Mam Pytanie jaka jest atmosfera na magazynie w tej Firmie w Gliwicach ile jest zmian na magazynie prosze o odpowiedz ?
Na jaki zarobki moze liczyc handlowiec ? Jaki jest stosunek podstawy do premii? Czy samochód jest do celów prywatnych?
Bardzo miła obsługa, szybkie i konkretne załatwienie dokumentów. Polecam !!
Atmosfera w różnych działach jest inna, ale ogólnie bardzo dobra. W każdym dziale są osoby, które chętnie pomogą itp. Większość osób pracuje tu od kilku do kilkunastu lat, więc to chyba świadczy o tym, że jest naprawdę dobrze :).
Witam. Pracuję w magazynie w Warszawie od Marca bieżącego roku na stanowisku Referent ds. administracji logistyki / magazynier. Jak dotąd nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do wypowiedzi panów powyżej. Drogi Panie "asdfg", moje stanowisko wymaga ode mnie ciągłego kontaktu z większością pracowników firmy we wszystkich polskich oddziałach, pracując od Marca nie miałem nigdy problemów z uzyskaniem pomocy od bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek z pracy. Drogi Panie "Wwww" nie będę się zbytnio rozwijał co do Pana wypowiedzi. Chciałem jednak wspomnieć, że osoba pewna swojej racji i prawdziwości swojej wypowiedzi nie boi się pod nią podpisać, tym bardziej że wymienił Pan 3 osoby z nazwiska przy czym oskarżał pracowników o kradzież oraz zażywanie narkotyków a takie zachowanie może się zakończyć w sądzie. Polecam zastanowić się kilka razy zanim napisze Pan kolejne z palca wyssane pomówienia. Pozdrawiam, Tomasz Rogala
Panie „asdfg” ! W przeciwieństwie do opisanych powyżej Pańskich nieprawdziwych i autorskich wrażeń, firma Stappert Polska przez okres 20 lat ugruntowała wyraźnie swoją strategię na rynku polskim, a z założenia „pomysł” można mieć na wakacje a nie na prowadzenie działalności nawet z poziomu stanowiska handlowca ( choć i w tym zakresie osoba dobrze zorganizowana stosuje przemyślane planowanie). Wypowiadanie się o braku „ połowy” asortymentu na składzie świadczy jednoznacznie o kompletnym niezrozumieniu zakresu programu składowego, który jest czytelny dla każdego kandydata do pracy po zwykłym wczytaniu się w informacje ogólne ze strony internetowej, a tym bardziej powinien być jednoznacznie zrozumiały dla pracownika o kilkumiesięcznym stażu. Widać dla Pana (dla firmy na pewno) ten czas był stracony, chyba, że nosił się Pan nieśmiało z autorskim wnioskiem racjonalizatorskim o uzupełnienie składu o „drugą połowę”. Problem interakcji z programami komputerowymi ( owszem kilkoma ze względu na rozbudowane struktury działalności handlowej) również dotyczył głównie Pana, gdyż większość pracowników radzi sobie z nimi doskonale ( w zakresie swojej odpowiedzialności i stosownie bardziej rozbudowanych o bardziej złożone dane dla wyższych stanowisk). Stappert Polska nie prowadził nigdy nachalnego telemarketingu , a zadania realizacji sprzedaży Przedstawiciela Handlowego wykonywane są od początku działalności firmy poprzez organizowanie spotkań u klienta ( oczywiście po spełnieniu podstawowego kryterium na tym stanowisku, jakim jest personalna zdolność do łatwego, przyjaznego i owocnego nawiązywania stosunków międzyludzkich). Również Pańska negatywna ocena doświadczonych pracowników ( a tych jest ponad 71% w firmie, ze stażem dłuższym niż 3 lata) dowodzi kompletnej bezradności w realizacji elementarnych zadań, a mylenie marketingu aktywnego z agresywnym jest wystarczającym dowodem, że nie potrafił Pan nic konstruktywnego do firmy wnieść, ani „ciekawie doświadczyć” na czym polega aktywność zawodowa w firmie o złożonych strukturach organizacyjnych.
Nie wiem o czym mówisz, też byłem na rozmowie i stwierdzam pełny profesjonalizm podczas przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej.
Byłem na rozmowie, nie polecam
Firma handlowo bez pomysłu na siebie. Zbyt wysokie ceny produktów w stosunku do konkurencji plus doliczane koszty transportu. Na tle konkurencji wypada to po prostu blado!. Brak połowy asortymentu na składzie, próby dokupu materiałów od innych dystrybutorów działających na tym samym rynku u tych samych klientów. Próby sprowadzania materiałów z magazynów zagranicznych. Kalkulacja cen na "oko" na bazie dwóch -trzech systemów handlowych- żaden z nich nie funkcjonuje właściwie i nie zawiera wszystkich potrzebnych danych. Nie można na bieżąco sprawdzić sprzedaży(!) albo zrobić podsumowania całego miesiąca(!). Nie da się wyciągnąć żadnych danych do plików, nawet wszystkich klientów z danego obszaru!!! .Sprzedaż w tej firmie to wirtuozeria i magia opracowana na domysłach. Nachalny telemarketing zamiast dopasowania oferty do potrzeb klientów! Brak jakichkolwiek pomysłów na zmianę. Handlowcy mobilni są traktowani jako dodatek do handlowców stacjonarnych. Gdzie działają i mają sprzedawać do tych samych klientów! Dzwonią w 3 osoby do tego samego klienta. Żenada. W dodatku osoby na miejscu to tzw. "leśne dziadki" które siedzą w firmie po x lat i uzyskanie od nich pomocy graniczy z cudem. Stawiają siebie w pozycji alfy i omegi "co to nie oni". System pracy utrudniony do maksimum możliwości. Brak jakiejkolwiek sensownej komunikacji wewnątrz firmy. Polecam ewentualnie na chwilę jako ciekawe doświadczenie by zobaczyć jak firma funkcjonować nie powinna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w STAPPERT Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy STAPPERT Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w STAPPERT Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!