Posiadam umowę bezterminową 1Gb/s (światłowód) i płacę 66.70zł. Niedawno otrzymałem list że jeśli nie odeśle nowej podpisanej umowy do 30.04, to rozwiązują aktualną. I problem tkwi w tym, że w nowej umowie oferują max. 500Mb/s za jedyne 126,80zł!! CO TU SIĘ ODWALA?!! Może ktoś też ma taką lub podobną sytuację? Dodam jeszcze, że panowie przy instalacji wiedzieli, że jaki to ma być pakiet internetu. A router dostałem standardowy, który po jakimś czasie się spalił i musiałem kupić we własnym zakresie swój.
Totalna porażka muli wiesza i w dodatku nie działa nie polecam
Czy warto starać się o pracę w tej firmie? Jak aktualnie wygląda sytuacja wewnątrz Protonet?
Faktura zapłacona w piątek rano. internetowo. Firma nie posiada kasy w siedzibie firmy do czego jest zobowiązana wobec czego internet zablokowany do poniedziałku. Nie polecam tej firmy .Opinia zdecydowanie negatywna. Obsługa bardzo nieuprzejma.
Podpowiedzcie jak się pracuje? Warto starać się o pracę w firmie? Szkoda, że tak rzadko piszecie , przeważnie klienci chociaż jest to forum pracownicze!!
Witam chciałbym ostrzec osoby które są zainteresowane pracą w tej firmie zarobki są śmieszne a w dodatku zatrudniają na okres próbny ale bez umowy jakby tego było mało to często się zdarza że wyplaty się nie zgadzają z przepracowanymi godzinami praca w PROTONET to była największa głupota jaką zrobiłem teraz tylko mogę ostrzec innych przed popełnieniem tego błędu
Czy firma Protonet Adrian Ludyga prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Czy ktoś z obecnych na forum posiada informacje na jakie stanowiska potrzebują kandydatów? Jak przebiega proces rekrutacyjny do firmy? Jaka atmosfera panuje w trakcie rozmowy o pracę? Zachęcam osoby, które brały udział w rekrutacji do Protonet, żeby podzieliły się swoim doświadczeniem z nią związanym. Pomoże to przyszłym kandydatom przygotowującym się do złożenia swojej aplikacji w firmie.
To nie miejsce pracy a (usunięte przez administratora). Wszelkie przejawy samodzielnego myślenia są tempione, na wszystko jest procedura. Sam proces rekrutacji ok kierownik bywa kulturalny ale czasem zapomina o tym kogo zamierzał zatrudnić i robi się nie ciekawie. Ogólnie odradzam. Szkoda waszego czasu
Masakra ... procedura jest pisana przez pracowników którzy w tej pracy spędzili połowę swojego życia ... doświadczenie zawodowe więc jeśli myslisz że gdziekolwiek przyjdzie pan "ktoś " i powie "nie tak " to podważy doświadczenie kilku ludzi w firmnie ? ... a LIDER serwisu i montaży to bardzo spoko gość więc proszę bez gadania głupot
Pracuje w tej firmie od kilku lat . Możliwości awansu , podwyżki i wielu dodatków sprawia , że praca jest naprawdę ok a zarobki też jedne z wyższych jeśli chodzi o tego typu branże . Szef bardzo ok wraz z kadrą liderów ( tak jest to firma o charakterze turkusowym czyli brak kierownictwa ) . POLECAM FIRMĘ JAKO PRACOWNIK
Katastrofa nie polecam
Pamiętajcie, że forum GoWork.pl jest forum opinii o pracodawcach. Wypowiadamy się tutaj z perspektywy pracowników (lub zadając pytania jako potencjalni pracownicy) omawiając różne zagadnienia związane z zatrudnieniem. W Internecie istnieje wiele serwisów, które służą do publikowania opinii dotyczących usług firm i może warto także z nich skorzystać. Czy jest na forum osoba, która pracuje lub pracowała w Protonecie?
