Cześć jeżeli zatrudnienie się w MIG - uciekajcie jak najszybciej , płaca nędzna i brak organizacji i bardzo dziwni ludzie pracują tam :)
Pracowałam w firmie MIG 1,5 miesiaca , pensje małe , pracują tam młodzi ludzie bez doświadczenia , ogólnie odradzam pracę !!!!
Firma tragedia , systemów dużo i co istotne biuro przerzuca pracę na pracowników płacąc grosze. Firma zatrudnia młode osoby, nie mające doświadczenia w zarządzaniu personelem, kierownicy brak analitycznego myślenia na temat prowadzenia sklepu , przykładem Kierownik z Galeria Młociny, Kierownik Marki czy też Złote Tarasy itd. nie potrafią sprzedawać produktu i wyłonić z niego samych plusów, ale brak doświadczenia widać na każdym kroku, jeżeli się zatrudnia dzieci co są podekscytowani rolą kierownika- proponowałbym pójście na szkolenia kierownicze - może uda się pojąc minimum wiedzy w tym zakresie . Młodzi ludzie nie potrafią obsługiwać , wieczna rotacja pracowników i ciągłe ogłoszenia bo , jeżeli ktoś z doświadczeniem tam się dostaje , i zobaczy bo tygodniu w co się władował zaraz ucieka, dodam , że kierownicy nie znają Prawa Pracy a na takim stanowisku to podstawa. Ogólnie omijać szerokim łukiem.
Witaj, zaniepokoiła nas informacja o niewystarczającej znajomości Prawa Pracy przez kierowników sklepów. By lepiej zrozumieć na czym polega problem, prosimy o dokładniejsze opisanie sytuacji. Prosimy o kontakt pod adresem: kariera@miggroup.com Pozostałe kwestie, które wymieniłeś poruszymy w rozmowie z osobą, która odpowiada za działanie sklepów w tym regionie. Jesteśmy dużą firmą, więc systemów też jest sporo. Na pewno część z nich mogłaby działać lepiej. Stale pracujemy nad ich udoskonaleniem.
Szanowni Państwo , posiadacie kierowników na poziomie zerowym, to kierownik winien motywować pracowników do pracy, ucząc efektywnej obsługi a nie pokazywać aby grać na telefonach komórkowych, czy też wygrywać konkursy sklepowe swoim koleżankom/om układy , układziki, a znajomość Prawa Pracy to kierownicy nawet nie znają , co więcej systemu godzin pracy tygodniowego, czy też miesięcznego, a gdzie kwartalnego- to dla nie których magia- ale skoro zatrudniacie Państwo kierowników bez doświadczenia, młodych , są tego skutki człowiek odchodząc nie chce widywać tych osób , bo można by śmiało zgłosić sprawę do Sądu Pracy. Na koniec nadmieniam, że Przełożeni winni się skupić na wyszukaniu ludzi na stanowiskach kierowniczych z doświadczeniem i skrócić plotkarstwo tych dzieci , którzy tylko doskonali w tym zakresie.
Dbamy o to, by grafiki naszych pracowników były tworzone zgodnie z wymogami. Program do rozliczania czasu pracy, z którego korzystamy jest przystosowany do obowiązujących przepisów zgodnie z Kodeksem i Regulaminem Pracy. Już na etapie planowania uniemożliwia on działanie, które byłoby sprzeczne z przepisami. Pozdrawiamy.
Przepraszam ale czego wymagasz od obsługi? Należysz do tego nielicznego grona ludzi, których interesuje w jakim roku powstała marka Adidas i kto "sławny" w nich chodzi? (Odkąd pracuję przez 2 lata ani razu nikt nie zapytał mnie o historię danej marki. Była jedna nawiedzona kierowniczka, która opowiadała o historii butów klientom a za jej plecami śmiali się z tego). Nowe czasy nastały. Klienci gardzą Sprzedawcami. Chcą kupić to co najtańsze a reszta ich g*wno obchodzi.
Każdy dobry sprzedawca , ma szacunek i to on przyciąga klientów , a o firmie i butach trzeba znać technologię , więc zanim zaczniesz prawić morały czas się doszkolić , a nie siedzieć na telefonach komórkowych :)
Mój drogi koleżko. Technologie i znajomość dot. firm mam w małym paluszku. Ale najważniejsze, że odeszłam z pracy w handlu i nigdy wcześniej nie czułam takiej ulgi, wolności i spełnienia. Także zanim coś tam znowu napiszesz czy wylejesz żale, że Sprzedawcy tacy ble i w ogóle to zastanów się czy może otworzyć swój sklep z najwspanialszą, idealną obsługą a z czasem zobaczysz co tak naprawdę klienci myślą o Sprzedawcach.
I jeszcze jedno. Sprzedawca przyciąga klientów? To chyba pracujesz na mięsnym dziale gdzieś w markecie gdzie nie ma wędlin na samoobsłudze. Klienci unikają Sprzedawców jak ognia. Może pracujesz w jakimś małym miasteczku. Ale zapraszam do Krakowa. Zobaczysz kim jesteś dla nich. NIKIM ewentualnie tym co się nie uczył i pracuje w sklepie.
Chłopcze czas pochodzić po sklepach i zobaczyć obsługę sprzedawców, którzy zarabiają bardzo ładne pensje,zanim zaczniesz pisać swoje bzdury o mięsnym itd ,proponuję zabrać się za naukę i pracę!
Dla mnie jesteś dzieckiem i chłopcem!który nie zna podstaw pracy ,efektywnej.Dziwna sprawa wszystkie negatywne opinie są takie same prawie. Mamy jednak jednego orła Też, który nie rozumie postów, no i chyba nigdy nie był nauczony prawidłowej obsługi klienta,pewnie też nigdy nie był na szkoleniach,zauważyć też można, że nigdy nie widział dobrej obsługi. Na koniec dodam,że piszesz o mięsnym itd,naucz się szacunku do innych zawodów , to może wtedy zrozumiesz błędy jakie popełniasz,na tym etapie ktory reprezentujesz i szydzisz, oceniam na 0.
Pisze to osoba, która kilka komentarzy temu szydziła z Kirowników i Sprzedawców. Masz jakiś kompleks? Niższości? Jak masz coś do Sprzedawców to zatrudnij się jako trener i czaruj.
(usunięte przez administratora)
Co racja to racja.
Niestety ... ale ta rozmowa kwalifikacyjna to przykład tego jak nie rekrutować. Po rozmowie wrażenia są jednoznaczne - nie chce tam pracować.
@PrimeM, dopiszesz na jakie konkretnie stanowisko aplikowałeś? Zastanawiam się jakie wymagania zostały postawione kandydatom. Daj znać na co powinni nastawić się aplikujący. Dzięki z góry.
Z tego co piszesz wnioskujemy, że nie jesteś zadowolony z procesu rekrutacyjnego. Rekrutacja przebiega u nas zazwyczaj w 2 krokach. Są to: rozmowa telefoniczna ze specjalistą ds. rekrutacji oraz spotkanie w biurze z udziałem przełożonego i rekrutera. W przypadku niektórych stanowisk, prosimy dodatkowo o wykonanie zadania (kandydat przygotowuje je w domu). Przy rekrutacji na stanowiska managerskie organizujemy Assessment Centre. Oczywiście może zdarzyć się, że proces rekrutacji wygląda nieco inaczej, niż to opisaliśmy. Nie przypominamy sobie jednak sytuacji, by kandydat poświęcił na udział w nim 3 dni. Proponując terminy spotkań, zawsze uwzględniamy możliwości czasowe osoby aplikującej. W przypadku osób spoza Krakowa, drugi etap rekrutacji jest często przeprowadzony poprzez Skype. Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytyką wyrażoną zgodnie z zasadą promowaną przez portal Gowork - "hejt to nie opinia". Jeśli chcesz nam przekazać informacje, które pomogą usprawniać nasze działania i procesy, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem: kariera@miggroup.com Pozdrawiamy.
Jedna z najdziwniejszych rekrutacji, które miałam.???? Od samego początku Pani od rekrutacji robiła ze wszystkiego problem. Poprosiłam o przesłanie potwierdzenia spotkania ( według mnie zwykła prośba o nigdy nie było problemu) dostałam informację że w ich praktyce czegoś takiego jeszcze się nie zdarzało. Zawsze się umowiają się telefonicznie. Co w sumie dziwne jak dla takiej dużej organizacji. Rozmowa trwała godzinę. Były pytania o motywacji , jak mnie ocenia pracodawca i współpracownicy, pytania po angielsku. Wymagania na rekrutacji były wyższe niż byli w ogloszeniu. Byłam pytana nawet o języki programowania ???? aplikowałam na stanowisko związane z finansami. Jak nie trafiłam w ich wymagania, to to było komentowane za każdym razem niejednoznacznym "hhmmm" albo było bezpośrednio w stylu "mogło być lepiej". Szczerze mówiąc czułam się cały czas dziwnie. Nie jest to moja pierwsza rekrutacja, więc wiem o czym mówię. W dodatek wyglądało jak by Pani nie była przygotowana do spotkania. Po dwa razy pytała o to samo, co przedłużało spotkanie. Nie potrafiła z mogo CV poprawnie przeczytać programy na których pracuje i też nie wiedziała co to jest. Jeszcze było sporo innych dziwnych pytań. Nie wiem czy przeszłam na drugi etap, ale nawet jeżeli tak, to i tak zrezygnuję, bo to jest strata czasu. Mają zdecydowanie poprawić jakość rekrutacji,bo to tak słabo wpływa na wizerunek
Motywacja, feedback
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dyrektor Sizeera się zwolnił ?
Całkiem spoko. Ale obiecali nam ze bedzie duzo miejsca a po roku tloczymy sie jak sledzie w beczce i mamy problem nawet z rezerwacja salek. Kuchnie dramat bo na 100 pracownikow ma 8 m2 i tak na kazdym pietrze. Zarobki ponizej rynkowych stawek. Do dobrych rzeczy trzeba odniesc w koncu wyremontowane chill out roomy.
Skoro zarobki nie są zbyt wysokie jak piszesz można zrekompensować je dodatkami do pensji i benefitami?
Szczerze nie polecam. Wysłałam aplikację na stanowisko młodszego copywritera produktowego. Po dłuższym czasie zadzwonili i przeprowadzili wstępną rozmowę telefoniczną. Podczas rozmowy pytali o zarobki - chciałam 2500zł netto, ze względu na niezbyt duże doświadczenie. Następnie wysłali mi zadania, które miałam wykonać w ciągu godziny i odesłać. Po tym spotkałam się z nimi na rozmowie kwalifikacyjnej face to face. Wszystko wyglądało ok, a po zakończonej rozmowie obiecali, że odezwą się do tygodnia czasu z odpowiedzią, niezależnie czy pozytywną, czy też negatywną. Czekałam tydzień, drugi...cisza. W końcu postanowiłam napisać, gdyż chciałam wiedzieć, na czym stoję. Dopiero po moim mailu łaskawie mi odpisali, że...niestety nie są w stanie dać mi tyle, ile chciałam (2500zł), oraz że życzą powodzenia. No szok. Po co to całe zawracanie głowy wobec tego? Po co cała procedura, skoro od samego początku mówiłam, ile chcę? A jeśli nie chcieli mnie przyjąć to mogli chociaż napisać jakiś konstruktywny feedback...
Firma generalnie ok. Pensja na czas, fajni ludzie, ciekawe zadania. Jak się ma chęci, to można się naprawdę sporo nauczyć. Dodatkowo są jeszczed benefity, jak opieka medyczna, imprezy dla wszystkich pracowników i bony rabatowe ???? Czasem oczywiście dostaje się trochę za dużo rzeczy do zrobienia i człowiek nie wie, w co ręce włożyć, ale to chyba w żadnej firmie nie jest idealnie.
Nie zapominaj, że opieka medyczna to tylko 20 zlotych, ale koszt Multisporta to około 130... Co to za benefit skoro trzeba za niego płacić?
Do wypowiedzi wkradło się kilka nieścisłości, więc doprecyzowujemy. W zależności od pakietu, który wybierze pracownik, koszt opieki medycznej wynosi od 1,5 do ok. 30 zł. Jeśli chodzi o pakiet sportowy, to w MIG korzystamy z OK System. Tu również cena wynika z wybranej opcji i wynosi od 49 do 99 zł.
Taak. Zmieniły się kwoty - tylko, że za 49 złotych mamy jakiś denny pakiet dzięki któremu mozemy isc na kilkanascie silowni tylko dwa razy dziennie.
W początkowym okresie mojej pracy MIG (a przynajmniej dział e-commerce) był całkiem fajną firmą. Całe działy były ze sobą zżyte i ściśle współpracowały, co dawało rezultaty w sprzedaży, ale też sprawiało, że chciało się chodzić do pracy. Po zmianie struktury zaczęły się tworzyć kolejne stanowiska menadżerskie i teamliderskie, większy nacisk zaczęto kłaść na ładne prezentacje i raporty z realizowanych KPI niż na realną pracę. Ładna prezentacja z niczego była lepiej postrzegana niż faktyczna praca. Doceniano osoby, które umieją się zaprezentować, a nie te, które faktycznie coś umieją i wnoszą do pracy. Ludzi, którzy umieli i robili zawalano robotą, a specjalistów od prezentacji z niczego głaskano po główkach. I dobra atmosfera odeszła w niepamięć. Przy okazji zaczęto stawiać nierealne do zrealizowania plany (przy tak fatalnych i przestarzałych procesach obsługi klienta nic dziwnego, że sprzedaż malała), co wiązało się z brakiem premii przez ponad połowę roku (gdzie wcześniej były to 2-3 miesiące rocznie). Przy migowych pensjach dawało to zarobki na poziomie początkujących stanowisk w małych agencjach reklamowych, a awanse i podwyżki były rzadko i malutkie. Niestety podzielam poprzednie opinie - można popracować tu na start, w czasie studiów albo zaraz po, złapać doświadczenie i uciekać daleko, bo ani pieniędzy ani fajnej pracy się już tu nie znajdzie.
Krzywdzący jest też fakt, że nowym pracownikom działów wmiawia się, że prezentacje i KPI to wytwór eks pracowników. A prawda jest taka, że na ocenach pracowniczych często "jeśli nie było się do czego doczepić" to się dokładało raportów w postaci tabelek i prezentacji uzasadniając, że jest to sposób na "lepszą organizację pracy".
Są tabelki, które naprawdę pomagają w pracy. Są też te na żenującym poziomie - nic nie zmieniające. Nic nie wnoszące. Zazwyczaj wymyślane przez jakiegoś Regionalnego, który trzyma się stanowiska i czuje potrzebę zaistnienie "u góry".
Oceniam na 2,5/5, bo pierwszy rok w MIG wspominam dobrze. Niestety, wraz z upływem czasu i kolejnymi szkoleniami managerskimi dla kadry zarządzającej uleciało to co było najlepsze czyli atmosfera. W SEO teamie dodatkowo jak ktoś sobie radził i miał chęci to zostawał zasypywany dodatkowymi zadaniami, (usunięte przez administratora) Moim zdaniem rotacja wynika ze skupiania się na KPI, a nie na ludziach. W wielu przypadkach do firmy trafiali naprawdę dobrzy specjaliści, który jednak nie mogli się rozwijać, a także nie byli doceniani.
Myślę, że taka sytuacja jest w wielu innych działach...
Nie wiem - nie mój dział.
Nie wiem, nie mnie oceniać inne działy, bo tam mnie nie było. Wiem, co było głównym powodem moje zmiany pracy, ale w sumie zmiana wyszła mi na dobre, więc nie ma już co narzekać. Firma ma potencjał, ale nie da się go wykorzystać jeśli pracownicy nie będą ukierunkowani na wspólny sukces.
Zastanawia mnie powód, dlaczego ADMINISTRATOR usunął najważniejszą część mojej wypowiedzi, która w żaden sposób nie wykraczała poza standardy komunikacji, a była rzeczową i prawdziwą opinią o umiejętnościach i chęciach do pracy jednego ze specjalistów.
Pierwszy etap rekrutacji telefoniczny, drugi osobiście w centrali. Niezorganizowani, były problemy ze znalezieniem wolnej sali, pojawiały się nic nieznaczące pytania. Zero poszanowania dla kandydata - brak odpowiedzi zwrotnej odnośnie zakończenia rekrutacji, pomimo wszelkich zapewnień. Źle to świadczy o firmie.
