opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Eko-Okna

Profil oficjalny - płatna współpraca

3.8/5

Na podstawie 9775 ocen
Opinie(19282)
Dodaj opinię
Aktualności(2)

Opinie(19282)

Dodaj opinię
Aktualności(2)
Logo
  • O firmie
  • .
  • Kariera
  • .
  • Kontakt
  • .
  • Facebook

O firmie

Kariera

Kontakt

Facebook

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Katowice
  • Opole
  • Gliwice
  • Sosnowiec
  • Zabrze
  • Tychy
  • Bielsko-Biała
  • Bytom
  • Rybnik
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Kornice
  • Pietrowice Wielkie
  • Cyprzanów
  • Pawłów
  • Żerdziny
  • Lekartów
  • Maków
  • Samborowice
  • Tłustomosty
  • Gródczanki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Katowice - Eko Okna S.A.
Kornice - Eko Okna
Racibórz - EKO-OKNA SP. Z.O.O.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Kornice
  4. /
  5. Opinie o Eko-Okna S.A.

Opinie

Opinie o Eko-Okna Kornice

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Rozmowy kwalifikacyjne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 60
    • 61
    • 62
    • …
    • 165

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Eko-Okna S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Konkrety

    13.08.2024 21:33

    Pracownik

    Czy teraz w wypłacie była juz ujęta premia czy znowu przyjdzie osobno i pasek też?
    ReviewUserIcon
    Michał

    12.08.2024 14:54

    Pracownik

    Witam byłem a raczej jestem jeszcze pracownikiem tej firmy , gdy się zatrudniłem osoby które miały pojęcie o produkcji zostawały wynagrodzone , dobrym stanowiskiem , pochwała słowna od brygadzisty lub kierownika , niestety te czasy piękne się skończyły . Przechodząc na Wodzisław było mówione to i tamto , obiecywanie i nie wiadomo co , (usunięte przez administratora) w tej firmie na niektórych liniach produkcyjnych to nawet nie żart a realia , gdy informujesz przełożonego o czymś on ma to w czterech literach , bardzo duże braki kadrowe , materiału produkcyjnego zero , pseudo brygadziscie dostają tylko koszulkę za znajomości , usuwają ludzi na l4 z Lini a to łamanie kodeksu pracy . Czas się zająć pseudo brygadzistami i wkoncu pokazać prezesowi że ludzie którzy mają pojęcie o produkcji i chca pracować dla firmy jeszcze istnieją . Coraz więcej osób odchodzi z firmy a to przez mobiing albo przez za przeproszeniem nie dojebanych umysłowo brygadzistów
    ReviewUserIcon
    Titanic

    13.08.2024 16:03

    Pracownik

    Tu pewnie długo nie będziemy musieli czekać , ludzie na nieodpowiednich stanowiska i firma za niedługo pójdzie na dno jak Titanic .
    ReviewUserIcon
    Pomagaj

    11.08.2024 14:19

    Pracownik

    Dziękuje w imieniu każdego krwiodawcy naszemu prezesowi że nie zabiera nam dodatków za oddanie krwi. Myśle ze dobrym pomysłem byłoby podstawić co wtorek , środę autobusów na parking które pobierają krew ! W Polsce brakuje krwi a u Nas jednak pracuje dużo ludzi którzy chętnie ją oddają . Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Robochłop

    12.08.2024 18:27

    Pracownik

    Już nie aktualne. Kiedyś było w pierwszą sobotę miesiąca. Teraz, żeby oddać krew w sobotę to musi być gdzieś zorganizowana jakaś akcja, zbiórka.
    ReviewUserIcon
    Praca

    09.08.2024 17:29

    Pracownik

    Jak zakazali wychodzenia na papierosa, to teraz palarnie są zajęte przez pracowników administracji. Nawet mogą sobie teraz usiąść. A może o to chodziło? Nie mieli gdzie usiąść, to wprowadzili zakaz palenia dla niebieskich, i miejsca można wybierać. Bo teraz tyko oni okupują palarnie. Ktoś to wytłumaczy? Jedni mogą do oporu, inni całkowity zakaz.
    ReviewUserIcon
    Max

    11.08.2024 18:45

    Były pracownik

    Przerwa od monitora nie od pracy w rym czasie możesz posprzątać biurko uporządkować papiery a nie wyjść na fajkę
    ReviewUserIcon
    Doczytaj

    12.08.2024 09:39

    Pracownik

    Proponuję doczytać. 5 minut po każdej godzinie pracy jest pod warunkiem że w czasie pracy pracownik nie jest w stanie odejść od komputera i nie ma możliwości wykonywania innych czynności służbowych. Cytując "Pracodawca nie musi jednak jej udzielać, jeśli zapewni łączenie przemienne pracy związanej z obsługą monitora ekranowego z innymi rodzajami prac (przy nieprzekraczaniu godziny nieprzerwanej pracy przy komputerze)". A więc każde wyjście do drukarki, po wodę, do kibla jest liczone jako dodatkowa przerwa/ rotacja w czasie pracy. Więc nie ma czegoś takiego jak 5 minut na fajke po kazdej godzinie pracy....i moze kierownicy z administracji w końcu zaczeliby egzekwować to co dotyczy całej firmy - a nie tylko produkcja i produkcja.
    ReviewUserIcon
    Qwert789

    10.08.2024 20:56

    Pracownik

    Nie przychodźcie do Wodzisławia na produkcję plastików. Tragedia jak mało. Lepiej na kornice.
    ReviewUserIcon
    Iga

    11.08.2024 17:19

    Pracownik

    A konkretnie co się tam dzieje ? Chce się przenieś z Kornic na Wodzisław , bo mam bliżej .Aktualnie pracuje na listwiarce ale umie na zgrzewarkach okuwaniu .
    ReviewUserIcon
    Titanic

    11.08.2024 21:45

    Pracownik

    Teraz mamy nowego dyrektora , na którego ludzie liczą , że zrobi porządek , bo nowa hala , a nic tam nie idzie tak jak powinno . panie dyrektorze proszę chodzić dalej po hali i pytać ludzi oni panu powiedzą gdzie leży problem , mają większą wiedzę od biurowych .
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.08.2024 23:07

    Pracownik

    Czy ktoś miał urlop wypoczynkowy na przełomie dwóch miesięcy ?Jakie dostaliście dodatki urlopowe ?Nie wiem jak to teraz obliczają ale to są grosze .Jakie wy macie ?
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    06.08.2024 19:51

    Kandydat

    Hej, orientuje się ktoś z Was czy aktualnie są przyjęcia dla kobiet do fabryki w Wodzisławiu? Wysłałam już kilka razy CV w przeciągu ostatniego pół roku i nadal cisza.
    ReviewUserIcon
    ...

    07.08.2024 11:30

    Pracownik

    Przyjęcia są cały czas. Widocznie nie są tobą zainteresowani.
    ReviewUserIcon
    Jo

    09.08.2024 21:48

    Inne

    Szukają osób do 35 lat
    ReviewUserIcon
    minusy smallbiznesu

    09.08.2024 19:11

    Były pracownik

    Witam Państwa, ogłoszenia o rekrutacji w Eko-Oknach stanęły na 22 lipca 2023 roku, a mamy 9 sierpnia, czyli w poniedziałek będzie już ponad 2 tygodnie bez nowych ogłoszeń o pracę tutaj https://praca.ekookna.pl/oferty-pracy Coś się zawiesiło, zacięło, że nie ma nowych ogłoszeń czy po prostu sytuacja Eko Okien jest tak tragiczna, tak zła? Kiedyś przeglądałem te ogłoszenia i dziennie bywało po 20-30 nowych ogłoszeń, teraz nic nowego od 2 tygodniu, a wcześniej coś kapnie raz czy dwa razy w tygodniu. Czy Eko-Okna potrzebują nowych ludzi czy raczej będą zwalniać tych, którzy już są?
    ReviewUserIcon
    minusy smallbiznesu

    09.08.2024 19:13

    Były pracownik

    22 lipca 2024 roku, oczywiście. No ale czemu tak wszystko stoi? Nie są potrzebni nowi ludzie czy zawiesiła się strona z ogłoszeniami?
    ReviewUserIcon
    Bialek

    08.08.2024 09:00

    Pracownik

    Cześć, przepraszam że tu pytam ale głupio mi gdzie indziej pracuję w eko już długo i nigdy tego nie zrobiłem, proszę więc bez głupich komentarzy o chlaniu bo nie o to chodzi ale bardzo zależy mi na zstępnej informacji czy poszły wypłaty i czy dziś będą, a proszę o normalną wiadomość i nie wprowadzenie w błąd, nie mam oszczędności a potrzebuje pieniędzy naprawdę pilnie i chodzi o sprawy zdrowotne (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.07.2024 12:14

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Siwa

    31.07.2024 14:46

    Pracownik

    Nie wiem co jest w jej zachowaniu normalne.. Już jej woda sodowa i kasa która dostanie ryje beret.. Wiadomości ślę zza klimatyzowanego biura i udupia wszystko-moment i pampersy Będziemy nosić
    ReviewUserIcon
    Nota

    07.08.2024 07:00

    Były pracownik

    Hmmm a ja myślę że jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze o jedno - skok na kasę przed emeryturą - teraz tylko pokazówka co jest źle - intryga i obmawianie tyle z tego
    ReviewUserIcon
    L 4

    02.08.2024 20:10

    Były pracownik

    Mam pytanie i takie swoje przemyślenie co do brania L-4. Jesteś chory, masz jakiś ciężki stan, coś ci się stało-idziesz do lekarza i tam w gabinecie jest tak pan, lub pani co zwą się lekarzem. Taki ktoś posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające mu ocenić twój stan. Jeżeli lekarz uzna, że twój stan jest na tyle poważny, że nie nadajesz się do pracy, wypisze ci zwolnienie, którego nawet prawnie nie możesz odrzucić. Nie możesz powiedzieć gdy lekarz ci zdiagnozował odrę czy cholerę-a ty mówisz, ja nie chcę l4 bo mi zabiorą premię...I odwrotnie-to nie jest tak, że idziesz do lekarza i mówisz-daj pan dwa tygodnie zwolnienia. Jeżeli wykwalifikowany lekarz uznaje, że nie nadajesz się do pracy przez jakiś okres to ci wypisuje l4 i nikt nie ma prawa mieć o to do ciebie pretensji, wymówek. Niby to proste, ale często słyszę, że ktoś jest poważnie chory, ale nie chce l4 bo mu premię zabiorą. Nie można nie chcieć l 4 gdy masz poważną chorobę i tylko (usunięte przez administratora) pójdzie do pracy z jakąś bardzo poważną chorobą i zarazi 30 osób na linii, drugie 30 na przystanku, trzecie 30 w drodze do autobusu i w efekcie koło 100 osób nabawi się jakiejś choroby i ostatecznie strata firmy będzie gigantycznie większa gdy sieknie 100 osób, niż gdyby jedna osoba siedziała tydzień na L 4. Więc przestańmy cudować-jesteś chory, lekarz to sprawdza i jak wypisuje l4 to nie możesz powiedzieć-ja nie chcę, pójdę z 40 stopniową gorączką do roboty bo jestem taki fajny, że nie dbam o swoje życie i życie innych by mieć kilkaset złotych na koncie.
    ReviewUserIcon
    PolkoPl

    04.08.2024 10:05

    Pracownik

    Jeżeli ktoś jest naprawdę chory, grypa covid, wypadek w pracy czy do/z pracy nie powinno się ludziom, którzy dobrze pracują odbierać odbierać premii. Zresztą choroby zakaźne mogą doprowadzić do zarażenia innych osób. Na zachodzie Europy nie jest miłe widziane jak ktoś do pracy przychodzi chory, bo zaraża innych. I ci inni również pójdą na l4 chociaż by tego nie chcieli. Uważam, że należy do tego podejść racjonalnie. Nie wszyscy kombinują ale wszyscy są karani.
    ReviewUserIcon
    Buba

    04.08.2024 14:36

    Pracownik

    Ja jednak zostane przy swoim, za nieobecność nie powinno się dostawać premii bo sie na nią nie pracowalo a za dni kiedy bylo sie w pracy powinna być premia, i niewazne czy ktoś jest naprawde chory czy po prostu chce odpocząć czy z jakiegokolwiek innego powodu jest na l4, wracasz do pracy wraca premia, jest to najbardziej sprawiedliwe, po pierwsze nie udowodnisz nikomu czy jest naprawdę chory czy ściemnia a nikt normalny dochodzenia nie będzie robił a po drugie i tak i tak nie ma cie w pracy więc w sumie powod jest nieważny
    ReviewUserIcon
    Mateusz

    31.07.2024 16:50

    Pracownik

    Zapraszamy serdecznie na dział moskitier zobaczyć jaki tam jest (usunięte przez administratora) materiał leży na ziemi jeśli jest mówione że trzeba zrobić porządek to brygadzistki mówią że nie można bo nie ma czasu a wyprzedzenie jest na około 2 tygodnie
    ReviewUserIcon
    Monika

    03.08.2024 14:41

    Pracownik

    Moim zdaniem te osoby nie nadają się na osoby zarządzające. Dlaczego?To cofnijmy się około pół roku wstecz wtedy to były brygadzistki które miały pojęcie o wszystkim ale niestety poszły na Wodzisław i wtedy nie było takich sytuacji co są teraz. Jeśli uważasz że one są okej? To myśl tak dalej życzę powodzenia,zobaczymy co będzie się działo jak pewne osoby przyjdą na kontrolę.
    ReviewUserIcon
    Nicki

    04.08.2024 13:34

    Pracownik

    Kiedyś to było, dział się rozwijał,atmosfera była przyjemna aż się z uśmiechem przychodziło a teraz to totalna porażka.Byływprowadzone pewne zasady w prowadzeniu tego działu a pod nie obecność kierowniczki to brygadzistki robią samowolkę. Oby wróciły starsze czasy i zasady
    ReviewUserIcon
    anonim

    03.08.2024 20:54

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Krys

    04.08.2024 10:59

    Kandydat

    Za ta kasę to już i tak nikt konkretny nie chce pracować w biurach
    ReviewUserIcon
    Xyz

    04.08.2024 12:17

    Pracownik

    Dokladnie BHP zajmuje się o wiele bardziej ważniejszymi sprawami Np.karanie ludzi za plecak
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    03.08.2024 12:54

    Pracownik

    Chyba nie wielu robiło w innych firmach. Ja robiłam i mam porównanie . Faktem, były firmy, gdzie się nie narobiłam, siedziałam se na telefonie, ale zarabiałam najniższą krajowa, bez premii, nie cały etat ...więc co z tego, skoro na życie nie było... Była firma gdzie też zarabiałam mniej, jeden z marketów, a szczerze - to narobiłam się więcej niż w eko, siku tylko w trakcie przerwy, zakaz palenia tam też był i przestrzegany...no i (usunięte przez administratora) To tak w wielkim skrócie. Tutaj... zakaz palenia popieram, szkoda, że nie jest respektowany...takie osoby na szychte mają dodatkowe 30-50 minut przerwy. Ogólnie jestem zadowolona z pracy...są dni że się narobię, a są dni lajtowsze... atmosfera na pewno lepsze niż w poprzedniej firmie, bo przynajmniej nikt mnie nie gnębi, choć wiadomo, nie jestem ślepa, widzę, że są lepsi i gorsi, jest lizusostwo i kablowanie.. Ale staram się robić co do mnie należy...czasem jedynie jak są wypłaty i wiem, że nie wchodząc nikomu w(usunięte przez administratora) mam premie słabsza, to mnie skręca, ale i tak do poprzedniej roboty nigdy bym nie wróciła.
    ReviewUserIcon
    minusy smallbiznesu

    31.07.2024 14:08

    Były pracownik

    Z perspektywy czasu żałuję, że zwolniłem się z Eko Okien. Tak, wiem-atmosfera jest beznadziejna, jesteś numerkiem, popychadłem na linii, brygadziści się wydzierają, praca bardzo ciężka, dużo dźwigania, śmierdzi i jest gorąco na hali, a każdy patrzy tylko by cię podpierdzielić do brygadzisty-to jest wszystko prawda i jest wiele innych minusów, ale jest jeden zasadniczy plus który dominuje nad minusami-zawsze 10 masz pieniądze na koncie, zawsze masz zapłacone. Mniej, więcej, z premiami, bez, ale zawsze przez te lata miałem pieniądze na koncie. Natomiast jak jest w małych firmach, januszexach? Jeżeli firma nie wyrobi obrotu to nie ma na zapłacenie pensji i tyle. Firma zatrudnia 3-4-5 osób, w danym miesiącu zrobiła tylko 10-15 tysięcy obrotu i nie ma z czego zapłacić pensji. Więc co z tego, że w małej firmie masz dobrą atomsferę, właściciel to twój kumpel, nikt się nie wydziera, jak nie ma na wypłaty? A przecież tylko i wyłącznie po to chodzę do roboty by zarobić na chleb i w Eko Oknach zawsze na ten chleb zarobisz, zawsze masz 10 pieniądze na koncie, nie ma możliwości, że ci nie zapłacą, natomiast pracując potem w kilku małych firmach były z tym ogromne problemy i mała firma zwyczajnie nie miała z z czego zapłacić pensji i oczywiście są sądy pracy, w których sprawa ciągnąć się będzie kilka lat, a ty nie masz na chleb. Podsumowując-jeżeli twoim celem jest zarabianie pieniędzy polecam Eko-Okna, zawsze masz pewną wypłatę i nie musisz się martwić o nic. Pracując w małej firmie, w firmach tak do 10 zatrudnionych musisz mieć z tyłu głowy pytanie-czy będzie pensja, czy pensji nie będzie.
    ReviewUserIcon
    PolkoPl

    03.08.2024 10:18

    Pracownik

    Do 8h tylko 15min, powyżej dodatkowe. A tutaj mamy mały kompromis 20 min do 8h.
    ReviewUserIcon
    Robochłop

    03.08.2024 11:16

    Pracownik

    To teraz ciekawostka w sprawie mitycznych rezerw Eko. W raporcie finansowym z 2023 za '22 pisze: "środki pieniężne w banku 142,51 mln zł (35,1 mln zł w 2021)". (Druga ciekawostka to to, że średnia płaca w 2022 była 9 tyś. brutto :D) W obecnym raporcie nie zostało to uwzględnione. Ani średnia płaca. Także nie za bardzo jest co liczyć na zaskórniaki, jeśli kredyty wynoszą 2mld.
    ReviewUserIcon
    Renia

    02.08.2024 20:58

    Pracownik

    Co się stało na Koźlu, ponoć wywalili kierowników i dyrektorów? Wiadomo czemu ?
    ReviewUserIcon
    Fajka

    02.08.2024 06:19

    Pracownik

    Mnie tam nie przeszkadza, że zabrali przepustki na papierosa,sam palę,ale wychodzę tylko na przerwie.Da się..pewnie że tak.Tylko mam nadzieję że ten zakaz obowiązuje wszystkich nie tylko niebieskich ???? bo każdy chyba widzi kto najczęściej na fajki chodzi.
    ReviewUserIcon
    Tomek

    02.08.2024 20:53

    Pracownik

    Pomarańczowi i czerwoni ich najwięcej na palarni. Ich zakazy i nakazy nieobowiązują :)
    ReviewUserIcon
    Miki23

    27.07.2024 10:56

    Pracownik

    Jak dział polecacie do przeniesienia ?
    ReviewUserIcon
    Miki23

    27.07.2024 10:58

    Pracownik

    Pracuje już 6 lat na liniach produkcyjnych jako pakowacz i chciałbym się przenieść
    ReviewUserIcon
    Miki23

    02.08.2024 20:02

    Pracownik

    Jaki zakres obowiazków? Jakie premie tam macie, ile można wyciągnąć samej premii ?
    ReviewUserIcon
    Racja

    01.08.2024 20:47

    Pracownik

    Z tymi palarniami to się zgodzę. Policzcie ile ludzi pracuje w eko. Jakieś 40 procent pali. Średnio około 5 minut na papierosa.. Z cztery, może pięć wypalonych na zmianę. Teraz pomnożyć to razy roboczo godzinę ekookien, i mamy kwotę ile kosztuje Kloska palarnia. Z drugiej strony, jak to dzisiaj słyszałem, spala coś, bo będą palić po kątach.
    ReviewUserIcon
    XD

    02.08.2024 14:39

    Pracownik

    Nie wiem , gdzie ty pracujesz , u nas żeby chodzili do przerwy 1 raz , to przypuszczam żeby nie było żadnych zakazów , ale na W1 to cały czas palarnie obsadzone, przez pracowników z linii po 3 osoby chodzą bez przepustek , do tego 2 razy stołówka , spacery tam i z powrotem, czerwoni nie do końca wiedzą co się dzieje na produkcji , bo gdzie są , albo w biurach siedzą , albo palą XD
    ReviewUserIcon
    PolkoPl

    02.08.2024 16:48

    Pracownik

    Nie zgodzę się. Jeżeli ludzie się wyrabiają i są ok, nie staje produkcja to czemu nie. Mały reset się przyda. Nie jest miło niestety. Jeżeli jakiś dział coś zawała to rozumiem. Ale Jeżeli ludzie pracują i się wyrabiają robiąc dobrą robotę to czemu nie mogą się zresetować. Naprawdę, praca w eco jest ciężka, ludzie są zmęczeni. Wielki szacun dla wszystkich.
    ReviewUserIcon
    Fakt

    02.08.2024 16:19

    Pracownik

    Pracując 8 godzin, należy się przerwa 15 minutowa. Jedna. Nigdzie nie pisze, że masz mieć przerwę na papierosa. Potem przerwa na kawę I niestety, postępują zgodnie z prawem pracy. Nic nie można zrobić. Przerwa na papierosa niestety, nie przysługuje. Jeszcze się przyjrzą kawą w południe. I będzie pozamiatane. Jeśli będziemy się trzymać przepisów, to o godzinie 6,00 masz być na stanowisku pracy. A odbijać wejście. I adekwatnie na koniec pracy. Ale to byłoby już zabójcze dla firmy. Jeśli chodzi o papierosy, popieram. Bo co poniektórzy przesadzają. Chyba że wymyślą coś, i będą czas odliczać z godzin
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Eko-Okna?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Eko-Okna S.A.

    Spacerowa 4 47-480 Kornice

    REGON:277925708

    KRS:0000586067

    http://www.ekookna.pl/

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Jan z wodzisławia

    02.08.2024 16:13

    Pracownik

    Bardzo dobra decyzja odnośnie zakazu wychodzenia przez pracowników na papierosa. Jak wiemy w naszej firmie przewodnimi wartościami są wartości Chrześcijańskie a palenie tytoniu jest obrazą Boga poprzez świadome skracanie za pomocą nałogu danego nam przez Pana Boga życia. Kiedyś podziękujecie naszemu mądremu prezesowi, że podjął taką decyzje i być może uratował tym samym wasze zdrowie fizyczne ale także wasze zbawienie,.
    ReviewUserIcon
    Szofer

    02.08.2024 16:05

    Inne

    Widzę, że głównie niepochlebne opinie są od pracowników produkcji, a jakie warunki mają kierowcy sam. Ciężarowych?
    ReviewUserIcon
    anonim

    01.08.2024 10:08

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Majami

    02.08.2024 07:13

    Pracownik

    Wielkie mi rewolucję. Przecież już dawno Mastalerz zaprowadził porządek i dyscyplinę na produkcji tylko zostało to roztrwonione. Były jasne i klarowne zasady ale nikt tego nie utrzymał. Też mi rewolucję..... Ciekawe ile razy pali Monia bo dawniej nie dawała dobrego przykładu.
    ReviewUserIcon
    Fil-Plast

    02.08.2024 13:04

    Pracownik

    Racja z tymi fajkami sama pali a nam zakazuje - ale ona już czeka tylko na emeryturkę . Brak zaangażowania w sprawy ważniejsze
    ReviewUserIcon
    H6

    01.08.2024 20:40

    Inne

    Myślicie że cyrk dzieje się tylko na hali 5? Abstrahując już od ostatniej akcji z premiami i teraz z tym co dzieje się jeśli chodzi o wyjścia na fajki i kamery w biurach zapraszam na aluminium do naszych wspaniałych kierowników. Kiedy (usunięte przez administratora) wywiązujesz się ze swoich obowiązków, chodzisz piątki świątki soboty nie powiedzą ci nic, nie wywalczysz podwyżki, zostaniesz postawiony na równi z pracownikami którzy nie nadają się do niczego i każdy chce się ich pozbyć. Wszelkie próby rozmowy z nimi to jak gadanie do ściany żyją w swojej bańce i w głębokim poważaniu mają to jakim pracownikiem jesteś, jak się starasz i (usunięte przez administratora) Dopiero jak zauważą jakiś mało nie znaczący błąd który ktoś popełnił zamiast próby rozmowy, zwrócenia uwagi wolą straszyć planami naprawczymi i wlepiać je pracownikom którzy na to nie zasługują a tych ćpunów trzymać i odwracać wzrok xd ale co się dziwić jak połowa góry jest tam tylko i wyłącznie dzięki znajomością. Róbcie tak dalej ale nie płaczcie potem że nie macie pracowników i szukacie kogoś na konkretne działy a nikt się zgłaszać nie chce.
    ReviewUserIcon
    alu

    02.08.2024 09:03

    Pracownik

    Kogo masz na myśli? Pracuję na alu i nie narzekam na kierownika
    ReviewUserIcon
    Pan Nikt ważny

    31.07.2024 08:47

    Inne

    Czy w eko okna nie ma szatni, łaźni, że pracownicy w brudnych i niestety często w przepoconych ubraniach wracają firmowym autobusem do domu? Współczuję kierowcy i pozostałym współpasażerom.
    ReviewUserIcon
    Xdxd

    01.08.2024 06:15

    Pracownik

    Szatnie są i prysznice też tylko nie każdy chce korzystać . Za duży problem dla niektórych żeby się przebrać.
    ReviewUserIcon
    Lucjan

    02.08.2024 07:33

    Pracownik

    Nasz odjeżdża np 14 13. Nie zdążysz się umyć schodząć jak to wymyślają punkt 14 ze stanowiska. CO w takim molochu jest nienormalne.Samo dojście ze stanowiska do szatni to 3 minuty.Przebranie się kolejne trzy minuty(oczywiście wychodzę przepocony i wali odemnie jak z chaty bambusa) na autobus jestem około14 10. (usunięte przez administratora)Tak nas już traktują.I się dziwić że nikt nie chce tutaj przychodzić do pracy...
    ReviewUserIcon
    Eko-Okna

    31.07.2024 18:48

    Pracownik

    Zwracamy uwagę na obowiązek przestrzegania przez pracowników EKO - OKNA S.A.ustalonych przerw w pracy. Niedozwolone jest wydłużanie przerw, jak również dowolne ustalanie sobie przez pracowników dodatkowych przerw, m.in. w celu wyjścia na papierosa.
    ReviewUserIcon
    Henryk77

    01.08.2024 16:54

    Pracownik

    Czy mogę bez stresu chodzić do toalety? Czy jeśli pójdę o jeden raz za dużo od tego co ustaił pracodawca lub też będe tam, oczywiście nie ze swojej winy ponieważ mam swoje lata, więcej czasu niż przewidziała pani Dyrektor to czekają mnie jakieś negatywne konsekwencje? Dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    karol

    30.07.2024 16:10

    Kandydat

    Czy jest u Was szansa na zatrudnienie studenta bez żadnego doświadczenia? Chciałbym zdobyć gdzieś doświadczenie ;)
    ReviewUserIcon
    Kasiaxx

    31.07.2024 05:26

    Pracownik

    Karol, przecież to tylko fabryka, zostaniesz wyszkolony na swoje stanowisko, a z czasem może i na inne.
    ReviewUserIcon
    SB

    31.07.2024 19:01

    Były pracownik

    Człowieku, szukaj doświadczenia w kierunku w którym studiujesz, chyba że chcesz doświadczyć, wszelkiego rodzaju(usunięte przez administratora)kolesiostwa, i problemów psychiczno-fizycznych
    ReviewUserIcon
    anonim

    31.07.2024 05:25

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Paweł

    31.07.2024 10:45

    Pracownik

    Próbowałeś rozmawiać z kierownikiem ?
    ReviewUserIcon
    @Under

    31.07.2024 15:55

    Pracownik

    Zbywanie tylko, czyli to co zawsze. :) Kierownik na Z2 też potrafi coś załatwić tylko „ulubieńca” :) Szczególnie jak brygadzista prosi o ludzi, albo jak plan ciulaty to potrafi głupio skomentować. Zero zainteresowania.
    ReviewUserIcon
    Moja Honda

    28.07.2024 22:30

    Pracownik

    Witam. Ja mam tylko małe pytanie w sprawie magazynu części na warsztacie. Kiedy w końcu zakończy się ta sielanka księżniczek zatrudnionych przez pana dyrektora transportu? Całymi dniami siedzą i nic nie robią, jak mają części wydać mechanikom/kierowcom to jeszcze wielkie haloooo. Po drugie jak to jest dopuszczalne że jedna z praconic pana dyrektora/kierownika Dawida daje wypowiedzenie a gdy dowiaduje się o ciąży nagle cudownie jej to wycofują i zostaje dojąc firme na kasę ? Czy ktoś może na to pytanie odpowiedzieć tutaj? Mechanicy odwalają kawał roboty a zarabiają mniej niż te (usunięte przez administratora) królewny. Dosyć zatrudniania po twarzy i płci!!!
    ReviewUserIcon
    Mała Mii

    29.07.2024 09:28

    Inne

    Przykre, że ktoś mając penisa w taki arogancki sposób potrafi podsumować kobiety. Kobiety często robią na ciężkich stanowiskach pracy więcej niż mężczyźni a później znajdzie się jeden najmądrzejszy oceniając kobietę przez pryzmat piersi Wstyd!!!
    ReviewUserIcon
    Wyjaśniający

    30.07.2024 22:36

    Pracownik

    Ponieważ tak stanowi kodeks pracy, w przypadku gdy kobieta, która złożyła wypowiedzenie, zaszła w ciążę na okresie wypowiedzenia, pracodawca powinien przywrócić ją do pracy na poprzednim stanowisku. Istnieje możliwość od uchylenia się od takiego oświadczenia woli, ponieważ jest ono składane pod wpływem błędu przez kobietę.
    ReviewUserIcon
    anonim

    29.07.2024 08:46

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Muniek

    30.07.2024 17:20

    Pracownik

    Jak się nie potrafi zarządzać to takie są efekty. Teraz to na drewnie totalna kpina i cyrk. Mądrzy odchodzą a naiwni zostają myśląc, że będzie dobrze. Nie będzie dobrze. Ten dział jest już skazany na porażkę. Jeszcze kilka miesięcy temu miał potencjał.
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    30.07.2024 09:36

    Kandydat

    Czy na halach w eko jest klimatyzacja?
    ReviewUserIcon
    hentyk9

    30.07.2024 16:41

    Pracownik

    jest ale tylko w biurze na hali to jest sauna pot i wyzwiska
    ReviewUserIcon
    Nowy pracownik

    29.07.2024 16:55

    Kandydat

    Witam. Jak wygląda praca na lakierni Z4 ?
    ReviewUserIcon
    Robert

    29.07.2024 21:36

    Pracownik

    Pracowałem za czasów Darka to było spoko, klima działała, w miarę czysto jak na proszek. Teraz nie wiem jak to wygląda
    ReviewUserIcon
    Premie

    28.07.2024 15:53

    Pracownik

    Urywają całą premię za za L4 (brygadzista potwierdził). Jestem ciekaw, czy ludzie, którzy nie mają przez cały rok jednego dnia zwolnienia lekarskiego, mają z tego tytułu, jakieś dostatki?
    ReviewUserIcon
    Egon

    28.07.2024 21:24

    Pracownik

    Mają ! Premia jest od tego
    ReviewUserIcon
    Ewerrrr

    29.07.2024 17:11

    Inne

    Dokładnie a z 7 tragedia kierownik że z b to nawet trzech kino nie potrafi ogarnąć chodzi i się śmieje głupi z koleżankami które stojom i ciasteczka jedzą zamiast zgrzewać tyle błeędów puszczają tuszuje błędy każe zepsute okna puszczać śmiech na sali słpuki siadają każe puszczać byle by szło byle co
    ReviewUserIcon
    anonim

    28.07.2024 10:33

    Pracownik

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Lew

    29.07.2024 14:37

    Były pracownik

    Kiedyś to l byli kapusie Później związki zawodowe xD A później zakłady w PL wyglądają jak PKP cargo
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    28.07.2024 18:09

    Kandydat

    Chciałbym rozpocząć pracę w eko oknach. Jakie działy i stanowiska polecacie ? I jak z stawkami i premiami na poszczególnych działach ?
    ReviewUserIcon
    Karol

    26.07.2024 18:36

    Pracownik

    Mam pytanie dla pracowników zakładu 6. Jak jest z premia, jak pracownik ma max 3 dni zwolnienia w miesiącu? Jedni dostają, inni nie -jakieś jedne zasady powinny być. Dajcie znać jak to u Was jest?
    ReviewUserIcon
    Paweł

    28.07.2024 08:05

    Pracownik

    Zasady sa takie jak w całej firmie czyli zależy czy Cie kierownik lubi czy nie. Możesz mieć zabrane za 1 dzień, a możesz dostać cala przy 3 dniach. Jak jesteś zwykłym pracownikiem i tylko pracujesz to w twoim wypadku dostaniesz okrągłe 0
    ReviewUserIcon
    Różnie

    28.07.2024 13:10

    Pracownik

    Różnie to bywa, miałem na szóstce kierownika który zabierał premie pod byle pretekstem, hobbystycznie pomniejszał, za opiekę nad dzieckiem zabierał wszystko, co jest już po prostu ordynarna i paskudna zagrywka. Poznałem w Eko wielu takich. Teraz mam kierownika, który nie robi takich świństw, bo zwyczajnie nie jest świnia i docenia solidna i uczciwa prace. Nie ma niestety w firmie sztywnych zasad, dlatego zależy jak trafisz. Zazwyczaj jest jednak tak, ze awansują ludzie słabsi intelektualnie, a odznaczający się spora bezwzglednaoscia i oportunizmem, co przekłada się oczywiście na praktyki zastraszania finansowego pracowników; taki prymityw, który wcześniej podawał cegły na budowie i skończył szkole podstawowa, nie zna zasad zarządzania ludźmi, nie potrafi nawet myśleć w bardziej złożony sposób, zna tylko to co pokazał mu majster na budowie i pani od matematyki ucząc mnożenia pod kreska, krzyk (usunięte przez administratora) Na szczęście szef od czasu do czasu robi z nimi porządek, wiec warto czasem sie nie bać i zgłaszać wyzej takie procedery.
    ReviewUserIcon
    Noe

    27.07.2024 23:34

    Pracownik

    Kiedy w końcu na drewnie docenieni zostaną pracownicy,korzy nie jednokrotnie w ciągu zmiany muszą podnosić ciężary większe niż prawo pracy pozwala
    ReviewUserIcon
    pakowacz

    23.07.2024 10:23

    Kandydat

    Chciałbym się dowiedzieć o pracy jako pakowacz. Babeczki w biurze niewiele mówią ;) mam pracować na Wodzisławiu, ale jeśli pracuje też ktoś na tym dziale w Kornicach, to chętnie posłucham opinii. Oczywiście bez spiny. Chciałem pracować na magazynie bo mam udt, a wcisli mnie na pakowacza, i po prostu chce wiedzieć czy to robota dla mnie
    ReviewUserIcon
    Egon

    24.07.2024 13:38

    Pracownik

    Nie idź na pakowanie!!! Premie nędzne , żadnego dodatku , a atmosfera dołująca … po paru latach same urazy a jak jesteś nie wydajny to Cię wyrzucą na jakieś moskitiery itd
    ReviewUserIcon
    Pakowacz

    24.07.2024 15:11

    Pracownik

    Praca jest specyficzna w zależności czy pakujesz na linii czy na magazynie. Różnica jest taka że na linii tempo pracy dyktuje produkcja, ile okien danego dnia zrobią tyle trzeba ściągnąć. Może to być nawet ponad 200. Plusem jest to że przy liniach są żurawie stacjonarne którymi ściąga się cięższe okna. Znowu na magazynie robota jest bardziej ruchoma trzeba kompletować okna drzwi i wszystkie inne produkty według klientów i pakować. A jak masz uprawnienia na wózek to najpewniej z czasem będziesz nim jeździł. W firmie jest sporo widokowych którzy zaczynali jako pakowacze
    ReviewUserIcon
    anonim

    21.07.2024 11:03

    Kandydat

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    23.07.2024 11:01

    Kandydat

    To samo chciałbym widzieć. Baba z hr trochę mydli oczy. Też mam udt, spore doświadczenie na wózku, a ciśnie mnie na pakowacza, gdzie czytałem że się człowiek nadzwiga okien po 200kg
    ReviewUserIcon
    Heniek

    22.07.2024 20:50

    Pracownik

    Dlaczego ludzie pracujący na Z5, rolety(składanie) dostają dodatek za godziny nocne, skoro nie pracują w nocy?!!! Kadry są ślepe?! Też bym chciał mieć dwie zmiany i dostawać darmową kasę! Chyba coś tu jest nie tak!!!!

    Zostaw merytoryczną opinię o Eko-Okna S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.