Opinie o GLS Poland w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników na temat firmie GLS Poland, lecz również Klientów firmy. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w GLS Poland o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o GLS Poland w Warszawa

Snapy

Nie polecam firmy GLS!!!! Paczka zamówiona ponad tydzień temu i zero informacji na ten temat. Odnoszę wrażenie że paczka idzie przez Afganistan bo każda inna firma kurierska dostarcza paczki max do 2 dni. Totalny chaos i dezinformacja. Firmę GLS powinno się zdelegalizować za swoją Nierzetelność!!!!!!!!!!!!!!!!

1
skandal
Pracownik

Firma zmusza pracowników biurowych do nieobowiązkowych szczepień i mobbinguje osoby, które tego odmawiają.

skandal
Pracownik

Firma zmusza pracowników biurowych do nieobowiązkowych szczepień i mobbinguje osoby, które tego odmawiają.

pracownik
Pracownik
@skandal

Notorycznie jestem świadkiem, że przełożeni gnębią osoby, które z powodów zdrowotnych nie mogą się zaczepić i to na forum firmy, kierownictwo nie reaguje, HR nie reaguje, ludzie muszą opowiadać o swoich chorobach. Niestety nic nie pomaga. Co kogo to obchodzi, dziwie się, że jeszcze nikt tego nie zgłosił do Inspekcji Pracy, lub gdzieś dalej. Bardzo przykro się na to patrzy i szczerze im współczuje.

Potwierdzam
Pracownik
@pracownik

Potwierdzam wątek też żyje na FB w grupie strajk przedsiębiorców Polska liberalna.

marta Nowy wpis
Klient
@skandal

Pracujac z ludzmi / klientami trzeba szanowac rowniez ich zdrowie. Szczepienia pandemiczne sa obowiazkowe na calym swiecie tylko w Polsce zawsze ktos sie znajdzie zeby zlamac zasady.

Adriann Nowy wpis
Pracownik
@marta

Głupoty opowiadasz nawet dotąd nie są wszędzie obowiązkowe. Poza tym w Polsce jak sama zauważyłaś obowiązkowe nie są więc nikt nie łamie żadnych regałów i nie opowiadaj żadnych głupot bo się rzygać chce jak się takie komentarze czyta.

Nick Carter Nowy wpis
Były pracownik

Praca tam to tragedia dramat i wszystko co najgorsze! Nie wchodźcie w to!

Dominika Nowy wpis
Klient

Tragedia kurier (usunięte przez administratora) bez kultury brak słów (usunięte przez administratora) łaske robi że paczkę dostarczy no porażka Radom.

NN
Były pracownik

Pozdrawiam "dyrektorów" sprzedaży którzy zwalniają ludzi żeby zakryć brak swoich kompetencji i to w jaki perfidny sposób. Karma wraca pamiętajcie...

Kurier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Tragiczny- Zadzwonił do mnie facet powiadomił ze dzwoni z odpowiedzi o CV ja zapytałem na to z jakiej firmy ponieważ wiadomo rozesłałem CV do kilku firm on na to ze nie wiem gdzie wysyłam CV oraz w takim wypadku dziękuje. Smiechu warte

Pytania

Brak

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Maja
Klient

Jestem bardzo zadowolona z firmy GLS..,przesyłka dotarła w ciągu jednego dnia.Kurier z Szczecina który dostarczył mi paczkę nr.626246386327 rano powiadomił mnie ze będzie o umówionej godzinie i tak był-bardzo przemiły Pan kurier....polecam i dziękuję

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do GLS Poland odbywa się w siedzibie firmy?

Dominik
Pracownik

Idioci niżej, tu ocenia się warunki pracy, jak wam się żyje w "murach" firmy a nie wypisuje wypociny na temat określonych kurierów ;)

Joanna
Klient

Absolutnie odradzam korzystanie z usług firmy GLS na terenie Elbląg/Gronowo Górne. Typ z pod ciemnej gwiazdy; chodzący dramat....

Natalia
Klient

Zdecydowanie odradzam!!! Sytuacja sprzed 5 minut dosłownie. Kurier dzwonił do mnie dopiero jak był na mojej ulicy. Nie odebrałam (noworodek w domu i akurat nie moglam), nie znalazł domu i odjechał. Oddzwonilam i zapytałam czy mi ja przywiezie a on do mnie że nie. DRAMAT!! Dzwoni jak już jest, jeden raz A teraz chce żebym jeździła z małym dzieckiem i to szukała. PORAZKA!!!! NIGDY WIECEJ TEJ FIRMY!

Krzysztof
Klient
 Pytanie

Dziś otrzymałem informacje o nadejściu przesyłki z GLS o godz 8:20 z nr kom : do kuriera, z którym nie mogłem się skontaktować !!! (A chciałem zmienić adres dostarczenia przesyłki ponieważ nikogo nie było w tym dniu w domu ).kurier nie dostarczył paczki bo nie chciało mu się zadzwonić pod nr kom klienta który był podany na paczce (jak twierdzi GLS : kurier nie musi odbierać telefonów ani oddzwaniać do klienta ( gdzie tu jest sens ?mamy 21 wiek a logistyka GLS kuleje !!! Od czego mamy telefon? ). Kolejny termin dostawy pod wskazany adres następny dzień tylko że kurier może znów nie zadzwonić lub być pod wskazanym adresem gdy niema NAS w domu!!! . Nawet rozmowa z biurem GLS nie odniosła skutku!!! 1 firma transportowa z która mam taki problem!! Osobiście nie polecam!!!! ( czekaj cały dzień w domu na kuriera GLS -by Ci nie uciekł i dostarczył paczkę )

Opinia
Klient
@Krzysztof

Nadając paczkę podaję się adres - tam kurier doręcza paczkę jak ktoś z gory wie że go nie będzie w domu trzeba podać adres przy składaniu zamówienia pod który kurier ma paczkę dostarczyć. Kazdy kurier ma swój rejon (obszar po którym doręcza przesylki)

Snapy

Nie polecam firmy GLS!!!! Paczka zamówiona ponad tydzień temu i zero informacji na ten temat. Odnoszę wrażenie że paczka idzie przez Afganistan bo każda inna firma kurierska dostarcza paczki max do 2 dni. Totalny chaos i dezinformacja. Firmę GLS powinno się zdelegalizować za swoją Nierzetelność!!!!!!!!!!!!!!!!

1
Sylwia
@Snapy

Ja zamówiłam 30. 04.2020 2 łóżka maja być na jutro z tym że wchodząc na stronę widzę że kurier jeszcze nie odebrał od sprzedawcy... Ciekawa jestem kiedy to dojdzie.

1
Doma
@Sylwia

Ja też zamówiłam wczoraj dostałam wiadomość że będzie łóżko a dziś się okazuje że czeka na mnie w Lublinie do odbioru w fili a mam 60km i sobie mam jechać i odebrać (usunięte przez administratora)

Kuba
Klient
@Doma

Mam dokladnie taka samą sytuacje musze jechac 50km do innego miasta aby odebrac paczkę którą miał dostarczyć mi kurier

Opinia
Klient
@Snapy

To tez zależy jak dany sklep nada paczkę i przekażę firmie kurierskiej na co gls nia ma wpływu bo to nie on wysyła paczki tylko doręcza :)

Żenujące
Klient

To jakiś żart od 2 dni czekam na przesyłkę, przysłali maila, ze przewidywana data doręczenia paczki to 16.04, a dziś jest 19.04 i nadal nie dotarła. zadzwoniłam na infolinię i nie uzyskam informacji, paczka chyba zaginęła. NIE POLECAM, RZADKO MAM OKAZJĘ KORZYSTAC Z TEJ FIRMY, ALE JESLI JUZ TO ZAWSZE SĄ JAKIES PROBLEMY..... W TAMTYM ROKU PACZKA DO SYNA "SZŁA" 36 DNI ( ODLEGLOSC 90 KM)

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z GLS Poland? Oddzwaniają zawsze?

1
Niezadowolony klient GLS
Klient

USZKADZAJĄ PACZKI I WYPŁACAJĄ ODSZKODOWANI CHOCIAŻ UDOWODNIŁEM IM ICH WINĘ. TO JEST JAKAŚ PARANOJA. NIEEE POLECAM!!!

niika123
Klient

Kurier fatalny. Paczka w moim przypadku od kilku dni zaginęła a osoby pracujące w obsludze klienta nie są mi w stanie pomóc i wyjaśnić kiedy otrzymam zamówioną przez siebie paczkę. trochę kpina bo płaci się nie małe pieniadze za kurierów a tu takie sytuacje.... :///

Mariusz

A jak samochody w firmie? W dobrym stanie ?

Asiunia35
Klient

Nie polecam. Paczka rozpakowana, kurier nieprzyjemny. Po prostu katastrofa

Kamilua
Klient
 Pytanie

Porażka! Wysyłają maila, żeby oczekiwać przesyłki na drugi dzień w konkretnych godzinach, człowiek bierze wolne w pracy i czeka, a tu nic, kuriera nie ma cały dzień! Po sprawdzeniu statusu okazuje się, że przesyłka jest dopiero w fili doręczającej! I co, mam brać następny dzień wolny, bo może akurat tak się zdarzy, że dostarczą na drugi dzień? Gratuluję podejścia do klienta. Najgorszy dostawca, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia! Zdecydowanie nie polecam!

Klient
Klient
 Pytanie

Ta firma kurierska to nieporozumienie zaczynając od kuriera aż po zaplecze obsługi. Miałam mieć dostarczoną przesyłkę za pobraniem do moich rodziców. Kurier bez telefonu wcześniej zjawił się rano u nich. Moi rodzice chceli zapłacić ale kurier stwierdził ,że nie ma wydać. Powiedział wiec do mojego 70 letniego ojca ,że wróci za 10 minut i żeby szedł rozmienić pieniądze. Nie poinformował moich rodziców o możliwości zapłacenia kartą, choć w sms od nich , można było zapłacić BLIKIEM wiec zakładam ,ze terminal miał dostępny??? Oczywiście ojciec spiesząc się bo za 10 minut Pan będzie pobiegł rozmienić pieniądze. Niestety Pan asie już nie doczekał. Pan dzwonił za godzinę na mój numer ( bo taki był podany) ale nie odebrałam za 1 razem i oddzwoniłam . PAn stwierdził ,ze juz nie wróci się aby dostarczyć paczkę. Gdy zapytałam go dlaczego skoro ścigał mojego 70 letniego ojca w 1o minut aby rozmienił pieniądze stwierdził ,że nie ma takiego obowiązku . Na dalsze moje zapytanie kurier odpowiedział "rzuceniem słuchawką" - rozłączył się. Pp czym gdy za dwie sekundy ponowiłam połączenie po dwóch sygnałach zrzucił mnie i nie odebrał. Postanowiłam ,że skontaktuje się Z GLS z działem obsługi i jak się okazało poziom Pani na infolinii niewiele różnił się od poziomu kuriera. Pani nie widziałą nic niestosownego w rzucaniu słuchawka oraz brakiem kontaktu bo stwierdziła ,ze kurier nie jest od tego aby odbierać telefony, ale nie umiała odpowiedzieć na pytanie po co podają w takim razie numer do kuriera. Wymyślała ,że może niechcący ja coś przycisnęłam, że może on bo przecież on pracuje! A poza tym to ona na mim miejscu zorientowałaby się ,że ktoś pracuje i ni e może rozmawiać bo ma dużo zleceń. Nie zauważyła nic niestosownego również w tym ,ze kurier umówił się z ojcem ,ze będzie za 10 minut a nie przyjechał. Na to też było wytłumaczenie ,że może mu się przedłużyło. To nic ,ze 70 letni człowiek w 10 minut musiał biec do sklepu i załatwić pieniądze na darmo , bo Panu coś wypadło. Pani odmówiła przyjęcia skargi na kuriera bo on anie widzi w nim żadnej winy. WTF??? Zapytałam czy ona jest od rozstrzygania takich spraw? Przez 40 minut rozmowy nie padło żadne pytanie ze strony Pani na infolinii : o numer paczki czy cokolwiek, jakie miasto? Zero chęci podjęcia sprawy tylko idiotyczne tłumaczenia i wymyślanie kolejnych historii o kurierze i jego pracy.ę Dodatkowo dowiedziałam się ,ze jak idę do sklepu to mama obowiązek mieć wyliczone banknoty na zapłąte bo tak jest napisane w kodeksie cywilnym ... poprosiłam o paragraf z tego kodeksu jakiś punkt , który o tym mówi .ale Pani nie potrafiła go podać . NAwet jej się nie chciało go znaleźć skoro się już nim podpierała. Żenada. Brak taktu i profesjonalizmu. brak podejścia. Wszystkie negatywne opinie , które tutaj się znajdują po dzisiejszym dniu stwierdzam ,że mają pokrycie w rzeczywistości.

Kam
Klient

Nie polecam GLS. Zamówiłam kapsułki do ekspresu. Paczka na pierwszy rzut oka wyglądała okej. Natomiast później zauważyłam, że jest rozdarta z jednej strony, wgnieciona, sklejona taśmą GLS, a kapsułki, które były zapakowane dodatkowo w osobnych kartonikach pogniecione.

Zostaw merytoryczną opinię o GLS Poland - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
GLS Poland