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Sposób organizacji i prowadzenia rozmowy, który opisałaś nie jest zgodny ze standardami rekrutacji, jakie przyjęliśmy w MIG i nie powinien mieć miejsca. Gdybyś mogła podzielić się z nami bardziej szczegółową informacją zwrotną zapraszamy do kontaktu pod adresem: kariera@miggroup.com Informacje od Ciebie będą dla nas bardzo przydatne, ponieważ pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości.
Cześć Jak jest z rekrutacją do działu IT ? Jest ogłoszenie w mojej okolicy do Magazyny na administrator MWS koło Chęcin od ponad miesiąca jaka atmosfera w działach nie sprzedażowych ? Coś ktoś więcej powie ??
Na rozmowie wszystko pięknie, ładnie, można awansować, są premie. Zaczynasz pracować a premii nie ma, awanse? tylko obiecane. Jesteś dobrym pracownikiem i masz ciągle ganiać i prosić się o podwyżkę ? serio ? to nie dla mnie. Bardzo duża rotacja, ale nie dziwię się, skoro takie zarobki i brak szacunku dla pracownika. Jeśli ktoś chce zdobyć doświadczenie i na chwile ok, ale obyście tam nie zarośli, nie warto, niestety.
Jak każda firma chcemy doceniać dobrych pracowników, którzy się angażują, wykazują inicjatywę i sumiennie wykonują swoje obowiązki. Momentem, kiedy najczęściej manager porusza kwestie awansu i ewentualnej podwyżki jest okres ocen okresowych. Warunkiem awansu jest potrzeba biznesowa w danym obszarze oraz wynik oceny okresowej danego pracownika. Jeżeli pracownik jest oceniany minimum zgodnie z oczekiwaniami oraz realizuje postawione cele, manager przygotowuje dla niego plan rozwoju w ramach firmowych ścieżek kariery. Realizacja tych celów jest podstawą do awansu i podwyżki. Wynagrodzenie w e-commerce składa się z podstawy oraz części premiowej, która jest uzależniona od realizacji celów sprzedażowych. Cele są planowane w krótkich okresach, na podstawie konkretnych danych, tak aby ich realizacja była możliwa do osiągnięcia. Jak zawsze, gdy chodzi o sprzedaż, zdarzają się okresy, w których cele są realizowane, jak i okresy w których nie udaje się ich osiągnąć. Rotacja, jest naturalnym zjawiskiem. Z jej zwiększaniem w ostatnim okresie zmaga się obecnie cały rynek pracy. Zależy nam na tym, aby naszym pracownikom dobrze pracowało się w MIG. Zawsze staramy się poznać przyczyny chęci zmiany pracy, aby mieć możliwość reakcji oraz wprowadzania odpowiednich zmian. Twoja opinia jest ważna, ponieważ jest dla nas wskazówką, by podczas rozmowy rekrutacyjnej zwrócić dodatkową uwagę na jasne przedstawienie systemu wynagrodzeń oraz ścieżek kariery w MIG. Dziękujemy!
Jeżeli pracownik jest oceniany minimum zgodnie z oczekiwaniami oraz realizuje postawione cele, manager przygotowuje dla niego plan rozwoju w ramach firmowych ścieżek kariery. Realizacja tych celów jest podstawą do awansu i podwyżki- JEDNA WIELKA BZDURA, NIC TAKIEGO NIE MA MIEJSCA
Potwierdzam, Przez 1,5 roku swojej pracy miałem 2 takie rozmowy na ktorych omawialismy realizację planów - nie dostałem ani podwyżki ani awansu.
Firma chwali się szkoleniami i wyjzadami na konferencje oraz spotkania - przez całe 3 lata kiedy tam pracowałem nie dostałem żadnej możliwości wyjazdu na jakąkolwiek konferencję! Szkolenie? Tylko wewnętrzne - firma robi nam łaskę, że możemy u nich się szkolić. Nawet nie dostaje się żadnego potwierdzenia uczestnictwa w jakimkolwiek kursie. Oczywiście każą Ci podpisać umowę lojalnościową w zamian za beznadziejne szkolenie - dzięki temu "coach'e" się nudzą bo nikt nie chce brać udziału w takim szkoleniu. Nie polecam!
