Na tzw. strefę klienta chyba z "firmy" nikt nie zagląda, problem zgłoszony w 12/2022 do dzisiaj brak odpowiedzi, ba jakiegokolwiek zainteresowania. Klient płaci, a w zamian - całkowita ignorancja. Cóż może to nowa strategia firmy? Jesteśmy zbulwersowani. Kiedyś, była to porządna firma, teraz ?????? Wstyd, tak zaprzepaścić dobrą opinię NIE POLECAM
Szanowni Państwo, przełom roku jest zawsze bardzo intensywnym okresem - z tego powodu czas oczekiwania na kontakt ze strony konsultanta rzeczywiście bywa dłuższy niż w pozostałych miesiącach. Nie wynika to jednak z naszej złej woli, a ze znacznie zwiększonej liczby zgłoszeń. Staramy się, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy. Z tego powodu liczba naszych pracowników stale rośnie, każdego roku z powodzeniem przeprowadzamy rekrutacje oraz szkolimy kolejne osoby, co pozwala nam coraz lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów (o czym może świadczyć wcześniejszy komentarz, w którym jeden z klientów chwali naszego pracownika za rozwiązanie problemu w ciągu kilku minut od dodania zgłoszenia). Ze względu na to, że strona GoWork zbiera opinie o firmach jako o pracodawcach, jeśli chcą Państwo przekazać nam sugestie co do naszej współpracy, zachęcamy do kontaktu mailowego lub przez Strefę Klienta.
Rekrutacje są prowadzone w zależności od potrzeb. CV można przesyłać w dowolnym momencie, dajemy zawsze znać czy trwa proces. W dziale handlowym na ten moment nie szukamy nowych pracowników, za to w przyszłym tygodniu rozpoczynamy rekrutację konsultantów ds. wdrożeń- zatem tym bardziej zachęcamy do przesłania CV!
@Jan - liczba etapów zależy od stanowiska na jakie chcesz aplikować. Jeśli są dwa to jeden z nich prowadzimy zdalnie, zatem kandydatów czeka jedna wizyta w naszej siedzibie. Co do czasu między wysłaniem CV a spotkaniem to zależy od momentu złożenia CV, często spotkanie ma miejsce do tygodnia, ale bywa, że zarządzający danym zespołem czy działem są w delegacjach i wtedy spotkanie odbywa się gdy będzie z powrotem na miejscu.
Rozmowa rekrutacyjna zwykle trwa ok. 1 godziny. Jeżeli po przeprowadzonej rozmowie nie zdecydujemy się podjąć współpracy z kandydatem to taka osoba dostaje od nas feedback z informacją, dlaczego nie decydujemy się podjąć współpracy. Często też w mailu zawarte są informacje czego według nas zabrakło abyśmy zaproponowali współpracę.
Na spotkaniu rekrutacyjnym poza rozmową kwalifikacyjną są też sprawdzane podstawowe umiejętności potrzebne w pracy na danym stanowisku. Są one związane z doświadczeniem i wiedzą wskazanymi przez kandydata w CV. W zależności od działu są to rozmowy handlowe, znajomość pakietu MS Office, zapytań do relacyjnych baz danych SQL, znajomość języków, framework'ów i metodyk wytwarzania oprogramowania.
Dzień dobry, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Z Pana opini ciężko nam jednak wywnioskować, z czego dokładnie wynika problem. Chętnie jednak pomożemy go rozwiązać. Prosimy o wiadomość na adres: google.play@e-kartoteka.pl (przeznaczony na wszelkie pytania związane z korzystaniem z e-kartoteki). W wiadomości prosimy o podanie loginu do e-kartoteki, który otrzymał Pan od zarządcy. Wówczas będziemy mogli przeanalizować sytuację I udzielić Panu niezbędnych informacji. Pozdrawiamy Zespół Obsługi e-kartoteki
Jaki jest styl zarządzania w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o.)?
To zależy co masz na myśli :) Kierownictwo to w sumie kilkanaście bardzo różnych osób, każda ma swój styl działania. Nie ma narzuconego jednego stylu, to że przełożeni są tacy różni daje szanse na minimalizację słabszych stron kierownika czy członka zarządu.
@Wanda - relacje są normalne, zarówno jeśli chodzi o proste sprawy (mówienie sobie po imieniu, zwykłe rozmowy o sprawach służbowych a "przy ekspresie" nie tylko o służbowych), jak i trudniejsze. To nie znaczy, że da się wszystko załatwić tak jak by się chciało, bo kierownicy mają swoje sposoby działania i różną elastyczność ;) Mnie pierwsze wrażenie z rozmowy na rekrutacji potwierdziło się w codziennej pracy, myślę że w ten sposób najlepiej przekonasz się czy kierownik nadaje na Twoich falach.
@Tymon, ja miałem rekrutację bezpośrednią i na spotkaniu był kierownik i dyrektor. Z tego co wiem to jak rozmowy prowadzi agencja to najpierw z rekruterem jest rozmowa a przełożeni są na drugim etapie.
Jeśli rekrutacja jest prowadzona przez agencję zewnętrzną, to na pierwszym etapie ma miejsce wstępna weryfikacja kandydatów pod kątem dopasowania do naszej firmy. Zadawane pytania zależą od zespołu, do którego prowadzimy nabór. Wynagrodzenie uzgadniane jest na kolejnym etapie, podczas spotkania z przełożonymi, agencja jest oczywiście zorientowana w oferowanych stawkach i takie wstępna informacje przedstawia kandydatom.
Standardowo podpisujemy z pracownikiem umowę o pracę, w sytuacji kiedy kandydat jest zainteresowany współpracą w innej formule (B2B) i specyfika stanowiska na to pozwala, wówczas dopuszczamy także taką możliwość. Wynagrodzenie w początkowej fazie współpracy zależne jest od zespołu/ działu, do którego kandydat aplikuje oraz od kwalifikacji kandydata
Ponieważ w tych tematach już wypowiadałam się na tym forum dlatego przytoczę swoje słowa: każdy dział i zespół posiada swoją tabelę rozwoju, ze wskazaniem, na którym etapie pracownik znajduje się w danym momencie. W tabeli wskazane są kolejne szczeble awansu oraz warunki niezbędne, aby go osiągnąć. Jeżeli chodzi o szkolenia i rozwój osobisty to firma kibicuje i pomaga w zdobywaniu dodatkowych umiejętności, kierując wybranych pracowników na szkolenia i kursy mające ugruntować posiadaną wiedzę bądź zdobyć nową, potrzebną do wykonywania swoich obowiązków. Osoba raczkująca w branży ma szanse w rekrutacji, jeżeli jej poziom wiedzy będzie wystarczający aby sprostać zadaniom stawianym przed pracownikiem na danym stanowisku. Oferty pracy w swej treści zawierają wymagane kwalifikacje, niezbędne na oferowanym stanowisku.
Obecnie nie poszukujemy nowych pracowników- przełom roku to okres szczególnie intensywnej pracy i nie ma przestrzeni na wdrażanie nowych osób, wstępne plany na przyszły rok zakładają rekrutację do kilku zespołów, ale nie szybciej niż wiosną.
