opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

Zoeller Tech

Profil oficjalny - płatna współpraca

4.1/5

Na podstawie 2065 ocen
Opinie(3664)
Dodaj opinię

Opinie(3664)

Dodaj opinię
Logo
  • O firmie
  • .
  • Pracownicy i kandydaci do pracy
  • .
  • Planowane przyjęcia
  • .
  • Facebook
  • .
  • Filmy

O firmie

Pracownicy i kandydaci do pracy

Planowane przyjęcia

Facebook

Filmy

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Słupsk
  • Elbląg
  • Wejherowo
  • Tczew
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Rekowo Górne
  • Połchowo
  • Sławutówko
  • Sławutowo
  • Reda
  • Brudzewo
  • Biała Rzeka
  • Smolno
  • Celbowo
  • Kąpino
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Rekowo Górne - Zoeller Tech

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Rekowo Górne
  4. /
  5. Opinie o Zoeller Tech Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o Zoeller Tech Rekowo Górne

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o Zoeller Tech Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    spawacz

    07.09.2017 14:49

    Inne

    Witam cienki temat po rozmowie wstępnej wybuchłem śmiechem chcą doświadczonego fachowca spawacz najlepiej z 5 letnim doświadczeniem za 8 zł netto ludzie co to za śmieszna firma jak wy się godzicie na takie stawki no i jeszcze usłyszałem tekst roku że po przepracowanych 10 latach dostał bym 11 zł netto a znajomy rozwozi tylko towar paleciakiem i ma 2500 tys życzę powodzenia ludzim co pracują w tej firmie
    ReviewUserIcon
    Herod

    02.09.2017 12:08

    Inne

    Witam panowie, jakie wynagrodzenie dla planisty produkcji zaproponowac - 2 letni staz pracy, jakie widelki? Ktos moze podpowiedzieć?
    ReviewUserIcon
    Praca.

    04.08.2017 09:52

    Inne

    A ty tak obeznany jestes we wszystkim kto co robi wiec pewnie znajac zycie nic oprocz obserwowania ludzi nie robisz. Pewnie jestes lewusem do pracy. Ktos cie (usunięte przez administratora) za to że nic nie robisz i teraz piszesz ze jestes zawiedziony. Haha A ty to chyba nie byles na zmianie Aleksandra. jak go prosisz o czesci to dostaniesz je za dwa dni albo wcale. A jak cos sie pytasz to z wielka łaska moze ci cos powie albo przyniesie rysunki.naprawde osoba co chce i daje rade. Weźcie sie pracownicy z produkcji za prace i kreatywnosc to na pewno nie bedziecie mieli czasu na pisanie. Jak komus zle to niech sie zwolni..
    ReviewUserIcon
    Praca.

    04.08.2017 09:51

    Inne

    A ty tak obeznany jestes we wszystkim kto co robi wiec pewnie znajac zycie nic oprocz obserwowania ludzi nie robisz. Pewnie jestes lewusem do pracy. Ktos cie (usunięte przez administratora) za to że nic nie robisz i teraz piszesz ze jestes zawiedziony. Haha A ty to chyba nie byles na zmianie Aleksandra. jak go prosisz o czesci to dostaniesz je za dwa dni albo wcale. A jak cos sie pytasz to z wielka łaska moze ci cos powie albo przyniesie rysunki.naprawde osoba co chce i daje rade. Weźcie sie pracownicy z produkcji za prace i kreatywnosc to na pewno nie bedziecie mieli czasu na pisanie. Jak komus zle to niech sie zwolni..
    ReviewUserIcon
    Zawiedziony

    28.07.2017 08:51

    Inne

    Witam,napiszę jak wygląda praca liderów na hali gdzie się składa śmieciarki.Marcin to osoba która unika pracy tzn.ktoś czegoś potrzebuje to odpowiedz jest taka cyt. zapytaj kogoś bo nie mam czasu,a jak są jakieś braki magazynowe to tego też nie załatwia wysyła pracownika aby to sam załatwił,a ten musi tam stać w kolejce bo tam stoi całe stado takich wypchniętych z hali. Adam to dzieciak który podlizuje się każdemu nic nie robi zażywa wszędzie tabakę i robotą się wcale nie interesuje po prostu jest i to chyba wszystkim pasuje. Zygmunt i Aleksander to są ludzie co mają chęci i chcą oni dają radę.
    ReviewUserIcon
    transport

    11.07.2017 13:57

    Inne

    witam, czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat "działu transportu" o ile taki istnieje/ osobami zajmujące się transportem w firmie lub działem związanym z zakupami importem ogólną logistyką? jestem świeżo po studiach, posiadam 2 letnie doświadczenie w spedycji i zastanawiam się czy składać papiery do Rekowa??
    ReviewUserIcon
    Koala

    17.07.2017 20:22

    Inne

    Jest liczący kilka osób dział zakupów, w którym jedna osoba zamawia tiry do transportu produktow gotowych - to jest wlasciwie caly transport. Pozostałe osoby kupują materiał. Dział ma fajnego i doswiadczonego szefa, ale z powodu złego planowania w firmie zadania działu zakupów w głównej mierze ograniczaja sie do przyspieszania dostaw pilnych materiałów. Jesli chcesz sie rozwijac i masz juz podstawowe doswiadczenie, to odradzam, bo niczego sie tam nie nauczysz.
    ReviewUserIcon
    Kuźnia

    04.07.2017 19:34

    Inne

    My jesteśmy zadowoleni, jest super.
    ReviewUserIcon
    Kuźnia

    07.07.2017 19:02

    Inne

    Pracujesz tam z przymusu???? Wolny kraj człowieku, chyba że nic nie umiesz poza staniem za skrzyniami
    ReviewUserIcon
    Anty Zoeller

    09.07.2017 20:32

    Inne

    Panie KUŹNIA ja za dlugo pracuje w tej firmie zeby sie chowac za skrzyniami i zeby sie nie znac na tym co robie w przeciwienstwie do panow pracujacych w dzale konstrukcyjnym juz pusalem ze tytul inzyniera to nie wszystko trzeba miec pojecie i praktyke a oni ani tego ani tamtego nie maja. Ludze na samym dole szczebla wasze bzdury wylapuja a itak nic z tym nie robicie.
    ReviewUserIcon
    rozsadny

    04.06.2017 11:58

    Inne

    Panowie może wyjdźmy na przeciw oczekiwaniom i napiszmy, ale z pełną kulturą i bez fali hejtu, co nam się nie podoba w stosunku do pracowników biurowych - mam tu na myśli dział inżynierów. Mi się nie podoba jedno, tak jak ktoś pisał wyżej, inżynier powinien zejść na dół, ubrać kask i zobaczyć jak wygląda robota, pomierzyć potrzebne rzeczy etc., a nie projektować z głowy. Czego jeszcze od nich oczekujecie? Myślę, że wymienienie uwag na pewno nie zaszkodzi, a może będzie cień nadziei, że ktoś to zauważy i wyciągnie odpowiednie wnioski.
    ReviewUserIcon
    Ciekawy

    27.06.2017 21:29

    Inne

    Powiedz mi dlaczego nie ma rozwoju? Lepszą część pracy wykonują Niemcy?
    ReviewUserIcon
    Byly pracownik

    30.06.2017 17:53

    Inne

    Jak ma byc rozwoj jak pseudo konstruktorzy nie potrafia nic dobrze zaprojektowac a jak juz cos zaprojektuja to i tak jest to niewypal. Niech mi kturys z gosci pokarze chociaz dwie identyczne smieciarki? Ja wiem nie ma takich. I jaka to jest jakosc. Jak byl jeden maister to robota szla dobrze teraz porobili kierownikow zmian i nic niewiedzacych liderow to stal sie totalny haos nie potrafia nic zalatwic na czas tylko ciagle pretesje do ludzi czemu nic nie robia a jak tu robic jak niema z czego. Wlaczcie myslenie i poslochajcie starych pracownikow panie prezesie bo jak tak dalej pujdze jak robicie to nie bedzie czym ani kim budowac tych smieciarek. Jest zle ze pracownicy z dlugim srarzem maja stawki mniejsze jak nowi pracownicy ktuzy nie maja pojecia co robia i nie potrafia czytac dokumetacji. Jedno szczescie ze ja sie juz uwolnilem od tego kolchozu bo inaczej nie mozna zoeller techu nazwac.
    ReviewUserIcon
    stefan

    29.06.2017 14:40

    Inne

    teraz szukają szefa jakości?
    ReviewUserIcon
    SUZI77

    29.06.2017 11:53

    Inne

    2200 brutto + premia
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    28.06.2017 17:45

    Inne

    Ile proponują za pracę w dziale technologii/ planowania produkcji na początek ? Był ktoś na rozmowie i może się wypowiedzieć ??
    ReviewUserIcon
    wolf3333

    28.06.2017 15:44

    Inne

    Widac jak kierownik bez pojecia zaczyna rzadzic tak sie dzieje jak sie dzieje firma upada na psy i te wszystkie kontrole na bramkach to jest smieszne przeciez nikt smieciarki nie wyniesie to jest chore i liderzy moze i odchodza ale jak nie maja pojecia to po co oni tam i prawde zawsze malo na psie pieniadze i raczej to sie nie zmieni nie polecam
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    18.06.2017 16:41

    Inne

    Bylem na rozmowie kwalidikacyjnej z pania od rekrutacji i zaszokowala mnie swoja gadka. Po przedstawieniu warunkuw zatrudnienia (srednio kozystne) dodala praca jest w systemie dwu zmianowym po minimum 10 godz i trzeba przyjsc w wszystkie soboty i co najmniej w dwie niedzele. Szok.
    ReviewUserIcon
    bezradny

    20.06.2017 17:17

    Inne

    Ludzie kiedy Wy to w końcu zrozumiecie? Temat, że jest to kołchoz i że tam się nie idzie do pracy, bo warunki, zarobki i atmosfera to dno jest poruszany od wielu miesięcy, ale Wy nadal nie wierzycie. Ile można powtarzać??? Chcesz zmarnować sobie życie idź, nawet pomogę Ci załatwić tam pracę, tylko jak potem Ci się odechcę to nie do mnie pretensję.
    ReviewUserIcon
    Xxxxxxx

    15.06.2017 12:22

    Inne

    Dno, liderzy, psełdo spawalnik bez szkoły w tym kierunku, masakra trzeba szukać pracy.
    ReviewUserIcon
    RCV

    14.06.2017 10:30

    Inne

    Jakie są widełki dla konstruktorów, ile może liczyć konstruktor z 5-letnim doświadczeniem?
    ReviewUserIcon
    barszcz biały

    10.06.2017 22:36

    Inne

    A jak wygląda praca w dziale kadr w Ekocel?? zarobki, atmosfera itp ??
    ReviewUserIcon
    k

    12.06.2017 01:12

    Inne

    Kolego Ekocel nie ma kadr, kadry są wspólne. W ekocelu to robi parę osób,może 20 więc tam nie mają czym się zajmować.. jeśli chcesz pracować w kadrach to tylko w zoeller. Mówiąc w skrócie wredne i niekompetentne
    ReviewUserIcon
    barszcz biały

    10.06.2017 22:35

    Inne

    A jak wygląda praca w Ekocel w kadrach???, zarobki atmosfera itp?
    ReviewUserIcon
    Czarna hala

    04.06.2017 18:33

    Inne

    Dokladnie wiedza jak czytaja oco chodzi niekture rzeczy sa im zglaszane od kilku lat jeden nawet potrafil powiedzec po dodaniu kolejnego elemetu do odwloka cytuje "tyle lat wam pasowalo a teraz wam nie pasuje" a dodany element kolidowal z innym dawniej zaprojektowanym. Wiec poco pisac wiecej na kartce czy w kompie wszystko pasuje tylko zaden znich nie bierze pod uwage istniejacych projektow. Ti co chcieli sie wykazac i przychodzili pytali sie czy cos nam nie pasuje czy cos zmienic to juz nie pracuja bo byli niewygodni.
    ReviewUserIcon
    Co tu sie dzieje ???

    29.05.2017 21:57

    Inne

    Ledzie po co pracujecie w Zoeller Tech skoro tak wam zle. Jak Ci nie pasuje to się zwolnij i znajdź lepszą pracę. Ten Zoeller Tech to skupisko jakiś niespełnionych marzeń i roszczeń o wszystko i do wszystkich.
    ReviewUserIcon
    ttt

    30.05.2017 15:47

    Inne

    Zoeller to skupisko durnych pomysłów i nieodpowiednich ludzi szczególnie z "biura". Jak nie wiesz jak jest to nie pisz. A że tam pracujemy to świadomy, ale to ze jest źle to już nie.
    ReviewUserIcon
    Anty Zoeller

    02.06.2017 21:11

    Inne

    (usunięte przez administratora). Kto mowi ze jest nam zle nam nie jest dobrze jak to jest mozliwe ze nic nie umiejacy ukraincy maja wiecej na godzine jak polak nawet jak stoi i nic nie robi przez dwie trzy godziny to mu nikt nie zwruci uwagi a polaka sie bluzga.
    ReviewUserIcon
    inz

    28.05.2017 18:57

    Inne

    @Czarna hala Oczywiście, że nie mam pojęcia o pracy inżyniera w owej firmie. W swojej wypowiedzi nigdzie nawet nie poruszyłem tej kwestii. Mój komentarz odnosi się to bezargumentacyjnego stwierdzenia użytkownika @lol "rynek jest przesycony inżynierami". Proszę czytać ze zrozumieniem.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w Zoeller Tech?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - Zoeller Tech Sp. z o.o.

    Nowa 8 84-123 Rekowo Górne

    NIP:5870201044

    KRS:0000114047

    Branża główna: Transport drogowy

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Franciszkanin

    27.05.2017 23:21

    Inne

    Da się więcej zarobić niż w ''F'' food system jako spawacz ? (czyli pow 4000 brutto) i czy są nadgodziny bo u nas Ukraina zabiera.
    ReviewUserIcon
    anty zoller

    27.05.2017 22:18

    Inne

    Najlepiej zatrudniac umyslowych darmozjadow a fizyczny musi na nich zarabiac co za polityka tej firny
    ReviewUserIcon
    inz

    27.05.2017 22:17

    Inne

    @lol Widzę, że komuś w życiu chyba nie wyszło. Co to znaczy, że rynek jest przesycony inżynierami? Możesz rozwinąć tą myśl? Co wobec tego mają robić młodzi ludzie, jaką ścieżkę wybrać? Proszę nie porównuj zarobków w Biedronkach i jej pochodnych z pensją dobrego inżyniera. Młody inżynier na start ma więcej niż w tych zakładach.
    ReviewUserIcon
    Czarna hala

    28.05.2017 09:34

    Inne

    Ty chyba nie masz pojecia o pracy inzyniera w zoeller tech. 80% zeczy zaprojektowanych w tej firmie to pomysly zwyklego pracownika a ci pseldo inzynierowie tylko jak ktos im nakarze zejsc i przerysowac i nakoniec chwali sie ze to on zaprojektowal. Bo to co oni narysuja to sie nie nadaje do niczego a na korekty w projektach trwaja po pol roku albo i dlozej bo konstruktorzy nie maja czasu sie tym zajac.
    ReviewUserIcon
    starszy

    27.05.2017 20:11

    Inne

    @lol Ty chyba edukacje na średniej albo zawodówce skończyłeś? Bo raczej nie wiesz jakie są realia pracy dla inżynierów w branży technologii.
    ReviewUserIcon
    lol

