Jakie warunki pracy są w InterCall Center sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Doradca Klienta?
Ile jest zmian w InterCall Center sp. z o.o.?
W ICC najgorsze jest brak informowania pracowników o czym kolwiek... Milczenie że strony kierownictwa, niewiadomą co będzie za miesiąc. Totalne olewanie pracowników, każdy sobie radzi sam ze wszystkim jak może, nie można liczyć na wsparcie przełożonego, bo on zupełnie nie ma o niczym pojęcia. Nawet nic nie robi w tym celu, aby poszerzyć swoją wiedzę, osiadł na lałrach. Niepewność jaką fundują nam każdego dnia powoduje wielki stres. Nie ma żadnych zebrań, spotkać itp... Pracownik jest nikim... Mało poważne traktowanie pracownika. Oddział w Warszawie jest traktowany po macoszemu. Pewnie to już jest bliżej końca niż dalej.... Zaczynają kombinować jak obniżyć wynagrodzenie, pewnie to się stanie samoistnie, jak zaczniemy sprzedawać tanie produkty nutridome, automatycznie premia pójdzie w dół.
nie wiem czy piszesz o warszawie czy radomiu, ale w warszawie mnie ani nikomu od nas nie obnizyli zadnej pensji czy premii, w wakacje sprzedawalo sie mniej, ale teraz jest super i nadrobie z nawiazka. czego ty chcvesz co miesiac? masz umowa na miesiac i za miesiac sie konczy? przeciez kazdy z nas ma umowy na dluzej wiec nie wiem czego boisz sie co miesiac. Nie wiem kto Cie nie informuje, bo mnie i innych informuje na biezaco a jak czegos nie wiem to pytam i odpowiada. W ogole wydsje mi sie ze na rynku panuje taka stresujaca atmosfera a boja sie tylko ci co maja cos za uszami - moga robic wynik, ale robia to oszukujac.
@Pedro Warto zauważyć, że wszyscy żyjemy z wielką niewiadomą bo sytuacja zewnętrzna jest wielką niewiadomą. Ważne, że mamy dobrą firmę.
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w InterCall Center sp. z o.o.?
Espina, umowa o pracę na czas określony czyli na ile konkretnie? Rok, dwa lata? Jestem ciekawa od czego to konkretnie zależy i będę wdzięczna za Twoją odpowiedź.
Koszmar w Intercall Center wreszcie sie zakończył, nowy szef wprowadzil nowe zasady, atmosfera jest dobra i motywacja zupelnie inna. Rozwijaja dzial szkoleń, firma w koncu zauwazyla, ze tworza ja ludzie. Warto.
W call center wiele się zmieniło, nowy szef wprowadził nową energię - praca jest przyjemna, atmosfera bardzo miła, wypłata na czas dodatkowo niezłe premie.
Swietna atmosfera w pracy, mało stresu, pomocna kadra zarzadzająca i niezle premie.
Praca była z dnia na dzień coraz bardziej stresująca. Szkolenia bardzo słabe a wymagania po szkoleniach bardzo wysokie. Zero rozwoju w pracy poza tym, że ma się kontakt z językiem. Ogólnie nie polecam.
Zgadzam się, że zero rozwoju, szczególnie jeśli nie uczestniczy się z własnej woli w organizowanych za darmo i dodatkowo płatnych zajęciach językowych... Rozwój zależy przede wszystkim od tego, jak wykorzystamy to, co daje nam pracodawca. Podobnie ze szkoleniami. Jeśli ktoś spędza na nich czas siedząc i myśląc o innych sprawach, to nie skorzysta z podawanej tam wiedzy. A stres... Jak wszędzie... Dla niektórych stresem jest sam fakt, że trzeba pracować...
Proszę mi tu nie zarzucać nie uczestniczenia w zajęciach, w szkoleniach oraz lenistwa. Proszę się nie wybielać przy każdym negatywnym dla Was komentarzu, który zawiera subiektywną opinie pracownika.
kilka lat temu współpracowaliśmy i widzę...że dalej jesteś do bani jako kierownik! Intercall center miałby lepsze osiągnięcia pod fachowym okiem a nie byle jakim jak obecnie...
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Czy tak samo jest w InterCall Center sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie na ten temat!
Generalnie najlepsza osoba i odpowiednia na stanowisku kierowniczym jest glowna kierowniczka. Zawsze chetna do pomocy, bardzo angazuje sie we wszystkie sprawy w firmie, mozna zawsze na nia liczyc. Niestety niektorzy tl tak jak ten na rynku wloskim zupelnie nie nadaja sie do zarzadzania ludzmi i nie maja o tym zielonego pojecia. Praca dobra na zdobycie doswiadczenia i kontakt z jezykiem. Atmosfere tworza ludzie a jak wiadomo sa rozni ludzie wiec i atmosfera bywa rozna. Najwazniejsze to dobrze wykonywac swoja prace, robic zamowienia a wtedy nikt sie nie przyczepi.
Totalnie się z tym nie zgadzam!!! Ja też tu pracuję i znam zarówno kierowniczkę jak i TL i z przykrością muszę stwierdzić że ten komentarz jest wyssany z palca. Nawet podejrzewam kto mógł to napisać..... TL rynku wloskiego jest jedyna osoba z ktora mozna normalnie porozmawiac i liczyc na jego pomoc.. A jeśli o kierowniczke chodzi no to cóż... BRAK SLOW NA TA KOBIETE!!
Pewnie pisal to sam tl rynku wloskiego albo osoba ktora pracuje na innym rynku i ten team leadee nie jest jej bezposrednim przelozonym:)))
Co od czasu dodania ostatniego wpisu zmieniło się w InterCall Center sp. z o.o. w kwestii wynagrodzeń?
W kwestii wynagrodzeń nic, cały czas dno. Nie wspominając o śmiesznej premii i błazeńskich konkursikach teamlederów.
Firma na początku obiecuje dosłownie "złote góry", obiecując wysokie prowizje oraz w zależności od rynku różną stawkę podstawową. ( oczywiście na rozmowie kwalifikacyjnej mówi że każdy zaczynał od 20 zl brutto ) Niektórzy dostali od razu 30 zl brutto inni 20 albo 25 , tak więc każdy pracuję za inna stawkę. Do tego dochodzi niesprawiedliwość w traktowaniu pracowników, są 'równi i równiejsi', jeśli ktoś dzwoni do szefów po godzinach pracy albo wiadomo 'podlizuje się' na pewno ma tutaj łatwiej i wszelkie złamania regulaminu uchodzą mu na sucho. Trzeba też pamiętać żeby wszystko co jest uzgadniane dostać na piśmie, bo potem odpowiedzią na wszystko jest "nie bylo takiej rozmowy," albo " nie ma dyskusji" .
Słyszałem, że firma ma opinię dobrego pracodawcy
Niektórym najlepiej wychodzi marudzenie!!
Jako były pracownik baaardzo polecam firmę. Pracowałam w zespole niemieckojęzycznym całe wakacje. Super atmosfera, wyrozumiałe szefostwo, dobre pieniądze zawsze na czas. Wiem, że nie ma szans aby dogodzić wszystkim i tym niezadowolonym życzę aby znaleźli pracę swoich marzeń - chociaż wiem że z charakterem niektórych nie będzie to nigdy możliwe. Gorące pozdrowienia dla wspanialej ekipy :)
Jak tylko umiesz jeść kapusta, to dla ciebie dobre pieniądze!!!!... Ciekawy jestem ile masz na koncie z banku, skoro mówisz że "dobre pieniądze"
Z czego wynika zatem fakt, iż pracownicy w IC zmieniają się przeciętnie co dwa-trzy miesiące?
The answer is very simple: They do not pay people according to results; it is: they want to pay the some amount of money to all workers in the same area. Of course, if you notice that you teach almost all workers how to sell by phone because the " sale's trainer" is not good enough or you sell (for example) 10 to 13 products every day and others just 4 or 6, or others do not know the foreign language and make lots of mistakes because do not know how to convince customers and you have to solve the problems you do not make... InterCall is not for good sellers; that is a small company for beginners.
dobre pieniądze, mozna dorobic. Zaczeli inwestować w rozwój pracownika - są szkolenia i kurs jezyka. mozna sprobowac
Ta praca to czekanie az ktos odbierze telefon. Kontakt z jezykiem polega na tym,ze czasem sie komus przedstawisz i powiesz kilka tych samych zdan,o ile trafisz na zyczliwego klienta,ktory zechce cie wysluchac.
(usunięte przez administratora)(usunięte przez administratora) Pracowałam kilka m-cy, kasa nienaganna ale umowa śmieciowa, także praca dobra puki czegoś lepszego się nie znajdzie. Ludzie jak ludzie, są ci na chwilę i są ci co nic innego nie potrafią niż wciskania ludziom suplementów ;P Polecam i nie, bo lokalizacja wygodna, kasa nie najgorsza (usunięte przez administratora) ...
Bylem na rozmowie, pracuja tam moi znajomi - chwalą sobie. Czekam czy mnie przyjmą. Stawka ekstra.
Mi ta praca odpowiada. Mam stały kontakt z językiem włoskim. Spotkałem fajnych ludzi. W pracy nie jest cieżko, wyrozumiałe szefowe.