Dno . 10 Mb za 60 złotych . Pingi od 500-5000 w ostatnich dniach . Po wykonaniu telefonu do firmy technik nie pojawił się od 2 tygodni .... Moje sugestie dla Protonet Adrian Ludyga: Poprawić jakość świadczonych usług
Cos najgorszego co moze sie przytrafic. Przedewszystkim internet ktory kupujesz np 50mb okazuje sie nawet 2,5mb a czasami w porywach 20mb. Dostajesz router ktory ma zasieg 5metrow i sie ciagle zacina i trzeba go resetowac, kiedy dzwonie i mowie o problemie to proponuja mi najdrozszy internet to dostane lepszy router :D , na pytanie dlaczego mam tak slaby internet a place za 50mb to odpowiadaja abym wykupil 150mb to bede mial szybszy. Czesto wogule nie ma internetu bez uprzedzenia a placic trzeba. Przy zakladaniu internetu mialo byc miesiac wypowiedzenia a teraz jest trzy miesiace. bardzo nie polecam protonetu!!! Moje sugestie dla Protonet Adrian Ludyga: Zrezygnowac z tej firmy pronto
Najgorsza sieć z jaką miałem okazje mieć kontakt. Praktycznie brak kontaktu, infolinia albo nie odpowiada albo jesteś 25 w kolejce. Nawet jeśli ktoś odbierze to jest to już cud, ale prawdopodobnie odrzuci po 20 sekundach- "halo halo halo, nie słyszę Pana" a ty możesz krzyczeć do telefonu. Jaki jest więc powód tego dzwonienia? Otóż taki, że w abonamencie 50mbps mam internet 0.5mbps download, 0.25mbps upload i 1500ping. Konkurencyjna Netia 10 lat temu miała internet szybkości 10mbps, który nie schodził poniżej 8mbps. Ja rozumiem usterki spowodowane zerwaniem linii, problemami z serwerami raz na jakiś czas, gdyż nie da się tego przewidzieć, ale ta "usterka" trwa ciągle od kilku miesięcy. Czuję się oszukiwany i olewany przez niestosowne podejście do klienta. Nie polecę nikomu tej sieci Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zmienic pracownikow
A to podniesienie opłaty w ogóle jest zgodne z prawem ? nawet nie dostałem powiadomienia o tym a teraz mi piszą że umożliwiają mi zrezygnowanie z umowy hehe a mam na czas nie określony więc i tak mogę kiedy chcę zrezygnować :D bawią się jak Tepsa kiedyś w opłaty za łącze .. niech upadnie ta firma dziadowska a szef niech zbankrutuje , tego im życzę .
Jakbyś przeczytał regulamin to wiedziałbyś, że jest wszystko zgodne z prawem. Jeśli masz umowę na czas nieokreślony, to obowiązuje cie 3miesięczny okres wypowiedzenia. Oni mogą podnieść stawki, ale muszą odpowiednio o tym poinformować (albo 3 miesiące wcześniej, albo dać ci możliwość rezygnacji bez okresu wypowiedzenia), takie są postanowienia kodeksu cywilnego. Post aktualny na dzień 12/01/2018
Praktycznie jedyną opcją jaka zabezpiecza cię przed zmianą stawki jest podpisanie umowy na czas określony.
niestety żadnego powiadomienia nie było a na umowie mam miesiąc wypowiedzenia ,żadnego aneksu nie dostałem .. a 3 miesięczny okres jest legalny ? nie zostało to zmienione ?
ostrzegam przed tą firmą każdego kto dba o swoje zdrowie i pieniądze Moje sugestie dla Protonet Adrian Ludyga: aaaaa
Pamiętaj, że krótkie i negatywne opinie są często postrzegane przez użytkowników forum jako wpisy konkurencji. Możesz podzielić się z nami swoją opinią, jednak postaraj się proszę o nieco bardziej rozbudowane wypowiedzi. To bardzo ułatwi nam komunikacje.
Bez przesady ! Ja też pracowałem w wielu firmach i w Protonecie pracuje się bardzo dobrze. Niesprawiedliwe i kłamliwe są te opinie i absolutnie się z nimi nie zgadzam. Wypłaty dostajemy na czas i nikt nikomu krzywdy nie robi!
Tak nikt nikomu krzywdy nie robi ale są równi i równiejsi ale zasady wynagrodzeń są niejasne i zawsze działa to na niekorzyść pracownika ale myślenie i wszystkie przejawy inteligencji są tempione bo przecież są procedury nawet do korzystania z papierowych ręczników ale toleruje się związek między podwładna i kierownikiem ale są tacy którzy mogą nic nie robić i tak maja wyższa pensje od reszty bo przyjaźnią się z kierownikiem lub są dobrymi znajomymi głównej księgowej ale umowy nie są z Protonet tylko futuro ale futuro nie płaci pełnego zusu ale na umowie jest najniższa krajowa resztę dostajesz pod stołem i wszystkie nieścisłości z wysokością wynagrodzenia sa trudne do udowodnienia ale kierownictwo wielokrotnie zapomina o kulturze podczas rozmowy ale w razie jakichkolwiek roszczeń finansowych względem pracodawcy nawet wygrana w sądzie nie daje pewności wypłaty wynagrodzenia poniewaz futuro jest tak zadłużone ze o pieniążkach możesz zapomnieć. No jak widać byłby to wzorowy pracodawca gdyby nie to ale.
Postaraj się wypowiadać na forum w sposób mniej chaotyczny, zgodnie z zasadami interpunkcji. To ważne byśmy bez problemu się wzajemnie rozumieli. Jeśli miałeś uwagi dotyczące pracy w firmie Protonet Adrian Ludyga, czy rozmawiałeś na ten temat z kierownictwem? Pamiętaj, że zarobki w firmie to kwestia indywidualna i zależy często od doświadczenia pracownika i jego szczególnych umiejętności. Procedury i zasady obowiązują niemal we wszystkich firmach - w jednych są mniej restrykcyjne, w innych bardziej.
ymm ten internet to (usunięte przez administratora) nawet muzyki i innej strony na internecie nie trzyma
Czy to jest Twoja uwaga odnośnie usług firmy? Jeśli tak, możesz je zgłosić bezpośrednio do Protonetu. Bo jak rozumiem wypowiadasz się z perspektywy klienta. Na forum nikt nie rozwiąże Twojego problemu.
Nie bierzcie wersji Ethernet. po 1 to (usunięte przez administratora) stabilność a mianowicie ping 21 i przerwa na 10 sec itd. Zamiast 10Mb miałem 5,5Mb. nie polecam. minimum 3 razy w tygodniu przerwy w dostawie. Teraz będę próbował wersję światłowodową, ale nie wróżę temu jakiś świetnych wyników, ani stabilności. nie zapominajcie, że karta sieciowa, kabel, antena wifi i router mogą mieć ograniczenia technologiczne (prędkości). Kabel najlepiej CAT6. Gorzej, jak wiemy iż takich ograniczeń nie ma. wtedy wystarczy podkurwić panią przy telefonie i lecą prędkości oj lecą. pozdrawiam byłych/stałych pracowników protonetu.
Jak rozumiem jesteś klientem Protonet Adrian Ludyga. Jeśli tak, powinieneś zgłosić swoje uwagi bezpośrednio do szefostwa w firmie. Jeśli firma nie wywiązuje się z umowy, jaką z nią zawarłeś, możesz poprowadzić negocjację. Na forum niewiele osób będzie w stanie pomóc Ci w rozwiązaniu sytuacji.
Chłam. Nie jestem w stanie grać, przez internet. Nie jestem w stanie nic oglądać, przez internet. Nie jestem w stanie nic pobrać, przez internet. W grach 500ms to norma, do tego co chwila rozłączane połączenie. Oglądać się da tylko w 140p lub 160p, gdzie nic na ekranie nie widać, inaczej 2 sekundy filmu - 15 sekund bufforowania. Jeżeli chodzi o pobieranie to 1,5GB pobiera się około 4-5h, coś co ma 3 GB pobiera się 20-h - 1,5 dnia. ŻAŁOSNY JEST TEN SYFONET. Wypowiadam umowę. Moje sugestie dla Protonet Adrian Ludyga: Żałosne Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zadbać o internet i zatrudnić normalnych pracowników, którzy wiedzą jak się obchodzić z klientem.
Ja się całkowicie zgadzam z przedmówcami. Miałem tą sieć od 3 lat. Makabra. Jak coś nie działa nie mozna się z nikim połączyć. Po 17.00 automatyczna sekretarka powiadamia, ze jestem któryś w kolejce i mam czekać. Mimo, ze w firmie nikogo nie ma. Napisałem rezygnację i teraz musze czekać 3 miesiace na zakończenie. Cwaniacy - wiedzą, ze w koło instalują sie inne sieci UPC, Vectra i wpadli na pomysł, aby rozwiazać umowe dopiero po 3 miesiacach. Bo zazwyczaj nowa sieć przez 3 miesiące daje nowym klientom upusty. Ja mam ich gdzieś nawet jak nie bedzie upustu to inne sieci sa przede wszystkim tańsze, i mają lepsze parametry sieci. Mam abonament 100 kB a nigdy nie miałem wiecej jak 36.
Udaj się do Powiatowego (lub Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów wg miejsca zamieszkania i zgłoś mu stosowanie przez PROTONET niedozwolonej klauzuli we wzorcach umowy polegajacej na stosowaniu 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Są już orzeczenia Prezesa UOKiK oraz sądów powszechnych, które jednoznacznie uznają taką praktykę jako niedopuszczalną.
@ta normalnie, jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany usługą czy podjąłeś jakieś kroki by rozwiązać problem? Być może kontakt z kierownictwem jest tutaj dobrym rozwiązaniem? @Co to za badziewie nie net, czy zgłaszałeś swoje uwagi do osób odpowiedzialnych za dostarczanie Ci usług? Na forum nikt nie będzie w stanie realnie wpłynąć na rozwiązanie Twojego problemu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Protonet Adrian Ludyga?
Zobacz opinie na temat firmy Protonet Adrian Ludyga tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Protonet Adrian Ludyga?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!