Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

sylwia

jesli chodzi o lublin to woła o pomstę do nieba, 7,7 netto - na nic nie wystarcza. Za taką kase lepiej pojsc do sklepu na kasę. Pracuje tam juz około roku i spadam jak tylko cos lepszego dostane

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tamalka

No byłam desperatką. Popracowałam i uciekłam do lepszej pracy. Tak jak wszyscy uciekają. Rotacja niesamowita. Co dwa tygodnie szkolą nowych ludzi, bo inaczej nie byłoby komu pracować. I zatrudniają wszystkich, CV nie potrzebne. I to jest niby poważna praca? Haha, dobry żart.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tamalka

tyle godzin ile przepracujesz w miesiącu pomnóż przez 7,7 zł netto za każdy miesiąc dostaniesz tyle ile przepracujesz, brak stałej pensji żadnych awansów, podwyżek ani bonusów praca dla studentów, którzy nie potrafią znaleźć niczego lepszego i dla desperatów, którzy szukają czegokolwiek

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Asia

Obiecywać to obiecują,ale nikt jeszcze premii nie widział he he he.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byłam tam.

Ludzie...czyście poszaleli? Dwa lata temu pracowałam w tej pożal się Boże "firemce" niby dla PZU .Mój odział był w Chorzowie. Wtedy dostawaliśmy 9zł do ręki a jak ktoś już kiedyś pracował minimum 6 miesięcy na słuchawce w innej firmie i mógł to udowodnić,to miał 10 zł netto.Ja osobiście miałam 10,50 bo pracowałam po 180 godzin ,albo i więcej.Wyzysk był a Wy kochani za takie grosze pracować chcecie? To jest nienormalne.Wmyśl nowej ustawy,nawet na umowie zlecenie trzeba otrzymywać 12zł brutto.Wychodzi 10zł netto i sprawdzajcie,czy macie składki do ZUS odprowadzane.Taki jest wymóg już od dawna.Myślcie o swoich emeryturach.Za darmo ZUS ichnie będzie nikomu dawał.Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ewelina

Argument, że w mieście X jest jeszcze gorzej nie sprawia, że praca w mieście Y staje się przez to lepsza niż była ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
ewelina

słabo w Lublinie stawka na słuchawce to 7,7zł netto za godzinę, umowa zlecenie grafik elastyczny między 7-22, można wpisywać się na wybrane godziny, ale nie zawsze się tyle dostanie ile się wpisze z czasem dokładają szkolenia, nowe obowiązki i trzeba wkuwać nowe materiały, ale nie wiąże się to z żadną podwyżką i nie ma szans na awans (a na wyższym stanowisku lidera zarabia się 8,2 zł netto, więc nawet nie ma o co walczyć) nie polecam nawet studentom, lepiej rozwijać się w innym kierunku niż tracić czas na taką pracę

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pok

w tym miejscu niewazne na jakim jestes stanowisku itak zarabisz 7zł :) no chyba ze stanowisko 'lidera' 50gr wiecej na godzinie a ego o sobie ponad wszystko mimo ze wiekszosc z nim to zero

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mozyr

ciagle zatrudniają nowe osoby wiec kazdego przyjmą, za 7zl - nic sie nie zmienilo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hskjsla

w lublinie jedna wielka żenada. Liderzy to idioci którzy nic w życiu nie osiągneli a myślą że są h** wie kim. Zero pomocy, zero wsparcia tylko ciągle cisnienia na coraz lepsze wyniki. Ponadtp 7zl za godzinie to woła o pomnstę do nieba

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lublin

Witam, czy zmieniły się zarobki w Lublinie na przychodzących czy nadal jest 7zł netto? Interesuje mnie oferta dla partnera voice - pzu, ktoś może pracuje na tym projekcie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@lublin

na tym projekcie pracuje około 160 os., zarobki bez zmian, ale praca jest w porządku, zapraszamy :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
D.

Byłam dzisiaj na rozmowie w Warszawie na ul. Równoległej na stanowisko konsultanta na infolinii medycznej. Dają umowe zlecenie, stawka uzależniona jest od przepracowanych godzin: za 120 i ponad dają coś w granicach 8,50; za 160 i więcej ok 9,50. Praca od poniedziałku do piątku + minimum jedna sobota w miesiącu, oczywiście można wiecej. Ogolnie babeczka mówila, że można zarobić w granicach 1200-2500zł. Praca zmianowa: w godzinach 7:30-20:00, w soboty krócej.Jeśli polecimy kogoś do pracy tam i ta osoba przepracuje 120h to my dostajemy dodatkowo100zł, jesli przepracuje 240h to my mamy 200zł z tego. Jest dofinansowanie do karty multisport. Na rozmowie trzeba napisać przykladowego maila w wordzie z informacją o terminie badania itp i zapisac go na pulpicie. Od czwartku jest 7-dniowe szkolenie, ktore jest zakonczone egzaminem, ma dotyczyć m.in. badań(wskazania, przeciwwskazania, jak sie przygotować do nich).

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cornish
@D.

zdecydowałaś się na szkolenie i ew. pracę? podane przez Ciebie stawki to brutto czy netto? w ogłoszeniu piszą również o innych benefitach, Ty wspomniałaś o dofinansowaniu multisportu - mówili coś więcej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antea

Witam, jutro mam rozmowę w Warszawie na ul. Równoległej. Aplikowałam na stanowisko Konsultant infolini medycznej. Czy może mi ktoś udzielić info., czego mogę się spodziewać na rozmowie, oraz jakie są faktyczne warunki pracy... umowa, kasa, terminowość wypłat. Co dokładnie wchodzi w zakres obowiąsków takiego konsultanta. W ogłoszeniu wszystko niby ładnie wygląda jednak chciałabym się dowiedzieć o Was jak to jest na prawdę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
G
@Antea

Hej :) też jutro tam jadę i też się dołączam do pytania jak to teraz wygląda na medycznej infolinii?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Antea

Witam, jutro mam rozmowę w Warszawie na ul. Równoległej. Aplikowałam na stanowisko Konsultant infolini medycznej. Czy może mi ktoś udzielić info., czego mogę się spodziewać na rozmowie, oraz jakie są faktyczne warunki pracy... umowa, kasa, terminowość wypłat. Co dokładnie wchodzi w zakres obowiąsków takiego konsultanta. W ogłoszeniu wszystko niby ładnie wygląda jednak chciałabym się dowiedzieć o Was jak to jest na prawdę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

to prawda, że pracuje się między 6 a 22? od poniedziałku do niedzieli?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy

siemacie, ktoś z lublina może napisać w jakich godzinach sie pracuje? bo widze w necie że szukają do telefonicznej obsługi klienta?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Lublin. Rekrutacja to śmiech na sali - zwykła łapanka, biorą wszystkich kto się zgłosi. Szkolenie beznadziejne, na szczegółowe pytania odpowiadają "nie zagłębiaj się, to nie będzie Ci potrzebne"(czyżby nie znali odpowiedzi?). Liderzy to jakieś dzieci, pani prowadząca szkolenie nie wiedziała nawet czy od umowy zlecenie liczy się staż pracy,(a sama przyszła nas poinformować o formie zatrudnienia!!) Za godzine 7z (usunięte przez administratora) w dokumentach, pani na recepcji zostawiała poufne dane pracowników na widoku (oddalała się od biurka). Grafik elastyczny ale jak wpisujesz się do 14 to i tak ustawiają Cię do pracy np. do 15.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anna

Pierwsze kilka dni to szkolenie teoretyczne zakończone egzaminem pisemnym i kolejne 2-3 dni odsłuchów i egzamin praktyczny, który polega na tym, że obsługujesz klientka (telefonicznie) i jestem oceniamy przez egzaminatora:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mmmm

Jak wygląda szkolenie? Jest jakiś egzamin praktyczny?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nn

w zasadzie praca na którą nie mogę narzekać, godziny do wyboru, stawka jak na Lublin - do zaakceptowania, atmosfera - dokładnie tak jak wszyscy piszą jest duży luz, ludzie fajni. Z minusów - słaba organizacja , ale też kupa ludzi tu pracuje. Ogólnie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

A tam (usunięte przez administratora), każdy wymaga jak to w firmie, procedur sie trzeba trzymać, gdzie nie pójdziesz musisz się wykazać. Co do trenerów, są w porządku nie ma czego czepiać, atmosfera super, nie ma ciśnienia, a najbardziej lubię Panią z obsługującą sekretariat, na rozmowie kwalifikacyjnej pełna profeska i luźna atmosfera na rozmowie, bez spiny, w pracy wszystko na tip top masz załatwione, takie ludzie to skarby :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lublin

na początku super praca, mili trenerzy, miła atmosfera, po kilku miesiącach zaczął sie mobing, traktowanie człowieka jak śmiecia, nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 71, z czego 10 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii