Opinie o ARCO sp.j. w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie ARCO sp.j.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w ARCO sp.j. o rekrutacji.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o ARCO sp.j. w Katowice

Tomek

Nie kupujcie butów w tych dwóch sklepach w galeri Silesia Nike i adidas

Poważna

Stek bzdur pracowałam tam ponad 2 lata i nigdy nie zobaczyłam 4000 , raz 3000 .. do aktualnego pracownika(strzelam ze pisze to biuro ). Dla wszystkich tych którzy zaczną tam prace, mam kilka rzeczy do powiedzenia .. mobbing to spokojne określenie , poniżania przez szefa pracowników którzy pracują tam kilka lat, ciągle kontrole .. ciagle pretensje , ciagle durniejsze pomysły biura .. Królowa pszczół główna dyrektor , która miesza tak w zespołach ze wszyscy zaczynaja się nienawidzić .. jej głupie rady i pomysły związane ze sprzedażą o której nie ma pojęcia , uśmiecha się do Ciebie i w tym samym momencie pisze SMS do szefa do zwolnienia..szef z królowa w dziwnej relacji , nie maja pojęcia co dzieje się na sklepie .. zwolnienia ludzi dla przykładu to norma , wykończyli Wrocław , wykończyli Katowice .. dążą do tego żeby zatrudnić bezmózgow , którzy nie widza co tam się dzieje i dają się wykorzystywać .. wypłaty zależne od tego czy biuro cię lubi czy nie .. i jaki aktualnie ma humor szef .. coraz większe progi sprzedaży których nie da się zrobić .. obiecują złote góry , a potem nic z tego niema .. poświęcanie się niema sensu bo i tak cię wywala jak im sie znudzisz .. niema premii świątecznych, jak pójdziesz na l4 to tez dzwonią i sprawdzają czy naprawdę jesteś chory .. zniżki powróciły na takich zasadach ze tak szybko ich nie zobaczysz .. przerwy po 12 ograniczają do 25 minut .. zakaz używania prywatnych telefonów (są trzymane w pudełku )bądźcie gotowi na 5x 12 z rzędu bo przecież dacie radę ! Fałszywi ludzie , biuro planuje twoje zwolnienie pół roku wcześniej ale robią wszystko żebyś sam się zwolnił .. serio nie warto bo to ciągła praca po pracy .. pomijając trenera który udaje ze wspiera zespół a nadaje na niego niestworzone rzeczy .. szczególne pozdrowienia dla tych którym wyprali mózg i kierownika z katowickiej który dobrze działa wiecie gdzie żeby być tam gdzie jest .Karma wraca , jedyne co wspominam dobrze moja stara ekipę. Nie polecam.

Aktualny
@Poważna

Dobre:) I tak ci było źle , że pracowałaś 2 lata? Jest rynek pracownika a Ty dwa lata męczyłaś się ? Ciekawe. Albo jesteś jesteś beznadziejnie słabiutka i nikt nigdzie cie nigdzie nie chciał albo ci tam było dobrze aż Cię wylali i teraz walisz hejtem . hehe Która wersja jest prawdziwa?

Powazna
@Aktualny

(usunięte przez administratora) po pierwsze(usunięte przez administratora)bo nie wiesz co oznacza mobbing , po drugie byłam tam 2 lata bo uczyłam się i studiowałam , nie pomagali mi rodzice i musiałam się utrzymać , ale przede wszystkim dla ludzi .Gdyby nie moja ekipa dawno bym się zwolniła ale na sklepie zawarłam dużo przyjaźni i dla tych ludzi tam tak długo było , aktualny kiedy ty aktualnie stoisz na welcome i marnujesz sobie zycie(przekonasz się ) ja robis karierę i nie jestem słaba , nauczyłam się zapieprzac i wytrzymać psychicznie wszystko dlatego ja osiągnę dużo a ty sprzedaż mi kiedyś buty .

Poważna
@Powazna

A odpowiadaj na twoje pytanie sama się zwolniłam :) chłopcze bez ambicji

Aktualny
@Powazna

No tak. Z taką kulturą kariery to kochana nie zrobisz. Czyli ta ekipa była super i wszyscy wytrzymali 2 lata tortur? hmmm teraz już wszystko wiem. Było miło i przyjemnie ale się skończyło. Pozdrawiam Cię serdecznie. Przyjdź kiedyś po buty. Na welcome powiem Ci dzień dobry i sprzedam Ci je z przyjemnością. Ty potraktujesz mnie jak podczłowieka bo zrobiłaś karierę a ja jestem sprzedawcą. Ale wiedz, że ja też mam plany na przyszłość, tak jak TY więc nie obrażaj mnie, że pracuję bo rodzice mi nie pomagają, tak jak i tobie. Dali Ci pracę na dwa lata, mi też dają, dzięki tej pracy przeżyłaś i się uczyłaś. A teraz wylewasz gnój . trzeba było się zwolnić i szukać szczęścia za drzwiami. Ale nie. Ty dopiero jak Cię wywalili/zwolniłaś się obrażasz i hejtujesz wszystkich tych co tam pracują i mnie te. Szkoda już dyskusji z Tobą. Wylej jeszcze trochę gnoju w odpowiedzi, ale mojej już nie będzie. Nie ten poziom. Pa

Z innej beczki
@Aktualny

Wydaje mi się, ze ta strona jest typowo do wyrażenia opinii na temat Arco, wiec nie rozumiem co ma na celu wyśmiewanie Poważnej i negowanie tego co napisała. Napisała swoją opinię, przeczytaj ja i tyle, napisz swoją bez obrażania. Tylko jakoś konkretnie uargumentuj. Popracujesz dłużej to sam wyciągniesz podobne wnioski. O ile nie jesteś osoba z biura :)

Aktualny
@Z innej beczki

(usunięte przez administratora) TAk więc kto kogo obraża? Po prostu zniechęcanie kogoś do pracy, w której się pracowało 2 lata to czysta kpina. Pracy w sklepach opór, mogla iść do tysiąca innych sklepów a jednak pracowała 2 lata. A teraz gnój i hej bo już nie pracuje. Obraża mnie i nie tylko. Wyśmiewa się, że pracuję w sklepie na wilkomie a sama to zrobiła. Przez dwa lata było dobrze a teraz, że bez ambicji:)? Niestety to zachowanie dzbana. Z biura? Z welcome i magazynu!!!!