Początek roku jest u nas zawsze najbardziej intensywnym okresem, kiedy wszystkie siły kierujemy do wsparcia klientów. Dlatego rekrutacje planujemy na wiosnę/ lato (w zależności od zespołu), będziemy na pewno rozbudowywać zespół konsultantów ds. wdrożeń i wsparcia serwisowego (szczególnie z wiedzą z zakresu księgowości). Niemniej zachęcamy do przesłania CV nawet dzisiaj, w zależności od konkretnego zestawu umiejętności dajemy znać czy a jeśli tak to kiedy możemy podjąć rozmowy :)
Okres wdrożenia to zawsze kwestia indywidualna. Niemniej w trakcie rekrutacji, po zapoznaniu się z kandydatem zwykle jesteśmy w stanie przekazać szacunkowe informacje na ten temat. Z doświadczenia wiemy, że wdrożenie podstawowe zajmuje 2-3 miesiące, a osiągnięcie samodzielności zabiera zwykle ok 2 lata. W okresie wdrożenia podstawowego nowy pracownik uczestniczy w wewnętrznych szkoleniach, może się też zwracać z pytaniami bądź wątpliwościami do współpracowników i przełożonych
Potrzebna jest co najmniej dobra ( a najlepiej bardzo dobra) znajomość MS Excell (potrzebna szczególnie przy migracjach danych), mile widziana przez kierownictwo działu jest też znajomość zapytań do relacyjnych baz danych (choć ten element można poznać w trakcie współpracy). Kluczową sprawą jest gotowość do intensywnej nauki naszych systemów oraz samodzielnego poszerzenia wiedzy w tych obszarach, w których na start kandydat nie ma potrzebnych kwalifikacji (opisujemy to dokładnie w trakcie rozmowy a potem w ofercie pracy).
W ramach okresu próbnego pracownik otrzymuje wsparcie w postaci cyklu szkoleń (częściowo nagranych, częściowo omawianych na żywo z doświadczonymi konsultantami) poświęconym naszym systemom oraz metodom wdrożeniowym i serwisowym. Te działania są realizowane w trakcie godzin pracy. Z doświadczeniami wiemy, że to co należy uzupełnić samodzielnie to wiedza merytoryczna o branży (nieruchomości, księgowość) - bywa, że niektóre pojęcia (mimo krótkiego omówienia przy okazji pracy z oprogramowaniem) dla nowych osób nie zawsze są w pełni jasne. W takich przypadkach uzupełnienie braków leż po stronie pracownika poza godzinami pracy, ponieważ tych kompetencji wymagamy na starcie zatrudnienia..
Tak, pracownik w pierwszym etapie współpracy jest zatrudniony na okresie próbnym, dzięki czemu poznaje specyfikę pracy zespołu i wdraża się w nią. Jeżeli chodzi o szkolenia to mamy coroczną pulę czasu przeznaczoną na podnoszenie kwalifikacji pracowników podczas szkoleń zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
Wszystkie szkolenia wewnętrzne są realizowane w ramach godzin pracy. Okres próbny (zależnie od zespołu) trwa od 1 do 3 miesięcy, następna umowa jest zwykle na czas określony (od 3 miesięcy do 2 lat tu również w zależności od działu i poziomu zaawansowania pracownika). Precyzyjne informacje w konkretnych sytuacjach przedstawiamy kandydatom w ofercie pracy.
Na tzw. strefę klienta chyba z "firmy" nikt nie zagląda, problem zgłoszony w 12/2022 do dzisiaj brak odpowiedzi, ba jakiegokolwiek zainteresowania. Klient płaci, a w zamian - całkowita ignorancja. Cóż może to nowa strategia firmy? Jesteśmy zbulwersowani. Kiedyś, była to porządna firma, teraz ?????? Wstyd, tak zaprzepaścić dobrą opinię NIE POLECAM
Szanowni Państwo, przełom roku jest zawsze bardzo intensywnym okresem - z tego powodu czas oczekiwania na kontakt ze strony konsultanta rzeczywiście bywa dłuższy niż w pozostałych miesiącach. Nie wynika to jednak z naszej złej woli, a ze znacznie zwiększonej liczby zgłoszeń. Staramy się, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy. Z tego powodu liczba naszych pracowników stale rośnie, każdego roku z powodzeniem przeprowadzamy rekrutacje oraz szkolimy kolejne osoby, co pozwala nam coraz lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów (o czym może świadczyć wcześniejszy komentarz, w którym jeden z klientów chwali naszego pracownika za rozwiązanie problemu w ciągu kilku minut od dodania zgłoszenia). Ze względu na to, że strona GoWork zbiera opinie o firmach jako o pracodawcach, jeśli chcą Państwo przekazać nam sugestie co do naszej współpracy, zachęcamy do kontaktu mailowego lub przez Strefę Klienta.
