Biuro podróży Coral Travel to firma z którą niebezpiecznie jest jeździć na wakacje! W czasie powrotu do domu omal nie zostaliśmy porwani przez kierowcę autobusu. Do dziś nie wiemy dlaczego nie chciał zawieźć nas na lotnisko. Czy chciał nas porwać czy myślał, że dostanie pieniądze? Faktem jest że kilka godzin jeździł po jednym mieście nie kierując się na lotnisko. Więcej już z tym biurem nie pojadę, bo się boję czy wrócę do domu! I wam też odradzam!!!
Mimo, bezproblemowego zakwaterowania przez biuro jestem bardzo niezadowolona z tego jak zostaliśmy potraktowani przez biuro podróży. Gdy rezerwowaliśmy wycieczkę z partnerem do Turcji dostępny był wylot tylko z Zielonej Góry (dla nas jest to miejscowość oddalona o około 300 km) zdecydowaliśmy się jednak, gdyż spodobał nam się dany hotel. Zapłaciliśmy w tym samym dniu w którym go znaleźliśmy, po czym na następny dzień widzimy, że lotnisk jest o wiele więcej do wyboru, napisaliśmy od razu do biura podróży czy istnieje możliwość zmiany miejsca wylotu. Owszem istniała za horrendalną kwotę 2300zł (koszt prawie taki sam jak za jednego uczestnika wycieczki). Paliwo do Zielonej Góry kosztowało nas 300 zł, parking 160zł plus 4h jazdy w jedną stronę. Czy konsultantka widząc, że jesteśmy z Gliwic nie mogła zaproponować kupna wakacji w następny dzień z bliższego lotniska? Czy biuru podróży aż tak zależy na utrudnieniu klientom wyjazdu i trzepaniu kasy? Jestem bardzo niezadowolona z tej sytuacji i już wiem, że więcej nie wybiorę tego biura. Nie polecam patrzą tylko na zysk, nie na klienta.
Wszystkich zainteresowanych podróżami z biurem Coral Travel chciałbym przestrzec , gdyż niewiele osób ma świadomość, że w razie problemów z pobytem turysta pozostawiony jest sam sobie bez opieki ze strony biura. W czasie urlopu w Turcji dowiedziałem się , że aby zareklamować warunki pobytu , zmuszony jestem do posiadania roamingu i sam osobiście ( rezydent tylko odbiera z lotniska i załatwia wycieczki) muszę się skontaktować z tureckim przedstawicielem biura. Zaoferowany hotel czterogwiazdkowy z opcją All inclusive w rzeczywistości znacząco odbiegał standardem. Pokoje przedstawiane na zdjęciach w ofercie były zupełnie inne niż w rzeczywistości. Hotel był bardzo zaniedbany, wszędzie były problemy z czystością, korytarze w ogóle nie były sprzątane ( co przedstawiłem na przesłanych fotografiach) Opcja All Inclusive była bardzo uboga, posiłki w restauracji były monotonne i skromne, a jeszcze dodatkowo ograniczane ilościowo. Jedyny bar , a raczej karykatura baru, miał mnóstwo braków, np. lodu , rumu, karty drinków, a do tego stoliki przy barze w nie najlepszym stanie wyglądały jak zebrane z wystawek i do tego były wiecznie brudne , klejące się W hotelu przez trzy dni po kilka godzin brakowało bieżącej wody, a w takiej temperaturze skutki można sobie wyobrazić. Plaża miała być stumetrowa i piaszczysta, a w rzeczywistości była żwirkowa i miała nie więcej jak 25 m długości. Na złożoną reklamację o wymianę hotelu turecki przedstawiciel odpowiedział, z kilkudniowym opóźnieniem celowo przeciągając sprawę, aby wymiana hotelu stała się mało opłacalna. Brakowało zaangażowania rezydenta. Co jest szczególnie karygodne, że nie bacząc na to , że mieliśmy całkowicie zepsute wakacje z winy organizatora, zaoferowano nam hotele o równie niskiej jakości i jeszcze mielibyśmy ponosić koszty ewentualnego transportu. Turyści, którzy byli z nami z biura Rainbow Tours po jednej rozmowie z rezydentem następnego dnia zostali przeniesieni do lepszego hotelu. Po powrocie do kraju złożyłem reklamacji, która oczywiście została odrzucona ,a organizator w ogóle do określanych mankamentów nie ustosunkował się. Przemyślcie Państwo, czy na pewno z takim biurem można ryzykować swoje oszczędności.
Stanowczo odradzam prace jako rezydent w tej firmie. Jedno wielkie wykorzystywanie pracownika i zero odpowiedzialności za zdrowie fizyczne jak i psychiczne. Firma zmusza pracowników do pracy po 20h dziennie. Czasami dłużej, bez możliwości snu. Starzy wyjadacze, którzy zajmują się spotkaniami informacyjnymi śmieją się w twarz osobom robiącym transfery, że taka praca jest normalna a sami pracują po 9h dziennie mając zapewniony w hotelu ciepły posiłek. Pracodawca traktuje pracowników jak śmieci grożąc za wszystko karą pieniężną - potrafią przyczepić się o wszystko a mówimy o kwotach rzędu paruset euro. Po zwróceniu uwagi, ze jest się zmęczonym i chciałoby się dostać dzień wolnego po 20 dniach pracy, słyszy się że nie przyjechaliśmy tutaj na urlop, albo obiecują wolne, które zobaczy się po następnych 6 dniach. Łamane jest prawo pracy polskie i tureckie!
Jaka jest kultura pracy w Coral Travel Poland Sp. z o. o.? Obowiązuje typowy dress code?
Pracownicy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem noszą uniform. Załoga biura, której klient nie widzi ubiera się raczej smart-casual.
W Coralu nie ma kultury pracy, pracuje banda wytatuowanych jak marynarze rezydentow, kobiety z pierscionkami na kazdym palcu, obwieszone jak choinki, niektorzy ledwo mieszcza sie w uniformy, totalne bezguscie i brak smaku, az zal na to patrzeć, zadne biuro nie pozwoliloby sobie zeby rezydent wygladal tak, jak wygladaja niektorzy rezydenci Corala. W imię zle pojetego, fanatycznego szacunku do klienta obowiazuje natomiast zakaz noszenia okularow slnocznych, jest tez obowiazek noszenia czarnego krytego obuwia, rowniez na wycieczkach, bez względu na to, ze w Turcji temp. w lecie przekracza 40 stopni C. Jesli pracownik zalozy okulary sloneczne albo sandały to jest na niego nakladana kara pieniezna. Tureccy pracownicy partnera Coral Travel zawsze uprzejmie doniosa i zadbaja o to, zeby pracownik, ktory nie przestrzega tych chorych zasad, kare zapłacił.
Zwykli (usunięte przez administratora) sprzedali wycieczkę której nie mieli, 3 dni przed wylotem informują o możliwości wybrania innej gorszej za te same pieniądze gdzie na wolnym rynku ta wycieczka która proponują jest 500 zł tańsza od naszej pierwotnej oferty , przy braku akceptacji z naszej strony na wybór tego hotelu potrącają za testy i ubezpieczenie czyli w sumie na naszej wycieczce ukradli 650zl!!!!
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Coral Travel Poland Sp. z o. o.?
W normalnych warunkach są coroczne spotkania Bożonarodzeniowe całej firmy. Zawieszone w czasie pandemii. W tej chwili odbywają się w formie spotkań online przed Bożym Narodzeniem i Wielkanocą. Też dla wszystkich pracowników. Poza tym odbywają się wyjazdy Study do destynacji łączące wiedzę o kierunkach i integrację pracowników.
Trudno jest zadowolić wszystkich, zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony bez względu na to czy są powody. Dobrze mi się pracuje w firmie i oby tylko minęła pandemia to wrócimy do normalnej aktywności.
To prawda ze to firma dla osób bez ambicji? Czy to pisała konkurencja ?
praca dla osób bez perspektyw oraz ambicji. NIe ma ruchu w salonach, zero szans na sprzedaż, walka o każdy telefon po czym i tak kierowniczka nie zadowolona z wyników. Szkoda że dział marketingu nie pomyśli jak przyciągnąć klientów do salonu. Szkolenie tylko ogólne zero konkretów. Praca dla osób które nie mają pomysłu na życie bo praca w turystyce to nie tylko biuro podróży.
Właśnie wróciliśmy z żoną z wakacji z coral travel w sobotę 21 listopada 2020 z Turcji Antalya See Life Hotel wszystko sprawnie punktualnie rezydentka miła niczym nie różniąca się od tych z innych biur podróży, a mam porównanie bo taki urlop robimy sobie 4-5 razy w roku, szczerze mówiąc po przeczytaniu tych opinii miałem mieszane uczucia czy rezerwować wyjazd ale okazało się że większość ludzi wypisuje bzdury. Chciałbym odnieść się do opinii typu monotonne jedzenie, widzę w każdym hotelu takich ludzi którzy jedzą wzrokiem nakładając na talerze mix wszystkiego co popadnie w ilościach pozwalających prawie nakarmić słonia, proponuje jeść tak jak w domu jednego dnia ziemniaki opiekane z wieprzowiną następnego np rybę z ryżem i tak dalej czy np zupa są w wielu miejscach znakomite i gwarantuje że przez cały pobyt żaden posiłek monotonnemu osobnikowi się nie powtórzy a ilość wyrzucanego jedzenia z powodu turystów zwłaszcza w krajach gdzie ludność jest uboga i czasem występuje głód jest olbrzymia. pozdrawiam Sławomir
Szkoda słów na to co się dzieje w tej firmie, typowe daj jak najwięcej z siebie a my damy Ci najmniej. Podstawowa płaca bez możliwości premii, zrobienia dodatkowych nadgodzin, jeżeli takie są należy je odrazu odebrać byle nie trzeba było Ci wypłacić dodatkowego grosza. Komunikacja między działami nie istnieje, osoby na stanowiskach wyższych zazwyczaj bezczelni, uważających się za niewiadomo kogo. Twoje racje i argumenty nie maja mocy bytu w tej firmie, bo nikogo one po prostu nie obchodzą. Na rozmowie i ogłoszeniach mydlą oczy wspaniałymi perspektywami i benefitami - nie dajcie się nabrać.
Mam nadzieję że to biuro upadnie.... bezczelni, odradzam wszystkim.
Zdecydowanie nie polecam. Bałagan organizacyjny, działy ze sobą w centrali nie współpracują, wszystko załatwia się na tzw. gębę. Wytyczne dotyczące pracy zmieniają się co godzinę. Benefity są, ale sensowne dopiero po przepracowaniu około 5 lat co przy takich wypłatach jest po prostu nierealne. Większość pracowników to stare osoby jeszcze pamiętające firmę przed zmianą nazwy, młodzi ludzie z reguły odchodzą gdyż poprawa warunków jest niemożliwa. Stare systemy w połowie po turecku i po angielsku. Firma po prostu nie korzysta z tego, że robi (przed COVID) rekordowe wyniki.
Hotel Palm Marina bardzo bardzo dobry ,obsługa również ,Pani Rezydent Agnieszka Hosni bardzo przemiła osobą potrafi o wszystko zadbać,za co bardzo jej dziękuję.????
Zdecydowanie (usunięte przez administratora) wyjazdów z tym biurem.Zakupiona impreza w miesiącu styczniu 2020 r Turcja hotel Michell. Organizator pomimo moich usilnych próśb przez długi czas nie odpowiadał na moje zapytanie dotyczące certyfikacji hotelu pod względem Covit 19,a wręcz przeciwnie usiłował mnie wysłać do w/w hotelu .Organizator widząc ,że nie ustąpię i dalej się domagałem się informacji ,powiadomił mnie że w/w hotel nie przyjmuje gości. Co było by gdybym zgodził się na wyjazd? Miał bym wakacje Ultra All Inclusive na ławeczce na promenadzie.
Najgorsze na świecie biuro podróży, odwołują wycieczki kiedy im pasuje
Bylismy na Krecie 14 dni z tym biurem z którym od początku byly problemy wydaliśmy 8.5 tys zł z all inclusivejak się okazało na miejscu w hotelu Bali Mare klimatyzacja platna 65 euro do tego było tylko piwo i wino cpodawane w czasie posiłków, przy basenie 5 leżaków na krzyż, jedzenie beznadziejne .W sumie nic do zaoferowania za takie duże pieniądze. Jedynie widoki i nic więcej. Po dwóch dniach pobytu zarzadalismy zmiany hotelu do którego musielismy dojechac na własny koszt 40 euro taxi .Po zmianie hotelu z 4 gwiazdkowego na 3 gwiazdkowy wiele się nie zmieniło za wyjątkiem posiłków byly smaczne ,obsługa miła, pokoje sprzątane codziennie mimo to iz nie wolno tego robić codziennie. Natomiast do picia bylo tylko piwo i wino przez cały dzień, chyba ze platne drinki 4 euro za sztukę, rakia i ozzo byly od godz 19 lub później czyli tak naprawdę nie wiem za co zaplacilismy ,rezydent twierdził ze jest roznica w cenie miedzy hotelami Natomiast pani ktora dzwoniła z biura po aferze twierdzi ze nie ma różnicy, wiec bouro bierze kase nie sprawdzając obiektów. Bylismy dokładnie w Rethymno hotel Peomno Biaatz i jest to 3 gwiazdkowy hotel .Mam wrażenie że biuro (usunięte przez administratora) klientów i ma wszystko w nosie .Nie polecam biura Cora trawel jest beznadziejne .Czujemy się (usunięte przez administratora) ,bo przy zmianie hotelu to biuro powinno ponieść koszty przejazdu .Wracając wczoraj z Krety rozmawiając z innymi Polakami usłyszeliśmy same negatywne opinie i hotelach i tym biurze również Polacy którzy byli z nami w tym samym hotely mieli negatywna opinie .Mam nadzieję że biuro Coral trawel rozwiąże ten problem. Bo szkoda bylo tylu pieniędzy, bo wakacje byly nie udane .W ofercie hoteli jest polecane wszystko a namiejscu okazuje się że nie ma nic .Przerażające i bardzo źle świadczy o usługach tego biura .????????????
Jak dla mnie pracodawca na minus. Zero komunikacji między pracownikami a kierownictwem. Nie po to idziemy do pracy aby się non stop domyślać. Socjal spoko, ale ogólnie jeśli chodzi o wynagrodzenie to słabiutkie jak wakacje(usunięte przez administratora)
Zgadza się,poziom komunikacji jest nie do przeskoczenia. Żeby tylko miedzy pracownikiem a kierownikiem ale między działami to jest dopiero tragedia.... Od tego roku coraz więcej osób odchodzi po kolei z tej firmy... I Multisport i nie ma już od marca,został zawieszony do odwołania.
Czy Coral Travel Poland Sp. z o. o. zapewnia kartę multisportu?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Coral Travel Poland Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy Coral Travel Poland Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 51.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Coral Travel Poland Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 8 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!