Jeździ ktoś na bolt? Są promocję?
Zastanawiam się, jak to jest. Nikt normalny nie włoży ręki do ognia, bo się sparzy. To jest normalne. Natomiast w tych firmach krzakach cały czas są nowi. Przecież już wszyscy wiedzą że tu nie ma kasy. Są tylko kłopoty. Najfajniejsze jest to że po jakimś czasie wracają ci sami. I tak w kółko. Ale komedia, tylko bez hapyandu.
Obserwuje gęby w tych wynajętych samochodach fn,uber i bolt jeżdżących ,sasze i młokosy po 8 klasach wszyscy oni nie mają pojęcia o ekonomi stado baranów ze mną na czele a matura dała mi tyle że zdaje sobie z tego sprawe chociaż
Na postoju jednego z was, legalnego, we wro poprosiłem by pokazał mi na apace ilu kierowców jest zalogowanych. Mapa Wrocławia aż czarna od kółeczek. Nic dodać, nic ująć.
W Krakowie dzisiaj jeszcze nie bylo ani jednego zlecenia od rana tylko 3czasowki które znikają w ułamku sekundy
Oszusty freekałowe dalej was dyyymają wyrobnicy niewolnicccy jeździcie za grosze bo już nawet nie za złotówki narażając siebie i swoje rodziny ten zawód to padaka koniec i kto ma rozum niech ucieka do innej pracy póki czas we fn nabawicie się tylko długów na śmieciowych kursach do wiosny a może lata zapomnijcie o ruchu na taksówkach nawet uber już pada bolca już nie ma
Praca taksówkarza już się skończyła i ten co szybciej to zrozumie i zmieni pracę będzie wygrany resztę czeka bankructwo tylko jeszcze emeryci trochę mogą dorobić bo mają mniejsze koszta
Uber ma kupić fn prowizja będzie 25 A stawki jak to u nich 1 PLN za km bez mnożnika . Powodzenia . A może tuk tuk ...?!
Hahahaha napewno będziesz miała pełne kieszonki makulatury jak oddasz uberowi 31% to inaczej będziesz pisać
Słabe masz wiadomości bo od 1 października prowizja w uberze to 31% czyli z 1 zł za km zostaje 69 groszy minus paliwo na gazie to ok 15 groszy = 54 grosze nie licząc samochodu rat lub wynajmu i innych opłat
No i co wyrobnicy teraz zrobicie raty leasingi lecą zus też inne koszta a tu koniec za te psie pieniwdze które we fn zarabialiście długo nie przeżyjecie na budowach potrzebują pracowników i wiele lepsze zarobki niż we fn zobaczymy ile pociągną pośrednicy już słychać jak pory im się trzęsą kto będzie spłacał te leasingi hahahahaha może po tym wszystkim atmosfera się przeczyści i skończy się ta patologia
Kieszonki pełne.Prestiz jest.Zbieram na nową camry.
Widzisz Wiktoria zawsze ci mówiłem że u mnie na pigalaku nie zginiesz i na kiełbasie kupisz te camry a we fn co najwyźej pandę
To już jest koniec nie ma juź nic tak jak w tej piosence szukać innej pracy bo tu z głodu padniecie pseudo taksówkarze fn i tak jeździliście za pół darmo to teraz macie szansę uwolnić się z tej patologii
Dzwon z waszej winy, game over. Awaria auta, game over. Choroba, game over. Duży ZUS, game over. Początek, długi. PKB rośnie, a komornik zaciera ręce. Brawo, tak trzymać. Wytrzymać ciśnienie. Czym dłużej, tym lepiej dla mnie.
1Wydoje i zajade newtaxidrivera, 2Delikatnie z promocją w godz szczytu Wydoje po 4zl za km klienta 3 A na koniec przeleje do kasy globalnej i nawet Urban pójdzie z torbami.
Najlepiej ci wychodzi stanie u mnie na pigalaku a i od czsu do czsu ciepłą kiełbasę dostaniesz ty to wiesz jak się ustawić
A wy dalej to samo. Skończyć współpracę i już. Tylko tyle. Nie wiem w czym problem. To znaczy wiem, komornicy, długi, zobowiązania umowy na wynajem, obietnice złotych gór, lenistwo, brak wykształcenia, brak zawodu, nieudolność życiowa itp,( wiem, trudne słowa) To nie boli.
Koleżko, idzie jesień i zima więc będą mnożniki. A co za tym idzie kieszonki sobie napełnimy. Trzeba to wykorzystać. Lepiej jeździć za 1.30 jak stać i palić papierosy.
Będą nie tylko mnożniki, nie oszukuj, będą jeszcze medale, punkty, turba, statystyki,itp, wszystko tylko kasy brak.
Masz rację. Lepiej jeździć po 1,3 zł niż stać. Nawet jak skumulowane koszty są 1,4 zł. A jak nie będzie roboty....też dobrze, bo strata mniejsza. Życie nie umierać.
Hmmm.....Piszesz: komornicy długi, zobowiązania. Naprawdę myślisz, że to zajęcie rozwiąże te problemy? Raczej pogłębią.
Tym bardziej ludzie będą przywiązani, nie będą mogli nawet godziny mieć wyłączonej apki. Będą więcej jeździć, a długi będą rosły. Więc będą jeszcze więcej jeździć we wszystkich apkach a długi dalej będą rosły. I o to chodzi, tak buduje się zależność ( może nie wytną). Bo w życiu nie chodzi o to złapać króliczka, ale by go łapać. To jest gra, w której prezes wygrywa, a kierowca przegrywa. Czym dłużej grasz, tym gorzej dla Ciebie. Tysiące ludzi już się przewinęło przez różne apki. Żaden niczego się nie dorobił, za to wielu skończyło z wielkimi długami. Ale to jest już inna historia, ci ludzie kończą w ciszy, samotności, z wstydu i przed komornikiem chowają się w najciemniejszy kont. Ich nie widać, tych dumnych kierowców free, itaxi, opti, Uber bolt itp.
Ja to wszystko wiem. Zastanawia mnie gdzie jest granica absurdu. (usunięte przez administratora) Miał jeździć po 3 zł i robić 6 tys km. A tu jest rabat na kilometry, a roboty tyle co kot napłakał. Ale tu są jasne zasady. Stawki jak w 1995 roku. Przecież przewóz osób w 2008 roku jeździł po 1,2 (fakt, że bez czasówki), ale to było 12 lat temu! Podjeżdżał koleś 20 letnim Peugeotem 405, trupem który ledwo odpalał. Wstyd bylo gdzieś tym oficjalnie podjechac. Brud i (usunięte przez administratora) Ale reguly byly jasne. Nielegalnie, brudno ale tanio.A dziś osioł pojeżdża z licencja, czyściutka Toyota Auris w hybrydzie i jedzie za 1 zł praktycznie bez startowki. Na co liczy? Przecież to nie wiedza tajemna. Biorąc te kursy utwierdza Urbana i spółkę, że sa rezerwy. Myślisz że taki tuman porównując pracę na tzw taxi do etatu bierze pod uwagę takie rzeczy jak to, że pracownik ma ponad miesiąc urlopu? Że pracuje 11 miesięcy, ale ma 12 pensji. Że ma płatne zwolnienia. Że czas naprawy samochodu to nie urlop. To podwójny koszt. Naprawa plus brak przychodu. Że stłuczka z własnej winy to z reguły game over. Że łatwiej zastać kaleka czy stracić życie za kierownica niż na kasie w Biedronce. I wreszcie, że nie sztuka jest zarobić więcej o 50 procent pracujący 12 h. Przecież to są oczywistości, Tu nawet nie ma znaczenia czy ktoś płaci zus czy nie! Ci ludzie są niewolnikami najgorszego sortu Takimi lamistrajkami. Nie zasługują na szacunek. Do Ubera nie wsiądę ale lita zamawiam. I jeszcze dwie gwiazdki dam. A wiem że to ich boli. Nie szanują siebie i nie maja prawa wymagać szacunku od innych. Amen
Tak, masz rację. W 100 procentach. To wszystko było na tym forum opisywane. Efekt, nic. Wszystko zostaje bez zmiany. Więc szkoda bić pianę. Ale jest jedna rzecz, otóż takie firmy jak free, Amazon, Uber itp rosną w siłę, a normalne firmy znikają. Mają wybór, albo zastosują tzw, gogeconomy, albo game over. Co wybiorą, wiadomo. We Wrocławiu to już tylko praca jest w tego rodzaju firmach. Jest takie powiedzenie, jak sobie poscielisz, tak się wyśpisz. pytanie, czy można to jeszcze odwrócić, czy jest już pozamiatane. Na koniec jeszcze jedno powiedzenie, jak nie uwazałeś jak robisz, to teraz rób jak uważasz.
z szacunkiem ale nie masz racji jak wracam do domu mając obrotu 130 zł za 8 godz lub 60 zł za 6 godz. to zus dziennie ok. 60 zł ma znaczenie w stosunku do wyrobasów
Dobry jesteś. Mądrej głowie dość dwie słowie. Nie wiem co chciałeś udowadnić, ale zupełnie nie zrozumiałeś tekstu.
Witam, Przyłączę się do dyskusji... z tym że dodam parę faktów. Zrobiłem rozliczenie z ostatnich dwóch miesięcy i śmiem twierdzić że kierowca FN zarabia ok 15.50zł/h. Można by pomyśleć, że stawka całkiem ok jak na kierowcę. Można by gdyby nie fakt że powyższe obliczenie uwzględnia tylko i wyłącznie prowizję wraz z podatkiem od prowizji oraz koszt paliwa (5.5l/100km)!!!! Amortyzacji samochodu nawet nie dotykam żeby się nie denerwować, ZUS mam jeszcze na całe szczęście niski i dodatkowo jestem na kracie podatkowej także następny miesiąc może jakoś przeżyje... I tu pojawia się pytanie. Załóżmy że ktoś wynajmuje samochód, z tego co mi wiadomo minimalna cena takiej przyjemności na taxi to 100zł/dzień, bardziej "normalna" z "normalnym" samochodem to 150zł/dzień. CZY KTOŚ MI WYTŁUMACZY JAK TO MOŻE BYĆ OPŁACALNE?!?!?!?!?! Gdzie podatek? Gdzie ZUS? Powiem tak. Zagranie FreeNow n1 reklama - do 11 000zł obrotu - może przed covidem i może przy 12-16h dziennie za kierownicą. Zagranie FreeNow n2 klienci są święcie przekonani że FN dopłaca różnicę między kursem lite, a taksometrem - to doprowadza mnie do szału gdyż porównując taksometr po ich stawce 2.40 wychodzi na to że zarobki są o połowę mniejsze, tzn ok 1.20/km Ostatni rzecz. Postanowiłem być taksówkarzem pod koniec zeszłego roku - o zgrozo. Własna działaność... ile będę jeździł tyle zarobię... hahahaha no piękne marzenia, które może i by miały rację bytu gdyby ustawa tzn. LexUber nie byłą kpiną. Co z tego że każdy ma być "Taksówką" skoro nie wprowadzono jednego z najważniejszych zapisów, a mianowicie stawki za km!!! Tym samym pasażer nie wie czy jedzie za 1.20 czy za 2.00zł, najważniejsze że tanio jedzie... Janek jedzie tanio, a w tle mnożnik x2. I to taksówkarze są złodziejami, hahahaha przy korporacjach jak te to nawet koło złodzieja nie stali... Ah zapomniałbym, z tego co słuchy mnie doszły to Pan minister konsultował się z FN w sprawie ustawy ahahaha także ten no... looby, albo Mercedes za złotówkę wpadł. Gratulacje. Do powyższego dodać żenującą aplikację driver i wszystko mamy w komplecie. Jeżeli potrafisz dodawać i liczyć koszty to już prawdopodobnie wiesz że nie jest to firma dla Ciebie. Jeśli masz swoje 20 letnie auto, w LPG i pracę, tak, możesz dorobić to wypłąty. Tyle w temacie pracy dla FN - PORAŻKA - odradzam z całego serca. Pozdrawiam.
cena za km. dobrze by było ale mówię od dawna ,że jeżeli KAŻDY ale TO KAŻDY taksówkarz nawet ten co jest jednym ze 100 na jednej licencji -jakiś (usunięte przez administratora) wypis ,miał zapłacić 1435 zł Z U S lub nawet połowe przez dwa lata , to można by powiedzieć że jesteśmy równo traktowani , ale minister ADAMCZYK nas(usunięte przez administratora)z ustawą .ktoś tu napisał kiedyś że wyrobnicy nie muszaą nawet płacić ćwierć etatu od pracownika 240 zł bo jak jest członkiem spółki to nie musi odprowadzać składek do Z U S . a tak to taksometr 20 zł lite 12 zł czyli - 40 proc. prowizja dla FN - 20 proc. i co zostaje na zus od każdego kursu1435 zł ; 250 zleceń =5.74 zł czyli 12 zł - prowizja=9.60 zł - 5.74 na zus zostaje 3.86 zł na paliwo zysku ZERO ZERO ZERO a gdzie naprawy opony oleje amortyzacja ale gdyby wyrobas z FN UBER BOLT miał ten (usunięte przez administratora) ZUS zapłacić lub pośrednik za niego to ceny byłyby normalne czyli z taksometru.ale to chodzi o to tym korporacją na co rząd dał przyzwolenie żebyśmy wszyscy zamknęli działalność własną, przestali płacić zus i poszli za wyrobników, POLSKA to bogaty KRAJ chce nabijać kase NIE POLAKOM, czy w czymkolwiek się pomyliłem pozdrawiam tych (usunięte przez administratora)
chodzi o to żeby wypracować prowizje. np. pierwszy przykład:::: 10 kursów po 30 zł (po 2,4) drugi przykład ::::40 kursów po 15 zł (po 1.2). pierwszy przykład free now zarabia 60zł a w drugim 120zł. w pierwszym przykładzie koszt kierowcy to około 90zł (paliwo i prowizja) w drugim przykładzie to koszt około 400zł. Kierowca w drugim przykładzie mor de cieszy ze jezdzi i zarabia a tak naprawdę zarabia mniej. powyzsze przeliczenia będą inne jeśli kierowca auto dostał pod choinkę. zacznijcie liczyć bo auto kosztuje was 85gr za kilometr (paliwo, raty, serwis).
widzisz tak nie myślałem a ta twoja uwaga to super i takie merytoryczne przemyślenia powinny tu być na forum ale biura muszą mieszać żeby nas zniechęcić do tego zza wschodniej bez pojęcia o ekonomi . wczoraj i dzisiaj w krakowie zero ZERO zleceń i tak myśle do wiosny trzeba ,zamknąć działalność bo z worka wyciągam na życie ale nie na z.u.s.
Sobota dobra.Kieszonki pełne.Duzo z łapki.Machali mi banknotami 100zl żeby jechać
Młodzi starzy babki i dzieciaki weźcie obrót minus 70% i macie dochód realny jak ludzie na zakaźnych.
Pięknie się sobota zapowiada
Jest dobrze 10 tys i rośnie, bedzie powtorka z marca ale teraz już bez pomocy ze strony państwa ciekawe ilu pseudotaksówkarzy to wytrzyma chyba tylko emeryci.
Ja wolę jeździć jak stać.Mam wiele aplikacji i zarabiam a inni w piąteczek palili papierosy.Ja zarobiłam.prestiz mieć oklejone auto.Wzrok ludz.
Dziś piątek,oblowimy się.Kieszonki będą pełne
(usunięte przez administratora)można tylko długów się nabawić a kiszenie będziesz mieć pełne groszy bo na nic inne go nie licz jeździcie za kilkanaście groszy za kilometr i jeszcze się z tego cieszycie że jesteście traktowani jak biedota w krajach trzeciego świata i pracujecie za głodowe stawki na chwałę fn za medale turbo i gwiazdki
jest dobrze ja stałem dzisiaj 2 .20 godz. ale uber kogut a na drzwiach bolt stał też 1 godz. w krakowie jest masakra ja przeżyje a oni znowu zostawią wynajęte auta pod ukraińską granicą jak na wiosne
A ja nie wiem na co wy tak narzekacie. Pochodzę z małego miasteczka koło Kielc, przyjechałem na studia do Warszawy i znalazłem ofertę pracy we FN. Znaleźli mi partnera, dali licencję, papiery, nie znam miasta w ogóle ale mam GPS. Wcześniej kiedyś pracowałem jako rozdawacz ulotek, teraz jestem taksówkarzem. Dorabiam po szkole, zawsze to się na jakąś pizzę albo dżointa uzbiera. Rodzice kasę wysyłają, a ja dzięki pracy na taxi mam na drobne przyjemności. Fajne jest też to że FN nie ma żadnych wymagań co do auta, więc może już niedługo jak uzbieram trochę kasy to kupię sobie jakąś furę tak do 5 tys. Zł
Game over. Nic dodać nic ująć. Wszystkim kierowcom , legalnym i nielegalnym życzę dużo szczęścia i wytrwałości.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w mytaxi Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy mytaxi Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 422.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w mytaxi Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 410, z czego 73 to opinie pozytywne, 130 to opinie negatywne, a 207 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!