Rekrutacje są prowadzone w zależności od potrzeb. CV można przesyłać w dowolnym momencie, dajemy zawsze znać czy trwa proces. W dziale handlowym na ten moment nie szukamy nowych pracowników, za to w przyszłym tygodniu rozpoczynamy rekrutację konsultantów ds. wdrożeń- zatem tym bardziej zachęcamy do przesłania CV!
@Jan - liczba etapów zależy od stanowiska na jakie chcesz aplikować. Jeśli są dwa to jeden z nich prowadzimy zdalnie, zatem kandydatów czeka jedna wizyta w naszej siedzibie. Co do czasu między wysłaniem CV a spotkaniem to zależy od momentu złożenia CV, często spotkanie ma miejsce do tygodnia, ale bywa, że zarządzający danym zespołem czy działem są w delegacjach i wtedy spotkanie odbywa się gdy będzie z powrotem na miejscu.
Rozmowa rekrutacyjna zwykle trwa ok. 1 godziny. Jeżeli po przeprowadzonej rozmowie nie zdecydujemy się podjąć współpracy z kandydatem to taka osoba dostaje od nas feedback z informacją, dlaczego nie decydujemy się podjąć współpracy. Często też w mailu zawarte są informacje czego według nas zabrakło abyśmy zaproponowali współpracę.
Na spotkaniu rekrutacyjnym poza rozmową kwalifikacyjną są też sprawdzane podstawowe umiejętności potrzebne w pracy na danym stanowisku. Są one związane z doświadczeniem i wiedzą wskazanymi przez kandydata w CV. W zależności od działu są to rozmowy handlowe, znajomość pakietu MS Office, zapytań do relacyjnych baz danych SQL, znajomość języków, framework'ów i metodyk wytwarzania oprogramowania.
Dzień dobry, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Z Pana opini ciężko nam jednak wywnioskować, z czego dokładnie wynika problem. Chętnie jednak pomożemy go rozwiązać. Prosimy o wiadomość na adres: google.play@e-kartoteka.pl (przeznaczony na wszelkie pytania związane z korzystaniem z e-kartoteki). W wiadomości prosimy o podanie loginu do e-kartoteki, który otrzymał Pan od zarządcy. Wówczas będziemy mogli przeanalizować sytuację I udzielić Panu niezbędnych informacji. Pozdrawiamy Zespół Obsługi e-kartoteki
Jaki jest styl zarządzania w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o.)?
To zależy co masz na myśli :) Kierownictwo to w sumie kilkanaście bardzo różnych osób, każda ma swój styl działania. Nie ma narzuconego jednego stylu, to że przełożeni są tacy różni daje szanse na minimalizację słabszych stron kierownika czy członka zarządu.
@Wanda - relacje są normalne, zarówno jeśli chodzi o proste sprawy (mówienie sobie po imieniu, zwykłe rozmowy o sprawach służbowych a "przy ekspresie" nie tylko o służbowych), jak i trudniejsze. To nie znaczy, że da się wszystko załatwić tak jak by się chciało, bo kierownicy mają swoje sposoby działania i różną elastyczność ;) Mnie pierwsze wrażenie z rozmowy na rekrutacji potwierdziło się w codziennej pracy, myślę że w ten sposób najlepiej przekonasz się czy kierownik nadaje na Twoich falach.
@Tymon, ja miałem rekrutację bezpośrednią i na spotkaniu był kierownik i dyrektor. Z tego co wiem to jak rozmowy prowadzi agencja to najpierw z rekruterem jest rozmowa a przełożeni są na drugim etapie.
Jeśli rekrutacja jest prowadzona przez agencję zewnętrzną, to na pierwszym etapie ma miejsce wstępna weryfikacja kandydatów pod kątem dopasowania do naszej firmy. Zadawane pytania zależą od zespołu, do którego prowadzimy nabór. Wynagrodzenie uzgadniane jest na kolejnym etapie, podczas spotkania z przełożonymi, agencja jest oczywiście zorientowana w oferowanych stawkach i takie wstępna informacje przedstawia kandydatom.