Czy może ktoś przybliżyć jak wyglada rozmowa telefoniczna (1 etap)?
Rozmowa telefoniczna (1 etap) to pierwszy kontakt rekrutera z Kandydatem. W czasie rozmowy przedstawiamy szczegóły związane z pracą na danym stanowisku, weryfikujemy kluczowe kwestie odnoszące się do kompetencji Kandydata, a także jego dostępność oraz oczekiwania finansowe. Przedstawiamy również ofertę benefitów oraz przebieg dalszego procesu rekrutacji. Zapraszamy do MIG!
Po jakim czasie od wysłania cv można spodziewać sie telefonu?
Dziękujemy za pytanie. Jeśli doświadczenie i kompetencje przedstawione w CV są zgodne z oczekiwaniami na danym stanowisku, zazwyczaj kontaktujemy się telefonicznie z kandydatem do tygodnia czasu.
Brakuje zastanowienia się nad przydatnością poszczególnych pracowników działów. Po co trzymać specjalistę przez dwa lata który nie przynosi żadnych efektów pracy, oferuje współprace które kosztują krocie ale są słabej jakości i nie przynoszą efektów? Nie skomentuję tego, że firma z którą nawiązano współprace wypłaciła jeszcze dodatkowo procent od realizacji transakcji temu pracownikowi... f(usunięte przez administratora)
Dobra firma na start - przyjmują większość i można się nauczyć sporo. Po pół roku radzę szukać innej pracy.
Omijać, nie tracić czasu i nerwów na pracę w centrali w Krakowie. Tak jak pisał ktoś już wcześniej na rozmowie obiecywanie złotych gór "premie wypłacane są regularnie- co miesiąc"- bull shit. Jedna wielka ściema. Premie nie są wypłacane, ponieważ sprzedaż nie jest wyrabiana, a dzieje się to dzięki czemu? już mówię- dzięki masowej anulacji zamówień. Jak ktoś widzi w tym sens to gratuluję. Pracownik w dziale obsługi klienta zarabia bardzo często osie pieniądze a traktowany jest jak śmieć. Można usłyszeć, że jest poje...y, idiota, (usunięte przez administratora) itp. Wszystko co słabe jest tuszowane na poziomie kierownika, żeby tylko nie dostało się do zarządu, który traktowany jest jak najwyższa instancja. Super, że mig zabiera w ogóle głos na goworku zamiast naprawić sytuację w firmie. Ludzie masowo odchodzą, a biedni nowi, naiwni przychodzą na chwilę. Nawet pracownice recepcji zaczynają się zastanawiać co się dzieje w firmie, że co chwile ktoś przychodzi oddawać kartę dostępu. Ot Marketing Investment Group.
Omijać, nie tracić czasu i nerwów na pracę w centrali w Krakowie. Tak jak pisał ktoś już wcześniej na rozmowie obiecywanie złotych gór "premie wypłacane są regularnie- co miesiąc"- bull shit. Jedna wielka ściema. Premie nie są wypłacane, ponieważ sprzedaż nie jest wyrabiana, a dzieje się to dzięki czemu? już mówię- dzięki masowej anulacji zamówień. Jak ktoś widzi w tym sens to gratuluję. Pracownik w dziale obsługi klienta zarabia bardzo często osie pieniądze a traktowany jest jak śmieć. Można usłyszeć, że jest poje...y, idiota, (usunięte przez administratora) itp. Wszystko co słabe jest tuszowane na poziomie kierownika, żeby tylko nie dostało się do zarządu, który traktowany jest jak najwyższa instancja. Super, że mig zabiera w ogóle głos na goworku zamiast naprawić sytuację w firmie. Ludzie masowo odchodzą, a biedni nowi, naiwni przychodzą na chwilę. Nawet pracownice recepcji zaczynają się zastanawiać co się dzieje w firmie, że co chwile ktoś przychodzi oddawać kartę dostępu. Ot Marketing Investment Group.
Ile jest etapów rekrutacji jeżeli chodzi o prace w centrali?