Tragedy
@Aktualny

Utworzyła się wielką liga obrony Arco.. Pracowałem tam prawie 3 lata i mam dokładnie takie samo zdanie. Widocznie Ty, który tak chwalisz lubisz być ponizany i się podlizywac. Gratuluję, takim sposobem na pewno wiele w tej firmie osiągniesz. Zapytacie dlaczego tyle pracowałem skoro jest tak źle. Po pierwsze ekipa, po drugie na początku hajs się zgadzał, i po trzecie sytuacja prywatna, która nie pozwalała mi wtedy szukać innego zajęcia. Jak tylko sytuacja się poprawiła znalazłem inna, lepsza pracę.

Powazna
@Aktualny

Może troszkę przesądzałam natomiast nic nie wiesz ja temat tej firmy tak naprawdę a jak ci tam dobrze to powiedz w jakim sklepie arco jest tak super ? Jestem ciekawa

Zdezorientowana
@Powazna

Nie wiem o ktorym sklepie mowa ale ja pracuje w arco już ponad rok i kompletnie jakbym pracowała w innej firmie niż tutaj ktoś opisuje. Jeśli robimy wszystko o co nas prosi kierownik, walczymy o CR i UPT i postępujemy wg tego co od nas chcą to wszystko się u nas zgadza. Kasa też. Szef nie dzwoni praktycznie w ogóle (kiedyś rzeczywiście dzwonił). Ekipa jest w końcu zgrana, kierownik jest ok ( zestresowany to racja). Można awansować ze sprzedawcy na zastępcę albo VM. Nic z tego nie rozumiem. Może coś w waszym sklepie się podziało nie tak i stąd te jakieś dziwnej treści wylewane żale? Nam też zdarzało się że premie były niesprawiedliwe. Ale tak po czasie- czy rzeczywiście niesprawiedliwe? Hmm..Myślę że kij ma zawsze dwa końce. I nic nie dzieje się bez przyczyny. Sami dobrze o tym wiemy. Siedzę sobie w arco cichutko, wykonuje co do mnie należy i kierownik to docenia i nie mam problemu z tym żeby tu jeszcze trochę posiedzieć

Aktualny
@Powazna

Teraz, że przesadziłaś? A co Ciebie interesuje , w którym sklepie pracuje. A Ty powiedziałaś, w którym? Chcesz się dowiedzieć żeby mnie opluwać już z imienia ? Powiem Jedno, jeśli mnie ktokolwiek poniży czy zmobbinguje to natychmiast się zwolnię a nie będę czekał 2 lata. I tak postąpi każdy jeśli pracy naokoło w bród. Tyle w temacie. Bez odbioru. 3maj się ciepło

Zdezorientowana
@Zdezorientowana

@Poważna żebyś mnie też nie zhejtowała, że jestem nie ambitna to wyjaśnię ci, że owszem jestem i to bardzo ambitna. Uczę się i pracuję. Zdobywam doświadczenie. Jak już się czegoś nauczę i skończę studia to zwolnię się na pewno sama i poszukam czegoś innego. A póki co to praca tutaj i tak jest lepsza niż w Biedronce czy Mc donaldzie. Wszędzie wymagają. Wiem bo to nie pierwsza moja praca.

Bu
@Zdezorientowana

I co masz z tego awansu na zastępcę albo vm? Może wypłatę lepsza? Hahah ???????? Pretensji, tego jest więcej

Pracownica
@Bu

Dodatek za Vm oraz wpisanie tego w papiery - dramat. Są osoby , które dodatku nie widziały wiele miesięcy. Na papierze też tego nie miały. Jeszcze zanim zwolniła się regionalna to chciało się jeszcze to robić... jedna z nielicznych, której zależało na pracy...

Bu
@Pracownica

Dodatek 100 zł za taką robotę. Jedyna A. Ł próbowała jakoś walczyć o prawa vm, zresztą jak i o swoje. Opór biura straszny

Mag
@Bu

Walczyla, walczyla a biuro i tak swoje... Ile lat tam pracowala? Mozliwe ze niektore informacje nie docieraja do bossa, hehe glowna dyr z podsiewierskiej wsi i jej przyboczny byly ochroniarz i specjalista od sprzedazy bazarowych frote skarpet

Były
@Mag

Widziałem jak dziewczyny się mordowaly przy vm. Zmienianie sklepu zajmowało cały dzień albo i więcej, raz w tygodniu albo i częściej. Noszenie ciężkich mebli ( nie zawsze był mężczyzna żeby pomóc). Dotowarowanie itd. Nauczenie się wszystkich zasad vm również zajmowało wiele czasu, a one zmieniały się co sezon. Za taką pracę 100 dodatku to kpina.

Pytanie
 Pytanie

Jakie są mocne strony pracodawcy ARCO sp.j.?

KAROL
@Pytanie

ŻADNE

Pracownik BB
@Pytanie

Mocną stroną firmy jest to ze potrafia tak zastraszyc pracownikow jak nikt inny, upominanie sie o podstawowe sprawy takie jak np ustawowa dieta na delegacji jest naganne i nie na miejscu!!!

RobbzzEwe_Lajne

Praca w Arco to jedna wielka porażka, pozytywne opinie to robota biura pewnie trenera i jego "dominy° Negatywne sa prawdziwe!!! Nie ma opcji zeby ludzie z calego kraju sie zmowili i szkalowali bezpodstawnie uczciwego pracodawce. Omijajcie z daleka te sklepy!!!

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

5- minutowa rozmowa, kierowniczka trzyma na stoliku do kawy stare CV zeby zrobić wrażenie ilością.

Pytania

Ile chcesz zarabiać, Dlaczego chcesz tam pracować - zerowy poziom umiejętności przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej wymiana pracowników co miesiąc. Ogólnie rzecz biorąc nie dostałeś się tu, to nie szukaj pracy, bo jej nie znajdziesz.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(837 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(40 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
RobbzzEwe_Lajne

Kochani proponuje wyjąć kopje umow ktore kazano nam targac na oczach szefa, przeciez normalka ze kopie mamy zachowane... Sa miedzy nami bylymi pracownikami Arco tacy ktorzy przez ponad 5 lat ba smieciowkach siedzieli, chyba czas nadszedl....

Dinozaur

W Arco pracowałem ponad rok w salonie Adidasa. Czy uważam że to czas zmarnowany ? Odpowiedź brzmi nie gdyż owa firma nauczyła mnie jednej rzeczy oraz poznałem kilku wyjątkowych ludzi z którymi do tej pory mam kontakt. Arco nauczyło mnie przede wszystkim… składać ubrania … taki żarcik.. ;p Praca w salonie polegająca na obsłudze klienta sama w sobie fajna i osobiście mi się podobała. Owa praca na samej obsłudze się nie kończy , mamy jeszcze dostawy , reklamacje , przesunięcia między sklepami , ściąganie towarów dla klientów itd. Nie jest to nic ciężkiego , szybko idzie to ogarnąć. Problem pojawia się w momencie gdy osoby odpowiedzialne za planowanie pewnych spraw w firmie nie myślą. Kontakt biura ze sklepami według mnie jest słaby , przez co dziwne sytuacje oraz przetowarowanie salonów jest normą. Wymagają żeby kilka rzeczy zrobić na raz w jednym czasie mimo przykładowych braków w załodze lub po prostu są to rzeczy które wymagają czasu których pewne osoby nie rozumieją. Logistyka i planowanie w tej firmie kuleje. Szybko zapomina się o tym jak pracowało się na sklepie -pasuje tu powiedzenie „zapomniał wół jak cielęciem był” ;). Czasami dogadanie się z biurem przypominało walenie głową w ścianę. Szczególnie ciężko było się dogadać z osobą odpowiedzialną za „szkolenia” ale z tego co mi wiadomo to nie tylko salon w którym pracowałem miał z nim ciężko tylko było to powszechniejsze. To po jednej wizycie tej osoby pojawiły się pierwsze myśli o zmianie pracy. W sumie to był główny powód zmiany pracy. Zarobki nie były złe lepsze jak w innych sieciówkach , 60% wypłaty zależało od tego jaki miesiąc był a pozostałe 40% od humorku dwóch osób ;). Zespól na sklepie…. Zmienność ludzi była częsta. Stałych ludzi którzy pracują z miesiąca na miesiąc łącznie z kierownikiem jest z 3-4 osoby. Osobiście na ten mały stały fragment zespołu nie mogłem narzekać i z niektórymi mam kontakt nadal . Każdy z nas jest tylko człowiekiem i czasami ciężko było się dogadać ale każda spór z czasem sam zanikał. Wiadomo raz było wesoło a raz nerwowo. Czy polecam pracę ? Praca polegająca na obsłudze klienta sama w sobie fajna , zarobki też nie były złe (tak jak pisałem wyżej- zależało to od dwóch czynników) , gorzej z dogadywaniem się z „osobami nad nami” -jest to dość uciążliwe na dłuższą metę.

Katarzyna
Inne
@Dinozaur

Dzięki za wyczerpującą opinię. A możesz jeszcze powiedzieć, ile trwał okres wdrożeniowy w Arco? I czy nowi pracownicy są szkoleni do pracy.

Dinozaur
@Katarzyna

W teorii jest coś takiego w praktyce nie XDDDDD

Były pracownik
@Dinozaur

Bardzo fajne podsumowanie. Trafne. Ja pracując dłuższy okres czasu pracując na każdym stanowisku : sprzedawca, vm, zastępca i na końcu kierownik,mam podobne zdanie. Sama praca fajna, jak to w sklepie, obsługa, porządek, ale wszystko potrafiło zniszczyć biuro. Atmosfera robiła się gęsta, był wprowadzany niepokój, często człowiek czuł się poprostu tak jakby rzeczywiście sobie nie radził. A jeśli chodzi o szkoleniowca.... Naprawdę nie wiem dlaczego ten człowiek jeszcze tam pracuje. Nie potrafi pracować z ludźmi, szkolić ich, potrafi podciac skrzydła jak mało to, nie zdając sobie oczywiście sprawy. Tyle ile on napsul krwi mnie i moim współpracownikom... Szkoda gadać. Najpierw musiałyby być zmiany u góry żeby w końcu zaczęły pojawiać się tu pozytywne opinie. Pozdrawiam

Agata
 Pytanie

Czy ktoś może powiedzieć jak wyglada obecnie sytuacja w sklepach w Krakowie? Mam rozmowę do jednego, po opiniach tutaj waham sie czy pójść i próbować

Katarzyna
Inne
@Agata

@Agata Opinie o pracy w ARCO są przeróżne. Nie mniej jednak uważam, że jak najbardziej powinnaś spróbować. Daj koniecznie znać jaki rezultat rozmowy rekrutacyjnej. Dziękuję.

