Firma nie chroni miejsc pracy! Jej udział w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług jest tylko po to, aby wydębić kasę z tarczy, a nie po to, aby uchronić pracowników przed utratą i tak już mocno obciętych wynagrodzeń (niektóre nawet poniżej pensji minimalnej). Firma bezprawnie używa hasła #ratujmypolskiemiejscapracy. Ludzie od dwóch miesięcy są zwalniani. A szkoda, bo Biuro Obsługi Klienta, nie daje sobie rady z ilością negatywnych zgłoszeń klientów. Tu przydałoby się wsparcie, bo resztka pracowników jaka pozostała, musi świecić oczami przed klientami za onpóźneinnia w realizacji zamówień, które sięgają nawet 2 miesiące wstecz.
Jak w każdej pracy zdarzają się potknięcia, lecz bardzo dużo zależy od nastawiania i przekonania się samemu. Nie każdemu bedzie odpowiadać to samo. Mi osobiście pracuje się bardzo dobrze.
Nie polecam pracy w MIG. W okresie epidemii koronawirusa są problemy z pracą zdalną.. nawet dla ludzi których praca nie wymaga kontaktu z innymi współpracownikami. Brak płynów dezynfekujących, firma kompletnie nieprzygotowana na sytuacja kryzysowe. Zarząd i kierownictwo którzy podróżują samochodami do pracy nie obchodzą zwykli pracownicy.
W MIG jest tak, że wszystkie decyzje zawsze są za późno podejmowane, więc wcale nie zdziwi nikogo fakt, że do pracy zdalnej zostaną pracownicy wydelegowani, ale dopiero jak ktoś zachoruje. Pracujemy na open spacach, gdzie co druga osoba kicha, smarka i słabo się czuje. Nie rozumiem braku decyzji i tego, że nad tym tyle dyskutują, instrukcje są jasne. W dodatku większość firmy (centrala)ma możliwość pracy zdalnej. Brak decyzji pokazuje tylko, że w obliczu kryzysu nie możemy liczyć na swojego pracodawcę. Nie czujemy się tu bezpiecznie. Szkoda.
To jest skandal! Firma igra ze zdrowiem i życiem swoich pracowników! Nie ma żadnych komunikatów, nic! Nawet nie ma czym rąk w łazience wytrzeć. Serio trzeba im media nasłać, albo pip żeby się ogarnęli?!
Po postępowaniu w czasach kryzysu poznasz pracodawcę swego. Niestety MIG nie zdał egzaminu i w czasach pandemii trzyma swoich pracowników w dużych skupiskach. Naraża na zarażenie w komunikacji miejskiej...I to wszystko po apelach premiera, prezydenta Krakowa i innych organów. Brawo wy! Otrzymujecie tytuł najgorszego pracodawcy roku!
Niestety to prawda. To pokazuje, że w firmie IT, bezpieczeństwo, kierownictwo i nowoczesna metodologia pracy leży...w centrali w której większość osób bez problemu może wykonywać prace online. Bardzo daleko nam do konkurencji.
(usunięte przez administratora) Mig zlikwidował w centrali suszarki, są tylko podajniki na ręcznik papierowy. A teraz wracaj do swojej roboty na magazynie.
(usunięte przez administratora)) O suszarkach trzeba poczytać dlaczego zostały zlikwidowane. Ale jak się zjadło wszystkie rozumy to i o Pandemii trzeba zasięgnąć wiedzy, kiedy została wprowadzona w naszym kraju. 12-go sklepy i galerie były jeszcze otwarte pracodawca już miał wam planować pracę zdalną, rozdawać płyny i maseczki :)
A co ma otwarcie/zamknięcie sklepów do pracy w centrali? Tylko dlatego, że ktoś pracuje na sklepie, to reszta ma się narażać siedząc na openspacie, mimo że MOGĄ pracować z domu? Skoro ma być taka sprawiedliwość to czemu wszyscy nie mamy dyrektorskich pensji.