    28.05.2017 13:46

    Inne

    Właśnie takie są realia, bo zawsze znajdzie się student, który po 5 latach studiów zgodzi się na stawkę jak na kasie w markecie. A jak nie on, to Ukrainiec. Bo i jeden i drugi jakoś musi dożyć kolejnego miesiąca. Jest zbyt wielu ludzi z wykształceniem a zbyt mało przemysłu. To pracodawca dyktuje warunki a nie pracownik. Pracownik za mniejszą kwotę zawsze znajdzie się bez problemu, a polityka firm, ograniczając się do finansów, często nie bierze pod uwagę potencjału i tego, że zadowolony pracownik, którego stać na dalszy rozwój kwalifikacji, przyniesie również większy zysk. No i nie "tą" a "tę" myśl panie wykształcony. Gdybyś porządnie zarabiał, to by Cię tak nie zapiekło. Dobre zarobki zaczynają się od 10-15tys. netto na rękę. Trójkę czy czwórkę, to luźno robią ludzie świeżo po ekonomii czy innych studiach spod szyldu gier i zabaw zaliczając swój pierwszy open space, bo jest na nich popyt i mają większe pole manewru przy negocjacjach. Co do wypowiedzi "inz", nie, nie ma więcej na start. Nie masz pomysłu na siebie, to chociaż sprawdź raporty płacowe, przejrzyj fora i przeanalizuj co jest opłacalne. Sam dyplom to tylko przepustka na rozmowę. Nie idzie z nim w parze zbyt wiele kwalifikacji, bo poziom nauczania od strony praktycznej jest niski. Poza tym, obaj nie zrozumieliście wypowiedzi. Na starcie kasa może być nawet niższa niż w pizzeri, ale jest chociaż cień szansy na dalszy rozwój i poprawienie sytuacji w przeciwieństwie do pizzeri. To nie kasa jest priorytetem na starcie. Dobrze, jeśli w ogóle jest, bo ogrom studentów zgodzi się na bezpłatny 6-miesięczny lub roczny staż. Skoro rynek na to pozwala, pracodawcy z tego korzystają. Kolego "anty zoeller" nikt nie zabronił Ci zdobywać wykształcenia. Tak działa wolny rynek, że wysokie kwalifikacje wiążą się z wyższymi zarobkami, przynajmniej w cywilizowanych krajach. Na edukację trzeba poświęcić czas, wykazać trochę chęci do nauki i jakoś w tym czasie się utrzymać. Chcesz, żeby ktoś zarabiał na Ciebie, to załóż działalność i przestań robić z siebie męczennika. Nie zrobisz tego, bo to ryzykowne a i trzeba do tego wiedzy z innych dziedzin. Kiedy Ty robiłeś swoje pierwsze pieniądze, inni siedzieli w książkach i biedowali. Poświęcili kilka lat słabszej sytuacji na rzecz dalszych możliwości.
    ReviewUserIcon
    Czarna hala

    29.05.2017 19:23

    Inne

    Jol. To co piszesz ze sie uczyles i ze my fizole tez mozemy sie uczyc jest super tylko ty niemasz pojecia o przemysle nawbiles sobie formulek do glowy i tylko tyle wiesz. Bo wy inzynierowie konstruktorzy narysujecie wam wszystko pasuje ale na kartce czy w komputerze tylko jest jedna zasade jak cos projektujesz to wciagasz ubranie robocze i budujesz to razem z nami a nie gajerek i stac sie wymadrzac bo ty masz racje tylko to ty nie masz racji bo papier to nie wszystko. W niemczech jak cos nie pasowalo to konstruktor schodzil na hale i bral miare a nawet flexa i poprawial a nastepnie szedl do biurka i nanosil poprawki a wy co cieszko wam ruszyc t...i bo takie sa fokty.
    ReviewUserIcon
    banan

    24.05.2017 08:39

    Inne

    Ktoś wie jakie zarobki na start w dziale konstruktorskim? Mowa o początkujących inżynierach, bez żadnego doświadczenia, czyli coś w rodzaju stażu.
    ReviewUserIcon
    lol

    27.05.2017 00:37

    Inne

    Jeśli interesują Cię zarobki, wybierz McDonald's/LIDLa/Biedronkę/pizzerię. Rynek jest przesycony inżynierami.
    ReviewUserIcon
    Czarna hala

    20.05.2017 14:44

    Inne

    Firma byla dobra do czasu az przyszla pani dyrektor i wprowadzila swoje rzady wszystko nam chce pozabierac niewie nawet czym ludze musza pracowac. Jak chcesz jakies narzedza zamuwic to najpierw wysyla bzdurne emaile poco to ludzom albo do czego tego uzywaja. Bhpowiec sciga o helmy a nie widzi innych warznych rzeczy. Karza nam robic dluzej a nie widza tego ze nie ma z czego budowac tych smieciarek bo zamiast dopilnowac zamuwien to mysla jak nas pracownikow ponizyc i upokorzyc.
    ReviewUserIcon
    Udciwy

    22.05.2017 23:40

    Inne

    (usunięte przez administratora) .
    ReviewUserIcon
    Do Admina

    25.05.2017 23:22

    Inne

    Panie Adminie czemu usunięto post kolegi, który pisał prawdę???? Wiemy, że Pani dyrektor pochodzi z US i całą prawdę znamy. Usunięcie tego postu nie zmieni prawdy!!!
    ReviewUserIcon
    Inzynier

    18.05.2017 15:27

    Inne

    Jak wygladaja praktyki w dziale projektowym ? Warunki pracy itp.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany

    23.05.2017 08:20

    Inne

    Istnieje możliwość zmiany działu podczas praktyk ( lub gdy się już podejmie prace na stałe) np. z konstrukcyjnego na technologiczny lub w drugą stronę ? Czy tam gdzie zacząłeś już trzeba zostać ? W firmach w których byłem do tej pory była taka możliwość .
    ReviewUserIcon
    Trab

    23.05.2017 19:47

    Inne

    Zainteresowany a Ty technolog czy konstruktor? A nie sory...ani to ani to, czyli jak wszyscy ktorzy tam pracuja, bez specjalizacji tylko gdzie się uda lub gdzie łatwiej. Takich mamy "panow" inzynierow w biurach, w sumie nadajesz się, będziesz jak wszyscy, czyli do niczego
    ReviewUserIcon
    Zainteresowany pracą

    17.05.2017 08:12

    Inne

    Witam Wie ktoś może jak wygląda sprawa z handlowcami? Mam propozycje pracy w tym zakładzie, ale czytając wypowiedzi zastanawiam się czy w ogóle podejmować temat. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informację. Pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Ekocel

    17.05.2017 20:48

    Inne

    handlowiec? To pewnie chodzi Ci o Ekocel? Bo Ekocel zajmuję się sprzedażą, a Zoeller produkcją. Firmy są w tym samym miejscu, ale w Ekocel nad Tobą jest Waldi. W porządku facet, oczywiście pewnie znajdą się osoby, które będą miału mu coś za złe, ale jak dla mnie jest on nieliczną osobą z zarządzający, którzy są ok. I w Ekocelu jest inaczej. Moim zdaniem możesz spróbować, chociaż o samym stanowisko to powinieneś spytać się jakiegoś handlowca, ale o to będzie ciężko. Poza tym plus tej pracy jest taki, że rzadko musisz do tego wariatkowa przyjeżdżać. Natomiast zoellera to szczerze odradzam, do póki szefowie się nie zmienią. Chyba, że chcesz zostać konstruktorem... oni to nic nie robią tylko 5 razy dziennie śniadania jedzą i zachowują się jak święte krowy w tej firmie. Tylko w zoellerze to nigdy nie wiesz, kiedy ktoś przyjdzie i Cie wywali bo się "nie sprawdziłeś", albo masz "własne - inne" zdanie.
    ReviewUserIcon
    xyz

    14.05.2017 16:02

    Inne

    Zastanawia mnie kiedy zarząd zrozumie że to złotousty kierownik "Smerf Ważniak" jest głównym problemem tej firmy.
    ReviewUserIcon
    Co tu sie dzieje ???

    10.05.2017 13:49

    Inne

    2.5 tys. to można na kasie zarobić w supermarkecie .... Do tego nie są potrzebne 5 letnie studia i dojeżdżać nie trzeba.
    ReviewUserIcon
    Bez pomysłu

    29.04.2017 21:44

    Inne

    Spoko Liderzy uciekają jeden po drugim a kierownik sam nie wie co zrobić i kombinuje bez pomyslu. Ludzie z produkcji nie są ważni w tej firmie
    ReviewUserIcon
    Bronq

    16.05.2017 07:48

    Inne

    No właśnie - mam ten sam dylemat, chcę złożyć tam papiery ale jak widzę jak tu po nich jadą to się waham. W sumie to nigdzie nie jest idealnie i zawsze będą narzekać. Składam,..
    ReviewUserIcon
    wrzutnik

    17.05.2017 21:09

    Inne

    Kolega to nie jest to że ktoś tu narzeka, bo lubi. Gdybym nie fakt, że tu pracuję i znam sprawę od środka to może bym nie uwierzył. Na szczęście długo tu już nie będę. Poczytaj sobie wypowiedzi, gdyby nie było tu tak źle chociaż 1 osoba by napisała, że jest fajnie? A widziałeś taki post, bo ja nie. Parę miesięcy temu Pani rekruterka wypowiadała się, bo myślała, że może zmienić wizerunek firmy, ale jak widać, po kilku wypowiedziach zrozumiała, że pracuję w obozie i nie da się ludzi oszukiwać. Tu nikt nie narzeka, tu ludzie po prostu uciekają i to nie jakiś tam szary pracownik, tylko kiero z prefabrykacji, manager produkcji etc. Z ludzi, którzy zarządzali produkcją w wiekszośći pozostały wspomnienia i to nie dlatego, że mieli kaprys, albo dostali więcej mieli poprostu dosyć tej schizofrenii zarządu. Chcesz to przychodż załapiesz się na ten śmieszny piknik w lipcu i urlop wakacyjny, ale jak po paru miesiącach poznasz zarząd i te ich cyrki co wyrabiają to Ci odechcę. Tylko uważaj potem, żebyś nie poleciał z tej firmy w jeden dzień, bo ktoś Cię zaprosi na ważną rozmowę...
    ReviewUserIcon
    Zukrycia

    09.03.2017 21:52

    Inne

    Kolejny bzdurny wybryk naszego ZOELLER TECHU obowiazek noszenia helmow a ich durny BHpowiec nawet nie zna przepisow bo w takim zakladze jak zoeller tech nie ma potrzeby noszenia helmow. Moja kolejny pretekst do gnebienia nas pracownikow. Niech sobie BHapowiec poczyta w jakich zaklodach wymagane sa helmy ochrone bo chyba na tych lekcjach nie byl.
    ReviewUserIcon
    Lotnik

    04.05.2017 17:13

    Inne

    Wiesz dobrze, że te kaski nic Ci nie pomogą, bo jak uderzy w Ciebie, albo spadnie na Ciebie zabudowa Medium to żaden kask Ci nie pomoże. Zwłaszcza, że te kaski to tylko ładnie wyglądają, ale ich jakość zostawia wiele do życzenia... Przy okazji Pani, które sprzątają też nie mają kasków, też je ukarałeś:D
    ReviewUserIcon
    Wolf1234

    05.05.2017 13:36

    Inne

    Ludzie,... dlaczego wy myślicie, że ja pracuję w tym bagnie :) Naprawdę, nie mam z tą firmą nic wspólnego aczkolwiek patrzałem kilka razy na oferty. Nie pracuję tu. To że jakiś Zukrycia mnie o to podejrzewa i sam się wkręca to nie moja wina :) Wypowiedziałem się tylko co do zasadności kasków. Skoro jakaś firma wprowadza taki "dress code" no to raczej powinno się go przestrzegać tak jak u mnie krawatów i też nie jest mi to na rękę. Pozdrawiam :)
    ReviewUserIcon
    asystent

    27.02.2017 20:42

    Inne

    Witam! Mamy pytanie dotyczące pracy na stanowisku ASYSTENTA BIURA..jak duże doświadczenie -czy roczny staż wystarczy? W jakich godz? I jakie wynagrodzenie?
    ReviewUserIcon
    Ochroniarz

    28.02.2017 13:09

    Inne

    Najlepiej 24 na dobe za darmo i jeszcze potulny jak baranek.
    ReviewUserIcon
    Nico

    26.02.2017 14:54

    Inne

    Kierownik hali C zapomniał za kiedyś był pracownikiem a teraz najlepiej by ludzi gnebił
    ReviewUserIcon
    Zukrycia

    23.02.2017 20:01

    Inne

    Witam wszystkich pracownikow zoeller tech mamy juz dowod na to ze jestesmy szykanowani przez firme nakrecilem pana F jak stoi w budze i wywjera na ochronie przeszukiwanie nas co jest nie zgodne z prawem o ochronie osob i mienia. Czekam na wasza opinie. Bo tak dluzej byc nie moze zeby nas ciagle podejzewali o kradziez ale czego smieciarek po kawalku.
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    22.02.2017 20:54

    Inne

    Dzisiaj nasz nowy kierownik zrobil sobie sniadanie na pseldo stolowce i stwierdzil ze pracownicy maja za dluga przerwe bo on zdarzyl zjesc w 12 minut . Pewnie skruci nam ta przerwe a te patafiany na gorze nic nie robia co pol godziny sobie kawe robia czy herbare a my robole jak przekasimy cos w czasie pracy to majstry wygaduja ze to nie przerwa. I jaka tu sprawiedliwosc my ciagniemy ta firme a oni nas traktoja jak wiezniow nawet nie mozemy wyjsc jak ludze do domu bo przetrzymuja nas na zakladze konczymy o 14 a wychodzimy o 14.30 bo ciecie by najchetniej nam w d... zajzeli. Pomysl pan panie prezesie nad swoim poczynaniem bo bedziesz pan sam te smieciarki budowal. Moze was wkoncu cola dyrekcje Tomas wywali za takie traktowanie ludzi.
    ReviewUserIcon
    Obserwator

    21.02.2017 19:38

    Inne

    Jesli chcecie miec rodziny i spokojne nerwy to unikajcie zoeller tech. Duzo obiecuja a jeszcze wiecej wymagaja.
    ReviewUserIcon
    Ochroniarz

    19.02.2017 11:03

    Inne

    Jacy mistrzowie produkcji przeciez to imbecyle zero pojecia. Zachowuja sie jak kapo w obozie a co do terminow to wyjzyjcie za okno biuwcy tam stoja takie srebrne mercedesy smueciarki bardzo pilne byly w zeszlym roku i tez kazali robic dluzej. Albo te Lodze pilne byly jestem ciekawy czy ten u gury dostal po premi za ten niewypalony kontrakt bo watpie a robolowi by zaraz zabrali.
    ReviewUserIcon
    BHala

    18.02.2017 21:28

    Inne

    Poraszka. Mistrzowie produkcji zamiast pomagac ludziom to strasza,jak człowiek nie chcę zostac nadgodzin..a jak sie juz zgodzi i jeden dzień nie zostanie bo nie moze to juz glupie teksty przy wszystkich w twoja strone.. tu w tej firmie nie można skonczyc jak człowiek po 8 godz. Bo traktowany jest jak przestepca.. masz sie poswiecic zeby firma wyrobila sie w terminach i nie placila kar a ty i tak nic z tego nie masz. Nawet dziekuje nie powiedzą.
    ReviewUserIcon
    Zoll

    18.02.2017 04:16

    Inne

    Pracuję dla tej firmy ponad cztery lata nie powiem że w ostatnim czasie nie przyznam z dnia na dzień jest coraz gorzej przy wyjściu takie kontrole jak bym co najmniej smieciarke wynosił . Szczerze nie polecam . A w ramach tych kontroli zapytał bym na górze jakim prawem wymyślili coś takiego to oni powinni.udzielać informacji a nie pytasz. .ciecia a on ci mówi że to nie ich wina . No.to pytam.się czyja (usunięte przez administratora) Porażka !!!! Zbiorowe podpisy na.górę i.wyjaśnić

    Zostaw merytoryczną opinię o Zoeller Tech Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.