Sloneczko

W Arco pracowałam 1,5roku,więc myślę że mogę zostawić tu krótki komentarz dla przyszłych pracowników tej firmy.Duzo komentarzy negatywnych dotyczy reklamacji - w przeciągu mojej pracy reklamacje rozpatrzone pozytywnie były tylko dla osób które męczyły nam (usunięte przez administratora) przez parę dobrych miesięcy przychodząc z odwołaniami, gadając jedno i to samo bla bla bla.Albo dla tych wkurzonych,którym chciało się iść do sądu,co również wiązało się z paromiesiecznym czekaniem na werdykt :o Generalnie reklamacje były będą i są rozpatrywane w 98% negatywnie.Co nie oznacza że jest to jedynie wina firmy,klienci potrafili przyniesc wilgotne jeszcze buty wmawiając mi że nie były prane bla bla bla klej odszedł z winy fabrycznej..jest masa takich ludzi,niestety.Wiec jeśli chcesz kupić buty,to już lepiej poszukaj taniej na necie :) Mniej problemów + przyjmą Ci zwrot,czego w tej firmie nie ma.Zwrot na kartę podarunkowa nikogo nie satysfakcjonował.. z tego co ja pamiętam,być może to się zmieniło.Ale wątpię:D Jeśli chodzi o zarobki to ktoś tu pisal o niezłych kwotach..których w rzeczywistości nie ma:D możesz dostać 1900 a miesiąc pozniej 2300,wpływa na to wiele czynników tj PREMIA czyli wyrobiony target ,tajemniczy klient-za mojej kadencji były nagrody i kary pieniężne (kary od kors wyższe).Premii swiatecznych nie ma.Najlepiej wspominam przerwy w pracy???????????? z tego co wiem teraz wprowadzono już określony czas +/- wg przepracowanych godzin ,ale gdy ja pracowałam te przerwy w niektórych dniach były serio konkretne :D Cały asortyment łatwy do opanowania,szkolenia też są ale raz na hmm rok,ja je miałam jakoś pół roku po rozpoczęciu pracy wiec pomagałam sobie informacjami z google.Ogolnie jak potrafisz powiedzieć COKOLWIEK na plus o produkcie to już jest ok.No i ważny jest angielski czyli : hello do you need size ???????????????????????? Przejdźmy do konkretow-nigdy w życiu nie widziałam na oczy szefa,generalnie gość zapracowany więc no rozumiem rozumiem,być może Kraków to dla niego koniec świata hmm mejbi.Kontakt miał jedynie z kierownikiem,co w sumie wszystkim pasowalo.Jak to szef,miał pod sobą szereg ludzi którzy mu pomagali i to właśnie oni przyjeżdżali do salonów aby ocenić czy wszystko jest OK ???? czyli mowa o trenerach i regionalnych.W sumie to jakoś bez spiny jeśli mowa o trenerach,wykonywali swoją prace,da się zrozumieć ich obecność bo zawsze jakieś tam pytanie o obsługę klienta padło,czy też standardowe jakie mamy pt/cel???? regionalni byli bardziej irytujący,zajmowali mi miejsce na magazynie gdy chciałam zjeść xD generalnie kawka i ploteczki,nie pozdrawiam ;) Czasem były wizytacje,o których zawsze się wiedziało więc sklep był na tip top.Ogolnie - w sumie tak ,polecam pracę w tej firmie.Osobiscie dużo się nauczyłam a dodatkowo udało mi się trafić na super ekipę na czele z best od best ???? kierownikiem ???? kasa nie była bardzooo zła więc nie ma co robić o nią dramy,a komentarze o latających drabinach nieco przesadzone xd Nie da się upaść jesli się uważa.Rzadko zwalniaja,zazwyczaj jest to Twoja inicjatywa.W.moim przypadku tak też bylo-nie pozwolono mi wykorzystać zaległego urlopu,bo jak się okazało grudzień to miesiąc Święty,teraz myślę ,że powinno być to w umowie ???? generalnie urlopu nie dostałam bo grudzień to zakupy roku i będzie ruch,taki uslyszalam argument :/ jak się okazało *uja a nie ruch mieli..ale!! Dostałam za to możliwość dwóch weekendów wolnych jeśli bardzo mi zależy.. no i wtedy już wiedziałam że mam do czynienia z osobami delikatnie mówiąc pogrzanymi ???????? i nie mam tu na myśli kierownictwa,bo kierownik nie był w stanie niż zrobić,odgórna decyzja.Ogolnie później była drama i w efekcie dostałam decyzje szefa w smsie o moim BARDZO brzydkim zachowaniu jakim było moje zwolnienie ???? co skutkowało brakiem premii w kolejnych dwóch miesiącach + moja premia miała być przydzielona na resztę pracowników..hehe..nikt nic nie dostał jbc.Ogolnie no trudne sprawy i zdrady w jednym ???? Morał z tego taki,że jeśli już zdecydujesz się zwolnić to zrób to tak ,żeby tą kasę dostać w całości,jakaś smutna historia i będzie ok ???? Mega słabo Panie Pawle,mega słabo.. Powodzenia dla przyszłych Arco teamów :) Buziaczki i pozdrowionka, xoxo ????

Sloneczko
@Sloneczko

Te pytajniki to emotki JBC,więc musicie użyć wyobraźni xD

Gwiazdka
@Sloneczko

Słoneczko a może napiszesz co nawywijałaś, że nie dali Ci na finiszu premii? L4? Zwinęłaś się bez uprzedzenia? Olałaś robotę jak dałaś wypo? Czy pracowałaś normalnie a oni ci obcięli kasę?

Sloneczko
@Gwiazdka

To ostatnie ,dostałam karę za zwolnienie xd

Gwiazdka
@Sloneczko

Superowo by było Gdybys podala swoje imie, może kierownik z krakowa czyta te opinie i wypowie sie na ten temat i to potwierdzi. Skoro juz tam nie pracujesz to nie powinno byc problemem co? Chce sie tam zatrudnic i zalezy mi na sprawdzeniu co i jak

anna

Może znajdzie się jakiś były " uprzejmy " pracownik firmy Arco i podpowie jak w końcu załatwić pozytywnie reklamację. Na pewno musi być jakiś sposób. pozdrawiam

Qea
@anna

W sklepie nie załatwisz. Idź do rzecznika a potem do sądu. Wygrasz

Były pracownik
@anna

Tak, sąd to jedyny sposób

Były pracownik
@anna

Najpierw odwołanie u rzecznika praw konsumenckich, które i tak zostanie odrzucone. Ale następnie z kompletem dokumentów udać się do polubownego sądu konsumenckiego. Zdecydowana Większość spraw jest rozoatrywanych na korzyść klientów. Pracowałam tam trochę i wszystko jest z góry odrzucane bo niestety ale i rzeczoznawcy są pod dyktandem właściciela ???? także cierpliwości i wytrwałości a pieniążki wrócą. No i rada taka żeby nie kupować w sieci arco a wybrać inne sklepy które są fair wobec klienta. Pozdrawiam ????

Paulina
Inne
@Były pracownik

@Były pracownik Hej, jak długo nie pracujesz już w firmie ARCO sp.j.? Większość opinii jest o korzystaniu z usług tej firmy a mnie interesuje fakt o warunkach zatrudnienia w tej firmie. Czy jest tu ktos kto odpowie mi jak aktualnie wygląda sytuacja z atmosferą w pracy i umówie jaką oferuje pracodawca? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

Bu
@Paulina

Do jakiego sklepu chcesz iść do pracy?

Były pracownik
@Paulina

Nie pracuje już rok czasu a pracowałam długo. Mało plusów dużo minusów. Na plus jest ekipa, jeśli trafisz na fajnych ludzi i dobrego kierownika. Wynagrodzenia są ok jeśli wyrobi się target. Na minus... Warunki pracy, przetowarowane magazyny, mobbing ze strony biura, wyścig szczurów między pracownikami, wysłuchiwanie obelg że strony klientów chodźby ze względu na masowo odrzucane reklamacje, czas pracy-musisz być dostępny zawsze, jak masz dzień wolny to przeznaczasz go na odpoczynek bo na życie towarzyskie nie ma już sił i czasu. Powiem tak. Życie zaczyna się po Arco ???? i powie to każdy kto tam przepracowal więcej niż 2 miesiące. Każda praca jest lepsza od tego czegoś. Więc nie pakujcie się w robotę w tej firmie bo naprawdę będziecie żałować.

Yu
@Były pracownik

Potwierdzam. Choćby nieświadomo jak się starał/starała i tak biuro znajdzie coś żeby Cię zjechać. Na plus ekipa, jednak nie zawsze. Duża rotacja i nigdy nie wiadomo kto się trafi. Zdecydowany minus to traktowanie pracowników. Źle się czujesz? No trudno, idź do pracy. A ciąża w przypadku kobiet to już w ogóle tragedia, założenie że zachodzisz w ciążę bo coś od nich chcesz ugrać. Zawsze.

