Opinie o Play P4 Sp. z o.o. Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie P4 Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie P4 Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o P4 Sp. z o.o. w Warszawa

B2B
Pracownik

Chciałbym podzielić się w z wami warunkami pracy w P4, szczególnie w dziale B2B jako Doradca Biznesowy. Pracuje w organizacji sporo lat i o ile jeszcze kilka lat temu poleciłbym tą pracę każdemu, tak teraz mówię wszystkim, by omijali Play z daleka. Odkąd Iliad wykupiło P4 wszystko zaczęło się sypac, a przejęcie UPC spowodowało jeszcze większe zamieszanie, szczególnie w strukturach firmy w centrali. Od dosłownie pół roku nikt nie wie kto w jakim dziale pracuje, wszystkie decyzję podejmowane są na hurra, bez kompletnie żadnego pomyślunku. Po kilku miesiącach został wybrany nowy dyrektor B2B i już na wejściu zakomunikował, że sygnalizowanej (od pół roku) rewizji wynagrodzenia nie będzie, a dodatkowo mamy sprzedawać dużo UPC, mimo, że nie mamy tego w "planach". Oczywiście ofert UPC dla dużych firm nie ma i nie do końca wiadomo jak to sprzedać ale trzeba sprzedawać... Na kwartalnym spotkaniu dowiedzieliśmy się, że ogólnie oczekują od nas sprzedaży większej i droższej niż do tej pory, a na pytanie jak mamy to robić usłyszeliśmy tylko, żeby sprzedawać skuteczniej. Żadnej rewizji ofert, żadnego dopasowania do tego co robi konkurencja. Ma być dużo i drogo i nie obchodzi ich jak to zrobimy. Jeśli chodzi o finanse - na stanowisku doradcy zarobisz jakieś 3,5-4,5 tysiąca złotych na rękę już z prowizja (jeśli uda Ci się wykonać plan). Wynagrodzenia nie były podwyższane od lat, a system rocznych powyżek jest tak skonstruowany, żeby maksymalnie 5% pracowników miało szanse na większe zarobki. W ogłoszeniu o pracę jest o przejrzystym systemie prowizji, ale to bajka, gdyż system zmienia się niemalże w każdym miesiącu, chyba w zależności od humoru dyrektora działu. W firmie jest ogromna rotacja, brak szacunku do pracownika i ogólne podejście, że masz robić wszystko, nawet jeśli wykracza to poza Twoje kompetencje. Zdecydowanie nie polecam.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jeszcze pracuje... Pytanie ile jeszcze? Bardzo lubię swoją pracę ale atmosfera, która się teraz wytworzyła jest niie do przyjęcia. Wszyscy są zestresowani. RKS udaje, że żadne zmiany nie zaszły jedynie mamh wiecej możliwości. Jasne mamy!!! Ale mamy dużo wievej pracy a wypłata ta sama. Cele są tak wygórowane, że ciężko zrealizować. Wypłaty od kilku lat takie same a podwyżki co rok tylko nikt tego nie odczywa???? Brak szacunku i odpowoednieho podejścia do pracowników. A to my dostaliśmy robotę z UPC, wallety, o dzwonki itp. Ciężkie czasy naszły a nikt nie potrafi rozmawiać tylko nerwy. Komsultanvi odchodzą bo nie dają rady. Może warto zastanowić się gdzie leży problem? RKS odsłuchują rozmowy z TS, które są już wykonywane mechaniczne i bez wiary?? Aneksow nie robimy no nie ma DDA. Wolimy odesłać do konkurencji bo kierownivzka nie pozwala robić bez DDA? Bardo słabe zagrywki. A TKs mają zadanie wysłać raporty o wiele innych zadań. To wszystko doprowadza do wypalenia zawodowego. Jestem w Play do 4 lat o kiedyś to była frajda praca z klientem. A dziś wszystko opiera się na stedie, presji o dosprzedazach. Czy się zatrzymamy???

Wanda
Inne
@Pracownik

Fakt jak atmosfera słaba, to się odechciewa, a szefostwo nie widzi że to tak się pogorszyło? Chodzi mi o główną centralę, bo to tam decydują, nie widać tego w wynikach, że się wam odechciewa?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Bardzo dobre podsumowanie ostatniego czasu. Play narzucił po 2 tygodniach od połączenia firm plany na UPC, 2-3 różne systemy do nauczenia, multum wiedzy, nakaz dzwonienia. Jeśli ktoś chce sobie to zwizualizować niech pomyśli, że w swojej pracy musi wykonać jej 2 razy więcej (za mniejsze pieniądze - o tym dalej). Szkolenie 8h w wersji online było fatalne. Większość osób nic z tego nie wyniosła. Można oczywiście byłoby to przełknąć jeśli w parze byłyby większe pieniądze. Co się jednak okazało? Większość zarobi na chwilę obecną dużo mniej. Salony które nie zrobią wygórowanych planów na upc zarobią teraz mniej niż przed połączeniem ponieważ plany i warunki już są łączone między firmami. Pracuje w Play już bardzo długo. Większość osób z którymi pracowałem lub poznałem się w tym czasie odchodzi. Próg wejścia do tej pracy również wzrósł więc chętnych i ogarniętych osób będzie tutaj coraz mniej a wymagania rosną co miesiąc odwrotnie do zarobków.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się w 100%, pracuję niespełna rok, a psychicznie jestem wykończona jak mało kiedy. Praca z klientem od 5 lat, jednak ostatnio rok to porażka. A jak rozmawiasz o pensji to usłyszysz " jak się postarasz bardziej, to nagrody będą". Pracuję w małym mieście gdzie ludzi jak na lekarstwo wchodzi.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A za UPC nie dostajesz extra prowizji? Chyba jakies 300 zl za sztuke. Dla mnie jak na razie pojawil sie szerszy zasieg. I mam wiekszy ruch. Nie rozumiem po co takie rzeczy piszesz. Ale jak czytam Wroclaw to juz nie mam uwag

Pracownik
Pracownik
@Ania

300 złotych było na pierwsze sztuki które były podpisane - teraz premia w porównaniu np. do Orange światłowód którą się dostaje u pomarańczowych jest śmiesznie niska. Jeśli 300 złotych było by za każdą umowę to przestałbym sprzedawać Playa a priorytetem byłaby sprzedaż UPC. Czytanie regulaminów i konkursów -> później wypowiedź na forum na przyszłość.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Nie pierwsze sztuki a 1000 sztuk. Nie porównuje tego z Orange ani też z British Telekom w Londynie. Uważam jednak jak ktoś pisze nie prawdy to warto odpowiedzieć. Nie wiem czemu mnie obrażasz. ? Wydaje mi się że jak wiesz czym jest praca z klientem to warto zaproponowac mu cały pakiet usług czyli zarówno Play i UPC i to wszystko podliczyć czy Ci się kalkuluje czy nie.

Ania
Pracownik
@Wanda

Nam się nie odechciewa. Ja jestem zadowolona. Dużo to wpisów jednej osoby z Wrocławia... Zawsze lubił awantury i jak widać dalej lubi.

NieLubiąOpinii
Pracownik
@Ania

Śmieszą mnie te wpisy, co za wszelką cenę bronią na siłę Play. Uszanuj opinię, ludzie piszą ważne rzeczy, a kolesiostwo sobie rączka rączkę myje. Oby się to skończyło w tej firmie. Firma nie słucha, nigdy nie słuchała pracownika. Tylko usłyszycie korpo bełkot, w tym są najlepsi.

Ania
Pracownik
@NieLubiąOpinii

Śmieszą Cie wpisy bo ktos ma inne zdanie niż Ty. Bo przecież najłatwiej tak opluc kogos. Bo przecież to jest wygodne.

XXX
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Jakie 1000 sztuk? Chyba w salonie firmowym ... Widać równy podział zresztą wiecznie ...

Ania
Pracownik
@XXX

Zgodnie z informacja z wsparcia. Pracuje w sieci dealerskiej.

HE
Pracownik
@Ania

500 sztuk. Skoro pracujesz u dealera, to zapewne dostałaś maila, że konkurs zakończył się 3.06

Ania
Pracownik
 Pytanie
@HE

To kilka czy 500. Bo ktos pisał że kilka i jest źle i ze nie dobrze. Obecna prowizja za produkt chyba nie jest zła? Czy zla?

HE
Pracownik
 Pytanie
@Ania

500 sztuk to dużo na całą Polskę? Na początku płacono za to 300 zł, a teraz jest to ponad 30x mniej. Różowi i fioletowi płacą ok. 100 zł za sztukę internetu, bo to nie jest produkt, który sprzedasz każdemu. Po co pytasz, skoro wiesz i pracujesz u dealera? Proszę, nie podszywaj się nieudolnie pod pracownika albo dowiedz jakie obowiązują Cię stawki prowizyjne.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@HE

A w całej Polsce jest UPC? Ja się nie udolnie podszywam? A może Ty skoro nie wiem z kim pisać. Piszesz ze kilka sztuk. A teraz ze 1000 i ze mało. To pytam. Dla mnie ok.

Wanda
Inne
@Pracownik

Piszesz o wygórowanych celach, a kto je ustala? Bezpośredni szef, czy jakaś centrala, czy kto? Jak wszyscy zestresowani to czy komukolwiek udaje się te cele zrealizować?

Byd-goszcz
Pracownik
@Pracownik

Najprawdziwsza prawda. Tak właśnie jest

Bydgiszcz
Pracownik
@Byd-goszcz

Ostatnio slyszalem ze u nas w miescie dealer(usunięte przez administratora) klientow. To prawda potrafi tak byc jak ludzie chca klienta (usunięte przez administratora)

Jola
Były pracownik
 Pytanie
@Byd-goszcz

Po co płacić po 100 zl za UPC jak można dać warunek krytyczny do premii. Jak nie zarobisz to lepiej dla play a jak zrobisz jeszcze rodzinie sprzedasz to lepiej. W końcu jak brakuje 2 is to już nawet lepiej brać na czas nieokreślony na 3 miechy? W końcu tak będą plan podwyższać, że cała rodzinę obdarujesz i wszystich znajomych.

Jolalojalnajola nie lojalna
Pracownik
 Pytanie
@Jola

A o co chodzi? Ze w ofercie jest oferta upc? Czy po vectrze, fiberhost, taurobie nie oznacza to ze wiekszej ilosci klientow mozna zapraponowac uslugi? Czy ze za malo placa?

Felek
Były pracownik
@NieLubiąOpinii

Pracowałem w centrali w której jest lanserstwo i korpo bełkot. Podsumować całe to połączenie Ups Play można jednym słowem Wielki Chaos. I raczej lepiej nie będzie jak się połączy oba te bałagany. Żaden prestiż praca w tej firmie. Po prostu moloch który ludzi ma za nic i klientów i pracownikow. W centrali najważniejsze to się godnie wylansować. Odradzam.

Fan Felka
Pracownik
 Pytanie
@Felek

Po co takie rzeczy pisać?

Wanda
Inne
@Pracownik

Smutno sie to czyta, ale wspominasz że lubisz pracę, powiesz więcej, za co dokładnie? Piszesz o frajdzie z klientem, a poza tym coś?

Ula
Kandydat
 Pytanie

Czy ktos wie czy po okresie probnym jest jakas podwyzka? Niestety najnizsza krajowa nie jest czyms co bym chciala, ale benefity sa swietne..

Były pracownik
Były pracownik

Pracowałem wiele lat. Co mogę powiedzieć. Ciągle zmieniało się wszystko na gorsze. Ostatnie miesiące to ciągle mało i mało. Tak słyszałem. Po zrobieniu wszystkich planów i wskaźników już myślałem o następnym miesiącu i ile podniosą plany. Te wskaźniki strasznie wykańczają, trzeba ciągle coś wciskać. Klient tego nie chce, ale jest mu wmawiane, że musi brać. To jest nagminna sytuacja i prawie każda umowa ma coś wrzucone. Ja pracowałem we franczyzie, więc dealer dokładał jeszcze swoje wskaźniki i w efekcie było ich tyle, że nowa osoba nie mogła spamiętać. A co miesiąc wymyślano nowe. Oczywiście były też twarde wskaźniki z play. Żeby zarobić trzeba zrobić wszystko. Brak jednego wskaźnika potrafi przekreślić całą premie. Zdarzyło się też pisanie na siebie, na rodzinę by mieć plan czy wskaźnik (is). Najmniej wskaźników było do konkursu play a najwięcej u dealera. Ten to już miał takie fantazje, że wymyślił by nawet wskaźnik od powietrza. Kandydat musi umieć kombinować, lac wodę, ściemniać i oczywiście być bez skrupułów. Szybko pracować, być skrupulatnym i odpornym. Kasa może być dobra jeżeli robisz plany i wskaźniki. Wszystkie. Jak ich nie robisz to męczarnia.

Byly pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Pracowales u dealera a nie w Play. I skoro tak robiles to poprostu slaby z Ciebie handlowiec. Nie musze oszukiwac aby zarabiac. I nikt nigdy mnie nie zmuszal. Bzdury wypisujesz. Najlatwiej za wszystko obwinic Play.

Były_Pracownik
Były pracownik
@Byly pracownik

Za wszytko odpowiada Play, w P4 to samo. Odradzam pracę, za wszelką cenę będą się zawsze wypierać. Tak działa ta firma.

Byly pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były_Pracownik

A jakos bardziej konkretnie.? Bo nie rozumiem. Dziwne sa takie wpisy. Czesto sie wypierasz? Skoro jestes byly pracownik to tez jestes Play....

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik

Jasne. Zawsze pojawiają się takie wpisy. Nie dajcie sobie wmówić. Łatwo to udowodnić. Założymy ze firma (niekoniecznie play ) chce bys dodatkowo dosprzedawal ubezpieczenie. Takie miesiąc gratis, później 10 zl, można wyłączyć. Góra mówi, że to super usługa. Powstają rankingi i okazuje się że ludzie mają 90-100 proc do sprzedaży i co myślisz, że każdy tak chętnie bierze? 100 proc? Każdy. No to jak to robią? Pewnie mówią, że obowiązkowe, ale nie jest obowiązkowe. I tak jest coraz z każdą usługą. Nie opowiadaj mi bajek jak to Ty uczciwe sprzedajesz, bo nie wiesz co to jest sprzedaż.

Byly pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Ja nikomu nigdy nic nie wcisnalem. I nigdy nie widzialem takiego rankingu. Dal jasnosci jak jedzisz na wycieczke kupujesz ubezpieczenie? A jak smartfona o wartosci 3 k to nie warto? Zbiles kiedys szybke.? Bzdury piszesz. To co piszesz i jak pracujesz swiadczy tylko o Tobie. U mnie nie ma 100% i jakos nikt nie mz tym problemow. Ty masz duzo pojecie czym jest sprzedaz.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik2

Dlatego piszę, że Ty nie pracowałeś nigdy w Play. RKS nie wysyłają żadnych rankingów wskaźników, a Ty nic nie musisz. Samo się wszystko robi. Co jeszcze jest w tej w bajce?

Byly pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Otoz mylisz sie i nie mam problemu aby sie przedstawic. A Ty? Praca jest praca w sprzedazy. Bywa roznie jak to w pracy. Tylko jaki sens opluwac innych?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik2

Opluwac? Każdy kto w pracuje w sprzedaży ten wie jak ona wygląda. Jak się różne rzeczy wciska, by wyroby wskaźniki. A jak już nie ma komu wcisnąć to się pisze na siebie jak isy na czas nieokreślony. Byleby był wskaźnik, bo jak wskaźnika nie ma to nie ma kasy i jeszcze pretensje od góry. Ty piszesz o jakiejś bajce, w której samo się wszystko robi. Jasne, że chcesz się przedstawić, bo ładnie (nieprawdziwe) o wszystkim piszesz. W każdym razie nie napisałeś żadnych konkretów, poza tym, że ja byłem zły a Ty masz super w pracy. I generalnie za każdym razem widzę takie teksty o negatywnych komentarzach. Daruj sobie.

1
Byly pracownik2
Pracownik
@Były pracownik

W ktorej wypowiedzi pisze o bajce. Nie pisze ze jestes zly. Nie zgadzam sie z Toba i tyle. Pracuje w sprzdazy od lat. I tak w pracy w handlu sie proponuje okreslone produkty. Nikt mnie do niczego nie zmuszal. Zatrudnilem sie swiadomie. Mam podstawe, mam benefity i premie od sprzedazy. Troche nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Narzekasz ze premia jest od produktow ktore sprzedajesz. Zmien nastawienie. Nie wciskaj, nie oszukaj. Szukaj pozytywow w produkcie. Jak nie umiesz, zmien profesje. Pozdrawiam z Bytomia.

Były pracownik
Były pracownik
@Byly pracownik2

Normalnie nie mogę. Człowieku to ja pracowałem wiele lat wciskając produkty. Ty uczciwie pracując to mógłbyś co najwyżej być tym frontmanem albo pracować w sklepie za lada. I to nie wiem, bo teraz też już batony wciskają. Nie da się utrzymać przez tyle lat mówiąc wszystko klientowi i to wie każdy sprzedawca. Nie wiem jaki masz cel pisząc te bajki, ale wprowadzasz nowych kandydatów w błąd. Niestety Ci ludzie przyjdą do pracy pełni nadziei i myśląc, że plany i wskaźniki będą się łatwo robić. Co jest bzdurą. A takie wskaźniki jak Ow, Dda, TV nigdy bez kombinacji się nie zrobią. Już nie wspomnę, że na koniec miesiąca trzeba będzie składać się na internet stacjonarny na czas nieokreślony, bo jak zwykle komuś się nie zainstaluje albo chociaż wyznaczyć termin po wszystkich instalacjach. Ilość bzdur w tej pracy jest ogromna, ale ludzie się przyzwyczaja no bo co premia ma uciec. Znajomi, którzy tam ciągle pracują nawet w czerwcu dzwonili do mnie by walnąć internet na 3 miesiące, bo jestem w zasięgu. Tak w razie czego. Jak by im się wysypała instalacja w lipcu. Ja piszę konkrety a ty jakieś farmazony o super pracy. Weź idź człowieku.

Byly pracownik2
Pracownik
@Były pracownik

Licze ze kazdy kto przyjdzie nie bedzie pracowal jak Ty. Sprzedaż z natury jest ciezka i wszedzie wymaga wysilku. Musisz znienic zajęcia bo nie ma to sensu.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Byly pracownik2

Jak nie będzie tak pracował to szybko wyleci? Skąd Ty się urwałeś?Internety 20, elastyki, karty homeboxy tylko z routerem, 5 numerów zamiast 4 (zawsze 5). Każdy kto pracował ten wie o co chodzi.

Byky pracownik2
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Czytaj ze zrozumieniem. Osoba pracujaca w sprzedazy a sieje jadem? Po co Ci to. . Dla mnie wazny jest klient. Jezeli tak postrzegasz Swoja prace nic sie nie nauczyles. Dbaj o swoich klientow a spokojnie zrobisz to co wymieniles. Nie traktuj klientow jako "elastyki". Nie rozumiem Twojego podejscia.

Morison
Były pracownik
@Były pracownik

Niestety, ale gość pisze fakty.

logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik
Pracownik

Na chwilę obecną odradzam wszystkim pracę. Pracy stanowczo za dużo w stosunku do zarobków, które spadły a obowiązków multum. Plany na UPC po przejęciu są dramatycznie wysokie. Play kupił spółkę i oczekuje teraz cudu w sprzedaży, który nie nastąpi. W miejscu gdzie pracuje swego czasu funkcjonowało UPC, plany mieli o nawet 6 razy mniejsze niż na chwilę obecną narzuca Play (wtedy załoga z UPC miała z nimi problem) . W tej firmie nikt nie ma pojęcia o potencjale i rynku w miejscach gdzie prowadzone są salony.

Jas
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A o jakim miescie mowa? Na pewno jestes z Play bo przeciez idzie super.

Maria
Inne
@Pracownik

A ilu pracowników jest przy tej sprzedaży? Może dopasowali plany do ilości ludzi?

Maria
Pracownik
@Maria

To chyba celowy wpis...

Byd-goszcz
Pracownik
@Pracownik

Tak to prawda

Lalala
Pracownik
 Pytanie

Hej, jest tu ktoś z makroregionu zachodniego i chciałby się podzielić opinią na temat RKS Luna i OKS PaKo?

3
Roszady
Były pracownik
@Lalala

Pan Pako Znany, kiedyś był we Wro - ale w nieznanych okolicznościach został przeniesiony. Kto takich ludzi zatrudniał w firmie. Dramat! Propozycje wyjść po pracy z konsultantami - znane. To jest banda, inaczej tego nie można nazwać.

1
Roszady
Były pracownik
@Roszady

A dokładnie *konsultantkami

1
Grzes
Pracownik
 Pytanie
@Roszady

A wiesz co to 212 KK?

Pracownik
Pracownik
@Grzes

Tak, kk powinien być stosowany w tej firmie wobec złego traktowania pracowników.

Zachodniopomorskie
Pracownik
@Lalala

Pracuje w regionie PaKo i jestem zadowolona. Kiedy odwiedza nasz salon zawsze jest uśmiechnięty i uprzejmy. Oczywiście zadaje pytania, zawsze coś sprawdzi, ale udziela informacji zwrotnej na bieżąco, jest bardzo konkretny, nigdy nie spotkałam się z niewłaściwym zachowaniem.

Adriana
Były pracownik
@Pracownik

A łopata powinna być stosowana wobec pracowników, którym się w głowach poprzewracało ????

Grzes
Pracownik
@Pracownik

Widac ze kolega się zna na prawie.

EtykaPlay
Pracownik
 Pytanie
@Grzes

To jak to jest w końcu? Czy przełożony może zapraszać podwładne na wyjście po pracy? Zastanawiające. Ciekawe jak do tego odnosi się firma Play.

TechnikiZarządzania
Kandydat
 Pytanie
@Adriana

Nietypowe techniki stosujecie w tym miejscu pracy… ale czy to zgodne z prawem? Chyba nikt nie chciałby pracować w takiej firmie.

Grzes
Pracownik
 Pytanie
@EtykaPlay

A o co pytasz? Zapraszasz podwladne po pracy?

Grzes
Pracownik
 Pytanie
@TechnikiZarządzania

A jakie to techniki stosujesz?

Pracownik
Pracownik

A ja właśnie odchodzę i bardzo się ciesze. Salon od lat nie wyrabia planu i ciągle straszenie RKSem że jak przyjedzie to będzie źle. Rks przyjeżdżał, pogadał i dalej swoje. Nikt się niczym nie przejmował. Ciągle tabelki i ciagle brak kasy. Nie ma obsady a nawet kierownika. O dzwonek dawmo nie robiłem i nie będę bo po co. Jestem zatrudniony w Pos nie w Ts. Jak ktoś chce to niech pracuje a ja zegnam fiolet!!!!!!

3
Uff
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Przykro mi bardzo bo bardzo lubiłem do Ciebie przychodzić. A kto Cie straszył RKS? Skoro nie ma Kierownika nawet? To że się nikt niczym nie przejmował to nie dobrze. Szkoda klientow.

Boguska
Były pracownik
@Pracownik

Brak kasy bo marny z Ciebie sprzedawca????

TechnikiZarządzania
Kandydat
@Boguska

Bardzo nieprofesjonalne podejście. Jeśli coś takiego pracownik słyszy od szefa, to pierwsze co ma ochotę zrobić to złożyć wypowiedzenie. A Ci co aplikują raczej nie zdecydują się na Play. Odstrasza wręcz! Skoro Play takie coś toleruje to życzę powodzenia. Może warto przyjrzeć się jak są traktowani pracownicy i jaki język jest stosowny w miejscu pracy.

Kamila
Inne
@TechnikiZarządzania

Ale czy to w ogóle serio prawda, że tak mówi? Bo tak z całą resztą się zgodzę oczywiście takie słowa nie powinny padać, nawet w formie żartu

Szcz
Pracownik
@Kamila

Zapraszam do nas, tutaj to się dopiero dzieje.....

Kamil
Pracownik
@Szcz

Uprzejmie donosze ze w jest zle ale nie powoem gdzie bo u nas to sie dzieje. Musizz glosniej mieszac herbate aby sasiedzi wiedzieli ze masz cukier.

Ewa
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki? Od ilu procent wyplacane premie?

Pracownik
Pracownik
@Ewa

Wszystko zależy od typu salonu. W 90% salonów partnerskich dostajesz najniższą co miesiąc + premie. Premie są uzależnione od realizacji planów. Plany są połączone warunkami w zależności od premii. Żeby dostać premię musisz wyrobić wskaźniki na 100%. Nie licząc sprzedaży i wyrobienia planów Play od roku chce zmienić salony w CallCenter. Oprócz sprzedaży + kilkunastu procedur, bieżącej obsługi musisz dzwonić do klientów. Teraz doszło również UPC. Kolejne bazy do dzwonienia. Mnóstwo do nauki. Regionalni zarzucają tabelami i stresem. Pieniądze (z wszystkimi premiami) nie adekwatne do pracy której wykonuje się obecnie 3x więcej niż jeszcze 2 lata temu (a wtedy jednak obsługi i sprzedaży już było dużo).

Tomek
Pracownik
@Pracownik

Pracuje w salonie dealerskim. 9-10k tyle zarabiam jak zrobie plany z pensja. Nie jest zle.

Bzdura
Pracownik
@Pracownik

Pracuje w salonie dealerskim w Pruszczu. Mam dobrego pracodawce i dobre warunki. Nie rozumiem Twoich uwag o call center. Dokladnie na poczatku pandemii poprosilismy z wlascicielem o zgode na kontakt telefoniczny z naszymi klientami. I rozumiem ze to nazywasz call center. Kontakt z moimi klientami jest troska o klienta ale tez o moje zarobki. Mam wrazenie ze zawsze sie znajdzie ktos komu zawsze cos sie nie podoba. Praca w sprzedazy to praca z klientem. I albo to lubisz albo nie lubisz. I tak extra premia jest jak zrobie Swoj plan. Ale nie jest to dla mnie nowosc

1
Pracownik
Pracownik
@Bzdura

Dokładnie podałeś/aś lokalizacje swojego salonu. Zapraszam Cię w takim razie do miast gdzie na chwilę obecną oprócz standardowej obdzwonki doszły szanse upc, obdzwonka upc, standardowa obdzwonka a sami jeszcze wcześniej robiliśmy już swoją z swoimi kontaktami. Jeśli uważasz, że wolumen obdzwonek rosnący od początku z poziomu 200-300 sztuk miesięcznie (co przy swojej obdzwonce dawała jeszcze zawsze fajny benefit czyli przełożenie na ruch) do liczby koło 1000 lub więcej nie zamienia salonu i jego pracy w CallCenter to z całym szacunkiem w Pruszczu widzę nie macie zbytnio ruchu, klientów i pracy w salonie.

Bzdura
Pracownik
@Pracownik

Pracuje na bazie klientów. I trakuje to jako możliwość. Mogę czekać i płakać do nieba lub te 8 godzin które poświęcam wykorzystać na aktywną prace.

Ania
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Rozumiem że ktos Ci wyjasnił iż dzwoniąc do Swoich klientów przypisanych do Siebie , zwiększasz Swoje szansę do dobrej premii. ? Czy dla Ciebie to praca w fabryce?

A
Pracownik
 Pytanie
@Ania

Dostajemy kilkaset obdzwonek miesięcznie. Większość to są przemielone bazy po kilkadziesiąt razy przez różne salony w mieście. Klient jak słyszy salon play, to ma odruch wymiotny. Nie skończysz jednej bazy, a klient już ląduje w następnej. Przedłuży umowę? Dalej maltretujemy go telefonami, bo nie wzial telefonu albo IS. Dramat. Czym innym jest pilnować swojego klienta, a czym innym przez kilka godzin dziennie marnować czas na mielenie wiecznie tej samej bazy.

Ania
Pracownik
@A

Dostaje bazy Swoich klientow. To w jaki sposob to robie zalezy ode mnie. Mam Swojego opiekuna w banku, ubezpieczeniu i w serwisie auta. Moze cos zle robisz skoro masz z tym problem. Jak tego nie zrobie to moge liczyc ze moze ktos do mnie przyjdzie. A tak zamiast siedziec i ogladac (usunięte przez administratora) po malu krok po kroku dochodze do celu.

A
Pracownik
@Ania

To widocznie pracujesz w miejscowości, w której jest tylko 1 salon. Ja nazwiska w obdzwonce już znam na pamięć, mimo że to nie są moi klienci. Komentarze typu coś źle robisz zostaw dla siebie, bo cała firma narzeka na jakość bazy, a Tobie dziwnie się podoba.

Ania
Pracownik
@A

Skoro wypowiadasz się w imieniu całej firmy. To fakt ja nie narzekam.

Xyz
Pracownik
@Ewa

Na początek najniższa krajowa. Po roku pracy możesz dostać podwyżkę 10-15% jeśli zrealizujesz plan minimum 10 z 12 miesięcy. Premia wypłacana jest jeśli zrobisz swój plan min. na 80%. Salon również musi mieć plan min. 80%. Bez tego goła wypłata.

Klient
Pracownik
@Xyz

Myśle bo orange otworem czeka hahahahah

Ewa
Inne
 Pytanie

Dzisiaj miałam sprawę do załatwienia w punkcie w Kaliszu. Żal patrzeć jak pracownicy w bluzach z polaru ,z długimi rękawami męczą się w tym upale. Dyrekcję w to ubrać. Nie stać was na koszulki?Wstyd.

RKS
Pracownik

Dużo piszą pracownicy salonów o tym jak są traktowani przez RKS'ów ale uwierzcie mi, że przykład idzie z góry. My jako RKSi jesteśmy poddawani nieludzkiemu ciśnieniu, wykonujemy bezsensowną pracę, raportujemy po nocach, oczekuje się od nas dyspozycyjności 7 dni w tygodniu niemal 24 godziny na dobę. Cierpimy przez niekompetencje niektórych managerów wykonując pracę pod ciągłą presją czasu i pozbawioną sensu. Rzeczy, które wykonujemy my powinny wykonywać firmy audytorskie i systemy raportowe a my wtedy będziemy mieli dla Was czas aby rozwijać kompetencje ludzi w POS i "rozwozić" po regionie najlepsze praktyki.

RKS
Pracownik
@RKS

Straszna bzdurę piszesz. Zupełnie się nie zgadzam z Tobą, wydaje mi się ze nie znasz naszej pracy.

A
Pracownik
@RKS

To w jaki sposób Was się traktuje, nie powinno się przekładać na to jak traktujecie konsultantów i w żaden sposób to Was nie usprawiedliwia. OKS zrzucają pracę na Was, a Wy na nas dając w gratisie frustrację i komentarze typu "nie podoba się to zmień pracę".

A
Pracownik

Prawda jest taka, że konsultanci płacą za to cały czas. Każda frustracja, problem, tabelka kończy się na nas, bo ostatecznie my musimy wykonać robotę. Za nasze starania, codzienny trud nawet dziękuje nie dostajemy, a wieczne pretensje jeśli tylko się wypowiemy. Wszelkie cięcia prowizji, zmiany w systemach motywacyjnych odczuwamy My, a Wy na rozkaz góry próbujecie nam wmówić, że wszystko jest dla naszego dobra. Większość oczekuje ludzkiego podejścia i powiedzenia jak jest, ale to by było wbrew wszelkim szkoleniom z wywierania wpływu i zarządzania kadrą. ;)

Ja i oni
Pracownik
 Pytanie
@RKS

@RKS to nie potrafisz podjąć rozmowy na spotkaniu wewnętrznym? Brakuje Ci odwagi, chęci, kompetencji? Pełnisz funkcję RKS i ślepo wykonujesz „zachcianki” i polecenia ludzi „nad Tobą”? Czy Twój szef pracował kiedyś w salonie? Czy wie jak wygląda TERAŹNIEJSZY pełny dzień pracy konsultanta? Nie obawiasz się tego, że za chwile nikt nie będzie chciał pracować w salonach Play przez to OGROMNE CIŚNIENIE? „Rozwozić po regionie lepsze praktyki”… no właśnie zarządzanie nie polega na „rozwożeniu” tylko na CIĄGŁEJ PRACY z ludźmi. Od „rozwożenia” są np. dostawcy pizzy. Przyznaje Ci racje z tymi raportami - mnóstwo niepotrzebnej pracy. Niestety takie działania pokazują tylko niekompetencje twoich szefów, którzy sztucznie nakręcają spiralę ciśnienia tymi raportami, myśląc, że ktoś się wystraszy i będzie pracował i sprzedał. No bo bez wizji wysłania raportu siedziałby z nogami na biurku i nic nie robił:) Co chcesz z tym wszystkim dalej zrobić @RKS? Będziesz w tym dalej tkwić czy coś zmienisz?

RKS rowniez
Pracownik
@RKS

Drogi Kolego. To co piszesz jest bzdura. Ty jako Regionalny Kierownik decydujesz jak pracujesz. Nie wiem co raportujesz po nocach i komu bo raporty sa automatyczne. Nie zwalaj pracy na innych, zajmij sie tym do czego byles zatrudniony. Do pracy z ludzmi. Pracuj z klientem. Nikomu nie sa potrzebne Twoje tabelki. A i nie wstydz sie imienia.

Korpo
Były pracownik
@RKS

W tej firmie nie szanuje się ludzi. Naginanie rzeczywistości jeta na porządku dziennym. Odradzam i polecam omijać to miejsce szerokim łukiem.

Wrocław
Pracownik
@RKS

Wyrażam głęboką nadzieję, że nikt nie będzie chciał podjąć współpracy z tą firmą we Wrocławiu. Stosowanie praktyk złego traktowania w „białych rękawiczkach” opanowane do perfekcji. Jedna z Pań RKS wie o czym mowa, specjalistka wytrenowana przez lata. Nie polecam. Beznadziejne podejście do Pracownika i przyzwolenie na agresję i złe traktowanie. Toksyczne środowisko pracy.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

To co się ostatnio dzieje w Play to istny dramat. Plany, UPC, wskaźniki a na deser o dzwonki!!!! Ludzie masowo odchodzą a nowych nie widać. Nikomu to nic nie daje do myślenia??? Brawo za rozsądek. Play płaci odszkodowanie za dodatkowe usługi ale priorytet to OW nawet jeśli klient mię chce. No bo nie potrafię sprzedać zachecic to słyszę od RKS. Ale już jak to mam zrobić to nie słyszę. RKS nakłada cel po to aby realizować. Pyam jak???? Brak klientow zniechęcenie pracowników, nawał pracy, o dzwonek itp. Ale ciśnienie jest coraz większe a zrozumienia dla pracowników zero. We Wrocławiu ludzie masowo odchodzą bo to już jest wykańczalnia za parę groszy. Czy faktycznie nikomu nie zależy na pracownikach??? Czy wieloletni pracownicy nie są potrzebni?? RKS mają nawał raportów ale zapraszam za biurko. Powciskamy BI i inne bajery a w wolnej chwili ob dzwonimy klientów. Tylko pamiętajcie inny standard z UPC a inny Wallet i tylko 14 dni ważne od pobrania. Och przecież jeszcze jest zakładka szanse też czekają!!! A o 14 raport i dużo umów i wskaźników bo co robiliście od 9 :00. Mir potraficie zachecic klienta??? Niepokoi mnie Twoja do sprzedaż!!! Ale co tam będę pisać, każdy to zna. To bułka z masłem. Trzymajcie się

SzkodaGadac
Były pracownik

Kilka lat przepracowane, i nadal nie wiem dlaczego byłam tam tak długo.. kierownikami salonów najczęściej zostają osoby, które nie znają się ani na sprzedaży ani zarządzaniu. Na pewno nie wszyscy, bo znam kilku wartościowych kierowników, którzy umieją motywować i super sprzedają, ale znajdziemy też takich, którzy stanowisko dostali w inny sposób. Gdyby zrobić porządek, i zatrudnić kierowników, którzy znają się na rzeczy, to i byliby zadowoleni pracownicy. Dział HR jaki znam z Play, to hańba dla tego zawodu - i w sumie nie tylko ten dział... W tej firmie liczą się tylko wskaźniki, dosprzedaże i zatajanie usług wpychanych do abonamentów. No i oczywiście (usunięte przez administratora) - gdyby wszyscy pracownicy postanowili się połączyć, to sprawa wygrana - tak tylko wspominam...

Kasia
Pracownik
@SzkodaGadac

Jestem Kierownikiem i mam wrażenie że nie masz pojęcia o czym piszesz. Wkladasz wszystkich do jednego worka. Wiem co robię i znam dziesiątki Kierowników. Nic nie dostałam za darmo. Może zamiast siać defetyzm wykarz się i ścieżka rozwoju tez dla Ciebie sie otworzy. To takie naturalne, opluc kogos bo mi nie idzie.

Szkoda Gadac2
Pracownik
@SzkodaGadac

Byłaś, nie jesteś. Odejdź z twarzą i przełącz się na nową firmę. Nie ma sensu rozpamiętywać i atakowac. Świat jest za mały a czasu szkoda traktować na hejt. Powodzenia Ps. Ja jestem zadowolona.

RealiaPlay
Pracownik
 Pytanie
@SzkodaGadac

Takie są realia tej firmy. I za wszelką cenę będą się wypierać. Co to za podejście? Propaganda Play nie zna granic. Złe traktowanie pracowników stało się standardem, a RKS są bezkarni - muszą tylko kłamać w żywe oczy, to takie proste dla tych ludzi. Brak wartości i szacunku do Pracownika. Nawet jak ludzie odchodzą to lekceważą opinie. Jeżeli masz problemy ze złym traktowaniem SZUKAJ KANCELARII, z tą firmą można rozmawiać tylko przez prawnika! Rączka, rączkę myje.

RealiaPlay
Pracownik
 Pytanie
@Kasia

Z jakiego konkretnie salonu jesteś? Piszesz pozytywnie, więc nie masz się czego obawiać. Play lubi takie głaskanie po brzuszku, a może jeszcze wpadnie premia na konto.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@RealiaPlay

A ty się przedstawisz.? Pisze co uwazam i mam do tego prawo. Ty wolisz pisać negatywnie. Twoje prawo do tego i ja tego nie komentuje. Salon Gdynia Świętojańska.

Kolega z Wroclawia
Pracownik
 Pytanie
@RealiaPlay

Znowu wróciłeś na forum? Wrocław piękny, fajny rynek, może zacznij żyć nowym życiem.

Tomasz
Pracownik
@SzkodaGadac

Dziwna opinia

grupa telegram
Pracownik
@Tomasz

Na telegram powstala grupa gdzie nic nie jest blokowane https://t.me/forumPlayersow

Romek
Były pracownik
@SzkodaGadac

Dobry kierownik nie musi być dobrym sprzedawcą. Dobry kierownik powinien umieć zmotywować zespół i dzięki temu osiągać wyniki na odpowiednim poziomie. Co do P4 - zgodzę się, że rzadko nimi są osoby, które prezentują te umiejętności, a częściej te, które donoszą na zespół i dają sobą manipulować.

Ania
Pracownik
@Romek

Dobry Kierownik musi byc najlepszym sprzedawca ale i dobrym managerem. Jezeli nie umie sprzedawac nie umie tez uczyc swoich ludzi. Jestem w P4 Kierownikiem i znam wielu bardzo dobrych Kierownikow. Mam tez swietny zespol bez ktorego nie bylibysmy w stanie osiagac fajnych wynikow. Nie podzielam Twojej opini zupelnie nie manipuluje i nie donosze.

A
Pracownik
@SzkodaGadac

Kierownik nie jest od tego, aby być najlepszym sprzedawcą. Ma Cię odpowiednio zmotywować do pracy i koordynować pracę POS

A
Pracownik
@Ania

Kierownik nie zajmuje się szkoleniem ludzi z technik sprzedaży. Może pokazać system, odpowiedzieć na pytania dotyczące działania sieci i oferty, ale nie uczy sprzedawać, bo to trzeba sobie wypracować samemu. Kierownik ma pomóc, gdy w salonie jest jakiś problem lub nakierować do kogo się z nim udać.

Ewa
Inne

Zygac mi się chce na tę firmę , wciskają umowy z telefonami z najwyzszej polki starym ludziom ktorymi latwo masnipulowac zeby miec większe zyski , obzydliwa , (usunięte przez administratora) firma !!!!!!!!!!!!

1
Eric
Pracownik
@Ewa

Tak funkcjonuje ta firma od lat. Nie szanują ludzi. Pracowników też. Konsultanci są do tego zmuszani, żeby wciskać ludziom tak umowy.

1
Ania
Pracownik
 Pytanie
@Ewa

Ewa o czym ty piszesz? Pracuje w Play i nic nigdy nikomu nie wcisnęłam. Do tego telefony z górnej półki są za zwyczaj drogie. Klient podpisuje świadomie umowę abym cokolwiek mogła mu sprzedać. Bzdura jakich mało.

WrocPiech
Pracownik
 Pytanie

Co masz konkretnie na myśli? Czy pracownicy w Play są doprowadzani do takiego stanu, że muszą przyjmować leki? Jeżeli są takie sytuacje to już chyba prokuratura powinna zająć się tematem stosowania przemocy w miejscu pracy. Niepokojące są twoje sygnały.

1
Ania
Pracownik
 Pytanie
@WrocPiech

Ja nie biorę. Ale skoro tu jesteś jako pracownik to pewnie wiesz jak jest? Ja nie narzekam. Dużo to zmyślonych celowych informacji, takich zniesławiających i tym pewnie się prokuratura zawsze powinna znaleźć. Doświadczyłes przemocy w pracy. To pewnie ze musisz to zgłosić. Jeżeli w domu to też.

AnWkTk
Były pracownik
 Pytanie
@WrocPiech

O jednak subdealer usunął wcześniejsze komentarze. Ciekawe czego się obawiał? Może zbyt trafnie zadane pytanie?

Ania
Pracownik
 Pytanie
@AnWkTk

Siejesz nienawiścią w internecie. Co z tego masz?

ByłyPracownikSalonu
Były pracownik
@Ania

Wydaje mi się, że przyczyną opinii na tym forum jest złe traktowanie pracowników. Każdy ma swój powód, skoro tutaj wszedł. Tylko około 8% niezadowolonych pracowników decyduje się podzielić swoją opinią. Wielu odchodzi po cichu, w milczeniu. A wszystkie zgłoszenia zamiatane są pod dywan, więc czemu się dziwić…

1
Ania
Pracownik
 Pytanie
@ByłyPracownikSalonu

A podaj mi nazwe firmy tutaj gdzie nie ma hejtu na firme? Kazdy ma prawo do Swoich opini. Uwazam jednak ze proste pisanie i atakowanie innych do niczego nie prowadzi. Nie jestes zadowolony ok, ale napisz konkretnie co Ci sie nie poodba. Masz uwagi przeciwko firmie sa zawsze miejsca gdzie takie sprawy mozna skierowac. Nie cjcesz do firmy, zawsze mozesz rozstrzygniecia szuka w sadzie. A uwagi personalne, szukanie winnych. Obrazanieninnych chyba swiadczy o Nas samych.

grupa na telefram
Pracownik
@Ewa

Na telegram powstala grupa gdzie nic nie jest blokowane https://t.me/forumPlayersow

Jas
Pracownik
@grupa na telefram

Fajne teorie spiskowe masz. Troche jak Pan Jarek.

Xyz
Pracownik
@Ewa

Konsultant nie ma zysku ze sprzedaży droższego telefonu.

zapytammożektośospowie
Pracownik
 Pytanie

Drodzy Playersi! tak szczerze... jak się czujecie po zmianach i nowościach w firmie. Wszystko ok czy trza się rozglądac za nowa robotą? ;)

A
Pracownik
@zapytammożektośospowie

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jeśli chcesz wyjść z branży telekomów, to polecam. Jeśli zmienisz operatora, to wszędzie ten sam (usunięte przez administratora)

ZwykłyObserwator
Pracownik
 Pytanie

Znam Play od strony Działkowej i Wynalazek. Na Działkowej kierownik logistyki Robert.G, buc i człowiek lubiacy jak mu się wchodzi w (usunięte przez administratora) Jak nie, to znajdzie sposób by Cię zwolnić. Nie możesz mieć nic mądrego do powiedzenia.Pod nim jest jego btat Karol.G.który jest kierownikiem grypy e-shop razem z dwoma innymi. Nie poskarżysz się na niego, bo brat go obroni. Ładna etyka pracy? Ci podkierownicy to byli team liderzy, ale żeby podnieść im zarobki trzeba było zmienić status. Podwyżki to śmiech. Od 100zł brutto do może 300 brutto dla tych co pracują powyżej 10 lat. Nie ma ścieżki kariery. Niby pracownik logistyki, a magazynier, bo babki targają ciężkie rzeczy. Panowie flirtują z pracownicami mając żony. Nie daj boshe jak wyjdziesz przed szereg, masz wyniki i coś do powiedzenia to masz po umowie. Mobbing słowny od strony głównego kierownika. Dziewczyny potrafią płakać przez niego. Była możliwość mojej rozmowy za plecami powyższego z kierownikiem nad Nim, bo mam dowody, ale po co? Albo On albo Ja... A pracę lubię, bo robię swoje i dobrze robię. I tak potem znalazłby powód żeby nie przedłużać umowy. Chcesz tam pracować, to siedź cicho i jako kobieta rób z siebie słodką idiotkę albo zapierdzielaj i stul twarz. Jak to możliwe, że na kierownicxych stanowiskach pracuje brat z bratem pod sobą? Grają tam w lotki, śpią i po 10 razy chodzą na peta z niejaką Martą Z. Wszystko to lizusostwo i obgadywanie się. Wyścig szczurów a i tak nikt Cię nie pochwali. Liczy się KPI Obecnie trzeba zaniżyć, bo są osoby które robią 200% za innych i to źle wygląda dla francuzów, bo jak to, że kilka osób może a reszta się leni? Leni, bo w (usunięte przez administratora) wchodzi lub (usunięte przez administratora) wypina. Na Wynalazek robisz nawet po pracy na home office, bo szefowi coś się przypomniało. HR- tylko Agata jest do rany przyłóż. Reszta to zasiedziałe dziewczyny i do tego butne.

Kosmoslizus
Były pracownik

Jeśli chcesz pracować w tej firmie przygotuj się na mobbing i niskie zarobki. Tutaj się myśli tabelkami, klient musi zostać zmanipulowany, Ty musisz zrobić plan, a wszyscy Ci mówią "sky is the limit". Zarobki po 3 miesiacach jak mówią się nie zmienia, a wręcz musisz wciskać, jak nie to wtlatujesz. Nikt Ci nie pomaga, a Ty dla firmy nic nie znaczysz.

AA
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Miałam do czynienie pracować w Call Center w centrum Łodzi. Już na starcie ta firma (usunięte przez administratora) pracowników, w ogłoszeniu dają oferują stawkę prawie 24 zł/h, ostatecznie na umowie jest to stawka 19,70 zł/h. W firmie kilkudniowe szkolenie po którym zostaje 1/4 osób które przyszło 1 dnia, osoba prowadząca szkolenie ma wiedzę, ale podśmiewuje się z obecnych osób niby żartem, ale raczej powinna być bardziej profesjonalna skoro zatrudniona jest na wyższe stanowisko. Po przeprowadzonym szkoleniu zaczynając pracę już dzwoniąc do klienta zostałam rzucona na głęboką wodę, żadnej opieki kierownika, ponieważ oni częściej albo chodzili na papierosa , albo udawali że są zajęci, pomocy udzielali konsultanci z większym stażem. Kierownicy w tej firmie to jakaś żenada, chodzą bluźnią po sali, wyśmiewają się z pracowników. Nie polecam pracy bynajmniej w tym call center w Łodzi.

Maria
Inne
@AA

Trochę lipa, najgorzej z tą stawką godzinową. A nie upominalas się że na ogłoszeniu była inna stawka?

Elvis
Pracownik
 Pytanie

Jakie macie zdanie na temat RKS Joanna Ś. z regionu Siemiatycze, Sokołów Podlaski, Bielsk Podlaski, Łosice, itp. ?

Agnieszka
Pracownik

Mi sie dobrze pracuje z klientami i polecam Play jako pracodawce.

Janka
Kandydat
 Pytanie
@Agnieszka

A jak zarobki ??

Pracownica
Były pracownik

Pracowałam w Call center w Łodzi w ofercie była wpisana kwota prawie 24 zł za godzinę ostatecznie na umowie kwota 19.70 firma wprowadza na starcie ludzi w błąd. Pracowałam pół roku i w sumie to opisanej w ogłoszeniu stawki godzinowej nie doszła. Atmosfera w firmie jak na placu zabaw każdy robi co chce. Team liderzy zero profesjonalizmu chodzą i bluźnią sobie po sali, zamiast przyuczać nowe osoby to częściej chodzą na fajke i nowe osoby uczą zatrudnieni konsultanci. Ludzi pracuje sporo ale są straszne roszady mało kto zostaje po zapoznaniu się z systemem pracy. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o P4 Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w P4 Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy P4 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 181.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w P4 Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 140, z czego 17 to opinie pozytywne, 81 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy P4 Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w P4 Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

P4 Sp. z o.o.
2/5 Na podstawie 556 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
P4 Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii