Opinie o INEA sp. z o. o.
Witam jest problem z firma inea mialem usluge na okres testowy zrobilem tak jak mówili a dzis nagle dzwoni do mnie jakas rura z firmy windykacyjnej ze niby mam cos nie uregulowane z inea nie dostalem zadnej faktury ani rachunku jezeli ktos mial z nimi jescze taki problem prosze pisac mi na email: rapfun111@o2.pl
tak...chodzisz i pukasz po mieszkaniach...w prezencie dostajesz PEKE...ludzie pracują tam fajni...oczywiście mowa o szeregowych pracownikach, którzy z opuszczona głową rano wchodzą do autobusu pracowniczego...a wieczorem wychodzą...płaca minimalna
W przyszłym tygodniu mam iść na rozmówę kwalifikacyjną jako dsb. Trochę tutaj poczytałem i zastanawiam się czy jest w ogóle sens. Bo z tego co rozumiem jest to robota typowego domokrążcy o dziwnych godzinacha urzędowania 12 - 20 (dzień dobry kup Pan internet)? Mógłby ktoś coś więcej na jej temat napisać - zarobki, czy jest auto czy mpk itp. Bo niewiem czy w ogóle swój czas marnować.
Pracowalem 2 lata w zabawnym dziale (byłem studentem). Słaba praca - słaba płaca, usługa awaryjna - dużo reklamacji, brak rozwoju zawodowego, obietnice bez pokrycia, duża rotacja i pogarszające się warunki zatrudnienia (nieliczni koledzy jeszcze pracują.
Nepotyzm, znajomości i układy rodzinne typu dyrektor - kierownik a podwykonawca. Tego tu nie brakuje. Jeżeli Wam to nie przeszkadza, to reszta w sumie OK. Ale jak się nie wkleisz w jakiś układ to się nie utrzymasz. A na Awans nie licz. To jeszcze bardzo młoda firma, ale rozwijająca się. Niestety wielu manager-ów nie nadąża za jej rozwojem. To chyba główny robak, który toczy tą firmę.
Rozmowa miała miejsce w listopadzie 2014. 45 minut maglowania przez dwie Panie - jedna z HR, druga to kierowniczka działu sprzedażowego. Niektóre pytania mocno absurdalne - moje ulubione - "co by Pan zrobił, gdyby klient musiał wysłać ważny projekt a firma miałaby taką awarię, która nie byłaby w stanie usunąć". Dzisiaj mogę powiedzieć jedno - jako klient zerwałbym z wami umowę, jak pracownik złożyłbym wypowiedzenie - nie warto współpracować z niekompetentnymi ludźmi. Obiecano mi telefon z informacją jak została rozpatrzona moja kandydatura, którego oczywiście nie było. Innymi słowy - nie spodziewajcie się cudów.
Klasyczne pytanie - o poprzednie doświadczenia zawodowe, pogląd na pozyskiwanie nowych klientów i współpracę, Pani z HR czepia się każdego słówka - powiesz, że wyrabiałeś plany "przeważnie" to zapytają dlaczego "przeważnie a nie zawsze i co było tego powodem" - ot zwyczajne kretynizmy polskich rozmów kwalifikacyjnych :)
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
dzięki za odp. znając swoje możliwości związane z orientacją w terenie - zgubiłabym się;-) a ile razy dziennie kursuje na trasie junikowo-inea autobus? pytam w razie gdyby zaprosili mnie na rozmowę;-) a rozmowa może być o różnej godzinie... niestety i dlatego martwie się o dojazd pozdrawiam
jak inaczej dojechać....inaczej sie nie da. Jest jeszcze autobus lini 77, ale on jedzie tylko do ronda w skórzewie. Tam trzeba wysiąść i pieszo iść okolo 20m
hej, mam takie pytanie techniczne jak oprócz autobusu pracowniczego dojechać do Inei komunikacją podmiejską/miejską
Czytając wszystkie opinie,oj wiekszość opini można dojść do jednego wniosku...WSZYSCY DYREKTORZY,PREZESI ITP podobne TYPKI- DO DUPKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a Ja w imieniu wszystkich byłych i obecnych pracwowników działu dsb chciałbym powiedziec panu Krewecie serdeczne wy..... dowidzenia :)
Warunki w indywidualnych zmieniają się jak w kalejdoskopie- zmiany na jeszcze gorsze. Czarowanie i opowiadanie niestworzonych historii o nowych możliwościach brzmią jak słaba bajeczka. Słowność i obietnice managera działu to totalna kpina.
Fatalne warunki zatrudnienia w d2d, kończące się inwestycje, nie realne oczekiwania wobec handlowców.
Pracowałam tam ponad 9 lat i jestem szczęśliwa ze już mnie tam nie ma , pamiętam czasy kiedy mówiłam że kocham swoją prace a teraz tam jest wyzysk brak szkoleń brak szacunku brak podwyżki od 4 lat a nawet obniżanie pensji ze względu na zmiane spółki niejasne kwitki z wypłaty, brak imprez intergracyjnych. Kiedyś fajni ludzie (pracownicy)teraz zmieniają sie w sępy czekające na Twoje potknięcie bo może to go zauważą. Szanse na awas prawie żądne no chyba że pracujesz w weekendy i całodobowo w domu oczywiście prawie za darmo.Kiedyś pracować tam to był prestiż teraz wstyd się przyznać ....
Nie polecam pracy w Inea. Chodzenie po chatach na umówie zlecenie jest niedopryzyjecia !
Ł. odejdź i zaoszczędź sobie wstydu bo w takich warunkach pracy większość nie myśli o przyszłości w tej firmie.
Morton nawet jakby pracował kilka albo kilkanaście lat jako PH to nie oznacza ze umie zarządzać ludźmi. Wiem o jednej osobie co jest kierownikiem BOA, pracowała ta osoba kilkanaście lat w BOA a zarządzać biurem nie umie!!!! Ta osoba pasuje na stanowisko kierownika BOA jak wół do karety. Cały HR u nich to porażka, ta firma działa jakby jeszcze została w latach 90-tych ubiegłego wieku.
Atmosfera w sprzedaży jest mocno niepokojąca. Kolejne osoby odchodzą mimo dobrych wyników pracy. W firmie panuje przekonanie że odpowiada za to Łukasz, który czuje się jak król na wościach. Kierownictwo chyba nie wie co się u nas dzieje. Czas na zmiany...
A ja bym proponowała Panu Łukaszowi prace na stanowisku przedstawiciela handlowego aby był świadomy jak wyglada praca handlowców, którymi nieudolnie zarządza.
Jagoda skoro potrafisz pisać to jest szansa że i czytać. Przeczytaj sobie opinie pracowników Inea a następnie poddaj to analizie i zastanów się czy warto starać się tam o pracę.
Jaki szef.... jaka podwyżka...
Sprzedaż bezpośrednia (indywidualni). Staż 1,5 roku. Opis: problemy z wypłacaniem prowizji (zmieniające się zasady, liczne błędy w wypłacaniu), ścieżka kariery - to fikcja na potrzeby rekrutacji, brak szacunku kierownika działu wobec swoich podwładnych (cofanie urlopu, liczne kary finansowe, obietnice bez pokrycia, brak odpowiedzialności za swoje decyzje, brak wsparcia), niska płaca - wysokie oczekiwania, niskiej jakości usługi, duża rotacja pracowników, brak stabilności zatrudnienia. Jedynym plusem są fajni ludzie, których miałem okazję poznać. Nie lubię, nie polecam.
Jest tak jak piszesz Piotrze. Dziwi mnie, że jest przyzwolenie na takie działania o których każdy z pracujących wie. Łukasz powinien zapisać się na lekcje etyki zawodowej aby przypomnieć sobie co znaczą słowa uczciwość, empatia, słowność. Zawsze powtarzał "nie podoba się, to znajdź nowe zajęcie", znalazłam i okazuje się że można być uczciwie docenioną.
Niestety muszę się zgodzić z przedmówcą. Zatrudniając się kilka lat temu panowała zupełnie inna atmosfera i standard pracy. Obecnie (już nie pracuję - nie wytrzymałam parcia i brak możliwości rozwoju)liczy się tylko zysk, a nie pomoc i rozwiązanie kwestii problematycznych dla klienta. Ścieżka kariery uzależniona od sprzedaży, mimo iż pracujesz na infolinii technicznej czy też finansowej. Za mało konsultantów na ruch, który jest bardzo duży. Kierownik, nie potrafi zarządzać tak dużą grupą osób. Wyręcza się konsultantami oraz koordynatorami, a przy wypłacie jest to nie widoczne. Coraz większa rotacja pracowników, co jest widoczne podczas obsługi. Brak możliwości wyjścia do toalety bez zgody przełożonego, nie mówiąc o zrobieniu czegoś ciepłego do picia. 30 min przerwy na 8 godzin pracy rozbite na 15 min, ustalane przed pracą, ale jeżeli ktoś wcześniej opóźni przerwę to można na nią wyjść dopiero w swojej kolejności, czyli można czekać nawet godzinę na swoją przerwę. Po przeprowadzce na Wysogotowo, dojazd trwa długo, z każdej części Poznania. Nie dajcie się nabrać, że w ogłoszeniach jest napisane, ze praca 15 min od INEA stadionu... Kiedyś rzeczywiście tak było. Pracownicy są niedoceniani... pensja od kilku lat taka sama, premia uzależniona od kierownika. Jedynym plusem są ludzie, którzy pracują. Ogólnie nie polecam.
Pracowałem tam 2 lata, na Call Center, lub jak teraz to Inea nazywa na stanowisku pracownika biurowego ds. obsługi klienta... hahaha. Prawda jest taka, że wchodząc rano do tej wspaniałej pracy rzygasz na samą myśl o kolejnym kliencie, który traktuje Cię jak śmiecia bo mu coś nie działa. Nie wina pracownika CC, że coś nie działa, tylko sprzętu, a wypluwanie na pracownika Call Center wszystkich ścierw nic i tak nie pomoże. Kolejną rzeczą jest niedołężny kierownik CC, który wyręcza się w wielu kwestiach pracownikami, często bardziej ogarniętych od niego samego. Przy okazji nic nie wiedzący o zarządzaniu i motywacji pracodawca wymyśla coraz to nowe kwestie dotyczące standardów pracy. Dostępne statusy dla konsultanta przerwa i dostępny, gdzie mając 100 osób w kolejce czekających na połączenie nie ma czasu napić się czegokolwiek, zresztą jest mu to nawet zakazane, bo przy stanowisku nie można pić. Na przerwę można iść pod warunkiem, jak jakiś przydupas kierownika (trener, koordynator) pozwoli, a w przypadku takiej liczby osób czekających na połączenie graniczy to z cudem. Płaca minimalna, praca 10 minut od stadionu... yhy... Wysogotowo, dojazd własnym autem może i... dojazd komunikacją z centrum ok. 55 minut (wliczając dojazd zapewnionym autobusem z cmentranej na wysogotowo- on sam jedzie 15 minut). Cały czas wielkie parcie na realizację planów, targetów i wyrabiania standardów, które często nie zależą od samych konsultantów- współczynnik ponownego kontaktu klienta z infolinią. Jeśli ktoś myśli o pracy tam, bardzo, ale to bardzo mocno odradzam. Na rozmowach mowa jest wspaniała- duże pieniądze (brutto), oraz wspaniała atmosfera, rewelacyjny sprzęt możliwości rozwoju ( wiele naprawdę dobrych ludzi z wielką wiedzą nie zostało zauważonych, albo starając się iść w głąb struktur Inei zostało blokowane przez szefa idiotę, który sam będąc kucharzem z wykształcenia nie dojdzie nigdzie indziej, chyba, że Inea otworzy własną stołówkę, wtedy może zostać szefem kuchni. Żenada ludzie. Odradzam po stokroć.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w INEA sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy INEA sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 38.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w INEA sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy INEA sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w INEA sp. z o. o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.