opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Van Graaf GMBH

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.9/5

Na podstawie 177 ocen
Opinie(357)
Dodaj opinię

Opinie(357)

Dodaj opinię
Logo
  • O nas
  • .
  • Rozwój zawodowy
  • .
  • Benefity
  • .
  • Proces rekrutacyjny
  • .
  • Join our team
  • .
  • Kontakt

O nas

Rozwój zawodowy

Benefity

Proces rekrutacyjny

Join our team

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Opole
  • Wałbrzych
  • Legnica
  • Jelenia Góra
  • Głogów
  • Ostrów Wielkopolski
  • Kłodzko
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Wrocław
  • Wysoka
  • Radomierzyce
  • Iwiny
  • Radwanice
  • Biestrzyków
  • Mokronos Dolny
  • Ślęza
  • Żerniki Wrocławskie
  • Zabrodzie
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Gdańsk - Van Graaf

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Wrocław
  4. /
  5. Opinie o Van Graaf GMBH sp.k.

Opinie

Opinie o Van Graaf GMBH Wrocław

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Van Graaf GMBH sp.k.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Bbb

    31.03.2020 23:48

    Inne

    No cóż firma wykorzystała moment by zacząć zwalniać stałych pracowników, na to wplywu nie mamy. Natomiast mamy wplyw na to żeby tam nie przychodzić. Jak oni mogą kazać chodzić nam.do pracy w zamknietym sklepie, a potem zwalniac ludzi. Po czym dalej każą nam chodzić do pracy, choć za bardzo już nie ma tam co robić. Patrząc na sytuację epidemiologiczną w naszym kraju zaczynam się bać. Za okolo 10 prawdopodobnie bedziemy mieli najwiekszy wzrost zachorowań, a firma Van Graaf nie zapewnia swoim pracownikom ŻADNYCH, POWTARZAM ŻADNYCH zabezpieczeń oczywiście poza żelami antybakteryjnymi, ktore powoli się kończą. Nie mamy masek, rękawiczek niczego co w jakikolwiek sposob by nas chroniło tak naprawdę. I tu pytanie do zarządu, Czy kiedy ktoś zachoruje, bo to nastąpi prędzej czy później, wezmiecie za to odpowiedzialność?? Zapewnicie chorym najlepszą opiekę i testy dla wszystkich pracowników i ich rodzin???? Bo myślę że nie. Dalej bedziecie.udawali ze jest ok i bedziecie.kazali przychodzić reszcie. Bo przecież trzeba przełożyć towar z.miejsca na miejsce. A może jak ktoś z zarzadu zachoruje to wtedy przejżycie na oczy?? A moze jak Pan Nieprzyjemny będzie miał koronę, wtedy odpuscicie?? A czy Nieprzyjemny tez normalnie pracuje w grupie powyżej 10-15 osób?? Nie rozumiemy sensu chodzenia do sklepu, kiedy jest zamknięty i tak nie zarabiacie na tym!!!! Czy w tej sutuacji jest niezbędne i ratuje komuś życie?? Może chodzi tylko o to, że was coś trafia na samą myśl, że musicie nam zapacic, choć nie zarabiamy dla was?? Tak sądzę. Ale chytry dwa razy traci. I błagam nie mówcie mi o postojowym, to nie jest taka sytuacja. To jest sytuacja nadzwyczajna, na którą najwyraźniej przepisów nie ma. My przychodząc do tego zamkniętego sklepu narażamy nasze zdrowie i życie, naszych najbliższych kompletnie bez sensu, bez celu. To głupie. I właśnie tym firma robi sobie fatalny piar, ale skutki tego zobaczą zbyt późno. Nie warto dla Vg przychodzić do tej " pracy" bo i narażać się bo i tak nas zwolnią. Zabrali nam całą motywację do pracy......
    ReviewUserIcon
    Nick

    31.03.2020 19:39

    Inne

    Ludzie od tej firmy to jak najdalej!!!!!! Najgorsza firma z jaką można mieć do czynienia.
    ReviewUserIcon
    PoProstu

    31.03.2020 14:37

    Inne

    Masowe zwolnienia, brawo VG ???????????? zwalniają ludzi na potęgę....
    ReviewUserIcon
    Cupa

    31.03.2020 18:01

    Inne

    Ludzie uciekajcie na L4 i na urlopy kto może!!
    ReviewUserIcon
    Załamana

    23.03.2020 20:19

    Inne

    Traktowanie pracowników jako tanią siłę roboczą jest jedną z najgorszych rzeczy jaką widziałam w tej firmie. Zachowanie Niemców co do Polaków nie zmieniło się niestety z biegiem historii... Pracownicy muszą narażać swoje zdrowie dla poukładania ubrań na sklepie, ponieważ po epidemii każdy rzuci się na zakupy w galerii handlowej! Pracownicy z niemieckich VG najprawdopodobniej siedzą w domu, lecz niestety polaków to nie dotyczy.
    ReviewUserIcon
    ciekawy

    24.03.2020 07:30

    Inne

    Był przez chwilę jeden post na Instagramie (o tym jak firma dba o pracowników w czasie koronawirusa) gdzie ktoś w komentarzu napisał, że idąc do apteki widział grupy ludzi w sklepie. Ale cały post razem z komentarzami został usunięty z Instagrama.
    ReviewUserIcon
    eeeeh

    29.03.2020 09:33

    Inne

    To idź kobieto do fabryki robić, albo gdzie indziej fizycznie, jestes zwykłym leserem, który cięższej roboty niż układanie ciuszków sie nie chwyci, ale do narzekania to pierwsza. Tragedia z babiny.
    ReviewUserIcon
    ktoś

    28.03.2020 18:45

    Inne

    No fajnie nasi SM są bardziej papiescy niż sam Papież. Cały świat apeluje #zostańwdomu żenada , zostańcie w domu.
    ReviewUserIcon
    ***

    28.03.2020 19:36

    Inne

    Słuchajcie!Skoro SM nie sa wstanie nic załatwić To moze my pracownicy Wszyscy cos zrobmy? Nie wiem macie jakies pomysły ?
    ReviewUserIcon
    ktoś

    26.03.2020 10:39

    Inne

    No cóż,VG nie upadnie,a myślę,że klienci wytrzymają bez cudnych sweterków, jakoś przeżyją. Tu chodzi o ludzi,inaczej traktowanych niż niemcy, czas najwyższy żeby Polacy postawili się nic nie wartym niemcom/piszę z małej litery, bo taki mam stosunek do nich/. Co do Nieprzyjemnego to raczej mały człowiek/dosłownie i w przenośni/ z przerośniętym ego.Naszym kosztem chce zrobić wątpliwą karierę.
    ReviewUserIcon
    ???

    26.03.2020 11:19

    Inne

    Z całym szacunkiem do pracy, uwazam ze w obecnej sytuacji wole modlic sie o słuzbe zdrowia aby dała rade,o to aby nie musieć zmagać sie z zakażeniem niż z etatem.Dobrze wiemy ze osoby zakazone moga nie miec objawów i zararzaja. Nie rozumiem dlaczego dla wiekszosc osob ważniejsze jest porzadkowanie sklepów przeciez i tak nie robicie teraz obrotów bo nie ma sprzedaży.Za to przyczyniacie sie do wzrostu zachorowań i powtórzenia sytuacji z Włoch. Nie ogarniam tego SŁABE SŁABE SŁABE
    ReviewUserIcon
    Lady guga

    23.03.2020 10:50

    Inne

    Globalna epidemia koronawirusa rozwija się na dobre a pracownicy Van Graafa muszą chodzić do pracy i normalnie pracować po 7h na sklepie. Ze strony firmy nie czuję żadnego wsparcia i bezpieczeństwa , boję się o swoje życie. Nie jestem pewna czy ktoś z personelu nie jest chory, jedna osoba może zarazić 5 innych osób. To jest przykre, że my dla firmy jesteśmy na każde zawołanie a firma ma Nas głęboko w (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Mik

    25.03.2020 23:30

    Inne

    Codziennie vg traci miliony złotych, a pieniędzy nie biorą z drukarni, a trzeba opłaty porobić i zapłacić pracownikom. W Niemczech vg jest zamknięty bo niemiecki rząd ma na to pieniądze i ustawa tak głosi wsparcie w razie takich sytuacji. W Polsce jedynie małe przedsiębiorstwa dostają dofinansowanie. To wina rządu że nie mają firmy wsparcia. Ty się módl żebyś pracy nie straciła a nie narzekasz.
    ReviewUserIcon
    ciekawy

    26.03.2020 07:37

    Inne

    Ale to jest niemiecka firma a nie polska. Skoro można transferować za granicę zysk, to dlaczego nie można dofinansowania w drugą stronę w czasie problemów?
    ReviewUserIcon
    Fashion

    25.03.2020 14:52

    Inne

    Przemysł farmaceutyczny?? No chyba nie..patrząc ci się dzieje i co się sprzedaje. Poza tym jesteśmy jako kraj jednym z liderów spożywania lekarstw i pokrewnych specyfików. Branża fashion-no tutaj trudno się nie zgodzić z tym przypuszczeniem,nie trzeba być nawet analitykiem..
    ReviewUserIcon
    gosd

    25.03.2020 08:47

    Inne

    Koronawirus: 25.03.2020 r. Firmy będą masowo bankrutować - bezpośrednio lub na zasadzie domina. Jakie branże najbardziej zagrożone? Według pierwszych analiz ppodjęte wskutek epidemii ograniczenia najbardziej dotkną branżę turystyczną, transport, przewoźników lotniczych, gastronomię, organizatorów imprez masowych, teatry, kina, branżę fashion, galerie handlowe oraz przemysł farmaceutyczny branżę fashion,branżę fashion,branżę fashion,branżę fashion,branżę fashion,branżę fashion,
    ReviewUserIcon
    Opinia o VG

    23.03.2020 17:34

    Inne

    15-20 lat temu kupowałam tam świetne damskie garnitury, koszule, sukienki. Fakt, nie było tanio, ale ogromny wybór i jakość zawsze były świetne. Teraz, to niestety sklep dla babć i dziadków (nie obrażając!), albo dla tych, którzy myślą, że to, co z Van Graffa, jest obecnie modne i dobre jakościowo. Na wieszakach z nowej kolekcji moda sprzed dekady (ani ładne, ani modne, a i metka ze składem nie powala). W sklepie sporo nowych, „tańszych” marek. Większość nowej kolekcji na wieszakach, na ścianach, jest w rozmiarówce pojedynczej, przekraczającej 2 rozmiary, bo mojego rozmiaru (akurat!) nie ma. Nie inaczej jest z obsługą. Ona do pięt nie sięga Paniom sprzed prawie dwóch dekad. Obecnie, w VG, panie na początku mierzą cię wzrokiem skanując koszt ubrań na twoim ciele (oczywiście butów i torebki też), a potem chodzą za Tobą, jakbyś miał/a coś ukraść i wyrywają metki, nawet jak już sama sobie wybiorę ciuch, bez ich pomocy i podają kasjerowi. ... Okropne, niemiłe uczucie. Kiedy mówisz, czego szukasz prosząc o pomoc/pokierowanie, prowadzą Cię do półek z najdroższymi rzeczami. Jeśli nie kupisz tam niczego, broń Boże nie podchodź do wieszaków z rzeczami przecenionymi, bo zobaczysz szyderczy uśmiech, choć i tak nie znajdziesz tam niczego ładnego, modnego i tańszego, niż w firmowych sklepach danych marek, w których nienachalnie i pomocnie zadbają o Ciebie od A do Z. Byłam tam ostatnio 3 razy w ciągu miesiąca szukając sukienki, marynarki i spodni. Pal licho wybór w sklepie. Obrzydziło mnie zachowanie „obsługi”, więc więcej nie :(
    ReviewUserIcon
    dopani

    23.03.2020 18:58

    Inne

    Chyba pani nie zdaje sobe z tego sprawy, że pracownicy muszą to robić. Im droższe sprzedadzą rzeczy tym większą premia. Poza tym jest nacisk na obsługę klienta. Podstawa w tym sklepie jest niska, więc liczy się kazda rzecz na która pracownik da rade wpisac swoj numerek, także wydaję mi się to logiczne, że lepiej poświecić poł godziny pani, ktora zrobi zakupy za 2000zł, niż pani która zrobi zakupy za 200zł.
    ReviewUserIcon
    Zdziwiona

    20.03.2020 17:56

    Inne

    Ludzie, czemu Wy nie rozmawiacie ze swoimi SM, kierownikami, tylko zachowujecie się jak psy, które szczekają do póki są za bramką...? To nie jest miejsce na takie rozmowy... Poza tym pomyślcie najpierw może o lekarzach, pielęgniarkach, sprzedawcach w spożywce, drogieriach, aptekach a potem dopiero mówcie cokolwiek o narażaniu życia, zdrowia, rodziny... My przychodzimy w kilka - kilkanaście osób, do pustego sklepu wykonywać pracę porządkowe - widzicie różnice?? A jak komuś nie pasuje są urlopy, L4 i inne sposoby. Ale najwięcej mają do powiedzenia chyba Ci co do tej pracy nie chodzą...
    ReviewUserIcon
    ???

    22.03.2020 19:40

    Inne

    To nie jest miejsce ma takie rozmowy..? Czy firma chce zataić to że pracownicy przez cały czas chodzą do pracy?
    ReviewUserIcon
    Zmartwiona

    23.03.2020 08:56

    Inne

    Warto by było jednak nagłośnić, ze w sytuacji epidemii pracownicy przychodza do pracy do zamknietych sklepów.Jaki w tym sens?
    ReviewUserIcon
    nick

    22.03.2020 12:57

    Inne

    stan epidemii w Polsce- ale to niewazne i tak trzeba chodzic do pracy w van graaf, to pokazuje jak bardzo pracownik i jego zdrowie jest nieistotne w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    ....Zmartwiona

    22.03.2020 16:27

    Inne

    Czy SM wnioskuja aby władze firmy nie narazały ludzi kazac im bezsensu przychodzić do zamknietego sklepu? Ludzie obudzcie sie! Nie wiecie czy nie złapiecie wirusa w drodze do pracy lub w kontakcie z współpracownikami! Przeciez mozna zarażać nie majac objawów! Czy ta firma jest warta tego!!!Zobaczcie co sie dzieje we Włoszech tak umieraja 30-tkowie!
    ReviewUserIcon
    j.a.d

