Opinie o Sandoz Polska Sp. z o.o w Pruszków

"Głęboko wierzymy, że najlepszą referencją dla Firmy są jej pracownicy, wartości i kultura organizacyjna, jakość produktów i wyniki biznesowe. Dlatego też przede wszystkim skupiamy się na rozwijaniu i ciągłym usprawnianiu tych obszarów." Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Sandoz Polska Sp. z o.o. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Sandoz Polska Sp. z o.o o rozmowie kwalifikacyjnej.

Branże: Marketing, reklama i PR - działalności agencji reklamowych

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Sandoz Polska Sp. z o.o w Pruszków

Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!

Załóż profil Zawodowy

Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!

Створіть профіль професіонала
Przedstawiciel medyczny w Pain
Pracownik
 Pytanie

Sandoz to taki korporacyjny przerost formy nad treścią, niby wysokie standardy, niby etyka, niby ambicje firm innowacyjnych/oryginalnych a kierownicy zachowują się jak zwykłe chamy z podrzędnych firm generycznych. Oczywiście (usunięte przez administratora) też nie jest im obcy za to obca jest im umiejętność motywacji pracownika na zasadzie pomocy, koleżeństwa a nie terroru bo jak pracownik lubi swoją pracę i chce ją dobrze wykonywać z chęci a nie ze strachu to robi to lepiej drodzy państwo. Teraz pytanie czy zachowują się tak bo zapomniał wół jak cielęciem był czy leczą swoje chore kompleksy czy naciska ich góra. Tak czy siak szkoda bo firma ma świetne leki, fajne narzędzia pracy, przyzwoite wynagrodzenia i cały ten porządek burzą ludzie zarządzający. Natomiast jeżeli chodzi o wizyty zdalne czy telefoniczne to u nas w kraju nie sprawdzają się wcale a tylko bardzo irytują klientów, korporacje wrzucają jakąś bzdurę na całą Europę czy Świat nie zastanawiając się że to co sprawdziło się w Austrii czy w Stanach nie do końca może zagrać u nas a te biurowe "prodakty" czy inne spece od marketingu które w życiu nie były w polu i nie odbyły sensownych wizyt wymuszają na wszystkich stosowanie tego żeby pokazać że są potrzebni. Ludzie obudźcie się i wyjdźcie z za tych biurem, zobaczcie i przestańcie nam przeszkadzać w pracy o której jak widać nie macie bladego pojęcia. Naciskanie na takie metody pracy u klientów którzy ich nie lubią powoduje tylko ich irytację i niechęć do firmy oraz zażenowanie i wstyd przedstawiciela. Cierpi na tym postrzeganie firmy, leku i przedstawiciela, jego reakcje z klientem też na pewno zostają zaburzone przez co spada jego zaangażowanie a i same sprzedaże są nie do zrobienia przez telefon. Wiem że to fajne, modne rozwiązanie bo digitalizacja i inne bzdury...IT staje się bardziej potrzebne, marketing ma większe pole do popisu a i przy okazji oszczędność na paliwie, tylko co to wnosi ? NIC. Lekarz wkurzony, REP wkurzony, sprzedaże w dół a finał finałów restrukturyzacje, tylko pełne korpo nosy dumne z siebie że innowację wdrożyły. Nie tędy droga, no chyba że na (usunięte przez administratora) :) Pozdrawiam. / wieloletni Rep z góry rankingów

Hj
Pracownik
 Pytanie

Mnie to zastanawia co teraz zrobi menagerstwo zachwycone sobą jak szpitale i przychodnie są dla repow zamknięte? Ktoś uwierzy ze sf zrobi 9 wizyt face to face i 2 zdalne?

Marcin
Klient
 Pytanie

Cześć. Czy obecnie w Sandoz można wynegocjować podstawę 6000zł netto?

Balbina
Pracownik

Te wizyty przy wykorzystaniu Teamsa to bardzo dobry pomysł. Powinno być ich więcej.

Mirosława
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie stosuje się programy naprawcze?

BN Nowy wpis
Pracownik
@Mirosława

Tak

Marzena Nowy wpis
@BN

A na czym to polega w tej firmie? Możesz wyjaśnić? W sumie nie jestem w temacie.

Przedstawiciel medyczny w Pain
Pracownik
 Pytanie

Sandoz to taki korporacyjny przerost formy nad treścią, niby wysokie standardy, niby etyka, niby ambicje firm innowacyjnych/oryginalnych a kierownicy zachowują się jak zwykłe chamy z podrzędnych firm generycznych. Oczywiście (usunięte przez administratora) też nie jest im obcy za to obca jest im umiejętność motywacji pracownika na zasadzie pomocy, koleżeństwa a nie terroru bo jak pracownik lubi swoją pracę i chce ją dobrze wykonywać z chęci a nie ze strachu to robi to lepiej drodzy państwo. Teraz pytanie czy zachowują się tak bo zapomniał wół jak cielęciem był czy leczą swoje chore kompleksy czy naciska ich góra. Tak czy siak szkoda bo firma ma świetne leki, fajne narzędzia pracy, przyzwoite wynagrodzenia i cały ten porządek burzą ludzie zarządzający. Natomiast jeżeli chodzi o wizyty zdalne czy telefoniczne to u nas w kraju nie sprawdzają się wcale a tylko bardzo irytują klientów, korporacje wrzucają jakąś bzdurę na całą Europę czy Świat nie zastanawiając się że to co sprawdziło się w Austrii czy w Stanach nie do końca może zagrać u nas a te biurowe "prodakty" czy inne spece od marketingu które w życiu nie były w polu i nie odbyły sensownych wizyt wymuszają na wszystkich stosowanie tego żeby pokazać że są potrzebni. Ludzie obudźcie się i wyjdźcie z za tych biurem, zobaczcie i przestańcie nam przeszkadzać w pracy o której jak widać nie macie bladego pojęcia. Naciskanie na takie metody pracy u klientów którzy ich nie lubią powoduje tylko ich irytację i niechęć do firmy oraz zażenowanie i wstyd przedstawiciela. Cierpi na tym postrzeganie firmy, leku i przedstawiciela, jego reakcje z klientem też na pewno zostają zaburzone przez co spada jego zaangażowanie a i same sprzedaże są nie do zrobienia przez telefon. Wiem że to fajne, modne rozwiązanie bo digitalizacja i inne bzdury...IT staje się bardziej potrzebne, marketing ma większe pole do popisu a i przy okazji oszczędność na paliwie, tylko co to wnosi ? NIC. Lekarz wkurzony, REP wkurzony, sprzedaże w dół a finał finałów restrukturyzacje, tylko pełne korpo nosy dumne z siebie że innowację wdrożyły. Nie tędy droga, no chyba że na (usunięte przez administratora) :) Pozdrawiam. / wieloletni Rep z góry rankingów

Rep2
Pracownik
@Przedstawiciel medyczny w Pain

Wyluzuj ,najwazniejsza jest cyklowka i nachlanie towarzystwa... no i oczywiscie gierki i zadania prosto z przedszkola.

MM
Pracownik
@Przedstawiciel medyczny w Pain

Niestety, zgadzam się z wszystkim ( i jest tego znacznie więcej niż kolega/ koleżanka pisze) - szczerze odradzam prace w Sandoz Polska. Tez mogę się podpisać: nastoletni Konsultant z góry rankingów, pełniący dodatkowo wiele innych funkcji, znający firmę nie tylko z terenu ale i z biura.

Weronika
@MM

Więcej? A co takiego masz jeszcze na myśli?

MM Nowy wpis
Pracownik
@Weronika

Mobbing, kolesiostwo, zatrudnianie niekompetentnych osób a Ty później ponosisz konsekwencje ich decyzji,

Hj
Pracownik
 Pytanie

Mnie to zastanawia co teraz zrobi menagerstwo zachwycone sobą jak szpitale i przychodnie są dla repow zamknięte? Ktoś uwierzy ze sf zrobi 9 wizyt face to face i 2 zdalne?

Pracownik
Pracownik
@Hj

A mnie zastanawia takie podejście do tematu. Nie wszyscy są (usunięte przez administratora) w ilości wizyt - skoro tak napisałeś / aś to znaczy nie jest to Tobie obce. Zastanów się nad wykonywaniem pracy czy warto, skoro masz takie podejście. Jakoś nie zwracasz firmie odpowiedniego procentu pensji adekwatnego do ilości niewykonanych wizyt.

Pomo
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Cześć, A co byś powiedział gdyby firma ustaliła Ci także niewykonalne zadanie 100 wizyt dziennie lub 40 wizyt zdalnych? Zrobiłbyś może 20-25% i oddałbyś 75% pensji Mądralo???

Marta
Pracownik
@Hj

Jak tam szef dzwoni i mowi dopisz mnie bo mi sie nie chce jechac:))))

Jadwiga
Pracownik
@Hj

Powinno być: 9 zdalnych i 2 ftf.

MG
Pracownik
@Hj

Ponieważ to prawda, firma nie patrzy na to co się dzieje, jakie są realia - statystyki i rozwój digital najważniejszy aby zabłysnąć przed Prezesem czy Europą.

BN Nowy wpis
Pracownik
@Jadwiga

Bo to prawda, nie da się zrobić więcej wizyt w ciągu dnia

Aleksandra
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy do działu kontaktów z mediami potrzebny jest język hiszpański? Jak wyglada praca w tym dziale? Jak szefostwo?

Marta, dział Komunikacji
Pracownik
@Aleksandra

Cześć! Dziękuję za pytania :-) Znajomość języka hiszpańskiego nie jest wymagana, za to j. angielski jest miłe widziany. Jeśli chodzi o oferty pracy w dz. Komunikacji to aktualnie poszukujemy Stażystki/Stażysty. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://www.sandoz.com/careers/career-search/job-details/343590BR Serdecznie pozdrawiam, Marta Dz. Komunikacji Sandoz

logo firmy Doradca Handlowy ds. Klientów Biznesowych
Pruszków
Strefa Energii
(335 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KOORDYNATOR ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Pruszków
Stowarzyszenie Wspólnota Polska
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Software QA Specialist
Pruszków
TestArmy Group S.A
(80 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E
Pruszków
Pawtrans Holding sp. z o.o.
(199 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 26 dni.
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby w Sandoz Polska Sp. z o.o otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

paulina
Kandydat

Hej napiszcie czy linia kardio jest ok . planuje aplikować

Lala
Kandydat
@paulina

Linii cardio sa 3 ale raczej okej.

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w Sandoz Polska Sp. z o.o jest płatny 100%?

Balbina
Pracownik

Te wizyty przy wykorzystaniu Teamsa to bardzo dobry pomysł. Powinno być ich więcej.

Ewelina
@Balbina

O co chodzi? Bo ja nie rozumiem? A jestem potencjalną kandydatką do pracy :)

Oliwia
Pracownik
@Balbina

W czasach szalejącej pandemii i wysokich mandatów fajnie, że jest możliwość kontaktu za pomocą Teamsa. Oby wszystkie wizyty mogły tak przebiegać, nawet te podwójne.

Wiktoria
Klient
@Oliwia

Dzisiaj 56 051 nowych i potwierdzonych przypadków zakażenia wirusem.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w Sandoz Polska Sp. z o.o. Czy pracodawca idzie na rękę?

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Sandoz Polska Sp. z o.o?

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Sandoz Polska Sp. z o.o?

1
Kandydatka
Klient
@Pytanie

Na pewno do osób które się rekrutuje jest fałszywe. Jak nazwać osobę która podczas rozmowy kwalifikacyjnej mówi jedno A robi całkowicie co innego !!!.

Sowa
Pracownik
@Pytanie

Taka, że przez teamsa zwalniają 70 osób w 15 minut ????‍♂️

Były
Były pracownik
@Pytanie

Zależy komu wchodzisz do lozka. Mozna wejsc kazdemu :)

Ola
Kandydat
 Pytanie

Cześć mam do Was pytanie. Czy został już ktoś przyjęty na teren Podkarpacia i Lubelskiego jako Przedstawiciel Farmaceutyczny ?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

magmik1
Pracownik

Dodam coś od siebie jako kadra kierownicza nie siedzę cicho walczę o lepsze i inicjuje działania i jestem tu 16 lat Nikomu nic nie liże i zawsze słyszę ze powinnam jeśli mam do powiedzenia coś na konkretny temat buc aktywna i zgłaszać konieczne zmiany Oddycham pełna para i dementuje ze tacy są kierownicy proponuje skontaktować się z ludźmi którzy tu są wiele lat

Niehejtujcieludzie
Były pracownik

@Były Też dodam coś od siebie. Po pierwsze brawa za odwagę - hejtowanie (anonimowe) to w końcu nie lada wyczyn. Po drugie - patrzac szerzej, wyobraź sobie, że przez hejt w internecie ludzie potrafią odebrać sobie życie wiec zastanów się następnym razem 20razy zanim cokolwiek osobistego o kimkolwiek napiszesz...anonimowy hejt jest dla zakompleksionych nieudaczników...jeśli tak nie jest i nie jesteś już związany z firma to miej odwagę i podpisz się z imienia i nazwiska... Skoro tak wszyscy liżą tylki to poradz - jak ty mistrzu radziłeś sobie z nielizaniem tylka..i nie dosyć, że obrażasz swojego byłego szefa to jeszcze swoich kolegów - musisz być bardzo nieszczęśliwy.. Zakładam, że zostałeś zwolniony wiec dobra rada na przyszłość - mimo prostej konstrukcji i pewnych niedostatkow kulturowych postaraj się mimo wszystko pokazać klasę i może wtedy szybciej znajdziesz kolejna prace, bo dobrym ludziom po prostu się pomaga....

aktualny pracownik
Pracownik

Jak sam nick wskazuje: "były"(pewnie zwolniony) stąd taka opinia zapewne. Ludzie nie potrafią rozstać się z klasą-to takie polskie. Jestem pracownikiem firmy Sandoz od kilku lat i nie wyobrażam sobie pracować w innej. Polecam !!!

Monte
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jest ktoś kto może wypowiedzieć się o pracy w biurze? Formy zatrudnienia/atmosfera/możliwości rozwoju?

Szach mat

Szanowni menadżerowie. Mam wrażenie, że Wy umiecie zarządzać tylko wtedy kiedy jest wszystko dobrze, wtedy szukacie dziury w całym - tu KPI nie tak, tu zamówienia za małe, tu trzeba więcej. Czy urośniemy o milion procent czy tylko o 3 w tym roku? A jak zaczyna się porządnie (usunięte przez administratora) to (usunięte przez administratora) na chorobowe albo szukacie innej pracy. Pytanie więc zasadnicze: Czy Was do reszty (usunięte przez administratora) żeby wprowadzać wizyty promocyjne z lekarzami przez telefon? Czy w czasach gigantycznego kryzysu w jakim się znajdujemy, potraficie tylko sprowadzić całą odpowiedzialność na przedstawiciela, dopierdalając mu 20 rozmów telefonicznych z lekarzami DZIENNIE!? W momencie kiedy lekarze mają inne zmartwienia niż słucha(usunięte przez administratora)enia przedstawiciela przez telefon. W momencie kiedy nie ma podstawowych środków zabezpieczających przed infekcją! To ma załatwić sprawę? Kiedy przedstawiciel dzwoni i wkurwiony lekarz mówi mu, że jest już piąty. Bez żadnej konkretnej strategii, bez żadnych konkretnych narzędzi! To jest Wasz sposób na zarządzanie kryzysowe? Może niech marketingi ruszą swoje dupska i wymyślą coś, co zabezpieczy firmy przed upadkiem. To jest teraz ich czas. Niech pokażą jacy są zajebiści i jakie wymyślają (usunięte przez administratora) strategie marketingowe. Przecież każdy z nich uważa, że jest cały regał wyżej od przedstawiciela. Każdy z nich wozi (usunięte przez administratora) komfortowym samochodem klasy D lub wyższej tylko po to, żeby przejechać nim 3 km z domu do biura i postawić w podziemnym garażu, podczas gdy my często (usunięte przez administratora) gównami na oponach całorocznych po całej Polsce. Każdy z nich zarabia dwa razy więcej od szeregowego przedstawiciela. Prawda jest taka, że gdybyśmy my, jako przedstawiciele w terenie, trzymali się na wizytach niektórych idiotyzmów, które wymyśla marketing to byście (usunięte przez administratora) zarobili. Nie macie (usunięte przez administratora) żadnych pomysłów. Siedzicie cicho i czekacie, że może przejdzie. Nie przejdzie! Jesteśmy udupieni na 3 miesiące. Przedstawiciel to przecież opierdalacz. To proszę.... macie teraz pole do popisu, kiedy przedstawiciele z przyczyn bezpieczeństwa nie są w stanie spotykać się z klientami i załatwiać interesów. Kiedy Wy robicie sobie kawkę w firmowej kuchni i zalewacie wrzątkiem swoją fit owsiankę albo inne (usunięte przez administratora) my w tym czasie wpierdalamy hot doga na stacji, a za kawę płacimy codziennie 5 zł. I nikt nam tego nie sponsoruje. Kiedy Wy idziecie po nowe buty i torebkę do sklepu, żeby się pokazać, my w tym czasie kupujemy trzecią parę "roboczych", bo dwie są już zdarte od szlifowania chodników i szpitalnych korytarzy. Atmosfera się podgrzewa, a wielu z Was pokazuje przez ostatni tydzień jak bardzo macie swoich przedstawicieli w (usunięte przez administratora) Trzymanie repów w terenie do piątku i kazanie im pakować się do aptek pełnych pacjentów zakrawa o zamach na zdrowie i życie człowieka. Odbije się Wam to czkawką.

Beef
@Szach mat

Jest kwestia co bedzie z repami jak epidemia potrwa do końca maja czy czerwca. Czy będą trzymać tyłu ludzi w terenie, którzy nic nie robią? Plus kwestia później jak będzie ze wstępem do lekarzy?

ZgadzamSięZprzedmówcą
Pracownik
@Szach mat

Nareszcie ktoś napisał prawdę...lekarz/farmaceuta jak słyszy hasło wizyta zdalna to dostaje szału...marketing...bez komentarza...

REP
Pracownik
@Szach mat

Ludzie, cieszcie się, że was jeszcze nie wywalili! Ja nie mogę pojąć, jak Repy narzekają na wizyty zdalne itp. Wszyscy widzą co sie dzieje, sprzedaże nie spadają, mimo ze od pol roku nie chodzimy normalnie do pracy. Kalkulacja jest prosta dla firmy, wkrótce zaczną zwalniać i wtedy będzie płacz. Widać, ze wiekszość z nas nie ma instynktu samozachowawczego. Obudźcie się! Powodzenia przy kolejnej transformacji....

Elżbieta
Kandydat
 Pytanie

Czy firma planuje zatrudnienie nowych pracowników?

