Polecam. Światłowód 1000mega powala mam od kilku miesiecy i moge powiedziec że znalazlam usluge jaka szukalam, oczywiscie niech w pióra nie obrastaja Jeśli tak dalej bedzie to za 4 miesiace konczy mi sie umowa z nką i przechodzą do nich na pakiet. Tak więc narazie Polecam
przy jakości tych usług laurki mogą pisać jedynie sami. Prędkość łącza to u mnie max 50%, dość częste braki połączenia i brak supportu od piątku do poniedziałku. Słabo
Polecam. Światłowód 1000mega powala mam od kilku miesiecy i moge powiedziec że znalazlam usluge jaka szukalam, oczywiscie niech w pióra nie obrastaja Jeśli tak dalej bedzie to za 4 miesiace konczy mi sie umowa z nką i przechodzą do nich na pakiet. Tak więc narazie Polecam
Ja już od pół roku jestem zadowolonym klientem światełka 1000 i jeszcze ani razu nie brakło internetu ani do gier ani żadnej innej usługi jaka posiadam od firmy. Więc albo mam farta i nie trafiam na awarie które mogą zdarzyć się karzemu albo mieszkam a najmniej awaryjnej lokalizacji ????
przy jakości tych usług laurki mogą pisać jedynie sami. Prędkość łącza to u mnie max 50%, dość częste braki połączenia i brak supportu od piątku do poniedziałku. Słabo
Czy w Soft Pro 2 Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Soft Pro 2. Byłem z nimi na wiele lat. Na jakość łącza rzadko narzekałem. Miałem dobry transfer najlepsze pingi w grach nawet 2ms. Miałem swój publiczny adres IP na które miałem obustronne przekierowanie portów. Lecz SoftPro2 sam zmusił mnie, aby z nich zrezygnować. A dlaczego ? A dlatego, że odłączono mnie ot tak, bo usunęli stare przyłącze internetowe, a następnie po mojej interwencji dowiedziałem się, że przechodzą na bezpośrednie połączenie światłowodowe do domu klienta. No dobra to wszystko ok, ale już zaczęły się schody. Po pierwsze zabrali mi adres IP(zażyczyli sobie płacić za niego, a przez 10 lat miałem go w umowie), po drugie zażyczyli sobie dzierżawę routera(no ok mogę płacić), ale nie dostaję dostępu do routera, tylko Softpro2 posiadałoby moje hasła do sieci WIFI...... Myślę, że takie kroki chyba raczej nie są legalne, że osoby trzecie posiadały hasła dostępu do mojej sieci prywatnej w mieszkaniu... Pozdrawiam.
Nie ma to jak w opiniach o pracodawcy czytać ulewki o usłudze.
(usunięte przez administratora)
Zapraszam do kontaktu z IT. Na połączeniach bezpośrednio po kablu brak zakłóceń. Czy weryfikował Pan swoje urządzenia? Przerywanie może świadczyć nawet o tym, że ma Pan problem z siecią wifi. Chętnie doradzimy. Sugeruje wykonać pomiar certyfikowany https://pro.speedtest.pl/ ;) z wynikiem zapraszamy do nas. Na sieci SOFTPRO2 - zakłócenia nie występują. Pozdrawiam.
Ile się zarabia na infolinii?
Bardzo profesjonalna obsługa, Pani Monika na infolinii bardzo przejrzyście wytłumaczyła, jak rozwiązać kwestie techniczne. Dziwię sie negatywnym opiniom, a mam już w SOFT P RO2 internet od lat i nigdy nie zawiedli. Niestety wielu ludzi nie rozumie że niektóre kwestie techniczne .to nie zawsze ich wina a szczególnie teraz gdy jest takie obciążenie sieci i jak obserwuję u innych operatorów też są czasami problemy. Pozdrawiam
Na jakie benefity można liczyć w Soft Pro 2 Sp. z o.o.?
Unikaj tej firmy - zobacz opinie na Google, absolutnie nie polecam, bezczelność, buta, brak profesjonalizmu.
Pani Anno W. 15 letnia nasza klientko, Pani jadliwe wciąż opinie, aby wywrzeć na spółce swoje żądania. Ma Pani obecnie umowę bezterminową, jeśli uważa Pani że nie zasługujemy na dalszą współpracę przysługuje Pani prawo do jej wypowiedzenia w trybie 1 miesięcznego okresu.
Profesjonalna obsługa klienta - pracownika biura fachowo i rzetelnie podchodzi do każdej sprawy tak aby klient był zadowolony. Szybki kontakt. Bardzo dobra jakość łącza. Polecam.
Haha. Nie ma to jak samemu sobie pisać komentarze. I szczytem intelektu jest nie zmienić swojego nicku
cieszy mnie decyzja tej firmy - wrescie!! z dużym pobrubieniem "!" że nie pracuje u nich już Pan J. pracownik biura, ktory, nie chcąc obrażac, ewidentnie nie powinien pracować na takim stanowisku. Wiele niedomówien uważam było ze strony tego pana, ale to moje zdanie.
Czy dyżury międzyświąteczne w Soft Pro 2 Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?
Czy firma zatrudnia osoby studiujące ?
Postawa soft pro jest przerażająca, podejście do klienta - żenujace, zero jakiejkolwiek chęci pomocy i rozwiązania problemu, za który klient nie ponosi odpowiedzialności. Do tego buta i bezczelność, brak skromności i jakiejkolwiek pokory że strony firmy. A do tego wycena "naprawy" 200 złotych!!!!???? Szok! Za coś, czego nie zrobiłam mam płacić 200 zł - bezczelność. Prości ludzie gdzieś w obskurnym biurze uważający się za wysokiej klasy fachowców - żenada. Określając formę współpracy z soft Pro 2 - porażka. Arogancja - do potęgi. Naprawdę. To już nawet nie jest straszne, to jest śmieszne! Szkoda mi już tracić czas u na jałowe dyskusje z Firmą soft pro 2 . W dzisiejszych czasach - sytuacja wprost NIEWIARYGODNA, że można mieć takie podejscie do klienta, który PŁACI za usługę. Zero jakiekolwiek dobrej woli ze strony firmy. czw., 8 sie 2019, 17:20 użytkownik napisał: Dzień dobry, informujemy, że jeżeli zgłoszenie dotyczy usterki z października 2018 - temat został Pani przedstawiony. Koszt naprawy to 200,00 zł. Wizyta techniczna może się odbyć po uprzedniej wpłacie tytułem naprawy oraz umówieniu terminu drogą telefoniczną lub mailową.
Pani Aniu, zamieszczanie przez Panią codziennie lub kilka razy dziennie tej samej klasy komentarze pod każdym postem, niestety w żaden sposób nie zmierza to do rozwiązania Pani problemu. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Brak profesjonalizmu. Bardzo nieprzyjemna i nieuprzejma obsługa. Brak zasad rozpatrywania reklamacji. Jestem rozczarowana współpraca z tą firmą oraz jakością oferowanych usług i bardzo niską jakością obsługi.
Pani Aniu, szanujemy opinię naszych abonentów i do każdej z nich podchodzimy z pokorą. Jak wskazaliśmy powyżej, o czym jest Pani przez nas informowana od początku zgłoszenia obniżonej jakości usługi telewizyjnej, żaden z abonentów znajdujący się w lokalizacji Pani miejsca zamieszkania nie zgłasza reklamacji co do jakości świadczonych usług. Operator nie ponosi odpowiedzialności za instalację znajdującą się po stronie lokalu abonenta - za wyjątkiem naprawy lub wymiany urządzenia umożliwiającego świadczenie usług (dekoder/router). Naprawa instalacji telekomunikacyjnej po stronie lokalu abonenta, podobnie jak u wszystkich operatorów, świadczona jest za dodatkową opłatą. O kosztach wizyty technika została Pani przez nas poinformowana w korespondencji mailowej. Chętnie postaramy się wspólnie znaleźć kompromisowe rozwiązanie zaistniałej sytuacji, niemniej do tego konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, tym bardziej, że jest nam niezmiernie miło, iż postanowiła Pani pozostać naszym klientem, pomimo pozytywnego rozpatrzenia Pani prośby co do skrócenia okresu wypowiedzenia, z którego to ostatecznie rozwiązania zdecydowała się Pani nie skorzystać. Raz jeszcze zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta.
Postawa soft pro jest przerażająca, podejście do klienta - żenujace, zero jakiejkolwiek chęci pomocy i rozwiązania problemu, za który klient nie ponosi odpowiedzialności. Do tego buta i bezczelność, brak skromności i jakiejkolwiek pokory że strony firmy. A do tego wycena "naprawy" 200 złotych!!!!???? Szok! Za coś, czego nie zrobiłam mam płacić 200 zł - bezczelność. Prości ludzie gdzieś w obskurnym biurze uważający się za wysokiej klasy fachowców - żenada. Określając formę współpracy z soft Pro 2 - porażka. Arogancja - do potęgi. Naprawdę. To już nawet nie jest straszne, to jest śmieszne! Szkoda mi już tracić czas u na jałowe dyskusje z Firmą soft pro 2 . W dzisiejszych czasach - sytuacja wprost NIEWIARYGODNA, że można mieć takie podejscie do klienta, który PŁACI za usługę. Zero jakiekolwiek dobrej woli ze strony firmy. czw., 8 sie 2019, 17:20 użytkownik napisał: Dzień dobry, informujemy, że jeżeli zgłoszenie dotyczy usterki z października 2018 - temat został Pani przedstawiony. Koszt naprawy to 200,00 zł. Wizyta techniczna może się odbyć po uprzedniej wpłacie tytułem naprawy oraz umówieniu terminu drogą telefoniczną lub mailową.
Pani Aniu jest nam niezmiernie przykro zarówno z powodu Pani opinii, jak i sytuacji, w której się Pani znalazła. Zgodnie z przekazywanymi przez Panią informacjami w formie opinii w wizytówce GOOGLE - SOFT PRO 2, która niestety została przez Panią usunięta po naszej odpowiedzi, nie odnotowaliśmy awarii sieci w Pani bloku. Awarie zaistniałe po stronie sieci – przed lokalem abonenta, usuwane są niezwłocznie, najszybciej jak to obiektywnie możliwe. Uszkodzenia instalacji w lokalu abonenta wymagają współdziałania. Operator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia instalacji w lokalu abonenta, dlatego też w tych sytuacjach serwis jest odpłatny zgodnie z cennikiem. Nie dotyczy to oczywiście abonentów rozszerzonego SLA. Mamy nadzieję, że gdy opadną niepotrzebne emocje uda nam się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie zaistniałego po stronie Pani lokalu problemu. Zapraszamy do kontaktu z zespołem SOFT PRO 2.
Pani Aniu, zamieszczanie przez Panią codziennie lub kilka razy dziennie tej samej klasy komentarze pod każdym postem, niestety w żaden sposób nie zmierza to do rozwiązania Pani problemu. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Soft Pro 2 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Soft Pro 2 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.