Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.

Pazurek
Inne

Zarządzie i cała góro, gratuluję świetnych pomysłów z dnia na dzień robicie z siebie coraz większe pośmiewisko, zapraszam do wcielenia się chociaż na jeden dzień w skórę zwykłej mróweczki z posu, gdzie warunki pracy pod względem otoczenia są wręcz upokarzające. Albo spróbujcie wcielić się w postać kierowcy zawodowego, lub jak wy to nazywacie RKS. Fajnie się siedzi przy biureczku z kawusią do godziny 16, gdzie szczyt waszych obowiązków to wysłanie maila i narzucanie nam coraz to lepszych planów sprzedażowych. Pozdrawiam i życzę miłych płatnych urlopów, bo na umowie zlecenie jedyne co mam najbliżej urlopu/L4 to wyproszenie zastępstwa:/

1
Porażka
Pracownik
 Pytanie

Nic się nie zmienia, firma wciąż kopie pod sobą dołki, nie słuchając kompletnie pracowników. Zaczynajac od tego, ze system premiowy nadal według nich jest doskonały, taki efektywny bo w zeszłym roku tyle premii rozdaliśmy pracownikom pos ;)))) osoba odpowiedzialna za rozdzielanie planów dalej brnie swoim tokiem ze wie doskonale co robi a plany wywróżone z fusów. Stołek zagrzany to samowolka ;)) takie działania jeszcze odbija się czkawką ;) kolejna sprawa, ileż można pisać na tych durnych wish listach, o co pytają klientki. Przed świętami prośby o naklejki świąteczne to Cosmo co - damy wam naklejki w gwiazdki, a blaszki w świąteczne wzory. Co z tego że połowa klientek nie używa stempli i pyta o bardziej świąteczne naklejki, oni wiedzą lepiej. Powtórka po nowym roku - walentynki, nowe czerwienie, nieeee - nasze czerwienie są najpiękniejsze! Co z tego że, z klientki pytają o „w końcu nowe czerwienie”, my mamy najpiękniejsze!!! Czy wy jesteście ślepi na to co wam się zgłasza? Kolekcja walentynkowa, nie po co, niech stoi to samo od 3 miesięcy, a teraz wystawimy stare czerwienie niech myślą że to nowości. Po co my wam wogole cokolwiek zgłaszamy jak macie to gdzieś? Dział VM…. Czy wy kiedykolwiek zrobiliście coś bez błędu? Ile zdjęć mamy wam jeszcze wysłać? Zacznijcie wysyłać poprawne „aktualne nośniki” a nie stare zdjęcia z dopiska „ALE AKTUALNA KOLEKCJA” itp. Raz za razem się poprawiacie, albo my was poprawiamy ze wysyłacie błędne informacje. Boże, zajmujecie się jedną rzeczą, ustawianiem wysp, i nawet tego nie umiecie zrobić? Chyba czas na mały rachunek sumienia. Od czasu nowych osób w tym dziale ciągle błędy, durne pomysły, które według was sprzedażowo są świetne!! Z pewnością panie będą kupować te resztki z outletu, które są pochowane na dnie szafek, albo część nie wystawiona, domyśla się że mamy takie produkty w sprzedaży. No dno totalne, każda z konsultantek ułożyłaby lepiej ekspozycję i gabloty niż wy. Możnaby tak wymieniać i wymieniać, a karuzela w cyrku kręci się dalej i każdy udaje, że to nie jego ręka. (usunięte przez administratora)

????
Inne
 Pytanie

To jest jedyne miejsce , w którym czytacie nasze wypociny. Tak więc , droga centralo , my naprawdę rozumiemy na czym polega handel , na 5 rzeczach w koszyku klienta zamiast 1 , my naprawdę rozumiemy proponowanie , ale zlitujcie się na Boga . Nmu , nc , teraz znowu expert , aplikacja , reklamówka, promocja jedna , druga , dziesiąta , średni paragon najlepiej z tym wszystkim na raz . " Przecież nie każdej klientki musicie pytać o wszystko " ???? sprzedasz 10 kosmetyków , dlaczego nie ma pielęgnacji , sprzedasz pielęgnację i kosmetyki , dlaczego nie ma experta , sprzedasz wszystko każdej możliwej klientce - dlaczego nie ma wskaźnika aplikacji , reklamówki , oceny . Dla nas okej, kiedy nie ma ruchu , można poświęcić czas tej jednej klientce , ale gdybyście słyszeli to stanowcze i wkurzona NIE , albo widzieli te przewracające się co chwilę oczy , to nawet pół z tej rzeczy byście nie zaproponowali taka jest prawda . Może dobrym pomysłem było by wprowadzić dzień czy tydzień danej rzeczy na której mogłybyśmy się skupiać , w jednym dniu nmu , w drugim nc , a nie wszystko na raz naprawdę. Ile razy przy większym ruchu np. grudniowym przy braku zgodny na podwójna obsadę , klientki uciekły bo było trzeba obsłużyć jedna , opowiedzieć jej o zestawach , lampach , wszystkim co mamy na punkcie , potem te 50 innych wymaganych rzeczy i sprzedaż skończyła się na niczym - ja się jeszcze zastanowię , gdzie ta druga klientka która właśnie " uciekła " mogła zrobić dobry paragon . Zobaczcie jak działa to w drogeriach , które tak bardzo robią nam ostatnio konkurencję. Przy kasie co jest istotne , stoją produkty które kasjer ma proponować w danej chwili , nie biegają z klientkami w każdym możliwym miejscu sklepu , i nie proponują każdej możliwej kategorii , i też nie wyciągają tych wszystkich kremów , oliwek, żeli z szuflad . Jest pani zainteresowana seria expert ? Poproszę do tylniej witryny pokaże co mamy , jest pani zainteresowana pielęgnacja , poproszę z boku i biega ta klientka z nami , jak małpa po cyrku

jcg
Inne

to jest niepoważne, skoro obiecujecie na stronie wysyłkę do świąt paczek zamówionych do 20 to moglibyście tez wysyłać na czas dostawy na punkty. nie pozdrawiam

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Przyszłam na wyspę, dziewczyna nawet się nie przedstawiła

Pytania

Dyspozycja tylko tyle byli ciekawi

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Myszojeleń
Pracownik
 Pytanie

Święta magiczny czas. Czas, w którym firmy doceniają pracowników za cały przepracowany rok. Niestety Cosmo Group praktykuje inne trendy. Z każdym nowym rokiem sprawdza jak naiwni są pracownicy i zabierają z każdym nowym rokiem tyle ile tylko mogą. To, że na POS pracują młode dziewczyny nie znaczy, że mogą być traktowane w taki sposób. Firma od nich oczekuje profesjonalizmu, wiedzy, ambicji i nienagannego wyglądu- dając w zamian najniższą krajową, plany nie do zrealizowania, brak premii i jakiegokolwiek docenienia. Cosmo narzeka, że sprzedaż produktów na POS jest bardzo słaba. Wystarczy spojrzeć na stronę hebe, promocji do zatrzęsienia. Czy pracownicy POS dziwią się, że klientki idą tam na zakupy? Nie, ponieważ nasze klientki tak jak i dziewczyny które pracują na pos planują wydatki w taki sposób by zapłacić za coś jak najmniej. Nie do wszystkich w firmie dociera że Cosmo prowadzi autodestrukcję POSÓW. Od siebie na święta i nowy rok życzę wszystkim dziewczynom z Pos : lepszej pracy w której ktoś was doceni, a nie tylko będzie wymagał. Atmosfera będzie miła i wszystko będzie w końcu zorganizowane tak jak być powinno, a górze cosmo życzę żeby nabrali trochę empatii, zrozumienia dla ich pracowników. W roku 2024 czekamy na nowy, GODNY, system premiowy. Wesołych Świąt.