    22.03.2020 16:17

    Inne

    Masakra,co niektórzy wyprawiają.podszywaja się pod osoby,obrażają itd. i odważne wielce tylko w sieci. A najwięcej do powiedzenia mają te co już nie pracują.niech sobie odpowiedzą czemu już ich nie ma i czy nie mają nic za uszami.. bo śmie twierdzić że jest odwrotnie. A zazdrość co niektórych jest wręcz żałosna. Skupcie się na sobie,pracy,domu..
    ReviewUserIcon
    pracownik

    20.03.2020 10:47

    Inne

    To też nie jest wymóg SM, że mamy przychodzić do pracy w chwili gdy jest ona zamknięta i narażamy swoje zdrowie jak i bliskich. Tylko szanownych panów z Niemiec. Mam tylko nadzieję, że wszyscy SM w Polsce, zaczną działać razem, aby sprzeciwić się działaniom pana NIEPRZYJEMNEGO, bo to on wprowadza największe spustoszenie w tej firmie ostatnio. Nie interesuje go kompletnie los ludzi. Wszyscy będą stratni przy jego sposobach działania, nie tylko pracownicy ale i też WY SM, którzy włożyli wiele wysiłku pracy i lat w budowaniu filii.
    ReviewUserIcon
    LoL

    22.03.2020 10:32

    Inne

    No wiadomka, że Nieprzyjemnego nie interesuje nic poza nim samym! Co do SM to mają jedyna i niepowtarzalna okazję w końcu przemówić jednym głosem, ale niestety to jest mało prawdopodobne, bo tylko dwoje z nich ma jaja... Reszta grzecznie przytakuje i robi co im kazali. Faktycznie niektórzy SM włożyli wiele wysiłku w budowanie filii i nadal wkładają a tu taki jeden pojawił się i wszystko co może to psuje. Aż przykro się na to patrzy.
    ReviewUserIcon
    Zdziwiona

    18.01.2020 11:41

    Inne

    Niektórzy ludzie chyba nie do końca rozumieją, ze jest to strona, na ktòrej wypisuje się opinie na temat pracy w firmie Van Graaf, a nie prywatny folwark swoich żali do pracownikòw / kierownikòw / dyrektoròw. Chyba nikt nikogo na siłę w tej firmie nie trzyma? Jeśli pracownicy wrocławskiego oddziału są tacy sfrustrowani, tak źle traktowani, tacy nieszczesliwi, gnębieni i pochłonięci przez intrygi - to co Wy tam jeszcze robicie? Nie umiecie rozmawiać w cztery oczy? Powiedzieć komuś w twarz co Was boli? Tylko anonimowo na internecie oczerniacie innych i psujecie komuś opinie (niby bez nazwisk, ale i tak wiekszosc wie o kogo chodzi)? Odwazni jestescie, nie ma co. No tak, w koncu Wy jesteście ciagle anonimowi, a osoby o ktorych piszecie niestety nie. Moze nastepnym razem się zastanówcie zanim naklikacie o kilka zdań za dużo, bo dorośli ludzie powinni reprezentować sobą jakiś, chociaż byle jaki poziom, a nie takie (usunięte przez administratora) I zebyście się nie zatruli własnym jadem - na frustracje i żale polecam znaleźć sobie jakąś pasję , która pozwoli Wam się zdystansować do wypisywanych przez Was pierdół z prywatnego podwórka, skoro macie za dużo czasu w życiu i tracicie go na sianie mowy nienawiści.
    ReviewUserIcon
    Kot

    25.01.2020 22:18

    Inne

    Pan się lepiej zajmie klepaniem tych altanek i nie tylko ..zresztą
    ReviewUserIcon
    Jula

    21.03.2020 17:58

    Inne

    Większego konfidenta w firmie od ciebie nie ma! Druga sprawa ze jesteś nierobem co większość widzi tylko jesteś pod kloszem bo robisz robotę za kierownika ... wieś tańczy i śpiewa ...
    ReviewUserIcon
    pytanie

    21.03.2020 12:35

    Inne

    Czy kasjerka w tym sklepie musi miec jakiekolwiek wykształcenie? Raczej osoba po podstawówce, jest chyba w stanie to ogarnąć? Mam wnusie, która pracowała, jako sprzątaczka, ale na kasy za lade tez sie chyba nada ?
    ReviewUserIcon
    Pan klient

    21.03.2020 12:33

    Inne

    A ja dziś na zakupki do V. G. Jak tam panie kasjereczki gotowe do obsługiwania?
    ReviewUserIcon
    Narażona

    20.03.2020 15:43

    Inne

    Wszyscy jesteśmy zmuszani do obecności w pracy - kiedy każdy apeluje, wręcz błaga aby pozostać w domu... Pokazuje to niestety jak niewiele znaczy nasza praca i lojalności dla firmy. Chodzę do pracy ale uwierzcie, codziennie kiedy opuszczam dom, drżę o zdrowie i bezpieczeństwo swoich bliskich. Myśle, że SMowie również boją się o swoje rodziny ale co oni maja do powiedzenia?NIC. Mam nadzieje, ze jest Wam wstyd, że bezpodstawnie narażacie codziennie kilkaset osób na zarażenie. Pracownicy VG - uważajcie na siebie! Życzę zdrowia
    ReviewUserIcon
    Ona

    20.03.2020 16:57

    Inne

    Nie
    ReviewUserIcon
    ciekawy

    20.03.2020 19:03

    Inne

    A to nie jest jakaś forma dyskryminacji ze względu na pochodzenie? Jak to jest umotywowane?
    ReviewUserIcon
    anonim

    19.03.2020 23:51

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Żart

    20.03.2020 15:33

    Inne

    Szkoda że nic nie wyniosłeś z mojej wypowiedzi a zrozumiałeś jedynie epitety. Widzę że istnieje kółko wzajemnej adoracji. Jak by nie było to własnie osoby "mocne w gębie" w internecie najczęściej siedzą cicho jak przyjdzie co do czego. Szkoda że mocni jesteście tylko tutaj a nie w prawdziwym życiu.
    ReviewUserIcon
    Żart

    20.03.2020 17:17

    Inne

    Konkrety, dowody a nie wymysł chorej głowy. Tyle tylko dodam w temacie. "haha"
    ReviewUserIcon
    @fan

    19.03.2020 18:58

    Inne

    Jaki jest stosunek do pracowników ? A taki, że w czasie kwarantanny musimy chodzić do pracy- do skupiska ludzi - brawo dla firmy która ryzykuje zdrowie i życie swoich pracowników - brawo Van Graaf za pokazanie nam wszystkim czym dla Was jesteśmy Brawo SM za brak reakcji !!
    ReviewUserIcon
    lol

    20.03.2020 13:21

    Inne

    i tak sie tylko obijacie i plotkujecie, dobrze wam tak
    ReviewUserIcon
    Żart

    20.03.2020 14:30

    Inne

    Rozumiem że jesteś jednym z SM-ów skoro wiesz że nie mają żadnych obiekcji co do tego i uczestniczysz w rozmowach z Niemcami
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Van Graaf GMBH?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Van Graaf GMBH sp.k.

    Św. Mikołaja 19 50-128 Wrocław

    NIP:8971651477

    REGON:93226399100000

    KRS:0000372060

    http://www.vangraaf.com/pl/
    Branża główna: Moda, projektowanie
    ReviewUserIcon
    Klient

    18.03.2020 08:09

    Inne

    Boże co ta nowa dyrektorka we Wrocku ona była kiedyś w handlu czy to jej pierwszy raz ?czy tylko ja mam takie negatywne wrażanie,kto to jest ?
    ReviewUserIcon
    Misiekniezadowolonybo J.S wie

    14.03.2020 18:32

    Inne

    Och komentarz usunięty jak tu żyć misiu ona naprawdę jest tak zazdrosna ...?
    ReviewUserIcon
    anonim

    02.02.2020 16:03

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    mg

    08.02.2020 10:46

    Inne

    Niestety to prawda...SM i jego kierownik G to dramat... pracue sie bo się musi. kazdy na boku szuka innej pracy
    ReviewUserIcon
    Olo

    06.02.2020 12:57

    Inne

    Pan Nieprzyjemny wszystko psuje, co było pozutywne w tej firmie. Wtrąca się we wszystko, wszystko chce zmieniać na lepsze, nie mając pojęcia o czym właściwie rozmawia. Rozwala pracę całej firmy od środka nie zważając na konsekwencje. Atmosfera jest fatalna, nikt nie mówi, co tak naprawdę się dzieje, jesteśmy tylko po cichutku straszeni, że jesli nie zgodzimy się na zmiany to będą zwalniać ludzi. Chyba jeszcze nigdy nie byliśmy tak zdemotywowani i zestresowani utratą pracy, jak teraz. Kto to w ogóle jest?? Po co przyszedł?? Na czym mu zależy?? Nie wiemy. Ale nic dobrego z tego raczej nie wyniknie. Chciałbym jedynie, żeby o tym wszystkim dowiedziała się centra. Już wiele osób szuka sobie innej pracy. Niech się nie zdziwią jak z dnia na dzień zostaną bez pracowników....
    ReviewUserIcon
    Pacer

    31.01.2020 12:58

    Inne

    Zgadzam się niestety z poprzednimi wpisami o słabych warunkach pracy.(usunięte przez administratora) Fakt Van Graafa mają likwidować, już dawno taka informacja była. Nie mówią żeby ludzie nie poodchodzili. Zresztą samo przesuniecie się dyrektora bylego do Katowic o czymś swiadczy.
    ReviewUserIcon
    esssd

    03.02.2020 13:56

    Inne

    Boże, gdzie ja w moim wieku znajdę pracę niefizyczną ? To nie moze być prawda. Błagam, napisz że nie! że to tylko plotki, okrutne plotki.
    ReviewUserIcon
    Szara

    03.02.2020 17:13

    Inne

    Plotki i to wyssane z palca. Co więcej wiem, kto je pisze, więc do tej osoby - odpuść sobie bo dość to z Twojej strony żałosne.
    ReviewUserIcon
    Frajda

    02.02.2020 18:14

    Inne

    Van Graaf był miejscem pracy w miarę dobrym - zarobki bez szału, ale całkiem sporo plusów: grafik elastyczny, odzież służbowa, atmosfera ok, praca bez stresu, fajne imprezy integracyjne, przy dobrej sprzedaży wypłata nawet niezła. No ale ostatnio nie dzieje się zbyt dobrze. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    666

    03.02.2020 13:45

    Inne

    To wszystko prawda o Panu „Przyjemnym „. Pan przenosi wszystkie złe pomysły z P&C . Ma gdzieś rewizje i karze na przykład nie klipsować niektórych rzeczy , sprawdza czas pracy pracowników na stoperze . Nie jest partnerem do rozmowy a wszystko co powie to święte . Store menagerowie maja związane ręce i boja się odezwać . Tylko Pan Kot jeszcze się nie daje i broni swoich pracowników. Centrala udaje że nic nie wie i nic się nie dzieje , dla nich jesteśmy tylko numerami personalnymi a nie ludźmi . Kiedyś fajna firma teraz schodzi na psy . Nie chce się pracować i przychodzić do pracy .
    ReviewUserIcon
    Store

    20.01.2020 13:25

    Inne

    Van Graaf daje szanse na rozwój i awans, jeśli jest sie człowiekiem inteligentnym, zaradnym i wykształconym - oczywiście z biegłym językiem niemieckim. W innym wypadku pracuje sie latami na stanowisku typu kasjer/kasjerka, które to stanowisku jest najniżej w hierarchii firmy, a i wśród klienteli i nie posiada owy pracownik żadnych cennych kwalifikacji. Nawet z mięsnego przyjmują kobiety, to chyba świadczy o prestiżu tego stanowiska.
    ReviewUserIcon
    Ewus

    20.01.2020 15:00

    Inne

    Co.za bzdura. Na męskim kierowniczki bez wykształcenia pracuja . Ani kultury w sobie za grosz, jedna to nawet niemieckiego nie zna. Także pisze to ktoś z HR albo dyrektorka sklepu.
    ReviewUserIcon
    Szara

    22.01.2020 13:13

    Inne

    Zastanawiam się czasem czym się właściwie kieruje szefostwo dając komuś awans. Czasem wystarczy, że zna się niemiecki i to jedyna umiejętność - bach, na kierowniczke. Czasem nie trzeba znac języków ale jest się bardzo dobrym pracownikiem - bach, na kierowniczkę. Czasem nie trzeba posiadać ani jednych ani drugich zdolności i - bach na kierowniczkę(?!). A czasem człowiek latami wychodzi z siebie, żeby pokazać co potrafi i nie zwraca się na niego uwagi. Ciężko jest w tym miejscu zostać docenionym i w sumie dosyć to smutne, bo jak już kiedyś wspominałam, to miejsce ma potencjał na bardzo dobre miejsce pracy. Niestety potencjał niewykorzystany i nie zapowiada się na lepsze zmiany. Być może wręcz odwrotnie
    ReviewUserIcon
    Pytanie

    10.11.2019 14:18

    Inne

    Czy Van Graaf GMBH sp.k. zapewnia kartę multisportu?
    ReviewUserIcon
    XoXoXo

    18.11.2019 11:37

    Inne

    Ale są rabaty pracownicze, strój służbowy, wczasy pod gruszą ...
    ReviewUserIcon
    Szara

    22.01.2020 09:08

    Inne

    Tak, wszystko tak opodatkowane, że szkoda gadać. Na te wakacje pod gruszą to chyba można się wypuścić na kolacje w rynku za te 300 zł :) a zniżki pracownicze też ekstra. Kwota zniżki jest dochodem od którego trzeba zapłacić podatek. Lepiej czekać na przeceny albo kupić na sklepowej promocji niż na zniżkę pracowniczą
    ReviewUserIcon
    Nick

    31.08.2019 07:13

    Inne

    We Wrocławskim oddziale panuje ogromny chaos, pracownicy są zestresowani, bardzo niskie zarobki, odpadające z bólu nogi po 10 godz. stania, chodzenie na kolanach przed klientem, wręcz lizanie tyłka, zatracenie godności dla niskich zarobków. Kierownictwo szkoda gadać ... moze powinno iść już na emeryturę?
    ReviewUserIcon
    Nic

    16.01.2020 22:21

    Inne

    Plotkarstwo, donoszenie kierownictwu. Kierowniczka bez charakteru, nawet nie potrafi kartki papieru napisać i wydrukować bezbłędnie, jedyne co ja interesuje to rabaty na ciuchy.
    ReviewUserIcon
    U.T.

    14.01.2020 14:30

    Inne

    Pracy nie polecam. Pracujr rok. Mała kasa, a wymagania z kosmos . Chyba,że bardzo kocha się koty.. , przytakuje dyrektorowi i wierzy w każde jego słowo. Np. O przewartosciowaniu życia po śmierci kota. :-)
    ReviewUserIcon
    BB

    15.01.2020 17:12

    Inne

    Dlaczego się nie zwolnisz skoro nie lubisz kotów?
    ReviewUserIcon
    BezNicku

    10.01.2020 20:59

    Inne

    Zdecydowanie odradzam pracę w VG. Wynagrodzenie zawsze na czas, urlopem wypoczynkowym w całości dysponujesz sam. Tyle z plusów. (usunięte przez administratora) Rabaty pracownicze oczywiście są, ale trzeba od kwoty rabatu zapłacić podatek, przecież się człowiek wzbogacił. Wczasy pod grusza raz w roku 500 zł brutto. Ludzie pracują, jak wszędzie różni. Kadra kierownicza też różna. (usunięte przez administratora). Wszystko muszą sprawdzić, zobaczyć, usłyszeć. Oczywiście nie dotyczy ta wiedza własnego działu, a co zobaczą to szybko na górę lecą przekazać, zamiast ten czas poświęcić na doszkolenie siebie. Mimo dlugoletniego stażu pracy, brak podstawowej wiedzy, którą powinni posiadać chociażby ze względu na satanowisko. Często odnosi się wrażenie, że jest się w przedszkolu a nie pracy. (usunięte przez administratora)Przed wejściem do biura informacja "wejście grozi krytyką", taki żart.
    ReviewUserIcon
    Kot

    10.01.2020 21:08

    Inne

    Zgadzam się w zupełności z wcześniejszymi wpisami. Dyrektor intrygant . Uwielbia plotki i tego pana z dołu co mu donosi. Wielka powierrzchnia i tylko w pracy. Szkoda gadać. (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    gosc

    15.11.2019 10:14

    Inne

    Widze ze firma szuka kasjera, jakie zarobki, atmosfera? Ze trzy tysiące chociaż płaca?
    ReviewUserIcon
    Zibi

    23.11.2019 15:35

    Inne

    1400/ 1500 netto na 3/4 etatu. Całego nie dają.
    ReviewUserIcon
    Wioletta

    13.11.2019 12:53

    Inne

    Czekam na zwrot prawie 1 miesiąc żadnej konkretnej odpowiedzi nie polecam
    ReviewUserIcon
    Klient

    02.11.2019 22:28

    Inne

    Najgorszy sklep internetowy jaki znam. Brak możliwości płatności w sklepie przy złożeniu zamówienia na stronie internetowej, brak rzetelnej rozmiarówki, itp.itp. Nie polecam, ubieralem się w tym sklepie ale zaskoczyły mnie te utrudnienia w dzisiejszych czasach. Jednak zalando wymiata!!!
    ReviewUserIcon
    kasias

    04.11.2019 13:56

    Inne

    prowadza teraz rekrutacje w wielu miastach
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    30.09.2019 22:55

    Inne

    Cześć, Czy ktos moze powiedziec ile zarabia dekorator i jak wyglada jego zakres obowiązków w VG?
    ReviewUserIcon
    ruda

    17.09.2019 15:30

    Inne

    Witam, Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć jak wygląda praca i zarobki na stanowisku dekoratora w firmie Van Graaf ?
    ReviewUserIcon
    Rozczarowana

    23.08.2019 09:11

    Inne

    Dzień dobry, a mnie nie dziwią- wytrzymałam w Van Graaf 1,5 roku pracując jako sprzedawca - w tym czasie dowiedziałam się, że jestem ,, głupia, leniwa, sprzątaczki pracowały by lepiej, na moje miejsce jest dużo chętnych i ogólnie to jak mi się nie podoba to mogę w.... tutaj niecenzuralne słowo ,, wydaje mi się ze wszystko zależy od podejścia pracownika -jeżeli jest ambitny i wie ze praca w VG jest tylko jednym z etapów na ścieżce ,, kariery,, to nie będzie się godził na takie traktowanie przez SM sklepu - ja się nie zgadzałam i opuściłam filię w Krakowie. Praca za najniższą Krajową i brak wizji na jakiekolwiek polepszenie warunków nie służą atmosferze w tym sklepie. SM jest wulgarny i chamski a kierownicy działów robią wszystko co im karze - pewnie ze strachu . Nie polecam nikomu- nawet na chwilę.
    ReviewUserIcon
    Sprzedawca

    15.09.2019 12:17

    Inne

    Zgadzam się w 100% store manager w Krakowie jest wulgarny i nie szanuje nikogo - pracowałam w Krakowie kilka miesięcy i ten człowiek nie nadaje się do zarządzania ludźmi - krzyczy, nastawia przeciw sobie cały team a kto mu się sprzeciwia albo mówi ze tak nie wolno traktować ludzi może się pożegnać z praca - nawet kierownicy działów którzy powinni wspierać swoje teamy nie zwracają na to uwagi - a może powinni - no ale to trzeba mieć trochę odwagi /: szczerze od polecam pracy w tej fili- sytuacja w niej ociera się o mobbing !
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    25.08.2019 20:51

    Inne

    Czytając te opinie włos na głowie się jeży..Pracowałam w Van Graafie od 2001 roku od samego początku,przez prawie 13 lat,Były gorsze i lepsze chwile,ale wspominam te czasy jako cudowny okres w moim życiu.Atmosfera wręcz domowa,kierownicy,załoga i cała reszta bez zarzutów.Pracy rzeczywiście czasami było dużo zwłaszcza w okresie wyprzedaży,ale to chyba normalne?Nigdy nie było problemu ze zmianą grafika,jeżeli była taka potrzeba.Pozdrawiam wszystkich starych pracowników:)))To były czasy:)
    ReviewUserIcon
    Z.

    12.07.2019 09:55

    Inne

    Chciałbym podzielić się opinia o pracy w Van Graaf / jako były kierownik działu który miał okazje pracować w większości sklepów w Polsce nie polecam tej firmy - a wręcz stanowczo odradzam - po pierwsze przełożeni z centrali w Niemczech traktują Cię jako zło konieczne - ogrom pracy nie jest do udźwignięcia - a zarobki odwrotnie proporcjonalne do nawału zadań / jeżeli chodzi o store managerów (usunięte przez administratora) atmosfera w każdym ze sklepów jest po prostu tragiczna - może dla tego fluktuacja pracowników jest ogromna - szkolenia przy zatrudnieniu są przeprowadzane szybko - bez konkretów i bez jakich kolwiek feedbackow - noe wiesz czy jest ok czy nie- rozmowy ze store managerami to nie dialog - to monolog (usunięte przez administratora) atmosfera- kiepska Zarobki- poniżej przeciętnej Ilość pracy - nie do wykonania Inne benefity- odzież Służbowa - która zatwierdza store menager / wiec albo Cię lubi i pozwoli Ci wybrać cos sensownego- albo nie i chodzisz w (usunięte przez administratora)/ dosłownie (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Z.

    02.08.2019 11:44

    Inne

    Jeżeli ilość pracy jest dla Ciebie ciekawym wątkiem w powyższej wypowiedzi, to chyba ominęłaś ważniejsze punkty - jak mobbing, poniżanie i zastraszanie pracowników przez Store Menagerow - którzy są po prostu bezkarni wiedząc , że centrala jest w Hamburgu i nie zdaje sobie sprawy z tego co się dzieje / Store Menagerowie wiedzą ze centrala słucha tylko ich wiec mogą robić co chcą a przedstawiać centrali zupełnie inną rzeczywistość .... ilość pracy jest ogromna ale gdyby atmosfera oraz HR był na naprawdę wysokim poziomie pracowało by się po prostu lepiej- czego w Krakowie oraz innych filiach nie można niestety zauważyć - taki menager to skandal i wstyd
    ReviewUserIcon
    Z.

    06.08.2019 08:46

    Inne

    Przykłady podałem w odpowiednich instytucjach zajmujących się monitorowaniem pracodawców, tutaj mogę podzielić się opinią o doświadczeniem - jeżeli wczytałeś się dokładnie kilka osób potwierdziło moją wypowiedź.
    ReviewUserIcon
    Zdziwiona

    03.08.2019 12:27

    Inne

    Pracuje w VG już długo i dziwią mnie opinie tak negatywne jak poniżej. W porównaniu do innych miejsc pracy - nie jest źle. Zarobki może nie są kokosowe ale też nie są najgorsze. Atmosfera w pracy jest naprawdę dobra. Grafik jest elastyczny. Odzież sluzbowa 2x w roku za naprawdę grubą kasę. Przychodzi się do pracy z przyjemnością i bez spiny. Store Manager jest wyjątkowym człowiekiem. To jest dobre miejsce pracy, jeśli człowiekowi się chce pracować, bo obowiązków jest duzo. Brakuje jedynie benefitow w postaci karty multi sport czy paczek na święta. Ale bez tego da się przeżyć. Jedyne co to mnie brakuje dodatku stażowego i dodatku za nie chodzenie na L4. Myślę że zmotywowało by to pracowników do pracy i zmniejszyłoby ilość występujących L4.

    Zostaw merytoryczną opinię o Van Graaf GMBH sp.k.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.