Rockwell Automation

Katowice

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 327 ocen.

Opinie o Rockwell Automation

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rockwell Automation

Trol

@Badman Co masz do Witka? Ma specyficzne poczucie humoru ale zna sie na swojej pracy i wykonuje ją dobrze. Nikt mu nie płaci za uprzejmość

LindyHOP

Niestety muszę ocenić rekrutację bardzo negatywnie. Takiego braku profesjonalizmu nie spotkałam nawet w kilkuosobowych firmach, a na pewno nie spodziewałam się go w tak ogromnym przedsiębiorstwie. Po godzinie spędzonej na rozmowie kwalifikacyjnej marzyłam, żeby stamtąd uciec. Pomimo otrzymanej oferty pracy zostałam do przedsiębiorstwa tak zrażona, że zdecydowałam się odmówić.

Badman

A czy ten LEWUS z Ur- Witek, jeszcze tam troluje?

wakacyjnapraca

Miałam okazje przez wakacje 2017r. popracować w Rockwell'u na produkcji, na dziale ICB Nie wiem jak było kiedyś, ale przez te 2 miesiące w firmie poznałam bardzo fajne osoby, którzy wspólnie tworzą przemiłą atmosferę, aż z chęcią się chodzi do pracy. A jak wyglądała praca? Praca jak to praca, czasem było bardzo dużo, a czasem można było odetchnąć. Minusem było to że na hali nie ma klimatyzacji, w lato w upalne dni na hali było strasznie... Nie dało się normalnie funkcjonować. Bardzo polecam Rockwell!

Bibi

mam rozmowę na stanowisko Inżynier Wsparcia Technicznego Klienta ktoś powie jakie mam szanse godnie zarobic? :P

Sow

ja się rozglądam za pracą na produkcji… na śląsku najwięcej pracy jest jednak w przemyśle http://slask-praca.pl . Jakie stanowiska z tej firmy polecacie najbardziej?

kek

Nie wiem jak na magazynach, ale w biurze pracuje się świetnie i atmosfera też genialna. Tylko mogliby więcej płacić.

s

weźcie sobie gdzieś ewę z działu zakupów może przestanie w biurze śmierdzieć potem ona chyba niezbyt często się myje

Nik

ciekawe czy tez tak wymiata jezykiem poslim jak ty :-)

Crush

Taki pracodawca .... ze ludzie odchodza sprobuja zobacza i do widzenia. Szukam osob do zbiorowego pozwu. mikecrush@poczta.fm

riki tiki

szybkie pytanko czemu widzę co 7-10 mies ogłoszenia o prace w RA Kato dla inżynierów konstruktorów itp? taki przemiał czy jak? innych przyjęć tak często nie widzę

e27
@urban 06.04.2017 11:11
nie towarzystwo Hr jest tak wybredne bo sie wygodnie rozsiadło na ciepłęj posadce w fotelach i wybiera jak na castingu. tam by...

HR zrekrutował w zeszłym roku prawie 500 osób. Zazwyczaj kilku kandydatów na każde stanowisko... Więc trudno pracę w HR nazwać "ciepłą posadką"

romek
@e27 23.06.2017 14:42
HR zrekrutował w zeszłym roku prawie 500 osób. Zazwyczaj kilku kandydatów na każde stanowisko... Więc trudno pracę w HR nazwać...

oglądając i słuchając nie których pięknych młodych Pań odnoszę wrażenie co nie do umieją to do wyglądają, inteligencja przeliczana w długości tipsa i obcasa ale jakie widoki, zapiera dech :)

MikeCrush

Nierozreklamowany dzial EMEA to kolkoy pracz po 20 h dyiennine w delagacjach po calej Europie Afzce Itp. Ludzie traktowani jak smiecie przez pseudomanagerow z yagranicz co chca wszystko telefonem zalatwic. DNO i DNEM pogania. Wyzysk i klamanie na kazdym kroku. Radze Ranstad odstapic od RA bo pojdyie y nimi na dywanik.

moniq

Witam, może ktoś mi napisać jak wygląda praca na tzw szafach,czy jest ciężko i jacy są kierownicy i ludzie

MM

Gdzie te negatywne opinie są co były na forum?Zgadzam się z opinią że ludzi traktują jak śmieci,zwalniaja kiedy chcą banda dzieciaków,jeden drugiemu nóż wbił w plecy byle podlizać się kierownikowi.Ta Firma to koszmar nie polecam nikomu,żadna poważna Firma nie zatrudnia ludzi przez pośredników.Zdaleka od tej Pseudo FIRMY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

olek

koi,,

lk

Firma masakra........................sama dziecinada.

xxxxx.........

Firma t.otalna Porążka ,organizacja pracy to samo dno,nie polecam nikomu tej frmy

ja

Skonczcie te libackie imprezy niech ktos sie tym w koncu zajmie skonczcie z tymi libackimi pseudo wigiliami czemu to niby ma sluzyc?

Pejapp

Wie ktoś czy mozna sie dostac na stanowisko magazyniera bez doswiadczenia z jazda na wozkach? Uprawnienia sa tylko doswiadczenia brak a slysze same pozytywy o tej firmie i chcialbym sprobowac, pozdrawiam.

S.

Rekrutacja w tej firmie jest bardzo nieprofesjonalna. Miałam dość długą rozmowę telefoniczną, po czym zaproszono mnie na spotkanie w siedzibie firmy, które trwało ponad godzinę. Dopiero w momencie, kiedy miałam już wychodzić, pani z rekrutacji przypomniało się, aby mi powiedzieć, że byłabym zatrudniona przez agencję pracy tymczasowej, podczas gdy tak ważną informację powinna przekazać telefonicznie. Nie w każdej branży outsourcing jest standardem. Informację zwrotną miałam otrzymać w ciągu dwóch tygodni, a mijają dwa miesiące. Nie polecam osobom, które cenią sobie swój czas.

ICB

Widze ze manager icb pisze ze jest ok, uwazajcie na niego zniszczyl wielu ludziom zycie, dla niego czlowiek to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie ma szacunku dla siebie i dla innych, manager ICB ma niska samoocene i nie toleruje inteligentnych normalnych ludzi, prostak i pustak. UWAGA ICB JAKI KIEROWNIK TAKI DZIAL ICB

Pracownik

Witam, w Rockwell Automation jestem zatrudniony od 2 tygodni na dziale "Kinetix" zatrudniony jestem przez agencje Randstad. Na chwilę obecną bardzo mi się podoba, ludzie znający się na swoim fachu, miła atmosfera, 2 zmiany 8-14 i 14-22 ogólnie firma na bardzo duży plus. Nie dajcie się zwieść negatywnym opinią.

Obserwator-zniechęcony

Pan "Głowny "robi wszystko żeby się wykazywać. Te roszady wszystkie, zrzucanie ludzi ze stołków-żenujące. Poziom zarobków kiepski jak na to -ile się od ludzi wymaga. Kierownik magazynu-wszyscy wiedzą jakim cudem nadal się trzymanie wiadomo-chyba ma plecy. Coraz więcej wymagan, coraz więcej wbijania się na stołki i kombinowania. Kasa za tym nie idzie.

anonim

(usunięte przez administratora)

ciekawy

Ile można zarobić w RA w finansach/ płacach/ HR?

sasiad

podobno jeden z Tl to nizly swir zneca sie nad zona , slychac u mnie na pietrze

ja

A ja mam bardzo dobrą opinię. Mówię oczywiście o pracy biurowej- nie mam pojęcia, jak jest na produkcji. W biurze super warunki, mnóstwo benefitów-opieka medyczna, multisport, system kafeteryjny, dodatek do obiadów, ubezpieczenia, darmowe kursy językowe itd. Fajna atmosfera, fajni ludzi, z każdym idzie się dogadać. Wszyscy zawsze narzekają na pracę w korporacji, dlatego też miałam obawy kiedy zaczynałam, jak się potem okazało zupełnie nie potrzebnie.

kihe

Coś tego elektronika nie potrafią zatrzymać. Szkoda czasu na rozmowę, ich test olałem po wypełnieniu 1/3 - marna oferta, zmarnowana godzina życia

ryr

na kazdym dziale jest 4-brygadowka?

ja

a ile zarabia inżynier elektronik

ola

W tej firmie było dobrze na początku gdy dowodził Sławek potem jak przejął władzę młody który niema szacunku do pracowników i potrafi tylko mydlić oczy a za ich plecami twierdzi że produkcji to się nic nie należy. Czyli uważa ludzi za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i pokazuje gdzie ma pracowników z rodzinami wprowadzać czas pracy równoważny czyli po 12 h karać za L4. Przykro mi panie dyrektorze że niektórzy posiadają dzieci i gdy one chorują to zostają w domu z rodzicami a nie idą do szkoły. Może należy zatrudniać tylko samotne osoby bez rodzin takie są bardziej pewne że nie będą brać L4

anonim

(usunięte przez administratora)

aga

Ale swietna do imprez czy do pracy zespolowej?Jesli chodzi o prace to mod pokazaly na co je stac i sobie swietnie radza w takim teame.Z liderami na czele.A jak sie komus nie podoba to coz....sa inne zaklady...

aga

Co masz do mod? Ekipa zgrana a Marta nie odpowiada osobom ktore sie opierdalaja i tyle...troche kultury i szacunku do innych...

Kasia

Nie poleciła bym dzialu MOD, mozna byc Teal Liderem i byc czlowiekiem nie szmata i mowic prawde nie klamac. Uwazajcie na marte MOD skrzywdzila wielu ludzi, klamie, obgaduje wszystkich, wszystko psuje. Wspolpraca z nią jest niemozliwa, ten typ juz taki jest. UWAGA NA MOD !!!

dojuśka89

Heja, nie wiesz czy w Katowice przypadkiem to nie poszukują junior accountant ale z językiem francuskim bo tak jakoś obiło mi się o uszy. Chętnie bym się zatrudniła w Rockwell ale nie bardzo mi się widzi kurs hiszpańskiego a znam w stopniu zaawansowanym francuski. (usunięte przez administratora)

loolek

Słaba zima, słaba firma...agencja do zwolnienia. Porażka

kisel

Pracowalem w dziale zakupow bezposrednio produkcyjnych i powiem ze spory tam przemiał ludzi. Zawsze jakies otwarte stanowisko ale mało kto zstaje dluzej niz okres prbny czy rok (najczesciej zwolniaja sie sami pracownicy. Zarobki sa dobre a nawet leprze niz dobre ale mimo to ludzie ochodza. Mysle ze do poki "głowa" sie w tej firie niezmieni tzn w dziale zakupow to bedzie tak jak jest czyli kulawo

Anna

Mało poważne podejście ze strony firmy do potencjalnego pracownika. Zadzwoniła do mnie Pani, że chce umówić się ze mną na rozmowę telefoniczną w sprawie przesłanej aplikacji. Ustaliłyśmy dzień i godzinę. Jako, że jestem osobą aktywną zawodowo, ułożyłam sobie grafik pracy tak aby móc swobodnie odebrać telefon. Oczywiście Pani już więcej nie zadzwoniła. Proponuję trochę poszanowania dla ludzi i ich czasu. Wystarczyło wysłać maila, że nie jesteście już Państwo zainteresowani kontaktem.

jaTOja

no nie wierzę... Zdanie wielokrotnie złożone u kogoś z linii Kinetix? Żart oczywiście:)

Nietakzle

Witam. Chwalę sobie pracę w Rockwell. Dobrzy liderzy są na Kinetixie. To dobre osoby na dobrych miejscach. Jeśli chodzi o pracowników to jeden za drugim stanie murem. Jak wszędzie zdarzają się niedociągnięcia i dziwne sytuacje, ale z dobrym podejściem i to nie jest większym problemem. Jestem zdziwiona jednak sytuacją na drugiej zmianie, gdzie koordynatorem jest mama a pracownikiem syn. Firma zawsze dba o zasady BHP, oraz etykę. I na etyce nie tak dawno było wspominane że taka sytuacja nie może mieć miejsca...

Crush
@Nietakzle 31.05.2015 04:34
Witam. Chwalę sobie pracę w Rockwell. Dobrzy liderzy są na Kinetixie. To dobre osoby na dobrych miejscach. Jeśli chodzi o prac...

Nie wiem w jakim RA pracujesz wiec moze jeste s z HR i piszesz superlatywy :.

urban
@Crush 08.03.2017 16:13
Nie wiem w jakim RA pracujesz wiec moze jeste s z HR i piszesz superlatywy :.

u nich to i dział Hr tez caly zatrudniany jest przez agencje co za masakra

Ziomek30

Witam,moje zdanie na temat jest takie:pracowałem tam przez 2 tydnie przez randstad na kinetixie(montaż silników itd)stawka 2100 brutto,3 zmiany,z czego zrobiły sie 2 po 12 godz,niech wcześniej nie wspominał o tym,no ale jak to ktoś powiadział ''tak tu jest''wiec zrezygnowałem z tej pracy,sama praca,nie nie jest mega cięzka,ale jak nie masz zdolności manualnych to nawet tam nie idź,co do ludzi to jak chorągiewki,fałszywi,raz godaja tak a roz tak...nie idzie się połapać,pewnie nie wszyscy,wiadomo.Generalnie z nikim sie nie licza i robią co chcą,pozdrawiam i szukam innej pracy :D miłego dnia.

neutralny

Nie polecam dzialu ICB, mozna byc menagerem i byc czlowiekiem nie szmata i mowic prawde nie klamac. Uwazajcie na menagera ICB skrzywdzil wielu ludzi, klamie, obgaduje wszystkich, wszystko psuje. Wspolpraca z nim jest niemozliwa, ten typ juz taki jest. UWAGA NA ICB

ja

nie polecam. gdyby robili częściej testy narkotykowe i alkoholowe od razu towarzystwo by się wykruszyło i musieliby przyjąć normalnych ludzi,a tak to grupa dzieciaków którzy uważają że są najlepsi. nie tyczy się to całej firmy. chodzi o dział kinetix

;]

Nie nie ma szans dostac sie na produkcje bezposrednio takze zapraszamy do randstadu ;)

kolo

co znaczy, ze traktuja jak smiecia ?

ok

Także z doświadczenie nia ma szans z Randstadu na pracę na umowę o pracę w Rockwellu - TO CZYSTY ZYSK DLA KIEROWNIKA PRODUKCJI, ZWOLNIĄ KIEDY CHCĄ TRAKTUJĄ JAK ŚMIECIA co tydzień nowe umowy i z daleka od działu ICB. Zgadzam się z opinią ICB sam zauważyłem.

ok

Także z doświadczenie nia ma szans z Randstadu na pracę na umowę o pracę w Rockwellu - TO CZYSTY ZYSK DLA KIEROWNIKA PRODUKCJI, ZWOLNIĄ KIEDY CHCĄ TRAKTUJĄ JAK ŚMIECIA co tydzień nowe umowy i z daleka od działu ICB. Zgadzam się z opinią ICB sam zauważyłem.

:)

Są przyjecia :) Zapraszam do randstadu ;]

paulina

Witam , wiecie może czy są przyjecia ?

Zostaw opinię o Rockwell Automation - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Rockwell Automation