Jest to pierwszy tak tragiczny kurier z jakim miałem kontakt w życiu! Otóż w sklepie internetowym Artgeist Wrocław zakupiłem obraz. Chciałem go odebrać w sklepie, ale pani powiedziała, że dostarczy go kurier GLS. No trudno. Zakup dokonałem z wpłatą na konto, ale z podaniem swojego nazwiska internetowego oraz adresu bramę dalej. Uczyniłem to tylko i wyłącznie w celu ochrony danych osobowych! I w ten sposób kupuję od lat ,bezproblemowo. Po dokonanej wpłacie na poczcie dostałem informacje ze sklepu, że przesyłka jest przygotowywana do przekazania GLS. Następnego dnia, że przesyłkę przekazano do kuriera. I w tym momencie zaczyna się akcja! Otóż , dostaję maila z propozycją przekierowania przesyłki z podanego adresu na punkt odbioru przy Alei Wiśniowej. Nie wiem dokładnie jak się stało, ale przysłano mnie informację, ze przesyłka zostanie tam dostarczona??? Kolejnego dnia udałem się na Wiśniową, by sprawdzić co z przesyłką. Ale jej tam jeszcze nie było, natomiast inny tam kurier GLS pytany przeze mnie, sprawdzał tego człowieka i powiedział, że przesyłka będzie jutro. Nastało jutro i dzwonię. Ale sympatyczna tam pani odpowiedziała, że przesyłka nie nadeszła. Kolejnego dnia dostaję maila, ze przesyłka zostanie dostarczona na Wiśniową. Stąd dzwonię, ale przesyłki nie ma! Dostaję dzisiaj sms, że przesyłka będzie do odebrania z dowodem osobistym. Dzwonię ,ale nie ma przesyłki. Stąd wyraziłem swoje oburzenie całą tą akcją kurierską, poczynając od przekierowania adresu dostawy. W między czasie dzwoniła też żona i pytała. Tak koło godz 15.30 dzwoni do mnie wyjątkowo agresywny kurier z takim rabanem, z którym po raz pierwszy miałem wżyciu do czynienia. Bo kurier nie rozmawiał z kumplem z podwórka , lecz z klientem, który jemu zapłacił za usługę 20 zetów. I zamiast spokojnie wyjaśnić problem, to zaczął mnie straszyć, że poda mnie na Policję, za mobbing tej pani w Punkcie??? Szkoda tylko, że kurier renomowany prawnik nie wie, że mobbing dotyczy relacji pracowniczych (art.218 par.1 kk /utracił moc/), a nie handlowych. Już pominę język, w jaki sposób kurier wypowiada się do klienta. Ale z drugiej strony, jaka firma kurierska, tacy jej pracownicy. Oczywiście, przy odbiorze chciałem przedstawić pocztowy dowód wpłaty na sklep internetowy i swój dowód osobisty, by wiadomo, kto przesyłkę odebrał. Ale agresywny kurier powiedział, że i tak mnie przesyłki nie wyda.Ale nie ma problemu, bo sklep dbając o swoją dobrą opinię i obroty z pewnością i tak zapewni, abym przesyłkę jego odebrał, bo nie będzie to moja pierwsza transakcja z tym sprzedawcą, ale kategorycznie ostatnia poprzez GLS! A tak na marginesie, to macierzysty bank nie był w stanie na mnie wymusić wprowadzenie swoich danych do Internetu, a tym danych personalnych i konta bankowego, to GLS to uczyni? No bez żartów szanowni panowie, bez żartów. I na koniec, to dodam,że nie raz odbieram przesyłki ludzi z mojej klatki schodowej, których nawwet bliżej nie znam, bo mnie o to proszą i nigdy nie było w tej materii najmniejszych problemów. Ale pewnie tylko dlatego ,że dostarczycielami przesyłek nie jest GLS Wrocław!
Omijać szerokim łukiem. Totalny brak poszanowania klienta. Gdyby firma przestała istnieć więcej ludzie by zyskali jak stracili. Zamówiłem przesyłkę firma wysyła powiadomienie, że kurier dostarczy państwa przesyłkę w dniu dzisiejszym, dzwonię pytam o której Pan będzie odpowiada już tam byłem rano o 11 nikogo nie było w domu. Jaja powiadomienie przyszło prawie pięć godzin po tym jak był kurier. Padło pytanie czy zapłacona czy nie, odparłem zapłacona to sobie ją Pan może odebrać w punkcie. (usunięte przez administratora) 2 kilometry będę chodził za przesyłką za którą zapłaciłem z dostawą do domu. Jak bym chciał sobie pochodzić to bym sobie psa kupił a nie za przesyłką po mieście (usunięte przez administratora) W (usunięte przez administratora) mają ludzi widzę ze tu już nie jedna osoba ma serdecznie dość tej firmy. Zadzwoniłem na centrale wyczekałem się na połączenie powiedziałem o co chodzi a Pani ze mnie idiotę robi, że nie ma połączenia z kurierem i nie mają wyjścia na miasto. W jakim wieku my żyjemy w XVIII? Gdyby przesyłka była nie opłacona to może by przyjechał ale że kasę już wzięli to sobie myślą radź sobie matole. NIGDY WIĘCEJ
20 dini czekam paczka nıe poleczam
Nie polecam moja paczka miała być u mnie we wtorek potem w środę dziś czwartek dalej jej nie mam nawet na tą ich infolinię nie idzie się dodzwonić masakra jakaś .....
Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
LUDZIE, OGARNIJCIE SIĘ. TO JEST FORUM DLA PRACOWNIKÓW, LUB OSÓB ZAINTERESOWANYCH PRACĄ W FIRMIE. NIE JEST TO MIEJSCE NA ŻALE O JAKOŚCI USŁUG FIRMY !!!
W dniu dzisiejszym otrzymałam paczkę, kurier postawił karton w drzwiach, na moją prośbę o przepchnięcie kartonu tak żebym chociaż mogła drzwi zamknąć powiedział, że nie ma takiego obowiązku, powiedziałam że jestem w ciąży i nie mogę dźwigać, na co odwrócił się na pięcie i odszedł . Dzień wcześniej nie dostarczył paczki, mimo że dostałam maila z potwierdzeniem. W komentarzu napisał, że nie dostarczył paczki z uwagi na nieprawidłowy adres, co nie było prawdą. Zadzwoniłam na infolinię chcąc złożyć skargę, dowiedziałam się że ani kłamstwo ani (usunięte przez administratora) nie podlegają składaniu skarg. Nie wiem w takim razie po podlega? Firma porażka, odradzam korzystanie z ich usług, mogą oszukiwać klienta, traktować po chamsku bezkarnie, i to jest polityka tej firmy.
Firma, która nie powinna istnieć. Doreczenie paczki trwa ok. 2 tygodnie albo i dłuzej. Nigdy więcej GLS - firmy wysyłajace przesyłki do klienta nie powinny korzystac z tej firmy.
Firma GLS to jakaś porażka, działają jak w średniowieczu.Ostatnio kurier przywiózł paczkę o wartości 2500zł ( był tam drogi telefon komórkowy), nie potrzebuje podpisu, jak nie ma nikogo w domu paczkę rzuca pod drzwi i odjeżdża.Nie potrzebował ode mnie podpisu!!! A gdyby nikogo nie było w domu do wieczora to tą przesyłkę mógłby ktoś zabrać!!!! I co potem?????
Firma GLS to jakaś porażka, kurier przywozi paczkę o wartości 1500zł , nie dzwoni że będzie za jakiś czas, nie potrzebuje podpisu, jak nie ma nikogo w domu paczkę rzuca pod garaż i odjeżdża. A gdyby nikogo nie było w domu do wieczora to tą przesyłkę mógłby ktoś zabrać!!!!
Brak slow paczka zamowiona kurierem 60zl 1--3 dni dostawy paczka zamawiana 7-11-19 A paczka nawet nie wyruszyła....to jest kur*** dramat
Najgorszy kurier w firmie GLS gorszego ni znałem
Problem z GLS pojawia się po raz wtóry. Żona znalazła paczkę pod drzwiami, mimo, że była w domu. Innym razem paczka pojechała do innej miejscowości - pod ZŁY adres!!!!! Gdyby nie uczciwość dobrych ludzi, którzy zadzwonili , że mają moją paczke to bym był kilka stów na minusie! Co chwile słysze o podobnych sytuacjach od znajomych... Ta firma to porażka
PORAZKA!!!! Zapłaciłam za dostawę kurierem. Po pierwsze jedyna informację jaką dostałam to ta że kurierowi nie udało się dostarczyć paczki...więc skontaktowalam się z infolinią aby dostać numer telefonu do kuriera ktory dnia następnego podejmie próbę jej dostarczenia. Mimo wielokrotnych prób nawiązania połączenia kurier nie tylko nie odebral, ale rowniez nie oddzwonil. Więc paczka ponownie nie została dostarczona. Tylko tym razem dostałam jeszcze info, że pomimo dwukrotniej próby dostarczenia paczki nie zastano adresata w domu więc teraz paczkę muszę odebrać w ich punkcie. Więc zapłaciłam 14,99 zł za to, żeby samej odebrać paczkę. Sprytne prawda? Gdzie inPOST kosztuje 9.90 zl....Powinni kurierowi płacić za pozytywne dostarczenie paczki...jak gdziekolwiek zobaczę dostawa GLS nie zamówię towaru!!!!
Najgorsza firma przewozowa z jakiej korzystałam. Dno nad dnami. Kurier dwa razy nie odebrał paczki. Zero kontaktu. Paczka doszła po 8 dniach. Unikajcie jak możecie
Porażka ! Odradzam każdemu firmę gls! Zero kontaktu z odbiorcą, a paczka dotarła całkowicie zniszczona! DNO
Nigdy więcej zero kontaktu żadnego esemesa e-maila telefon nic Czekałam na paczkę i tak naprawdę to nie wiedziałem kiedy mam.sie jej spodziewać wysłałem zapytanie zero odpowiedzi był pan jednego dnia nie było nikogo zostawił kartkę że będzie dnia następnego byłem w domu i odebrałem paczkę ale nigdy więcej!!!!!!!! Nikomu nie polecam ????
Najgorsza firma kurierska. Zawsze same problemy z nimi. Juz poraz kolejny nie zostala dostarczona paczka
Podpowiedzcie czy firma szuka aktualnie pracowników?
Ostatni raz korzystam z tego kuriera, pani na infolini bezczelna , kłamie i powtarza się . Razem z kurierem utrudniają dostawę.Pytam się ich kierownika „ stać pana na utratę stałych klientów”Od dziś korzystam z Dhl .
Kurier nawet nie skontaktował się aby dostarczyć przesyłkę, dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się że nie ma takiego obowiązku .To po co biorą nr telefonów ???? Pani na infolinii bardzo niesympatyczna. Przesyłka wraca do nadawcy. Tak się traci szanowni Państwo Klientów :( :( :(
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GLS Poland?
Zobacz opinie na temat firmy GLS Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GLS Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 0 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GLS Poland?
Kandydaci do pracy w GLS Poland napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.