Dno
Pracownik
 Pytanie

Jak taka wielka firma może pozwolić sobie na takie ogromne faux pas? Czy nikt z zarządzających nie widzi co się wyprawia? Pracownicy naprawdę muszą się skarżyć w taki miejscu, że wszystko co obiecujecie, tak łatwo odbieracie, śmieszne premia świąteczna, wielkie spotkanie wigilijne którego nie można nijak zorganizować? (usunięte przez administratora)Jesli waszym prezentem świątecznym dla DOCENIANYCH przez was pracowników jest WYPRZEDAŻ ŚWIĄTECZNA, która swoją drogą odbywa się co miesiąc, a ceny się nie zmieniają od jej początku, to gratulacje dla was. Nasze ulubione hebe bon świąteczny dla pracowników na 1100 w ich sklepie, a wy robicie wyprzedaż świąteczna. Może to jakaś kara dla pracowników że tu na forum przedstawiają jak o nich dbacie? Jedna pani dobrze osadzona już straciła w tym roku swoją ciepłą posadkę, mamy nadzieję że kolejna niedługo straci, bo można jej zgłaszać wiele rzeczy, a ona kolokwialnie mówiąc daje nam w twarz i mówi, że to nie jej ręka. Czekamy na pobudkę kogoś, kto jest w stanie zrobić z tym cyrkiem i samowolką w centrali porządek.

Bb
Inne
 Pytanie

Ten magazyn pracuje czy o co chodzi??? Jakim cudem wysyłka z POZNANIA trwa dłużej niż zamawianie z Chin??!!! Radzę przyjrzeć się pracy ludzi obsługujących zamówienia… porażka…

Zirytowana
Pracownik
 Pytanie

Czy Cosmo może odnieść się do aktualnej sytuacji dotyczącej promocji w Hebe i na naszych punktach? Jakim cudem firma pozwala by u bezpośredniego dystrybutora (e-commerce i POS) zestaw świąteczny kosztował 239zł, a w drogerii 139zł? Kolejnym przykładem jest lampa, która u nas kosztuje 249zł, a w Hebe jedyne 149zł. Zestaw Baby Boomer u nas 109zł, w drogerii 65zł. I można by wymieniać dalej... Jak mamy mieć klientów, kiedy Panie śmieją się nam w twarz pokazując paragon z Hebe z tymi samymi produktami często blisko 50% (!) taniej niż u nas. Kto w firmie pozwala na prowadzenie takiej polityki? Może lepiej całkowicie przenieść sprzedaż stacjonarną do drogerii, skoro sami fundujecie nam taki strzał w kolano. Firma i tak już oszczędza na pracownikach, wtedy w kieszeni zostanie jeszcze więcej ;) Polecam zacząć patrzeć najpierw na własne działania, które sprowadzają POSy na dno, zanim zaczniecie doszukiwać się konkurencji w innych firmach paznokciowych :)

Anonim
Pracownik
@Zirytowana

Zgadzam się, ale zwróć tylko uwagę pani Ewie Minge, to zaraz powie że muszą się rozwijać, nie mają na to wpływu, pos to tylko 10% sprzedaży, JUŻ WIEMY SKĄD!! Żadna firma nie kopie tak pod sobą dołków jak neo, a najmądrzejsze osoby zarządzające tym cyrkiem tylko idą w zaparte wiedząc że nie mają racji. Co do hebe to zaraz będzie informacja że oni nie ustalają tych cen i w nowym roku wrzuca im pewnie kolejne nasze produkty jakby tego pogrążania się było mało. Aaa i przy okazji nie zapomnijcie o wyższych planach, bo wiecie, ludzie z pewnością przybiegnę do nas a nie do hebe żeby tylko zeskanować naszą super kartę klubową

Niedoceniona
Pracownik

Cosmo pięknie nas poniża, z roku na rok każda firma bardziej stara się docenić pracowników, a Cosmo tylko wysyła maile o docenianiu, i na tym się kończy. W tym roku totalnie wbili nam nóż dając nasze produkty do hebe, gdzie często są promocje inne niż u nas. Teraz jeszcze pracownicy hebe dostali premię 1100 zł na wydanie w hebe, a my marna premie liderska BRUTTO, która każdy lider co miesiąc powinien i tak otrzymywać a nigdy na oczy nie widział. No i zapomniałabym o najlepszym, spotkanie świąteczno noworoczne którego realizacja jest niemożliwa, bo termin wykonalności do końca roku, a wszystkie dni są handlowe, oprócz świątecznych! Brawo Cosmo, czapki z głów dla was, ani żadnego drobnego upominku dla pracowników, ani bonu który zawsze jakkolwiek rekompensował śmieszną premię kwotową. Czekamy na kolejne niuanse które szykujecie dla nas w nowym roku, ciekawe jakie benefity tym razem nam odbierzecie:)))

Garstka
Pracownik
@Niedoceniona

Poponuję odebranie ekwiwalentu na pranie! Całe 5 złotych, w skali roku spora dla nich oszczędność a ewidentnie szukają każdego możliwego sposobu!

Ex
Były pracownik
 Pytanie
@Niedoceniona

Naprawdę dali 100 zł brutto? XD XD XD myślałam że niżej niż byli nie da się upaść, a jednak!

Zażenowana
Pracownik

Cosmo zafundowało nam w tym roku świetny dodatek świąteczny, wysokość jednej miesięcznej premii liderskiej brutto! której większość z nas nie widziała na oczy, żenada. Ale żeby tego było mało, postanowili abyśmy w gronie regionów zorganizowali spotkanie swiateczno noworoczne. Świetny pomysł Cosmo, co z tego, że wszystkie dni do końca roku są pracujące łącznie z niedzielami, jedyne wolne dni to świąteczne, gdzie każdy spędza czas z rodziną a restauracje są nieczynne, a wasz termin wykonania tego spotkania to czas do końca grudnia. Hit! Nie wiem kto jest takim inteligentem że wpadł na taki pomysł w połowie grudnia, ale gratulacje załogo Cosmo, myśleliśmy że poziom żenady nie może być wyższy, ale teraz chyba dosięgnął zenitu, to jest tak absurdalne ze głowa mała. A do końca grudnia dlatego pewnie, że teraz się obudzili, że przydałoby się wrzucić coś w koszty, więc najlepiej wymyślić coś żeby te niewdzięczne dziewczyny z wysp nie miały powodów żeby zarzucić że w centrali robią sobie huczne kolację wigilijne a one poszkodowane. Szczerze, ten pomysł jest jeszcze głupszy, pogrążyliście się totalnie. W koszty również możecie sobie dorzucić wyższe premie świąteczne dla pracowników oraz bony podarunkowe, jest tyle rzeczy, ale z waszej strony to tylko pogrążanie się i robienie pracownikom po złości, bo na co my też zasługujemy, jesteśmy tylko zwykłymi nieudacznikami pracującymi za marne pieniądze na pos. Wsadźcie sobie te wasze wigilijne kolację gdzieś ;) dobrze że nasza przygoda zaraz dobiega końca.

zawiedziona
Były pracownik
 Pytanie

Mówiąc krótko i zwięźle, Cosmo nie przedstawia żadnej przyszłości przed pracownikami w punktach sprzedaży. Płaca na poziomie najniższej krajowej, a wymagania co do sprzedaży co raz większe. Pracując w Cosmo nie można dawać z siebie 100%, ponieważ RKS będzie od nas wymagać niemożliwych 200%. Cele sprzedażowe niemożliwe do wykonania, przez co pojawiają się ciągłe pasywno-agresywne maile od RKS. Wymagania z poziomu RKS dotyczące obsługi klienta są w pełni merytoryczne, aczkolwiek zupełnie nierealne, co sprawia wrażenie, że kierownik nie spędził dnia na kolokwialnej kasie. Bo jak to klient przychodzi tylko po jedną rzecz i nie zgadza się zupełnie na żadną promocję czy produkty komplementarne?! Punkt w którym pracowałam, wizualnie był absolutną ruderą. Popękane i porysowane szyby, szafki wypadające z zawiasów, okrutny brak oświetlenia. Wstyd było sie pokazywać na takiej wyspie, a RKS nie widział z tym żadnego problemu, pomimo wielokrotnych skarg personelu, brak klientów w niektóre dni RKS tłumaczył tym, że przy szybach znajdował się minimalny kurz i dlatego klienci u nas nie kupują, a nie że w galerii po prostu nie było klientów. (usunięte przez administratora)również miał miejsce ze strony RKS, co nasuwa mi myśl, że po co przy umowie te wszystkie papiery o (usunięte przez administratora)skoro się do tego nie stosują, a przełożony łamie jakiekolwiek prawa pracownika. Nerwica i pogłebione stany lękowe, tego się nabawiłam w tej pracy. Ciagły stres, nerwy i rozpadająca się wyspa, a płaca większa i tak nie będzie. Szczerze odradzam pracy w Cosmo, szczególnie w punktach sprzedaży stacjonarnej, ponieważ pracownik jest traktowany jak podczłowiek, stworzony do produkcji wysokich, niemożliwych utargów.

