Opinie o STX Next
Firma oprócz pracy oferuje narzucanie matrycy kulturowej, sprytnie promują skandaliczne zmiany cywilizacyjne m.in poprzez promocję środowisk (usunięte przez administratora) ideologii gender. Jakbym miał opisac atmosferę tam panującą, to czuć obłudę w powietrzu. W projektach jest duża rotacja pracowników. Z plusów to szybki proces rekrutacyjny, sprzęt dobrej jakości, wypłata zawsze na czas.
Cześć, dziękujemy za pozostawienie opinii. Cieszymy się, że doceniasz nasz proces rekrutacyjny, sprzęt i wywiązywanie się z obowiązujących umów. Chcielibyśmy doprecyzować jeden aspekt - promujemy, ale równe traktowanie każdej grupy społecznej, która jest w STX Next. Dążymy do tego, by każda osoba, niezależnie od wieku, płci, wyznania, koloru skóry czy orientacji seksualnej czuła się swobodnie w naszej organizacji. Stąd nasze zdecydowane oświadczenia i działania, w kontekście zachowań dyskryminacyjnych.
Rozmowa była bardzo sympatyczna, ale zabrakło niestety feedbacku po rozmowie (co dziś jest już standardem), w trakcie rekrutacji wiele razy Pani HR podkreślała że otrzymam feedback pomimo rezultatu. I to bardzo słabe, świadczy o kulturze Pani HR, kulturze firmy i braku szacunku dla drugiego człowieka i jego czasu.
To jest zdecydowanie zgodne ze standardami rekrutacji w STX Next. Jeśli dotarł(e/a)ś do rekrutacji technicznej możesz zapytać bezpośrednio osoby z którymi miałeś rekrutacje o feedback. One powinny były go przekazać już do pani HR i ona go do Ciebie. Jeśli stanęło na rozmowie HR lub weryfikacji angielskiego, standard powinien być ten sam i warto się przypomnieć. Przez email bezpośrednio lub https://career.stxnext.com/#contact . Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Cześć, dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami - dzięki temu możemy udoskonalić prowadzone przez nas rekrutacje. Naszym standardem jest przekazywanie rzeczowego feedbacku po zakończonym procesie rekrutacji, ponieważ bardzo szanujemy czas i zaufanie, jakim obdarzają nas kandydaci. Jeśli informacja zwrotna z jakiegoś powodu nie dotarła, warto skontaktować się z osobą odpowiedzialną za dany proces rekrutacyjny - z pewnością przekaże feedback (adres do danej osoby możesz znaleźć chociażby w zaproszeniu na spotkanie).
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie STX Next?
Cześć, świetne pytanie! Zestaw pytań rekrutacyjnych zależy od kilku aspektów, a przede wszystkim od stanowiska, które chcemy obsadzić, jak również od doświadczenia zawodowego danego kandydata. Niezależnie od działu, do którego poszukujemy nowej osoby, zawsze staramy się, aby pytania wynikały stricte z planowanego zakresu obowiązków. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zweryfikować, czy kandydat/kandydatka będzie w stanie sobie poradzić z przewidzianymi zadaniami. Dlatego przed udziałem w rozmowie rekrutacyjnej, warto ponownie zapoznać się z daną ofertą pracy, bo tam znajdują się wskazówki, o co możemy pytać w trakcie spotkania :)
Hej, Co sądzicie o pracy w zespole HR/Komunikacji w STX? Widzialam ogłoszenie na Editorial Specialist - brzmi dobrze (choc niskie widełki zastanawiają). Niech wypowiedzą sie osoby, ktore pracowały w firmie. Samej firmie podziękuje - wiem, ze napisze o sobie w samych superlatywach ????
Cześć, warto zasięgnąć informacji z pierwszej ręki :) Serdecznie polecamy do kontaktu osobę, która pracuje bezpośrednio w tym zespole - z Paulą Sieracką, naszą Internal Communication & Editorial Specialist, można skontaktować się mailowo (paula.sieracka@stxnext.pl) lub poprzez jej profil na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/paulasieracka/ Jesteśmy przekonani, że Paula udzieli wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania :)
Szczerze mówiąc nie mam nic do zarzucenia firmie, warunki na plus, atmosfera na plus, ludzie na plus. Jestem zadowolony/a, mam nadzieję zostać z firmą jeszcze długo.
Kiedyś brałem udział w jednej z ich rekrutacji na Python Developera. Rozmowa techniczna bardzo przeciętna, bardziej rozwiązywanie zadań rodem z codility, które nijak odzwierciedlają pracę w projekcie. Po odpowiedzi na wszystkie pytanie i zrobieniu zadania poprawnie, otrzymałem feedback, że posiadam wiedzę na poziomie juniora. To ciekawe, bo w międzyczasie miałem kilka innych rozmów gdzie bez problemu oceniano moje seniority na poziomie mid / senior, oferując tym samym adekwatną stawkę. Jak dla mnie szukają (usunięte przez administratora) po kosztach. Jak czytam, że nawet IDE trzeba samemu opłacać to już w ogóle ręce opadają, że w XXI wieku takie firmy mają racje bytu.
A jakie zadanie musiałeś wykonać na tej rozmowie? Tak z ciekawości. Ile czasu miałeś na wykonanie?
Cześć, dziękujemy za podzielenie się opinią. Nie jest tajemnicą, że każda organizacja może inaczej definiować poziomy "junior", "mid" czy "senior." W naszej firmie funkcjonuje rozbudowana ścieżka kariery, która szczegółowo opisuje wiedzę i kompetencje posiadane przez osoby na danym etapie rozwoju zawodowego w STX Next - podstawą tego projektu były opinie i sugestie pochodzące bezpośrednio od naszego teamu technicznego. Naturalnym odzwierciedleniem ścieżek kariery są nasze oferty pracy, które prezentują wymagane na danym stanowisku umiejętności i wiedzę, które z kolei weryfikujemy w trakcie wystandaryzowanego procesu rekrutacji. Jeśli chodzi o IDE, to każdy nasz współpracownik posiada indywidualny budżet szkoleniowy, który można m.in. spożytkować na zakup narzędzi (STX Next pokrywa 75% kosztów).
Rodzaje zadań zależą od poziomu seniority i umiejętności kandydata, dlatego przy tak indywidualnym podejściu, nie sposób wymienić standardową pulę zadań powtarzającą się w czasie naszych rekrutacji. Na etap techniczny rezerwujemy do dwóch godzin, a jego termin - oczywiście - wcześniej ustalamy z kandydatem. W przypadku kandydatów zainteresowanych rekrutacją na stanowisko JavaScript Developer, zachęcamy do zapoznania się z nagraniem (live z Just Join IT), gdzie jeden z naszych developerów opowiada m.in. właśnie o przykładowych zadaniach rekrutacyjnych: https://www.youtube.com/watch?v=Z4Z_XhQyDHE
Hej, jest dużo informacji o pracy dla programistów, a jak to wygląda ze strony pracy w business development teamie? Mogę liczyć na kilka słów o sprzedaży w STX Next? Jak wygląda sama praca, prowizja, współpraca z przełożonym? Z góry dziękuję!
Staramy się tworzyć możliwie najbardziej wyczerpujące oferty pracy, które dobrze oddadzą realia pracy na danym stanowisku. Przykładowy taki opis znajduje się tutaj: https://career.stxnext.com/jobs/senior-new-business-manager/ Praca w zespole sprzedażowym to przede wszystkim współpraca z ludźmi - innymi osobami z teamu, Service Delivery Managerami czy osobami odpowiedzialnymi za działania pre-salesowe. Wszystko po to, aby wspólnie pozyskiwać kolejnych klientów, osiągając tym samym założone targety. Bardzo nam zależy na jakości w kontaktach z klientami i budowanie długich relacji. Każdy nowy współpracownik ma zapewnione kompleksowe wdrożenie, wsparcie swojego Team Leadera i regularny feedback. Chcemy budować zgrany, stabilny zespół, dlatego organizujemy również regularne spotkania integracyjne. Jeśli chodzi o wynagrodzenie, podajemy je w naszych ofertach pracy. Dodatkowo, oprócz podstawy, oferujemy również bonusy.
Nie ma co, strata czasu. Dobry PR i niewiele ponad to - sami Devi na rozmowie technicznej wspominali o tym, że w ich projektach nowoczesnego stacku nie uraczysz. Otrzymałem ofertę, ale miała sie nijak do moich oczekiwan. Strata czasu. Grzecznie podziękowałem. Na plus - czas procesu i response po aplikacji.
Cześć, dziękujemy za informację zwrotną. Obecnie pracujemy nad ponad 70 projektami jednocześnie, a ich stack może się między sobą znacząco różnić. Czasem pracujemy z greenfieldem, czasem rozbudowujemy już istniejące rozwiązania, a czasem robimy refactoring. Jeśli chodzi o warunki finansowe, to ogólne widełki wynagrodzeń podajemy w naszych ofertach pracy. Wiedzę i umiejętności danego kandydata po zakończonym procesie rekrutacji zawsze odnosimy do naszych ścieżek kariery, żeby ocenić m.in. poziom jego seniority. Naszą decyzję również popieramy konkretnym feedbackiem ze strony rekruterów technicznych. Jeśli takowej informacji zwrotnej nie otrzymałeś, proszę, skontaktuj się z rekruterka, która prowadziła Twój proces rekrutacji.
Czytam opinię i jest niemal identyczna z moją, tyle że ja rekrutowałem się w innym miescie. Dodam, że moja oferta była zdecydowanie poniżej moich oczekiwan a na dodatek rekruterka podczas rozmowy nie wspomniała słowem o tym, że nie ma platnego urlopu. Straciłem czas.
Byłem w firmie chwile. Gdyby określić jednym słowem: pozoranci. Na zewnatrz fajnie, panienki z HR opowiadają jak to firma daje opcje rozwoju i inwestuje w ludzi. A w srodku bilowanie na klienta i zero opcji na rozwój. STX na wszystko patrzy z perspektywy kosztu. Na nic nie ma hajsów. 1-1 z menedżerem - zapomnij. To za duzo kosztuje. Własny rozwój. Zapomnij - chyba ze interesuje ciebie rozwój po godzinach za własne siano. Pierwszy raz spotkałem sie z tym by nie pokrywano IDE. Inaczej. Mogłem zaplacic z własnego budżetu szkoleniowego - tak jakby to mi miało zależeć bym miał narzędzia do pracy. Ogolnie sprzęt to jakas fikcja. Niby jest komp ale gdy zapytałem o dodatkowy monitor juz go dostac nie mogłem. Komp mulil jak durny, nie miałem zgody na dorzucenie ramu bo to nie firmowy standard. Nie polecam. Kiedys czytałem opinie ze STX to firma na poczatek. Tak szczerze to nawet teraz tez juz nie.
Rozumiem że byłeś rozczarowany, ale nie napisałeś jak płacili. Pensja też nie powalała z nóg czy w tym punkcie było ok?
Cześć, Dziękujemy za Twoją opinię. Jak wiesz, regularnie zbieramy feedback na temat warunków pracy w comiesięcznej ankiecie Happines Index, w której można również wypowiedzieć się na temat dostępnego sprzętu. Wspominasz również o managerach - również im można regularnie przekazywać informację zwrotną w czasie spotkań f2f, jak i regularnych ankiet pod kątem Growth review. Każdy z naszych pracowników ma dostęp do indywidualnego budżetu rozwojowego, którym samodzielnie może zarządzać, a jego wykorzystanie nie wiąże się z żadną umową lojalnościową. Owszem, z tego budżetu można opłacić IDE własnego wyboru. Co do sprzętu, to mamy zasadę, że każdemu pracownikowi przysługuje dodatkowy monitor. Od stycznia 2022 zmieniły się konfiguracje sprzętowe, RAM został zwiększony dwukrotnie do 32GB, tak samo dysk do 512GB. Trwa również akcja dokładania pamięci RAM do obecnie wydanych komputerów, w celu zwiększenia do obecnego standardu, czyli 32GB
Cześć, Jedną z naszych kluczowych wartości jest transparentność, dlatego przy większości naszych ofert pracy można znaleźć widełki oferowanego wynagrodzenia wraz z informacją o możliwych formach umowy, a także o dostępnych benefitach (przykładowo dla Machine Learning Engineer obecnie wynagrodzenie dochodzi do 28 560 zł + VAT). Po więcej szczegółów zapraszamy na naszą stronę career.stxnext.com/job-offers/
Mieszane uczucia po rekrutacji. Feedback w terminie, wynagrodzenie jednak zdecydowanie niższe od tego o ktorym mówiłem podczas rozmowy. Ostatecznie nie zdecydowałem sie na przyjęcie, bez problemu inna firma w Poznaniu zapłaciła więcej.
Cześć, dziękujemy za Twoją opinię i udział w naszej rekrutacji. Jedną z naszych firmowych wartości jest transparentność, która przejawia się w wielu obszarach naszej działalności. Z tego powodu w ofertach pracy na stanowiska developerskie publikujemy widełki wynagrodzeń, a przy wyliczaniu konkretnej oferty dla danego kandydata posiłkujemy się naszą szczegółowo rozpisaną ścieżką kariery i kalkulatorem wynagrodzeń (więcej o nim można przeczytać tutaj: https://geek.justjoin.it/dzieki-salary-formula-podwyzki-przestaja-byc-mglista-obietnica). Naturalnie, dopiero po zakończeniu etapu technicznego możemy odnieść umiejętności osoby uczestniczącej w rekrutacji, do naszej definicji Juniora, Regulara, Seniora czy Eksperta. Staramy się również możliwie najpełniej uzasadnić naszą decyzję, odnosząc się do tego jak kandydat radził sobie z pytaniami czy zadaniami przedstawionymi w trakcie spotkania.
Nie dajcie się nabrać - nawet jeśli kasa na dzien dobry zagra, to późniejsza zmiana to mission impossible. Manago zawsze znajdzie powod by jej nie dać. Mimo że zarobi na tobie krocie. Outsourcing i tyle. Grunt by zarobic. Nigdy więcej.
Tzn nie ma szansy na podwyżkę czy nie wypłacaja? Jeśli masz normalna umowę to raczej nie mogą sobie pozwolić na takie coś
Jakiś czas temu brałam udział w rekrutacji do zespołu rekrutacji. Dobre wrazenie po wstępnej rozmowie,fatalne potem. Czekalam długo na rozmowę, dziewczyna z którą rozmawiałam wczesniej mówiła że to dlatego, że dyrektorka HR (nie pamiętam imienia)nie mogła znaleźć czasu.
Czy to prawda, że w dobie covidu stx robi masowe zwolnienia wywalając ponad 30osób?
Nie nazwałbym tego masowymi, ale masz rację zwolnienia są. Umowa została wypowiedziana kilkudziesięciu osobom w firmie. Poleciały głównie osoby bez projektu, jeśli manager ocenił, że w projekt nie mają szans wejść.
nie było masowych zwolnień, bo nie było pracowników, kontrakt to kontrakt - nie ma zadań, nie ma kontraktu, out
czy w umowie jest dość standardowy zapis o wykonywaniu przedmiotu zlecenia we wskazanym przez zleceniodawcę miejscu? jeżeli tak, US i ZUS mogłyby się doszukiwać znamion wymuszania stosunku pracy... czyil wtedy tak jakby, pracownicy?
Panowie nowi w IT jak rozumiem? Czy nasłani z jakiejś lewackiej grupki? Ja w cudze umowy nie zaglądam. Każdy wie, że kontrakt to większa kwota, a i większe ryzyko, nigdy B2B =/= UoP, jesteś podwykonawcą, a nie pracownikiem, jak ktoś się nagle obudził to z ręką w nocniku, to widocznie nie odrobił podstaw z przedsiębiorczości, a takich osób nawet mi nie żal
Who cares czy osoby pracowały na miejscu, czy miały normowany czas pracy obowiązkowy w czasie godzinym pracy biura, czy miały firmowe benefity i urlop zgodny z polskim prawem pracy? Trochę tak wszyscy się na to zgadzają, by mieć większy hajs na b2b, ale benefity i bezpieczeństwo powinno być zrównane z uop, no i potem jest, że branża się ????????????????????????????, bo jednak nie są zrównane umowy i kontraktorów łatwiej się zwalnia XD
To pan jest chyba nowy w STX, bo firma wyboru nie daje. Ja tam wolę UoP ale firma zatrudnia na b2b wszystkich, nie-developerów też. I jeszcze zapewniają, że będzie jak na UoPie. W praktyce wymagają od pracownika że ten się będzie zachowywał jak na UoPie, a oni zachowują się jakby mieli kontraktora na B2B. Ten argument miałby sens gdyby firma oferowałą uop i b2b a ludzie się decydowali na b2b a potem dziwili że z tym się wiąża konsekwencje. Dodatkowo, gdyby stx byl jedyna firmą, która tak postępuje, to można by powiedziec 'nie podoba się to tam nie aplikuj'. Ale na rynku jest teraz więcej firm zmuszających do b2b niż tych dających wybór i w takiej sytuacji hasła o "chciało się na b2b to teraz mi cię nie żal" mają tyle sensu co mówienie do ludzi na umowach zleceniu że to był ich wybór i sami są sobie winni.
Dokładnie. Przyzwalanie na zatrudnianie tylko na B2B to uzbrajanie pracodawców w proste narzędzia, by rżnąć państwo i pracowników. Jak nigdzie nie będzie można znaleźć roboty na UoP, to argument "nie podoba się, to szukaj gdzie indziej" zniknie wraz z prawem pracy. A w STXie dużo na start człowieka zapewniają, jak to na korzyść pracownika, i że to taki "model łączony", bo urlopy są itp. (a stawki raczej uopowe niż B2Bowe) ale jak przychodzi co do czego, to na zbity pysk ludzie lecą. W ogóle beka: ciągłe zapewnianie, że team jest najważniejszy, trzeba się integrować, ale jak się pod (usunięte przez administratora) pali, to nagle "to tylko kontraktorzy". Płomienni obrońcy B2B zwłaszcza w tym przypadku powinni się zamknąć. Dodatkowo: nie każdy może "po prostu pójść gdzie indziej, rynek pracy to nie jest regał w supermarkecie, gdzie możesz przejrzyście zobaczyć wszystkie produkty do wyboru i podjąć w pełni poinformowaną, 100 procent racjonalną decyzję (nawet przy półce w sklepie tak w pełni nie jest).
@Lumix W sytuacji, w której osoby do zwolnienia dostają nagle bez żadnego wyjaśnienia zaproszenie na grupowy call z paroma ludźmi ze swojego działu i dopiero na callu grupowo dowiadują się, że dostaną wypowiedzenie, w sytuacji, w której taka niespodzianka pojawia się w każdym dziale i oddziale, w sytuacji, kiedy wywalają ponad 30 technicznych i drugie tyle nie-technicznych co daje ok. 15-20% wszystkich pracowników firmy, nie wiem czemu bronisz się przed słowem "masowy". @Andrzej Odpowiadając na pytanie: tak to prawda, stx robi teraz masowe zwolnienia i w dodatku robi to w skandaliczny sposób . Dodatkowo liczba 30 dotyczy tylko programistów/testerów/etc., wszystkie pozostałe działy też zostały zredukowane.
@qwerty zwolnieni z dnia na dzien?? @elo stx ci placi za tropienie lewackich spiskowcow czy jestes takim trolem z powolania? twoja firma sama wciska ludziom ze praca u nich to tylko zalety b2b i uop bez zadnych wad, wiec nie p****** pan teraz o kontraktach bo to bardzo zle swiadczy o twoim zleceniodawcy i jego dotychczasowej polityce
a kto Ci powiedział, że musisz pracować w STX? Napisałem jaka jest różnica UoP vs B2B dla wielce zdziwionych. I powtórzę jeszcze raz sSTX nie zwolniło pracowników, a rozwiązało kontrakty. Ja jestem zadowolony, mam co robić, a nawet jakbym nie miał to mam i inne zajęcia + wiem, że hajs się odkłada jak się pracuje na własny rachunek zaskakuje, że nagle ktoś się obudził i kręci(usunięte przez administratora) burze:) covid nie covid b2b to ryzyko, które trzeba umieć ponosić
moja firma ma się bardzo dobrze, w czasie covida hajs się kręci, dziękować :D o zleceniodawcy świadczy opłacona faktura, a nie opinie na goworku
jezeli takich jak ty wywalili to dobrze. Ty nigdy nie bedziesz zadowolony z niczego. Jestes przykladem sierotki marysi, ktora trzeba prowadzic za raczke. Naucz sie oszczedzac a nie wszystko (usunięte przez administratora)Mlodys tos glupis
Bezpośrednio na powyższe szkoda odpowiadać, ale dobrze, że się tu pojawiło, bo zainteresowani pracą w stx mają ładny pogląd jacy "sympatyczni" ludzie tam pracują. Są też i spoko osoby, da się trafić na dobry zespół, ale i takich jest naprawdę sporo. Co więcej, nie mają oporów przed rzucaniem takich wiadomości na firmowym czacie gdzie widzi to szefostwo, ale nie reaguje. Spróbujcie zapytać dlaczego, to usłyszycie, że nie mogą nic zrobić bo "to tylko kontraktowcy" :)
Witaj @Lumix, a jak sytuacje wygląda w chwili obecnej? Czy jest szansa na odzew z firmy po przesłaniu CV? Ciekawi mnie też, czy przeszli na pracę zdalną?
Cześć @Andrzej, sytuacja firmy ma się chyba lepiej bo obecnie poszukują sporej liczby pracowników: https://career.stxnext.com/job-offers//?location=gdansk-en. Mnie interesuje stanowisko Data Engineer, czy ktoś mógłby opowiedzieć mi więcej na temat tego działu i atmosfery w nim panującej?
Bardzo bawią te dyskusje broniące pracodawce i obecną sytuację. Wpisuje się to w ogólny neoliberalny dyskurs. Po pierwsze - STX nie pozwala pracy na innej umowie już B2B. Jedyny powód dla którego sytuacja tak wygląda to uchylane się od opodatkowania. Odsyłam się do literatury na ten temat. Z punktu widzenia pracownika - traci on ochronę, którą daje mu kodeks pracy i obciąża się odpowiedzialnością za prowadzenie działalności a w zamian dostaje szansę zarobienia więcej pieniędzy. Niestety w przydku STX pracownicy zarabiają poniżej stawki rynkowej. Porównując swoje stawki na konferencjach często byłem wyśmiewany. Warunki pracy też są kiepskie - przed pandemią nie można było pracować zdalnie, jedynie 20 dni urlopu i brak uwzględnionych chorobowych dni w ramach kontraktu. Firma oszczędza nie tylko na podatkach ale również na każdej złotówce jeśli chodzi o pracowników - bonusy są opłacone jedynie w połowie a lista firm z którymi nie możemy pracować po odejściu jest tak długa, że odradzam nawet zaczynać proces rekrutacji
Cześć, jak oceniacie dział Node.js w STX Next Poznań ?
Nie ma działu node.js w Poznaniu. Jest zdalny, zbiorowisko osob z całej PL, w wiekszosci juniorzy lub regularzy, pojedynczy seniorzy. Projekty jak w STX czasem ok, czasem nie. Pieniadze mocno przeciętne - znajdziesz lepsze miejsca.
Firma mocno nastawiona na zysk. Bedac w niej kilkanaście miesiecy w kolko słyszałem o tym, jak to najważniejsza jest marża. Patrzac na komentarze poniżej, niewiele sie zmieniło. Ale po kolei: 1 - zarobki Przeciętne, nawet wynegocjowanie zmiany w wynagrodzeniu z powodu wyższego ZUS uznawane jest za podwyzke. 2 - benefity Brak. Tzn. niby sa ale za wszystkie dopłacasz. Budżet szkoleniowy to żart. Nie ma dni szkoleniowych. Chciałem IDE to przeszło. Chciałem inne narzedzie to juz nie. Grunt by odrzucić. Kasa zostanie w firmie. 3 - projekty Roznie - mnie manager chwile zatrzymał obietnica zmiany maintenance’owego projektu na inny. Nie doczekałem sie, nie było miejsca. 4 - rotacja w zespole Niby mniejsza w firmie z tego co słysze, ale ja w to nie wierze. W mojej nowej firmie sa w rekrutacji 3 osoby z poprzedniego projektu
Firma w 2020 zarobiła 23 mln na 74 milionów przychodu. Rok wcześniej zysk firmy to 14 milionów na 58 milionów przychodu. Na pytanie o podwyżki to lepiej zasłaniać się stagnacją pokryzysową i COVIDem? Ja na szczęście jestem już byłym pracownkiem, ale z opowieści moich kolegów wiem, że nic się u Was nie zmieniło. Skąd w takim razie ten zysk? Ze zwolnień ubiegłorocznych?
czy to wielomilionowe zarobki firmy po tym jak rozwiazali umowy z wieloma osobami o czym ktos wyżej pisał?
Firma jak kazda inna zajmująca się wynajmem developerów. Stawki mocno zróżnicowane, choc w większości odbiegające od tych na rynku. Otrzymałem ofertę, ale z niej nie skorzystałem - w innych miejscach otrzymałem 30% więcej plus płatny urlop i dni szkoleniowe. Zwracajcie uwagę na umowy - są dość hardcorowe, a osoba, która nimi się zajmuje nie zgadza się na żadne zmiany. A mowa o dziwnych dla mnie zakazach konkurencji, wysokich karach za popełnienie błędu. Pierwszy raz wspierajacy mnie prawnik cos takiego widział!
wystarczy pojsc na kilka rozmow i staje sie jasne, że spokojnie można dostać dużo lepszą kase w inncyh miejsach
To jakie widełki mają dla deva z doświadczeniem w skali Twojego? Nie operujecie kwotami, a szkoda.
Polecam, jest git.
Prawda jest taka, że firma wyboru nie daje co do formy zatrudnienia, nawet pracownicy biurowi są na b2b, który mocno przypomina uop, tak jak ktoś napisał - wymogi jak dla pracowników, a nie jak dla kontraktorow. Skoro wszyscy na kontrakcie, które niby nie jest uopem, to po co firmie biuro na 150 osób
Ja bym raczej rzekł, że wszyscy pracują przy b2b bez zadnych praw pracowniczych a oczekiwania jak od pracowników... Ciekawe kiedy ktos sie tym zainteresuje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STX Next?
Zobacz opinie na temat firmy STX Next tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STX Next?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 4 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy STX Next?
Kandydaci do pracy w STX Next napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.