Sekonix Poland Sp. z o.o.

Żory

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 128 ocen.

Sekonix Poland Sp. z o.o.
4 128

Opinie o Sekonix Poland Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sekonix Poland Sp. z o.o.

Marq

Czy są tam jakieś ładne dziewczyny ?

Ziomal

Jakie wymagania do pracy w biurze? Kobieta moja potrafi dobrze 2 języki obce, ma szansę?

anonymous
@Ziomal 17.07.2018 15:11

Jak dwa to starczy da radę wszystkim bo tam tak jest

@@

Drogie koleżanki i koledzy zwracam się do pracowników injection. Pracownicy z Ukrainy to też ludzie mają prawo być zmęczeni mają prawo mieć gorsze dni ma prawo im się nie chcieć tak samo jak mam się nie chce. Więc przestańcie zachowywać się jak byście byli lepsi od nich. Niestety nie jesteście . Też popełniacie błędy macie gorsze dni,ale nie upoważnia was to żeby kogoś wykorzystać lub patrzeć z góry.

&
@@@ 06.07.2018 08:23

Ukraincy to tacy sami ludzie jak my tylko że zasuwaja bardziej niz my chwała ukrainie chwała ukrainie

Szukasz pracy?

o.

pozdrawiam Pawła i Daniela umówicie sie ze mną?

o.
@Ona 17.07.2018 06:15

ale jak mam zagadac skoro pawel tylko udaje zainteresowanego a ja chce 2

Aleks

pozdrawiam Natalie z wielkim nosem Umowilbym sie z toba Widac że lubisz pchac sie na każdego

###
@Aleks 15.07.2018 16:40

Hahahahhahaah masz racje

Strajk

Witajcie drodzy czytelnicy, Rabunkiem w biały dzień jest 2100 brutto. Firma powinna zachęcać przyszłych pracowników do pracy w ich firmie. W tym przypadku po dłuższej pracy jest ciężko wyobrazić sobie pracę w tej korporacji. W tej firmie panuje totalna dezorganizacja pracy, koreańczycy zmieniają zdanie co trzy minuty, polskie kierownictwo jest jak najbardziej okej. Prawda jest taka, że zrobili z nas białych murzynów, gdyby tak z 50 osób zgromadziła się w jednym miejscu o określonej godzinie i przysłowiowo "rzuciło" wypowiedzeniami to sprawa inaczej by sie potoczyła. Proponuje zrobić strajk pracowniczy, pokażmy, że też możemy! Nie dajmy robić z siebie taniej siły roboczej! Niech w końcu zrozumieją, że traktują nas jak (usunięte przez administratora) Zbierzmy siłę i zróbmy strajk - nie dajmy się! Ludzie! Zmotywujmy się! Tej siły już nie powstrzymacie!

głos rozsądku
@Strajk 12.07.2018 01:20

jak nie dajesz rady proponuje się zwolnić

Triera

Pozdrawiam chłopaka z lakierni :)

grześ
@Triera 14.07.2018 01:00

a którego?

Ona

Na stołowce nie da sie zjeść bo ktoś nie potrafi za sobą posprzątać gorzej niż świnie w chlewie :)

Ja
@Ona 15.07.2018 16:45

Też prawda nie szanują ludzi co tam sprzatają

Anka

Jak ktos pracuje to i wynagrodzenie jet super Narzekaja tylko ci co nic nie robia to i zarobki małe Niech rusza sie a nie tylko siedza Praca super i zapraszam kazdego !

A.R

Polecam firme sekonix, wysokie zarobki, Panie z kadr przemiłe, praca lekka nie ciężka a zarobki super Składać swoje cv a nie pożalujecie Przyjemni koreance z ktorymi można pożartować, mila atmosfera az chce sie wstawac do pracy Pozdrawiam

Anee
@A.R 15.07.2018 11:02

Mi się też podoba, fajna atmosfera, praca nie jest ciężka, można dobrze zarobić tylko jakiś weekend przepracować. Solidny pracownik nie może narzekać.

Ona

Nie polecam

Ona

A

Cicha wielbicielka

Pozdrawiam ciemnego bruneta z montażu ;)

Cicha wielbicielka
@Cicha wielbicielka 13.07.2018 00:31

Przystojnego ;*

Bicek

Siano nie wkurzaj mnie bo ci buta sprzedam.

Ccc
@Bicek 12.07.2018 19:40

Adik czy nike

A.

Co z tą impreza przed przestojem? Bedzie coś czy nie? Czy przyjęli tyle ludzi, ze już im się nie oplaca organizować? :] Organizujemy coś sami? :>

bmg
@anonymous 18.06.2018 21:07

Czy imprezy integracyjne nie pomagają w zawiązaniu więzi między pracownikami? anonymous skąd w ogóle wiesz, że to kobieta?

Andrzej Duda

Let's make Poland great again.

Obiektywista

Jednym zdaniem wielki chaos! Aga z ledów sama wpisuje osoby na weekend bez pytania. Koreance co 5 min zmieniają zdanie, a potem i tak na pracowników spada wina. W dodatku zajmują cała jadalnie na swoje obiadki i nie ma gdzie zjeść, nie sprzątają po sobie, ochyda.Ludzie bez weekendów zarobią grosze a w dodatku odwołali przestój 3 tyg przed gdzie pracownicy już zaplanowali sobie wakacje i teraz to musza to odwoływać.Dwaj chłopach z logistyki, nowo zatrudnieni chodzą co chwile i dogadują dziewczyna,składają nie moralne propozycje, erotomany jedne. Premie co 3 miesiące jak wg wypłaca. Ogarnijcie się bo ludzie już szukają innej pracy bo maja dość tych warunków

Erotoman 2
@anonymous 08.07.2018 21:57

Dwaj chłopa hahah erotoman hahah jeśli dla ciebie propozycja poznania się bliżej jest czymś nie moralnym to nie wiem w jakim lesie bylaś chowana, masz odwagę z du... strzelić kogoś do biura i w necie to miej odwagę powiedzieć to prosto w twarz a nie rozmawiasz żartujesz a wystarczy powiedzieć że sobie nie życzysz takich sytuacji ale czego można wymagać od osoby która z uprzejmości nic nie powie haha pewnie jak ktoś chciał by cię zgwałcić to z uprzejmości też byś nie stawiała oporu ???? i żeby nie było za łagodnie to jeb... Ku... I konfidentów

Oh oh oh

Za mała ta stołówka jest nie ma gdzie usiąść i spokojnie zjeść. A też się dziwię nie którym siedzą na palarni i muszą tam jeść i wąchać dym bo nie ma gdzie na spokojnie zjeść masakra....

Bogaty ale spłukany

O ja cię pierdziele ale wypłatę dostałem jaja nie wiem co z nią zrobić hhaha

anonymous
@Bogaty ale spłukany 09.07.2018 11:50

Wiem ,ze chcecie pracować, i dobrze wiecie jak jest w tej firmie,jedni chwala jedni płaczą to wreście jak jest w niej, opłaca się składac papiery czy nie,,,,,

Kim Dzong Un

Najbardziej (usunięte przez administratora) firma pod słońcem Zabierają ludzią pieniądze I dają je niepotrzebnym ukraincą . Szkoda słów .

Nn

Przestoj odwołany?

jjj
@Nn 04.07.2018 16:22

Tak

Karol

Niby tyle proponują tylko zapomnieli powiedzieć że co jakiś czas wszystko się zmienia. Ostatnio zabrali premię miesięcznie teraz mają być kwartale, śmiechu warte. Premia nie zależy od twojej pracy lecz od obecności w soboty i niedziele. Z przerwą urlopową też lipa był termin,i dwa tygodnie przed postojem naraz okazuje się że urlopy są wstrzymanie . Zakład nie godny polecenia

LOL
@Karol 03.07.2018 16:54

Z tymi urlopami to przegięcie ale czego się można spodziewać po skośnookich którzy co chwilę wprowadzają zmiany i chaos.W tej firmie nic pewnego. Firma którą traktuje się jak poczekalnię przed normalną pracą.Bez weekendów się nie zarobi

yet

co sądzicie na temat przestoju? :]

$$$$
@yet 03.07.2018 11:49

Jakiego postoju!!! Wycofują się z postoju więc prawdopodobnie nie będzie już mówią że nie wszyscy dostaną urlopy ludzie są wściekli,a tak miało być coraz lepiej. Jak nie zmienią swojego postępowania lepiej nie będzie. Bo jeśli od pół roku wisi oświetlenie że jest postój dla całego zakładu a 3tygodnie przed całkowita zmiana planów. Bardzo nie poważny zakład. Zero szacunku dla pracowników. Moje gratulacje za chwilę nikt nie zostanie.

Majka

Witam, na ile zmian pracujecie i jak to wygląda w weekendy? Obowiązkowe?

pedros

Byłem na rozmowie i oferują 2100 brutto, do tego dochodzi 100 zł na dojazdy, 400 zł premii frekwencyjnej, jeśli się nie ma chorobowego i UŻ i dodatkowo do 400 zł od lidera, jeśli się dobrze pracuje. Czyli max można wyciągnąć 3000 brutto. Po wejściu pod sekonix po 3-6 miesiącach dochodzą wszystkie benefity (ubezp. grupowe, wczasy pod gruszą, bony na święta, multisport).

jak nie my to kto ?
@HR 01.07.2018 16:31

w końcu normalna odpowiedź na zadawane tu pytania osób zainteresowanych pracą a nie tylko plotki i obrażanie innych tylko dlatego, że kogoś zwolnili, albo komuś nie chciało się pracować, a liczył na kokosy POZDRAWIAM PRACOWNIKÓW :) jak nie my to kto :)

Szukam pracy

Gdzie mozna złożyć CV?

HR
@Szukam pracy 28.06.2018 12:29

zapraszamy hr.sekonix@gmail.com

Pietrek

Firma fajna ciekawe czy przyjmuje pracowników co sami się zwolnili i nie przemysleli swojej decyzji a chcieli by znowu powrócić

HR
@Pietrek 30.06.2018 20:05

tak, zapraszamy do wysłania CV hr.sekonix@gmail.com

anonymous

Firma taka sobie ale dziewczyny bardzo fajne i sluczne ....

Krab

Dobra. Szczera opinia. Znając zasady hierarchii panującej w innych firmach, różnych branżach spodziewasz się, że w Sekonix Poland bedzie w miarę dobrze. Pracownicy zawsze będą jechać po liderach, ale w tym momencie mają dobre uzasadnienie. Nie dziwię się. Problem jest na każdym dziale. Liderzy zmieniali się wielokrotnie, pracownicy również, ale caly czas jest harmider. Tylko coating rządzony silną ręką sie nie rozpadł i nominuje ten dział do nagrody Sekonixa. Dlaczego? PRAWDZIWIE RZĄDZI TAM POLAK. Nad głową ślęczy mu tylko delikatnie koreański byly manager z coatingu. Delikatnie. A ludzie wiedzą co mają robić. Wchodząc tam panuje ład i porządek. Cisza i spokój. Wchodząc tam czasem słyszałem cztery pory roku Vivaldiego, zamiast koreanskiej gadki. Można? (może przesadzam, ale jest to najlepszy dział pod względem organizacji). Tymczasem koreaniec zmienia zdanie co 10 sekund. Wtryskarki gubią się bo już nie wiadomo czego sie chycić. Teraz już tylko brzytwy choć zawsze po burzy jest bryza i słońce i życzę z całego serducha. LED? Jedziecie na Agnieszkę a ta wam w biurze ogarnia wszystko jak jej nie ma (ktos napisal wcześniej) 2 godz na dziale. Urlopy żeby kazdy miał. Żeby nie musieć robić nadgodzin. Żeby zawsze był komplet na zmianie. Ale zgadnijcie kto jej skutecznie w tym przeszkadza?... W biurze też cyrk, czasem mam wrażenie, że managerów za daleko niesie internet i swedzenie tyłka, więc muszą coś wymyślić, żeby w pracy skutecznie przeszkodzić. Logistyka? TU JEST MEKSYK, SAJGON I BAGDAD. Mówię o całej, bo czy ktoś wgl zauważył ze tam są 2 działy? Zaopatrzenia i wysyłki podobno. Dostawca zmienia plan codziennie kilka razy i Kris brawo dla ciebie, że chociaż starasz sie to ogarnąć, ze stalowymi nerwami. Na zamowienie się czeka 2 tygodnie aż ci szanowny pan koreańczyk podpisze. Teraz już sam nie wiem który i który się czym zajmuje, o ile w ogóle czymś. Park nie powiem, pracowity pan, przynajmniej sie stara i poci. Ale reszta? Kurs skutecznego przeszkadzania i utrudniania mają zaliczony 5/5. Michu zżera się od środka. Facet 10 kg stracił przez tę chorą firmę. Ludzie będą cisnąć na liderów. Liderzy na siebie też, bo nie bedziesz przecież po podwładnych jechać. I choć ręce opadają, Ci ludzie dalej chodzą do góry i ogarniają wam podwyżki dla pracowników. Wasze zdrowie liderzy. I się za wami wstawiają. I biorą na klatę wasze błędy. I siedzą w tej robocie po bite 10 godzin.

Pracownik
@Krab 26.05.2018 16:32

Nie polecasz a dalej tu pracujesz? Widocznie nie jest tak źle

Norbert

podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników? Warto aplikować?

Pracownik
@anonymous 25.06.2018 15:14

A co ty taki znawca? Wyleciałes bo robić Ci się nie chciało

Zostaw opinię o Sekonix Poland Sp. z o.o. - Żory

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sekonix Poland Sp. z o.o.