..
@Paulina

Moim zdaniem warunki pracy całkiem fajne. Jak na galerie to zarobki super. Wiadomo zależne od tego czy się zrobi target czy nie. Ale tak czy siak zarobki są super jak na polskie warunki. Za najniższa nie pracujecie. Fakt zmiany są różne ale to galeria wszędzie tak jest. Czasem pracujesz cały dzień czasem połówki. Weekend chociaż jeden masz zawsze wolny. Urlop jeśli chcesz też masz. Komentarzy najwięcej o reklamację oczywiście. Jest to prywatna firma zrozumcie że szef kupuje te buty po jakieś tam cenie i jeśli klient żąda zwrotu pieniędzy to nie dostanie ich jeśli da się to naprawić. Strona nike uznaje wszystko bo ich koszt butów wynosza grosze i nie tracą na tym. Oczywiście że trafiają się ludzie którzy krzyczą wyzywaja. Ale to kwestia nastawienia po dłuższym czasie ich zlewasz a jeśli nasz duży problem straszysz ochrona i nie wiesz co takiemu odbije a ty masz prawo się bac. Zespół zależy na jaki trafisz jest rotacja ale wszędzie jest. Nowych sobie podskolisz. Ja idę z nastawieniem do pracy ze widzę się z super ludźmi a przy okazji pracuje i zarabiam. Fakt są dziwne zasady.. Wkurzasz się ale za to ci płacą. Jeśli nauczysz się wszystkiego szybko i z obsługą klienta nie masz problemu. To Zarabiasz w granicach 2300 nawet do 3500 zł. Naprawdę. Słabe wypłaty są z reguły w styczniu bo jest mały ruch. A reszta roku zależne ludzi. Jeśli umiesz dobrze wciskać rzeczy to ludzie kupią. Nawet jeśli mają to być głupie skarpetki ale grosz do grosza i się target robi. Jesteśmy porównywani do innych sklepów w innych miastach i jak jest źle to jest zjeba a my niestety nie mamy na to wpływu bo ludzie po prostu w ten dzień nie chcą kupić nic tylko oglądają. A wejścia nabijaja i a kierownik musi się tłumaczyć dlaczego. Ubrania pracownicze dawanie są co 3 miesiące.. Według mnie jeśli macie okazje i chcecie iść pracować z ludźmi i młodym zespołem to korzystajcie. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie

Paulina
Inne
@..

A umowa o pracę jest? Często wyrabiacie nadgodziny? Jeśli tak, to jak one są rozliczane w ARCO?

Byk
@Paulina

Umowa o pracę jest po pół roku i nigdy na czas nieokreślony tylko jest przedłużana co roku. U nas nadgodziny nie były płatne, odbieralismy je ale to też nie zawsze.

.
@Paulina

Jeśli chcesz pracowac na cały etat to najpierw umowa zlecenie 3 mies. Później umowa o pracę na okres próbny 3 mies i później umowa o pracę na rok ???? jesli są nadgodziny bo brakuje ludzi czy jest sytuacja ze ktoś jest na l4 albo zwalnia się sam. i są nadgodziny i albo oddawane w przyszłym mies że np mniej robisz albo się zbierają i o 3 mięsiece wyplacaja więc jest spoko bo wypłata jest troszkę większa ????

Karolina

Niestety. Za późno poczytałam o sklepie Adidas w Galerii Krakowskiej a dokładniej o firmie ARCO spółka jawna. Jestem właśnie w trakcie reklamacji obuwia oczywiście została nieuznana. Piszę więc żeby ostrzec potencjalnych klientów, żeby nie dwa i nie pięć a dziesięć razy się zastanowili nad zakupieniem u Tych państwa obuwia. Jeżeli sklep z automatu odrzuca wszystkie reklamacje to o czym my tu rozmawiamy.? Pseudorzecznik na usługach w.w firmy, proszę poczytać i sprawdzić czy jest gdzieś ślad po chociażby jednej uznanej reklamacji.? Ale trafiła kosa na kamień, nie wszyscy wiedzą, że powstaje coraz więcej instytucji pomagających walczyć z takimi nieuczciwymi politykami firm, chociażby serwis czyuzna.pl monitorujący reklamacje ( wszystkie odrzucone jeśli chodzi o ARCO s.j). Istnieje również możliwość wszczęcia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego, jeśli chodzi o Kraków, to podlega to pod Małopolską Wojewódzką Inspekcję Handlową. Po to właśnie piszę ten post, bo może ktoś dzięki niemu nie odpuści i UOKiK zainteresuje się ilością skarg na tę oto firmę. Mohe pierwsze kroki skieruję do małopolskiego rzecznika będę walczyć, bo racja jest po mojej stronie, a firma działa w sposób OSZUKAŃCZY.

Anna

Są problemy z reklamacjami, ale niektórzy klienci myślą że jak kupią jedne buty dla nastolatka i będzie w nich chodzić czy pada/świeci slonce/czy jest śnieg to że ona wytrzymają kilka lat. Później się dziwią że superstary przemoczone na deszczu się rozwalaja i że nie mają reklamacji pozytywnej

Taj
@Anna

Moje dziecko ma kilka par butów i po 4miesiacach prawidłowego użytkowania w warunkach miejskich Superstary pękły na zgięciu. Uzasadnienia rzeczoznawców w tej firmie jest niedorzeczne i śmiechu warte. Gratulacje dla nich za „wenę twórcza „????np. „odwodzenie noska w przeginanie o katy większe w porównaniu do katów jakie występują w trakcie cyklu chodu, naturalnego przetaczania stopy” Sprawdziłam u ortopedy i z chodem mojej córki jest ok.????To tez mnie bardzo rozbawiło „zmechacenia nici dekoracyjnego szwu, zainicjowane przez użytkownika „ Zatem proszę nie wydawać pochopnych opinii. Pozdrawiam z Częstochowy

Kuk
@Taj

Zgadza się, że klienci czasami przynosili buty, które wyglądały strasznie, ale niestety większość butów była w porządku ale z wadami. Wtedy rzeczoznawca tez odrzucal i pisał tak śmieszna opinie, że nawet pracownicy się z tego śmiali. Prawda jest taka, że pracownicy niestety nie mogą nic zmienić i nie od nich to zależy ale z górą można walczyć.