Standardowo podpisujemy z pracownikiem umowę o pracę, w sytuacji kiedy kandydat jest zainteresowany współpracą w innej formule (B2B) i specyfika stanowiska na to pozwala, wówczas dopuszczamy także taką możliwość. Wynagrodzenie w początkowej fazie współpracy zależne jest od zespołu/ działu, do którego kandydat aplikuje oraz od kwalifikacji kandydata
Ponieważ w tych tematach już wypowiadałam się na tym forum dlatego przytoczę swoje słowa: każdy dział i zespół posiada swoją tabelę rozwoju, ze wskazaniem, na którym etapie pracownik znajduje się w danym momencie. W tabeli wskazane są kolejne szczeble awansu oraz warunki niezbędne, aby go osiągnąć. Jeżeli chodzi o szkolenia i rozwój osobisty to firma kibicuje i pomaga w zdobywaniu dodatkowych umiejętności, kierując wybranych pracowników na szkolenia i kursy mające ugruntować posiadaną wiedzę bądź zdobyć nową, potrzebną do wykonywania swoich obowiązków. Osoba raczkująca w branży ma szanse w rekrutacji, jeżeli jej poziom wiedzy będzie wystarczający aby sprostać zadaniom stawianym przed pracownikiem na danym stanowisku. Oferty pracy w swej treści zawierają wymagane kwalifikacje, niezbędne na oferowanym stanowisku.
Obecnie nie poszukujemy nowych pracowników- przełom roku to okres szczególnie intensywnej pracy i nie ma przestrzeni na wdrażanie nowych osób, wstępne plany na przyszły rok zakładają rekrutację do kilku zespołów, ale nie szybciej niż wiosną.
Początek roku jest u nas zawsze najbardziej intensywnym okresem, kiedy wszystkie siły kierujemy do wsparcia klientów. Dlatego rekrutacje planujemy na wiosnę/ lato (w zależności od zespołu), będziemy na pewno rozbudowywać zespół konsultantów ds. wdrożeń i wsparcia serwisowego (szczególnie z wiedzą z zakresu księgowości). Niemniej zachęcamy do przesłania CV nawet dzisiaj, w zależności od konkretnego zestawu umiejętności dajemy znać czy a jeśli tak to kiedy możemy podjąć rozmowy :)
Okres wdrożenia to zawsze kwestia indywidualna. Niemniej w trakcie rekrutacji, po zapoznaniu się z kandydatem zwykle jesteśmy w stanie przekazać szacunkowe informacje na ten temat. Z doświadczenia wiemy, że wdrożenie podstawowe zajmuje 2-3 miesiące, a osiągnięcie samodzielności zabiera zwykle ok 2 lata. W okresie wdrożenia podstawowego nowy pracownik uczestniczy w wewnętrznych szkoleniach, może się też zwracać z pytaniami bądź wątpliwościami do współpracowników i przełożonych
Potrzebna jest co najmniej dobra ( a najlepiej bardzo dobra) znajomość MS Excell (potrzebna szczególnie przy migracjach danych), mile widziana przez kierownictwo działu jest też znajomość zapytań do relacyjnych baz danych (choć ten element można poznać w trakcie współpracy). Kluczową sprawą jest gotowość do intensywnej nauki naszych systemów oraz samodzielnego poszerzenia wiedzy w tych obszarach, w których na start kandydat nie ma potrzebnych kwalifikacji (opisujemy to dokładnie w trakcie rozmowy a potem w ofercie pracy).
W ramach okresu próbnego pracownik otrzymuje wsparcie w postaci cyklu szkoleń (częściowo nagranych, częściowo omawianych na żywo z doświadczonymi konsultantami) poświęconym naszym systemom oraz metodom wdrożeniowym i serwisowym. Te działania są realizowane w trakcie godzin pracy. Z doświadczeniami wiemy, że to co należy uzupełnić samodzielnie to wiedza merytoryczna o branży (nieruchomości, księgowość) - bywa, że niektóre pojęcia (mimo krótkiego omówienia przy okazji pracy z oprogramowaniem) dla nowych osób nie zawsze są w pełni jasne. W takich przypadkach uzupełnienie braków leż po stronie pracownika poza godzinami pracy, ponieważ tych kompetencji wymagamy na starcie zatrudnienia..
Tak, pracownik w pierwszym etapie współpracy jest zatrudniony na okresie próbnym, dzięki czemu poznaje specyfikę pracy zespołu i wdraża się w nią. Jeżeli chodzi o szkolenia to mamy coroczną pulę czasu przeznaczoną na podnoszenie kwalifikacji pracowników podczas szkoleń zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
Wszystkie szkolenia wewnętrzne są realizowane w ramach godzin pracy. Okres próbny (zależnie od zespołu) trwa od 1 do 3 miesięcy, następna umowa jest zwykle na czas określony (od 3 miesięcy do 2 lat tu również w zależności od działu i poziomu zaawansowania pracownika). Precyzyjne informacje w konkretnych sytuacjach przedstawiamy kandydatom w ofercie pracy.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o.)?
to zależy od tego na ile chcą się na start sporo nauczyć i w pierwszych miesiącach samodzielnie przysiąść:) Ja zaczynałem z b niewielkim doświadczeniem i dałem radę.
Cześć, chciałabym prosić, żebyście rozwiali trochę moich wątpliwości. Faktycznie widzę, że pisaliście o zarobkach, że z czasem można dobrze zarobić. Tylko co to znaczy? Chciałabym poznać konkretne kwoty.
Wynagrodzenie w naszej firmie jest zróżnicowane i zależne od działu oraz kompetencji pracownika, które pozwalają ocenić jaki poziom zaawansowania reprezentuje przychodząc do pracy. W związku z czym trudno podać "ogólne" kwoty. Zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji, wtedy będzie Pani miała okazję dowiedzieć się więcej szczegółów
Zapraszam na naszą stronę: https://www.mieszczanin.pl/#/praca tu znajdzie Pani informację kogo poszukujemy, czego oczekujemy od kandydatów i co oferujemy.
Pochwała dla pracownika Bartosza Zaprzelskiego , super szybka i sprawana obsługa klienta. Dosłownie w 3 minuty od zgłoszenia.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o.)? Chętnie zatrudniają?
Czasami tak, ale wszystko zależy od tego ile czasu tygodniowo kandydat ma do dyspozycji (minimum to pół etatu) i jakie są jego dalsze plany zawodowe.
Wiecie może, czy w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o.) szukają chętnych na staż?
Na stronie internetowej są umieszczone aktualne oferty pracy (https://www.mieszczanin.pl/#/praca). W zależności od kompetencji osoby starającej się o staż analizujemy na ile możemy zaprosić do współpracy w formule stażowej.
Rekrutacja składa się z jednego bądź z dwóch etapów-zależy od stanowiska na jakie Kandydat aplikuje . W dwuetapowej rekrutacji, pierwszy etap zakłada luźną rozmowę na różne tematy, abyśmy z jednej strony mogli poznać Kandydata, a także, żeby Kandydat mógł poznać naszą firmę, dział, a także miał okazję dowiedzieć się potrzebnych informacji o zadaniach i obowiązkach wiążących się ze stanowiskiem, na które aplikuje. Ta rozmowa, przeprowadzana jest często w formie zdalnej bądź telefonicznej. Drugi etap, to spotkanie w siedzibie firmy, podczas którego chcemy zweryfikować podstawowe umiejętności, które są niezbędne w pracy a dla Kandydata jest to świetna okazja, żeby zobaczyć czym głównie będzie się zajmować, szczególnie na początkowym etapie zatrudnienia. Jednoetapowa rekrutacji zawiera tylko spotkanie w siedzibie firmy. Po tych rozmowach jeżeli Kandydat spełnia nasze oczekiwania kierujemy do niego ofertę pracy, a jeśli nie decydujemy się na Jego zatrudnienie wysyłamy maila z informacją odmowną.
Nie polecam działu wdrożeń. Kierowniczka znęca się psychicznie na pracownikach.
Po co? Sami sobie strzelają w stopę - dobrzy wdrożeniowcy znajdą inną pracą, gdzie ich wiedza i umiejętności zostaną docenione. Jeśli natomiast pani "A" przekroczy granicę prawa, proponuję pozew cywilny.
Niestety firma usuwa negatywne opinie o niej na portalu gowork - strasząc sądem. Resztę może sobie każdy dopowiedzieć.
Informujemy, że nie mamy możliwości usuwać zamieszczonych opinii, ani zmieniać ich treści. Gdyby była taka możliwość, to ten portal raczej nie miałby sensu... Natomiast z tego co nam wiadomo Administrator usuwa fragmenty opinii niezgodne z regulaminem takie jak dane osobowe bądź sformułowania wulgarne, co zresztą jest wyraźnie zaznaczane w tekście... Opinie są publikowane anonimowo, więc pisanie o "straszeniu sądem" to niestety działania z pogranicza czarnego PRu.
Czy firma Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.) udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Pożyczek pracowniczych nie udzielamy, ale pracownicy w ramach funduszu socjalnego mogą liczyć na coroczne dofinansowanie własnego wypoczynku urlopowego jak i wypoczynku dzieci (obozy, kolonie jak i wypoczynek zdrowotny). W sytuacjach losowych pracownik może wystąpić z prośbą o zapomogę bezzwrotną. Inwestujemy w zdrowie naszych pracowników i każdy chętny może skorzystać z zajęć sportowych lub rekreacyjnych, do których dostaje comiesięczne dofinansowanie, tak samo jak do dodatkowej opieki zdrowotnej.
Kwota zapomogi zależna jest od zdarzenia losowego z którym mamy do czynienia a jej wysokość określa regulamin wewnętrzny firmy.
Tak
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.)?
W jednym z poprzednich wpisów (z lipca) pisali o tym, chyba ktoś nie czyta ze zrozumieniem...
Pracuję w firmie już kilka lat. Oczywiście zawsze mogłoby być mniej pracy, więcej ludzi, lepsza komunikacja itd. Ale mając porównanie do innych miejsc pracy uważam, że jest tutaj naprawdę w porządku. Najważniejsze dla mnie jest to, że firma stara się słuchać swoich pracowników i wychodzić (pewnie czasem lepiej czasem gorzej) naprzeciw ich oczekiwaniom. Atmosferę tworzą ludzie. Z reguły okazuje się, że Ci, którzy odpadli już w okresie próbnym, nie pasowali do reszty także pod względem towarzyskim. A odkąd tu pracuję, wśród pracowników ze stażem powyżej roku, z własnej woli odeszły może 3 osoby... Ogólnie mogę polecić wszystkim pracę w tej firmie, choć faktycznie na początku trzeba się mocno zaangażować i dużo się nauczyć, bo tematyka jest naprawdę trudna i obszerna.
Nie tyle adekwatne do obowiązków, co bardziej do wiedzy i umiejętności. W zależności od działu jest różnie, ale tam gdzie jest kontakt z klientami to najważniejsze są wiedza o zarządzaniu nieruchomościami i znajomość oprogramowania. Praktycznie każdy się musi wszystkiego uczyć od podstaw, a firma uważa, że czas poświęcony na szkolenie jest inwestycją. Dlatego na początku kokosów nie ma co się spodziewać. Ale wydaje mi się, jak ktoś poważnie podchodzi do pracy, to później na zarobki raczej nie narzeka.
Nie polecam interesować się praca w tej firmie. Na rozmowie zachowują się jak typowe korpo. Nudne scenki i zadania, które nijak się mają do realnej oceny możliwości kandydata. Bardzo niesłowni, pomimo obietnicy informacji na temat przebiegu rekrutacji zero odzewu , totalna olewka. A atmosfera w tej firmie strasznie ponura.
Rekrutacja składa się zazwyczaj z dwóch etapów. Pierwsza zakłada luźną rozmowę na różne tematy, abyśmy z jednej strony mogli poznać Kandydata, a także, żeby Kandydat mógł poznać naszą firmę, dział, a także miał okazję dowiedzieć się potrzebnych informacji o zadaniach i obowiązkach wiążących się ze stanowiskiem, na które aplikuje. Ta rozmowa, przeprowadzana jest często w formie zdalnej. Drugi etap, to spotkanie w siedzibie firmy, podczas którego chcemy zweryfikować podstawowe umiejętności, które są niezbędne w pracy. Być może zadania faktycznie są nudne, ale znakomicie pokazują na ile podczas pierwszej rozmowy Kandydat wykazał się szczerością... Natomiast dla Kandydata jest to świetna okazja, żeby zobaczyć czym głównie będzie się zajmować, szczególnie na początkowym etapie zatrudnienia. Tegoroczne rekrutacje przeprowadzaliśmy wyłącznie ze wsparciem zewnętrznych agencji HR, które przejęły praktycznie całość kontaktów z Kandydatami, więc trudno nam się odnieść do zarzutu braku odpowiedzi. Z naszej strony zawsze szczegółowo staramy się uzasadnić zarówno pozytywną jak i negatywną decyzję w sprawie zatrudnienia - tak też było w tym przypadku.
Jakie wartości są cenione w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.)?
Staramy się kierować indywidualnym podejściem do każdego pracownika, cenimy zaangażowanie i lojalność. Wspieramy pracowników w dążeniu do profesjonalizmu. Dbamy o dobrą atmosferę w firmie, choć przy pracy hybrydowej jest to niemałe wyzwanie...
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.). Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Każdy dział i zespół posiada swoją tabelę rozwoju, ze wskazaniem, na którym etapie pracownik znajduje się w danym momencie. W tabeli wskazane są kolejne szczeble awansu oraz warunki niezbędne, aby go osiągnąć. Poza tym firma kibicuje i pomaga w zdobywaniu dodatkowych umiejętności, kierując wybranych pracowników na szkolenia, kursy czy studia mające ugruntować posiadaną wiedzę bądź zdobyć nową, potrzebną do wykonywania swoich obowiązków.
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.)?
Czy ktoś może powiedziec czy warto isc do nich do pracy? Bo te opinie wygladaja kiepsko
Firma bardzo sprawnie przeszła na inny sposób działania przy epidemii. Kto chce może pracować z domu, kto woli z biura może z firmy. Wiadomo, że dezynfekcja, maseczki itp., ale fajne jest, że można sobie to dopasować do tego co kto lubi:)
Czy Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.) oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Od okresu próbnego przez następne etapy współpracy miałem i mam umowę o pracę. Z tego co wiem to wszyscy są zatrudniani w ten sposób.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Mieszczanin (M.INFORMATYKA Sp. z o.o. Sp. k.)?
Teraz prawie wszyscy pracujemy zdalnie- sprawnie to idzie, ale brakuje tych codziennych kontaktów "na żywo"... Nie sądziłem, że te zwyczajne rozmowy nie tylko o tym co w pracy tak dużo tu dla mnie znaczą.
Bardzo dobry pracodawca to z pewnością wymagający pracodawca ale stanowczo uważam, że warto się tu znaleźć.
Pracodawca może dobry ale zatrudnia (usunięte przez administratora) który nie potrafią pomóc i maja wszystko w (usunięte przez administratora)
Pracuje w handlowym od kilku lat i jak dla mnie zespół jest bardzo pomocny i koleżeński. Dużo mnie nauczyli, w wielu sytuacjach i koledzy/ koleżanki i kierownictwo bardzo się starali mi pomóc. W moim odczuciu ludziom tu zależy na pracy, klientach, sobie nawzajem...
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w MIESZCZANIN INFORMATYKA Sp. z o.o. - Mysłowice
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w MIESZCZANIN INFORMATYKA Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MIESZCZANIN INFORMATYKA Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MIESZCZANIN INFORMATYKA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MIESZCZANIN INFORMATYKA Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Frycza-modrzewskiego 42
41-400 Mysłowice - NIP: 2220895448 KRS: 0000444629
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Usługi IT - działalność związana z oprogramowaniem - Mysłowice
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |