masakra

Dziwni ludzie tam pracują , nic dziwnego że są tu takie komentarze. Na miejscu zarządcy zespołem - kierownika, pomyślałabym nad zmianą kadry. Rozmawiając z niektórymi osobami ... aż człowiek traci wiarę w ludzi . Pamela Janisz.(...) - jako pierwsza powinna dostać co najmniej naganę za to jakie ma podejście do ludzi . Może to nauczyłoby ją czegokolwiek. Pamiętaj złotko,karma wraca.

Filipek

Bik Brokers to bardzo dobra firma ale niestety nie każdy potrafi docenić to a szkoda!

Anonim
Były pracownik

Kolejnym hitem jest to, ze zwalniaja, a miesiac pozniej dzwonia, czy nie chce sie wrocic.

1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Bik Brokers sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Doświadczony Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Biorą kazdego od ręki a później zwalniają

HG Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nikogo obecnie nie szukają do pracy, ale jeśli pytasz tak na serio, to lepiej omijaj tą firmę z daleka. Poczytaj komentarze z tego wątku

Ak Nowy wpis
Pracownik
@HG

Tego syfu nie można nazwać firmą

XYZ
Były pracownik

Firma powinna zadbać o porządne wdrożenie do pracy pracowników a nie rzucać na biurko segregator pełen materiałów z poleceniem „masz i zapoznaj się” a potem pretensje do pracownika jak o coś pyta z tekstami „masz to przecież w materiałach” itp

PIP o Bik Brokers
Użytkownicy czekają na odpowiedź 54 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Aż się nie chce wierzyć jakie praktyki odbywają się w tej firmie. Człowiek myśli, może to moja wina, może tak ma być....aż w końcu dzowni do Panstwowej Inspekcji Pracy po poradę i ocenę sytuacji. Co się okazuje? Że to nie sen, żadne bzdury..... łamanie praw pracownika, (usunięte przez administratora) nadgodziny bez zapłaty, premia na gębę która pojawia się i znika, oczekiwanie pracy na urlopie,.... ba nawet na l4 to wg. PIP praktyki niezgodne z prawem. Mówi się że żadna praca nie hańbi. W BIK niestety hańbi i to bardzo.

Sir Gąbka herbu Zielona Pietru
Były pracownik
 Pytanie

Długi czas się zbierałem do napisania czegoś o tej wspaniałej firmie. Na wstępie wszystko wygląda jak raj - Elastyczne godziny pracy, 8 godzin przy biurku, odbieranie telefonów i obsługa skrzynki. Przyjemne, niewymagające zajęcie. Do tego *Niezła* pensja i premia do tego. Jak jest naprawdę? Zacznijmy od "elastycznych godzin". Takiego wała. W praktyce ustalanie grafiku wygląda tak że wysyłasz godziny w których chciałbyś pracować, a koordynator ma pełne prawo ułożyć grafik nawet na nie nie patrząc, dzięki sprytnemu zapisowi który w skrócie oznacza że koordynator może zrobić co mu się żywnie podoba i figę możecie z tym zrobić. Co do samego modus operandi na początek dostajemy w obowiązkach obsługę jednego klienta, dosyć dużej floty pojazdów. Szkolenie kompleksowe, nie mogę powiedzieć że to olewają. Po kilku tygodniach zaczyna się jednak zabawa. Z obsługi jednego klienta robi się obsługa kilkunastu. Szkolenie? Godzina pogadanki, kilkudziesięcio stronnicowy PDF który masz przeczytać (oczywiście w czasie prywatnym :D). Popełniłeś błąd? Jazda po premii. Co z tego że czasu na nauczenie się obsługi kilkunastu kolejek nie ma praktycznie nigdy, bo jak nie telefony (co nie jest niczym zaskakującym w CC) to maile. Hitem było gdy na przełomie roku zwolnili 3/4 pracowników (do których potem dzwonili czy czasem nie chcą wrócić XD) bo "skoro wchodzi nowy klient a stary odpada, nie będą już potrzebni". Stary klient został jeszcze przez dobre 3 miesiące, pozostałe 2 z 7 osób na dziale nie miało prawa się wyrobić z obsługą, zaś procedury obsługi nowego klienta zmieniały się średnio 3 razy w tygodniu, za każdym razem oczywiście do przeczytania (w czasie prywatnym) 90+ stron manuala, życzę powodzenia z nadążeniem. Nie zapominajmy oczywiście że za każdy błąd lecą po premii (tu muszę nadmienić że choć wiele koordynatorowi można zarzucić, to jednak o premie walczyła zawsze jak lwica). Wracając do zakresu obsługi: Maile się skończyły a telefony nie dzwonią? "Znajdziemy wam zajęcie" jak to koordynator działu lubiła powtarzać. I rzeczywiście znajdowali. Drukowanie i skanowanie setek dokumentów innego działu? Proszę bardzo. Ocenianie rozmów (!!) mniej doświadczonych kolegów, bo koordynator *nie ma czasu*? Jeszcze jak. Do tego dochodzi w godzinach 6-14, 14-22 i 22-6 obsługa klientów *kompletnie niepowiązanej* siostrzanej firmy o wcale-niepodobnej-nazwie, która doskonale wie że gdyby swoim pracownikom wprowadziła obsługę całodobową to wszyscy by się zwolnili z dnia na dzień. Kontrola z Inspekcji Pracy? "No, kochaniutcy, posprzątajcie biureczka, schowajcie dokumenty". Gdyby PIP nie musiał się ogłaszać przed inspekcją ta firma zostałaby zamknięta lata temu a "prezesi" pewnie do tej pory siedzieliby w więzieniu albo na zmywaku w restauracji. Gdy przyszedł Covid, zaczęła się jednak ostra jazda bez trzymanki. Firma doskonale zdaje sobie sprawę z tego że znalezienie teraz jakiejkolwiek pracy jest ciężko, nie wspominając o pracy w branży. Co więc się dzieje? "No kochaniutcy, niestety firma źle sobie radzi w związku z tym będą cięcia w pensjach". Firma źle sobie radzi? Ta firma która żyje z tego że ludzie kupują pojazdy, jeżdżą nimi i się nimi rozbijają? Tak, dokładnie ta. Nie gastro, czy małe sklepy. No więc pocięli pensje, pocięli premie. Wszystkim? Nie! Jeden, dzielny tuzin prezesów i menedżerów trzyma się dzielnie pod naporem Covida, jakby jutra miało nie być. I pozostaje tylko mieć nadzieję że nie będzie, bo to co się w tej firmie dzieje, wyzysk, (usunięte przez administratora) i siadanie na psychę nie powinno mieć miejsca w XXI wieku. Wracając jeszcze do wynagrodzenia - można by pomyśleć że obsługa tylu kluczowych dla istnienia firmy klientów niesie ze sobą sowite zarobki. I tu jest rozczarowanie. Może przy obsłudze tego jednego, największego klienta proponowane przez firmę wynagrodzenie nie brzmiałoby jak obelga, ale przy nawale obowiązków jakie składa się na barki każdego z pracowników, można by pomyśleć że postaraliby się chociaż pracownika odpowiednio nagrodzić. Tymczasem za pracę w sklepie wielkopowierzchniowym pierwszego dnia ma się większą wypłatę niż tu po kilku latach pracy w BB. Podsumowując - jeśli ktoś szuka pracy w Call Center związanym z Ubezpieczeniami, to sugeruję szukać bezpośrednio u Towarzystw Ubezpieczeniowych niż tutaj. W sumie to jeśli szukacie pracy, to gdziekolwiek byle nie tutaj.

GGG
Kandydat
@Sir Gąbka herbu Zielona Pietru

W końcu powinny zwolnić koordynatora CC i coś zmienić bo ciągle będzie tak samo ludzie przyjdą nowi i zaraz się zwolnią

Y
Były pracownik
@Sir Gąbka herbu Zielona Pietru

Czytając powyższe mam wrażenie że w bb nigdy nic się nie zmieni. Miesiące mijają, kolejni pracownicy odchodzą, a kierownictwo i dyrekcja nadal ta sama. To nie jest tak że pracownicy nie nadają się do roboty, tylko ich przełożeni nieumiejętnie rozdzielają pracę i ogólnie nie ogarniają tego co się dzieje w firmie. A to że zwolnili paręnaście osób pod koniec roku, a potem zaczęli ich ściągać z powrotem jest najlepszym tego przykładem. Aż dziwne że nikt z zarządu nie zastanowi się nad tym głębiej

Zg
Były pracownik
@Sir Gąbka herbu Zielona Pietru

Nie zmieni się nic dopóki nie zaczną dostrzegać że to dzięki pracownikom niższego szczebla ta firma w ogóle funkcjonuje. Kadra zarządzająca natomiast traktuje ich jak zło najgorsze i wielbłądy którym można na plecy wrzucić wszystko w niezliczonej ilości. Masz robić wszystko za wszystkich z uśmiechem, a jak nie dajesz z czymś rady bo jest tego za dużo to nie nadajesz się

Sir Gąbka Herbu Zielona Pietru
Były pracownik
@Zg

No niestety, pracownicy zdają sobie sprawę że gdyby wszyscy rzucili na stół wypowiedzenia w jednym momencie to firma by się rozpadła zaraz po tym jak prezesowstwo by się zesrało na rzadko. Nie da się w 2 tygodnie zrobić szkolenia dla wszystkich klientów obsługiwanych przez BB w taki sposób aby pracownik nie został tym wszystkim przytłoczony. Z drugiej strony jednak firma zdaje sobie sprawę że w sytuacji Covidowej rzucenie roboty równa się często koniecznością pójścia na zasiłek albo znalezienia czegokolwiek, często nawet gorzej płatnego, więc póki covid trwa to pewnie będą nakręcać spiralę patologii, chyba że ktoś w końcu wysmaruje esej do PIP. (usunięte przez administratora)

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Kasia
Były pracownik
 Pytanie

Rozśmieszyło mnie ogłoszenie które pojawiło się dziś na pracuj. BIK szuka pracownika do działu analiz reklamując się "W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM FIRMY POSZUKUJEMY DO NASZEGO BIURA W GDAŃSKU KANDYDATÓW...". Szkoda, że nikt w ogłoszeniu nie wspomina, że w grudniu były zwolnienia grupowe i poleciało wielu doświadczonych pracowników, bo firma utraciła kolejnego dużego klienta. Budynki stoją puste, a ci co zostali i tak pracują z domów. Dyrekcja już nawet przestała opowiadać bajki o rozwoju firmy i podwyżkach. Więc gdzie niby jest ten rozwój firmy? To chyba dość ważne informacje dla osób, które będą rozważać pracę w BIK Brokers

Tom91
Pracownik
@Kasia

Pewnie firma wzięła pieniądze z tarczy antykryzysowej i nie mogła zwolnić ludzi do końca 2020 roku. Pod koniec grudnia dali ludziom wypowiedzenie. Teraz wezmą kasę z tarczy na stworzenie nowego stanowiska. I biznes się kręci ;)

Anonim
Były pracownik
@Kasia

Najlepsze jest to że zwolnili 2/3 składu, a potem się okazało że jak zwykle kierownictwo coś spierdzieliło i klient sobie został, cholera wie do kiedy. Więc teraz zamiast 6 osób obsługują taką samą nawałę 2 osoby.

Abc
Były pracownik
@Anonim

Norma, jak rozpoczęła się pandemia w 2020 to przecież było tak samo. Zwolnili ludzi było mniej roboty, a potem gdy wszystko wróciło do normy to został okrojony skład. Detektor mógł się jednak pochwalić zarządowi że zaoszczędził parę zł

Żenada
Były pracownik

Firma krzak jak i cała kadra zarządzająca z dyrektorami i Sylwią na czele

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Bik Brokers sp. z o.o.?

Hilary
Pracownik
@Pytanie

Ludzie są bardzo w porządku, ale zarządzanie siada po całości.

Pat.
Były pracownik
@Hilary

Dokładnie ludzie są okej lecz są pewne wyjątki jeżeli chodzi o osoby zarządzającej

Olo
Pracownik
@Pytanie

Ludzie w większości w porządku, niestety kierownicy mało sympatyczni

Bolo
Pracownik
@Pat.

Dokładnie ludzie ok , kierownictwo powinno zostać zmienione wszystkim wyjdzie na dobre .

masakra

Dziwni ludzie tam pracują , nic dziwnego że są tu takie komentarze. Na miejscu zarządcy zespołem - kierownika, pomyślałabym nad zmianą kadry. Rozmawiając z niektórymi osobami ... aż człowiek traci wiarę w ludzi . Pamela Janisz.(...) - jako pierwsza powinna dostać co najmniej naganę za to jakie ma podejście do ludzi . Może to nauczyłoby ją czegokolwiek. Pamiętaj złotko,karma wraca.

Robi
Pracownik
@masakra

Tu raczej powinno się zmienić kadrę kierownicza :-)

Łukasz
Były pracownik
@Robi

Ludzie bez jakiegokolwiek pojęcia o zarządzaniu. Wyzysk, chamstwo,zawiść. Wszystkie te PANIE dyrektor kierownik czy jakoś tak do wymiany. Tym kobietom coś sie chyba ubzdurało że są conajmniej jak Kaczyński albo Rydzyk nietykalne.

Martyna
Kandydat
 Pytanie
@Łukasz

W warszawie czy Gdańsku słaba kadra??

Łukasz
Pracownik
@Martyna

Gdańsk. Wszystko chcą a od siebie nie dają nic.

Były
Były pracownik
@Łukasz

Dyrektor też niezły się trafił. Nigdy z nim nic nie można było załatwić. Na spotkaniach zespołów zawsze miał decydujące zdanie a często gęsto nie wiedzial o czym w ogóle jest mowa. Gdy w grudniu zwalniali ludzi to nie znalazł w sobie odrobiny odwagi aby osobiście wręczyć wypowiedzenia i podziękować ludziom za pracę. Niektórzy zwalniani pracowali długie lata w firmie. No cóż, po prostu... tchórz

Anonim
Były pracownik

Kolejnym hitem jest to, ze zwalniaja, a miesiac pozniej dzwonia, czy nie chce sie wrocic.

1
.....
Były pracownik
@Anonim

Cyrk. Cieszę się że już tu nie pracuje. Po roku czasu pracy w tej firmie długo nie mogłam dojść do siebie. Teraz mam prace gdzie chodzę z przyjemnością i zarabiam normalne pieniądze.

Hilary
Były pracownik
 Pytanie
@Anonim

Jak to? Firma sobie nie radzi, że musi się teraz płaszczyć przed byłymi pracownikami, których wywalili?

Anonim
Były pracownik
@Hilary

Tak to mniej wiecej wyglada. Smiech na sali.

Tom
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Czyżby wrócili po rozum do głowy? Wątpię. Pewnie proponują tak niskie pieniądze, że nie mogą znaleźć nikogo chętnego do pracy ????

Hilary
Były pracownik
@Tom

Nie ma chętnych przez kasę i reputację. Pieniądze są śmiesznie niskie. Przy takim nawale obowiązków i pracy 24/7 to wręcz wtyd dla firmy tak nisko cenić ludzi. Po odejściu udało mi się znaleźć pracę o podobnej funkcji, ale i wyższymi zarobkami. Co do reputacji - można sobie przeczytać perypetie pracowników tutaj, a opinie są brutalnie szczere i prawdziwe. Swoją drogą, opinie o traktowaniu ludzi w BB znacznie wykraczają poza go work. Każdy kto kojarzy firmę wie, że traktują ludzi fatalnie i nie warto pchać się w ten cyrk.

Asia
Były pracownik
@Hilary

Szkoda że wcześniej nie sprawdziłam opini o tej firmie. Straciłam tylko czas i nerwy pracując tu. Na szczęście juz się uwolniłam. Podziwiam tylko ludzi którzy tak długo tam wytrzymują.

Adam
Były pracownik
@Anonim

Długoletni pracownicy zarabiają mniej niż nowi i mają dwa razy wiecej pracy.Bez sensu. Mimo pandemi zwolniłem sie.

Potwierdzam
Były pracownik

Zgodzę się z poniższymi opiniami w 100% Jeżeli ktoś szuka pracy w której będzie mógł się rozwijać i poszerzać swoje umiejętności to na pewno nie jest to BIK Brokers bo jak już się doczekasz awansu to równie szybko zostaniesz zdegradowany.

Hilary
Były pracownik
@Potwierdzam

Już sam fakt zrzucania na pracowników zadań innych działów jest śmieszny. Awans to jakas legenda - każdy słyszał, nikt nie widział. Najczęstszą formą zmiany działu czy biura jest właśnie degradacja

Ka
Były pracownik
@Hilary

To prawda. Dodam tylko, że w dziale szkód awansować można tylko będąc kobietą. Dyrektor Grzegorz osobiście dokonuje selekcji. W ten sposób zastępcą dyrektora jest kobietą, kierowniczką - kobieta, koordynatorzy - to też kobiety.

Kobieta
Pracownik
@Ka

Brzmisz jak sfrustrowany facet ???? Może zwyczajnie mają predyspozycje do takich stanowisk ????????‍♀️ Nie jest niczym nadzwyczajnym, że kobiety są zatrudniane na stanowiskach kierowników, czy koordynatorów. Z tego co się orientuje kadra kierownicza w dziale ubezpieczeń to również kobiety ???? SKANDAL !

T
Pracownik
@Kobieta

Na wyższych stanowiskach są kobiety i żaden mężczyzna nie ma szans na awans. To jest fakt i każdy kto pracuje wie z czego to wynika

Ka
Pracownik
@Ka

Potwierdzam powyższe. Z kobietami na stanowiskach kierowniczych to nie jest przypadek. Wszyscy wtajemniczeni wiedzą, że kierownikiem działu szkód jest żona Grzegorza. Jedyny słuszny kandydat ;)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Firma ze względu na zwolnienia pracowników w Grudniu ma duże zaległości. Pracownik w tej firmie jest traktowany jak .... Przełożona działu Call Center wymusza robienie nadgodzin na pracownikach.Jezeli nie będziesz robić nadgodzin to dział nie otrzyma Premi bo nie będzie wyników . Czemu pracownik ma być zmuszany do robienia nadgodzin...żeby naprawiać błędy i złe decyzje osób zarządzających?.. Wstyd!!! Nie polecam pracy w firmie BIK Brokers

atmosfera w Cc
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

To żart? Jaką premie Ta co powinna przysługiwać jako dodatkowa wypłata za obsługę nie swoich klientów?

Pracownik
Pracownik
@atmosfera w Cc

Dokładnie szantaż, że się nie otrzyma Premi za klientów o których firma nawet nie powinna mieć pojęcia.

Żenada
Były pracownik
@Pracownik

Współczuję wszystkim pracownikom tej atmosfery i tego co im robią. Pamiętam jak było na call center w Biku i z tego co od dłuższego czasu czytam to nic się nie zkienilo i pewnie szybko nie zmieni

Przyszły Pracownik
Kandydat
 Pytanie

Cześć wszystkim: Zobaczyłam ogłoszenie o pracy w firmie BIK Brokers zastanawiam się nad podjęciem zatrudnienia w tej firmie czy ktoś z byłych/obecnych pracowników może powiedzieć jaka obecnie panuje atmosfera na dziale Call Center i co jest w zakresie obowiązków pracownika ? Proszę o odpowiedź Pozdrawiam .

ExTeam BB
Były pracownik
 Pytanie
@Przyszły Pracownik

Nie wiem co w tym ogłoszeniu jest prawdą. Jedynie umowa zlecenie i bony świąteczne, ok. Z tego co widzę w ogłoszeniu napisano: Oferujemy: Elastyczny czas pracy - kompletna bzdura. Infolinia pracuje 24/7 i nie wiem co autor mial na myśli. To, że po odbębnieniu kilku nocek pod rząd masz dzień wolnego, który cały odsypiasz, a kolejnego dnia na rano? Czy to, że po przepracowanym weekendzie daje wolne w tygodniu co się pracownikowi należy. Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Na początku zawsze jest umowa zlecenie. Później można dostać umowę na 3 miesiące, na 6 i na czas nieokreślony. Na podwyżki nie licz bo to kwestia kilku groszy dosłownie. Pracę w młodym, dynamicznym zespole - ta dynamika to prawda. Dynamika rotacji pracowników jest tak duża, że nie zdążysz ich nawet poznać. Ludzie uciekają, a ci którzy przychodzą zostają na chwilę zanim nie znajdą czegoś lepszego. Przyjazną atmosferę pracy - atmosfera krzyku, presji, ciśnienia, wzajemnego podkopywania się, plotek Możliwość rozwoju zawodowego - czyli zdegradowania doświadczonego pracownika do roli pracownika call center. To najświeższy przykład. Degradacja to najczęstszą formą rozwoju. Atrakcyjny system prowizyjny - co 2 miesiące premia, która nie powinna być w ogóle "premia" , ale stałym wynagrodzeniem za obsługę klientów spoza firmy. Bez umowy na ich obsługę są obo obsługiwani nielegalnie. Co ciekawe, kwota twojej "premii" może być obniżona przez niespełnienie wyników nie w twoim zespole, ale tym, który jest dedykowany do obsługi tego klienta. Prawe i sprawiedliwe prawda? Karta Multisport - nie wiem Raz w roku wyjeżdżamy na firmowy wyjazd - ostatni wyjazd był nie wiem kiedy, chyba ze 2 lata temu. Niestety nie wszyscy mogą na niego jechać ponieważ infolinia jest całodobowa więc zawsze ktoś musi być w pracy Bony świąteczne. - prawda Zdecydowanie odradzam pracę w BIK Brokers zwłaszcza w call center. Na rynku jest wiele innych firm, które oferują pracę za lepsze pieniądze i z lepszym podejściem do pracownika.

Pracownik
Pracownik
@Przyszły Pracownik

Dziś pojawiło się kolejne ogłoszenie do Call center. To są jakieś jaja. Frma w grudniu w związku z problemami finansowymi zwolniła parę osób. Z tego co wiem to w międzyczasie kolejna osoba sama odeszła. Na CC jest taki przeciąg, że ciężko wszystkich poznać bo zanim się ogarniesz to już ktoś dostaje papier. Tam nikt nie panuje nad tym co się dzieje...

Ta
Były pracownik
@ExTeam BB

Dodatkowo w ogłoszeniu znajduje się informacja na temat Zakresu obowiązków: "Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji elektronicznej, związanych ze szkodą komunikacyjną'' W rzeczywistości spadają na Ciebie obowiązki za inne działy za które pracodawca nawet dodatkowo nie zapłaci. Wyzysk pracownika nic poza tym.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Przyszły Pracownik

Hej, po prostu poczytaj ostatnie wpisy, a sam się przekonasz. Call Center jest najbardziej wyzyskiwanym, najgorzej traktowanym działem w firmie, która słynie z mobbingu i wyzysku. ;) Chcesz być traktowany jak ściera do podłogi? Młody, dynamiczny zespół czeka na Ciebie! Pozdrowienia

Hilary
Pracownik
@Anonim

Niestety takie są realia, potwierdzam. Z dala od tej firmy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bik Brokers sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Rehaa
Były pracownik
@Pytanie

Jak wychodzisz zapalić jest całkiem luźno , nic poza tym.

Jan
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera jest całkiem dobra. Teraz wiekszosc osób pracuje zdalnie wiec jest domowo :-)

Rehaa
Były pracownik
 Pytanie
@Jan

Na jakim dziale jest całkiem dobra atmosfera?

Anonim
Były pracownik
@Rehaa

Chyba, że jest w biurze prezes, to wtedy nawet nie fajce nie można się śmiać i rozmawiać. xD

Marek
Były pracownik
@Anonim

Wow. To i tak dobrze że wolno było wyjść na fajkę. Jak kiedyś przyjechali inwestorzy, nie mogliśmy przez 3 godziny odejść od biurek. Nie wolno było mieć nic do picia ,a nawet do toalety nie wolno było iść. Pózniej jak (usunięte przez administratora) biegaliśmy i zajmowaliśmy miejsca gdzie nikt nie siedział tak żeby wyglądało że jest komplet. A wszyscy ładnie poubierani i uśmiechnięci,bo inaczej opr jak dzieci w przedszkolu.

Byłaxpracownica
Były pracownik

Zgodnie z propozycją pracownika BB, wstrzymałam się z opinią do otrzymania wypłaty... Przez 18 miesięcy pracowałam w dziale Call Center. Praca na 3 zmiany, w weekendy i święta również i tu nie ma wyjątku. Zacznę najpierw od zalet tej firmy, aby wpis nie miał negatywnego wydźwięku. Wynagrodzenie wypłacane jest ZAWSZE terminowo, na koniec miesiąca. Do wynagrodzenia (co drugi miesiąc) wypłacana jest również premia, która jest “do wyrobienia”, albo raczej, jeżeli nie popełniasz błędów w swojej pracy to premia zawsze będzie. Sama premia należy do wysokich, jak na pracę “na słuchawce”. Urlop dostajesz wtedy, kiedy chcesz (oczywiście w sezonie letnim trzeba się dogadać ze współpracownikami, żeby firma nie została pusta). Z wzięciem urlopu na żądanie (w tygodniu) też nie ma większego problemu. Na zmianach weekendowych jest z tym ciężko- samemu trzeba znaleźć zastępstwo. W dziale Call Center wzięcie L4 jest największą zbrodnią przeciw ludzkości. Po powrocie z chorobowego jest się traktowanym jako gorszy sort. Pracodawca w sprawie Covid działał nawet sprawnie. W niedługim czasie po ogłoszeniu pierwszych obostrzeń w marcu faktycznie powstało zamieszanie, ale w jakiej firmie Covid zamieszania wywołał. Niech pierwszy rzuci kamieniem. Pracodawca sprawnie skierował pracowników do pracy zdalnej, zorganizował sprzęt (co prawda stary i zużyty). Minusem w działaniu pracodawcy było obniżenie wynagrodzeń mimo zapewnień o “stałości finansowej, braku zadłużeń oraz wypłacalności” oraz brak dopłat dla pracowników, którzy pracując z domu zużywali więcej prądu, co powodowało wyższe rachunki. Więc pracownik z miesiąca na miesiąc tracił coraz więcej. We wrześniu tego roku sytuacja wróciła do normy, tj. przywrócono pierwotne wynagrodzenie, ale o dodatku “na prąd” nic nie słychać. Wiele wpisów na tej stronie odwołuje się do minusów pracy w BIK BROKERS i większość z nich jest bardzo prawdziwych. NAJWIĘKSZYMI minusami pracy w tej firmie jest mobbing, traktowanie pracownika podległego jak śmiecia, zła atmosfera pracy oraz wszechobecna spychologia. Jeżeli ktoś ceni sobie spokój psychiczny, serdecznie NIE polecam pracy w tym miejscu. Krzyki, wrzaski, wiadomości mailowe o wydźwięku mobbingowym to prawie codzienność. Podśmiewanie się z drugiego człowieka, plotki, obgadywanie jeden drugiego również należą do codzienności. Z jednej strony, patrząc Ci prosto w oczy uśmiechają się i słodzą, a z drugiej wbijają TASAK (nóż zabrzmiałoby zbyt delikatnie) w plecy. I te zależności występują najczęściej między pracownikami na tym samym szczeblu. Zrezygnowałam z pracy w tej firmie właśnie z tego powodu. Atmosfera w tym miejscu pracy jest wyniszczająca i absurdalna. Ilość pracy i zakres obowiązków jest ogromny. Aktualnie na 8. pracowników Call Center przypada 14 różnych Klientów, z najróżniejszymi procedurami, które musisz mieć w jednym palcu. A planowane są kolejne. W godzinach nocnych, na zmianach weekendowych dodatkowo przypada obsługa dodatkowych 4 kolejek (moim zdaniem bezprawnie) za inną firmie, do której bazy danych dostępu mieć nie powinnyśmy. A mamy. Łącznie z danymi PESEL Klientów. ???? Praca w Call polega na odbieraniu połączeń, odpisywaniu na maile. Kiedy dział zakończy swoje rzeczy, dostaje MASĘ INNYCH obowiązków, które wdzięcznie nazywa się “wspomaganiem innego działu”. Pliki w Exelu, skanowanie dokumentów, segregowanie dokumentów, sprzątanie segregatorów. Czyli wszystko to, czego innym się nie chce zrobić, dla działu Call center jest “poleceniem służbowym”. Obsługa skrzynki mailowej innej firmy, do której dostępu mieć nie powinnyśmy, ba, nawet nie powinnyśmy wiedzieć, że ona istnieje też jest poleceniem służbowym, a za odmowę jego wykonania grozi utracenie premii, lub zwyczajnie złośliwość przełożonej i "dogryzanie" przez dłuuuugi czas. Każdy kto zatrudnia się w tym dziale musi liczyć się również z żałosną formą szkolenia do pracy. Na dzień dobry dostajesz segregator z kartkami pełnymi tekstu i musisz umieć wszystko na następny dzień. Zakres materiału jest ogromny, szkolenie z koordynatorką działu trwa 1.5h do 2h maksymalnie, bo nie ma na to czasu, a resztę musisz nauczyć się w praniu. Samodzielnie. Procedury zmieniają się bardzo często. Tak często, że firma nie nadąża z tworzeniem nowych procedur. Rozwiązań problemów z Klientami szukasz na skrzynce pocztowej, bo może akurat było gdzieś jedno zdanie jak coś zrobić. O tym jak funkcjonuje reszta działów, dowiadujesz się na godzinnej przechadzce po firmie, ale i tak nie wiesz do końca kto się czym zajmuje i w razie czego nie wiesz do kogo się zgłosić. Limit znaków w komentarzu nie pozwala mi opisać absurdów tej firmy. Podsumowując: wynagrodzenia na plus, urlopy na plus, atmosfera ogromny minus, możliwość sankcji karnych za łamanie RODO- minus, wszechobecne (usunięte przez administratora) i mobbing- sami stwierdźcie. Pozdrawiam cieplutko rodzinny zespół. Była pracownica działu Call Center w firmie BIK Brokers.

???
Kandydat
 Pytanie
@Byłaxpracownica

A może trzeba było by to gdzieś zgłosić?

Z czasem
Były pracownik
@???

na pewno będzie zgłoszone

Ola
Były pracownik
@Z czasem

Tej firmie zawsze się upiecze. Pewnie nie prędko zostanie zgłoszone, bo komu by się chciało chodzić po komisariatach, sądach czy urzędach. Oni maja więcej szczęścia niż rozumu.

Anonim
Były pracownik

Jako były pracownik Call Center w BIK-u absolutnie odradzam pracę w tej firmie. Na początku obiecują, że będą dbać, że będą awanse i realne szanse na rozwój. Szkoda tylko, że po miesiącu widać już, jak bardzo obietnice mijają się z prawdą. Firma jest nastawiona na maksymalne wyciśnięcie pracownika. Panuje w niej kultura krzyku nad uchem, wzajemnego podkopywania się i podlizywania kierownictwu. Pani koordynator Call Center najpierw uśmiecha się w biurze, a potem kombinuje, co zrobić, żeby jej dział miał jak najwięcej niepotrzebnych zadań tylko po to, żeby zaplusować u przełożonej. Nie można w przerwie między połączeniami (nawet 70-80 w ciągu ośmiu godzin pracy) chwilę odsapnąć, bo przecież trzeba jeszcze maile robić. Do tego jeden konsultant obsługuje jednocześnie dwa telefony - genialne rozwiązanie w ciągu dnia. Za popełnione błędy czeka głośne, publiczne zruganie, za dobrą pracę ani słowa pochwały. BIK Brokers obsługuje - po 19:00 w tygodniu, w weekendy w całości - też bez umowy klientów drugiej firmy. W przypadku kontroli wszystkie materiały są chowane do szafek, a pracownicy mają siedzieć cicho i w razie pytań odsyłać do przełożonych. Pandemia też wspaniale pokazała, jak działa firma: najpierw stawki pomniejszone do śmiesznych kwot (przecież trzeba zrozumieć, że firma jest w ciężkiej sytuacji), a potem zwolnienia przed świętami, podczas których firma pozbyła się wieloletnich pracowników - tak realny jest rozwój w BIK-u. Firma dobra dla osób rozpaczliwcem szukających pracy, nie zwracających uwagi na często nielogiczne decyzje kierownictwa i hipokryzję przełożonych. Współczuć tylko pozostaje tym, którzy tam jeszcze pracują, bo mogą liczyć tylko i wyłącznie na traktowanie jak śmieci. Szkoda, bo jest tam naprawdę kilka fajnych osób.

T
Pracownik
@Anonim

Niestety - potwierdzam powyższe. Pod koniec grudnia zwolniono kilka osób a ich obowiązki rozdzielono między pozostałe osoby. Nikt nie protestuje bo każdy boi się że będzie następny

Anonim
Były pracownik
@Anonim

Dodam jeszcze, bo mi się przypomniało. Jeżeli pracownik idzie na zwolnienie lekarskie, jest to traktowane tak, jakby celowo się rozchorował albo symulował i to bardzo niemiłe z jego strony. Praca jest trzyzmianowa, do tego zwykle po 18-20 zostaje w biurze jeden pracownik, zmieniany o 22:00, kiedy przychodzi kolega na nockę. Podczas tych zmian do toalety chodzi się z telefonem, bo jeżeli telefon zadzwoni, trzeba go bezwzględnie jak najszybciej odebrać. W niektórych sytuacjach może być zabawnie. Jeden telefon utopił się w kiblu. :)

Potwierdzam
Były pracownik
@Anonim

To są realia, a nie wyssane z palca złośliwości zwolnionych czy złych pracowników. To ostrzeżenie dla osób, które w przyszłości będą się zastanawiać nad przyjściem do pracy...

Anonim
Były pracownik
@Potwierdzam

Oj tak, najlepiej ominąć tę podłą firmę szerokim lukiem. Szkoda nerwy tracić za takie pieniądze.

Król Artur
 Pytanie

Co nowego w BIK ?

Robi
@Król Artur

Bez zmiany. Dalej ta sama żenada.

Adam
Kandydat
@Robi

Skoro wiesz to pewnie juz pracujesz dluzszy czas wiec chyba nie jest az tak zle

opiekun MAN
Były pracownik
 Problem
@Król Artur

Bartosz dalej nie przyszedł do pracy.

Robi
Były pracownik
@Adam

Nie pracuję ale znam ludzi którzy niestety dalej tam siedzą ????

Filipek

Bik Brokers to bardzo dobra firma ale niestety nie każdy potrafi docenić to a szkoda!

Ruda
@Filipek

Jedyne co dobre to że płacili na czas ????

Ania
@Filipek

Zgadzam się w stu %. Pracowałam tu 2 lata i bardzo miło wspominam ten czas. Zależy do jakiego działu trafisz. Ja miałam to szczęście że pracowałam w bardzo miłej, przyjaznej atmosferze. Zawsze mogłam liczyć na pomoc osób siedzących ze mną w biurze. Bywały gorsze chwilę, ale to chyba jak wszędzie.

Ania
Były pracownik
@Ruda

płacą. Ale co to za pieniadze. Pracowalam kilka lat. Pracownicy pracujacy po 3 , 4 lata zarabiaja 2400. Nowym pracownikom na start daja 2.600 ktory ma 0 doswiadczenia. Teraz do 2000 tysiecy obnizyli pensje bo mogą.

Ania
Były pracownik
@Ania

Dodam ze o premie jest bardzo ciężko. Wyrobisz 40 godzin nadgodzin,za to dostaniesz 200 zl do wyplaty i twierdza ze dali ci sumervpremie i powinienes ich za to po nogach calować.

Krzychu
Były pracownik
 Problem
@Filipek

Moze i nie jest zle ,ale to praktycznie wolontariat. Po nowym roku beda placic najniższa krajowa. Z tego rodziny nie da sie utrzymac. Niestery musialem zmienic prace w związku z tak niskimi zarobkami.

Były
Były pracownik
@Filipek

Firma może sama w sobie nie jest zła, ale jeżeli przelozony nie posiada żadnych hamulców, wydziera się na pracowników, poucza ich jak dzieci i oskarża o każde niepowodzenie to chyba jednak coś nie gra. Może pracowałeś gdzieś, gdzie atmosfera była do zniesienia

Ola
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Widzę tu dużo negatywnych komentarzy sprzed roku. Czy teraz jest lepiej? Chciała bym złożyć CV do BIK Brokers, ale po komentarzach trochę się boje. Ile można mniej więcej zarobić?

Pracownik
Pracownik
@Ola

Niżej znajdą się komentarze z tego roku bądź z końcówki 2020. Sytuacja bez zmian.

Ola
Były pracownik
@Ola

Bez zmian. Zależy co prawda na jaki dział, ale jeżeli chodzi np. o CC to nic się nie zmieniło. Kiepskie traktowanie, nawał obowiązków, zero szacunku, kasa kiepska...

Potwierdzam
Były pracownik
@Ola

komentarze są jak najbardziej aktualne... zarobisz 2,3k na rękę plus teoretyczna premie co 2m-ce,, z której kwotę powinnaś mieć zapewniona na umowie z inną firma, której klientów obsługujesz nielegalnie. kasa jest niewspółmierna do ilości obowiązków i pracy + kiepskie traktowanie ze strony przełożonego czyli krzyki, uwagi, demotywowanie, brak szacunku

Były
Kandydat

Szczerze mówiąc, gorszej pracy nie miałem. Nawał obowiązków który dostaje jeden pracownik jest tak obszerny, że to jest aż niesamowite. Do tego te wszystkie smaczne ploteczki, które krążą po całej firmie. I w formie gratisu oczywiście podnoszenie głosu na pracowników jak na dzieci z przedszkola. Ciekawe miejsce.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Bik Brokers sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Carla
@Pytanie

Tak

Xxxx
@Pytanie

Nie

Naomi
@Pytanie

Nie, bo po co . Pracownik sam się kształci i nic z tego nie ma ...

pracownik
@Carla

jakie szkolenia organizuja??

Zostaw merytoryczną opinię o Bik Brokers sp. z o.o. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Bik Brokers sp. z o.o.