Ok
Ok
Czy właściciel zamierza zainwestować w reklamę bo niedługo nie będzie komu jeździć zero zleceń
Czekanie po 2 3 h na kurs taka jest praca w komforcie
Chciałam dziś zamówić taksówkę z komfortu pod kościół na Marii Curie Skłodowskiej. Nie znałam numeru ulicy. Bardzo niemiła dyspozytorka powiedziała że nie mogę zamówić taxi jeżeli nie podał numeru. Zaproponowałam żeby wpisała jakikolwiek. Odpowiedz dyspozytorki " tak to nie będziemy rozmawiać ". Jestem bardzo zawiedziona, jeździłam komfortem od 15 lat. Tym razem się nie udalo. Tym razem wybrałam tramwaj ...
W komforcie to norma widać za dużo klientów mają ze tak szanują to garstkę co zostala
Nie prawda, ci piszesz w większości korporacji po jakimś czasie od momentu przybycia na miejsce nawet jak nie ma klienta włącza się taksometr, na ogół to jest od 2 do 5 minut (nawet w Bolt i Uber po 2 minutach zaczyna się naliczanie kosztu), inaczej klient miał by głęboko godzinę na którą zamówił taxi, tak więc drogi klienci jak nie wiesz to nie pisz głupot i nie jątrz.....
Bzdura powinni ci licencje cofnąć taksometr włącza się jak klient wsiada do auta ale jak wlasciciel komfortu na to zezwala to widać jaką korporacją jesescie
Ty to dopiero jesteś wyedukowany, przez Takich właśnie jak Ty klienci korzystają z Ubera i tym podobnym tworów, a co ma do tego jakaś licencja ???, to są wewnętrzne uregulowania firm przewozowych tak np. jak Uber i po 2 minutach włączają naliczanie kosztu - czytaj włączają taksometr.....
To dobrze ze korzystają z ubiera bo jest taniej a wy nie możecie scierpiec stania godzinami i dniówka 150 zł minus koszty hhhhhaaaaa
To prawda jeżdżę w komforcie od 4 lat moja dniówka po 8 h na czysto po opłaceniu kosztów to ok 70 80 zł na szczęście znalazłem normalną robotę i kończę z tym biznesem
Prezesie Sebastianie czekamy na odpowiedź kiedy włączamy taksometr czy tak jak zrobil kolega wyżej opisany czy jak klient wejdzie do auta
Nie jak zrobił kolega wyżej tylko jak opisuje kolega wyżej jak to wygląda w innych korporacjach. a po za tym co ma do tego Prezes Sebastian to są ogólnie przyjęte normy jak klienta nie przez 5 minut od godziny zamówienia to włącza się koszt, widać że jesteś z konkurencji i chcesz pojątrzyć bo cierpisz na słupie i szukasz wyładowania że Rich słaby w Twojej korporacji, do roboty i stać na słupku a nie patrzeć jak inni jeżdżą....
Widzę że firmy konkurdncyjne nie śpią i próbują zdeklasować firmę Komfort , to znaczy że Komfort musi się rozwijać a pozostali spadają w dół, brawo Komfort !!!!! Tak trzymać i nie przejmować się trolami że słupa taxi...
Ja nie jestem taksówkarzem ale wkurzają mnie takie Cierpy jak Ty ci próbują oczerniać konkurencję dla własnej korzyści......a z Komfortu od czasu do czasu korzystam i zawsze byłem zadowolony...a w innych firmach nie zawsze.....
Jak to jest ze kierowca jadąc z Sopotu z ul. 3 Maja, przez ul. Kościuszki pod przedszkole nr 10 na ul. Jagiellońska w Gdańsku, po pierwsze nie dał paragonu, a po drugie sakasowal 30zl w dzień??
Dzień dobry, przed chwilą rozmawialiśmy telefonicznie. Proszę nam dać chwilę czasu na wyjaśnienie sytuacji
I co z tą sytuację którą opisuje klient chcemy wiedzieć jakie zostały podjęte kroki czy znowu zamiecione pod dywan
Kierowca został poproszony o wyjaśnienia, zostały uznane i przekazane klientowi. Głównym problemem było to, że ani kierowca ani klientka nie potrafili szybko i sprawnie zamontować foteliki do auta.
Tylko licznik powinien być włączony jak klient wsiądzie do auta
A czy szanowny prezes napisze nam czemu klient nie otrzymal paragonu czy jako jedyna korporacja nie dajecie paragonu prezesie czekamy na odpowiedź i nie zostawimy tego tak
To jak prezesie taksometr włączamy kiedy
To jak szefie z tą sytuacją kiedy włączamy licznik czy jak przyjeżdżamy pod adres i czekamy czy jak klient wsiądzie do auta chodzi o kurs z Sopotu wyżej opisany bo w innych korporacjach jest jak klient wejdzie do auta to włącza się taksometr prosimy nas oświecić
Niestety za tydzień będzie prawdopodobnie kolejny lockdown w woj.pomorskim ,więc szanse zarobkowe beznadziejne
Czy firma przyznała tytuł honorowego prezesa poprzedniemu prezesowi firmy ,który był jej założycielem i twórcą?
Do właściciela firny Komfort Taxi pytanie: Czy w noc sylwestrową od 22 do 6 nie obowiązywały zniżku dla klientów? Jeżeli tak proszę o informację gdzie taka wiadomość ( informacja ) dla klientów została zamieszczona zgodnie z ustawą prawo konsumenta?!!!
Dzień dobry. Taka informacja znajduje się na naszej stronie internetowej oraz w aplikacji pokazywało ceny bez rabatu. Pozdrawiam
Zgodnie z prawem klient placi cene ktora widnieje na cenniku na prawych tylnych drzwiach,rabaty to dobra wola kierowcy/korporacji
Skoro dobra wola to w takim razie dziękuję wam łaskawcy -od dziś tą korporacją już nie jeżdżę .
Nie pytam się o ceny bez rabatu tylko czy właściciel Komfort Taxi wyraził zgodę żeby kierowcy tej firmy nie udzielali rabatów w noc sylwestrową? Proszę o odpowiedz.
As albo city odchodzimy w sumie 9 kierowców tam przynajmniej jest jakiś ruch a tu wczoraj w 8 g 3 kursy 52 zł
Nie wiem kto i po co piszę tu taką nieprawdę. Sprawdziłem raporty i dnia 28.09 nikt z kierowców którzy mieli 3 kursy i mniej nie przepracował więcej niż 4h 15 minut, a przeważnie około 3h. Wiem, że ostatni tydzień września był słabszy 15% od początkowych dni tego miesiąca, ale nie przesadzajmy. Na wszystko mam raporty do wglądu na centrali, bo zgodnie z umową nie mogę upubliczniać danych kto i kiedy był w pracy. Pozdrawiam
Ja byłem ostatnio około 4 godzin i miałem tylko 1 kurs. To jest norma. Sebus policz te kursy pod stołem co dajesz.
Jeżeli uważacie ze jesteście oszukiwani to jaki problem zmienic barwy ? Nie rozumiem tego wylewania żali na forum ?
Ja zmieniłem korporacje. I ostrzegam innych by nie dali się (usunięte przez administratora). Mało kursów praktycznie ich nie ma. A jak jest to przekazują starym kierowcom. Komfort taxi najgorsza korporacja.
Seba proponuję zająć się pozyskaniem chociaż jakieś patologi czy złomiarzy bo niedługo zamknierz to anty firmę a nie sprawdzaniem raportów z których nic nie wynika i tak
Sebus te 8 godzin to z przerwami i taki zarobek niewiem po co ty piszesz te bzdury o raportach itp i tak niedługo zamkniesz tą patologiczną firmę bo nie będzie komu jeździć oj przepraszam przy tym ruchu zleceniach starczą ci 2 taxi powodzenia
Panie Piotrze a jak praktycznie codziennie brakuje aut z rana 5:30-7 i popołudniami 16-20 i trzeba odmawiać ludziom taksówki to już pan nie zauważa? Około 12% telefonów w tym miesiącu było od klientów, którzy dzwonili pierwszy raz. Cały czas się reklamujemy na Facebooku oraz ulotkami na przystankach na mieście. Żyjemy w ciężkich czasach dla całej branży. Znikoma liczba lotów w porównaniu do tego co było przed pandemią (a przypominam cały czas mamy ważny kontrakt na transfery), przychodnie nie przyjmują, ludzie pracują zdalnie, uczelnie mają zajęcia online, dyskoteki nie mogą się odbywać. Pewnych rzeczy nie przeskoczę, ale staram się jak mogę. Pozdrawiam
Seba rano aut brakuje to ja chyba w innej firmie jeżdżę a te 12 procent dzwoniło bo nie mogli się dodzwonić do innych firm bo mają auta zajęte
W Gdańsku obowiązuje uchwała krajobrazowa i prawie nie ma bilbordów. Te pojedyncze sztuki które póki co zostały niewiadomo jak długo będą wisieć.
Ruch jest teraz tylko w Asie i City Driver pozostałe korporacje jak komfort czy dajan i hallo padają niestety. Pozdrawism ci co postali w komforcie wszystkiego dobrego.
a może dać zniżki 40% ? :)
W komforcie zero ruchu stanie po 4 godziny i tak cud że ta firma jeszcze istnieje
Panowie przeszedłem do City tu przynajmniej jest ruch
Czy w komforcie są dyżury bo z tego co wiem żadna korpo niema już dyżurów
W Gdańsku nie ma dyżurów. Dyżury mają obecnie jedynie kierowcy z Tczewa mniej więcej raz w miesiącu. Nie planujemy przywracać dyżurów. Pozdrawiam
Wszyscy wiemy że jest pandemia. Ale w innych korporacjach coś zarabiaja. A my jeden kurs na dzień.
Hhhhhaa 10 kursów chyba w 22 godziny i w tym 7 łapek
Witam. W jakej wysokości jest składka miesięczna za kursy.
To chyba nie warto przychodzić komornik podobno zero zleceń i czy jest szansa na poprawę bo podobno nowy prezes ma wizję na lepsze czasy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Przedsiębiorstwo Taksówkowe Komfort Taxi Sebastian Lebiedziński?
Zobacz opinie na temat firmy Przedsiębiorstwo Taksówkowe Komfort Taxi Sebastian Lebiedziński tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Przedsiębiorstwo Taksówkowe Komfort Taxi Sebastian Lebiedziński?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 34, z czego 12 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!