Naiwna
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli od zawsze marzyłaś o wrzodach żołądka, depresji i nerwicy to ta praca będzie idealna dla Ciebie. Na początku byłam zadowolona z pracy, ale z każdym miesiącem było coraz gorzej. Ja jako jedyna na mojej wyspie pracowałam prawie rok, inni pracownicy zmieniali się co miesiąc lub dwa. Oczywiście wiązało się to z tym, że wszystko było na mojej głowie. Szkolenie nowych pracowników, inwentaryzacje, zmiany ekspozycji, zmiany cenówek, wszystko. Zapytałam rks czy w związku z tym mogę liczyć na dodatek do wypłaty, wyśmiała mnie. Nasza wyspa wygląda jak wysypisko (usunięte przez administratora) cała obdarta, bez oświetlenia, z popękanymi szybami. Kiedy jedna z szyb pękła nam całkowicie, nie mogłam się doprosić o jej wymianę, bo nie zasłużyłyśmy na nową ponieważ wyspa ma za małe utargi. Nie wspomnę ile razy się o nią skaleczyłam. W końcu jednak zlecili wymianę szyby zewnętrznej firmie. Kiedy zjawił się przemiły Pan z szybą, mówił że i tak mamy szczęście bo cosmo zazwyczaj woli aby pracownicy siedzieli z popękanymi szybami zagrażającymi zdrowiu klientek i pracowników, aby tylko nie generować dodatkowych kosztów. Nie wspomnę ile razy mój chłopak przychodził na wyspę z zestawem narzędzi i dokręcał nam rozpadające się szafki, żebyśmy sobie tylko krzywdy nie robiły w pracy. Oczywiście tajemna premia, której nikt nigdy na oczy nie widział, oraz cele z kosmosu niemożliwe do zrealizowania. Codzienne maile pasywno agresywne z pretensjami, że jak to możliwe że klientka przychodzi po jeden lakier, na paragonie powinny znaleźć się trzy lakiery, lampa i najlepiej frezarka, a i jeszcze care i makeup. Bo przecież jak to możliwe, że klientka nie chcę rozlewającego się olejku z tiktoka lub kolejnej dziwnej i bezsensownej nowości, która tylko nam zalega. Myślę, że złożenie wypowiedzenia w tej pseudo firmie było moją najlepszą decyzją od dłuższego czasu. Rks zamiast doceniać pracowników lojalnych i z długim stażem, woli co miesiąc zatrudnić nowego szkolniaka, który nie ma zielonego pojęcia co robi. Niestety do tej pory otrzymuję groźby oraz wyzwiska od moich byłych współpracowników oraz ich rodzin. Straszą mnie prawnikami i pozwami, wyzywają od najgorszych. Wypisują wiadomości w środku nocy. Z jakiego powodu? Dlatego, że złożyłam wypowiedzenie i chcę się wycofać z tego cyrku? Nie wiem. Ale jestem w trakcie składania oficjalnego zawiadomienia o (usunięte przez administratora) Suma sumarum, polecam trzymać się z daleka od tej firmy, serio.

Marcin
Kandydat

UWAGA PRZESTRZEGAM: rekrutacja na stanowisko Influencer Marketing Specialist w Cosmo Group. Otrzymałem zaproszenie na rozmowę pod koniec sierpnia 2023 roku. Na spotkaniu oprócz rutynowych hr-owych pytań zostałem poproszony o przygotowanie odpowiedzi na zadania już stricte związane z pracą na tym stanowisku m.in. przygotowanie 10 rekomendacji konkretnych ambasadorów, z linkami i uzasadnieniem oraz dwa pomysły na akcje wizerunkowo-sprzedażowe na socialach Cosmo. Muszę podkreślić, że oprócz tego że są to zadania które mają zbadać konkretne umiejętności, są również realną wartością, można jest wdrażać od razu. Oczywiście godząc się na ten tryb rekrutacyjny miałem tego pełną świadomość. Dodam, że mam możliwość takiej oceny, gdyż zajmuję się influencer marketingiem od wielu lat i współpracowałem z kilkuset influencerami w ostanim czasie dla wielu marek. Na wysłane zadanie w przewidzianym terminie (praca zajęła mi kilka dni) nie otrzymałem żadnego maila zwrotnego z Cosmo Group, nawet w stylu: dziękujemy, zadania zostały przekazane do zespołu. Nic, zero. Po tygodniu przypomniałem się sam z pytaniem jaki jest status i otrzymałem odpowiedź: „Tak, otrzymałyśmy Pana odpowiedź; dziękujemy bardzo.Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości; w przyszłym tygodniu odezwiemy się z informacja zwrotną.” Oczywiście nie było żadnego kolejnego maila z firmy Cosmo Group w kolejnym tygodniu. W między czasie zmieniał się u mnie sytuacja, rozpocząłem pracę freelancerską i wierząc że może zawiódł człowiek w komunikacji postanowiłem wysłać maila, że gdyby była płaszczyzna do współpracy b2b to jestem otwarty. Po miesiącu otrzymałem telefon z propozycją współpracy i zaproszeniem już na konkretną rozmowę. Specjalnie dopytywałem kto będzie na tym spotkaniu, otrzymałem info że rozmawiamy już z osobami od kampanii, o szczegółach. Pani na spotkaniu nie miała bladego pojęcia o poprzednich zadaniach i rozmowach. I tu najlepsze, otrzymałem drugi raz zadanie, w bardzo podobnej formule ale dla innej marki Cosmo, ale zawartość bardzo podobna. Wróciłem do osoby od HR’u z pytaniem ocb, zostałem przeproszony za błędy w komunikacji, że brak odpowiedzi już się nie powtórzy (argument: to wina poprzedniej osoby od HR’u :), i że mogę ale nie muszę odpowiadać na drugie zadanie. Zrzuciłem to na karb indywidualnych błędów, przygotowałem po raz drugi zadanie na nowo z nowymi rekomendacjami i…. Dzień Świstaka, zero odpowiedzi, nawet dziękuję za otrzymanie maila. Byłem świadom swoich nakładów pracy ale zaryzykowałem ze względu na liczbę współprac Cosmo Group z influencerami i możliwość pracy. Mój błąd. Reasumując, kultura biznesowa, komunikacja, jakaś podstawowa automatyzacja procesów w tej firmie jest na bardzo, ale to na bardzo niskim poziomie. Przestrzegam przed rekrutacjami, a szczególnie przed poświęcanim czasu na zadania rekrutacyjne. Pozdr. M.

Kpina
Inne
 Pytanie

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie. Nie dość że premii chyba nikt nie widział na oczy( co najwyżej może raz w przeciągu całego roku XD) to byli wielce radośniu i uradowani faktem, że do listopadowej wypłaty dodadzą nam świąteczny dodatek. No właśnie mieli w planach dodać, ale finalnie 1/3 dostała premię, 1/3 to w ogóle nie miała premii i na dodatek za mało zapłacono im za godziny, a kolejna 1/3 pomimo wysłania legitymacji studenckiej została zapisana do ZUSu i odjęto im podatek i składki. To są jakieś żarty? Ja osobiście miałam dobrze zapłacone, ale problemy z wypłatami są tutaj bardzo częste jak nie nagminne. Potem tylko obiecują, że wszystko wyrównają, a finalnie wyrównanie jest np. po 3 tygodniach. Czy wy nie rozumiecie, że ludzoe żyją za wasze wypłaty i 700zł to jest duża różnica??? I nikt nie ma zamiaru czekać (usunięte przez administratora) 3 tygodni aż z łaski zrobicie korektę? Ważne jest chyba tylko, by wasze wypłaty tam w centrali się zgadzały, a ta chołota z wysp niech się cieszy, że w ogóle cokolwiek dostała.

Szczęśliwa
Były pracownik

Pracowałam u tego pseudoprzedsiębiorcy (roku xD) jakiś czas. Lubiłam tę pracę i po tym jak (usunięte przez administratora) nam w twarz rok temu nowym systemem premiowym, musiałam odejść. Było mi z tego powodu bardzo przykro, ale muszę przyznać że nowy pracodawca bardzo szybko sprawił że jedyne czego żałuję, to że nie odeszłam wcześniej. Dodatkowe dni wolne za 11.11 i za Wigilię (nawet jak się okazało że finalnie Wigilia jest wolna), umowa o pracę od razu, podwyżka po 3 miesiącach pracy, premia roczna, premia mikołajkowa, do tego liczne i przydatne szkolenia, a to tylko część wszystkiego. Dodajmy jeszcze brak problemów z L4 lub po prostu zwyczajnym wolnym i... naprawdę dziewczyny, nie trudno o lepszego pracodawcę. Szkoda marnować czasu i energii na firmę która ma Was za (usunięte przez administratora) i tak naprawdę nie daje żadnego potencjału na rozwój. Wszystkiego dobrego dla Was, obyście również w końcu pracowały w normalnych warunkach, gdzie partnerstwo naprawdę równa się szacunkowi a nie jest to tylko pusty slogan dodany do krówki mordoklejki i lakieru w kolorze (usunięte przez administratora) różu, który zalega na magazynie ;)

Najniższy szczebel
Pracownik

To niesamowite jak bardzo można strzelać sobie w kolano. Ten rok pokazał jak nisko cenicie pracowników, zwieńczeniem wszystkiego była premia, oczywiście podana w kwocie brutto by ładniej wyglądało. Premia identyczna jak rok temu, wiec realnie niższa biorąc pod uwagę dwie podwyżki minimalnej krajowej, za którą oczywiście pracujemy. Szczerze gratuluję, nie dało się nas już bardziej upodlić.

anonim
Inne

Hej, tej oferty na kompletacje zamówień na Jeżyce już nie ma? przynajmniej mnie na takim portalu który obserwuje nic się nie wyświetla w tej kategorii a ciekawi mnie co proponowali w ofercie, że ktoś się zainteresował. wiecie i napiszecie? i w ogóle przede wszystkim czy warto? jakie macie oceny?

była
Inne
 Pytanie

Pracowałam w tej firmie 2 lata ,przypadek ze kiedy w grudniu pytałam o umowę o pracę ,zostałam z tematem przełozona na " po świętach" w lutym zostałam zwolniona przez rzekomo złe wyniki sprzedaży:))))))))))))))))) przypadek(usunięte przez administratora) nie sadze. Pozbyli się niewygodnej osoby,żeby znaleźć sobie kolejnego (usunięte przez administratora) . Praca nie jest zła jeśli np interesujesz się branżą beauty ,ale cała otoczka daje dużo do rzeczenia. Będac w kontakcie z koleżankami z wysp z mojego regionu cieszę się ostatecznie ,że mnie tam nie ma. Szacunek do pracownika na poziomie zerowym. Jak tak dalej pójdzie to zaraz pańcie zza biureczek pójdą pracować na wyspy bo nie będzie komu.

NIEdoceniona
Pracownik
 Pytanie

Jako pracownicy wyczekujemy grudnia i wspaniałych premii po całym roku oszczędzania na nie przez firmę. Dodatkowo czekamy na przedstawienie nam nowego (oby lepszego!) planu wynagrodzeń na kolejny rok. Mamy nadzieję, że firma jest świadoma, że jeśli nic się nie zmieni, to stali pracownicy którzy wytrzymali fatalną sytuację finansową w tym roku pożegnają się z firmą, co doprowadzi do kolejnej fali zwolnień w całej Polsce. Chyba, że nowa kadra niedoświadczonych pracowników jest nowym celem Cosmo? Doceniane pracowników powinno być priorytetem, a nie tylko ładnym tematem e-maili :)

NIEdoceniona
Pracownik
 Pytanie

Jako pracownicy wyczekujemy grudnia i wspaniałych premii po całym roku oszczędzania na nie przez firmę. Dodatkowo czekamy na przedstawienie nam nowego (oby lepszego!) planu wynagrodzeń na kolejny rok. Mamy nadzieję, że firma jest świadoma, że jeśli nic się nie zmieni, to stali pracownicy którzy wytrzymali fatalną sytuację finansową w tym roku pożegnają się z firmą, co doprowadzi do kolejnej fali zwolnień w całej Polsce. Chyba, że nowa kadra niedoświadczonych pracowników jest nowym celem Cosmo? Doceniane pracowników powinno być priorytetem, a nie tylko ładnym tematem e-maili :)

Zostaw merytoryczną opinię o Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 243.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 175, z czego 6 to opinie pozytywne, 148 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.?

    Kandydaci do pracy w Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii