze strony firmy Brak premii Na każdym sklepie różnie się pracuje jest więcej ciśnienia i mniejsze tempo pracy .. Nie jest to wyróżnione za pracę w sklepie w którym są obroty dwa razy większe . Mega obciążenie psychiczne i fizyczne gonitwa .... Słaby socjal .... Cięcia koszty i jeszcze raz brak szacunku... Praca cudo ...załoga choruje to są zwolnienia od lekarza.... I tak jest duża rotacja pracowników jeżeli mieli by zwalniać za L 4 wyszło by że nikt tam by nie pracował Licząc ludzi którzy się nie nadają do tej pracy i tych którzy są . Pieniądze nie warte kilka stówek więcej do minimum nie jest warte tego szaleństwa na każdy dzień na każdą godzinę na każdą minutę to strata czasu ....
    ReviewUserIcon
    Alfred

    18.04.2025 00:36

    Pracownik

    Czy ktoś coś wie o tych zwolnieniach za zbyt dużą ilość l4? Czy na każdym sklepie to się pojawiło??
    ReviewUserIcon
    Gość

    18.04.2025 11:09

    Pracownik

    Skąd takie info
    ReviewUserIcon
    Folik

    17.04.2025 10:52

    Pracownik

    Najgorsza firma na świecie, masakra skąd oni tych ludzi do pracy biorą, zero pojęcia. Kierownicy do wymiany bez wykształcenia.
    ReviewUserIcon
    Ona

    27.04.2021 15:02

    Kandydat

    Hej a czy ktoś może tak szczerze odpowiedź jak naprawdę wygląda praca w sklepie action głównie od strony asystenta kierownika ...
    ReviewUserIcon
    Gość

    08.12.2021 20:40

    Pracownik

    Ciekawe co piszesz.... Asystent robi też zamówienia rozlicza kasy robi ustawienia, wkalda nowości, dba o wizerunek sklepu, zmienia szczyty, robi grafik i wiele innych rzeczy...
    ReviewUserIcon
    Prawda

    16.04.2025 11:26

    Pracownik

    Brak szacunku firmy Robi się ciepło pracownicy wyrzucają kartony godzinę spoceni w słońcu Firma nie zapewnia wody A powinny stać dystrybutory z wodą w pomieszczeniach socjalnych typu Eden Firma dramat brak szacunku tylko chcą liczyć zyski ... Nie polecam znieczulica na każdym kroku tylko gon gon gon z robota Widać to po olbrzymiej rotacji absencji ludzi Są wykończeni psychicznie i fizycznie nie ma już sił po pracy na nic .Balans nie istnieje..
    ReviewUserIcon
    Monika

    16.04.2025 10:24

    Kandydat

    Mam pytanko. Czy za pracę w sobotę macie dzień wolny w tygodniu, czy płacone?
    ReviewUserIcon
    Ada

    14.04.2025 08:01

    Inne

    Nie polecam w ogóle kontaktować się z tą firmą pracownicy olewają zapytania ja pisałam do nich dwukrotnie o zwykłą sprawę a mianowicie spr w którym skl w Gdańsku mogę kupić dwa produkty zero odpowiedzi telefonu nie ma tylko zapytania online na które państwo nie odpowiadają poco trzymać i płacić takim pracownikom lepiej dbać o reputację firmy mając ludzi inteligentnych i takich którzy świadczą standard w customer service bo przy tym składzie elity firma spada na psy
    ReviewUserIcon
    Link

    14.04.2025 11:11

    Pracownik

    Ale nie ma czegoś takiego jak sprawdzenie dostępności dla klienta. To nie od tego jest customer service. Dlatego też nie są podawane nr telefonów do sklepu, bo pracownicy nic by innego nie robili tylko wisieli na telefonie. Rozumiem, że nie chce się ludziom jeździć to tu to tam i czegoś szukac. Ale większość sklepów ma swoje fb, co jest tylko prywatna pracą ich pracowników więc to też nie jest obowiązkiem dla sklepu mieć swojego fb. Niskie ceny są właśnie dlatego, bo nie na kosztów dodatkowej obsługi, czytników cen itp. Jeśli taki serwis miałby być wprowadzony to ceny znacznie poszłyby w górę.
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.04.2025 15:33

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    TaK

    02.04.2025 21:08

    Były pracownik

    Pracowałam tam jakiś czas temu i popieram że tak jest
    ReviewUserIcon
    nnhddfv

    10.04.2025 18:17

    Inne

    Masz na myśli tą galerię w ck? Co tam się wyprawia?
    JobOffersIcon

    Oferty pracy - Action Poland Sp. z o.o.

    Asystent Kierownika Sklepu

    Action Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Oborniki

    Sprawdź ofertę
    Kierownik Sklepu

    Action Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Żary

    Sprawdź ofertę
    Pracownik Sklepu

    Action Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Tarnowskie Góry

    Sprawdź ofertę
    Asystent/Asystentka Kierownika Sklepu

    Action Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Lublin

    Sprawdź ofertę
    Pracownik/Pracownica Sklepu

    Action Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Malbork

    Sprawdź ofertę
    Kierownik/Kierowniczka Sklepu

    Action Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Wołomin

    Sprawdź ofertę
    ReviewUserIcon
    Pytający

    11.04.2025 15:07

    Inne

    Cześć Gdzie na Śląsku są sklepy szkoleniowe ? Nie dopytałem na rozmowie o pracę
    ReviewUserIcon
    Linka

    12.04.2025 04:36

    Kandydat

    Słyszałam o Bytomiu i Bielsku.
    ReviewUserIcon
    CocoJambo

    10.04.2025 20:04

    Pracownik

    Sklep w Bydgoszczy na Nakielskiej to jakaś porażka. Odnośnie grafiku, i nie tylko. Jeden pracownik wywalczył sobie więcej dni dyspozycji gdzie mamy ustawione z góry 2 dni. Góra oczywiście poszła na rękę tej osobie, a reszta pracowników jest z tego powodu dyskryminowana. miesięczny grafik na tym sklepie jest ciągle zmieniany, przez co nie można sobie nic zaplanować.
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.04.2025 16:07

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Jola

    10.04.2025 17:12

    Były pracownik

    A jak ma podchodzić ? Przecież do pracy się nie spóźnia ..dziwne pytanie
    ReviewUserIcon
    Lis

    10.04.2025 18:35

    Pracownik

    Grafik sobie, pracownik sobie? Dramat. Po co to szukać w takich miejscach pracy... To już nawet nie tylko chodzi o grafik,ale o szacunek do innych współpracowników.
    ReviewUserIcon
    Dona

    09.04.2025 20:15

    Pracownik

    Niektórzy nie rozumieją czyjejś emocjonalnej perspektywy. Ktoś ma większy prog wrażliwość lub lęku w jakiejś sytuacji nie oznacza to, że może mieć problemy natury psychicznej lecz nie potrafi się bronić lub jest wrażliwy. Nazywanie to niską inteligencją emocjonalną jest błędem, bo osoby wrażliwe umieją właśnie wejść w cudzą emocjonalną perspektywę a nawet nieświadomie ja przyjąć na siebie. Ja tak mam i dla mnie jest to przekleństwem. Wiem, że nie każdy umie tak się wczuć w czyjąś skórę i zrozumieć, że w kimś może budzić lęk kiedy ktoś na kogoś krzyczy lub przykleja etykietę i zgodnie z jego opinia traktuje. Rozumiem, że kierownicy chcą wyciągnąć najlepszy wynik używając negatywnej perswazji - według opinii innych ekspertów dowiedziałam się, że ci "liderzy" nie mają kwalifikacji do bycia kierownikiem i nie umieją zarządzać zespołem. Nie rozumieją, że ich zachowanie może wzbudzić w kimś lęk i negatywne emocje aczkolwiek świadczy to o ich niskiej pewności siebie. Oni nie widzą swojego zachowania - myślą, że to co robią jest zgodne z ich przekonaniem i roli jaką pełnią .Więc rozumiem perspektywę kierowników, ale moim zdaniem jest to przykre, że ktoś uważa się się wielce inteligentnego, ale nie potrafi wejść w cudzą skórę i zobaczyć jak to jest dostawać mniej niż najniższą krajową być wykorzystywanym i psychicznie terroryzowanym. Nie umieją wejść w ta perspektywę, bo nie zamierzają się unizyc i poczuć to ... Z powodu wyższości ? - wiem, że nic nie wiem.
    ReviewUserIcon
    Bydgoszc

    09.04.2025 17:34

    Pracownik

    Sklep w Bydgoszczy na ulicy Nakielskiej pozostawia wiele do życzenia. Kierowniczka sklepu chodzi wciąż po sklepie i tylko rozmawia przez telefon prowadząc prywatne rozmowy. Zamiast wywiązać się ze swoich obowiązków zrzuca je na resztę pracowników a sama siedzi w biurze lub chodzi po sklepie prowadząc prywatne rozmowy. Już nie wspominając, że swój autorytet buduje tekstami „pamiętaj że rozmawiasz z kierownikiem” albo „jak będę ci kazać to i tak to zrobisz”
    ReviewUserIcon
    Link

    09.04.2025 08:34

    Pracownik

    (usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) ludzie uciekajcie z tej firmy, bez premii,socjalu co to za sklep. Już jest zgłoszone do odpowiednich służb. Za traktowanie pracowników.
    ReviewUserIcon
    Premia

    09.04.2025 12:31

    Pracownik

    Premia w tej firmie istnieje W postaci rekordowej ilości otwieraniu nowych sklepów Wyzysk na każdym kroku. Mają nas za tanią siłę roboczą ...
    ReviewUserIcon
    Nieola

    06.04.2025 23:37

    Pracownik

    Nie polecam ,slupsk tuwina to kpina (usunięte przez administratora) jako funkcyjne maja ludzi za nic dlatego się ludzie zmieniają bo nikt tam dlugo nie wytrzyma,Natalia zakłamana lalszywa i pazerna nawet klientów nie szanuje i koleżanek z pracy ,kaska nie kierowniczka tylko ta funkcyjna którą za (usunięte przez administratora) z Jantaru przenieśli na Wokulski do nas ,to istna porażka wielja dama leniwa i zakłamana, ucieka na socjalny i (usunięte przez administratora) kleji że coś robi ,zwykłych pracowników wykorzystuje do swoich obowiązków a sama siedzi na tym (usunięte przez administratora) i klika na fb zwroty itp wszystko za nią,mam nadzueje ze p regionalna ktira zadziruje slupsk Wokulski w końcu zrobi z nimi pozadek,a przepraszam ponoć Kasia to znajoma p regionalnej,ogólnie praca nie jest zła,jest ciężko ale to idzie znieść, ale te 2 funkcyjne Natalia i Katarzyna do puki tec2 tam będą nikt się dlugo nie utrzymać w tej pracy
    ReviewUserIcon
    Slupsk

    09.04.2025 06:39

    Pracownik

    Popieram….. oba sklepy w Słupsku to dramat. Regio tylko chodzi i się uśmiecha krzycząc na cały sklep swoim piskliwym głosikiem i spoufalając się z kierownikami. Żenada
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Action Poland?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Mona

    04.04.2025 23:57

    Pracownik

    Hej, pracuję od 5 miesięcy w Action, jest to mój pierwszy tak duży sklep i owszem jak ktoś nigdy nie pracował w tak dużym sklepie lub w ogóle fizycznie to może narzekać na początku, że jest ciężko. Dla mnie były ciężkie pierwsze dwa tygodnie, ale głównie dlatego, że nie wiedziałam gdzie co się znajduje i dopadała mnie frustracja jak klient pytał, a ja nie potrafiłam jego pokierować. Teraz luz, nie czuję presji owszem poganiają i kładą nacisk aby pracować szybko, ale po prostu pracuje swoim tempem i tyle. Co do zmian w grafiku i ciągłych nadgodzin to u nas przy zatrudnieniu pytali czy jesteś dyspozycyjny i jeśli ktoś chce zarobić więcej to jest do tego dobra okazja. Owszem zdarza mi się odmówić, ale jeszcze nikt nigdy nie miał do mnie pretensji z tego powodu. Kierownicza spoko babka, do pogadania, wesoła, ogólnie pozytywny człowiek ???? zastępczynie też ok. Czasami mam wrażenie, że ludzie szukają takiej pracy co nikt od nich nie będzie nic wymagał. Ja osobiście uważam, że człowiek jest w stanie dostosować się do każdych warunków i obowiązków w pracy jeśli tylko chce pracować.
    ReviewUserIcon
    Prawda

    06.04.2025 11:52

    Pracownik

    W imię czego masz robić szybciej i więcej jak inni pracownicy bo możesz i potrafisz . Dokładnie jestem w takiej sytuacji Kierowniczka da medal podwyżkę albo premie ???
    ReviewUserIcon
    Tak

    07.04.2025 19:38

    Pracownik

    Sprzeciw się im a zrobią z ciebie wariata, żeby tylko wybielić siebie
    ReviewUserIcon
    Sprzedawca

    07.04.2025 16:08

    Ewelinaxs

    Przebieg rekrutacji Nie zadzwonili Pytania Gdy zaloguje się na moje konto w action pokazuje mi coś takiego jak otwarte odrzucenie. Czyli co? Nie ma szans że zadzwonią i umówią się ze mną na rozmowę?

    Poziom rozmowy:

    Rezultat:

    Nie dostałem pracy

    #RozmowaKwalifikacyjna
    #Sprzedawca
    ReviewUserIcon
    Sama

    05.04.2025 21:12

    Pracownik

    Oni wykańczają ludzi , plecy siadają ,nogi a gdzie życie rodzinne jak trzeba być cały dasz w action nawet na pół etatu.
    ReviewUserIcon
    Karol

    04.04.2025 22:20

    Były pracownik

    Nie polecam! Straszna presją,gonią ciągle. Atmosfera średnia... Obgdaywanie i zaganianie każdy na każdego... Duże dostawy, dużo dźwigania. Zrób to zrób tamto...a "kierowniczki' siedzą na socjalu i kawki spijają. Nigdy więcej.
    ReviewUserIcon
    Lll

    17.03.2025 11:09

    Były pracownik

    Leszno galeria żenada przełożone wszystkie trzy dziewczyny do wymiany nie wiedza chyba co to znaczy mobbing szczególnie główna pani kierownik A.. jest nie miła w stosunku do pracowników straszy zwolnieniami ma swoja wybrana grupę pupilków a resztę ma w wysokim poważaniu nie traktuje wszystkich równo co powinien robić przełożony nie wysłuchuję dwóch stron jeżeli są jakieś problemy i próbuje wszystko wyjaśniać krzykiem Mógł by się w końcu ktoś tym zająć dziwie się ze jeszcze nikt tego nie zgłosił Wiec dlatego jakiś czas temu odeszłam z tego sklepu
    ReviewUserIcon
    Szkoląca

    25.03.2025 10:46

    Pracownik

    Rozumiem że znasz tą kierowniczkę osobiście? Najlepiej być bohaterem przez internet. A takiej osoby to że świecą szukać. Szkoliła mnie i inne osoby też. Jest odpowiednia osobą na odpowiednim stanowisku. Niektórym wydaje się że to jest łatwe zadanie prowadzić sklep. Jak ma się tylu ludzi i każdy roszczeniowy. Za pomówienia w sieci też może być sprawa. A jak jest jakiś żal do Mareczka to wyjaśnij sobie żale z nim a nie w sieci
    ReviewUserIcon
    85 k

    04.04.2025 21:35

    Pracownik

    No faktycznie zgadzam sie, takiej niekompetentnej kierowniczki to ze świecą szukać. Oby Ciebie nie wyszkoliła na taką jak ona jest.....
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.04.2025 11:59

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewModeratorIcon
    Bruno

    03.04.2025 09:53

    Inne

    No dobra, ale jakieś konkrety? Jest gorzej, bo co? No bo dalej niby jest odpowiedź a dalej nie wiem czemu warto albo nie warto w tym sklepie. W sensie chyba nie bez powodu tną te godziny a ogólnie ofert pracy na sklep jest sporo.
    ReviewUserIcon
    Luz

    03.04.2025 11:10

    Inne

    Było lepiej jeśli można było mieć cały etat i nic nie zaskakiwało nagle, że dowiadujesz się, że zamiast 8 godzin nagle masz wolne lub po 5 godzinach mówią ci naura. Najgorzej jak masz w grafiku wolne a masz wizytę u wujka 100 km dalej od zamieszkania popijasz sobie w spokoju kawusie i jesz smaczne ciasteczko a tu nagle dzwoni kiero i mówi Ci żebyś przyszła na 11 lub 14 i musisz myśleć jak przylecieć samolotem , odmówisz i masz na sobie wtedy (usunięte przez administratora)w pracy, bo na kogoś te obowiązki spadły. (usunięte przez administratora)mam na myśli osoby które stawiają pod presją kiedy coś zrobisz nie po ich myśli.

    Kontakt - Action Poland Sp. z o.o.

    Uniwersytecka 13 40-007 Katowice

    NIP:9542778083

    REGON:366830420

    KRS:0000678960

    https://pl.action.jobs/
    Branża główna: Sprzedaż detaliczna

    Odwiedź nasz profil

    InstagramIconLinkedinIconYoutubeIcon
    ReviewUserIcon
    Kasik

    31.03.2025 18:22

    Kandydat

    Czy delegacje na wsparcie innego sklepu są obowiązkowe?
    ReviewUserIcon
    N.

    03.04.2025 09:16

    Pracownik

    Zgodnie z KP pracodawca może Cię wysłać na delegację i jest to polecenie służbowe
    ReviewUserIcon
    Monikku

    01.04.2025 17:07

    Kandydat

    Cześć, ile zarabia Kierownik sklepu w Action?
    ReviewUserIcon
    Yola

    02.04.2025 07:09

    Pracownik

    Hehe, można powiedzieć że 10k brutto w dużym mieście
    ReviewUserIcon
    Monikku

    02.04.2025 09:17

    Kandydat

    A w mniejszych miastach?
    ReviewUserIcon
    Pracuje od 2019 roku

    26.03.2025 18:53

    Pracownik

    Drogi Pracodawco, czy jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie co robisz dla pracownika, aby czuł się w tej pracy dobrze? Żeby miał poczucie bezpieczeństwa, akceptacji i docenienia? Oczywiście poza podstawowymi benefitami, które są zawarte w każdej ofercie pracy, bo teraz w wielu firmach to podstawa. Skala zadań i ciagle rosnące wymagania są niewspółmierne z wynagrodzeniem, nikt tu nikogo nie docenienia, sklepy wysokoobrotowe musza dawać z siebie 200% tego co niskoobrotowe, za te same pieniądze, gdzie tu jest sprawiedliwość? Wartości pięknie brzmią i moja kierowniczka na ich przykładzie stara się pracowac, jednak dla takiego szarego pracownika są niewiele warte kiedy wyciska się z niego siódme poty, wiedząc ze cały czas robimy wyniki, zarabiamy kase, robimy przyrosty sprzedaży itp. A nikt nie jest w stanie chociaż mały gestem przez tyle lat docenić tych co są lojalni, zawsze przychodza do pracy, nie chorują..cokolwiek, co dało by poczucie ze robisz to po cos więcej niż tylko auta i premie dla regionalnych. Nie mam na celu aktywacji wszystkich hejterów, ale chciałabym żeby chociaz raz ktoś spojrzał na nas inaczej niż na zwykłych roboli, którymi staliśmy się już kilka lat temu.????
    ReviewUserIcon
    XD

    31.03.2025 08:42

    Pracownik

    Taki komentarz mogłaby tylko napisać jakaś (usunięte przez administratora). Co się dzieje jak na sklepie wysokoobrotowym wpadnie L4? Masz zaplanowane 5 osób, dostawę 40-50 rolek i nagle Ci wypada osoba która robi ok 10 rolek? To się nic nie dzieje i nie wpływa to na pracę? Ale już abstrahując od tematu dostawy i wg sklepów wysokoobrotowych. L4 na ogół wynika z lenistwa ludzi, taka jest prawda, dostanie lekki katarek i już dzwoni do lekarza po L4… a później żal bo grafik zmieniany, bo pensja niska - sami sobie to robicie
    ReviewUserIcon
    Prawda

    01.04.2025 10:52

    Pracownik

    L 4 ma zawsze drugie dno.. Jest odpowiedzią na zła sytuację w sklepie . Nie widać postawy lidera kierowniczek ani pracy ramie w ramie z pracownikami sklepu tak jest napisane w wymaganiach gdy firma szuka asystenta w związku z dynamicznym rozwojem firmy..Wieczne narady w biurze po dwie główne rozmowy i śmiech słychać za wygłoszonych drzwi .Przecież mają czas na robienie zebrania narad takie odgadywanie jest codziennie . A kto w tym czasie pracuje na sklepie ?
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.03.2025 17:01

    Pracownik

    Tak wpadłam tu zupełnie przypadkiem, i jaka lektura ciekawa. Takie mam pytanie do tych wszystkich którzy piszą jacy to kierownicy są ,, okropni ", bo zmieniają grafik . Co Wy macie w głowach,czy Wam się wydaje że taki SM , ASM , budzi się rano i jego pierwsza myśl ooo zmienię grafik , zrobię im na złość.No ludzie przecież te zmiany w harmonogramie wynikają z tak wielu czynników, L4 , uz , opieki, spóźnione albo w ogóle brak dostaw .. Dlaczego nikt z Wam nie ma ,,żalu ", to Kasi ,Zosi czy Marysi ( imiona zupełnie przypadkowe), że są znów na L4 czy innej absencji, tylko obrywa się SM , no wiadomo bo to on zmienia grafik ale zmienia przez Wasze działania. Ktoś tu pisał o szukaniu,, ofiary ", no tak jak się milion razy mówi że coś jest nie tak zrobione to można mieć wrażenie że jest się ofiarą ale losu chyba . Tam nie ma działań trudnych,fejs, towar, ale nawet tego Wam się nie chce zrobić dobrze. I jeszcze czy ktoś z osób odważnych w sieci rozmawiał z SM ? A nie ,bo do SM to się idze porozmawiać jak Wy coś chcecie, wolne , zamianę, lub inne tego typu . A żale w sieci :)
    ReviewUserIcon
    Odp

    30.03.2025 12:21

    Pracownik

    Nie widać tego na co dzień o czym piszesz . Też się zgadzam Kierowniczki myślą że ludzie będą skakać i tańczyć wokoło nich .A co w zamian ? Wyzysk obcinanie godzin ile się da .Bo firma chce liczyć zyski a kosztów najlepiej nie mieć ... One zawsze mają problem z godzinami z efektywnością bo same nie biorą się do efektywnej pracy tylko tyle o ile .Tak jest na sklepie w którym pracuje i absolutnie nie twierdzę że jest tak w każdym bo na pewno nie .. One mają taki problem 365 dni w roku
    ReviewUserIcon
    Odp

    31.03.2025 07:44

    Pracownik

    Ja też czytałem że zadaniem kierowniczek jest aktywne wspieranie zespołu po to by sklep wyglądał dobrze Ok.Jedna robi 5 szczytów całą zmianę .. druga nowości .Dla czego nie pracują na czas ?.?...Praca na czas już się nie tyczy ich tak samo towar tylko jak wchodzi regionalny na sklep to panicznie biorą się za wykładanie towaru Wniosek regionalny powinien być codziennie ....Ich aktywne wspieranie polega na rozliczeniu naszych karteczek z czasów Zamiast brać się też do pracy
    ReviewUserIcon
    anonim

    29.03.2025 18:57

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    xd

    30.03.2025 12:34

    Pracownik

    To jest strona do oceniania pracy, a nie obsługi
    ReviewUserIcon
    GD

    30.03.2025 12:12

    Były pracownik

    Powszechna dyskryminacja mężczyzn, zatrudnienia DEI wjechały za mocno (co można sprawdzić na oficjalnej stronie lub skorzystać ze zmysłu wzroku). Nie ważne, czy jesteś dobrym pracownikiem, ważne, że masz kolorowe włoski i lubisz w czoko. Poza tym zmiany grafików z dnia na dzień, zapiernicz za psie pieniądze, odradzam, szczególnie białym, heteroseksualnym facetom, nie zagrzejecie tu miejsca! (Trójmiasto '24)
    ReviewUserIcon
    Majami @

    29.03.2025 11:52

    Pracownik

    Nie polecam pracy w Action pracuje ponad dwa lata Wyzysk i wyciskanie ludzi jak cytryny. Oczywiście to są ambicje nowego dyrektora i regionalnych by pokazać tabelki . Zapraszam regionalnych do pracy w sklepie w trzy osoby otwarcie trzech kas Na cztery kierowniczki w sklepie które siedzą na kamerach i wykonują obserwacje obiegowa zamiast zająć się praca biorę pensje za łażenie po sklepie firma dramat .
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    21.03.2025 06:21

    Pracownik

    A ja polecam mniej projektów specjalnych dla HR i regionalnych. Nie wywiązują się oni z własnych obowiązków. Zwalają swoje obowiązki na kierowników. Nikogo nie dziwi dlaczego tak rzadko są wizyty lub dlaczego brakuje tylu osób z biura na regionie ? Jakby każdy zajął się własnymi obowiązkami a nie próba wybijania się odciążyłoby to sklepy, które i tak już mają ogrom pracy.
    ReviewUserIcon
    Zaniepokojona

    21.03.2025 21:19

    Inne

    RM na Łódź podczas urlopu kryje się SM którzy ponoć ja zastępują i kontrolują sklepy i dbają o nie a tak naprawdę zwala odpowiedzialność na kierowników podczas jej nieobecności. Sklepy w jej regionie wyglądają coraz gorzej i do tego zatrudnianie znajomych córki na stanowiska kierownicze. AM na region Łódzki udaje że tego nie widzi brak słów
    ReviewUserIcon
    Była

    28.03.2025 10:47

    Były pracownik

    Jako juz były pracownik mogę tylko przytaknąć. Jakby to powiedzieć....ryba psuje się od glowy. Nie dziwi problem z kadra w tym regionie, skoro regio kryje swoich poplecznikow. Dobrzy oddani pracownicy odchodzą, bo nawet jak zgłaszają problemy to nic się z tym nie robi. Lepiej trzymać znajomych i tych co mobinguja innych. To prawda że pod nieobecność regio zastępują kierownicy co sami się nie nadają do prowadzenia sklepów, i u nich obroty robia sie same..(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Link

    28.03.2025 04:32

    Pracownik

    Ta firma to dno! Zero szacunku do nikogo . Ludzie obudźcie się i nie zatrudniajcie tam.
    ReviewUserIcon
    anonim

    25.03.2025 15:10

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Kos

    27.03.2025 08:02

    Kandydat

    O hej. Czy odezwali się już do ciebie? Nie wiem czy coś jest nie tak, ale do mnie właśnie się jeszcze nie odezwali i nie wiem czy nie znaleźć jakiegoś maila, żeby się dowiedzieć co i jak. A druga sprawa to czy też wysyłałeś może przez pracuj i pokazało ci się, że już wyświetlili twoje CV?
    ReviewUserIcon
    Bydgoszcz

    20.03.2025 00:34

    Pracownik

    Serdeczne pozdrowienia dla pani kierownik z Nakielskiej, codzienna zmiana grafiku bez zgody pracownika, bo ona z czymś się nie wyrobiła. Moze jak by się sama zabrała do pracy zamiast tylko siedzieć na kamerach było by inaczej .W tym sklepie żadne prawo pracownika nie działa.
    ReviewUserIcon
    Jetiii

    24.03.2025 19:27

    Pracownik

    To popularna praktyka w tej firmie Najlepsze jest zmienianie grafiku jak Cię nie ma i brak informacji o tym od kierownika. U nas były sytuacje że ktoś nie przyszedł do pracy bo nie wiedział o zmianie grafiku bo po prostu miał wolne. Ja niedługo się zwalniam i polecę z nimi po różnych urzędach. Może innym coś pomoge, bo mi samej już nie zależy.
    ReviewUserIcon
    Ona

    24.03.2025 20:21

    Inne

    No to widzę, że w innych częściach Polski to samo grafik modyfikowany do bólu, bez zgody pracownika, a sam pracownik dowiaduje się o tym ostatni… . Norma. I o jakim prawie pracy my tu mówimy?
    ReviewUserIcon
    vudoo

    23.03.2025 20:58

    Kandydat

    szybciej powinni się odezwać po tym jak się zgłoszę do pracy przez internet, czy lepiej iść samemu do sklepu z cv?
    ReviewUserIcon
    Odp

    24.03.2025 07:07

    Pracownik

    Przez ninternet
    ReviewUserIcon
    Siostra

    22.03.2025 21:56

    Pracownik

    Niestety szukają kozła ofiarnego w zespole i później się tej osoby pozbywają. Jeśli ktoś jest mądry to pójdzie do sądu pracy w przeciwnym razie to nigdy się nie skończy. Tabelki tabelki, ludzi mają gdzieś.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    21.03.2025 10:41

    Pracownik

    Czy w Action jest coś na zasadzie trzynastej pensji po pozytywnej ocenie rocznej?
    ReviewUserIcon
    Odp

    21.03.2025 10:54

    Pracownik

    Nie brak premii

    Zostaw merytoryczną opinię o Action Poland Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.