Damian
Inne
@Kuk

Przeważnie tak jak piszesz, pracownicy nie mają wpływu na rozpatrywanie reklamacji klientów, ponieważ od tego są powołani rzeczoznawcy. Dobrze zrozumiałem, że jesteś osobą, która pracuje obecnie w firmie ARCO? Mógłbyś napisać coś o atmosferze, która panuje w tym miejscu pracy? Liczę, że będziesz w dalszym ciągu aktywny w tym wątku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kuk
@Damian

Już na szczęście tam nie pracuję.

Były pracownik
@Anna

najlepsze było kiedy rzeczoznawca robił kopiuj-wklej pisząc opinie, np do butów na rzepy napisał że buty były źle sznurowane, było kilka perełek

Pokrzywdzone

W Arco pracowałam ponad pół roku. Przez cały ten czas, zespół zmieniał się kilka razy, w tym nawet zabrali nam kierownika, żeby przerzucić go do innego sklepu, więc sklep był jak i jest bez kierownika. Z zastępcą, który nawet nie miał tego w umowie. Na początku byłam z pracy naprawdę zadowolona do momentu, gdy bezpodstawnie odcięto mi kilka stów jak i mojej koleżance z wypłaty, tylko ze względu jak podejrzewam braku pieniędzy na podstawowe urządzenia. Koleżanka bezpodstawnie została rowniez zwolniona z dnia na dzień. Żadnych premii na święta bożego narodzenia też nie było. Mimo że na to czekaliśmy. Biuro jest okropne jeśli chodzi o kontrolę pracowników, traktuje ich jak roboty, wieczne pretensje o stanie za kasą o niepodchodzenie do klientów o cr i upt. Takiej kontroli to ja w żadnej pracy nie miałam. Ostatnią wypłatę dostałyśmy do ręki, żeby się nie wydało że bezpodstawnie zabrali nam pieniądze z wypłaty na spóźnioną reklamacje, gdzie jak nie mamy ani zastępcy ani kierownika to średnio, żeby wszystko było na czas. I tak musiałam specjalnie iść do miejsca pracy i odebrać wypłatę sama. Co jest smieszne. Hajs był spoko do czasu bo co miesiąc dostawałam ponad 2200 po czym nagle 1800 jak pisałam za nic tak naprawdę. Żadnych przepisów BHP też tam nie było. Jak się zjebales z drabiny to twój problem, podnoszenie ciężkich koszy było codziennością. Nie raz wychodziłam z takim bólem plecow, że umieralam. Już pomijam, że o tym, że jestem jakąkolwiek osoba decyzyjną dowiedziałam się na zebraniu. Nikt nie przyszedł nie zapytał, w pieniądzach też różnicy nie widziałam

SyneczekSobiePomyślał

Sposób w jaki działa ta sieć to jakiś nieśmieszny żart, za równo z perspektywy klienta jak i pracownika. Prawo pracownicze oraz prawa konsumenta naginane są tu do granic możliwości. Filozofią zarządu firmy zdaje się być wyciskanie z pracownika możliwie jak najwięcej starań i wysiłku aby potem w nagrodę dać absolutne minimum przysługujące mu wg. prawa. Regularne podwyżki targetów sprawiają, że coś takiego jak premia przestaje być osiagalna a prawdopodobnie już niedługo przestanie istnieć. Nowosporządzony regulamin pracowniczy zabrania pracownikom rozmowy o swojej pracy poza pracą bo "nikogo nie powinno to interesować". Niskie zniżki pracownicze, półroczny limit 600 zł na zakupy w tej sieci oraz wymóg posiadania odzieży pracowniczej od początku rozpoczęcia pracy (własną odzież dostajemy od firmy dopiero po trzech miesiącach) sprawia, że już zaczynając pracę pracownik powinien mieć przygotowane kilka stówek żeby godnie reprezentować markę. Nieustanne telefony z reprymendami od zarządu firmy że "ten stoi krzywo, ten się snuje, a ten źle podchodzi do klientów" nie mają żadnego pozytywnego wpływu na jakość sprzedaży czy też na utarg, wręcz przeciwnie, stawianie całego zespołu na zmianie "na szpilkach" sprawia że w stresie nasza efektywność prędzej spadnie niż podskoczy. W ciągu mojego bardzo krótkiego stażu w tej firmie wyrzucono dwóch pracowników, z czego jeden chłopak na prawdę znał się na rzeczy i bardzo dobrze spełniał powierzone mu zadania, miał pozytywny wpływ tak samo na zespół jak i na samą sprzedaż (a chyba właśnie pieniądze są tu najważniejsze). Z perspektywy pracownika dałoby się napisać jeszcze bardzo dużo innych "ciekawych smaczków"... Jeśli chodzi o klientów, głównym problemem jest tzw. "polityka firmy" nakazująca nam dosłownie oszukiwać w kwestii zwrotów, czy reklamacji. Oddając buty na gwarancję, każdy klient zostaje przyjęty ze swoją usterką bezproblemowo, jednak żeby na drodze reklamacji doszło do pozytywnego jej rozpatrzenia, to graniczy z cudem. Przez dwa miesiące pracy wielokrotnie widziałem klientów przychodzących z odwołaniami i pracowników swiecących oczami, bo przecież osoba przyjmująca reklamację nie ma wpływu na jej rozpatrzenie. Kolejną wielką pomyłką są zwroty pieniedzy "tylko i wyłącznie na kartę podarunkową", którą można wydać tylko u nas (tj. sieć ARCO). Tylko co sprytniejszy i bardziej świadomy swoich praw klient upomniał się, że zwroty w takiej formie są niezgodne z prawem, a dopiero grożąc pracownikowi, że zostaną wezwane odpowiednie służby, za zgodą szefa zwracane są pieniądze. Zabrania się również przyznawania racji klientowi, który trafnie spostrzegł że brak możliwości zwrotu gotówki łamie prawa konsumenta... (Edit 3 tygodnie później) Na początku Czerwca rzuciłem pracę w Forum w Gdańsku, z racji że każdego miesiąca podpisywałem na nowo umowę, nie martwiłem się o swoje wynagrodzenie, wychodziłem z założenia że jeśli mają być wyciągniete jakiekolwiek konsekwencje w moim kierunku, będzie to ucięcie premii z okresu objętego umową która została rozwiązana gdy odszedłem (cięcia pensji powinienem mieć za umowę czerwcową). Wczoraj ku mojemu zaskoczeniu gdy dostalem wypłatę okazało się że jest ona mniejsza o około 600 zł względem osób które wciąż pracują (szef postanowił uciąć wypłatę z miesiąca w którym nie rzuciłem pracy, przepracowalem go całego z dobrym wynikiem jak na pracownika z krótkim stażem). Oprócz mnie z pracę zakończyły jeszcze cztery osoby, w tym kierownik, zastępca i dwóch sprzedawców/magazynierów. Prawie każdy przypadek jest inny, bo albo ktoś został zwolniony premii nie dostał, ktoś miał umowę o pracę, odpracował wypowiedzenie i dostał jakieś grosze. Były kierownik dzwonił do SZANOWNEGO Pana Pawła N. który jak się okazało miał wymowkę mniej lub bardziej racjonalną na zaistniałe cięcia. Jednak powód odebrania należnego mi wynagrodzenia rozłożył mnie na łopatki, że tak zacytuję "SYNECZEK MYŚLAŁ ŻE ODEJDZIE BEZ KONSEKWENCJI, PREMIA TO NAGRODA A ON NA NIĄ NIE ZASŁUŻYŁ". W sumie sama myśl szefa nie jest zła, jednak nie miał żadnego uzasadnienia które mogłoby być poparte na przykład jakością mojej pracy, wynikami czy zachowaniem... Dodatkowo jak pozwolę sobie przypomnieć, szef oczywiście ma prawo obciąć mi pensje, z okresu objętego umową którą zerwalem, czyli w czerwcu. Coby się dalej nie rozpisywać, uważajcie do kiedy tam pracujecie, bo nawet kiedy dacie z siebie wszystko i tak możecie się bardzo niemilo zaskoczyć i będziecie zmuszeni upominac się o swoje pieniądze drogą prawną.

Ppp
@SyneczekSobiePomyślał

Jakie to prawdziwe-potwierdza osoba pracująca na drugim końcu kraju z baaardzo długim stażem.

Czekolads
@SyneczekSobiePomyślał

Sama prawda. (usunięte przez administratora) Ciągle tylko pretensje i obelgi. To źle, to niedobrze. Niech sami staną na tym sklepie jak im żaden pracownik nie pasuje.

SyneczekSobiePomyślał
@Czekolads

Na forum w Gdańsku Pan (usunięte przez administratora)będzie musiał niedługo się przejechać, oficjalnie na sklepie dwóch doświadczonych pracownikow nie rozważa odejścia. Najgorsze jest to że ci którzy zostali, boją się odejść przed wypłatą bo też utnie im premie za dwa miesiące albo za drugi nic im nie wypłaci

Tragedy
@SyneczekSobiePomyślał

Dokładnie. Biorąc pod uwagę, że pracowali na tą wypłatę cały miesiąc i to pewnie z nadgodzinami a tu nagle im to zabierze bo się zwolnia.. Każdy ma prawo do tego by zmienić pracę a przez takiego człowieka jest strach, że zostanie się z najniższa krajowa. Taki sam strach był gdy ktoś był chory to nie szło się do lekarza i na zwolnienie bo premi by nie wypłacił.

Krk
@SyneczekSobiePomyślał

Również potwierdzam. Pracowałam kilka lat, dostałam niską wypłatę za ostatni miesiąc, ale niech Pan N sie tą kasa wypcha, Karma wraca!

Bu
@SyneczekSobiePomyślał

Czyli dalej bez zmian? Jak dobrze, że już mnie tam nie ma.

Aleks
@SyneczekSobiePomyślał

U nas kilka razy były sytuacje, że reklamacja powinna zostać uznana i mimo, że biuro wiedziało od kierownika, że jest coś takiego to i tak kazali odrzucić te reklamacje rzeczoznawcy. Kończyło się sadem i przegrana sprawa.

PaweŁ

Piszący to Nagły Paweł - Właściciel firmy ARCO. Zwracam się do osoby, która od przeszło miesiąca, pod różnymi nickami, wpisuje na tym portalu treści szkalujące moją osobę i moją firmę. Ponieważ zamieszczane treści są nieprawdziwe i godzą w moje dobre imię jak i w dobre imię mojej firmy zgłoszę stosowne zawiadomienie do PROKURATURY o popełnieniu przestępstwa. Po zidentyfikowaniu przez organy ścigania, na podstawie adresów IP, osoby dokonywującej te wpisy niezależnie od postępowania prokuratorskiego wytoczę tej osobie proces cywilny o zniesławienie i zadośćuczynienie w wysokości 100.000 PLN z przeznaczeniem na cele charytatywne.

3
Pracownik
@PaweŁ

Po pracy w tej filmie, mogę potwierdzić, że szef jest oszustem, stosuje mobbing ("konkurs grudniowy 2017 - kary"), nie dają umów, żądają nie wpisywania dat na umowach, nie wypłacają nadgodzin, które w grudniu wynosiły ponad 20H, praca czasem 13H(każą wpisywać mniej( rozbijać na inne dni) bo inaczej kierownik nie podbije listy obecności. Potwierdzam wszystkie wcześniejsze wypowiedzi, P.P Nagły sobie może straszyć - zwykły oszust (jak już pisałem pracowałem tam więc mam prawo do opinii względem jego osoby). W magazynie nie da się poruszać bo wszystko zawalone, dosłowny bur#$#@l.

anonymous
@Pracownik

No potwierdzam w 100%. Kopii umowy nikt nie dostaje. Godziny też inne na grafiku inne każą wpisywać na kartę obecności . Pewnie, że mamy prawo do opinii po to jest ta strona. Jeśli nie dostanę kopii umowy zaległych to zgłaszam do PIP.

Spokojny do czasu
@PaweŁ

Brawo, Panie Nagły! Pańskie strachy pokazują tylko, jakie stosunki panują w Arco i jaki ma Pan stosunek do podwładnych. Potwierdzają również moje wcześniejsze obserwacje z całej Polski, nie tylko znanych mi osobiście sklepów. Nie strasz, Pawełku, nie strasz, bo... Niniejszym proponuję założyć stosowną grupę na jednym z portali społecznościowych. Grupę pokrzywdzonych przez Arco. Ta grupa złoży zawiadomienie do PIP i prokuratur w całym kraju, a następnie pozew zbiorowy w sądzie pracy i kolejno wniosek o upadłość w sądzie gospodarczym. W formie odszkodowań wypłacisz ludziom o wiele więcej niż te 100.000, Panie Nagły! Dużo Ci zabraknie...

waleczny
@anonymous

Witam,też czuję się oszukany przez firmę Arco proszę o kontakt razem możemy coś zdziałać !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewela
@PaweŁ

Drogi Panie Pawle przecież to jest prawda co byli pracownicy piszą , sądzę że nie dacie rady wszystkich zastraszyć i jeżeli dojdzie do jakiejkolwiek konfrontacji w sądzie to przegracie z kretesem , trzeba wierzyć w ludzi ....!!!

Pati G
@PaweŁ

Szanowny Panie Pawle czy prawdą jest że są / byli w Waszej firmie pracownicy zatrudnieni na tzw śmieciówkach przez okres dłuższy niż 6 lat ? Czy to są plotki i wyssane z palca bzdury . Bardzo proszę o szczerą odpowiedź na to pytanie

Weronika
Inne
@PaweŁ

Może być tak, że wysuwasz tu zbyt pochopne wnioski. Nie należy bowiem nikogo o nic oskarżać, jeśli nie ma się żadnych dowodów. Jeśli jesteś pracownikiem w ARCO Spółce Jawnej, to lepiej zacznij wypowiadać się na temat tamtejszych warunków pracy. Może prowadzą teraz procesy rekrutacyjne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dab2
@Spokojny do czasu

To prawda.... wszystkie reklamacje są odrzucane ... Rzeczoznawca na usługach szefa.... Nie warto tam kupować... zwłaszcza obuwia. U mnie sprawa jest już w sądzie ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️

Klient
@PaweŁ

Pana spółkę należy omijać szeroko.Jestem klientem i nie polecam Was.Wasza strategia działania odpycha normalnych ludzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oszukany
@Pati G

Targanie umów i przepisywanie ze wsteczną datą - aby nie otrzymać na czas nieokreślony, wszystko da się obejść....

SynekSobiePomyślał
@PaweŁ

Żeby stracić dobre imię najpierw trzeba je mieć heh

PAWEŁ SPODZIEWANY

Paweł, dalej straszysz obcinaniem wypłat. Ostatnie doświadczenia nic Cię nauczyła? NIKE już patrzy ci na Twoje dające pod stołem żałosne wyplaty rączki...

Yyy
@PAWEŁ SPODZIEWANY

A jakie to np doświadczenia?

SCC

Mikołaju Mikołaju wierzymy w Ciebie i mamy nadzieję że w tym roku już jesteś rychliwszy , życzymy Ci wysokich „słupków” jeszcze więcej tabelek i wszystkich niedziel handlowych w przyszłym roku

Jupik
@SCC

Jak się można było spodziewać znowu nie doleciał :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@Jupik

Potwierdzone info???:) buhahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

PIP powinien się jak najszybciej zainteteresiwac firmą ARKO. Księgowość to zart. Brak pasków, wypłaty pod stołem...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zawe

Przepracowałam cały miesiąc (184 godziny) w firmie ARCO jako sprzrdawca w Galerii Krakowskiej w sklepie ,,Reebok”. Oczywiście nikt nie był w stanie powiedzieć mi pod koniec miesiąca czy umowa będzie przedłużana na kolejny miesiąc. Więc znalazłam inną prace i za to nie dostałam premii. Z tego co mi mówiono to jest za przepracowane godziny, a ja przepracowałam je wszystkie. Moja koleżanka była na l4 pare dni i dostała większą wypłate pomino, że nie wyrobiła wszystkich godzin, ale została w firmie. Czy to nie jest śmieszne? Dla mnie to oszustwo, nie chodzi o koleżanke bo dobrze, że dostała premie, tylko co ze mną? Skoro jest za wyrobienie wszystkich godzin w miesiącu to dlaczego wysłano mi najniższą krajową? A potem dziwicie sie, że każdy odchodzi po miesiącu! Jak tu pracować z takimi ludźmi .... Moje sugestie dla ARCO Spółka Jawna: Chciałabym żeby jeszcze raz pomyśleć nad tym dlaczego nie należy mi się premiia. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Jeśli chodzi o atmosferę to pracują fani ludzie oprócz kiererowniczki, która myśli tylko o sobie oraz zastępca który uważa się za kierownika.

Tatatat

Byłam bardzo pozytywnie nastawiona na dzisiejsza rozmowe kwalifikacyjna. Spóźniłam się nieznacznie niecałe 5 min ponieważ szukałam owej pani a pokierowanie mnie przez dziewczyny ze sklepu ze w kawiarni w galerii katowickiej siedzi pani w białej koszuli było conajmniej śmieszne. Wydawało mi się ze owa Pani (bo niestety w porównaniu do mnie nie przedstawiła się) prowadzi rozmowe na stanowisko kierownika w ogromnej korporacji. Szanuje za kreatywność pytań ;) Po rozmowie czułam się strasznie zlekceważona szczególnie jak odpowiadałam na jedne z pytań „ co dała mi poprzednia praca” poczułam, ze Śmieszą je moje wypowiedzi. No coz, tak to jest gdy się pracuje w firmach sportowych a ze sportem nie miało się nigdy doczynienia- prawda? :) kwestia zarobkowa nie była poruszona, dopiero gdy zapytałam. Zastanowiło mnie jednak dlaczego premia sprzedażowa jest uzależniona od tego czy jestem aktywnym pracownikiem podczas prac porządkowych na magazynie- śmiechu warte!!! Bardzo wyczułam to typowe schorzenie dzisiejszych pracodawców typu chce studenta, bo nie płace podatków ale nie pójdę na rękę z grafikiem i mam to w (usunięte przez administratora) No coz życzę jednak Firmie ARCO żeby znaleźli swojego wymarzonego pracownika ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Tatatat

Wydaje mi się że ta pani to Ewelina „ dyrektor” kompletnie nie szanuje pracowników , normą jest w biurze jak i w poszczególnych sklepach przyklejony , sztuczny uśmiech gdy jest w pobliżu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
Inne
@Tatatat

@Tatatat Bardzo doceniamy to, że mimo nieprzyjemnych doświadczeń postanowiłaś podzielić się z nami swoimi wrażeniami na temat rozmowy kwalifikacyjnej w ARCO Spółka Jawna. Może zbyt pochopnie oceniłaś zachowanie Pani, która ją prowadziła - każdy z Nas ma czasami nieco gorszy dzień. A o jakie stanowisko się ubiegałaś?

Wkońcu szczęśliwa :-)

Tak sobie patrze na komentarze, że nic się nie zmieniło jest tylko coraz gorzej widzę że zwalniając się podjęłam najlepszą decyzję w moim życiu :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o ARCO sp.j. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w ARCO sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy ARCO sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w ARCO sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 0 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy ARCO sp.j.?

    Kandydaci do pracy w ARCO sp.j. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

ARCO sp.j.
1.9/5 Na podstawie 95 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ARCO sp.j.
Przejdź do nowych opinii