To że do sklepów codziennie wchodzi kilkaset osób. Ci ludzie się nie narażali ? Nie narażają obecnie ? Twój Open Space to jest bajka. Sklepy mają swój codzienny Open Space z wiele większą różnorodnością zagrożeń. Powiesz, że nikt im nie każe pracować mogą się zwolnić ale tobie też nikt nie każe siedzieć i pracować w tych strasznych warunkach. Każdy z nas musiał przyjąć to co było i jest w chwili obecnej na danym stanowisku pracy niezależnie od miejsca jej wykonywania.
(usunięte przez administratora) czy wtf? Proszę o LOGICZNE argumenty czemu mam pracować na spejsie skoro NIE MUSZĘ, bo mogę wszystkie zadania wykonać z domu. Argument pt. bo pani Grażynka w biedronce i pan Grzegorz w szpitalu, aa i pan w 50ciaku to robią, bo MUSZĄ jest nielogiczny, głupi, irracjonalny itd itd. I nie praca na centrali nie jest bajką, zejdź na ziemię.
To się zwolnij, jeżeli firma o Ciebie nie zadbała zdalnie. Proste i logiczne :) Przy okazji dowiedziałem się że Biedronki i Szpitale są Migowskie to nowość ! I co to jest słowo spejsie bo jak znam nasz język to spejsie tam brak. A jak piszesz w innym to też pasuje poprawnie bo piszesz nie jako publicznie a nie w domu :)
Czy wiadomo co z dopełnieniami w firmie dla osób zatrudnionych na 0,5 etatu? Sklepy są otwarte a nie mamy żadnych dopełnień a każdy chciałby się teraz odbić i nałapać godzin
Jedna z najdziwniejszych rekrutacji, które miałam.???? Od samego początku Pani od rekrutacji robiła ze wszystkiego problem. Poprosiłam o przesłanie potwierdzenia spotkania ( według mnie zwykła prośba o nigdy nie było problemu) dostałam informację że w ich praktyce czegoś takiego jeszcze się nie zdarzało. Zawsze się umowiają się telefonicznie. Co w sumie dziwne jak dla takiej dużej organizacji. Rozmowa trwała godzinę. Były pytania o motywacji , jak mnie ocenia pracodawca i współpracownicy, pytania po angielsku. Wymagania na rekrutacji były wyższe niż byli w ogloszeniu. Byłam pytana nawet o języki programowania ???? aplikowałam na stanowisko związane z finansami. Jak nie trafiłam w ich wymagania, to to było komentowane za każdym razem niejednoznacznym "hhmmm" albo było bezpośrednio w stylu "mogło być lepiej". Szczerze mówiąc czułam się cały czas dziwnie. Nie jest to moja pierwsza rekrutacja, więc wiem o czym mówię. W dodatek wyglądało jak by Pani nie była przygotowana do spotkania. Po dwa razy pytała o to samo, co przedłużało spotkanie. Nie potrafiła z mogo CV poprawnie przeczytać programy na których pracuje i też nie wiedziała co to jest. Jeszcze było sporo innych dziwnych pytań. Nie wiem czy przeszłam na drugi etap, ale nawet jeżeli tak, to i tak zrezygnuję, bo to jest strata czasu. Mają zdecydowanie poprawić jakość rekrutacji,bo to tak słabo wpływa na wizerunek
Motywacja, feedback
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Witam kupiłam conversy które mi przyszły ubrudzone klejem zadzwoniłam oburzona tym co się stało jaśniepaństwa , która tam siedziała powiedziała abym zrobiła zdjęcia i wysłała imaila do jutro się ze mną skontaktują i wyślą kuriera aby odebrał zwrot oczywiście nikt się nie zgłosił wiec znowu zadzwoniłam po 50 minutach odebrała konsultantka Kasia , która próbowała ustalić kiedy ma przyjechać kurier po buty i niestety stało się coś dziwnego połączenie zostało przerwane jestem bardzo rozczarowana ta firma już nigdy nie zrobię tam zakupów i każdemu będę odradzała czytałam inne opinie i ponoć tygodniami trwa zanim przyślą kuriera
W dziale e-commerce (jedynym teraz źródłem dochodu) zostały obcięte etaty na 4/5 i została obcięta pensja 20% PLUS PREMIA UZNANIOWA 10%! Dlaczego inne działy np. IT mają ucięte etaty o 4/5 i pensje o 20% a w EC dodatkowo premia uznaniowa?! To jest skandal! A specjaliści i tak mają tyle samo obowiązków co na pełnym etacie. GRATULUJE ZARZĄDOWI!
"Wszyscy solidarnie przechodzimy na 2/3", no to właśnie widzę jak solidarnie. Plus obcięcie na następny dzień pensji o 20%. Fajnie.
W EC jest 3X więcej pracy a obniża się kasę o 20-30% ! Do tego dochodzi 3X większa obsługa zamówień. Magazyn musi przyjąć ten towar i wydać on nie znika. Szacunek dla tych ludzi i wszystkich, którzy obecnie wspomagają ich działania, również i tych z Centrali. Niestety i tam część osób nadal buja w obłokach albo inaczej w chmurze...ale dla nich 20% mniej to nie będzie nawet tyle co +150% dla innych.
Masz racje, to widac po ilosci zwrotów jakie przyjeżdżają a potem rozliczone wracaja do Pruszkowa(kto czyta mejle ten wie) :) i co z tego ze pracujemy 4 dni w tygodniu, jak roboty jest wiecej niz dawniej bo teraz tylko sprzedaż internetowa utrzymuje ta firme...
Jak wrazenia po przeczytaniu emaila z pytaniami i odpowiedziami na temat pracy w czasie koronawirusa? :)
Droga firmo ogarnijcie się i napiszcie co dalej z nami ..Żałosna firma
Zawsze możesz się zwolnić i poszukać czegoś nowego skoro taka żałość :) W dobie kryzysu i zwolnień na pewno znajdziesz coś ciekawego dla siebie :)
Ta firma od samego początku traktuje pracowników jak śmieci i taka jest prawda, jak ktoś się (usunięte przez administratora) to mogę tylko współczuć. I wiem, że mimo kryzysu każdy znajdzie lepszą prace niż w tej firmie
jak jesteś tak racjonalnie myśląca to sama się zwolnij,jesli tu zagładasz to raczej sama szukasz informacji co dalej ;D(usunięte przez administratora)każda Firma albo zabezpiecza swoich pracowników finansowo,albo się określa jakie działania są prowadzone?(usunięte przez administratora)
Halo ! Wszyscy czekają na jakaś informacje !!! Ludzie chcą wiedzieć czy będą mieli za co opłacić czynsz i za co żyć. Traktujecie nas jak śmieci i trzymacie w niepewności karząc chodzić do pracy bez zapewnienia maseczek i rękawiczek, układać magazyn czy robić zwroty narażając nas i nasze rodziny na zarażenie. LPP miało jaja i obcięło pensje prezesów do 1 zł żeby mieć na pensje pracowników i koszty. TJX potrafił powiedzieć pracownikom ze da pełne wynagrodzenie i zrobił planowane od dawna podwyżki. A w MIG mam list Prezesa na temat żaden. Nie traktujcie nas jak śmieci ! Bo ta firmę budują ludzie a niedługo zostaniecie sami.
Mig jako pracodowca bardzo rozczarował i zawiódł w wielu momentach ale w czasie pandemii zwłaszcza. Zero ostrożności! W centrali około miesiąc przed epidemią zostało dopiero wprowadzone prawo do pracy zdalnej (2 razy w miesiącu, tylko dla stanowisk od młodszego specjalisty, po wysłaniu szczegółowego planu działania) zero zaufania do ludzi! Założenie że osoby na pracy zdalnej nie pracują wydajnie, tymczasem nieraz w kuchni tracilo się więcej czasu. Na szczęście udało mi się ulotnić z migu w ostatniej chwili przed największym bum wirusa. Ale dopóki byłam w siedzibie biedna pani sprzątająca biegała po 4 piętrach sama i miała dezynfeowac klamki. Na open space pełno osób przeziebionych, kaszlących. Ogólnie pracownik poniżej menagera to element który łatwo można zastąpić, byle pionek. Nie ma szacunku i dbałości. Dla porównania nowy pracodawca w pełni mi zaufał od razu dostałam pracę z domu, wszystko ułatwione z pełnym szacunkiem do zdrowia i bezpieczeństwa
Jeśli macie tylko inną opcje pracy niż w tej firmie nie wachajcię się..zostawcie MiG ;D Firma klęska pozdrawiam nieudolnych regionalnych,którzy myślą ze pozjadali rozumy..oczywiście nie mam na myśli wszystkich..Wracajac do firmy małe wynagrodzenie 2400 brutto plus premie 1% wiecej sie nie da?Za takie pieniądze szukajcie dzieci patrzace sie w sufit ..(nie obrazajac nikogo) a wasze pt? hehe ogrom z czym do ludzi ...Kierownicy najwyzsza klasa ;P zatrudniacie kogo się da :) POrażkaaaa :) samych sukcesow Firmie!!
(usunięte przez administratora)
pamiętajcie że mają prawo ruszyć tylko urlop zaległy czyli za 2019 rok. ta firma to jedna wielka kpina, zero kontaktu z ich strony
A ja mam nadzieję, że firma widzi co się właśnie dzieje z LPP (poczytajcie sobie komentarze pracwonikow chociażby na tej stronie), przede wszystkim to, że ludzie (także znani) o tym mówią głośno. Takiego czarnego pr chyba już nie udźwigną, więc ku przestrodze. Prawo pracy to nie jest widzimisię pracowników, chociaż się tak co poniektórym wydaje.
Brak jakichkolwiek informacji odnośnie braku pracy w salonach mig i jakiegokolwiek rozwiązania. Jedynie „masz wybór l4 albo urlop” Mnóstwo ludzi jeśli nie pójdzie na urlop albo l4 zostanie bez grosza!!! Mam nadzieje, że posypią się wypowiedzenia, a i z nowymi pracownikami będzie ciężko. Brak szacunku dla pracownika
Do urlopu zaległego mogą jedynie zmusić. Prawo jest po naszej stronie. Wynagrodzenie muszą wypłacić.
Niestety, decyzje trzeba podjąć. Żeby nie zostać bez grosza przy duszy - złożenie wniosku urlopowego. (W przypadku zaległego urlopu pracodawca może wysłać na urlop przymusowy. Gorzej jak ktoś już go nie ma) Mam nadzieje, że znajdzie się choć jedna osoba która nie odpuści. Rachunki trzeba zapłacić, zjeść trzeba. Może ktoś pracuje hobbystycznie, może dostał ogromny zwrot podatku i może sobie pozwolić na walkę z tak dużą firmą. W każdym razie życzę Wszystkim jak najlepiej, zdrowia i przede wszystkim znalezienia pracy w której będzie szanowany. Albo chociaż informowany o trudnościach, o sytuacjach utrudniających wykonywanie swojej pracy, rozwiązaniach albo przynajmniej próbach rozwiązania problemów.
Wszyscy jesteśmy w tej samej sytuacji - a inne firmy też tak sobie radzą - urlopami. Trzeba to przeczekać. Sytuacja nie będzie trwała wiecznie.
co z wynagrodzeniem pracowników którzy pracowali w galerii handlowej, dlaczego nie ma żadnej informacji?????
Nie liczmy na przychylność. Teraz najważniejsze to utrzymać firmę. Taka prawda. Chyba, że rząd znajdzie na tą sytuacje rozwiązanie (czyli pieniądze) na dniach powinny być jakieś informacje
Stanowisko Marketing Investment Group odnośnie sytuacji spowodowanej rozprzestrzenianiem się koronawirusa: Marketing Investment Group na bieżąco obserwuje sytuację w kontekście rozprzestrzeniania się wirusa oraz wytycznych organów państwowych i Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczących postępowania w bieżących warunkach. Sytuacja jest monitorowana przez specjalnie powołany zespół, w skład którego wchodzą przedstawiciele Zarządu, Specjaliści BHP i HR, pracownicy Biura Obsługi Prawnej oraz Biura Obsługi Administracyjnej. Firma realizuje działania wynikające ściśle z decyzji organów państwowych oraz zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W chwili obecnej zawieszona jest działalność salonów sprzedaży w galeriach handlowych. Pracownicy centrali, którzy mogą realizować zadania z domu, wykonują pracę zdalnie. Celem Marketing Investment Group jest zapewnienie bezpieczeństwa swoim pracownikom oraz utrzymanie bieżącej działalności firmy. W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu pod adresem: bhp@miggroup.com
Praca za mniej niż najniższa krajowa. Podział obowiązków przez kordynatorow i kierowników jest taki, że cały dzień stoisz w jednym miejscu jak slup i informujesz klientow o promocji. Jeśli sam sobie nie znajdziesz zajęcia to po czasie możesz oszaleć z nudow. Kierowniczka robi sobie po dwie godzinne przerwy i ciągle rozmawia przez telefon w celach prywatnych. Oczernia pracowników przy reszcie ekipy. Oczywiście sklad zespołu jest bardzo słaby, przez panującą atmosfere, która wprowadza kierowniczka. Pt oraz cel miesięczny są nie do osiagniecia, przez co nie ma premii...
nie polecam pracy w salonach mig ,płace marne ,jeśli ktoś chce tam pracowac to tylko młodziak żeby postać i powiedziec o promocji ;)
W której sieci pracowałeś? I w którym mieście? Wiesz czy zarobki zależą od salonu, czy wszystkim w MIG dają taką samą stawkę?
Super firma, która nie daje pracownikowi nawet najniższej krajowej 2600. Śmiech na sali, wszyscy liczyli na nowa kwotę na umówię i z 2300 podnieśli na 2400. Brawo firma. Nie zapominajmy oczywiście o dodatku lokalizacyjnym (100 w przypadku mniejszych miast) to już 2500. Hmmm dalej nie widzę podstawy 8-) A no tak dorobisz sobie premią do najniższej krajowej. Porażka. Po co się starać i obsługiwać ludzi skoro nawet premii nie zobaczę, bo zapier... na nią, żeby dobić do tego co mi się należy z góry. Nie ma co tracić czasu jak wszędzie dookoła dostanie się na start więcej, nie wliczając w to premii, która jest bonusem dla pracownika za dobre sprawowanie. Większe miasta mają większe dodatki lokalizacyjne i to im dobije do tego minimum natomiast co z mniejszymi miastami? O nich chyba ktoś zapomniał. Nie polecam, miałam dobre zdanie o firmie i się mocno zawiodłam, chyba każdy w ekipie wysyła cv w tym ja :)
To jakiś żart? Premia z paczek odebrana bo zwiększyli pensje od nowego roku. Skutek? Zarabiam 150 zł mniej od stycznia. Brawo Sizeer. Gratuluje kompetentnych księgowych którzy to obliczyli.
Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Jeszcze kilka lat temu gdy się zatrudniałem było w porządku. Dobre warunki jak dla studenta lub osoby do 24 roku życia. Tak w porównaniu z innymi sieciówkami nie było źle. Przynajmniej w regionie Warszawy Konkursy, otwarcia zagraniczne, miła atmosfera. Wszystko się zepsuło od kiedy odeszła w kwietniu ubiegłego roku regionalna. Wtedy ta firma upadła na twarz Zaczęto rekrutować osoby bez doświadczenia lub o znikomym pojęciu o pracy w sieci z obuwiem sportowym. Najgorszy jest makro regionalny. Gość nie ma pojęcia co robi. Sprowadza na teren Warszawy ludzi z Lublina nie znających ani miasta ani klientów np nowego regionalnego. Kolejny, gość którego chyba osiągnięciem życiowym jest praca w sizeerze... Po jakiś nędznych kursach coachingowych. Sprowadzał dalej swoich podopiecznych z Lublina. (usunięte przez administratora)Gość którego życiowym osiągnięciem jest zostanie kierownikiem w sklpei z butami. Próbował podburzać region przeciw sobie i latał na skargi do przełożonych o nic. (usunięte przez administratora). W ogóle kierownictwo regionalne to chyba uważa że ma władze nad życiem i czasem wolnym pracowników i myśli że oni są dumni i się niesamowicie cieszą z pracy w sizeerze. Jakby to było spełnienie marzeń. (usunięte przez administratora) I myśli że po zamknięciu ludzie będą zostawać żeby jej na kolejną bzdurę odpisać. Jeżeli chodzi o zniżki to kolejna parodia Pracuj rok żeby dostać 3 kupony na kwartał.(usunięte przez administratora) Brak dofinansowania do okularów, brak opieki medycznej. Jakiś ok system. Śmiech na sali.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Zobacz opinie na temat firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 6 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Kandydaci do pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.