Przebieg procesu rekrutacyjnego do centrali zależy od stanowiska. Minimum są to dwa etapy – rozmowa telefoniczna z rekruterem oraz spotkanie w naszej siedzibie, z udziałem menedżera działu, do którego szukamy osoby. W przypadku niektórych stanowisk, prosimy Kandydatów dodatkowo o przeanalizowanie i zaproponowanie rozwiązania dla business case’a związanego z zadaniami, z którymi spotka się obejmując daną rolę. W ramach rekrutacji na stanowiska menedżerskie organizujemy natomiast dodatkowo Assessment Centre – zależy nam na tym, by wszyscy nasi liderzy posiadali kompetencje niezbędne do realizacji celów biznesowych i zarządzania zespołami. Zapraszamy! :)
MIG jest firmą prywatną.(usunięte przez administratora)
Życzę wam aby każdy szanujący się człowiek nigdy tam nie trafił, nie jesteś człowiekiem jesteś maszyna do odbierania telefonów ! Stoją nad Tobą i odbieraj odbieraj uderzanie w stolik i mówienie ile jest telefonów to normalne ? Nie jesteś człowiekiem i nie zarabiasz jak człowiek od 4 miesięcy nie wyrobiony plan dlaczego ? Dlatego ze został podniesiony !
Praca w tej firmie to dramat, po 3 latach w centrali 2200 zł na rękę. Plany nie są wyrabiane dlatego przez większą część roku nie ma premii, ktora i tak jest żadna. Atmosfera bardzo ciężka, ze względu na ogólne sfrustrowanie pracowników. Na stanowiskach kierowniczych osoby bez merytorycznej wiedzy, mobbing, stresująca atmosfera. Radzę omijać szerokim łukiem.
System wynagrodzeń w MIG jest skonstruowany zgodnie ze standardami budowy wynagrodzeń: widełki są szerokie i zróżnicowane ze względu na stanowisko, doświadczenie i kompetencje. Premie zaś przyznawane są na zasadach ogólnie znanych naszym pracownikom. Atmosfera od wielu lat jest wskazywana w ankiecie satysfakcji pracowniczej jako bardzo mocny punkt MIG. W ankiecie badamy również opinię o menedżerach i reagujemy w sytuacjach tego wymagających. Zaniepokoiła nas informacja dotycząca niewłaściwego traktowania pracowników, jeśli możesz podzielić się szczegółami prosimy o wiadomość na kariera@miggroup.com. Pozdrawiamy!
Tą wypowiedzią pokazaliście że nie macie pojęcia o tym, jak tak naprawdę wyglada praca szeregowego pracownika. Wasze badanie satysfakcji pracowniczej w firmie która liczy kilkaset osób nie jest w żaden sposób wymierne. Czy przy takiej frekwencji Waszym zdaniem opinia o firmie ma jakiekolwiek odbicie w rzeczywistości? Rozumiem że ciężko o inny sposób monitorowania zadowolenia ludzi z pracy przy takiej ilości osób ale może warto byłoby się przyjrzeć Działom, w których rotacja jest ogromna? Być może problemem są osoby zarządzające, nie zaś wysoce rozwojowy profil firmy jak piszecie. Wiem co mówię, trochę już w tej firmie było dane mi zobaczyć...
Podpisuję się jak najbardziej pod tą wypowiedzią. Pracowałam w jednym ze sklepów MIG, dokładniej 50 Style.. Wiadomo, atmosfera głównie zależy od osób, ale gdyby szefostwo zwracało wiekszą uwagę na to kogo zatrudnia, może jeszcze by to jakoś było. ;) Praca nie satysfakcjonowała mnie, więc po prostu odeszłam. Przez ten okres nie nauczyłam się niczego nowego, raczej w 50 Style nie da się rozwijać, ja osobiście czułam jakbym robiła krok w tył, po mnie odeszły jeszcze 2 osoby, bo miały dosyć oszukiwania ich przez pracodawcę, który wmawia im, że dokłada im premię do pensji( płacąc najniższą krajową i nic więcej), no i oczywiście przez zachowanie kierowniczkę sklepu, która nie nadaję się do pracy z ludźmi, a co dopiero na tego typu stanowisko.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Zobacz opinie na temat firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 65, z czego 6 to opinie pozytywne, 54 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali)?
Kandydaci do pracy w Marketing Investment Group S.A. (praca w centrali) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.