Reep
 Pytanie

Cześć, Czy może ktoś przybliżyć jak wygląda praca w linii respiratorów? Odwiedza się tylko specjalistów, czy POZ-ty również? Ile wizyt dziennie jest do zrobienia? Jak z wynagrodzeniem, jakaś przybliżona kwota? Dziękuję

1
Jelonek
@Reep

Głównie POZ i pulmo. Przed Covid mieli chyba 11+2. Zarobki nie wiem ale 6,5 brutto myślę, że jest osiągalne, zależy od Twojego doświadczenia.

Beer
@Jelonek

Zależy jaki teren, ale jak masz mało spec na terenie to kicasz głównie po POZ Od 3800 do 5000 netto, zależy ile sobie wynegocjujesz A i tak najważniejszy jest bezpośredni przełożony, wtedy można powiedzieć czy będzie ok, czy bardzo nie ok

Pharma01
 Pytanie

Cześć, Co sądzicie o linii Respi? Jak pracuje się z produktem? A gdybyście mieli wybrać, Sandoz, Polpharma czy S-lab, na co zdecydowalibyscie się?

KaczorDonald
@Pharma01

Linia Respi jest specjalistyczna tylko z nazwy, m.in. 2 leki pulmo w portfolio i jeden antybiotyk , który dla szefostwa jest kluczowy. We wrześniu nastąpiła zmiana menadżerów, kierownik krajowy z antybiotyków i mocno ukierunkowany na POZ. Raz w tyg obowiązkowo wizyty na pomocy doraźnej. Zarządzanie zespołem na niskim poziomie, poziom komunikacji mailowej żenujący. Jeżeli chcecie pracować w aptekach i przede wszystkim tam to ok, jeżeli chcecie pracować w gabinecie lekarskim to nie polecam... dla mnie firma zatrzymana w czasie...

Rep
@Pharma01

Sandoz, zdecydowanie. Nikt nie ma takiego socialu. Jak chce się pracować to jest ok.

Wiktoria
@Rep

Widzę, że polecasz pracę w Sandoz, co mnie ucieszyło. Teraz to już tym chętniej dowiem się czegoś więcej odnośnie pakietu socjalnego, jaki oferują tam pracownikom. Powiesz mi, co dokładnie wchodzi w jego skład? Byłabym wdzięczna.

Tewa
@Rep

Sandos jest oki ale co do tego że nikt nie ma tak jak wy...???? to bym tu polenizował gdyż Teva jest też dobrą firmą i ma bardzo duże zaplecze socjalne.

Cvcvcv
@Tewa

Sandos? Tewa? Polenizował? Nadmiar znaków interpunkcyjnych? Dlaczego ludzie w Internecie zapominają o jakichkolwiek zasadach poprawnej pisowni... Nikogo nie obrażając, ale jednak wyższe wykształcenie powinno zobowiązywać do jakiegoś poziomu, a skoro pracujesz w tej branży, która taki wymóg ma póki co, to je zapewne masz.

Jelonek
@Pharma01

Sandoz

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania kadrą w Sandoz Polska Sp. z o.o?

Nick
@Pytanie

Korposzczury, telefony po 19. Praca im się śni. Nie polecam.

tytus
@Nick

A to ciekawe, w moim zespole kończymy pracę o 16...

Srandoz
@tytus

Ta opinia tyczyła się raczej managementu...

1
Rep
 Pytanie

To kiedy następna transformacja? Przecież nie będą trzymać tyle bezproduktywnych ludzi ????

Zostaw merytoryczną opinię o Sandoz Polska Sp. z o.o - Pruszków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sandoz Polska Sp. z o.o?

    Zobacz opinie na temat firmy Sandoz Polska Sp. z o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sandoz Polska Sp. z o.o?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Sandoz Polska Sp. z o.o?

    Liczba opinii klientów firmy Sandoz Polska Sp. z o.o, to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a, 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sandoz Polska Sp. z o.o?

    Kandydaci do pracy w Sandoz Polska Sp. z o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sandoz Polska Sp. z o.o
2.1/5 Na podstawie 130 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Sandoz Polska Sp. z o.o